Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Filip	
	    
	 
	
	IP: uživatel6631        	  
	 
	
	 Zdar draci co je lepší do serioveho motoru na zavody ? litinový, ocelový nebo chromový pístní kroužek... píst dvoukruh. A jaký je mezi něma rozdíl    díky  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 18:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15647        	  
	 
	
	 Jednokroužek tvrdší litina viz    http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pis_krou_39_00x1_5_tuning.html    Chrom nemá význam dávat do motoru co točí do 7000 RPM ,ocel nedoporučuju vůbec do ničeho kde není vložka z Nirezistu ,dvoukroužek píst nemá význam dávat do motoru kterej chceš jezdit závodně.... A pokud je to na úplně holou seriovku do závodů naprosto holejch seriovek,tak nevymyslíš nic lepšího jak obyč 2 kroužkovej píst a dva úplně obyčejný litinový kroužky....	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 18:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Mám dotaz na dražší Vape, co je tu na prodej (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/9222.html) Máte s ním někdo zkušenosti? Na rotoru je závit pro stahovák, jaký závit tam je (jako ČZ, Stadion)?, Proč není na oficiálních stránkách firmy Vape ani nikde jinde a tady na fichtlkrámku je poznámka že už nebudou? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 18:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Štěpán	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Zdravím, chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s ferodem. Chci přejít z korkové lamely na něco kvalitnějšího, tak se informuji. Popřípadě, na co dát při instalaci pozor a jaký olej použít. Díky moc 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 17:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 jo kup tu sadu ferodo, ta je v pohodě    ale do originálního motoru stejně furt dávám korek   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 17:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 kup si ty dražší ferodo tady z krámku	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 16:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	  u ferodo spojky ti dřív odejdou zuby než ferodo	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 23:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Feroda jsou dobrý, pak máš možnost gumokorek já ho jezdím v závoďáku co má 7 kobyl a neklouže   	  
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 20:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ludek-olaf	
	    
	 
	
	IP: uživatel14898        	  
	 
	
	 Nazdar draci. Fichtl mě nechal mezi loukama   . Vyčistil jsem trysky, zkontroloval karbec, svíčka hází, benzín tam jde (mokrá svíčka) a nic. Zkouknul jsem kladívka - dobrý, ze zoufalství jsem hejbal s předstihem tam a zpátky a prozměnu - NIC. Ale ani ťuk. Už si nevím rady. Napadla mě ještě cívka, ale kdyby byla špatná, tak by to zase neházelo jiskru ne? Prosím poraďte 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 17:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ludek-olaf	
	    
	 
	
	IP: uživatel14898        	  
	 
	
	 Tak dneska jsem se chtěl do fichtla pustit, šlápnu na něj a jde na první. Tak fakt nevim	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 17:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa 21	
	    
	 
	
	IP: uživatel11670        	  
	 
	
	 Skus první vyměnit kondenzátor.	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 20:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 ale ano, špatná cívka může házet jiskru. hledání závady provádíš postupnou výměnou dílů od nejlevnějšího k nejdražšímu - fajfka, svíčka, kladívka, kondenzátor, cívka..... až se rozjede, tak ten díl to byl	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 19:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ahoj, nevite kde by se day sehnat origoš hřídele a ozubená kolečka do převodovky na jawu 21? dík, popřípadě, ty seso máš jen ty slovenský?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 22:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ok    a co teda znamená kvalita za dva?   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 22:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 pokud budeš řadit se spojkou tak ano   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 16:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 co znamená že nejsou špatný? já právě z toho kvalita za dva nepochopil jesi mi v motoru dvacet tisíc vydržej    dík	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 22:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 mrkni na aukro, tam jsou občas poklady    ... ale už to taky nejni co to bejvalo   	  
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 21:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tady ty od sesy nejsou špatný    jinak sehnat? na burzách, na bazošu, jen nebejt línej a hledat!	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 21:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: rolf	
	    
	 
	
	IP: uživatel15646        	  
	 
	
	 dobry den mam takovy problem poradte my někdo prosim včera jsem chtěl jet na babetě 210 nakoupit do obchodu jenom jsem vyjel z domu tak my z ničeho nic piska bud z motoru nebo z převodovky vubec nemam tušeni co to vlastně je asi nějaka zavada prosim o radu co to je asi za zavadu a jak si to mužu sam opravyt poradte my někdo prosim vas budu moc vděčny vubec nemam zdani o jakou zavadu se asi jedna přeju pěkny nedělni den 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. června 2013 16:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 takhlr ti nikdo nepomuze... odkud jsi?	   
	
	  
	  
		Datum: 10. června 2013 16:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustanh	
	    
	 
	
	IP: uživatel6480        	  
	 
	
	 Zdar draci, byl by ochotný někdo vyrobit tyristorové zapalování na mustanga? na ceně se dohodneme! pište na mail rak.sportnet@gmail.com díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 15:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarek	
	    
	 
	
	IP: uživatel15536        	  
	 
	
	 Ahoj prosim o radu udelal sem vybrus namontoval ho a zacal zajízdet najel sem po týdnu sem natocil 70km na poslední projízdce fungovalo vsechno jak má uplne bez problemu dojel sem vecer  domu zaparkovat fechtla a na druhy den rano proste nechcel chytnout prekontroloval sem zapalování a to bylo ok tak sem rozdelal karbec vyfoukal a byl taky ok a fechtl porat ne a ne chytnout vymenil sem svícku a take ni a potom sem si při protaní motorem vsimnul jakoby mě to vracelo směs spátky do karburatoru jak je na spodní straně karburatoru ten odkapový kolíček tak pri protacení motorem kdyz se píst blíží ke spodní uvrati tak to stama vyfoukává ven je to mozné? a dá se to léčit? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. června 2013 10:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dan	
	    
	 
	
	IP: uživatel15693        	  
	 
	
	 Cau Draku, to ze ti tece benzin prepadem u karbecu znamena ze ti ho tam jde hodne. Prekontroluj to jeste jednou, zkontroluj zapalko jestli ti nekostri, pak taky jestli se ti nehnuli cívky na statoru-kdyz jsou moc blizko tak nedavaj stavu dokonce drou o rotor. 	   
	
	  
	  
		Datum: 20. června 2013 10:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 Zdravím, potřebuju radu jak povařit nádrž bez toho aby mi blafla. Jak to někteří vaříte, nebo máte někdo nějaký tip jak to povařit? dík 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 23:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 Jardo , věř tomu že se to do druhého dne nevyvětrá,za mě naplnit vodou	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 23:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12380        	  
	 
	
	 Jěště je dobrý tu nádrž nechat vyvětrat, je to jistější. Stačí ji po vysušení nechat do druhého dne venku na průvanu.	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 21:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12380        	  
	 
	
	 Vařil jsem už nespočet nádrží od sekaček po motorky a auta a vždy stačilo pořádně ji vyčistit, vysušit od benzínu a zalejt vodou. Místo které vaříš musí být nahoře a nesmí být pod ním voda, jinak Ti ten svár hned praskne, jak se prudce ochladí.
 Vždy to vařím COčkem, nechám schladnout a otočím jestli to neteče. Nakonec to ještě rozumně natlakuju pro zkoušku.	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 21:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 aspoň se tam toho vejde víc xD	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 21:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tatře	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 16:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 kolega vařil na natře nádrž plnou nafty... neotevřel na ní víčko a jak se teplem tlakovala tak se nafoukla    ... 	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 16:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 jj sem to zkusil zaroven aji tu    lepsi je vic vedet, nez aby se potom stal nejaky pruser :/ 	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 15:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dan	
	    
	 
	
	IP: uživatel5937        	  
	 
	
	 Jejda na Facebooku už ti poradilo dost lidí ne ? .. 	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 15:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pejsek	
	    
	 
	
	IP: uživatel15645        	  
	 
	
	 napln ji uplně celou vodou nějak ucpi a modli se   D	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 15:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čau, pořád nemožu nastavit tu správnou hladinu v plovákovce (na jawě 21). vím jak se šteluje ale problém je v tom že když ji nastavím jak má být(zárověn s plovákem), tak se to jak je to ohřáté strašně zadušuje a vůbec nedrží volnoběch a je celá černá svíčka, tak když ji zase dám níž tak to studené nemože chytnout a když se to nahne tak to zdechne, ale zato to de krásně do otáček a drží volnoběch, tak jestli někde něco podobného řešil tak bych byl rád za nějakou radu díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 17:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 17:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jedla	
	    
	 
	
	IP: uživatel15098        	  
	 
	
	 Ahoj fichtláci   , mám problém u mustanga když pustim benzín tak mi okamžitě začne přetejkat kolem toho víčka na karburátoru jak je tam ten "čudlík" na nacucání benzínu, pokud prostě nenakopnu motor tak mi to z toho furt teče, karbec jsem rozdělal ale prostě nic jsem tam špatně neviděl, nemáte někdo nějakou zkušenost s tím ? nevíte co bych měl zkusit udělat? Díky za odpovědi. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 24. června 2013 7:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: dehner.zdenek	
	    
	 
	
	IP: uživatel14564        	  
	 
	
	 může být praskly plovak.Také mě to potkalo.	   
	
	  
	  
		Datum: 24. června 2013 7:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Muže to být tím že máš zatuhlý ventil u toho čudlu na nacupování benzínu. Já to řeším tak že si vezmu kompresor a profouknu to. Hodně štestí 	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 17:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 plovák ti k komoře plave na hladině benzínu a nebo je spadlý dole?	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 12:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 anebo se ti zasekne ventil a dojde k přeplavení karbce	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 12:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawassss	
	    
	 
	
	IP: uživatel9121        	  
	 
	
	 díval ses jakou máš hladinu? jak ti to jede, vypadá to že ji máš vysokou (šteluje se takovým tym plíškem co zavírá ventil přívodu paliva)	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 12:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Karel_x	
	    
	 
	
	IP: uživatel15643        	  
	 
	
	 Čůs chlapi, potřeboval bych od vás něco. Jaký máte úbytek napětí na baterce když zastrčíte klíček do spínací skříňky ? (JAWA 350/369) . Díky moc je to pro mě důležitý protože já mám na nové baterce úbytek 1V, zřejmě tam mám někde přechodový odpor nebo nějaký zkrat nebo kdoví co.... 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 13:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Karel_x	
	    
	 
	
	IP: uživatel15643        	  
	 
	
	 To je možný to buzení ovšem podle servisní knížky a také jednoho návodu z internetu má být po zastrčení klíčku napětí baterky (12,6V) na svorce B+ usměrňovače a svorky D+ regulatoru. Já mám 12,6 na svorce B+ ovšem na svorce D+ mám cca 12,1 V 	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 13:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hejňa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11766        	  
	 
	
	 Když zastrčíš klíček, tak se začne budit alternátor. Buzenej altík bere proud a máš i úbytek napětí na baterce.	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 13:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Karel_x	
	    
	 
	
	IP: uživatel15643        	  
	 
	
	 Tak to vypadá že proud asi nezměřím..... Když zapojím multimetr do obvodu na rozsahu 200mA tak se mi začnou žhavit žárovky (neutrál a dobíjení), ale teče tam více tak chci zvolit větší rozsah. Jak tam dám rozsah 10A tak to neměří nic.... nevim proč asi mam tupý multimetr...	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 11:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Karel_x	
	    
	 
	
	IP: uživatel15643        	  
	 
	
	 Pojistka tam je, proud zajdu změřit.	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 11:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri 	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	 Ja to vidím na skrat a máš niekde v el. inštalácií aj poistku ??? lebo už som sa na veľa 350 stretol že nemajú a pride mi to ako veľká chyba podľa mňa ten úbýtok by tam nemal by byť určite ale môže to byť aj prechodový odpor ale určite by som tam dal pre istotu poistku a ešte zmeraj že koľko ti to berie Ampérov ked zastrčíš klúč	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 11:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hejňa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11766        	  
	 
	
	 Chci se zeptat,  jak předěláváte rozetu na čz 175/477 do terénu. Nevím kde sehnat věnec rozety. Tady na FK jsou jenom věnce na pionýra. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 9:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Ahoj Hejňo! Říkal sem si, šak Ti negdo poradí, ať to nejsu furt já. A je to tady! Akorát mě se nelíbí to tam vařit! Esli je to kuba kerýmu sem to radil, toš Ti može přeposlat fotky od mě, nebo Ti to pošlu aj já. Pár detajlú bych udělal jinak! Jak chceš. Nebo:" 2beo@seznam.cz "! A pro kubucz. Proč se neozýváš kvúli tej baterce? Toš tak.	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 9:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 zajdi někam do JZD a řekni že chceš ozubene kolo z pasu na hnuj ma 75 zubů,pak někde na soustruhu pěkně vyřiznout díru na pruměr puvodni rozety a jenom nasadiš a pěkně navařiš a je to tak sem to udělal a motorka jezdi jak blázen	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 1:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar draci jak nejlíp dostat barvu z plechů?? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 21:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12380        	  
	 
	
	 Já to prostě opískuju v pískovacím boxu a paráda   	  
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 21:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Opískovat...	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 7:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdravím vás. Zajímalo by mě či se dá nějak utěsnit vývod na tachometr u čz 175. nějak mi u toho prolíná oil, tak jestli tam je origo nějaký těsnění nebo to mám jen vypravit lukoprenem. dík  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 11:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel289        	  
	 
	
	 čus mam problem pionýr je po renovaci nový komplet vyfuk, vzduch. filtr karbec čistej seřízenej předstih ale někdy se stane že nejde vytočit dusí se ale jinak někdy jede dobře směs je už nastavena na nejchudší a pořát, nevim s stim rady díky  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	 Môže to byť tom že celý airbox s filtrom je buď veľmi priškrtený alebo zase veľmi otvorený toto som mal na fechtlu po výbrus musel som to celkom ho utesniť a tak pobehať a ked si to kus sadlo tak potom nechať len tu trubku voľnú a tie otvori na boku zalepiť	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 11:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravim, mám jawu 05 (1962) na ktoru by mal ist original karburator Jikov 2915, ale na spodku je puknuty takze z neho asi nic nebude a taky karburator uz neviem zohnat, ale mam aj 2 nove Jikovi 2917, no ked som namontoval 2917, tak trosku poklepe a ked pridam plyn tak ju zadusi, nemate s tym niekto skusenost? co by bolo treba ponastavovat? trysky som dal z 2915 (68, 38). Dakujem   
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 15:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 Přesně jak říká Standa, musíš tam dát správné kolínko. Kolínko z 05ky je užšší. Problém je v tom, že emulzní trubici musíš mít v nejužším místě sání což by měl být difuzor karburátoru, jinak se ti nevytvoří potřebný podtlak a směšování nefunguje jak má. Kolínko z 20/21/23 poznáš na první pohled, protože za přírubou karburátoru má vybrání pro hlavičky šroubů, 05kové to nemá. Jinak, vytvářím soupis typů Jawa 05, mohl by jsi mi prozradit výrobní číslo tvojí Jawa 05 případně jaká byla  nebo je originální barva??? dík	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 15:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15644        	  
	 
	
	 Hlavně to chce sací koleno z j21 na jikov 17. Origo sací kolenoz j05 je v přírubě užší.	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 14:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 já mám též 05 z 62 roku a mám na ní karburátor 2917 a v něm trisku 60 protože s 68 to bylo přehlcený ale s tou 60 to taky není ono chtělo by to něco mezi 60 a 68	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 13:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15496        	  
	 
	
	 moc bohate narozdíl od 15 se na 17 musí naštelovat hladina viz stranky jawa 50 wz cz ..technika.... karburace 15 mm má hladinu danou na pevno za to 17 se musí ladit....http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 22:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kuba	
	    
	 
	
	IP: uživatel14019        	  
	 
	
	 čus draci co je u fichtla špatně když  půlka svíčky je černá a druhá půlka je jako bronzová . Karburátor je čistej a předstih , odtrh seštelovanej . 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. června 2013 21:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kojot92000	
	    
	 
	
	IP: uživatel14274        	  
	 
	
	 nech to být když má cihlovou barvu tak je to dobře , a nebo ho projed atspon na 10 km pak se vyčistí ta svíčka...	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 21:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: nerow	
	    
	 
	
	IP: uživatel13868        	  
	 
	
	 Zdarec, předělávám jawu 20 na 21 a jde mi o to, zda tam nějak dostanu ty prsíčka z 21. Přední kryt, co je pod ním airbox a karburátor je na 20 delší, takže se to tam logicky nevejde, ale chtěl bych vědět, jestli to tam i přesto pujde nějak narvat. Vyzkoušet nemůžu, páč je zatím nemám. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 14:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: nerow	
	    
	 
	
	IP: uživatel13868        	  
	 
	
	 Ok, snad to nějak pujde.	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 14:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 prsíčka=límeček nahoře zkrátit,a naohýbat podle toho kam to chce	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 13:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pavel	
	    
	 
	
	IP: uživatel14254        	  
	 
	
	 no já sem taky předělávál a mám to tam, trochu kladiva a je to tam, popř si to neak poohýbej	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 21:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin46	
	    
	 
	
	IP: uživatel12157        	  
	 
	
	 zdravim draci potřeboval bych poradit mám ČZ 125/476 a nevypíná mi spojka normálně je zařazeno a zmáčknu páčku spojky a kolo se pořád točí nevím co stím nereaguje to na nic ani na ten šroubek co je v poloautomatu a stalo se to zničeho nic chvilku sem jezdil a vpůrběhu jízdy sem na to přišel že to nejde tak prosím o nějakou radu co stím ... za odpovědi děkuji 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. června 2013 23:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: MatroneK	
	    
	 
	
	IP: uživatel12063        	  
	 
	
	 Vypína spojka, když pohybuješ řadičkou nahoru a dolů (měl bys cejtit určitej odbor),  nepovolilo se ti jen lanko ? 	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 23:42
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |