|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawaman
IP: uživatel5107
Posl.aktualizace: 09. března 2010 22:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Základní cena kolik by jsi měl mít, pokud chceš jezdit fichtl závody (silniční) je cca kolem 20000 kč a k tomu ještě potřebuješ jednoho fichtla na úpravy. Pokud chceš novou kliku, kup si ji od Sesy.
Datum: 09. března 2010 12:32
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 to nechtěj vědět kolik sežere takovej speciál celkově
Datum: 09. března 2010 12:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 09. března 2010 9:11
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 jaký doporučujete jadnoduchý a levný tuning motoru na výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 0:37
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9071
 Osobně sem viděl válec z pařeza a 21 a z pařeza má menší rozměry sacího kanálu to je vše a to ti výkon nepřidá franký to spíš ten karbec a hlava a mimochodem jawa 20 s 8 výrusem jinym vejfukem a podhuštěnýma pnemumatikama udělá 80 tak ti to možná jede 85 a k tomu levnýmu tuningu koukni na moje stránky http://www.splasenytrubky.webnode.cz do jawa 20 tuning
Datum: 30. března 2010 0:37
 slyšel jsem že válec z pařeza se používá jako výchozí materiál na upravu vložky.Z valce se vše osoustruží až zustane jen vložka která se upraví a vlisuje do 21 valce
Datum: 10. března 2010 21:02
Jméno: kostitras
IP: uživatel6983
 a nemáš rozbitej tachometr  ?
Datum: 10. března 2010 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 to by me teda zajimalo jak udelas 70 na valci z pareza.........a jak udelas 85 na seriovym fichtlu....otacky seriovyho motoru te tam nepusti...hodne dobry motory umí točit 7600-7800 ale takovejch je málo....to je pak rychlost asi 75....maximalne na 14 zub z kopce plnej zalehnuto pak mozna tech tvejch 85 na seriovce udelas....co me se osvedcilo tak 8.vybrus,snizena hlava 5.5ml,14z rozetka a umí to s prehledem 80 na rovince s 90kg jezdcem,z mirnyho klesani 85......je to levny a uciny......jinak jak uz bylo receno,dalsi moznost-nechat si na zakazku upravit válec......a nebo kdo je zrucnej,tak si doma muze udelat treba dvoukanál 05 podle návodu na webu http://www.jawa-50.cz to taky pojede pekne a hlavne tam este nebude problem se seriovou 3Q prevodovkou.....
Datum: 09. března 2010 22:54
 joo to mam odskoušene to pak jede jako se dvouma prstama v prdeli
Datum: 09. března 2010 22:21
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 OK bavme se už trochu na úrovni.Nasypte do nádrže 5 ale fakt 5 hrstí písku a přídá to 100 HP !
Datum: 09. března 2010 22:19
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Možná že když si tam dáš 2 prsty tak to pojede 170. A buhví co to udělá když celou ruku !
Datum: 09. března 2010 22:15
 dejte si prst do prdele a pojede to 85
Datum: 09. března 2010 22:11
 Stačí že tomu rozumíš ty.. Udělej GO, kup si stejkyho cestovku a máš vystaráno ...
Datum: 09. března 2010 18:09
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Koukam ze Franky si neco nastrelil a ted mele sracky...
Datum: 09. března 2010 14:36
Jméno: paja
IP: uživatel6484
Datum: 09. března 2010 12:26
 no pochybuju o tom že by to jelo lip s valcem s pařeza ale na pařezu sem teda nejel tak o tom nic nwm no
Datum: 09. března 2010 7:06
 z pařeza? tsss  ty seš trouba, víš to  pařez má voe jednu kilowatu tak se o trhání rukou moc nedá mluvit
Datum: 08. března 2010 23:51
 Snížení hlavy  dáš soustružníkovi na pivo a máš to  Neni to sice nějaké extra tuning ale splnuje to tvoje dva požadavky. Jednoduchý,levný
Datum: 08. března 2010 21:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stejskyho cestovni sada-2000 Kč
Datum: 08. března 2010 18:41
Jméno: itchy
IP: uživatel5617
 je jawa 50 21/20/23/ dobrej stroj\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 22:07
 melo bejt za 05 čárak, jedou mi lépe 550,555,05 a ostatní jsou napíču
Datum: 10. března 2010 22:07
 můžu jenom souhlasit s váma, mě nejlépe jedou 550,555 a 05 20 21 23 stoji zahovno  tot moje zkusenost
Datum: 10. března 2010 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel8927
 hobuzel je realita ze na 21 spodku motoru jede nejvíc 05 válec osazenej 21 karbecem a 21 hlavou.....a tahle sestava jede víc jak 21 valec.....mely by to mit na svedomi mensi prefuky ve vložce....zeptej se krosáků na 05 válec a uvidis co ti reknou....
Datum: 10. března 2010 14:51
 Nejlepší jsou 05ky!!! Nevím čím to je,má to sice o pul koníka méně než 21 ale pořád mi to připadá naopak jakoby spíš ta 21čka měla o pul koníka méně. Mám doma 05ku a 21čku, u obou zgenerálkovaný a zajetý motor. Nemůžu si pomoci ale ta 05ka tahne jako kráva do všech kopců a tahne krásně už od volnoběhu a při nízkých otáčkách. Tu 21čku musím fest vytáčet aby to teprve pořádně tahlo... Jediné co se mi na 21 zdá lepší že to jde na neutral lépe do otáček
Datum: 08. března 2010 21:34
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 555 je fakt nejlepší !!!
Datum: 08. března 2010 20:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 a 23
Datum: 08. března 2010 18:42
 jo je to dobrej stroj hlavně 20,21
Datum: 08. března 2010 18:30
 to snad ví každý zde ... nebo snad ne ?
Datum: 08. března 2010 18:20
 21 je nej
Datum: 08. března 2010 18:10
 555 je nej
Datum: 08. března 2010 18:08
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ee 05je nejlepsi
Datum: 08. března 2010 18:05
 Ten nejlepší
Datum: 08. března 2010 18:04
 jasně, že váháš, ještě 05 a všechny ČS mašiny
Datum: 08. března 2010 18:04
 Zdar draci ! Potřeboval bych nějaké řešení, jak udělat kolínko ke karbecu Dellorto 19. Bude to na Stejskyho cestovku. Máte někdo něco? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 18:02
 Máš to tam.
Datum: 10. března 2010 18:02
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 ty si ze Strádonic?? nebo odkud?? ozvi se na mail
Datum: 09. března 2010 22:56
 Známej jezdí kamionem po republice, takže v případě nouze by se stavil... Dám vědět na mail  Jinak tady u nás se jezdí pouze fichtl závody do vrchu při příležitosti automobilových závodů... Ale tuto sezonu bych rád vyrazil aspon jeden závod VS.
Datum: 09. března 2010 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 Hele posilat to nebudu......ale kdyby se povedlo ze by sme se mohli potkat na zavodech tak ti ji tam vemu.......jinak ja to mam do jicina asi 130km
Datum: 09. března 2010 22:29
 Tak to je opravdu chaotické období... Na mě ještě čeká třiapůla, takže práce taky dost.. Jinak letos bych se chtěl jet podívat aspon na jeden závod VS na ty dva blázny, at vidim, jak jim ty 4Q jedou  .. Aspon jako divák.. Sice to mám celkem z ruky, ale nevadí.. Menší výlet neuškodí  Jinak mám jednu otázku.. Jak to je s tou nádrží na Mustafa? Máš ji ještě? Nerozmyslel sis to s tím poslání poštou?  Nutně bych ji potřeboval..
Datum: 09. března 2010 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 chtel bych no....aspon sodovku nebo veliš nebo jinolice....brehy urcite ne,to uz je daleko....mam ted dost chaotický období a nemuzu nikomu nic slibovat......pokud konecne bude cas a penize tak bude zase jinej motor s valcem kterej splnuje VS...bude rychlej 3Q....pokud bude aspon trochu casu tak se jen prijedu svezt a asi mi hodí do kategorie speciálů kvuli valci no....hele tenhle rok mam uplne jiny priority.....pomalu zacinam uvazovat co dam zazimovat a na cem se aspon nekdy svezu a to necham v pohotovostnim rezimu....perak jel naposledy v kvetnu na zavody stadionů od tý doby stojí.....parezy loni jezdili minimalne a kdyz uz tak sem jezdil na cervenym parezu s SPZ z fichla  ,modryho sem nevytah vubec......a žlutej fik byl pro zmenu rozebranej od jara do podzimu......
Datum: 09. března 2010 18:33
 Jojo, vím že ty jsi myslím psal, že ti to s origo válcem celkem šlape a že s cestovkou to stojí za hovno... Já mám zase času celkem dost, ale brzdí mě ta zima.. V dílně kosa jako kráva...  A jak to vidíš? Chceš se ukázat se žluťákem na VŠ letos?
Datum: 09. března 2010 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 on jako jezdi,ale musim udelat novej motor.....spatny kartery....s tim se neda jezdit....to sou vibrace ze zacinaj odpadat veci  .....od podzima stoji v garazi......tak jako zatim to jelo jako seriovka  s cimz spokojenej nejsem.....kvuli tem karterum se to proste nechce nechat pretocit.....a jak je diky tomu ojnice k jedny strane tak bych rek ze to dokonce ma sklony k pridirani......nejhorsi je ze ted neni cas
Datum: 09. března 2010 17:49
 Super. Právě vůbec nevím jakou délku... Tak díky moc, zkusím to.. A co ty? Už ti valí ten žlutej blesk?
Datum: 09. března 2010 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 hele ja nevim.....ja bych za to ty penize taky nedal.......ja to koupil v sadě karbec,trysky,filtr,koleno za dvojku v inzeratu na motoinzerci .......koleno bylo teda perfektní,lehce do spádu dokonale sedelo na origo valec paradni prechod mezi obdelnikovou a kruhovou casti......ale za ty prachy.....normalne vem nejakou ohlou trubku o vnitrnim prumeru 19mm dole ji vytvaruj podle saciho kanalu,navar na to kus plochace,vypyluj diru podle kanalu,omer diry na štefty udelej to dlouhy reknu 10cm,karbec s kolenem spoj gumou a podle chovani motoru skracuj koleno.......to co vymýšlíš s tou gumou ala adamec nebude dobry......on mel precejenom domek vysokej 5-6centimetrů.....ja se ridim heslem kdyz nevim jak,udelam to stejne jako ostatní......plánek máš treba v návodu na 4K na http://www.jawa-50.cz
Datum: 09. března 2010 16:11
 At si ho za 1200,- nechá.. Spíš jsem myslel, jestli nebude mít někdo nejaký jednoduchý plánek. Taky mě napadalo řešení na "gumu" ala Adamec, když dělal klapky... Má to nějaké výhody a nevýhody?
Datum: 09. března 2010 15:33
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 A co je na něm tak speciálního že je tak drahý?..a jaký to je kolínko "ala" silničáři nebo na karbec podél rámu?
Datum: 09. března 2010 10:02
 tak ja nwm no svod drahej jako celej karbec to byl pozlacenej ne nebo tam bylo neco super mě delal kamoš věči svod na babetu z nerezu a vařil to tigem krasna parace a chce po me 2 kila + studenstkou pečet
Datum: 09. března 2010 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 ftip to neni.......mel sem ho doma......puvodne jsem ho koupil s karbecem od Fishracinga......ten ho mel od Marka........
Datum: 09. března 2010 9:30
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Stando to je nějakej vtip ne?  .nebo chce fakt za kolínko 1200?
Datum: 09. března 2010 8:40
 1200 - to ma byt nejaka sranda vzdyt to je polovina stejskyho sady aj s poštovnym
Datum: 09. března 2010 7:07
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 napis panu Markovi,udela ti ho za 1200,-
Datum: 08. března 2010 22:17
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 jak jede fichtl s karbecem z jawy 90?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 22:11
 Co jsem slysel tak jede paradne, ale pry ladeni karburatoru da celkem zabrat. Osobne sem to nezkousel tak za to nemuzu dat ruku do ohne, ale jestli ho mas aj s prirubou tak ho tam dej a uvidis co to udela ale urcite to bude chtit sehnat vic trysek na spravne odladeni.
Datum: 11. března 2010 22:11
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus je nároční dát na fichtla tlumiče z jawy 175 a nemáte něko nějaký?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 22:31
 **nez jawy***
Datum: 08. března 2010 22:31
 to BOOCHEER.. myslim si ze ne.. cezety maj myslim vyssi krk na jawy..
Datum: 08. března 2010 22:31
 Chtěl jsem se zeptat. Pasovaly by na fichtla i tlumiče z čezety 175 typ 478? Bez nějakých uprav. Prostě jenom je tam dat,utahnout a jezdit... Díky
Datum: 08. března 2010 22:20
 cca 400kc.. ale muzem se jeste domluvit..
Datum: 08. března 2010 19:32
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 a za kolik
Datum: 08. března 2010 19:25
 jestli mas zajem tak mam a pasujou tam uplne v pohode...
Datum: 08. března 2010 18:39
 Zdravím chlapi. Potřebuju poradit. Potřeboval bych lepší karbec, ptž mám na mustoši nějaký úpravy, jako je kn filtr, lepší svíčka, hikone lauf, zvětšený kanály atd., a chci se zeptat jakej karbec můžu použít, bez nějakých složitějších úprav??? nebo je lepší přetryskovat origo karbec? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 0:03
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 zalezi na tom valci a vyfuku......pokud mas valec co toci do 9000 otacek tak by melo stacit vhodne otryskovat origo karbec......ono pod pojmem zvetseny kanaly si clovek muze predstavit spoustu veci.....pokud mas neco co toci kolem 9000 a vic tak uz je dobry pouzit karbec vetsi o prumeru 19-21 napr. Dell orto.... u obou pripadu je dobry mit sadu trysek pro doladeni bohatosti smesi.......
Datum: 08. března 2010 0:03
Jméno: matoosh
IP: uživatel8915
 zdar nema tu neaky drak zo SLOVENSKA na predaj motor z neakej vecsej jawa alebo CZ?? obsah od 90 do 175...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 18:40
Jméno: GORI
IP: uživatel8913
 nazdar. pani tuneri mal bi som na vas nieke tie otazki. co sa tika pouzital lozisok na kluku. zaujma ma ake Vy pouzivate loziska nemislim na origo motor ale na upravovane a namahane motori s otackami okolo 8-9 tis.ot\min neviem ake zvolit loziska chem pouzit loziska s oznacenim C3 je to spravna volba.znesu tieto loziska zatazenie (9000ot\min. a 6Hp)??dik vsetkom za odpoved>!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 8:48
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 Cestovní uprava,loziska na klice FAG 6303 C3
Datum: 08. března 2010 8:48
 Mě to točí něco přes 9 tisíc a na klice mám SKF a jinak všude jinde ZVL. Jinak na kliku se dává vůle C3.
Datum: 07. března 2010 13:10
 na kliku SKF nebo NTN
Datum: 07. března 2010 12:33
 Ja sem pouzil FAG a na zbytek motoru ZVL
Datum: 07. března 2010 10:32
 zdar draci potřebuju poradit chci si dat na fichtla zapalovaní z motorovky jak to musím upravit ? dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 9:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Akorat si dat pozor at neni opacnetocivy jak seriovy
Datum: 07. března 2010 9:51
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 cawec ... kdyz chci fekala do crosuu tak jak mam dat kolecka ... primarni - X , řetězový - X a rozetu - X (počet zubu pls )  díky moc hojec
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 9:28
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Kolem 100kilo
Datum: 10. dubna 2010 9:28
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 tubin neviem kolko vazi tvoj otec ale pionier ti aj z originalnym prevodom musi utiahnut dospelaka aj na 3
Datum: 08. března 2010 14:55
 Takže tak 10-60-65?A primarní?
Datum: 07. března 2010 20:03
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 já mám na krosce s fichtla rozetu z cca 75z na pole a do lesa to stačí ted sem přidělal digi tachometr tak změřim kolik to pojede ale podle mě tak 45-50 jede a má to sílu že to na 1-2 vklidu uveze tátu a na 3 taky ale už to neni ono jak semnou.
Datum: 07. března 2010 16:11
Jméno: matoosh
IP: uživatel6799
 do krosu je uplne idealne rozeta 75 a sekundar 11..
Datum: 07. března 2010 12:29
 V krosu to neni o rychlosti....
Datum: 07. března 2010 11:20
 já bych se na to vysral když to tahle udelas do sily tak to podle me nepojede ani40km/h podle me je to blbost to takhle ničit
Datum: 07. března 2010 11:06
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 spíš mužeš orat pole  ,nebo za hák vyvracovat stromy
Datum: 07. března 2010 8:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je fakt  Klidne i po strope
Datum: 07. března 2010 8:00
 9zub-primár,10zub-sekundár,75zubů-rozeta, pořádnej drapák a můžeš šplhat po zdi!
Datum: 06. března 2010 23:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja za sebe muzu doporucit 9.z primarni,rozetu seriovou a doladovat 12 a vic rozetkou(s 10 z sekundarem bych to na jednicku predlezl po ctrech jak je to pomaly)
Datum: 06. března 2010 22:37
 Pokud chceš koupit jenom sekundáro tak 11,10 pokud to chceš kounit i rozetou tak co nejvíc 60, 65, 70, 75 při sestavě 11- 75 to bude hodně silný ale rychlost bude malá.
Datum: 06. března 2010 22:30
 cus draci upravil sem saci vyfukovej kanal na babje 207 mam tam valec z 210 a origo. karbec bude to znat ty kanaly s origo karbecem kolik vam jede baba 270 upravena cus bus
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 10:16
 pro miru to me docela zajma nechceš mi napsat na icq ? 586638509
Datum: 07. března 2010 10:16
 miro jen prio zajímavost....spojka na jednorychloastce je docela neschipná co se výkonu týče.
Datum: 06. března 2010 20:58
 trouba jj mislel sem jestli jestli origo karbec to pobere a mimochodem pro lukase dej tam hlavu se sima docela to prida mam ho na mi 2 babje 210 karbec taky s fika mam to vifoceny na provilu tak se mrkny.
Datum: 06. března 2010 20:48
 my mame upravenej valec už jel jen 50m pak se rosypaly jehličky v utery ti mohu řict jak jede valec kde je zvěče vše krome přepuštaku s věčim svodem na vyfuk a s karburatorem s fichtla
Datum: 06. března 2010 20:42
 ty jsi asi trouba ne? jak máme vědět jestli to bude znát když ani nevíme co jsi s tím vlastně udělal? třeba ti to nepojede vůbec....co víš
Datum: 06. března 2010 20:39
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar, chci se zeptat na vaše zkušenosti s výfukem hikone, mám do něj jít, popř do jakýho typu? Pak bych jistě použil pouze střed - dal bych fichtlácký koleno a koncovku bych udělal z úzké delší trubičky. Dotaz č. 2, : co si myslíte o origo předních tlumičích, když je zrepasuji, jak budou reagovat ve 100 km/h, je to bezpečný nebo se mám spíše podívat po nějakých jiných?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:50
Jméno: m
IP: uživatel1859
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15
Datum: 06. března 2010 20:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ono dvoukomoráče jedou halvně ve vyšších. pokud to nemáš na závody tak bych moc nedoporučoval. přeci jen se pohybuješ i v nízkých. Simson má vidle s olejovým útlumem. O proti fichtlu jsou 100% lepší. Ale nejsou asi stavěné na takovou rychlost.
Datum: 06. března 2010 20:15
 origo tlumiče jsou nanic i na obyčejném pio  .... jinak podle sklatby dotazu jsi total laik a pio ti jede kilo?  neblbni chlape
Datum: 06. března 2010 19:55
 Zdarec Draci mám dotaz.. nemá někdo na prodej nějakej výfuk pro 2T hterej má homologaci?? nebo jen koncovku s homologací díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 12:34
 a myslíš že po tobě budou chtít benga nějakej papír ?
Datum: 07. března 2010 12:34
 nj jenze homologace je štítek na laufu + papír k tomu že ho schvaluje EU
Datum: 06. března 2010 19:25
 ser na homologaci,něco si tam vyraž raznicou,mám to na vejfuku u mé mašiny a bez problému
Datum: 06. března 2010 18:49
Jméno: nick
IP: uživatel5842
 Zdar, vejde se mi na origo ráfik z pionýra pneu s šířkou 3,50 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 22:08
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 do kyvky se to vleze to mám taky na fíkovi
Datum: 06. března 2010 22:08
 cus,ja mel na fichtlovi vepredu ted nevim jestli 3,00 a nebo 3,25...ale vim ze to bylo na tesno do prednich vidlic...
Datum: 06. března 2010 17:26
Jméno: nick
IP: uživatel5842
 dik
Datum: 06. března 2010 16:17
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ale nebude sa ti tocit lebo toje siroke,to je na 250ku
Datum: 06. března 2010 16:01
Jméno: bekele
IP: uživatel8907
 vojde..
Datum: 06. března 2010 15:56
 Potřeboval bych poradit jak co nejlíp uprvavit motor na číže 250/455 mam odlehčenou kliku o 25mm a hlinikovou vypln kolem kliky.ale nevim jak pořádně upravit válec s pístem.Jestli ste to nek do už skousely nebo mate naky nakresy tak bych vam byl vděčnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 10:38
 Dobrý den, chci se zeptat jaká je originální barva a typ barvy ( číslo ) na čezetu 125/476 r.v.1969 červená až vínová.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 21:19
 zdarec, už zase otravuji já  chtěl bych na pole nějakou čízu 125, nebo 175.. prosím dávejte nabídky, newím co si mám na to pole koupit.. nemusí to být hezká motorka, stačí mi nějaká chablina, co jede a cenu bych nechtěl moc vysokou jen nějakou motorku za pár kešů díky..  prosím ještě aby to bylo nad 50ccm...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 16:05
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 pořiď čízu 125/516 a budes moooc spokojenej jako já
Datum: 10. března 2010 16:05
 Si kup třeba nějakou tu crossovou domádovinu se 175 motorem nebo nějakou 350, ty dou levně
Datum: 05. března 2010 22:40
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 sice 50ka ale ŠimŠoňa by sis mohl poridit..jinač třeba tu 175 nebo 250 ..podivej se ale po těch, ktere už někdo prodává jako cross...jinak gilera rx,honda dt,suzuki dr..A bez v potaz nahradni dily (cena,dostupnost)
Datum: 05. března 2010 21:18
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar, sory za tyhle dotazy pořád, ale sbírám informace a zkušenosti  ,, máte někdo zkušenosti s 4 stupňovou převodovkou ?? jaké jsou pak jízdní vlastnosti, např. s upraveným válcem. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 1:37
 kurňa dneska má skoro každý minimálně 4Q
Datum: 06. března 2010 1:37
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Příšští zimu taky plánuju nějakej vícekvalt  ...zatím se rozhoduju jestli použít převodovku z jawy 90 nebo čz 175 popřípadě z něčeho úplně jiného
Datum: 05. března 2010 19:51
 nechci se nějak vychlubat ....ale u mě se už 4Q čeká jen na svaření a na úpravu celé převodovky aby seděl jak primární tak sekundární převod .....no prostě ještě kupa práce.
Datum: 05. března 2010 19:07
Jméno: standa
IP: uživatel8899
 na to ze jsi zacatecnik tak do toho jdes po hlave ......4Q je docela orisek.......bud musis byt perfektni strojar s pristupem na soustruh a CNC a frezu a svareni hliniku a nebo to chce mit hodne penez a 4Q bloky koupit.......ale to je otazka desetitisíců........jinak to musi bejt parada........viz http://www.youtube.com/watch?v=Q_L-pDVOyX0 ...majitelem je http://www.jawaracing50.wbs.cz
Datum: 05. března 2010 18:02
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Zdar, nevite nekdo o nejaky strance, kde jsou narýsované válce 2t motorů? Potrebuju uhly, radiusy atd.... Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 15:25
|



|