česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  164  165  166  167  168  169  170  171  172  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel7534    
Zdarec chtěl jsem se zeptet jestli někdo náhodou nemá na jawě 250/353 v bateriovém kastlíku originál samolepku na které jsou napsané uzemnění v několika jazycích potřeboval bych nějakou solidní fotku ze které bych přečetl ten text všude to scháním chci si ji taky udělat tu samolepku abych měl renovaci kompletní MOC díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel7534    
jj určitě moc diky
 
 
Datum: 25. ledna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
napiš mi na mail, jinak to zapomenu
 
 
Datum: 25. ledna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel7534    
A nevyfotil by jsi my to a neposlal na mail ondr56@seznam.cz?
 
 
Datum: 25. ledna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já to v ní mám, ale to všechno pěkně vidět
 
 
Datum: 25. ledna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8469    
Natdar potřeboval bych se zeptat jak mám zapojit cívky aby mi svíčky házely jiskru ve stejný okamžit na závodní 2 svíčkove čz 175 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8469    
Dík ale prosímtě nemohl bys mi to trochu upřesnit nejsem zrovna elktrikářsský typ
 
 
Datum: 25. ledna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Primární vynutí cívek musíš spojit paralelně.
 
 
Datum: 25. ledna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: dawid      IP: uživatel7154    
ahoj jak tady sesa prodava tu trysku na prani.Jake to ma lepsi vlastnosti?Ne bo k čemu to je lepší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tryska,kterou kdyz tam das tak si budes prat-at to jede 100 km/h,otocis kouzelnym prstynkem co je k tomu a jede to stovkou.... ;-) ne,delam si srandu :-D cim vetsi tryska,tim vic tam de benzinu..ale to je spis uz pro tuningovy motory,pro seriovou dej maximalne 72 ;-)
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Babetista      IP: uživatel5299    
Ahoj seso, mněl bych na tebe dotaz, konkrétně na tyhle dva produkty, je to komplet elektrika na babetu a je k tomu nějakej nábod jak to zapojit? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2256.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2257.html Prosím o co nejrychlejší odpověď!! Díky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jedine tu http://www.sesa-moto.cz/minulost/babetta_50_typ_210/schema/dvourychlostni_babeta ten dlouhej se tahne od zd svetla do predu a tan kratsi od motoru nad motor
 
 
Datum: 23. ledna 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Chci se zeptat jestli máte dobré zkušenosti s touhle spínačkou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_228.html . Myslím tím jestli jste nemuseli dumat nad tím jak to zapojit i když je to nakreslené Už jsem přišel o dvě spínačky, které bych musel komplet předělat aby to spínalo to co chi já ( ty spínačky samozřejmě nebyli z fichtlkrámku :-D ). Moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
No zadumat budeš muset. Nejlepší je si vzít multimetr s pípačem a zkoušet, který kontakt se kterým se spíná. Já ji už mám rok a jsem spokojený.
 
 
Datum: 24. ledna 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Jawaman-223      E-mail:      IP: uživatel404    
čus, potřeboval bych poradit, nevíte někdo jestly jde spínací skřínka z jawy 250 dát na mustanga? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, pokud myslis bosarnu tak tam jde...ja to tak mel na moji 21 driv...pokud nevis jak to apojit tak staci chvilka prace s multakem a mereni
 
 
Datum: 23. ledna 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: Babetista      IP: uživatel5299    
Ahoj seso, mněl bych na tebe dotaz, konkrétně na tyhle dva produkty, je to komplet elektrika na babetu a je k tomu nějakej nábod jak to zapojit? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2256.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2257.html Díky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Když sjedeš tuto stránku dolů, najdeš vlevo dole obr: babetty. Klikni na to a najdeš tam vše potřebné.
 
 
Datum: 23. ledna 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
co je pravdy na tom z ekdyz dostanu do hlavy (u fichtla) tu malou svicku z motorovy pily pomoci vlozky nebo tak nejak ze to prej ma vetsi vykon.. Nejak se mi tomu nechce verit tak se ptam ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Poraď tomu co ti tohle říkal, aby začínal souvětím ,,Bylo, nebylo, za devatero horama a devatero řekama... ,, :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To je pekna kravina ze svicka zvisi vykon..vykon svisi jen kdyz ta predchozi byla zasvinena od oleje nebo mela spatnou vzdalenost elektrod
 
 
Datum: 23. ledna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
ma mensi zavit ...jak ti tam jde normlane ? =-O tam mas vlozku ne
 
 
Datum: 23. ledna 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě de svíčka z motorovky do fichtla normálně akorát je malá no a jj je to trochu pravda jezdí to o trochu líp
 
 
Datum: 23. ledna 2010 8:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Serus ak tútp schému http://pandatron.cz/elektronika2/doplbic23.gif dobre chápem tak keď prepnem výpínač do strednej polohy aby šiel len motor tak to vyskratuje cievku čo napája zadné svetlo a to spôsobuje že svetlo nesvieti, to že ide cievka do skratu to akože neškodí ničomu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nevadi to nicemu tak to ma bejt zapojeny taky jsem se trochu divil, mam to taky tak a zadnej problem nenaskyt
 
 
Datum: 22. ledna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj. Mám trochu blbší dotaz. Jelikož nejsem v elektrice nejlepší co se zapojení týče tak bych se vás chtěl zeptat. Koupil jsem si bošáka na fichtla. Ale nevím jak ho zapojit ať mi to chcípá. Světla mám zvlášť na vypínač a tak to bude co se zapojení týče snažší. Ale nenapadá mě jak to zapojit ať mi pootočením klíčku spíná a vytáhnutím nbo pootočením vypíná. Zde jak spíná: 0 poloha bez klíček : 30-30;15-54 , 0 poloha s klíček 30-30-15-54, 1 poloha bez 30-30-58-57;15-54 1 poloha s klíček 30-30-58-57-15-54 2 poloha bez 30-30-56-58;15-54 2 poloha s klíček 30-30-58-56-15-54. * ; znaméná spínání zvlášť př. 30-30;15-54 a - znamená spíná o proti 30 . Doufám že v tom nejsou chyby. Omlouvám se možná je to tak primitivní zapojit ale nic mě nenapadá na jaké číslo určitě na 30 ale kam pak. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15
 
 
Datum: 22. ledna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
zdar draci, scháním jakékoliv originální elektrické schéma pro motocykly Jawa, Čezeta, Stadion, Manet a spousta další, nemáte někdo?? Díky Vám moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel8118    
Na jawamania.info tam najdeš nějaká schémata.
 
 
Datum: 22. ledna 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 22. ledna 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel4990    
Vape vs pionýr krátký test Zdravím všechny co zvažují výměnu původního zapalovaní jawy 50 za Vape. Předem popíši co všechno se změní : Plus číslo jedna jsem našel při prvním startu,ano napoprvé po přeplavení karburátoru, dokonce ani není třeba vyvinout velkou rychlost startpáky. Plus číslo dva najdete při jízdě večer, světla opravdu svítí a otáčky motoru mají opravdu jen malý vliv, na kolísání svítivosti. Plus číslo tři - Vape má optimálně nastavený předstih,tím je až neuvěřitelný, že motor táhne odspodu stejně dobře jako v otáčkách a má neuvěřitelně pravidelný chod. neplatí tady laborování jako u kladívek, kdy je člověk rád, že to jede nějak. Údržba prakticky nulová,od chvilky co namontujete Vape už se pod víko není třeba dívat. Montáž je naprosto jednoduchá ,ale skrývá se v ní jedna jediná záludnost. U většiny motorů je takzvaně provalená přepážka mezi řetězovým kolem a prostorem zapalování, pak jde velice špatně namontovat držák statoru,takže se musí karter mírně přibrousit. Pro správný předstih je důležité najít horní úvrať motoru a pak otočit statorem,aby se jeho ryska kryla s ryskou na rotoru,utáhnout šrouby statoru a to je vše. Po montáži je dobré použít silikon nebo těsnění pod víko a víčko zapalování, tím se zabrání vniknutí nečistot k rotoru.Taky doporučuji překontrolovat přechod přepážky karterů a přepážky na víku aby nevnikaly nečistoty od řetězu do prostoru zapalování. U schématu zapojení jsem nenašel žádný problém a vše je řešeno naprosto jednoduše, Vape vyrábí tolik proudu kolik pionýr potřebuje,není tedy potřeba žádný regulátor , všechny dráty jdou přímo ze statoru,takže stačí jen opatřit konektory dva dráty pro světla , zbytek se jen zapojí k indukční cívce a jeden drát od cívky na přepínač předního světla jako chcípák. Patřím k lidem, kteří donedávna Vape odmítali,ale tento test pro mne naprosto změnil na něj.Jestli chcete mít opravdu pokoj od nekvalitních kondenzátorů,kladívek,indukčních cívek a věčného ladění předstihu tak můžu Vape jedině doporučit. Test proběhl za nepříznivých podmínek teploty pod nulou na vzdálenost 120km,po celou dobu se startovalo na první šlápnutí,tedy krom případů,když sem zapoměl zařazenej kvalt, nebo ze zvyku ,když sem si při startování zmáčknul spojku A motor začal jednou cukat, ale v případě že máte Vape můžete si být jisti, že vám dochází benzín , nebo se svíčka hlásí o výměnu. Další test bude stejné zapalování v mopedu Jawetta ale již bude delší ale za méně extrémních podmínek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel1115    
Steve: Nikde jsem nenapsal že mám averzi vůči řízenému předstihu. Evidentně neznáš sovislost mezi předstihem, otáčkama a kompresním poměrem, proto se (dost hloupě) vymlouváš na J500 OHC. Pokusím se Ti vysvětlit, tak jednoduše jak jen to půjde, jakým způsobem fichtlácké vape pracuje. Najdi si výkres - schéma zapojení tohoto vape. Ze statoru (to je ta pevná část, která se přišroubuje na karter) vedou 2 (SLOVY DVA) dráty do cívky. To znamená, že cívka (ze které vede VN kabel na svíčku) je propojena s motorem pomocí dvou drátů. Jeden z těchto drátů (žluto-zelený) je nakonci opatřen očkem - je to kostra, která se připevňuje pod šroubek uchycení cívky. Druhý drát (černý) má zásadní vliv pro celé zapalko. Když se rotor otáčí, tak ve statoru vzniká napětí, které se po tomto černém drátu posílá do cívky. A nyní bude to důležité. Když napětí překročí určitou hodnotu, tak cívka dá jiskru!!! A to je ten problém. Není tam žádný snímač otáček (jako je např. v simsonu nebo v babetě -vůbec nic takového zde není)! Bod zážehu je dán pouze hodnotou napětí ! Jak je napsáno ve schématu: Napájení a Impulz. Napájení a impulz jde současně po jednom drátu -tyto signály nejsou odděleny, a vlastně to ani nejsou signály, ale pouze jeden signál, který narůstá, a když naroste nad určitou hodnotu tak cívka pleskne jiskru ! Tento systém vykazuje menší přesnost ve srovnání se zapalky které mají snímač. A nyní k tomu, cos nazval řízením předstihu. Uvnitř statoru je světelné vinutí (určeno pro napájení žárovek). Při otáčení rotoru vzniká ve světelném vinutí magnetické pole. A toto pole ovlivňuje signál do ČERNÉHO drátu ! A tím dochází ke změně předstihu, něco jako rušení (indukuje se tam něco co by tam nemělo být). Jde o negativní vlastnost !!! (protože zapalko nemá snímací cívku, a nabíjení i impulz jdou současně JEDNÍM drátem). Výsledek je pouze ten, že ty hloupě koukáš na úžasnej graf křivky předstihu. A pokud bys tomu trochu rozuměl, nebo se podíval na hodnoty předstihu podrobněji, zjistil bys, že při 10 000 otáčkách je změna předstihu o dva (slovy DVA) stupně, oproti volnoběhu! Změna o 2 stupně, to není řízená regulace, to je výsměch. S tvým názorem, že to blbě nevymysleli, NESOUHLASÍM !
 
 
Datum: 12. února 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
navic si myslim ze tovarna Vape ma i sve mozkove kapacity kteri to nevymysleli "jen tak", a jelikoz zkusenosti maji na rozdavani v tomto oboru tak muj nazor zni ze to blbe nevymysleli...asi si nebudou zamesnavat ty, ktery tomu nerozumnej ci vymyslet zbozi, ktere pak bude sunt, to by si asi rychle odvratili klientelu k sobe zady...
 
 
Datum: 11. února 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FK - na masine jsem ho nemel takze krom grafu nemuzu objektivne rict do jake miry toto Vape efektivne ridi predstih...pokud s tim mas zkusenosti, dobra, vis vic ovsem chtel bych vysvetleni proc to u tohoto zapalka je nevyhodne a proc mas averzi vuci rizenemu predstihu? a proc to tedy mely uz mely pultony OHC (odstredivy regulator predstihu tusim ze se tomu nadavalo, proc rizeni predstihu v zavislosti na otackach pouzivaji pak secky masiny az do ted)? pravda ty skokove rizene nebyly nijak zvlast dokonale ale byl to krok kupredu, dnes uz je technologie jinde a plynule rizeni je samozrejmosti...muzu jedine tipovat z tveho podani ze ta krivka ma tedy blbej prubeh...
 
 
Datum: 11. února 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel1115    
Steve: Napsat, že to má řízenej předstih, a ještě to považovat za plus, to dokáže jen ten kdo o tomto zapalku nemá ani páru. Kdybys věděl jakým způsobem je předstih (u fichtláckýho Vape) řízen, tak bys to nikdy řízením předstihu nenazval. Evidentně to nevíš, což takhle si to zjistit. Velmi lituji těch, jejichž vědomosti jsou na tvé urovni, a uvěří tomu cos napsal !
 
 
Datum: 11. února 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen podotknu k tema udrzba a zastaralost - jak se o kone staras, tak te budou vozit a veteran je pro potechu oka a ducha (tim bych chtel vyvratit mylku ze je to levny stroj na vyblbnuti a upravy protoze je zastaralej atd! nezaslouzi si to), timpadem se do nej (uz jen) investuje a mel by se opecovavat (stejne jako se starymi lidmi)...Vape je pomerne paradni vec co se tyce "vetsich masin" nez je fik, tam ma opodstatneni nebot rozdil mezi nejvykonejsim zapalovanim z panelky 592 ktere ma 75W a elektrarnou od Vape je velkej, k tomu odpada problem s dobijenim ktery je jeden nejcastejsich diky tomu mechanickemu rele...tam to ucel splni 100 %tne, gdo pak s masinou nalita tisice km za sezonu to pak muze jen chvalit ze si na to za dobu provozu ani nevzpomnel...u pio bych to videl tak, ze je to sice bezkontakt, ma to rizenej predstih a relativni klidny chod motoru je taky nekde jinde, dalsi plus je vaha a renome tydlec znacky ovsem cena je vysoka i pro normalniho vydelecneho smrtelnika a tech 22,5 W co da nejvic oproti klasickemu posledni seriove vyrabene generace magneta pro pio (dejme tomu ze to tech 30W ma, podle magneticke sily rotoru, od roku 75 uz secky) je velkej minus...
 
 
Datum: 11. února 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když někdo sere na udržbu,kladívko vytáhne z nějakého starého rozdělovače a svíčku z tatovy 120 tak se nemůže divit že má pořád problém.ujel jsem za minulý rok asi 6000 km na 555 a 1 jsem kontroloval odtrh(mimo udržbu).a vape to nevytrne.ještě dost lidí jezdí na všechno a mažou vším.
 
 
Datum: 23. ledna 2010 8:50
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
TO Mates : co si mám myslet o člověku, který šteluje předstih podle krytí rysek ... ale třeba ti to někdo vysvětlí, mě to neba. Pokud jsou tvé vědomosti úměrné tomu cos napsal (rysky), tak se vůbec nedivím že toto vape jedině doporučuješ. Smutné.
 
 
Datum: 22. ledna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel7534    
Zdarec já mam názor na VAPE takový že to může být celkem dobrá věc i bych věřil dobré funkci ale tyto motorky už mají svoji historii a nepatří k ním VAPE ale klasické věci které patřili k jejich době a jinak na mojí kejvačce mam ještě plastovou indukční cívku a chodí pořád dobře
 
 
Datum: 22. ledna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ybch si to také koupil ale je to drahé. Ale zatím jsem spokojený. Když mám nově vyčištěné zapalko tak nejsem zvyklí že když kopnu trochu tak se to hned vrátí a zvlášť když to udělám rukou :-D ale vape bych chtěl. Pěkný sloh....:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No Matesi... asi tak, většina zdejší fichtlí populace má stroje jejichž stav i cena je zlomkem ceny vape. A co si budem povídat zdejší fluktuace návštěvníků je příčinou toho kdo na fichtlu jezdí, tak jen proto že jednak nemá dostatečný věk na silnější stroj a druhak to ruku v ruce jde se slabou kupní sílou že prostě na jinou motorku nemají. Takovejch matadorů, jako jsem já a Standa že i hluboko přes třicítku jezdíme na takových strojích jen pro zábavu je tu velmi málo. Takže co si budem povídat cílová skupina která má peníze na Vape jsou spíš (vaši) naši rodiče, kteří si z nostalgie fichtla pořídí (hlavně ale pařízky, jawety a stadíky). Jenže Ti se na to taky můžou vykašlat, protože na to naše poprdlávání na ryby, nákupy a cesty do hospody je to ztracená investice také, kor když originál při troše údržby je spolehlivý až až. Druhá věc z mého pohledu je že ti sice svítí žárovka jak sviňa, ale zapoměl jsi napsat že se jedná o 15W žárovku, což je proti 25W žárovce poslední verze originál zapalka dost podstatnej rozdíl a v podstatě se jedná stejně o bludičku. Chápu že pro spousty lidí je úprava, jakou mám já, kamarád, Wiku, nebo Standa, není dostupná technologicky každému, ale s mojí halogenkou 35W a možností mít vepředu 40/45W halogenku (po úpravě má alternátor 60W) je takové Vape jen smutné nedochůdče. A k tomu za cenu několikanásobku naší úpravy. A k možnosti 60W Vape... viděl jsem tohle ,,malé,, vape a musím říct že technologicky by muselo Vape jít úplně jinou cestou, protože rotor tak malé velikosti prostě 60W nedá ikdyby čert na koze jel. Rotor by musel být z vnějšku vinutí (jako to má dospělé vape), aby se zvětšila úhlová rychlost pohybu magnetů vůči snímacímu vinutí. Jenže firma Vape by tímpádem musela vyvinout nový věnec rotoru (stávající má 105mm a je tudíž veliký), nové magnety a podle mě oni sami tuší že segment pro který by takový výrobek měl být určen je velmi slabý, alespoň zatím, tak by to byl vývoj do prázdna. Prodejní čísla malého vape je v tom akorát utvrdí. Podle mě tedy vape 60W je záležitost která je velmi nejistá, nejméně v krátkodobém časovém horizontu. A co se týká narážky na veškerou tu nespolehlivou elektrovýzbroj... špatná pověst fichtlů pramení zejména z neochoty majitelů přiznat si že stroje dnes již 30 a mnoho let starší potřebují investici do oprav. Mě prostě nepřekvapí že indukční cívka věku vašich rodičů prostě někoho někde nechá mezi poli daleko od domova. Věř že tvoje Vape si o tak dlouhé době funkčnosti může jen nechat zdát :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 8:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
rozhodně je to paráda pro závodní stroj......sám o tom zapalovani premyslim(lehky rotor,promenlivy predstih).......jináč ja testoval chongovo CDI a ma naprosto stejné výhody...zatím jsem ho testoval s kladívky.....ale stejnak .....chytá na první a furt,nemusi se na to hamtat jak u blbejch,parádní chod motoru,svítí to uplne stejne na volnobeh jako pri max optackach a svítí to fest hodně(zarovka 35W)!! Na me je to ale taky dost 3200,-........me by stacilo zapalovani z motorovky se světlama:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Měl bych dotaz Vape co tady prodává sesa je jen 20W? novější mustangy mají 30W zapalka 25W žárovku v předu a 5W v zadu=30W. Kdysik dávno jsem slyšel že pry se budou prodávat i zapalka 50-60W což by byla špica hlavně v noci.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k tomu len to ze Vape je made in Cesko a exportujú zapalovane do celej svete!! a ja z kazdej strany som pocul o Vape len dobré
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
souhlas s matesem
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
pokud je origo v dobrem stavu dobře nastavene tak je taky dobre ja osobne nemam velke problemy ale kdybych mel prachy taky bych si ho koupil
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8427    
sice je to dobra vec,ale name moc draha a docela zbytecna me by stacil ten prectich jak se steluje to je suprovi ostatni veci jsou temer stejny pokud to zapalovani je 30W me s origo zapalovanim 30W pionyr sviti nadherne a chytaj me oba pionyri na prvni nekdy na druhy slapnuti takze to startovani je nastejno. Radeji zustanu u origo tomu vic verim to vape nevim kdo vyraby v jaky kvalite. A co se tyce stelovani neni tak hrozny staci obcas namazat filc kvalitnim olejem a to je asi vse co jsem zatim u miho pionyra udelal za 4000 km prectich porad stejnej ale asi ho na jare zmencim to co jsem nastavil se mi moc neliby
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shreku Vape je to zapalování co tu prodává Sesa :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde se dá to Vape koupit? Je to stejné jako bezkontaktní zapalování co tu má Sesa?
 
 
Datum: 21. ledna 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrej sloh,jinak k tomu zapalku,budu ho teda kupovat ale až v létě až budou prachy
 
 
Datum: 21. ledna 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
Dobrý den draci, chtěl bych se zeptat kam na druhou cívku mám připojit drát z první cívky? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
zdarec da se touto pajkou pajet draty na jawě 21 Elektrická bodová pájka 30 W dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 8:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
30W je podle mě málo. Minimálně použij 75W pistolovou pájku.
 
 
Datum: 22. ledna 2010 8:11
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
a ty ju maš
 
 
Datum: 21. ledna 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Neboj tomasi tady u nas jsou stejne nekvalitni,pri delsim pouziti se tavy plasty a smrdi to..fuj nedoporucuju,jinak ty stare tesly apod. jsou velice dobré a vyrábí se stále,trochu modernejsi design a vnitrek podobny,proste supa,ale zase stoji okolo 500
 
 
Datum: 21. ledna 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8292    
neviem ako u vas v cesku ale na slovensku su tie trafopajky z takym hrotom velmi nekvalitne,zacne sa na nich roztapat plast a tak dalej...najlepsie su stare tesla trafopajky,ja mam jednu po ocovi a ma asi 30 rokov a ide stale
 
 
Datum: 21. ledna 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
asi by to šlo, ale tohle je na tišťáky, houby výkon. Sežeň nějákou trafopájku tj. http://www.rr-naradi.cz/trafopajka
 
 
Datum: 21. ledna 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
 
 
Datum: 21. ledna 2010 9:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel2889    
vyzkoušej a uvidíš
 
 
Datum: 21. ledna 2010 9:15
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele - ptam se na vese zkusenosti ze strikani motorek doma - mete nejakej osvedcenej figl jak dosahnout pekny hrany u dvou barev - tedy jedna podkladova barva a na ní dalsí - ja zkousel ty papirovy pasky z drogerie (asi to byli malirsky) - a kdyz jsem to oblepil co jsem nechtel striknout - stejne mi to pod to zateklo - takze hnus - a kdyz jsem pouzil normalni izolepu - tak mi to pod to nezateklo ale ten podklad mi to potrhalo ten podklad a zvostali mi tam zbytky lepidla - takze o5 hnusny... tak mte z tima predelama nejaky zkusenosti????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne balakril syntetika - ale bez kitu - normalne jedna vrstva zakladovka a dve vrstvy vrchni - a treti vrstva uz je ten dalsi odstin.....- asi je lepsi ta papirová - ale jak ríká- u ni to podtece ikdyz to tam vyhladim tu pasku
 
 
Datum: 20. ledna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4524    
a cim strikas?? s klukama sme strikali jednou rychly pruhy na mustanga syntetikou a bez problemu.....kdyz sem strikal sprejem nádrž na peraka a mel chromovany boky oblepeny,tak sem to pak odtrh a bylo to třapatý........
 
 
Datum: 20. ledna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: pinďúr      IP: uživatel8510    
Hrana kúpenej pásky je strapkatá, ja si ju preto nalepím na kus čistého skla a podľa pravítka rozrežiem žiletkou. Na ohraničenie prechodu laku použijem tú narezanú hranu. Dôležité je vystihnúť čas, kedy pásku odlepiť. Farba nesmie byť ani mokrá (vtedy sa ťahá za páskou) ale ani úplne suchá (to sa zas drolí-láme). Treba si to najprv vyskúšať. Hodne zdaru!
 
 
Datum: 20. ledna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: ......      IP: uživatel5684    
Zdarec,nevitejaky vykon ma 6V zapaloavni Simson,Jedna se mi hlavne v jakem rozmezi muze pracovat regutor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
dobry den chci se zeptat jestli nejak de promeřit tzv zapalovaci pol mam multimetr a přemyšlel sem ža by to šlo zmeřit odporem nevite kolik bych mel tak nameřit nebo nejakej jinej zpusob jak zistit že je ok dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4524    
Já poly propípávám abych zjistil jestli nejsou přfláklý.......pak merim odpor....podezrele nizkej odpor je vzdy ukazatelem na mezizavitovej skrat.....rekneme 1 Ohm je divný na ten počet závitů
 
 
Datum: 20. ledna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: Bart00      IP: uživatel2971    
To Dobešová,můžu si vyptat E-mail na neco bych se rad zeptal.Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel4646    
Nazdar neviete jak je umiestneny brzdovy spinac na pioniery. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam není nikde.
 
 
Datum: 19. ledna 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,máte někdo zkušenost s novým relátkem,co tady prodává sesa?mě právě nedobíjí motorka a tak právě nevím,jestli to má cenu koupit toto nové relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1298.html a nevižaduje si to nějaké jiné zásady než u původního dobíjení?a je lepší než původní.Moc díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 16:26
 
<  164  165  166  167  168  169  170  171  172  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 17:10:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu