Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj draci. potreboval bych poradit jak presne zapojim motor s civkou vcetne uzemeni bez svetla a bzuzaku. svetlo mit nebudu. zkousel jsem ruzny varijanty a nic ani jiska mezi kladivkem nejde a to mam kladivko s kondikem novy. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 14:29
 pokud mas jawu 20 21 23 tak mi napis na icq poradim ti 586638509
Datum: 02. ledna 2010 14:29
 a si si istý že máš dobre odizolované kladivko od kostry???
Datum: 02. ledna 2010 14:00
Jméno: peterson
IP: uživatel8331
 zdravim ako by som mohol odmerat tyrystor ze ci je funkcny...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 14:45
Jméno: peterson
IP: uživatel8331
 dik yuri velmi si mi pomohol idem to aj hned vyskusat diki mc
Datum: 02. ledna 2010 14:45
Datum: 02. ledna 2010 14:19
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Doma to změříš těžko.Já jsem si vypůjčil jiný od kamaráda a věděl jsem hned,že je v háji.
Datum: 01. ledna 2010 22:40
Jméno: johny
IP: uživatel2090
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 16:49
Jméno: Petr
IP: uživatel8366
 Zdravím a mám dotaz na JAWA 250 - 559 r.v.63. Mám regulátor ( relé 6V/75W) umístěný na nějakém držáku pod nádrží, který sloužil hlavně asi k uchycení motorových plechů. Plechy už nemám a nikdy jsem to na tomto místě přichycený neviděl. Poradíte kde je origo umístěn ten regulátor? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 23:58
Jméno: marek
IP: uživatel9583
 zdravim,..a jak je možný,že mám panelku 592 s blinkrama,po jedné prodavačce,a mám tam dynamo 50 W ,..nezdá se mi,že by si to sama měnila,určitě byly typy i s 50 w dynamem,že?
Datum: 07. srpna 2010 23:58
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 To je náhrada za origo regulátor,kterej byl na dynamu,a přidělávalo se to pod nádrž,byl k tomu i orig.držák.
Datum: 01. ledna 2010 21:19
 tak tak, je to pridelany jako ostatni panelky (kejvy a jine), pravdu ma i Horst protoze je nejdulezitejsi aby to fungovalo (mas u me bod  )...jinak 75W neni origo pro 559 (ani 590) ale pro 592 panelku (pac ma blikny a aby to utahla tak musi mit i vetsi zdroj, pochopitelne...)
Datum: 01. ledna 2010 21:14
 ...je to právě ta hliníková krabička, která se opravdu k zápalku nevejde. Zajímalo by mě jak je to v tom jednom či druhém kaslíku umístěno. Nemáte někdo fotku, nebo návod? Předem díky
Datum: 01. ledna 2010 19:45
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 To je jedno kde ho máš!! Hlavně že funguje.....
Datum: 01. ledna 2010 18:55
 předpokládám že je to hliníková krabička. nedej na chytrosti a bud si jistej že k zapalování jí nedostaneš, běžne se dávalo pod sedlo na kaslík zevnitř, ale vejde se tušim i do kaslíku k baterce
Datum: 01. ledna 2010 17:34
 regulator 75w tam origo nepatri,mel by tam byt 45w myslim...,ten je umisten primo na plasti dynama
Datum: 01. ledna 2010 17:30
 Je umístěno a přišroubováno k zapalování pod pravým deklem motoru. Tak jako všechny jiné Jawy.
Datum: 01. ledna 2010 16:42
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8358
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 22:11
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 To je světlo ze starýho bicyklu,dávala se do toho placatá baterie a svítilo to jak na dynamo,tak na baterii.
Datum: 01. ledna 2010 22:11
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 150 Kč
Datum: 31. prosince 2009 18:05
 Čau draci chci se zeptat jestli nemáte někdo prosím schéma zapalování na tatrana 125 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 22:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 30. prosince 2009 22:13
 Asi tak, to schéma je něco příšernýho..... U mě to skončilo tak, že jsem vytrhal komplet vše a zapojil jen zapalování.
Datum: 30. prosince 2009 22:11
 a teď babo raď
Datum: 30. prosince 2009 22:09
 A jinak to najít trvá tak 20vteřin na Googlu.....
Datum: 30. prosince 2009 22:08
Datum: 30. prosince 2009 22:07
 nevím jak mám zapojit elektriku
Datum: 30. prosince 2009 21:50
 Zdravim chtel bych se zeptat jestli má nekdo prehled o tom kolik by mela mit faja u fíka odpor odrusena a neodrusena meril jsem odpor u 3 fajfek znacky TESLA a nevim jestli byly vsechny odruseny nebo ne ale kazda mela jinej odpor jedna 0,0000nic druhá 35Ohmu a treti 990Kohmu tak nevim ktera je spatna a ktera je dobra, protoze me fik zlobi haze slabou nepravidelnou jiskru tak jdu po zavadach svicku jsem koupil novou a dela to furt, navic nejde nastartovat jinak nez dlouhym roztlacovanim. predem dekuji za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 18:15
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Zdar  zkus dát prst do fajky a uvidíš hned  nebo můžeš mít slabou indučku nebo slabou cívku v zápalku to se mi stalo taky nebo to máš odtrhem
Datum: 30. prosince 2009 18:15
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 15:59
 Chong máš pravdu okamžite to idem prerobiť
Datum: 30. prosince 2009 15:59
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To Yuri - máš to prerobené naprd... jestliže jednu cívku máš pro zapalko, to je OK, je to standardní řešení... pokud ale máš jednu cívku na bzučák, tak ten si rozhodně 15W nevezme a v drtivé většině času vychází energie získatelná z takové cívky k ničemu. No a jedna cívka na sovětlení.. co já vím, dá pouze 15W (má skutečná měření na velkikém množství cívek a magnetů), pokud ho rozdělíš mezi předek a zadek, tak máš dokonce méně energie pro přední lampu než má nejslabší magnetto pionýra
Datum: 30. prosince 2009 15:02
 já mám prerobenú elektriku jednú cievku mám na zapalko dalšiu na svetlá a dalšiu na bzučiak
Datum: 30. prosince 2009 13:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to ze zapalování 20w tzn.15+5 takže ta malá cívka má 5w a ta větší 15..já jsem je stejně vždicky napojil u vypínače paralelně na sebe a od nich jsem udělal vývod na světla a na bzučák..většinou ten bzučák ale bzučel když byly ty světla vypnutý
Datum: 30. prosince 2009 13:19
 bzučí když máš vyplé světla.tak je to zapojeno
Datum: 30. prosince 2009 13:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 praveže som na tým mal bzučiak ale veľmi mi nebzučal
Datum: 30. prosince 2009 13:14
 zadní světlo a bzučák 20W zapalování
Datum: 30. prosince 2009 10:01
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 14:11
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Rád bych jen takový komentář ke všem těm změnám zapalování co tu probíhají. Myslím že by se mnohdy měl každý zamyslet nad smyslem záměny. Ono totiž co si budem povídat, spousty zdejších fichtlistů se drží 50ccm jawek čistě z ekonomického důvodu, protože prostě na dražší motorku nemají. Podle toho by se měla efektivně volit varianta úpravy, aby odpovídala záměru ale i pořizovací ceně. Je totiž nádherné pozorovat zde úpravy které kolikrát mnohonásobně převyšují cenu celé motorky, nebo dokonce vyžadují odborné, pro většinu náctiletých cenově nedostupné strojní zásahy. Potom takové zveřejňování úprav hraničí s pouhým chlubením a masírováním ega, protože ruku na srdce, potom pro drtivou většinu zdejší fichtlí populace je taková úprava nedostupná a to jak technologicky tak i cenově. Na druhou stranu některé úpravy postrádají hlubší smysl. A to je třeba příklad tohoto příspěvku.. ono totiž z hluboké neznalosti daného zařízení je dosti možné že se jedná o stejný princip tvorby vysokonapěťového výboje pro zapalovací soustavu jako má např. stadion, jawetta, nebo ČZ150 a do jisté míry i pionýr... tedy v podstatě o indukční zapalko, pouze rozšířené o bezkontaktní způsob snímání... potom takové zapalko nepřináší žádné výhody, protože má naprosto stejné nectnosti jako třeba ony zmíněné zapalka. Nejdená se o změnu systému, ale ponechání původní technologie, zabalené do moderních tvarů a navíc za cenu kdy se ztratí možnost využívat světel motorky. A přitom by třeba stačila u původního zapalka malá elektronická úprava a dosáhne stejných parametrů jako inzerované zapalko z minicrossu, ale za zlomek ceny a motorce ještě zůstane osvětlení... Navíc je docela kuriozní, že hodně fichtlistů si myslí že jim to málo svítí a pálí jen proto že jim někdo zapoměl říct že to také chce dostatečně silné magnety rotoru, které lze nechat tuším za 120kč znovu nabudit a je po problému... Zkrátka je hezké si tříbit svoje znalosti a dovednosti, ale chce to mít také drobátek smyslu
Datum: 30. prosince 2009 14:11
 ale ako rikal Yuri potrebujes k tomu aj rotor
Datum: 30. prosince 2009 11:48
 samozrejme ze by to slo  ja mám na to takú
Datum: 30. prosince 2009 11:03
 a kde máš kto mu rotor???
Datum: 30. prosince 2009 9:26
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, dnes se mi stal tenhle problém: jedu s dědou s trakturkem do lesa, je v něm motor z 250ky. vše vpoho jako jindy, ale najednou to chcíplo, špapem šlapem svíčka pořád suchá a nejel, tak jsme vyčistili karbec a nic, šlapem šlapem svíčka najednou byla trochu mokrá, ale jiskra nádherná ale při rychlejším šlapání se ukázalo, že hází jenom občas. tak jsme otevřeli zapalko, kabel od kondíku upadlej, tak si řikáme že je vyhráno, vyměnili kondík a chytl na první šlápnutí a jel jak jindy, tak se jelo dál a na místě se to normálně chcíplo, ale když se to chtělo po chvíly znovu nastartovat a už nejel, jen občas chytne a běží JEN NA VOLNOBĚH jakmile se přidá chcípně, roztlačujem a když se motor roztočí na otáčky volnoběhu blafe, jakmile se zvednou je to "hluchí" svíčka mokrá přitom hází bezvadně , vše stokrát přeměněno zkontrolováno vyčištěno. vim že to vysvětluju pěkně blbě, ale něco tomu rozumím ale s timhle fak nevim , tak mě napadlo jestli mi nepomužete, byl bych vděčnej , (vim že asi ne kdyby bylo aspon video)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 2:34
 spadla jehla soupatka,ale to by sis asi vsimnul
Datum: 30. prosince 2009 2:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo ještě jsem si všiml, že je mírně teplá indukční cívka. po dlouhém trápení
Datum: 29. prosince 2009 21:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 svíček měněno.... kondíků....
Datum: 29. prosince 2009 21:22
 Mě se podobně projevoval špatnej kondenzátor. Zkusiliste ho vyměnit, nebo jen opravit?
Datum: 29. prosince 2009 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel8330
 a skusil si jinou svicku??
Datum: 29. prosince 2009 21:11
Jméno: schwin
IP: uživatel1093
 Zdarec chtěl bych se zeptat mam motokaru a v tom motor z pincka,a když tam dam svičku dvakrat šlapnu tak to hodi krasnou velkou jiskru kkdyž šlapnu ještě jednou tak už to haže malou jiskru,poraďte čim by to mohlo být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 17:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Myslím že to je tím že ti při každém dalším pokusu docházejí síly
Datum: 29. prosince 2009 17:47
 tohle nebude predstih,typuju bud mkondik nebo nekde spatnej kontakt,pripadne proslehnuta civka
Datum: 29. prosince 2009 16:48
Jméno: fechtlak
IP: uživatel6644
 serit predstih
Datum: 29. prosince 2009 16:09
Jméno: fechtlak
IP: uživatel6644
 serit predstih
Datum: 29. prosince 2009 16:09
 s tímhle předstih nemá co dělat. děj nový kondík..
Datum: 29. prosince 2009 15:45
Jméno: MYCATWATCHESME
IP: uživatel6311
 serit predstich ... !
Datum: 29. prosince 2009 15:23
Jméno: wink
IP: uživatel7709
 Zdur mate nekdo pls nakej kontakt na nekoho kdo upravuje motory do fika? dik more
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 9:34
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Upravy jedine od stejskyho nebo frikulína, těch schopnejch tuneru je samozrejme víc .. ale ti co to dělají nejenom pro sebe znam jen tady ty dva
Datum: 29. prosince 2009 9:34
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Nemuzu si pomoct, ale kdyz si procitam diskuzi, tak bych od toho cloveka nechtel ani trysky do karbce...
Datum: 29. prosince 2009 8:07
 http://wobby23.svet-stranek.cz/nova-stranka-88616/ moje stránka
Datum: 29. prosince 2009 0:15
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
Datum: 28. prosince 2009 23:10
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Cau draci, potreboval bych poradit. Svítí mi slabě pionyr mam alternator 30W, zarovky 25W+5W. Myslíte že to muze byt ze de 1 svetelna civka nebo blbe vodi vypinace a jeste mi to pri zatoceni pridava nebo ubira muzete mi prosim vyfotit nebo popsat jak mate vedene lanko. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 18:21
 mimochodem abych to upřesnil i 25 W se samozřejmě na fichtly dávaly
Datum: 29. prosince 2009 18:21
 To máš dost žárovku 25W já tam mám 15W a 5W vzadu. Zkus jinou žárovku i když máš 30W
Datum: 29. prosince 2009 17:07
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 13:51
 Pěkný  budeš tam mít bezkontaktní přerušovač?
Datum: 28. prosince 2009 13:51
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 zarec kolik stoji zapalovani na jawu 21 kolplektní ze fšim dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 18:55
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 filip ja mozna budu nit od kamoša když tak e ozvu
Datum: 04. ledna 2010 18:55
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jestli jeste zapalko shanis tak ja mam sice strarsi ale kompletni a funkci.. na cene bysme se urcite dohodly
Datum: 02. ledna 2010 9:42
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 ja budu mit od kamoša magnet rotor zapalovaní a celí přední světlo
Datum: 27. prosince 2009 16:24
 Nebo mozna i min nez 600 zalezi na prodejci na aukru a taky na stavu.Ale jestli myslis novy tak to se vylati vic bezkontakt
Datum: 27. prosince 2009 16:20
 da se koupit po bazacich i s rotorem a negdy jeste pekny aji se silnym magnetem, prakticky polovicni cena noveho a min (navic s rotorem)...nebo koupit za par kacek cely motor i s elektrovyzbroji (cili zase cele magneto, jen s tim rozdilem ze koupir hned cely motor, treba na ND)...a nebo je tu jeste moznost toho bezkonktaktu, je to pomerne draha zalezitost (bud sesa ktery ma ted zavreno nebo treba motokramek, od 3300 do 4000) ale ma to svy nesprny vyhody, luxuxs je luxus, proste vape...a nebo cely novy stator co tu mel sesa, jak uz bylo receno stal 1050...ale od sesi to ted nekoupis a navic mi prijde momentalne vyhodnejsi z bazaru si neco sehnat, pres zimu to dat do kupy a najare nasadit a jezdit...
Datum: 27. prosince 2009 14:13
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 a odkad
Datum: 27. prosince 2009 13:28
Jméno: fichtel
IP: uživatel6546
 presne 1050
Datum: 27. prosince 2009 13:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Cca. 600
Datum: 27. prosince 2009 12:58
Jméno: pejo
IP: uživatel8322
 zdravim potrebujem poradit da sa dat do pioniera zapalovanie z motorovej pili...us som o tom pocul a chcem to tam dat ...ako to pojde...poradte pls diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 19:39
Jméno: pejo
IP: uživatel8324
 diki chongu tu stranku poznam ale ja dam to z pitbiku...a ja to dem davat na kross tak mi nevadi ze mi to nebude svietit...ale dik
Datum: 26. prosince 2009 19:39
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Hele, já to na motorce nechci mít, protože úpravama sleduju jinej záměr, ale právě kvůli vám, takovejm bastličům vzniklo experimentálně tohle http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm podle mě naprosto stejná úprava (z technicko-elektrického hlediska, pitbike aj. mají v podstatě totéž) a za pár peněz a s minimem dílenského vybavení a elektronických znalostí... a k tomu jako bonus že to umí i svítit, bo to nezasahuje do světelného okruhu.
Datum: 26. prosince 2009 19:34
Jméno: pejo
IP: uživatel8322
 dik ...a newies nahodov co stoji take zapalovanie z toho pitbiku
Datum: 26. prosince 2009 19:06
Datum: 26. prosince 2009 18:40
Jméno: pejo
IP: uživatel8322
 a cievku tam ako pripevnim
Datum: 26. prosince 2009 18:29
 jj bez upravi
Datum: 26. prosince 2009 18:27
Jméno: pejo
IP: uživatel8322
 caw jenco a stoho minibiku normalne pasuje aj na kuzel myslim rotor
Datum: 26. prosince 2009 18:26
 ked si chces o tom dalsie informacie tak mi pis na icq alebo na mail ICQ:597593044
Datum: 26. prosince 2009 18:24
 no ja tam nemám z motorovky ale z minibike (ucinek je taky isty) z minibike sa to dá udelat lachsie,,netreba udelat novy konus v rotore,ale rovno tam pasuje a dá sa dat aj cievku tam jednoduho
Datum: 26. prosince 2009 18:23
Jméno: zephyr
IP: uživatel7870
 Zdarec draci,koupil jsem bezkontaktní zapalování na jawetu a nevím kam umístit cívku.Na jawetě není moc míst kam by se dala přidělat aby nebyla vidět.Zajímalo by mě jestli z tím máte někdo zkušenost a kam jste ji umístili.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 11:58
Jméno: zephyr
IP: uživatel7870
 Díky za video,ale to už jsem viděl.Na tom videu není vidět ta cívka,je tam vidět stator a rotor ale cívka ne.Tak že mi to moc nepomohlo.Ta cívka je trošku větší a nevleze za stator,tak že musí být někde na rámu nebo prostě někde schovaná.Díky za to video.
Datum: 27. prosince 2009 11:58
Datum: 26. prosince 2009 17:57
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 cus draci ... potrebuju poradit ! ... sundavam zapalovani a uz sem sindal vse krome toho megneta (toho magnetu kterej se tocíí) nevíte jestly to je na nejakym klinku nebo tak neco ??? strasne moc ndekuju za rady hojec
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 15:34
 ja sem to delal srubovakem a tes to slo
Datum: 26. prosince 2009 15:34
 nemas zac...
Datum: 26. prosince 2009 15:08
 péro > hmm to záleží jak kdo to má. Mě stačí trhák a v pohodě. Lehoučce točím až to lupne a je to
Datum: 26. prosince 2009 11:33
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 povedlo se jawa50racing  mocmoc dekuji !!!
Datum: 26. prosince 2009 11:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já ho rukou neudržím ani náhodou...musel jsem zařadit 1 a zablokovat zadní kolo abych to stáhnul
Datum: 26. prosince 2009 10:58
 povol ten M5 sroub vytahni sroub potom vytahni vacku a do rotoru(magneta) zasroubuj M8sroub a utahuj magnet musis drzet vetsinou to rukou udrzis a jak budes utahovat ten M8srou tak se ti magnet stahne potom tam je jen kolicek kvuly poloze tak ho nestrat
Datum: 26. prosince 2009 10:53
 zdar, vedel by nekdo jaky je nejlehci zpusob zmenit stejnosmerny proud v stridavy? Chtel bych napojit klaxon na dve 4,5v baterie, ale na klaxon potrebuji stridavy proud a baterie vydavaji stejnosmerny. Pokud mozno chtel bych ten system dat do masky. Je to neco s diodama? Diky predem za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 17:37
 jo aha tak sorry já jsem si to blbě přečetl. Sorry moc se omlouvám. Top víš j¨á všechno čtu jako ze střídavý na stejnosměrný moc se omlouvám
Datum: 26. prosince 2009 17:37
 aha, tak to je opak toho co ja chci...
Datum: 26. prosince 2009 13:35
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 toto co dal bobacz je na usmernenie z striedaveho na stejnosmerny
Datum: 26. prosince 2009 13:29
 aha, a k cemu teda je to co sem dal bobacz?
Datum: 26. prosince 2009 13:21
 diky za radu, takze todle by melo menit proud stejnosmernej z baterie na stridavej ? Celkem lehke schema na to jak vsici rikaj ze je to tezky...
Datum: 26. prosince 2009 13:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Kdyby šel yvrobit oscilátor jen s diodama a ještě s výkonovým koncem, tak to by se asi němělo co učit na všech těch elektroškolách  . Na to zpomeň... nejjednodušší je to s oscilátorem NE555, pár odporama, kondenzátorama a na konci tranzistor s otevřeným kolektorem... Ale pro tebe bude jednodušší koupit si hotovej stejnosměrnej klakson
Datum: 26. prosince 2009 13:18
Datum: 26. prosince 2009 11:42
 no zkousel jsem to a nefunguje, proto se ptam. Ale prijde mi to logicke, magneto vyrabi stridavy proud, tak pionyrskej klaxon je na stridavy proud (protoze nema baterii), neni to klaxon ale "bzucak" (protoze stridavej proud zpusobuje rychle "klikani" a dela to bzzzz). U Jaw/CZ je baterie, takze mate klaxon na stejnosmerny a spis troubi nez bzuci. Nebyl by tu nejakej expert na elektroniku (Chong)? dik predem...
Datum: 25. prosince 2009 22:55
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8314
 nevim co máš za klakson ale co já vim tak normální klakson co se dává na Jawa ČZ 175,250,350 jdou na stejnosměrný normálně z baterky
Datum: 25. prosince 2009 22:26
 Si myslim ze to nejde a kdyz jo taak urcite ne jednoduse na to sou takovy stridace
Datum: 25. prosince 2009 22:02
 není klaxon náhodou na stejnosměrný?
Datum: 25. prosince 2009 22:02
Jméno: matoosh
IP: uživatel8312
 zdar...myslite ze keby som predne svetlo spravil z diod svietilo by to dost?? chcel by som to napojit na 9.6V bateriu..stavam pionier cross
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 19:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Ne, nesvítilo.. už vůbec ne na 9V destičkovou baterku!
Datum: 25. prosince 2009 19:44
|



|