Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 Máte někdo zkušenosti s trvanlivostí výbrusu při použití jednokroužkovýho pístu ? U obyčejnýho pístu je to nesmrtelný , ale ten jednokruh ma precejenom vetsi tlak na stěnu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2014 20:34
 nevím co víc vydírá válec jestli 3x 2mm litinový kruhy nebo jeden 1mm chrom  na 1mm kroužku mám najeto přes 2000km tento rok s toho 1700 jsem najel za 6 dní výletem do chorvatska a trošku mi to začalo zvonit, ale nic hroznýho...
Datum: 06. července 2014 20:34
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Ano,čim tvrdší kroužek,tim rychleji se vyjíždí válec. A neodpustím si malý dovětek - jestli máš tak nadupanej motor/že potřebuješ jednokroužek,tak výbrus válce bude to poslední co tě bude pálit  A pokud ti to točí do 9000 tak bych nechal dva kruhy,líp to jede ... co se týče kroužku,tak mužu doporučit litinovej piston ring tady odtud,píst taktéž,jen ať ti válec vybrousí dvě stovky přes nulu,oni ty písty maj vůli jen 3 stovky...
Datum: 06. července 2014 12:31
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdar draci. Po asi cca 20tich rokoch som vytiahol čz 175/477.01 , a vymenil som olej aj v čerpadle aj v prevodovke , kupil som baterku , vymenil palivovú hadičku vypucoval celý karburátor a trysky .. no a mám problém , keď pustím benzín tak bez problému natečie do plavákovej komory , ale potom začne chcať cez gumu ktorá vedia do vzduchového filtra , a ani keď naplno otvorím šúpatko a šlapem naprázdno tak si nedokáže natiahnuť palivo do valca , a logicky ani naštartovať , ale keď podlejem sviečku, tak chytí na také tretie kopnutie a potom si už palivo dokáže ťahať aj sama , najazdil som asi +-10km , a bez problémov , jedine keď si niekedy vyhodím rýchlosť s kopca a náhodou chcýpne , tak už je nenaštartujem a keď ju chcem roztlačiť tak len striela do výfuku... Sviečka bola s prvu biela , potom čierna ale trochu sa mi podarilo odladiť zmes aby bol pekne tehlová , ale elektrika ide bez problému ... tak vás prosím , či by ste mi nevedeli poradiť ... A ešte , keď dvojku vytáčam tak strašne tá motorka škube , otáčky idú plynulo ale škube motorkou , 1 ani 3 ani 4 to nerobia , tie idú super .. robí to iba 2ka .... Za všetky rady budem moc rád . ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 22:26
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No tak viečo nad plavákom je úplne tesné , tečie mi to cez to sanie vzduchu , a to s tou 2kou skusím , no a nerobí to určite karburátor to cukanie , lebo robí to iba dvojka , ale je počuť jak motor plynulo ide do otáčok , ale cuká motorkou , takže to vidím na tie ohlodané zuby , dobre dík , skusím .. keby ste mali ešte niekto nejaké rady , šup sem
Datum: 05. července 2014 22:26
Jméno: pepa
IP: uživatel17386
 protejká ti vičko nad plovákem skusit zalapovat anebo jine veci.....sundej řetěvyndej scíčku zařad 2 a krasne ucítíš jestli nemas ohlodane poničene zuby v převodovce .....pokut budeš točit rozetou.....protože pokut to dela je 2 je to určo v převodovce..pozor aby ti nešalila ta netesna karburace začal bych její opravou...to cukaní muže byt i její vina ale na všechny kvalty ne na 1
Datum: 05. července 2014 22:21
Jméno: MilanK
IP: uživatel11232
 Zdar, nemáte někdo tady na pokecu náhodou už doma stejskyho pio 70 ccm ??? Docela mě to zajímá, jak to v praxi s pionýrkem mává, podle grafu to musí být docela pecka ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Taky na to čekam,až se ozve nějaký majitel. Chtěl jsem si udělat 70ccm 2K svépomocí a trochu jinak a narazil jsem na tolik drobných úskalí,že mi to odradilo . Zlatej klid si to nechat udělat.
Datum: 08. července 2014 20:31
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau, sice tu 70ccm nemám, ale řekl bych, že podle těch grafů to pojede hodně podobně jak stejskyho 3k.
Datum: 08. července 2014 12:34
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 Ahoj, zvládne začátečník vyměnit pístní kroužky? PS: Popřípadně nějaké rady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2014 9:08
Jméno: pepa
IP: uživatel17388
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 06. července 2014 9:08
Jméno: pepa
IP: uživatel17386
 mel by .... nejni na tom nic tezkeho je to par šroubu jen ti poradím at pod hlavu i valec das tesnení aby ti nekam nenarážel píst...a vše odrbej od karbonu........jinak nevím proč je chceš menit pokut sou stare ko je i zbytek motru vetšinou na opravu..výkon se ti ani s novími nezvíši.....tadle oprava se delala za totáče kdy nebyli písty brusiči a konec koncu často ani kroužky.....dnes už se vyplací výbrus ptž jen překroužkování mohou byt jen vyhozene peníze
Datum: 05. července 2014 22:33
Jméno: marek
IP: uživatel17385
 zdar draci prosím o radu před časem jsem koupil kejvačku původně bz papírů a při rozebírání sem našel v kastlíku přepsatelnej velkej techničák ale minulej majtel mě nechce zpětně podepsat kupní smlouvu protože o těch dokladech nevěděl a neplatil pojistku . dá se to přepsat i jinou cestou ?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak je vidět že toho v hlavě moc nenosí , co si tím pomůže že to nechá běžet dál bez placení?Zkusil bych mu to nějak vysvětlit.
Datum: 05. července 2014 20:53
Jméno: mpepa
IP: uživatel15205
 cau , podle čeho rovnáte zadní kolo , aby bylo přesně v ose ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2014 9:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17388
 šmankote kluku ušatá hod to ze stojanu opři o zed a přiložíš jí ze strany výfuku k zadnimu kolu a uvidíš jak ti dosedne k přednímu.....pionír a oba plášte stejne takže tam nesmí být mezera toteř druha strana.....anebo to pořež po americku a demontuj kapoty.....
Datum: 06. července 2014 9:04
Jméno: dd
IP: uživatel17387
 jak to mám srovnat tou vodováhou na dvacítce?
Datum: 05. července 2014 22:20
Jméno: pepa
IP: uživatel17386
 rovný prkno ..anebo jsou dneska i vodovováhy....jinak proste změřím jak mam vyšroubovane šponováky řetezu ..logi cky prvně u rozety a pak na hrubo srovnam proti a dotahnu osu
Datum: 05. července 2014 20:21
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 Čau, můj fichtl mi vůbec nechce jet. Strávil jsem u něj 10 hodin a na nic. Jenom předstih jsem šteloval 2h a nic. Prostě jde o to, že se nepřidává plyn -> to tlačím a podle toho jak běžíte tak vám to vrčí. (jako kdybyste měli neutrál a trochu vás brzdil a podle rychlosti byly otáčky větší)................Profoukl jsem karburátor, vyčistil trysky, filtr je OK, předstih nastavený, výměnil jsem několik svíček, plováková komora je OK, benzín teče, jiskru to hází a plyn je taky nastavený OK a mám to na dobrém zářezu v plovákový komoře.............Prosím, víte, co to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 13:31
 A má je tu sesa? Nikde to tu nevidím
Datum: 07. července 2014 13:31
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 prd ve válci.............v nádrži
Datum: 05. července 2014 21:11
Jméno: hafis
IP: uživatel15555
 jako ve valci?
Datum: 05. července 2014 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Tohle dělá fichtl "bez kroužků" ...
Datum: 05. července 2014 19:24
 ZDRAVIM NEZNATE NEKDO NEKOHO KDO DELA MOTORY NA STADIONY.NEJLEPE Z OKOLI HRADCE KRALOVE
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 22:28
Jméno: mirek
IP: uživatel17393
 vim o jednom dela servisaka v yamaze hradec kralove je tooc sikovnej chlap snad ti s tim pomuze neboj tyhle motory dela pro radost soukromne
Datum: 07. července 2014 22:28
 zdravím všechny, prosím o radu. jedna se o ČZ 175/487. čistil jsem výfuk,složil jsem ho. Od té doby mi netáhne. Kouř a tlaky mi jdou zpátky. Při přidání plynu to "střílí" do výfuku. Včem by mohl byt problém? zkoušel jsem otáčet i tlumič ve výfuku, ale beze změny. jak správně tam má byt tlumič? Nějaký nápad proč se to takhle chová?... předem děkuju za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 20:43
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak ten výfuk sundej a nastartuj to jen s kolenem a hned budeš vědět jestli je chyba ve výfuku nebo ne
Datum: 09. července 2014 20:43
 Chlapi mam mustanga po tesnym vybrusu najel jsem asi 500km a porad mi ve vyssich otackach chrasti v motoru.cinka to jak kdyz hodis matku do nadrze a klepes s ni.krouzky jsou ok kontrolovano 2x ,mazu 1:33 ze zacatku jsem zastavoval chladil setril ho a dela to porad.dik za rady vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:05
Jméno: gestapo
IP: uživatel16935
 A už jste amatéři někdy slyšeli o úhlovánĺ ojnice? Vy tak akorát umíte natlouci pístní čep kladivem,že,
Datum: 08. července 2014 21:05
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Měnil jsi klikovku nebo si jen udělal výbrus? Jestli tam máš starou kliku tak se podívej zda nemáš vůli v ojničním oku. Bronzové futro se časem vyběhá a pak to cinká.
Datum: 05. července 2014 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Po 500km je to zajetý až až... těsnej výbrus většinou po 250km už jede ...500-600km je hranice kdy to přestat šetřit .... volnej výbrus jede po 100km... holt někdo ví a někdo ***** Chrastící kroužky nemaj nic společnýho s tim,jestli najel 200-500-1000km... ať sem si za poslední roky udělal válec jakej koliv, tak jsem to nikdy nezajížděl dýl jak 2 odpoledne tj 50-100km a to druhej den ke konci už tomu většinou dávam... třetí den už bez slitování,prvně ochuzuju asi po 250km ...nezvonil žádnej ...
Datum: 05. července 2014 13:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 500 km na zajetí , ty si gurmán
Datum: 05. července 2014 13:01
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 někdy chrastí šoupátko v karburátoru
Datum: 05. července 2014 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel17382
 Některý levný kroužky maj mizerný zámky a chrastí furt,s tim nic nenaděláš ... a nebo ti zvoní klika a nebo si dal píst obráceně
Datum: 05. července 2014 10:00
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdarec včéra jsem doskládal mustanga který nejel už několik let a byl komplet rozebraný.Mustang jede krásně ale když dám filtr tak se po přidání plynu udusí a to i když dám jen samotný filtrbox se silonkou . dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 21:16
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 jo všechno čisté, manžeta sání nová. jo ale bez toho filtru je to takové blbé . tam vletí nějaký kamínek a je to v p.....
Datum: 05. července 2014 21:16
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 Vyčištěný filtr máš popřípadně i trubici sání? PS: I bez filtru se dá jezdit.
Datum: 05. července 2014 20:56
 Zdarec děda má mf 70 nechce jet startu je pěkně ale strašně se dusí a nemá tach nová svíčka 10 min jede zčerná a nejede podle mně špatně nastavený karbec může byt to něco jinýho děda mi nevěřil že je to karbec furt že cívka ale jiskru to mělo hezkou tak ji odvezl do jednoho servisu tam u nás měli to tam týden velice mu vyměnili gufera a dali novou cívku a chtěli za to 3 900 hajzli a ani se neráčili utřít z ní prach a mastnotu vlastně podle mě na ni ani nesáhli prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 No tak to žere olej z převodovky ... rozpůlit,přetěsnit,vyměnit gufera...
Datum: 05. července 2014 13:19
 Kouří to jako vyhoněný nafták spotřeba velká svíček sme použili 5
Datum: 05. července 2014 13:03
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Muže to být v karburátoru,ale moc tomu nevěřím. Jestli ta fréza jezdila 30-40let na to a samé nastavení,tak nevidim důvod,proč by v roce 2014 najednou chtěla chudší směs. Jakou barvu má kouř z výfuku? Neni modrobílý a takový štiplavý? Kouří se vůbec z výfuku? Není ucpaný? Svíčka je ok? Zkoušeli jste jinou?
Datum: 05. července 2014 11:38
 Jede to furt stejně cívka byla v pořádku jiskrřa jak zvon chytalo to perfekně i před servisem jenom se to dusilo
Datum: 05. července 2014 8:51
Jméno: standa
IP: uživatel17380
 A nedořek si jak to dopadlo po servisu?? Já bych taky vyměnil gufera a cívku...
Datum: 04. července 2014 22:03
Jméno: Jan
IP: uživatel14284
 Čau, mám jawu 555 a po delší době když se zahřeje tak nechce jet, dám tam studenou svíčku a zase jede. Čim by to mohlo prosim bejt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 8:32
 a co tam dáváš za svíčky a jak vypadá ta co z toho vždycky vyndáš??
Datum: 10. července 2014 8:32
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 ahoj, prosím vás, mam par dotazu ohledně vape... Jak je to s předstihem? Vím, že ej rozdíl, když mam zapojeny, nebo odpojený svetla, v jednom z tich 2 připadu se předstih se vzrustajicima otačkama meni, zvetšuje se, nebo se zmenšuje? A druhy dotaz mam na zapojeni svetel, oba zluty kabely z vapejsme spojil a dal na hlavni vypinač v masce, a pa vypinačem jsem kabely rozdvojil a jeden jde do řiditek na přepinač dalkovy/tlumeny a druhy kabel jde na zadní svetlo. Problem je, že mi pořad praska ta sulfidka, po chviličce se přepálí... proč? Nikdy nesviti sama...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Nesejde moc na tom ... vape jede skoro stejně od 1,2 po 2,1 ... nepoznal jsem na serii žádný větší rozdíl ... na motoru co točil 9000 ot/min se mi pocitově nejlíp zamlouvalo ryska na rysku tj. 2,1mm akorát že od 4500ot/min pozvolna padá předstih až přes 1,6 dolu a to je fajn...na holý serii je to zanedbatelný ...
Datum: 05. července 2014 19:30
 Když se tu řeší to vapíčko, opravdu je nejlepší ryska na rysku? Ryska na rysku je předstih 2,1m, mám to lehce pootočené na cca 1,6
Datum: 05. července 2014 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel17382
 Předstih neřeš,dej v HU rysku na rysku a v celém rozsahu máš ideální předstih... žárovky musíš zapojit jako na 223 mustangu,jinak budou praskat furt ...
Datum: 05. července 2014 10:06
 Máte pravdu, toho jsem si nevšimnul, ale rozdíl se zapnutýma/vypnutýma světlama jsem nepoznal, jede pořád stejně dobře
Datum: 05. července 2014 8:59
 posouvá se i se světlama, ale až ve vyšších otáčkách než bez světel
Datum: 04. července 2014 21:57
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
Datum: 04. července 2014 18:52
Datum: 04. července 2014 17:35
Jméno: Medzi
IP: uživatel13400
 Zdravím , mám 2 fechtly rozložené na díly. Na jednom sem dřív v pohodě jezdil , druhý byl na náhradní díly - chybělu mu akorát sedlo a měl rýhu ve válci. Chtěl jsem jednoho opravit, protože prochcávalo fugero, ale vykašlal sem se na to. Nyní jsou tedy oba rozdělané. Já se ptám - mám šanci to za něco jako komplet prodat ? Jsou tam 2 celé motory , plechy atd... Samozřejmě byly bez papírů
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2014 17:26
 zdar, jasně že to mužeš prodat ale spíš my příde že to inzeruješ "NENÁPADNĚ " tady
Datum: 04. července 2014 17:26
 Zdarec ,dneska sem na fíkovy prolítl pěknou díru ,okamžitě chcípl asi po 15 minutách hraní s nim chytil ale nějak stratil výkon při jízdě občas škytne a jede o dost pomaleji. Koukal sem na hlavu a na válec ale nezdá se mi žebych to nějak poškodil. Nevíte někdo co se mohlo zničit popřípadě na co se mám kouknou.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 11:02
 Díky už to maká jak má.
Datum: 07. července 2014 11:02
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau podívej se na eletriku
Datum: 07. července 2014 6:33
Jméno: Dan
IP: uživatel17290
Posl.aktualizace: 05. července 2014 17:10
Jméno: combust
IP: uživatel16226
 Fichtlácký magneto dává střídavý proud. Nejdřív tedy musíš nějak vymyslet usměrňovač a pak regulaci. Běžně se u strojů s permanentními magnety používá zkratová regulace ale u fichtla jsou malý výkony tak to jde udělat i přes omezovač jako maj některý babetty. Ten regulátor v odkazu je k regulaci dynama, u pincka nepoužitelný.
Datum: 05. července 2014 17:10
Jméno: tominopajchl
IP: uživatel10827
 Zdravím mam takovej problém na volnoběch u fika každych 5 sekund mi jaksi zaškrabe ve valci. Při jizde jsem to ješte neslišel. a když trošku pridam a posloucham tak taky to neslyším. Poradte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 11:57
Jméno: cvxy
IP: uživatel10827
 Jesli je špatný čep nebo futro tak to poznám? Dekuji A jak?
Datum: 10. července 2014 11:57
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 to je tak těžký povolit čtyři matky a podívat se do válce?
Datum: 10. července 2014 11:30
Jméno: kuba
IP: uživatel17379
 Čau draci, mám menší problém. Teda vlastně celkem velkej  včera jsem jezdil na fichtlu (vše cajkec) přijdu dnes ráno a nic. Svíčku jsem vyměnil za novou, předstih je seřízeny na mm přesně, kondenzátor novej, všechny kontakty a drátky očištěné, karburator vylesteny líp jak z výroby,kladívka očištěná. Ale dává to malinkou jiskru,opravdu jen malou, takže se ve válci s benzínem ta jiskra utopí... nevíte někdo co s tím ještě může být? Už vážně nevím  celkem to pospícha děkuju za všechny nápady  budu za ně vděčný
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 19:52
 muj dachtlík mi jezdil jak na 3mm předstih tak na 1mm předstih takže tim to nebude když to má na mm
Datum: 07. července 2014 19:52
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 04. července 2014 13:22
 předstih a odtrh nemusí být u každýho fichtlu stejnej, takže nejlepší hodnoty je dobrý si najít sám
Datum: 04. července 2014 11:42
 Zkus novou indukčku na 99% to bude tím
Datum: 04. července 2014 9:14
 Zdravím, neviem, či niekto bude vedieť pomôcť ale skúsiť to môžem  Pokúsil som sa preštartovať moped Stadion S22. Moped predtým cca 20 rokov stál na mieste. Odskúšali sme s kamarátom sviečku, iskry hádzala. Skontrolovali sme prívod paliva, všetko v poriadku, pekne tieklo. Tak sme ho skúsili nahodiť a div sa svete, motor naskočil. Urobili sme na ňom s kamarátom 2 kolá okolo dvora, zhasli motor dekompresorom a tu nastal problém.
O chvíľu sme ho skúsili nakopnúť znova a nechcel chytiť ani na XY pokusov. Palivo tieklo, ale sviečka z ničoho nič prestala hádzať iskru. Nič sme pritom od úvodnej jazdy nemenili, jednoducho prestala hádzať iskru. Sviečku sme teda vymenili, nepomohlo to. Skúsili sme vymeniť aj "fajku" sviečky, ani to nepomohlo... nakoniec sme už zo zúfalstva skúsili, či sviečka po dlhšom šlapaní hodí iskru - hodila asi na pol sekundy, len záblesk a aj to po vyše minúte točenia. Odvtedy už ani ten záblesk, nič... neviete prosím, v čom by mohol byť problém? Vopred ďakujem za každú radu, v tomto sa bohužiaľ veľmi nevyznám... Mohla by to byť cievkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:27
 Ďakujem, skúsim sa na to pozrieť a potom by som sa prípadne ozval. Zatiaľ naozaj vďaka!
Datum: 07. července 2014 20:27
 nejspíš odešla cívka.. je to častý zdroj problému pokdu je použitá odrušená fajka nebo svíčka.... obojí musí být neodrušené.... a pak ještě jedna méně pravděpodobná věc je jestli se ti nepovolil šroubek na kontaktu kladívka a to se ted neukostřuje... ale spíš bych to viděl n atu cívku.... zkus provizorně napojit drátek ke kladívku a druhý konec na externí indučku.... pokud to přes externí indučku bude jikru házet tak je VN část cívky po smrti
Datum: 04. července 2014 22:17
Jméno: kuba
IP: uživatel17379
 Očisti všechny kontakty,kladívka, musíš seřídít předstih, a ujisti sa zda sú všetky drátky zapojené
Datum: 04. července 2014 7:04
|



|