Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec kdo tu je ze Zlínského kraje a prodal by kompletní stator se vším všudy na jawu 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 18:07
 Čau hoši prosimvás co je špatně když blinkry na ČZ 477 při velkých otáčkách motu spíše svítí než blikají ? Jakože když to víc dobíjí tak to rychleji bliká při velký rychlosti už skoro svítí ... Je to normální nebo je špatný ten přerušovač a chce vyměnit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 7:46
 Čau mě to dělal špatnej přerušovač
Datum: 21. března 2010 7:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kámošovi se zalomil količek co určuje polohu magneta u pio jak ho máme vyndat?? je zároven s hřídelí
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 0:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš skládal takovou sračku motor prostě jen na blbnutí..klika KO a prostě všechno KO  no a neutáhl pořádně ten šroubek co drží vačku a nastartoval to a jak to magneto nedrželo ještě na kuželu tak se ten klínek uštípl
Datum: 21. března 2010 0:19
 no ja sem jednou potřeboval povolit matku na primaru tak sem to upnul do sveraku za vačku a jenom to cvaklo
Datum: 20. března 2010 21:38
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Prosimtě napiš co jste dělali za psí kusy že se vám podařil ten kolíček zlomit
Datum: 20. března 2010 20:43
 Jo,ted sem řešil ten samej problem.Jen sem ho musel zkrátit sekáčkem co to šlo,aby mi prošel ložiskem,a pak sem ho upevnil v e svěráku na kulatinku,důlčíkem sem si naznačil místo vrtání a do minutky sem měl volný otvor pro kolík.
Datum: 20. března 2010 16:05
 skuz ho vyvrtat
Datum: 20. března 2010 14:47
Jméno: pepa1
IP: uživatel8985
Posl.aktualizace: 20. března 2010 13:54
 myslíš kladívko? babeta žádné nemá...má bezkontaktní zapalování.. čidlo otáček (cívečka) je umístěna na statoru zespodu pod zapalovací cívkou.
Datum: 20. března 2010 13:54
Jméno: svicka
IP: uživatel8535
 NGK B7HS to je odrusena nebo neodrusena??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 10:55
 Díky,zase jsem o něco chytřejší
Datum: 20. března 2010 10:55
 jsou i svíčky kde je na svíčce "R" je odrušená...např: brisk NR15C
Datum: 20. března 2010 9:17
 Nevím zda jsem blbec ale od kdy jsou svíčky odrušené,odrušené jsou snad preci fajfky a různé propojky mezi nimi..
Datum: 19. března 2010 23:23
 máš špatně seštělevanou směs,,mě se nikdy ale nikdy briska neulila....a to nikdy...kdybych tam dal ngk do dne je po ní
Datum: 19. března 2010 22:33
Jméno: svicka
IP: uživatel8535
 pred 2 lety jsem koupil brisk N15C chvili jezdila pak se uchlastala a uz nak nefungovala ani povycisteni v druhym pionyru chytla chcipla a prosne bylo poni dalsi briska nesla uz nova skousel jsem ji hodnekrat a tak jsem ji zahodil chytloto chciploto dalsi svicka brisk funguje zatim dotetka obcas se uchlasta coz se stane skazdou tak pak dam jinou a tamtu musim rozchodit v teplym motoru pak jsem koupil do jednoho pionyra NGK vloni a porad faka bez problemu vzime vlete este se neuchlastala, vykon je stejnej jde jen o tu spolehlivost s NGK si rysknu jet bez nahradni svicky ale s briskou nikdya uz se nehadejte ja se ptal na jednu vec a uz se tady hadate
Datum: 19. března 2010 21:55
 podla mna sa nezálezi moc ze co má za znacku len aby to mal správnú tepelnú hodnotu a ked si máte dobre nastaveni motor tak to musi jit dobre... inak nevadi k nicemu ze ci je to odrusená nebo ne to je len preto aby nerusil obraz v televize atd alebo el. tachác...
Datum: 19. března 2010 21:52
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Si upad ne ?Ngk jsou super svíčky..
Datum: 19. března 2010 21:27
 myslím že neodrušená.......a brisk nejsou sračky,spíš ngk jsou sračky,za tu cenu bych měl 3 brisky který mi vydržejí 10x déle než jedna ngk...
Datum: 19. března 2010 20:58
Jméno: svicka
IP: uživatel8535
 ja to neresim kamos chtel vedet co mam za svicku protoze me drzi a ty jeho levny se porad serou tak chce tu co mam jenze nevim presne co mam za typ svicky. BRISKY stojej za hovno!! rikalo mi to plno lidi ale ja tomu neceril tak jsem jich par koupil porad ochazeli nic nevydrzeli az na vimky tak jsem koupil NGK uz ji mam prez rok par tisic uz ma za sebou
Datum: 19. března 2010 20:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč to řešíš?? hlavně že to na ní jede
Datum: 19. března 2010 19:59
 caw tenhle dotaz je spis pro nekoho od elektriky. Na JAWE 638 mam zapalovani VAPE A-SZ17, ktery provozuju bez baterie. Ale kdyz bezi na volnobeh nevyrabi dostatecny napeti a blinkry budto neblikaj vubec, nebo bikaj nepravidelne a naopak, kdyz pridam plyn tak svitej. Tak me napadlo dat tam 6V prerusovac blikru a udelat to podobne jako u auta na indukcku tzn. vrazit tam 12V prepinaci rele a udelat jakoby dva okruhy. jeden by dodaval napeti do prerusovace, kdyz bezi na volnobeh a druhej, kdyby se zvedlo napeti, tak by prepinaci rele preplo na druhej obvod, na kterym by byl rezistor, kterej by snizil napeti na +-6V. Z toho plynou 2 otazky: 1)bude to takhle fungovat ? 2) vyrzel by prerusovac i vetsi napeti, bez trvalych nasledku ?. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 21:14
 Prdlačku,dej si na výstup od altiku co ti napájí světla kondenzátory o kapacitě 4700uf , 16v a zapoj je paralelně ,sletuj jich osum do hromady a problém vyřešíš,nebo tam daj baterii...
Datum: 19. března 2010 21:14
 nemá někdo magneto na jaweta standart
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 14:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Zdar hoši potřebuju nutně vědět jak předělat uhlíky z jednoho statoru na druhý stator je to stator z 250ky jawy prosím poraďte postup jak to udělat přesně jak to tam dát
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 15:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to jednoduché, na konci drátku od uhlíku je očko a za to je přišroubované na statoru. Vyšroubuješ šroubek a uhlík za drát vytáhneš. předtím musíš sundat pružinku, která přitlačuje uhlík ke kolektoru rotoru.
Datum: 19. března 2010 15:36
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 vezmes klesticky a ucvaknes ty dratky a pak newm jak jich das na dalsi stator
Datum: 19. března 2010 15:20
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čus draci jak poznám že mam špatný uhlíky na dynamu?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:01
 jenom upřesním, jestli jsou dlouhé 8mm a méně tak je vyměn
Datum: 19. března 2010 19:01
 nesmí být olámane, musí volně chodit v šachtách a musí mít potřebnou délku
Datum: 18. března 2010 23:42
 Dobrý den. Mám takový dotaz mám ČZ 175/450 a má tam být baterka 6V. Když jsem ji sprovoznil měla 6.5V a nastartoval jsem ji, ale když jsem ji měřil když měla zapnuté podsvícení tachometru měla už jenom 1,5V a nešla nakopnout. Nevíte kde je chyba?
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 20:45
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Okamžitě jí nabij, nebo ti baterka zesulfatuje a rozpadnou se ti desky... 0,5V na 6V baterce bych ale považoval za KO stav... předpokládej že bude nejspíš poškozená.
Datum: 20. března 2010 20:45
 přesně tak, budto je vybitá...nebo nedobíjí, nebo je uplně špatná...jestli jí nabiješ a zase napětí spadne, tak zkontroluj dobíjení, popř kup novou baterku..
Datum: 18. března 2010 18:01
 divej při všch zapnutých spotřebičích nemý být pokles napětí větší nez 0,5 V...takže když ti to klesne o 1,5 V tak to je špatně.
Datum: 18. března 2010 17:38
 Pokud máš při světlech jen 1,5 Voltu máš jí vybitou, dej jí na nabíječku a nech plně nabít, pokud i pak na ní spadne tak napětí tak je špatná-koupit novou
Datum: 18. března 2010 17:28
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já mám tu stejnou, čz-tu co ty,já myslím že těch 1,5V je nejspíš dobře, protože světla hodně žerou....podle mě bude problém v dobíjení (mě taky nedobíjela) a nebo byla špatně nebo málo nabitá baterka (kor někde v mrazu)
Datum: 18. března 2010 15:45
 Caute. Chci se zeptat. Mam jawu 250 cross. A chci si na ni upravit to zapalko z fichtla. Co je k tomu za potrebi udelat ? Co vse ? A kdyby někdo měl tak prosim zašlete foto toho zapalka na muj email. Mockrat dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 20:41
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 OK, může být. Netstoval jsem indukční zapalko (na kejvě bude CDI). Vycházím ale z toho co jsem naměřil. A rotor mám po čerstvém nabuzení. Pokud jiskru hází při startu, nelze než se jen divit  .
Datum: 20. března 2010 20:41
 Chongu. vim, ze s elektrikou mas vic zkusenosti nez ja, ale zapalko z fichtla sem mel ja na čz 356 i na JAWCE 559 a kamarad na 356 ani jeden nemel problemy s nakopavanim. chytlo to v podstate vzdycky. prvni, druhy slapnuti a frcelo to. jinak mezikus se da vyrobit normalne z pasoviny
Datum: 17. března 2010 20:56
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Inu je to tak... kužel sice větší je, ale kuželovitost je stejná jako u pionýra... takže jde rotor nasadit na hřídel, ale drážka kolíčku nedosáhne na kolíček hřídele. Není to ale žádná tragedie, protože stačí usadit ve vhodné poloze rotor a dostatečně utáhnout centrálním šroubem co drží vačku. Nebál bych se že se pak rotor posune oproti poloze kliky. Stator pochopitelně nepasuje, buď se musí vyrobit nový, nebo prostě vyrobit nějakou redukci, aby pionýří seděl dobře. Technický problém ale je to, že inženýři z jawy u pionýra vymysleli převod ze startpáky na kliku a magnetto motoru do rychla a to nebylo pro nic za nic.. bylo to proto, aby se při nakopávání vyrobilo dost energie na vznik jiskry. Nebyl to problém bo 50ccm i do rychla utáhne kdejakej podvyživenej chcípák. Jenže u kejvy už to je o dost větší objem a proto se rozodli konstruktéři zpřevodovat rychlost nakopávání do pomala... a v tom je ten oříšek, spíše však kokosovej ořech. Ikdyž budeš skákat po startpáce jawky či čezety, otáčky budou dost malé an to aby vznikla jiskra. Měření jiskry je obtížnější, tak jsem pokusně volil pro představu měření energie tří pólů dohromady. Ikdyž jsem energii tří pólů sečetl a ještě byly bez zátěže, tak stěžéí jsem nakopáváním špičkově vyloudil z alternátoru 4V. Z toho vyplývá že nastartovat startpákou se soustavou z pionýra bude obtížné, ne-li nemožné. Samozřejmě že jde taková motorka roztlačit, ale to už není podle mě to pravé ořechové. Zajímavé je že za ty leta co občas na tohle téma narazím se nikdy nikdo nepochlubil jak vlastně na takhle upraveném stroji startuje  . Asi vědí proč
Datum: 17. března 2010 20:04
 Vyvrtat si do magnetu větší kuželový otvor protože hřídel u 250 má větší průměr jak u fichtla a pak si musíš pod stator vyrobit nějaký kroužek (podložku) aby byl stator víc vysunutý a nedral o magnet... (ten otvor jsem zvětšoval na frézce)...snad všechno
Datum: 17. března 2010 17:02
 zdarec hele mám tohle relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html a ted v zimě mě 175 stála v dílně. ta neni vytápěná, a je tam vždicky tak o 5 stupnů tepleji, takže jak byli ty mrazy tak tam mohlo bejt třeba i -10, nebo i víc. Tak jak napasl sníh, tak sem oddělal baterku, a dal sem ju do tepla, a ted když sem se šel projet, tak to po nabití celkem i pěkně chytlo. Ale před zimou to frčelo normálně i bez baterky, až to bylo nakoplý, většinou i na volnoběh. Ted to jede sice hezky, nevím jestli to dobíjí, ale jakmile odpojím baterku, tak už to chcípe, a nejede. Nevíte jestli může bejt něco zalehlího, nebo zašpiněnýho, nebo čím to může bejt? jestli se to samo rozejde, či co? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 17:41
 no ono to šlapalo parádně pořád, a i na volnoběh to šlo krásně  jen ted po zimě to nějak blbne. Jak můžu prozkoušt to relátko, jestli mu neni něco, de to vůbec? díky
Datum: 17. března 2010 17:41
 Vždy musí být zapojena baterie, jinak se relátko spálí toto sa tam píše takže pokiaľ si tam nemal baterku nezhorelo tirelatko? ???
Datum: 17. března 2010 17:14
 Abych to upřesnil, ono to za jistejch podmínek jde i na volnoběh...takže je i možný že ti to šlo na volnoběh bez baterie
Datum: 16. března 2010 20:46
 Ale jinak je docela normální že ti to na volnoběh nejde bez baterky..ono to ani jít nemá
Datum: 16. března 2010 19:40
 nizkej volnobeh treba...
Datum: 16. března 2010 19:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar když odpojíš baterku a zdechne to tak to je znamení že to nedobíjá zkontroluj jestli je zapojené relátko a zkontroluj jestli je v pořádku stator kdyžtak ho sdělaj a podiv sa na uhlíky jestli nejsou přituhlé jestli se vůbec hýbou pak to dej zpátky a zkus bez baterky z kopcu roztlačit jestli chytne jak ne tak to nedobíjá
Datum: 16. března 2010 19:30
 Zdar draci, kámoš má stadiona s11 chcem ho hodit do richtiku. Takže se ptám jak se u stadiona seřizuje předstih a odtrh? Co sem se díval tak je to jiný než u pionýra tak z toho mám trocha vítr  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chápu tě..já když na to čuměl poprve tak jsem taky nechápal  jo a u stadiona se ten motor točí obráceně...máš tam šipku a jak jsou v rotoru ty 3 díry tak v tý jedny by jsi měl vidět kdy se otvírají kladívka
Datum: 15. března 2010 22:13
 ono když si to prohlédneš pořádně, tak zjistíš, že je to uplně to samé...
Datum: 15. března 2010 22:09
 Zdarec kde mam koupit tu malou světelnou civku ktera ma 5w do jawy 21 dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 14:30
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 repliky stejne stojej zaprd ty zapalovaci davaj malo stavy. Ja bych ti tu 5W prodal za 50 Kč Ja jsem z okoli Trutnova. Asi nebydlis boblis co?? Ja mam dost dilu co se tyce motoru a uz toho tolik nechci prekazimito a vzivote to nepouziju vali se mi tam asi 5 peknejch karteru ktery maj nevylomenou prepazku a jsou mi kprdu
Datum: 15. března 2010 14:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na burze,nová už se neprodává (možná že jí mají ještě někde na skladě ale to je tak 0.01% ze 100)
Datum: 15. března 2010 13:25
Jméno: Kozloň
IP: uživatel1859
 Zdar draci, chci se zeptat, dnes jsem sehnal bezkontaktní zapalování z motorové kosy, jak máte připevněný rotor ke klice u těchto zapalování? Mám tím na mysli, zda tam máte drážku a klínek nebo to máte pouze nasazené a utáhlé( posazené na kuželu ). Jak poznám, kamtočivé zapalování mám ( levotočivé nebo pravotočivé) - jak jsou na rotoru ty chladící lopatky, tak jak se mají točit, mají vzduch jakoby nabírat nebo rozhrnovat  ? a poslední dotaz, kdy toto zapalko hází jiskru ( jak poznám jakej mám předstih ) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 19:28
 Do jakých všech strojů se dá použít svíčka Pal Super N5?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 18:37
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Zdar měl bych dotaz když zapojuju na 21 eletriku a zapojil bych vsechny 3 civky dosebe a potom ze vsech tahnout k zapalovani a svetlum a tak slo by to ? to by lip startovalo ne ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 22:10
Jméno: Standa
IP: uživatel8950
 Né,nešlo.......zapalovaci civka je pro zapalovaci okruh a svetelny civky pro svetelnej okruh!!!!!!!!!!
Datum: 14. března 2010 22:10
 ono by to nejelo vubec
Datum: 14. března 2010 16:39
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Nešlo a neřeš proč. Prostě nešlo a nestartovalo
Datum: 14. března 2010 12:01
 Zdarec draci! Mám problém s bateriovým zapalováním na pionýru. Strašně rychle mi odcházý svíčky. Nastartuju a motor běží tak 15 minut, pak už nejde pořádně ani vytočit nebo naopak nejde vůbec v nízkých otáčkach. Nejdříve sem vůbec nevěděl čim by to mohlo být. Pak sem zkusil vyměnit svíčku, a hele, motor zase běží naprosto v pořádku, ale zase tak 15 minut a pak to samý. Následně už nejde nastartovat. Když svíčku vyšroubuji a zjišťuji jiskru, tak většinou je naprosto vpořádku, ale stane se, že ji svíčka házý mimo elektrodu (prostě někam ke starně). Už sem měnil kladívka, kondenzátor, kabel VN, fajfku, atd... Vyměnil sem vše krom baterie a cívky. Kdyby tu byl někdo, kdo by věděl čim to může být, tak ať se ozve, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 20:56
 Zdar mám to samí a nevým si stím rady dám novou svíčku jede mi tak 2 km a pak ju mužu vyhodit háže různýmy směry a je černá i mokrá
Datum: 16. března 2010 20:56
 no 15 minut to běží, ale úplně v pořádku ne jen na volnoběh, normálně de i vytočit a svíčka černá je
Datum: 14. března 2010 10:55
 15 minut na volnoběh a chcípne? Svíčka je černá když jí po chcípnutí vyndáš
Datum: 13. března 2010 21:53
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
Posl.aktualizace: 15. března 2010 9:22
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nejsem odborník na vlastnosti magnetů, ale dá se říct že i u magnetů platí ono známé rčení ,,nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně,, což zjevně platí i pro magnety rotoru a jejich magneticitu  . Určitě jim vadí nevhodné skladování bez usměrnění magnetických siločar zkrtaeovací plechovou páskou) a kdovíco ještě...
Datum: 15. března 2010 9:22
 ty divej ja furt jaksi nechapu jak to je stou silou magneta ja sem mel za to že to je furt stejne že se to nejak nemeni sem slyšel o tom že se to dava nabudit atd prosimte vysvětliš mi to ja jeste uvidim kdybych mel čas na blbosti tak skusim neco vyrobit
Datum: 14. března 2010 21:07
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 To lukas - mechanický úpravy bez strojařského zázemí jsou naprd. Takže úpravy typu že se naroubuje jiné zapalko na pionýra mi přijde buď náročné, nebo i zrůdné, pokud jsou pak zásahy do skříně motoru (i takové úpravy jako řezání do karterů aby zapalko šlo dát jsem viděl). Proto vzniklo zapalko viz. http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm . Je to v podstatě ,,tyristorová,, klasika co se často dává na pionýra s tím rozdílem že vstupní část snímání polohy kliky (náhrada kladívka) díky induktivnímu snímači se značně zjednodušila. V posledí verzi mám na vstupu od pólu (nebo trafa) paralelně transil, abych chránil tyristor proti špičkám. Nemám to ale otestované, bo to bylo právě na kejvačku a jak jsem psal tam tyhle věci na našlápnutí nefungujou, tak jsem to hodil do šuplíku To Light CDI má jen nevýhodu že se musí ze statoru vyřezat čep kladívka a držák vačky. Takže se tím zničí.. Co se týká zapojení.. tišťák je tak jednoduchej, že se dá vyškrábat i nožem do tišťáku. Při pečlivé práci, nových součástkách a silném magnetu rotoru to musí makat na první zapojení. Neumím si představit co by tam mohlo zlobit  . Hybrida babeta s indukčním snímačem bych nedělal. Kdoví jak by si to spolu rozumělo
Datum: 14. března 2010 18:42
 no chongu obdivuju tvoje romany co pišeš na fk a mysliš že to zapalovani bude stat za to nebo to bude nejake heblo mam namysli na pionyra me ted asi odešlo moje ale tak to spravim ja mam spolehlive zapalko sem tam updl dratek bo sem se oto nestaral a spravoval na rychlo tak se mi to vymstilo ale posledni dobou toužim po nejakem bezkontaktu prymyslim ze asi predelam z babety jelikož pochybuju o tom že bych sestrojil to tvoje jak mas navod asi bych nesehnal vsechny součastky ale už mam snimač mysliš kdybych sehnal nejaky ten magnet s cd mechaniky a napojil to na tyristor a indučku z babety nebo bych musel cely stator a rotor
Datum: 14. března 2010 17:36
 súhlasím s chongom i ja som si staval tyristorové zapaľovanie s kladivkom a slúži už pár mesiacov k maximálnej spokojnosti motorka stojí vonku na mraze. Tým bez kontaktovým doma zbastlením zapalkam len toľko že pokiaľ to robí skúsený elektroník a nieje to dostatočné overené neznamená to že je to hyper super preto sa radšej držím 100 rokami overeným kladivkovým prerušovačom samozrejme pokiaľ to je už nejaké vape tak to je už o inom
Datum: 14. března 2010 11:05
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Podle fotek soudím že se jedná o klasické CDI s transformátorem doplněné pouze světelnou závorou. Trochu se pozastavuji nad řemeslným zpracováním, protože to je prostě hnus... a vzhledem k mým letitým zkušenostem vím že platí ,,jak to vypadá tak to funguje,, a za tohle bych nedal ani zlámanou grešli. Docela mě zaujalo video s kejvačkou. Škoda že jsi nám neukázal jak se to startuje když, jak tvrdíš, je to bez baterky. Momentálně totiž elektronické zapalko na kejvu vyvíjím a vím že je tam jeden zcela zásadní problém. Totiž na rozdíl od pionýra se tam startuje startovacím segmentem který se zasouvá do koše spojky. To má jeden neblahý důsledek že je našlapování zpřevodováno do pomala směrem na kliku. Takže při našlapování se klika otáčí pomalu a nejde našlápnou, aby se vyrobilo dost energie na start startpákou. Ano lze to roztlačit, ale tím už konstrukce ztrácí svůj půvab. Zkrátka co funguje na pionýru už tak dobře nefunguje na kejvě. Na čytřpólovém statoru se mi podařilo startovací pákou vyloudit tak 4V a to ještě bez zátěže. Další tvůj problém je infrazávora. Potíž je v tom, že infrazávora, nebo jakákoli světelná závora je citlivá na znečištění. Když se podíváš k zapalku kdejakého pionýra, nebo i větší jawky, tak uvidíš poměrně dost špíny, mastnoty a prachu. To kladívkové zapojení je spolehlivější v takových pracovních podmínkách. Jediný bezkontakt který má smysl je hallovo čidlo, nebo indukční snímání. Indukční snímání však v malých otáčkách startu kejvačky také efektivně nefunguje, takže zbývá jen hall a kladívko. Vím že je to tvoje know-how, ale poděl se o řešení napájení infrazávory. Docela by mě zajímal způsob napájení a stabilizace pracovních podmínek. Dost by to vypovídalo o spolehlivosti zařízení.
Datum: 14. března 2010 10:35
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 Tohle si doma udělám za pár hodin sám a za třetinovou cenu
Datum: 13. března 2010 18:45
Jméno: 175
IP: uživatel1506
 cau draci mam C 175 a bylo tam rele naky rozhozeny a poskozenej ten rotor nebo jak se to naziva skoro vsechno bylo poskozeny tak jsem totam dal s kejvacky celi zapalovani s origo rele jenze to dobyji asi moc?? kdyz jedu dlouhou trasu necham to 10 minut a pak to jdu zmerit baterku tak ma 6,7V muzu to tak nechat?? nechce se mi sahat na rele!! radsi bych to nechal udelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 21:19
Jméno: 175
IP: uživatel1506
 v prirucce pisou 6,5 ze ma bejt ale tetka nevim jestli provozni nebo na prazdno to asi provozni. Baterku mam novou. Jednou jsem si pusil od kamose baterku tu samou znacku akorat vetsi a ta mela prez 7V a to byla sotva do pulky nabyta tak ja to teda necham ijel jsem 70KM a nic neschorelo
Datum: 12. března 2010 21:19
 Napětí na prázdno je vždy větší než jmenovitý napětí, já bych spíš řekl že ta baterka je blbá nebo nedobíjí, ono 6,7V na 6V baterce nevim nevim, vem si že na dvanáctce máš naprázdno třebas 14,5V
Datum: 12. března 2010 21:05
 je to v pohode neres to. kolik ti to dobiji na volnobeh se svetlama ?
Datum: 12. března 2010 20:55
Jméno: mustis
IP: uživatel1553
 tak jestli tam máš 6,7V tak to je špatné to ti může něco spálit
Datum: 12. března 2010 20:45
|



|