Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čaute draci...prosim poraďte.....v mustangovi mi uplně nová svíčka zčerná už po chvíli a pak to blbě startuje...bohatost směsi je seštelovaná, olej dávám 1:30....Je to BRISK N15C....nevíte čím to může být, popřípadě jak se toho zbavit??? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 18:05
 ok...díky
Datum: 22. června 2009 18:05
 Asi tak,frikulín má pravdu.Sice kámošovi to dělá taky a má jehlu na posledním zářezu,ale jinak to nemá vůbec seštelovaný teprv šteluje takže začni tim karbecem!
Datum: 22. června 2009 17:23
 Nemůžeš mít seštelovanou bohatost směsy když se ti ulejvá svíčka  Respektive ono toho může bejt víc....můžeš mít zaprasenej vejfuk, přicpanej vzduchovej filtr atd.... Já bych začal od toho karburátoru....dal bych jehlu níž....
Datum: 22. června 2009 17:16
Jméno: JIrka
IP: uživatel5573
 Prosíím poradte mi nevim jak bez spínací skřínky zapojit zapalování u jawy 353 napište mi někdo prosíím fakt si nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 13:55
 cau draci mam čz 175/487 a ctel bych tam dat 12v baterku pač to v noci sviti priserne somozrejme vymenim žarovky za 12v a co rele a zbytek s elektrikou nemam zkusenosti poradte mi prosim!diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 20:29
 neslo by to,jinak pri spravne serizenym relatku atd to musi svitit dobre,ja ve predu ted taham 35w a krasne mi to sviti a dobiji
Datum: 22. června 2009 20:29
 to ja bych bejt tebou nedelal protze dobijeni a ty baterky je na 6v a kdyby si tam dal 12v tak by to nebielo a rele je taky na 6v\\r\\n
Datum: 22. června 2009 15:40
 čau čau, já sem dal do fechtla 21 zadní žárovku taky 12 protože mi to v noci taky na pi** svítilo, a nemůžu si stěžovat, ani se ty 12 v tak nepálí a svítí líp. myslím že to je lepší než obyč. DOPORUČUJI
Datum: 22. června 2009 14:20
 cau mam JAWA 21 newite kam se zapojuje zadni svetlo brzdovy ...???diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 13:35
Jméno: jirka
IP: uživatel6464
 no hele musíš mít policajta a drát napojíš normáně jako koncoví světlo akorát musí bejt rozdělený to je samozřejmý protože jinak by ti koncoví světlo svítilo jen při brždění a jeto kdybys neměl poldu tak ti ho prodám nebo dám mužu ti poslat na mail nákres kdyš bys mě chtěl kontaktovat tak na mail
Datum: 22. června 2009 13:35
Datum: 21. června 2009 21:49
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Bez baterky je to k ničemu... ve chvíli když brzdíš, tak vymačkneš spojku a pustíš plyn (vyjma přibržďování).. v tomhle režimu má ale motor nízké otáčky a v tu chvíli dává tak málo energie, že ti sotva stačí ke svícení.... a protože se brzdové světlo dává s vyšším příkonem než obrysové (to proto aby se jasně rozlišilo že vůbec brzdíš), tak při zadní obrysovce 5W by brzdové mělo být minimálně 10W, tak přetížíš palubní napětí tolik že ti pohasne i přední lampa a to dost významně.. takže jak jsem psal.. bez baterky to nemá smysl
Datum: 21. června 2009 21:33
Datum: 21. června 2009 21:29
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 nazdar hoši, prosim Vás jak je to se svíčkama teplá je pro studený motor nebo jak a jak poznám jestli mám dát teplou nebo studenou? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 21:52
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Dej si crossi odtrh na svíčce pro pio 0,5-0,6mm a bude chytat.
Datum: 21. června 2009 21:52
 Seřízený to špatně nemam,už sem to seřizoval asi rok a ted to jede pěkně a všechno napovídá tomu že je to dobře seřízený kámošovi to dělá to samý!
Datum: 21. června 2009 21:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja mam NGK B7HS za studena chyta na 1 slapnuti a s teplim jak kdyz zalezi jak je hodne ohratej vetsinou na 2. slapnuti
Datum: 21. června 2009 21:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 cross máš to špatně seřízený,za studena musí chytnout každá.
Datum: 21. června 2009 21:26
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 A já mám ve fichtlech B10HS což zhruba odpovídí víc než N 12 bylo by to asiN10 tedy super studena pro racing a chytá na první nakopnutí studený motor,druhé až třetí zatepla.Je to NGK svíčka.Jestli to nebude tím Briskem.
Datum: 21. června 2009 21:18
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 velké díky
Datum: 21. června 2009 21:04
 Tak to neni pravda že za studena bude chytat každá.Dam do fichtla 14 a za studena na nakopnutí nechytne,dam 17 a za studena chytne na první nakopnutí! Takže na tom asi něco bude!
Datum: 21. června 2009 20:50
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Zastudena bude chytat uplně každá.Záleží na typu motoru.Jinak studená je do vysoce namah.motorů,teplá zas do pomaloběžek tak by se to dalo velmi zjednodušeně říct.
Datum: 21. června 2009 20:44
 Když to chcztá blbě za studena tak dáč teplou a jinak naopak!
Datum: 21. června 2009 20:39
 cau kluci nevite kam se zapojuje zadni brzdovy svetlo mam Jawa 21 ...???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 19:44
 cau kluci já mam Jawa 21 nevite kam se zapojuje brzdovy svetlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 19:43
 Nikam,fichtl nemá brzdový světlo
Datum: 21. června 2009 19:43
 čus jede fichtl s 12V cívkou,postavil sem minibajka a chci tam dát otáčkoměr ze škodovky a 8V cívka je málo
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 19:19
 no ukaž. ale kámo já jsem autoelektrikář takže vim to říkám  . otáčkoměr ze škodovky potřebuje napájecí napetí po IO minimálně 9V z baterie. a baterie musí být také napojená na palůbní napětí pionýra kvůli velikosti napetí z impulzů na kladívku.
Datum: 21. června 2009 19:19
 ne ne z cívky klidně ti ukážu schéma
Datum: 21. června 2009 18:36
 ten otáčkoměr ze škodovky potřebuju napájení 12 z baterie. taakže ti nepůjde.
Datum: 21. června 2009 18:25
Jméno: lolo
IP: uživatel5908
 S 12V cívkou jede v pohode
Datum: 21. června 2009 17:45
 čaute draci...prosim poraďte.....v mustangovi mi uplně nová svíčka zčerná už po chvíli a pak to blbě startuje....Je to BRISK N15C....nevíte čím to může být, popřípadě jak se toho zbavit??? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 20:59
 mozna mas moc bohatou smes, kdyztak skus pliek v karburatoru prihnout aby byla mensi hladina
Datum: 21. června 2009 20:59
Jméno: yuri
IP: uživatel6452
 nedávaš veľa oleja ?
Datum: 21. června 2009 19:16
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Cus,hosi mam motor po Go (555),mám tam 20 zapalovani 15+5 nastavim odtrh,predstih vzdalenost civek od rotoru a funguje to perfektne,ale po 30 min jezdeni to nechce chytnout proste nic 2x se mi podarila,ze kdyz jsem znovu nastavil vzdalenost civek tak to jelo po 3 uz ne.Vsechno dostatecne dotahuju.Jo a jestli to necemu pomuze je tam hlava na 20 i kdyz to s tim nema nic spolecneho.Predstih jsem dal 2,9.Predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 20:39
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Problem může být kdekoli.Pokud to po těch 30 min jízdy když to vysadí neháže jiskru,může to být klidně vadná zapal. cívka v magnetu- při ohřátí má svody.taky to může být kondenzátor a nebo ty izolační podložky v pevném kontaktu ,tam kde je ten šroubek co drží poh.kontakt. je třeba měřit.
Datum: 21. června 2009 20:39
 Problém bude zjevne v predstihu.....predstih uzce souvisi s kompresnim pomerem a tim ze jsi dal hlavu z dvacítky jsi zvisil kompresni pomer z puvodnich 7:1 na 9.2:1 a tudiz musis pouzit predstih k danému pomeru a to je 1.6-1.9mm pred HU....ze se jedna o 555 tak bych dal 2mm aby se zachovala jeho pomalochodna charakteristika.....a zajimalo by mi jak si na dvacitkovym zapalovani naladil prestih prevysujici 2mm  protoze ono to nejde
Datum: 21. června 2009 16:02
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 pojede mi jawa 50 kdyz tam dam indukcni civku na 6V?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 12:53
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 aha tak díky
Datum: 21. června 2009 12:53
 originalne je 8V ale ide aj s 6V a aj s 12V
Datum: 21. června 2009 12:50
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 ale tam má být 8V ne?
Datum: 21. června 2009 12:45
 samozrejme
Datum: 21. června 2009 12:01
 Zdarec, mám ČZ 175/450, pls jakou tam mám dát baterii ? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 13:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 V 450 byly původně myslím baterky 11 nebo 12 Ah. takže ta 11Ah by měla být v pohodě.
Datum: 21. června 2009 13:02
 Nazdar draku,já mám ve své ČZ 175 450.05 deluxe baterku VARTU 6V 11Ah a jsem naprosto spokojen!
Datum: 21. června 2009 12:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 6V 14Ah .... ale jsou dost drahý, takže jestli ti to v pohodě dobijí tak stačí 11Ah
Datum: 21. června 2009 12:12
 Zdarec chtěl sem se zeptat kdybych si chtěl zjednodušit elektriku na mustangovi tak se jen navedou ty 2 drátky statoru jak vyrabi elektriku na cívku a mezi to dát vypínač??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 15:22
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Světelná,pokud je to mustang origo zapalko je ta ,co je propojená s cívkou vpravo dole.Tedy je to ta vpravo nahoře.Jen upřesnění kolegy přede mnou-Já bych dal kabel z kladívka na 15 a 1 bych ukostřil.Dává to bohatší jiskru.Napětí zapal.cívky v magnetu a ind.cívky při vybuzení se sčítají.
Datum: 21. června 2009 15:22
 a světelná je jaká???
Datum: 21. června 2009 11:21
Jméno: standa
IP: uživatel4099
 svetelnou civku primo do svetla(nebo do prepinace na riditkach a pak 2 kabely do svetla),kabel z kladivka na 1 na indučce,15 na kostru a z 1 si vytahnout kabel na riditka,kterej kdyz ukostris,tak motorka chcipne..... nebo pokud jen chces aby to jelo,tak kladivka na 1;kontakt 15 na kostru a je to.....
Datum: 21. června 2009 10:41
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 cus nevíte jak zapojit na jawě 50 zapalování normalní moc se v tom neviznam díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 11:27
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 aha
Datum: 21. června 2009 11:27
 no to nevyem
Datum: 21. června 2009 11:24
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 a kolik to asi stojí?
Datum: 21. června 2009 11:23
 vyem to je taky multimeter s cim sa dá presne zostelovat predstich,ani ja nemal tom,len pokusil som to
Datum: 21. června 2009 11:22
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 aha a nevis co je to stroboskop?
Datum: 21. června 2009 11:15
 no samozrejme rozpulel som to
Datum: 21. června 2009 11:15
 len dal som motor von z kostra polozil som ho na zem a do toho ,opatrne vyrezal som s karbobruskou
Datum: 21. června 2009 11:13
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 a mel jsi ho rozpulený nebo si to vyřezal od oka?
Datum: 21. června 2009 11:12
 len jednoducho s karbobruskou
Datum: 21. června 2009 11:10
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 ta zapalovací tam jde ne?a ty kdyz si daval to bezkontaktni tak ty jak si vyrezaval tu diru tak mel si i rozpuleny motor?
Datum: 21. června 2009 9:49
 kondenzator ide na kladivo,dalej tam ide aj jedna cievka
Datum: 21. června 2009 9:38
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 a ze zapalovací cívky na tam jak de kondenzator?
Datum: 21. června 2009 9:36
 len aby fungovalo??? od kladivka na cievku na pól 1 a od kostri na pól 15
Datum: 21. června 2009 9:33
Jméno: máca
IP: uživatel1303
 Pic.....chtěl bych se zeptat jaký můžou bejt důvody že nejde benzín na svíčku...svíčka se pak spálí a zčerná....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 8:59
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 Cus nevíte někdo jak se dá dát na jawu 50 bezkontaktní zapalování z motorové pily?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 11:22
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 a co je to ten stroboskop?a kolik stojí?
Datum: 21. června 2009 11:22
 no tak to treba s stroposkopem ale ja nemám,len pokusil som to
Datum: 21. června 2009 11:20
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 co je to ten stroboskop?a kolik stojí?
Datum: 21. června 2009 10:26
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 a jak si na tom naladil předstih?stroboskopem?
Datum: 21. června 2009 10:01
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 aha
Datum: 21. června 2009 9:28
 Dellorto PHBG 21
Datum: 21. června 2009 9:27
 Delllorto PHBG 21
Datum: 21. června 2009 9:26
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 aha a co tam máš za karburátor?
Datum: 21. června 2009 9:25
 samozrejme to je moj mustang
Datum: 21. června 2009 9:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 tak to máš i ty?upravené?
Datum: 21. června 2009 9:20
Datum: 21. června 2009 9:19
 jam mám z minibajka znacku BLATA dal som na bazose inzerát a hlásili na to,kupil som to za 15 eur to je okolo 480 kc, treba vyrezat z motora jeden uchit je origina co drzi originál zapalovanie a druhi treba urobit,,a magnet len tak dás na klukovku pasuje na to bez upravy na zapalovanie netreba robit nic
Datum: 21. června 2009 9:17
 a este mozes s tym hladit motor,ked urobis na to takú pleharinu
Datum: 21. června 2009 9:17
 som,dobre funguje lepsie berie otacky
Datum: 21. června 2009 9:17
 som,dobre funguje lepsie berie otacky
Datum: 21. června 2009 9:16
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 a nemáš fotku jak to vypada to zapalování až je v tom namontované?
Datum: 21. června 2009 9:15
 a este mozes s tym hladit motor,ked urobis na to takú pleharinu
Datum: 21. června 2009 9:13
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 aha a jsi s ním spokojený?
Datum: 21. června 2009 9:13
 jam mám z minibajka znacku BLATA dal som na bazose inzerát a hlásili na to,kupil som to za 15 eur to je okolo 480 kc, treba vyrezat z motora jeden uchit je origina co drzi originál zapalovanie a druhi treba urobit,,a magnet len tak dás na klukovku pasuje na to bez upravy na zapalovanie netreba robit nic
Datum: 21. června 2009 9:11
Jméno: Tomas
IP: uživatel19
 a kde jsi ho sehnal?nevím které bude lepší a musí sem tam dělat nějaké úpravy?
Datum: 21. června 2009 9:02
Datum: 21. června 2009 8:44
 Cus draci premyslim ze si koupim nejakou lepsi svicku na fichtla asi ngk tak mi pls poradte jakou aby to dobre chytalo a pokudmozno i jelo jo a napiste kolik tak zhruba stoji dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 0:07
Jméno: standa
IP: uživatel6449
 starou PAL a nebo PAL Super
Datum: 21. června 2009 0:07
Jméno: davsonz
IP: uživatel4126
 Zdravim, chtel bych se zeptat odkud kam stačí vézt ty dva dráty ke předníku svetlu, aby mi svítilo. Nemusí to být přes vypínač. Je to jawa 23, ředem děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 22:31
Jméno: David Zdařil
IP: uživatel5685
 ej jeden kostra a dva modry tlumeny /dalkovy nic tezkyho
Datum: 20. června 2009 22:31
 samozrejme v ziarovke su tri kontakty-tri volframove vlakna jedno je minus to sa nemeni na obidvoch a druhe je plus a to by si si mal spravit na prepinanie..zo spodu ziarovky su tri kontakty..
Datum: 20. června 2009 22:18
Jméno: davsonz
IP: uživatel4126
 Ješte se chci zeptat, není náhodou jeden drát na tlumeny a druhý na dálkovy ???
Datum: 20. června 2009 21:53
 1.)no jeden z inducky +;(ten co nejde zo zapalovania !) 2.)druhy je kostra - cize je jedno odkial ukostris a netrebe vypinas ale budu ti svietit stle ked budes mat nastartovane
Datum: 20. června 2009 21:39
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus draci, prosimvas kdo se vyzna ve svickach??? mi na mustafu jedina slape brisk 17 (na 15 to cuka vynechav nechce to jet ... pritom na druhych pionyrech je to ok teda zkousel sem to jen na 4 dalsi se mi nechtely vytahovat  a na 14 ani nemluvim) ale hodne lidi uz mi rikalo ze na NGK to jede mnohem lip, navic mi to sem psal i jeden dost inteligentni a zkuseny a chyrtry... drak no proste fichtlar jak ma byt teda aspon podle svych projevu tak vypadal, ale zpet ke svickam na oficialnich strankach NGK jsem nasel ze do pionyra patri NGK B6HS (mysli tu obycejnou ktera stoji kolem 100 kc ne platinovou B6HVX nebo iridiovou BR6HIX ktere stoji kolem 500 kc na to zatim nemam penize  ) tak se chci zeptat jestli NGK B6HS ma teplotni... vlastnosti jako Brisk N15C ktrou proznenu udava, ze patri do pionyra, vyrobce brisk, pokud ano tak by to znamenalo ze B7HS je jako N16C ktera nevim jestli existuje a B8HS jako N17C na kterou mi mustaf jede je to tak?? pokud ne prosim opravte mne a kdyz tak jeste neco dodejte (zkusenosti atd...) budu moc vdecny a jestli mam pravdu napiste prosim alespon 1 clovek ANO at si mohu byt jisty, predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 23:03
Jméno: 223
IP: uživatel2997
Datum: 21. června 2009 23:03
 nevadí, že byla úplně nová  dostal jsi šmejda  když to vynechává a nechce se vytocit, a pritom na 17 to jede, tak máš vadný kus té 15
Datum: 20. června 2009 23:07
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no projevuje se to tak ze motor vynechava a nejde vytocit do vysokych na 17 to jde na 15 ne, pravda je ze jsem zkousel jen 1 ale byla uplne nova
Datum: 20. června 2009 22:45
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Ještě pro upřesnění- jak se projevuje "že to nejede na N15C"?Pokud je motor studený pojede na jakoukoli svíčku.Až po zahřátí se projevuje vliv tepelné hodnoty-teplá se natavuje,studená sazuje.Pokud to nejede už za studena,je ta svíčka vadná.
Datum: 20. června 2009 21:06
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no nevim sem celkem na vázkach, v literature odpovida N17C B6HS a B8HS odpovida N14C, ale mozna to bude ke kazdemu stroji individualni takze asi tam dam tu B8HS zkusim a uvidim kdyztak to dam na jineho fichtla myslim ze aspon na 1 z 11 to fungovat musi!! ale kdovite jeste prosim poradte
Datum: 20. června 2009 20:57
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
Datum: 20. června 2009 20:49
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jj super, takze beru NGK ale jakou mam pouzit kdyz mi mustang nejede na N15C ale na N17C (Brisk) mam pouzit B6HS, B7HS, nebo b8HS???
Datum: 20. června 2009 20:35
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Pokud jezdíš dálkovky je NGK ideál.Nebo jako já zamlada s hromadou starých PAL N14-8 v kaslíku a svíčákem v kapsi.
Datum: 20. června 2009 19:56
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 mi se brisk nezda zase tak spatny, ale kdyz to na nejakou svicku pojede lip tak sem sni, ja tam mam aj sportovni filtr takze i prto mi to ten clovek poradil, ze pry na sport filtry je lepsi NGK, nevim s timto nemam zas az takove zkusnosti, protze dokud sem nemel ridicak a nenaje jsem za tyden pres 300 km tak sem do mojich pionyru daval jeste srare svicky SUPER ale ted potrebuju spolehlivost a tak si nemuzu dovolit nejake stare rujny svicky, no jen si predstavte ze 100 km od domova (to jsem jel zrovna predevcirem (nejel jsem cca 250), jinak mam cca 50 km za den) by mi to nekde zdechlo )ale ta predel jak z toho boli!!!  to si nekteri ani predstavit nedokazou  ale to jen bokem k tomuto tematu  takze pokud nekdo vite o NGK vic piste a piste predem diky!!
Datum: 20. června 2009 19:45
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Brisk bych úplně vynechal-nepoužívaljsem ho už ani u škodovky 120ls.Jedině NGK-mají větší prostor mezi kov.tělem a izolátorem-to znamená,že není tak náchylná na karbonování.Já jezdím na upraveném pio na NGK B 8 HS.Když je ale venku víc jak 25stupnů tak raději racing NGK B10HS.Ceny kolem 100kč za kus.Dále bych dal odtrh na svíčce max 0,6 mm.Pak to líp startuje.
Datum: 20. června 2009 19:25
Jméno: XWSX
IP: uživatel5573
 poMOZTE MI NEVIM JAK ZAPOJIT ZAPALKO BEZ SPÍNACÍ SKŘÍNKY VÍTE NĚKDO JAK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 16:29
 tak máš napat u čeho ty moulo.
Datum: 20. června 2009 16:29
Jméno: xwsx
IP: uživatel5573
 nee u jawy 353
Datum: 20. června 2009 16:11
 mislite na pionyr,,,od kladivka na cievku na pól 1 a od kostri na pól 15
Datum: 20. června 2009 15:57
|



|