Posl.aktualizace: 30. června 2014 19:15
 Stando mluvíš mi z duše, ale bohužel doba už je taková.... každej by chtěl všechno pokud možno zadarmo a hlavně bez práce, ideální je když by to šlo ukrást někde na internetu..
Datum: 30. června 2014 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel17367
 Jsou 3 základní typy špatných ladičů. První něco vytvoří,vůbec nevědi co a proč dělali,upravovali nemaj šajn vo co gou,hlavně zadarmo,a teorie úprav nikoho nezajímá,vznikne nefunkční paskvil a pak se diví. Druhá kategorie je koupim vše na čem je napsáno tuning ačkoliv vůbec nevim proč to kupuju,ale do válce se srát nebudu tam by se dalo něco pokazit a za úpravu nikomu nebudu platit a udělat to neumim,pak jezdí na neodladěnym hikonu s 85 klikou,tvrdou hlavou,brutálně ulitym origo karbecem a megakrutym tuning filtrem a diví se že to nejede. Třetí kategorie - jede mi to už mizerně,motor už nemá moc sílu,vim že ve válci se dá nejvíc přidat i ztratit,tak si obstaram upravenej válec,kterej by měl jet fakt pecka,osadim to na rozpelešenej vrak s milimetrovym vaklem na klice a s guferama co pamatujou gottwalda na hradě a musí to jet,do motoru nedam přece ani korunu,mam přece dobrej válec a ten to utahne i se ztrátama...a ono to nejede a zase se budeme divit ... chlapci ono je to trochu jinak ... základ je 100 procentní motor jako celek... pak si alespoň okrajově nastínit teorii 2T motoru,karburátoru,válce,výfuku - toto již je slušný základ,aby se člověk mohl rozhodnout co od motoru chce,jakym směrem se vydat a muže realizovat konkrétní logické kroky potřebné k dosažení konkrétního cíle ... a až po zdolání těchto základních " překážek " se dostaneš do fáze ladění a teprve tady se dostaneš k tomu,že třeba tryska 72 je chudá a tudíž se to chce logicky poohlédnout po větší,asi 74 - 76 ... ane koupim trysku 100 a pak budu řešit co s motorem ... doufám že tyto řádky poslouží alespoň k zamyšlení těch,kterých se to týká. Co se týče literatury,mohu doporučit p.Bella - 2 stroke performance tuning (nebo tak nějak) je to sice v angličtině,ale je to psaný dost halabala pochopitelně,nic exaktního,jako studnice základních znalostí víc než dobrý ... a dnešní pokročilý překladače toho dost přeloží ...
Datum: 30. června 2014 18:44
 Ve vzdušníku problém nebude, ale pravděpodobně na difuzor 17mm bude směs neuměrně bohatá, další problém nastane u přechodového režimu, protože bez úprav přechodvý systém nemá šanci uregulovat rozdíl mezi normální a takhle bohatou směsí, v neposlední řadě bude pravděpodobně problém v dotékání paliva, a to vše jsme jen teoretických úvahách.
Datum: 30. června 2014 14:41
 mám tucha že vzdušník je 1,5mm takže 100 trysku namontovat můžeš a bude pracovat celým svým průtokem, otázka zůstává jestli 100 trysku vůbec potřebuješ
Datum: 30. června 2014 10:24
 na 100 trysku už budeš muset ten karbec hodně upravit, a sorry, proč trysku 100, ani na 5k válci kterej točí jako kráva nemám takhle velkou ...
Datum: 30. června 2014 6:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17363
 je příšerně velká ja dal na mustnga 72 a je to bohaty až jeje puvodní je 68....hrozí že směs benzinu se vzduchem sratí celistvost a pionír nepojede vubec......jmenovitě to same jak kluci s moskytem o 2 otázky dole ...nastartovat pude ale na víc jak 1 se neutáhne.... za me skusit vhdodnejší převody ..slícovat kanali a necpat peníze do takovýchto součastek ktere jsou určeny pro radikalně poladěné motory...
Datum: 30. června 2014 0:12
|



|