Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5611
 Nazdar draci, poraďte kde koupit nové bloky motoru, popřípadě jak vyčistit ty staré aby vypadaly jako nové. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 15:36
 No ale jako jsou hezký ale 1000 Kč za to nedám....  I když nový sou nový....ale 1000 Kč je přehnaný...to jsem dal za nový bloky na čz 175 a to je jinej kalibr....!
Datum: 26. března 2009 15:36
 i kdyz budou novy nejety stejne budou nejspis vypadat jako ty stary.... musis nejakym jemnym smirkem to prebrousit ono to prokoukne a pak pripadne vylestit
Datum: 26. března 2009 15:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jedny jsou nabízeny na AUKRU za 1000kč. Do konce aukce 3 dny.
Datum: 26. března 2009 13:06
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5611
 Nazdar draci, poraďte prosim nějaké vylepšení pionyra která jdou poznat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:40
 udelej to uplne jinak, koukni do FAQ a cely si ho precti jak se co serizuje a cisti, az to udelas tak dej pak vedet jak to s tim lita
Datum: 26. března 2009 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel3084
 no a kdyz este k tomu namazes a vhodne napnes retez......pak jede i 80......ja to pisu furt,ale kazdej by radsi slysel,ze ma neco uriznout na pistu a neco vyvrtat do valce,nez ze ma dat dohromady rám,kola,retez atd.... je to smutný potom......
Datum: 26. března 2009 17:37
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 K tomu co psal jarda. Někdo zahuštění gum podcenuje,ale opravdu je znatelný rozdíl,mezi napul zahuštěnými a dobře zahuštěnými gumy.
Přiklad- měl jsem malo napuštěný gumy na mustang=jel mi 55Km/h.(maximum) zahustil jsem gumy a jelo mi to 65-70 Km/h (maximum)
Datum: 26. března 2009 17:25
Datum: 26. března 2009 14:24
Jméno: Jarda
IP: uživatel5106
 Nahusti gumy!
Datum: 26. března 2009 1:08
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 udelej GO vseho.......pak pokud ti to bude malo,muzes si nechat snizit hlavu,otevreny sani atd.......
Datum: 25. března 2009 23:49
 ktere jsou poznat? mraky, jen si vybrat, na netu je toho plno a tady je jich taky kazdy den vic nez dost, je to fakt mraky...prve ale udelej Go motoru a zrenovuj ho at to jezdi, pak az si budes jisty ze ten motor je spolehlivy a maj svuj vykon 3,5 koni tak teprve pak muzes zacit s uprava...jen pro zajmavost - 3,5 je vic nez si myslis, pri rozjizdeni na sterku ty kaminky proste musi litat a dobre sestelovanej, zrenovovovanej a vycistenej pionyr nema problemy do 80km/h, vic sice pak uz nejede ale k magicke 80 se dokaze priblizit  az tohle tvuj bude umet pak zacni myslet na upravy
Datum: 25. března 2009 22:10
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 u lamely je to kolečko a byva 14ti zube sežen si 11ti ale taky aby to sedelo tak jinej prim retez,jak je řetezove kolecko tak si tam dej 12ti,a nebo takovej 4,5 vybrus ,provrtej si prepoušteci kanaly,karburatora to kolinko na nem ji nak uz nevim jak bys to mohl vylepsit
Datum: 25. března 2009 21:19
 serus draci co je to eloxovani????hlinika????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 18:57
 este doplnek - prave eloxovani je v lazni pod proudem, na princip chromovani, cili pouziva se elektricke napeti, v tej vane je rozpustena prave nejaka ta chemikalie ktera to obarvi, dela se to i podomacku ze si sezenes ty chemikalie a ponoris to do toho nebo ze si koupis eloxovaci sprej (je v nem takova cerna barva) a tim to striknes, to je vubec nejhorsi zpusob pac to neudela tu mikrometrovou vrstvu ktera je dulezita pro prostup tepla, pokud to rovnou natres nejakou cernou barvou a nejlip co nejtlustci nater tak to sice bude cerny ale bude naprosto zamezeny prestup tepla z motoru do okoli - bude se ti motor varit, nebude chladit...delava se to treba na valec z pareza a araba, na boky motoru, vsude tam gde je potreba aby teplo slo rychleji do okoli a cerna tomu napomaha atd...a jak rika pouhaz, je dobry to poslat nejaky firme a oni ti to podle svoji taxi zrobi apc shanet ty chemikalie je dneska sice uz hracka ale gdo by se s tim dneska delal gdyz je to pry levny a nenadres se...
Datum: 25. března 2009 18:57
 Jej... Eloxování je povrchová úprava (hliníku). Na povrchu hliníku se vytvoří několik mikrometrů "oxidace", která je pevná a chrání hliník jako takovy před poškozením a povětrnostním podmínkám. Eloxuje se do spousta barev a stojí to pár korun. Chtěl jsem si tak nechat udělat motor a 1 dm čtvereční stojí cca 5 Kč když to chceš v barvě tak 7 kč. Není to nic nelegálního či podobně, zabývá se tím nespočet firem.
Datum: 25. března 2009 18:30
 Jej... Eloxování je povrchová úprava (hliníku). Na povrchu hliníku se vytvoří několik mikrometrů "oxidace", která je pevná a chrání hliník jako takovy před poškozením a povětrnostním podmínkám. Eloxuje se do spousta barev a stojí to pár korun. Chtěl jsem si tak nechat udělat motor a 1 dm čtvereční stojí cca 5 Kč když to chceš v barvě tak 7 kč. Není to nic nelegálního či podobně, zabývá se tím nespočet firem.
Datum: 25. března 2009 18:30
 kdo je u tebe zhullený ty moulo
Datum: 25. března 2009 18:27
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. března 2009 18:22
 na černo, takž enelegálně! tudíš se to nesmí dělat
Datum: 25. března 2009 18:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 načerno  (ilegálně), nebo na hnědo, záleží jak dlouho to necháš v těch chemikáliích... P.S.:není to ilegální
Datum: 25. března 2009 18:10
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 na černo
Datum: 25. března 2009 18:04
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 barvení
Datum: 25. března 2009 17:53
Posl.aktualizace: 25. března 2009 13:05
Jméno: Enigma
IP: uživatel5596
 dojde mi dost divne davat na fika valec z neceho ineho...to uz potom neni fik... to si zrovna mozete kupit cely motor iny, a ked si to tak zeberete tak prevodovka fekala take neni nic moc takze nevim nac...
Datum: 25. března 2009 13:05
Jméno: Standa
IP: uživatel3911
 aha.....tak fotka nerekla nic  roztec sroubu to ma stejnou a ten mezikus se samozrjmne neprodava,ten si musis udelat........
Datum: 25. března 2009 12:23
 dobrá..mají teda jiný uchycení šroubů a dá se tento "mezi kus" někde koupit??
Datum: 25. března 2009 12:09
Jméno: Standa
IP: uživatel3911
Datum: 25. března 2009 11:04
 já vím, že je tam dávají ale chci se zeptat jestli je to bez problémů a nemusí se mic upravovat...
Datum: 25. března 2009 10:04
 Cpou je tam...válce to sou asi brutální ale mě to příjde jako hnus cpát na fichla jinej válec...upravit originál OK..ale nacpat tam jinej válec je divný....
Datum: 25. března 2009 9:10
Jméno: mustaf
IP: uživatel4226
Posl.aktualizace: 25. března 2009 9:08
 Ach jo....
Datum: 25. března 2009 9:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 další skvělej dotaz  jestli umíš číst, tak je to centrál a ten tam bez uprav těžko narveš  a jestli myslíš že bys tam hodil dva místo seriovejxh tlumičů, tak to fakt nee
Datum: 24. března 2009 20:43
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 zdar mam dotaz chci si koupit přilbu alenevím jaku veliksot prosím poradte z vlastni zkusenosti podle veku atd predem dik a mnoho stastnych kilometrů ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 20:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud budeš kupovat v obchodě tak neni problem, pokud přez net, tak si změř obvod hlavy a podle toho pak vyber velikost..... všechny značky to ma cca stejný
Datum: 24. března 2009 20:27
 kup si tu co se ti bude líbit a bude ti sedět na palici. každý má v setejném věku jinou velikost
Datum: 24. března 2009 20:20
Jméno: jopa
IP: uživatel4226
 Cau draci někde sem slišel že jde na mustafa přední vidlice ze simsona. Je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 14:47
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 zase melete sracky
Datum: 27. března 2009 14:47
 uprava stara uz nejaky ten patek, hodne mladejch si ji dela, ma to vetsi zdvih a tlumeni, zdaji se byt bytelnejsi, ale souhlas s frikulinem, origo vidlice jsou bezvadny, na teren je to sice nevhodny pac je to casto stale nadorazu a negdo jemnejsi si muze vyrzat zuby gdyz se pruziny budou vracet ale je to o zvyu, do tedka jsem zadny predni vidlice na fikovi nezlomil (musim zaklepat) a to uz ode me dostavaly poradnej kotel, daji se prave zlomit nebo zkrivit ale to dokaze jen nejaky prase co si toho nevazi, za normalnich okolnosti to ma jen malou sanci se jim neco stat...
Datum: 25. března 2009 14:28
 A hlavně na silnici sou blbý....protože sou moc dlouhý a pak máš velkej skoln k zemi...na krosku tak něak OK....protože tam zvedáš i zadek...! Měl sem je na silničním zkrácený o 10 cm. To už docela šlo...! Ale i tak tlumiče to sou blbý...  Dobře udělaný originální vidle jsou lepší....  (a to vim protože sem si je udělal..  )
Datum: 25. března 2009 9:15
 odpověď na to máš o několik dotazů vejš. Bez soustruhu to nejde.
Datum: 24. března 2009 23:18
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jj jde tam
Datum: 24. března 2009 19:20
 ahoj mám dotaz šla by jawa 350/633 převrtat na 380 a dát tam oísti z čz 380
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 20:24
 dawe ta 350ka je dvou válec, zatím co čž 380 je jedno válec, takže to logiky nejde ty moulo.
Datum: 24. března 2009 20:24
Jméno: Standa
IP: uživatel3911
 samozrejmne jak rikal franta,verim tomu,ze by se ta 350 dala aj na 400ccm prebrousit,ale nestandartni písty nebudou zadarmo
Datum: 24. března 2009 19:19
Jméno: Moulis2
IP: uživatel1194
 Podle meho bych se bejt tebou do toho vubec nesral pač sy myslím že tomu moc nerozumíš
Datum: 24. března 2009 19:11
 Přesně tak, Dawe byl rychlejší než já...Jestli chceš tuning píst, tak scháněj z ňáký našlapaný 175 (Jestli něco seženeš)..Páč 350 : 2 = 175 ..
Datum: 24. března 2009 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 nic nedelej!!!! ani nemas poneti co je motor jawa 350 a krosovej motor cz 514 .......problem je,ze bizon je 2 valec a číza je jednovalec....takze nic.....
Datum: 24. března 2009 18:09
 píst čz 380
Datum: 24. března 2009 18:06
 Tak pokud myslíš čz 380, tu kterou myslim já, tedy podobnou čz jako 513, nebo 516 tak nad tim nemá cenu ani přemejšlet, z toho nepoužiješ z mého laitskeho oko nic..Ale nepochopil jsem co myslíš tim .. oísti .. Jinak z 350 by se myslim měla dát udělat 380, nevim kolik se na ní dá udělat výbrusů, takže si to budeš muset zpočítat sám..
Datum: 24. března 2009 18:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cau jezdí tu nekdo z vás fichtlcupy,fichtlzavody................ jaky na to máte názor? ja osobně se u toho pobavim víc než u nějakejch 400motocrossů(nic proti motocrossum)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 16:38
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 www.jawa50zavody.wz.cz
Datum: 09. února 2012 16:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 přesně z s tebou souhlasim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 24. března 2009 20:08
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja jezdim zavody 2,3 roky a muzu ti rict, ze sem lepsi zabavu jeste nezazil, je to uplne super. Ten boj o sekundy, zapoleni s ostatnimi jezdci, radost z dobre projety zatacky, z dobre zarazenyho kvaltu... U me se tomuhle skoro nic nevyrovna.
Datum: 24. března 2009 19:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja už jich par odjel a je to sranda
Datum: 24. března 2009 14:06
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 ne ne ne nemam nazor vole terkl ma problem a motokrosari jeee to je trapny vsechno maji seriovy a de tam jen o to kolik mas penez
Datum: 24. března 2009 13:55
Jméno: max
IP: uživatel4226
 Cau draci chtěl bych si udělat přímí sání u mustanga a chtěl bych si tam dat nakej lepší filtr. Nevíte o něčem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:56
 serus borci potrebujem poradit rozlozil som motor na pioniera a neviem ako poskladat prevodovku je na to nejaky navod???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:41
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 23. března 2009 20:41
Posl.aktualizace: 24. března 2009 12:35
Jméno: jost
IP: uživatel5534
 mozno horsi jak mas ted....nieje vse mat len hlavu a valec...
Datum: 24. března 2009 12:35
Datum: 24. března 2009 11:45
 videl bych to na tu hvezdicovou hlavu, je to dlouho odzkousene, ma to velke zebrovani = uchladi di to, nemusis pak tu hlavu z pucha upravovat, ma zvysenou kompresi (ted newim jakou ma ta hlava z pucha) atd atd...
Datum: 23. března 2009 20:46
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Chysta se odtud nekdo do Kozmic 4.4. na zavody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 4:58
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Datum: 24. března 2009 4:58
Jméno: Joxa
IP: uživatel5100
 Do Kozmic u Opavy
Datum: 23. března 2009 14:37
 ahoj mam dotaz bude tady jeste ten vyfuk Výfuk Dvoukomoráč-chrom diky za odpovet
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 13:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 Taky se po nem shanim...... nepospicham,takze ti seso zahejbat nebudu a ani nechci......   nebudu kupovat jen vejfuk......
Datum: 23. března 2009 13:25
 porad nevim info,,budu to znat pristi vikend
Datum: 23. března 2009 11:05
Jméno: Tomáš
IP: uživatel5583
 ahoj lidi chtěl jsem jse zeptat když dám motor na čz 125/453 motor z 175/450 a přepíšu čísla pude nějakej problem s policií nebo mužu jezdit beztarostí prosím pište spíšen email tom.cizek@seznam.cz dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 19:34
Jméno: matacz
IP: uživatel5434
 Zdarec to číslo nebruš na technický chtěj vidět typ takže se bude muset přerazit typ. Taky sem si tohle zažil
Datum: 23. března 2009 19:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5584
 Nech si v TP vymazat cislo motoru (stoji to 50,-) a vybrus cislo motoru,aby nemel zadné.......dal uz neni co resit......
Datum: 22. března 2009 21:18
 Hele kolik by jste za něj dali?...nebo spíš kdyby jste ho měly tak kolik by jste za něj požadovali.Díkec
http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_13790.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 20:32
Jméno: trdlo
IP: uživatel5053
 tak vidím že jsou ještě chlapi s velkým CH . Málokdo umí uznat chybu natož se omluvit, tak doufám že to mladý ocení a nebude hned vyskakovat jako čert z krabičky.Ještě se má co učit
Datum: 24. března 2009 20:32
 prve bych mel vytku k falkonsovi samotnemu, at tu neurazi, je to opravnene ale na druhou stranu sem mu taky radil a je to vcelku nevdek, vem to v potaz, nemusis se hnedka vytocit, zacinas jako kazdej z nas, uznavam, nemas to lehky...pak bych se chtel omluvit, ma chyba, udelal sem kiks a sem si toho vedom, timto se mu omlouvam...tot vse
Datum: 24. března 2009 17:13
Jméno: trdlo
IP: uživatel5053
 pokud sleduješ IP adesu tak sis mohl všimnou že včera byl falkons připojený jinde než trdlo to pro to že přes týden je ve škole apřes víkend se připojí u nás takže je přes wifi připojený na mou síť opravdu se jedná o dva lidi ale to je jedno, co se týká výfuku sám uznal že to není ono a pokud vím tak na tom pracuje co se týká sedla tak mladým klukům se to líbí a časem ho možná předělá taky jen mu asi pokazilo radost to že ze starýho nepojízdnýho krámu se snažil udělat něco co se mu líbí a zrovna kápl na lidi kterým to nesedí, ale každýmu se líbí něco jinýho a kluk v 15 letech má svou paličatost a myslím že tak začínala většina z vás Jo a za rady které tady od některých dostal může jenom poděkovat protože mu opravdu pomohli aby se ta rachotina rozjela. tak hodně úspěchu s vašimi miláčky a ať vám dobře šlapou
Datum: 24. března 2009 12:12
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 a eště Steve® : poku je to opravdu tak měl by ses omluvit...
Datum: 24. března 2009 11:35
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 falkons>co tady nadáváš? jinak oba máte stejný IP, to už to bylo, pracuj dál na stroji...trdlo>snaha se cení, ohodnocení tu dostal...ten výfuk je ale opravdu strašný, sedlo jak by smet, je to lepší
než po těch putikách, jen tak dál ale na těch zkušenostech eště ať trochu zapracuje...ty IP jsou ale opravdu divný, jak to máte teda propojený? do stejný veřejný adresy?
Datum: 24. března 2009 11:32
Jméno: trdlo
IP: uživatel5053
 a co se týká zkušeností a rad ty získává tady tak vlastně nevím co mu vyčítáte asi tu jeho naivitu že se snaha počíta, tak práci zdar a aby se do vás někdo nenavezl jako vy do něj
Datum: 23. března 2009 22:45
 Steve,můžu se zeptat kolik ti je?...Máš totiž asi mozek velikosti mamuta...a pokud neumíš rozeznat slovo trdlo a falkons....pokud vidím dobře tak jsou to úplně rozdílná jména....a já si nepotřebuju psát vlastní komentáře....nechápu k čemu by mi to bylo...a pokud chceš vědět kdo to sem napsal ,tak se ho zeptej,vím kdo to je...a myslím že s tímto člověkem by bylo asi nejrozumější mluvit slušně.Má už své roky....možná narozdíl od tebe.
Datum: 23. března 2009 22:18
Jméno: trdlo
IP: uživatel5053
 no nevím na koho se Steve obracíš ale já jsem ta co ho hodnotila asi tě zmátla stejná IP adresa máme totiž propojenou sít a trdlo jsem proto že motorkám nerozumím jenom se mi líbí , ale hodnotím snahu aspoň se kluk nefláka po hospodách(jako většina takhle starých kluků) a našel si nějakýho koníčka , ale po těch vašich výčitkách si musí připadat fakt skvěle opravdu dokážete povzbudit jen tak dál .Opravdu se obrátil na ty pravé pokud chtěl aby ho to přestalo bavit.
Datum: 23. března 2009 22:18
 Steve,můžu se zeptat kolik ti je?...Máš totiž asi mozek velikosti mamuta...a pokud neumíš rozeznat slovo trdlo a falkons....pokud vidím dobře tak jsou to úplně rozdílná jména....a já si nepotřebuju psát vlastní komentáře....nechápu k čemu by mi to bylo...a pokud chceš vědět kdo to sem napsal ,tak se ho zeptej,vím kdo to je...a myslím že s tímto člověkem by bylo asi nejrozumější mluvit slušně.Má už své roky....možná narozdíl od tebe.
Datum: 23. března 2009 22:17
 Steve,můžu se zeptat kolik ti je?...Máš totiž asi mozek velikosti mamuta...a pokud neumíš rozeznat slovo trdlo a falkons....pokud vidím dobře tak jsou to úplně rozdílná jména....a já si nepotřebuju psát vlastní komentáře....nechápu k čemu by mi to bylo...a pokud chceš vědět kdo to sem napsal ,tak se ho zeptej,vím kdo to je...a myslím že s tímto člověkem by bylo asi nejrozumější mluvit slušně.Má už své roky....možná narozdíl od tebe.
Datum: 23. března 2009 22:15
  tak jak se jmenujes? falkons nebo trdlo? a to se sam hodnotis? a nemas zkusenosti? tak ja newim co tady naznacujes...ale to hodnoceni samo sebe vcelku dobry  ...
Datum: 23. března 2009 18:31
Jméno: trdlo
IP: uživatel5053
 na to že to dával dohromady 15letý kluk úplně sám za kapesné a bez zkušeností které teprve získává si myslím že je to dobrý a až přibydou zkušenosti tak to zase bude vypadat jinak
Datum: 23. března 2009 16:48
 to sem delaval taky, daval sem tam treba jen ponozku na karb atd...alw gdyz trochu vic rozsiris ty diry v airboxu tak mi ver je to pojede prakticky stejne jak s nim tak i bez nej, ma to samozrejme jinou charakteristiku, ono gdyz tam das treba klasickej sportovni filtr a osadis to vetsi tryskou (kupr. tu 72) tak to jede este lip pac to ma vetsi prisun smesi a neni tak chuda jako gdyz si tam namontujes prime sani a z 80 z kopce ti do toho bije vitr, se to nezda ale me se pak dycky motor prehrival (chuda smes) pac to tu negdo gdysy vysvetloval ze gdyz mas airbox tak to castecne brzdi proud vzduchu, tim to cuca vic benalu pres trysku a je to o dost bohatsi smes (a jak je znamo lepe chladi) nez gdyz jedes z toho kopce s tim primym sanim, to pak strhava benal jen z trysky ale neni tam podtlak kery by ho "vysaval"...nehlede na to ze sem zastance tez origo fika a gdyz upravy tak poradny, takovydlec experimenty mam za sebou...je to tva vec, rekl jsem ti svuj nazor jak by mel vypadat...
Datum: 23. března 2009 15:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 Nevim jestli chces nebo nechces slyset muj nazor,ale ja na to zase koukam z komplexniho pohledu renovátora......ram a plech sou supr,tlumice vypadaj dobre,stredy kol se beztak nechaj opiskovat a vylestit,pokud je dobrej motor tak to neni tak zlý.... riditka,vyfuk a rafky se koupeji.......no za 1500-2000 ho bezproblemu prodas pokud dobre jede......pokud ma TP tak i za 3000,- si najde kupce......
Datum: 23. března 2009 12:58
 hele steve....ale pokud máš alespon trochu rozum...a víš že když hodíš hadici k airboxu a ubere ti to trochu na výkonu...tak promin ale pokud má člověk rozum a ví o nečem co "ubírá motorce na výkonu"tak se bude snažit udělat to aby ten výkon snížovanej nebyl....a navíc...jestli chceš...můžu ti poslat video....z první jízdy která byla včera a uvidíš jak motorka jede.....
Datum: 22. března 2009 23:04
 hele steve....ale pokud máš alespon trochu rozum...a víš že když hodíš hadici k airboxu a ubere ti to trochu na výkonu...tak promin ale pokud má člověk rozum a ví o nečem co "ubírá motorce na výkonu"tak se bude snažit udělat to aby ten výkon snížovanej nebyl....a navíc...jestli chceš...můžu ti poslat video....z první jízdy která byla včera a uvidíš jak motorka jede.....
Datum: 22. března 2009 22:58
 jo...já vás chápu že nějdůležitější věcí je to aby to hlavně krásně a vpořádku jezdilo...ale co se týče vzhledu....nechápu proč bych se měl jak PI.A opakovat po tom jak ta motorka vypadala .....a už vůbec nesnáším když tam motorka je z 80% z chromu....to je nato aby se ta pi.a která na tom jezdí na tom ráfku viděla nebo co?
Datum: 22. března 2009 22:30
 U jawek preferuju originál, nejsem zastánce "tuningu" v podobě černých kol a "upravených" laufů.. Jak píše Steve jde o jiný věci, ale dejme tomu že je to průměrnej mustang jako každej druhej, tak bych ho prodal tak za 1500 a byl bych rád!! Ale jde o kupce, jsou lidi který daj i víc a jsou lidí který se zasmějou a klepou si na čelo
Datum: 22. března 2009 21:32
 asi takhlec: v origo to neni ani v nejmensim, zajmalo by me co tam dela ta blbost typu prime sani, spravne tam am byt hadice k airboxu pod sedlem ale to ty asi vis, sedlo je vcelku fajn, zalezi jestli se potencionalnimu kupci bude libit, co predem odsuzuji tak ten lauf, to je kyc jak prase, zajmalo by me gde to ma prepinac svetel a bzucaku, bud sem slepej nebo to tam neni videt, jinak vcelku dobry, delal sis to podle sebe a tak to taky vypada - tobe se to muze libit ale kupcovi ne, jasny, vsem se to libit nemuze...gdybych si to kupoval sam tak me nezajma vzhled, to si udelam podle sebe, zajmam se o chod, jak to jede? jak to tahne? co startovani? jak svetla? gde tece olej? gdy mel motor Go s velkym G? jak je utesnena klikovka? prisava to fales? je cely serizeny a nastaveny? vyfuk je vypaleny? je aspon trochu umyty? gde to rezne? jak sou sjety gumy? jak novy mas duse? jak je to dofoukany? co retez, je spravne propnuty, namazany? vypadavaj rychlosti nebo ma s nejakou potiz? co nadrz, nerezne vevnitr? atd atd...az mi na todlec odpovis tak ti reknu jakou by to mohlo mit priblizne cenu, zatim je to normalni fik do pole pro mlady a nerozumny kery nejvic zajma image a ne vlastnosti stroje...vubec co papiry a STK?
Datum: 22. března 2009 21:17
Datum: 22. března 2009 19:42
 Kdybych ho měl tak bych ho perodal ale dal ho do původního stavu nebo alespon dat normalni potah sedla a klasickej vejfuk ne tohle "vylepšení"
Datum: 22. března 2009 19:31
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 Vim že to sem napatří ale potřeboval bych jestli někdo nevíte jaké jsou rozměry předního platníku s MZ
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 19:16
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 zdar ichtlari potrebuju poradit delam fichtla 21 do krosu a nevim kde mam sehnat 90 z rozetu poradte me z ceho ji ma m udelat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 13:32
 Jinak jednu takovouhle obludu mam doma,puvodne je z frezy,je navarena na origo rozete z fichtla a pasuje primo do fichtlackyho kola bez uprav,je na sirsi retez z kejvačky......za chromovanej dvoukomoráč je tvoje.......mozna ti ji i nalakuju
Datum: 23. března 2009 13:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 Chlapi vy stavite frezu???
Datum: 23. března 2009 13:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja mel kdysi na svym stroji rozetu z hnojniho pasu, ta mela kolem 90 zubu...
Datum: 22. března 2009 19:19
Jméno: Martys
IP: uživatel4186
 hee můj kámoš sehnal v JZD ňákou rozetu z rozmetadla, která měla tky něco kolem 90ti z. a děda mu jí na soustruhu obral podle potřeba a nnanejtoval mu ta starou rozetu z Fíka..
Datum: 22. března 2009 18:37
 http://www.puchshop.de/catalog/product_info.php?cPath=29_47&products_id=40 pasovalo by to na pioniera???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel5581
 co jsem tam ty stranky prolezl,tak musim rict....maj hafo veci ktery se daj pouzit na fichtla.....valce,pisty,karburatory, dost slusny ladaky na kterejch staci prevarit priruba o 90° a mas instant ladak....ale tak je to ve valutech .....vychazi to dost draho.....euro je ted myslim 27 Kc nebo tak nejka....tak si to skuste prepocitat....a balik z nemecka bude dobre 300,- za postovny......
Datum: 22. března 2009 15:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5581
 tak urcite by to slo nejak vykoumat,kajko to tam má....akorat pod tim ma udelanou vlozku,asi kratkej valec.......ale co sem tak na to koukal,tak ty valce za 55 euro maj snad jeste mensi kanaly nez fichtl.......ale tak za tech 160 euro tam koupis ukrutnou řežbu.......
Datum: 22. března 2009 12:41
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 ne
Datum: 22. března 2009 11:35
 serrus borci poradte mi prosim mam pioniera jawa20 a chcem tam dat iny valec +hlawu .... mam zaujem opuch shop.de poradte mi ....akj konkretny typ
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 10:28
|


|