Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Roman
IP: uživatel4167
 zdarte vím že tzo sem nepatří ale možná byste me mohli pommoct chci zapojit u me skodovky 120 rádio ale nemozu nikde najít schema jak na to estli byste me neco neporadily nebo neco tak dííííkec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 11:04
Jméno: Standa
IP: uživatel8307
 logicky plus na baterku-pres pojistku(muzes pres klíček jestli chces),minus na rám,a vývody repráku bejvaj dobre znaceny....jinak zapojeni kostky si z hlavy nepamatuju.....vetsinou jsou dve kostky.....jedna je jen napajeci a druha na repraky......
Datum: 25. prosince 2009 11:04
 kup si iso konektor na autorádio do auta samce (bud 2 nebo dvojitý)(asi 40 kč)a tam je to popsané,co kam přijde
Datum: 25. prosince 2009 9:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem ho zapojim myslím na kabel od světel
Datum: 24. prosince 2009 19:15
Jméno: pavel
IP: uživatel7974
 Schéma asi nenajdeš protože škoda 120 nemá konektor ...  Dráty si musíš po autě natahat sám a jak je připojit do rádia je napsáno v návodu k němu.
Datum: 24. prosince 2009 17:03
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 19:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Pro značné množství hrubek ti už neporadím ani zbla... Nauč se psát česky! ,,nesvitylo,, ,,vyragby,, ,,myn,, fujtajbl...
Datum: 25. prosince 2009 19:47
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 je to funkční akorat nesvitylo predni světlo a haci malou jiskru a vyragby slabej proud třeba když jsem jel a dal myn plynu tak to chciplo
Datum: 25. prosince 2009 10:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Vyfoceno z blbého úhlu.. těžko říct jaké je... ale každopádně jednotlivá vinutí pólů jsou velmi podezřelá.. asi po zásahu kutilem.. bál bych se že bude vůbec jestli funkční
Datum: 24. prosince 2009 12:51
 jom a ještě by si měl dát i rotor z 30ti Wéčkového magneta
Datum: 24. prosince 2009 0:14
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 a tak to bude myt 30w
Datum: 23. prosince 2009 23:43
 z té fotky neni moc vidět... pokud ta mmáš malou cívečku, tak ji vymněň za velkou, a pak si spoj s druhou světelnou.
Datum: 23. prosince 2009 23:41
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jawa 20 : cau lidi motorka mi startuje jenom za studena myslite ze by pomohla nova indukcni civka
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 19:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 a tak skúsiť za tepla zošteľovať voľnobech
Datum: 23. prosince 2009 19:12
 nebo mas bohatou smes...potom nechce chytat za tepla
Datum: 23. prosince 2009 18:57
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 podívej se na píštní kroužky jestli nejsou už hodně opotřebované,ano jak se to zahřeje ve ve vnitž se to roztáhnnne tak to pak když sou ty kroužky v háji tak to dělá
Datum: 23. prosince 2009 18:53
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ses mukl za studena mi to startuje jak to muze bejt odtrehem predstihem mo nicim jinim ....
Datum: 23. prosince 2009 17:44
Datum: 23. prosince 2009 17:41
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 me to dela v jakimkoliv rocnim obdobi uz dva roky  a ted uz me to sere protoze to na snehu de spatne roztlacovat
Datum: 23. prosince 2009 17:39
 klido pído,ale zkus tam dát svíčku na tohle počasí
Datum: 23. prosince 2009 17:36
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ¨ja se ptam jestli to muze bejt tim ?
Datum: 23. prosince 2009 17:34
 nač hned kupovat novou ind.cívku??,radši prvně zkontroluj svíčku a takový ty prkotiny.
Datum: 23. prosince 2009 17:30
 Cau kluci moc vas prosim kdo ma zapalování na čz 175 na prodej tak se mi prosim ozvite je to moc nutny diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 16:52
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 zdarec jak mam udělat abych měl na jawu 21 zapalovaní ja mam 6v 20w a ja chcu aby mělo zapalovaní 30w tak poradte dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 10:24
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
Datum: 23. prosince 2009 10:24
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nenech se mást podivnými odpověďmi... žádný převíjení, takovou kravinu jsem neslyšel ani nepamatuju! 20W zapalko má jeden světelný pól o výrazně menší velikosti. Statorová klec je stejná, stejně jako zapalovací pól. Musíš si však sehnat dva nové světelné póly z 30W verze a stejně tak i magnetický rotor. Že je z 30W verze poznáš podle toho že má na těle vyražené číslo které začína ,,20-,,. Póly z 30W verze poznáš podle toho že jsou spojené do serie k sobě spojovacím drátem. Mimo jiné to ale zanmená předrátování motorky, protože se verze zapalka liší i jiným zapojením elektroinstalace motorky. Také si zjisti v jaké pozici má výt u 30W verze každý pól.
Datum: 23. prosince 2009 7:03
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 jak tresunout je někde obrazek
Datum: 22. prosince 2009 17:35
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sežeň si rotor (magneto) a nosník s cívkami z mustangů, nebo moderních tipů fichtlů.... myslím od r.v. 1972. Ale to si nejsem jist.
Datum: 22. prosince 2009 17:32
Jméno: Ondr
IP: uživatel7534
 musiš si převinout ty civky co tam máš
Datum: 22. prosince 2009 17:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cau mam moznost mit bezkontaktni zapalko z 4t sekacky kdys jsem ho tak okukoval tak po mensich upravach by na fika vlezlo tet se chci zeptat jestly
by vubec spravne fungovalo? sekacka se pomerne prevaluje pomalu a ma nizke otacky a jeste k tomu konstantni pracovalo by i za vysich ot? dejme
tomu tak cca 11000? aniz by fichtl kuckal nebo vynechaval? jde mi to abych ho nekoupil a pak zjistil ze je mi to uplne k nicemu dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 21:23
 nikoho jsem neměl v úmyslu urazit,pokud je někdo dotčený omlouvám se.tím kokotem jsem nemyslel piviho ale všeobecně ale to šlo lehce pochopit z významu věty.
Datum: 23. prosince 2009 21:23
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To postul - že pivi píše mimo mísu je jisté, ale urážet ho nemusíš.
Datum: 23. prosince 2009 9:39
 pivi :kde jsi na to přišel?tady je řeč o bezkontaktním zapalování.nevím co má společné bezkontaktní zapalování se spojkovými lamelami?pokud jsi kokot tak to uvaříš i s kontaktním zapalováním.
Datum: 23. prosince 2009 8:21
 normal bezkontakt zapalko na fichtla to dokaža 25000 ot/min.
Datum: 22. prosince 2009 12:42
 Zdar bezkontaktní zápalko je dobra vec nemusís to seřizovat jiskra pálí v obou úvratích..ale myslím si že bude mít vetší spotřebu a zese ten výkon....to ti proste pujde porad do otaček proste se to pekne rychle vytočí,ale zase na 2 stranu nebudes na tom moc lítat celej den jako s normalním zapalkem jinak bys zapek lamely.
Datum: 22. prosince 2009 12:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 To já netuším, záleží na konstrukci provedení magnetů a snímacích vinutí alternátoru, kolik pólů altík má a jiných drobnostech.. nezbyde ti jinak než vyzkoušet v praxi jestli oněch 11000ot/min zvládne. Já mám změřené jen své CDI a ty obě elektronické umí max. 33000ot/min ale u LightCDI jsem to neměřil, jen projel..
Datum: 21. prosince 2009 22:16
 tobě točí fichtl 11000?
Datum: 21. prosince 2009 19:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste ten dostaz ?? bude to stihat pri vysokych otackach? tak max 11 000??
Datum: 21. prosince 2009 18:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 chong dik moc
Datum: 21. prosince 2009 18:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Pokud je zapalko připojené ke klikové hřídeli a snímač také, tak buď v klidu i u 4T se dělá, zejména u jednoválců ale i dvouválců, že pálí každou otáčku. Využívá se efektu že když pálí svíčka do fáze výfuku, těžko napáchá jiskra nějakou neplechu, když spaliny už nejdou znovu zapálit  . Jedinou nevýhodou je to, že když musí zapalko pálit každou otáčku, tak je to sice konstrukčně jednodušší, ale za cenu polovičního času na přípravu energie na další zážeh... normálně si to u sekačky vyzkoušej a zjistíš že (pravděpodobně) pálí každou HÚ... Takže ja pak použitelné i pro 2T. Jediný co by mě odrazovalo, je to že takové zapalko nemá světelný okruh, bo obvykle sekačky nemají dálková i potkávací světla... ve dne je to jedno, tedy jezdci a ne tak policajtům, ale v noci to vadí hlavně jezdci.. i já nejezdím rád v noci, ale sem tam se mi nepovedlo to do setmění stihnout a bez světel bych byl takříkajíc ,,v prdeli,,
Datum: 21. prosince 2009 18:40
 me zatim kazda sekacka hazela kazdou otacku, ale spise zalezi z jaky to je sekacky
Datum: 21. prosince 2009 17:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no on to bude spise snimac ot nebo tak neco no nevadi vypada to slozite zkusim si jeste zjistit par informaci o 4t sekackach
jak je to stim zapalkem  kazdopadne stando dekuji ti ze jsi se aktivne zapojil
Datum: 21. prosince 2009 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
 jenze bez ty ridici jednotky to pravdepodobne nebude palit vubec....
Datum: 21. prosince 2009 16:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no prave jsem slysel kdysi daaaavno ze se na sekacky dava ridici jednotka nebo proste cosi aby to omezilo paleni svicky tudis aby palila svicka
kazdou 2 otacku bez pouziti tohoto systemu by mela palit kazdou ot klikove hridele
Datum: 21. prosince 2009 15:51
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
 Jako ja fakt nevim jak to u tý konkrétní sekačky je......u nekterejch 4T jiskru ridi ridici jednotka ob otacku,samotny čidlo na zapalku muze brat kazdou HU...ale jak je to u jakýsi 4T sekacky ted opravdu nevim......
Datum: 21. prosince 2009 15:18
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 To je pravda 2 takt spaluje po 1 otočení motoru a 4takt po dvou otočeních takže se držím Standoveho názoru
Datum: 21. prosince 2009 14:57
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
 problém asi bude v tom,že ti to bude pálit ob otáčku......
Datum: 21. prosince 2009 14:42
Jméno: Mustos23Jawa
IP: uživatel3956
 Zdarec,uz sem tu cet prispevek na fotku kabelu od zarovky do spinacky,ale ja bych fakt nutne potreboval obrazek vylozene jak ty draty tam maj bejt.Diky moc predem pokud nekdo bude mit.Jen od svetla a hlavne ve spinacce jak to ma jit na kterou svorku,dikec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 13:59
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To je těžké, když to nedáš se schématem, tak ti těžko poradit. Elektroinstalace mustanga je tak jednoduchá že na to stačí znalosti z fyziky základní školy. Takže moje rada zní... koukni kde je uškublej drát a a nebo zkoušej všechny varinaty kam může přijít.. zas tolik jich tam není
Datum: 23. prosince 2009 13:59
Jméno: MustosJawa23
IP: uživatel3956
 No diky ale me jde o to ze u toho svetla mam jeden drat vypadlej a potrebuju zjistit kam vede
Datum: 23. prosince 2009 12:27
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
 Fotit se mi nic nechce,pařezy spí a muj fichtl to ma predelany,aby na levou polohu odpojoval baterku z okruhu,na prostredek jel a na pravou polohu svitil......ale muzu ti to normalni zapojeni lehce popsat......na spinacce sou zespoda vyrytý cisla ...... tak 55 je kabel od svetelny civky(z 55 je taky tazenej plus od klaksonu),56 kabel do prepinace na riditkach,58 zadni svetlo a pak je tam 1 od 1 z indučky na chcipani......v prepinaci je 56 ten prostredni kolik a kabely do svetla jdou z krajních koliků (56a,56b) ......pripadne u prvnich 21 a poslednich 05 byl jeste jeden drat na spinacce a byl to červenej kabel od maly svetelny civky a sel spolu s kabelem od zadniho svetla na kontakt 58 ......ta spinacka je hrozne jednoducha......staci se podivat co jak propojuje a ktery kabely tam lezou......
Datum: 21. prosince 2009 15:57
 sesa tu měl podobnou spínací skříňku i s plánkem elektra jak to má být. Tušim že to dokonce kreslil sám
Datum: 21. prosince 2009 12:30
 http://www.motokramek.cz/dily-elektromaterial-spinaci-skrinka-hp/
Datum: 21. prosince 2009 11:57
 Zdar draci,chtěl sem se poptat a poprosit Vás o obrázek spínačky Mustanga,potřebuju vědět kam vede který kabel,schéma sice mám,ale lepší by to bylo nafocený,tak kdyby jste někdo věděl o nějakým odkazu nebo pokud by někdo měl obrázek bylo by to fajne.Předem díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 11:22
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Máš to tam číselně označený  snad to bude stačit
Datum: 20. prosince 2009 11:22
 Respektive bych potřeboval vědět kam vedou dráty od světla do spínačky,jenom tohle,snad někdo poradí,díky.
Datum: 20. prosince 2009 10:55
 ČAU MAM PROBLEM CHCI SPROVOZNIT JAWU ČZ 150 C, NEHAZI JISKRU ALE KDYŽ ODDELAM FAJFKU A CHYTNO KABEL TAK ME TO KOPE NEVITE ČIM BY TO MOHLO BÝT???? DĚKUJI ZA ODPOVĚD.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 20:58
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 No já bych úplně tak jednoznačnej nebyl  . Nemocí zapalování těchto motorů bývá průraz vinutí zapalovacího pólu. Obyvkle bývá letitá impregnace tak vystárlá, že leckdy prasne i s vinutím,nebo zlobí jiným způsobem. Přesto nevylučuju špatný kondenzátor, svíčku, fajfku nebo i zesláblé magnety.. ale jestli jsou špatné se dá poznat i na světle jak moc svítí žárovka alespoň při nakopávání. Závada zapalovacího pólu se řešila výměnou za světelný a přidělání klasické indučky např. z pionýra a samozřejmě elektricky shodně zapojenou, což je ale docela hnus, bo je u tohoto motoru takovým hezkým standardem že z motoru vede rovnou VN kabel na svíčku, případně zakoupením nového zapalovacího pólu. Což je ale dost drahá záležitost, takže to chce nejprve vyloučit jiné důvody proč zlobí. Ale osobně bych koupil raději nový zalaovací pól, bo není nic horšího než někde zůstat viset kvůli prasknutému zapalku
Datum: 19. prosince 2009 20:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 jednoznačne vymeň fajku
Datum: 19. prosince 2009 18:47
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 zdrec jak mam spojit světelní civky v motoru koupil jsem novi světelni civky a vyměnil draty a novou přední žarovku a světlo nechce svityt púošle te ny ma email jak to mate spojeni vy f.mans@seznam.cz dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 12:43
 já tomu věřím  mám to po dědovi a děda je první majitel.A nic se zápalkem nedělal
Datum: 19. prosince 2009 12:43
 na držáku civek který se běžně menil kvůli závitům nebo praskání takže bych tomu moc nevěřil
Datum: 19. prosince 2009 12:32
 Já si to nepamatuju, ale myslím, že je spojený mám. A jinak zapalování maj na sobě ten výkon vyražený.
Datum: 19. prosince 2009 12:27
 na tom zálaku to je vyritý
Datum: 19. prosince 2009 12:26
 dachl21:a jak jsi poznal že tam máš 30w zapalko?u 25w a 30w mají trochu odlišné zapojení zadního světla a larsonu
Datum: 19. prosince 2009 12:25
 oprava: vzadu mám 6v 5w
Datum: 19. prosince 2009 12:18
 ondragam: já mám taky 30w zápalko a nemám propojený cívky,ve předu mám 6v 25w a vzadu 6w pv a svítí mi to krásně,akorát to netroubí
Datum: 19. prosince 2009 12:12
 Z jedné světelné cívky na druhou a z té druhé pak do světla, myslím.
Datum: 19. prosince 2009 11:36
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 to taky vym vodkad kam
Datum: 19. prosince 2009 11:23
 Drátem.
Datum: 19. prosince 2009 11:22
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 jak
Datum: 19. prosince 2009 11:11
 jestli máš 30w zapalko tak musš mít propojené cívky
Datum: 19. prosince 2009 11:10
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 ale kyž na tu předni žarovku zapojim tu 6v-5w tak to normalně svity aje jak 6v-25 tak to nesvity
Datum: 19. prosince 2009 11:08
 Ideální je napojit celou elektriku na nějaký vnější zdroj. A mě stačilo šroubovákem spojit v zapalování takový dva kontakty a je to ok.
Datum: 19. prosince 2009 11:07
 v tomhle ti bude muset poradit asi nějakej elektrikář
Datum: 19. prosince 2009 11:02
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 ja mam zapalovaní 30w
Datum: 19. prosince 2009 11:01
 aha přední žárovku máš novou
Datum: 19. prosince 2009 10:56
 a zapojil si to na ty cívky stopro dobře?může být jen třeba prasklá žárovka
Datum: 19. prosince 2009 10:55
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 ja to taky nemam spojení zadní svity ok ale předni fubec ani neblikne
Datum: 19. prosince 2009 10:54
 a měl si vůbec před tím ty cívky spojený? nějakej fichtl je spojený vůbec nemá jako třeba já
Datum: 19. prosince 2009 10:52
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8255
 Ahoj nevíte náhodou někdo kolik má bejt ohmů odpor když změřim u 45W dynama na vypojeném a sundaném na těch dvou svorkách? Nebo jak jinak zjistit jestli je dynamo špatné děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 16:59
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8261
 Tak já to vyzkouším děkuju Chongu moc za odpověď podle tvého návodu jistě poznám v čem je chyba. Si opravdový odporník přez elektřinu a ještě jednou děkuju
Datum: 19. prosince 2009 16:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Nevím co by jsi tím změřil, maximálně teplo na odporu. Potíž je také v tom že by se jednalo o rezistor velikého ztrátového výkonu a velmi malém odporu. To doma sice vyrobíš, ale s normálním vybavením nezměříš. Tudy cesta nevede.Dělal jsem testování dynama naposledy v létě tak jsem už zapoměl značení vodičů, ale test se dá udělat jinak než odporem... Takže odpojíš všecko z relátka (rega) aby elektricky nebylo dynamo spojeno s ničím v motorce, volné vývody dynama spojíš dohromady a na silový výstup dynama (nyní uzlový bod i s budícím vinutím) připojíš žárovku např 12V/45W (nediv se napětí, pro test je to OK) a nadlábni motorku. Zatím se neděje nic, protože do budícího vinutí neteče nic a zároveň zbytkové magnetickou indukci spolehlivě zatlumí žárovka. Vezmeš drát a v tuto chvíli spojíš živý pól baterie (nepíšu + nebo minus, každej to má jinak) a brkneš o uzlový bod kam je připojená žárovku.. píšu že jen brnkneš! Tím dostane z vnějšího zdroje (baterka) budící vinutí impulz a do pracovního vinutí se následně naindukuje pracovní napětí, to zase hned teče i do budícího a furt dokola.. a nyní se stane malý zázrak, dynamo samo dokáže živit žárovku... pochopitelně jas kolísá s otáčkami, ale svítí a bez baterky. Pokud dynamo dokáže udržet být činné v celém pracovním pásmu otáček a žárovka definitivně nezhasne je nepochybně OK. A protože v tomto testu jede dynamo jen samo za sebe a není připojeno k baterce, lze zodpovědně říci že je to průkazný test funkčnosti dynama
Datum: 19. prosince 2009 14:40
Jméno: JAWA 250
IP: uživatel1506
 cau draci nedobyji mi 250 alspon nezhasina kontrolka mam novy uhliky a dotykaj se rotoru tak nevim vcem je problem, rele tam je zapojeny jak ma bejt, nedavno jsem ji daval do kupi pred par dnama jsem ji nakop a kontrolka zhasinala nebo tak na pul stema starejma uhlikama co byly praskli ale stema novejma ne nechaputo jinak to uz jezdi docela pekne
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 21:11
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 muzou bejt na rotoru ty drazky necim zadelany ja ty drazky projel parkrat platkem z pilky a uz to dobiji pekne
Datum: 18. prosince 2009 21:11
 Čest draci nevim jak zapojit elektriku na Fichtlu 20 je to slozenina pouze motor,nadrz,inducka,nevim jak zapojit aby to jelo prosim o radu Dekuji cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 22:34
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel7552
 zdar jestli chces jen aby to jelo tak ze zapalovaci civky na kladivko z kladivka na 1 na inducku a 15 ukostri.
Datum: 17. prosince 2009 22:34
 Nevíte někdo, jak je dělané zapalování u jawy 90? Potřebuje baterku? 6V nebo 12V ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 21:28
Jméno: sagosek
IP: uživatel5570
 Klasické magneto jak u PIO akorát 12 V. 3 světelné cívky jedna zapalovací. Baterku měli jen vývozní typy.
Datum: 17. prosince 2009 21:28
 pro chonga: čau, v práci sme na autě menily snímač otáček motoru.. je stále funkční, tak mě napadlo jestli by šel použit pro to jednoduché bezkontaktní zapalko. šl by??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 8:51
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Pravděpodobně by měl jít použít, ale pokud je magnetický, tak je třeba k němu zachovat i původní systém buzení. Je víc metod buzení a podle systému se musí upravit buzení aby odpovídalo původnímu. Nafoť a opiš údaje z pouzdra. Bez informací fakt nevím.
Datum: 18. prosince 2009 8:51
 sry špatvě sem si to vyložil
Datum: 17. prosince 2009 18:40
 jaký otáčkoměr??? já se bavím o indukčním snímači. byl v paeugot partner, nebo co to bylo... prostě se uvolnil z toho plastu a přestal reagovat, protože byl povitáhnuty.
Datum: 17. prosince 2009 18:27
 co to je za otáčkoměr
já sem měl diodovej kterej se zapojuje na indučku a jelo to blbě odebýralo to šťtávu
Datum: 17. prosince 2009 18:15
Jméno: dawid
IP: uživatel7154
 zdravím, myslíte,že by šel tenhle otáčkoměr na chrchla?http://aukro.cz/item844645121_otackomer_a_indikator_stavu_baterie_s_12led.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 18:23
 šel mám s tim zkušenosti na simsonu ALE to se zapojuje na indučku a když sem to zapojil tak ten simson vynechával a jen na hovno PROTOŽE to indučce odebýrá šťávu :-/
Datum: 17. prosince 2009 18:23
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 čau fík mi háže malů na svíčce a na kladívkách taky přeskakuje jiskra vato nebo ne c tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 14:06
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Jestli ti na kladívkách skače větší jiskra než na svíčce, je špatnej kondenzátor, vyjmečně za to může indukčka.
Datum: 17. prosince 2009 14:06
 soráč jednou sem to tam napsal špatně,nemyslel jsem zapalovací svíčku ale zapalovací cívku,ale tu svíčku taky zkus vyměnit
Datum: 17. prosince 2009 14:04
 na kladívkách je to normální,to háže skoro každému,na svíčce už by mi to ale vadilo,takže bych zkontroloval odtrh na kladívkách,odtrh na svíčce.popř ho zmenšit na 0.4 mm.Zkus aj přeměřit předstih,novou fajfku,kabel na svíčku.PAk zkus vyměnit zapalovací svíčku.JEstli to nepomůže přeměř indukčku.
Datum: 17. prosince 2009 14:00
Jméno: filip
IP: uživatel924
 babetta 207 mi normalne hazi jisku.. tak ji nastartuju.. chvili jezdim.. a najednou nechce jet.. prijdu k ni druhej den (po uplnym vychladnuti motoru) a zas to hazi jiskru.. nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 17:55
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jj zkusim to ale zjistil sem ze spis to asi bude snimacem
Datum: 17. prosince 2009 17:55
 je to indčkou.. je v ní proražená izolace.. začne se zahřívat a pak přestane fungovat... nastartuj, jezdi a jak to přestaně jet tak na ni dej ruku....dyž bude horká, je to tím
Datum: 17. prosince 2009 15:52
Jméno: filip
IP: uživatel924
 tak sem zjistil ze by to mohlo byt indukckou
Datum: 17. prosince 2009 14:57
Jméno: filip
IP: uživatel924
 a nevis cim by to mohlo byt?
Datum: 17. prosince 2009 8:39
 to me dela taky
Datum: 17. prosince 2009 8:16
 Ahoj, mel bych takovy dotaz, nemá tady někdo zkušenosti s bezkontaktním zapalováním z babetty na pionyra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 14:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 To Filip - Jsem rád že kámošově kentoye to tak dělá, ale já se bavil o tom že je možné pálit u 4T v obou HÚ a že se to v praxi často využívá, zejména u jednoválců a dvouválců... což ty jsi jednoznačně popíral. Nebo jak jinak lze vysvětlit Tvou větu ,,a 4T nehazi jiskru vzdy kdyz je v horni uvrati,, A jestli stále nevěříš, domluvíme se a stav se u mě doma a já ti to názorně předvedu na synově 4T čtyřkollce a dost možná že aby ti to nebylo trapné, požádám syna aby ti to vysvětlil on  , koneckonců počítám (podle tvých hystrických komentářů) že budte zhruba stejně staří tak líp porozunmíš tomu co Ti říká.
Datum: 20. prosince 2009 14:16
Jméno: filip
IP: uživatel924
 to patres.. jj jasny
Datum: 20. prosince 2009 13:46
Jméno: filip
IP: uživatel924
 To chong... haha.. 15 mi teda rozhodne neni.. no uznavam ze elektrice asi rozumis ale na kamosovy kentoye to hazi jiskru jen pri stlaceni a pri vyfuku ne..
Datum: 20. prosince 2009 13:44
Jméno: patres
IP: uživatel8263
 caw filip sorry ale zapomnel som ho odfotit ale zajtra ho urcite odfotim a poslem ti foto...oki?..
Datum: 19. prosince 2009 21:46
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 A ještě abych ti doplnil tvé vědomosti... setkal jsem se s podobným principem zážehu u motocyklu HD, byl to model z roku 1991. Tam bylo zajímavé že pálil pro dva válce najednou jednou indukční cívkou. Nejednalo se však o zapojení indukční cívky autotransformátorem (proštuduj co to je) ale standardním transformátorem s odděleným sekundárním vinutím vysokého napětí a každý z jeho konců vedl na vstup zapalovací svíčky... no a to je tedy záhada že můžeš mít jednu indučku pro dva spalovací prostory které nejsou vzájemně sfázované.. Logicky pak musí pálit jiskru i jindy než jen v době těsně ke konci komprese. Zajímavostí je že sekundární vinutí bylo pouze jedno... bylo však zapojené tak, že se v podstatě jednalo o výboj VN na dvou jiskřištích najednou z jednoho zdroje a spojovacím vodičem mezi jiskřišti byla kostra motoru... to jsou věci a pak že je všecko jasné jako z učebnice
Datum: 19. prosince 2009 14:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 To filip.. já vím, je ti patnáct, všude jsi byl.. v rusku, USA, za humny a kdovíkde ještě, ale jistě jsi zapoměl otevřít víko zapalování od motoru Honda Monkey, který se dnes standardně montuje do kdejaký číny a uviděl bys potom na rotoru z vnější strany takovej kus divnýho kovu.. a jak bys asi byl překvapenej že je to magnet  . Ano.. nagnet kterej by jsis nikdy do svého stroje nedal v podobě CDI... Mimochodem zapojení jLightCDI je víceméně shodné s tím co najdeš v takovém motoru. A také by jsi zjistil že onen rotor je natvrdo, bez děličky spojenej s klikovou hřídelí... no a co z téhle povídky vyplývá? No to že onen magnet míjí snímací cívku při každé otočce kliky a co čert nechce zrovna těsně před horní úvratí... no a otázka zní, když jsi tak moudrý, jakto, že snímač pozná v který ze dvou horních úvratí které se během cyklu čtyřtaktního motoru má pálit, když jedna je koprese a druhá je výfuk (bavíme se o HÚ). Zřejmě má v sobě nějakou zvláštní inteligenci, ale já ti prozradím sladké tajemství... bohužel navzdory tvé pýše pálí vždy v horní úvrati  Je škoda že se elementárními neznalostmi zde ztrapňuješ  A také právě proto ti na 4T jednoválci nekecá otáčkoměr... prostě hodí jiskru vždy při každé otáčce což by jsi mohl čekat u dvoutaktu, ale tady to máš i u 4T... než něco napíšeš zamysli se
Datum: 19. prosince 2009 14:17
Jméno: filip
IP: uživatel924
 patres - poslal by si mi ty fotky?
Datum: 18. prosince 2009 19:18
Jméno: patres
IP: uživatel8253
 mno takto kluci moji...ten pegas de aj vice jak 120...to zapalovanie je z normalniho 4 taktneho pitbiku a jede to supr...ale to neni jen tym karbecem a zapalovanim...tam se toho muselo delat viacej...8 vybrus valce vyvazenie klukovky vyfuk...a tak je toho hodne no ...sak tento moj fichtl ma hodnotu vice nez 1500 eur ...to si us viete prepocitat....okolo 50 000 SK...a tak
Datum: 18. prosince 2009 18:28
Jméno: filip
IP: uživatel924
 to chong.. i kdyby to bylo jednodussi tamto tak si to tam nedam ani za nic.. jedine to z babetty.. a 4T nehazi jiskru vzdy kdyz je v horni uvrati.. proc si myslis ze kdyz se na to dava digitalni otackomer tak se omota drat vedouci od otackomeru na kabel vedouci ke svicce a pak se tam musi nastavit ,,krat 2,, aby to ukazovalo spravny otacky.. delali sme to s kamosem na jeho motorce tak o tom asi neco vim ne?  tak priste nez zacnes machrovat tak si zjisti jak to je.. nebo mozna to tak u nejakyho zapalovani je ale u jednovalcovejch 4T pibiku to nebejva... a jeste k tomu zapalovani.. mam znamyho soustruznika takze to mam uplne v pohode
Datum: 18. prosince 2009 14:57
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To filip... no tvoje odpověď na okaz na CDI vytvořené na původním zapalku pionýra mě docela pobavil. Pravda spolehlivější babetí zapalko může být, ale že je to jednodušší vyrobit mi přijde pravda jedině v případě že má při ruce soustruh, frézu a uděláš si všecko sám... no to ale nepředpokládám. Mě zase přijde jednodušší nakoupit součástky na dobírku, vystříhnout a vyškrábat si tišťák, uříznout z původního statoru jakoukoli pilkou co je při ruce všechno co překáží, dát to na distanční sloupky, vyrobit unašeč a tradá... a to popisuju nejprimitivnější možnost s vybaveností dílny  v tom je kouzlo LightCDI. Jinak žádné zapalko nezvedá výkon, pouze maximálně zlepší spalování v kritických stavech směsi paliva. Na výkonu se podílí tedy nevýznamně. Pitbike jsem viděl i dvoutaktní, jinak ale CDI na jednoválcových 4T pálí pokaždé v hodní úvrati, prostě proto že spálené směsi je jedno jestli dostane jiskru  tak může pálit i při výfuku spalin.
Datum: 18. prosince 2009 8:42
 jestli to zvedne vykon o tolik jak si psal tak bych si to taky zrobil, a kolik ti tak vytahne ten fichtl??
Datum: 17. prosince 2009 21:47
 to by mě taky zajimalo, protože to všechno mužu mit. a tu přírubu na karburátoru sis nechal někde upravit, nebo jak??
Datum: 17. prosince 2009 21:44
Jméno: filip
IP: uživatel924
 a jak si tam poridil dat zapalovani z pitbiku? vzdyt pitbiky jsou 4T a ty hazej jiskru kazdou druhou otacku...
Datum: 17. prosince 2009 21:23
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 ne ne musel sem spravit prirubu nato a pasuje to
Datum: 17. prosince 2009 21:20
 ,,PATRES" když si daval ten karbec z toho pitbiku tak musel si to něják upravovat aby si ho tam dopasoval nebo si ho tam normalně nasadil a pasovalo to??
Datum: 17. prosince 2009 21:09
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ok tak to zejtra posli.. muj e-mail je: filip.Jablonsky@seznam.cz
Datum: 17. prosince 2009 19:26
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 bohuzel nemam..ale zajtra bych ho odfotil a poslal by som ti ho ...mas nejaku e-mailovou adresu?
Datum: 17. prosince 2009 19:24
Jméno: filip
IP: uživatel924
 15 koni? tak to je hodne dobry.. mas fotku?
Datum: 17. prosince 2009 19:22
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 ja mam 3fichtle ...jeden mam totalne upraveny...akoze...hlava ze simsona zapalovanie z pitbiku karburator ties z pitbiku...a tak... sak tento pekac ma 15 koni a to je co povedat...teras chcem spravit take neco aj na toho druheho len s inych dielov ...a ten treti je v originalnom stave aj ty mas pionyra?
Datum: 17. prosince 2009 19:19
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jo to se da, nekde sem o tom cetl jak ale tet uz nevim jak se to dela.. a ty mas pionyra nejak upravenyho? nebo mas ho v original stavu?
Datum: 17. prosince 2009 19:12
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 oki teda...a da sa zvetsit difuzor na fichtlackom karburatori?
Datum: 17. prosince 2009 19:09
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no to nevim.. ja moc po slovensky neumim... no kdyz se udela priruba tak to tam napasovat jde ale pojede to hur nez s originalnim karbcem protoze karbec z babetty ma mensi difuzor.. to bych nedelal
Datum: 17. prosince 2009 19:07
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 hej hej....budem pisat po slovensky oki?...a dal by sa nejako napasovat karbec z babety na fichtla?
Datum: 17. prosince 2009 19:02
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jo sem z cech.. ty jsi ze slovenska??
Datum: 17. prosince 2009 18:56
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 no to mi je jasne...a ty si s ciech?
Datum: 17. prosince 2009 18:46
Jméno: filip
IP: uživatel924
 tak jsem tady.. byl jsem za jednim mistnim opravarem a ten rikal ze by to takhle snad melo jit ale prej se ma davat pozor na to aby jak je ten klinek na kuzelu tak aby v rotoru po ty uprave byl furt na presne stejnym miste.. jako aby ta vlozka v tom mela ten zarez na klinek stejne s tim puvodnim.. prej to nesmi bejt pootoceny
Datum: 17. prosince 2009 18:02
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 ok ...ale to je dobry napad...tak vecer ked tu budes tak napis..=D
Datum: 17. prosince 2009 15:40
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no to bych prave neriskoval... pak by to uz nemuselo mit takovy magnetincky ucinky kdyz se to zmensi... ja to budu delat tak ze si tu diru necham vyplnit a nechat udelat tam udelat diru na kuzel.. pak ten kuzel bude vlastne na kraji rotoru a ne takhle zalezlej... ja uz jdu vecer tady budu tak kdyby neco tak vecer odepisu
Datum: 17. prosince 2009 15:28
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 to ja viem...ale ked s neho kusok zoberem tak sa nic nestane lebo to bude mat stale kontakt so snimacom
Datum: 17. prosince 2009 15:22
Jméno: filip
IP: uživatel924
 mrkni se na ten rotor z babety.. ,,na hore,, mas 8 segmentu a ,,dole,, je jeden takovej malej ten je na snimac.. proto to nemuzes snizit
Datum: 17. prosince 2009 15:17
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 myslis ten kuzel...mno hej ale ked sa to vyplni tak co my potom bude drzad en rotor..sak cez rotor ide ten srob co ho drzi...ale tam staci len kusok vysustruzit a ten segment tam ostane...ne cely ale to nevadi ...ci?
Datum: 17. prosince 2009 15:11
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ten rotor nemuzes zkratit protoze tam je segment pro snimac... musi se to udelat tak ze se ta ,,dira jako vyplni,, sory za neodborne vyrazy ale nevim jak jinak to popsat
Datum: 17. prosince 2009 15:00
 egzistovalo skusobné zapalovanie na pionyroch s takim sitim systemom ako u babetka,pasovalo na to aj tyristor z babety len potom sa stim zapalovanim nevyrabaly len 5kusu mustosa,,,,kto chce o takej zapalovani foto moze mi napisat mail
Datum: 17. prosince 2009 12:06
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 a ked ho tam dam tak jak to pojde ?pojde viac do otacok nebo co..
Datum: 17. prosince 2009 9:24
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 a ten rotor z babetty by sa mal skratit nebo co...lebo asi nepasuje na kuzel...
Datum: 17. prosince 2009 9:23
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Dik za radu ale mnohem jednodussi je to z babetty predelat.. a hlavne to bude spolehlivejsi...
Datum: 17. prosince 2009 7:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Proč takové hrozné úpravy.. zkuste tohle http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm . Přesně kvůli tomu o čem si tu píšete to vzniklo. Princip je stejný jak u té babety takže je to stejné a o dost levnější úprava.
Datum: 17. prosince 2009 6:24
Jméno: filip
IP: uživatel924
 proc bych ho tam nedostal? dostanu ho tam uplne v pohode.. akorat si musim nechat u soustruznika nechat upravit rotor..
Datum: 16. prosince 2009 22:31
Jméno: husso
IP: uživatel145
 to zapalovanie tam nedostaneš,ale mal som ho na simsone a bol to fakt masaker..
Datum: 16. prosince 2009 22:28
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ja tam mam jen jednu civku.. jen aby to jelo, ty na svetla ne a vejde se to tam v pohode.. ale musi se upravit rotor (magneto)..
Datum: 16. prosince 2009 22:26
 do karteru by se to vlest mělo ale jestli by to točilo tolik co pincek ma
Datum: 16. prosince 2009 22:23
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 to chcem aj ja spravit....len nwm ze ci mi to vojde do kartrov ...a este newem ze ako to bude fungovat ...ak mate nekdo skusenosti tak piste...dik
Datum: 16. prosince 2009 22:13
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no to by me taky zajimalo.. naky zkusenosti.. tet to predelavam z jednorychlostni tak by se naky rady hodili
Datum: 16. prosince 2009 22:07
 to je jedno z jakeho typu, takovej ktery by tam šel, třeba z nějaky jednorychlostní
Datum: 16. prosince 2009 21:59
 z jakého typu?
Datum: 16. prosince 2009 21:56
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 Zdarec mám jeden problém háže mi fichtl jenom malou jiskru a nemože nastartovat děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 12:42
 X3aZzY-nebylo by lepsi seridit odtrh na svicce a na kladivkach jako prvni nez rovnou kupovat novou inducku?
Datum: 17. prosince 2009 12:42
 pak eště můžeš mít blbej van kabel ke svíčce,i fajfku,chce to vše prozkoušet
Datum: 16. prosince 2009 22:48
 Vyměn indukční cívku, nebo kup novou svíčku.Jestli uděláš tohle, mělo by ti to házet jiskru.Jestli ne, tk udělej co ti tady píšou dál.
Datum: 16. prosince 2009 22:30
 to bude určitě odtrh na kladívku, měl sem ten samý problém
Datum: 16. prosince 2009 21:27
 typuju to na odtrh na kladivkach a na svicce
Datum: 16. prosince 2009 21:22
 zkus aj kondík,odtrh na svíčce,odtrh na kladívkách.
Datum: 16. prosince 2009 21:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 skús inú sviečku ak to nepomôže tak hľadaj problém niekde inde v elektrike možno indučka alebo zapaľovacia cievka
Datum: 16. prosince 2009 21:09
|



|