Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - jak se nastavuje u babetty 207 predstih a jakej ma byt? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 9:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Předstih má být 1-1,5 mm před HÚ.Zjednodušeně :Toč s rotorem až dosáhne píst horní úvrati.Tedˇnaměříš nějakou hodnotu X.
Potom otáčej rotorem ,proti směru otáčení hodinových ručiček ,dokud nebudou rysky na statoru a rotoru v jedné rovině.Tedˇ
bys měl naměřit X+1-1,5 mm.Když tomu tak není , musíš povolit stator a natočit budˇvpravo nebo vlevo,podle toho ,jestli jsi
naměřil víc nebo míň.Když jsi naměřil víc,musíš pootočit vpravo.Toto opakuj ,dokud to nebude OK.
Datum: 11. července 2009 9:07
 na babete se davej jen k sobe rysky, ne?
Datum: 09. července 2009 23:16
Jméno: Stifler
IP: uživatel6632
 Nazdar hele jak muzu zjistit funkci alternátoru..? Ať to zapojim jakto zapojim tak jiskra ani šok nejde už si nevim rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 19:55
Posl.aktualizace: 09. července 2009 22:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podle el.schémat by 15 = 6, 58 = 1, 4 = 56 , 2a3 jsou propojeny mohlo by jít o č. 30, č. 5 vede na kontrolku tlumeného světla
a do levého přepínače , nevím kam to zařadit. Je to porovnávané s Jawou 640.
Datum: 09. července 2009 22:13
Jméno: Honan
IP: uživatel4140
 Čau draci potřebuji se vas zeptat jestly my bude delat problemy u Mustanga kdyš jsem koupil do předu 12V35W žarovku a do zadu 12V5W žarovku musim teda říct že to krásně svítí a zapalování mam 30W. Bude to dělat neplechu nakou po čase?. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 14:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No jasně péro.. je to vyloženě perpetum mobile.. a to jsi neviděl co to dělá se 100W žárovkou na 230V
Datum: 10. července 2009 14:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No jasně péro.. je to vyloženě perpetum mobile.. a to jsi neviděl co to dělá se 100W žárovkou na 230V
Datum: 10. července 2009 13:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kluci začínám tomu taky věřit že to svítí dobře protože jsem si dal k 05(zápalko z pařeza) asi 45w žárovku z auta protože jsem to měl 05 jen na polnačku a svítilo to docela dobře a potom schořela
Datum: 10. července 2009 10:05
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 No myslím že 40W může za vyjímečně silných magnetů rotoru altík utáhnout. Sám mám rotor co 25W+5W zvesela každou jízdu pálil vlákna. Neplechu nečekej žádnou. Přesto si myslím že těch 40W tam můžeš mít jen při velmi vytočeném motoru. Takže já bych šel cestou stabilizace palubního napětí a dopředu dal 25W. Pak ti bude svítit i pomalu za volnoběhu na plnej jas a v otáčkách jí nespálíš.. Stando, Stando! raději bez komentáře
Datum: 09. července 2009 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel6634
 hele proc si to nespocitat.......zapalko dava 6V/30W(5A),ty odebiras 12V/40W(4.25A) to znamena,ze to musi svitit krasne,protoze zarovky dostavaj vic nez by meli az tam skoro hrozi riziko prasknutí.........
Datum: 09. července 2009 22:08
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Honan: zkus to a uvidíš, Chong tady už několikrát psal, že pokud dáš na pionýra (Mustanga) všechny žárovky, které budou na 12V, tak se ti změní napětí z 6V na 12V. Jak je to možné, to ti neřeknu (už si to nepamatuju, co tam psal), ale prý to jde, ale nevím, jak budou svítit, když zapalování dá 30W a odběr žárovek bude 40W, asi to nebude svítit naplno, ale jak píšu, za zkoušku nic nedáš (akorát nějaký peníze)
Datum: 09. července 2009 18:21
Jméno: Honan
IP: uživatel4140
 mam 8V civku a zapolovani to 30W fakt super to svítí žadnej problem kdyš nastartuju nic jen se ptam jestly to bude mýt neco na vade?
Datum: 09. července 2009 18:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tak s tim bych mu veril , pac ja sem dal do mého pína žárovku 6V 45 W /45W a jeste v zadu byla 5 W a svítilo to jedna báseň . Mám 30 W zápalko , zkousel sem to enom z prdele a fakt, srandu si nedělám !!!!!
Datum: 09. července 2009 17:50
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
Datum: 09. července 2009 17:36
Jméno: tommy11490
IP: uživatel6625
 tubin: hej to vies komu hovor  tak 8v mozes mat tak max indukcku
Datum: 09. července 2009 17:35
Jméno: tubin
IP: uživatel6630
 to není pravda já mám pařeza ten má 8v pak fichtla ten má 6v a ještě jednoho fichtla a ten má 12v
Datum: 09. července 2009 17:23
 neřikej mi, že ti to svítí krásně...
Datum: 09. července 2009 17:13
 nemá náhodou fichtl 6V? a spočti si watty žárvoky, provonej s wattama zapalování a zjistíš, že máš žárovky o 10W víc
Datum: 09. července 2009 17:12
 zdarec..mam po generalce motoru a kdyz uz to konecne nastartuju tak nedrzi volnobeh musim porad pridavat,komplet celej karbec je vyvarenej v octu s vodou,takze cistej...svicku sem menil..ze to bude predstihem?chci se jenom ujistit abych ho zbytecne nerozsteloval...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 13:16
 díky za rady,necham si je kdyby náhodou někdy něco  ale bylo to tim předstihem...měl sem ho asi 2 mm PO horní úvrati takže až když se píst vracel zpátky..  tak sem to dal 1,3 mm před horní úvrať-jede to nádherně,takhle hezky mi nikdy nejel...dal sem si tam 11z retezovy kolecko,pak sem prohodil ty dve kolecka v prevodovce,ale na trojku to nemusim vytocit vubec ..sem se docela divil,normalne zaradim 3 a jede to dál a to to ani nemá velký otáčky...
Datum: 10. července 2009 13:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 20 sekund? si děláš srandu?  mě vydrží klidně 20 minut
Datum: 10. července 2009 10:07
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 me to delal ot samy taky sem pulil moto nevedel sem cim to muze byt ze to neudrzi volnobeh ani 3 sekundy a pak sem vymenil volnobehovou trysku a uz to aj 20 sekund udrzi   nee ale je to ohodne lepsi
Datum: 09. července 2009 19:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
jestli nedrzi volnobeh tak to muze bejt taky guferama na klice . mohlo se stat ze jak nebyly namazany tak se pri prvnim nastartovany spalili .
Datum: 09. července 2009 18:25
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jj vsechno de volne jak ma jit..vybrus nemam,to je jediny co to nepotrebovalo,daval sem akorat novy tesneni,gufera,mezilamelu ve spojce a retezovy kolecko 11 zubu...
Datum: 09. července 2009 17:32
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 jestli si ho půlil tak je třeba skusit jestli de všechno volně (převodovka, klika) jestli tam máš výbrus tak skus jezdit a třeba se to spraví samo. nebo skus pohnout s kladívkama
Datum: 09. července 2009 17:15
 to si myslim ze ne protoze pist mi tam de uplne v poho
Datum: 09. července 2009 17:08
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 může to dělat že máš kliku u jedný strany a trochu drhne o karter
Datum: 09. července 2009 17:03
 Dobrý den, máte někdo zkušenosti s použitím bezkontaktního zapalování, které je nyní v nabídce fichtl krámku, na motocyklech pionýr? Zajímaly by mne postřehy jak se změnilo startování studeného a teplého motoru, jeho chod v celém rozsahu otáček, volnoběh a další. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 19:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Mam to zapalko na "zavodakovi", nemusim nic stelovat. Zda se mi, ze taha lip odspoda. toci, c ovalec/karbec/vyfuk dovoli... A diky lehcimu rotoru jde lip do otacek.
Datum: 09. července 2009 19:30
Jméno: Vít
IP: uživatel6628
 cabas nemuzu rozjet sviho fichtla je mozny ze to je tim kdyz nemam hlavni vipinac na chcipnuti ze to je nastaveny na to ze je vypnutej..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 18:28
Jméno: Vít
IP: uživatel6632
 právě že jiskru nehází vůbec nevim jakto už si nevim rady..
Datum: 09. července 2009 18:28
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 v první řadě skus jestli hází jiskru
Datum: 09. července 2009 17:05
 Nazdar Draci hele mam problem s elektrikou nemohl by ste mi někdo poslat foto jawa 20 jakto vypada fuknčně zapojený u magneto..? Mam v tom nakej velkej zmatek..nebo aspon podrobne popsat kam ty drátky vedou..díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 12:42
Jméno: Pavel
IP: uživatel6622
 Ahoj, nevíte někdo, za se na Stadiona a Jawettu dělají repliky předních skel do světlometu a případně kde a za kolik bych to sehnal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel6626
 vim akorat o replikach rámečku,ale skla urcite taky delají.....cenu nevim,nikdy jsem se o to nezajimal,stadiony nemam,ale jezdim casto na burzy.....
Datum: 09. července 2009 16:38
 Čau draci mám problém s elektrikou na fichtlu.  Všechno mam dobře zapojený a nekope to ani to neháže jiskru. Já už nevím co mám dělat.. poraďte:.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 10:15
 buto mas bordel pod kladivkem nebo ty podložky a nobo mas v hajzlu zapalovaci civku tim vsim to muze bejt
Datum: 09. července 2009 10:15
 mě to dělal mustang taky..měl sem ukostřený kladívka- tam na tom místě kde sou přišroubovaný tak sou podložky co nevedou elektriku,myslim že sou papírový..zkus si s tim pohrát a nebo tam dej jiný..mě stačilo ty kladívka povolit,otočit všechny ty papírový podložky a jel...
Datum: 09. července 2009 7:49
 zdarec,tak sem slozil motor na mustangovi,vsechno ok ale jeste chybi elektrika...jak presne mam dat stator?nevim jak ho mam natocit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 19:42
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 Jo ještě nevíte jestli de to sklo s 05,20,21?? jestli Ano tak muže být i to!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 14:02
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 tak už sem ho našel tady na fichtlkrámku!!
Datum: 08. července 2009 14:02
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 Hoj draci,neměl by tu nikdo zvás sklo světlometu na jawu 555,550.Dneska sem si na něm dělal elektriku do světel atd.A zjistil sem že to sklo mám roztřískaný!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 14:24
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 Napis me na meil PeterMikulec@seznam.cz
Datum: 08. července 2009 14:24
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 Nazdar sklo do 555 mam
Datum: 08. července 2009 14:23
Jméno: Albus Brumbál
IP: uživatel6607
 Draci, neměl by někdo Návod k obluze komplet v počítači? Nikde nemůžu sehnat cele, vždycky někde nějaká strana chybí. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 10:18
 cau draci mam problem sundal motor na 175/356 a vedou knemu tri dratky ted to davam zpet ale zapomel sem kterej kam patri vim ze cernej na kladivko ale cervenej a zelenej nevim poradte dik moc je tam 51 a cosi kterej kam
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 10:04
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli máš kulatou spínací skříňku tak vodič z 51 vede do sp.skříňky na č. 30 a vodič 61 vede na kontrolky dobíjení + neutrál.
Máš-li sp.sk. na nádrži tak vodič 51 vede na spínačku č 51 a vodič 61 na spínačku na č 57. Jestli máš jiný regulátor ,bude to jinak.
Datum: 08. července 2009 10:04
Posl.aktualizace: 07. července 2009 21:30
 bez spojky sem radil enom kvuli fotaku , jinak radim samo se spojklou
Datum: 07. července 2009 21:30
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 JAWA_ceZetak: co se podari?? jsem to nak nepochopil
Datum: 07. července 2009 21:26
 mustafo: podaří se
Datum: 07. července 2009 21:20
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 to ses dobrej kdyz radis bez spojky
Datum: 07. července 2009 20:57
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 zdarte fichtlaři, potřeboval bych vědět jestli když mám v Babettě 210 v zadu žárovku 12V 5W musím dát i do předu jinačí. Já tam mám do teď 6V 15W a ta se docela dost přehřívá. A tu 12V 5W mám vzadu proto že když tam dám 6V 5W tak mi hned shoří. Dík předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 20:57
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 To poznám. žárovka a celý kryt je po 10 minutách jízdy teplý víc než jindy a když vyndám žárovku tak je hroká a to mi nikdy tak nedelalo kdyz sem mel v zadu 6V ale to zase shořela ta zadní takže si nevyberu
Datum: 07. července 2009 20:57
 jak jsi přišel na to že se žárovka přehřívá? žárovka bude hřát vždycky, to je daný účinností. 6árovky nech tak jak je teď máš...
Datum: 07. července 2009 18:39
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čau draci,snad mi někdo poradíte Když nakopávám Fíka studenýho tak chytne na první nakopnutí,ale když ho pak chcípnu a chci ho zas nakopnout tak chytne až tak na sedmý až osmý nakopnutí nevíte čím to může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 8:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Přestože nevím co má tenhle dotaz společného s rubrikou elektro, přesto odpovím  . Je to tím že pionýr má příliš jednoduchý karburátor, který neobsahuje sytič. Karburace se obvykle podaří nastavit tak že startuje při určitém stavu motoru (teplý, nebo studený). Když je někdy problém nastartovat, tak přiškrtím gumovou hadici karburace (u mustanga) při nakopávání. Funguje to jako clonka sytiče u klasického karburátoru.
Datum: 08. července 2009 8:36
Jméno: standa
IP: uživatel6594
 skus to bez vzduchovyho filtru....pokud to pak bude dobre,je problem v ucpanem filtru
Datum: 07. července 2009 12:54
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Svíčku mám právě že teplou Brisk N17C
Datum: 07. července 2009 12:33
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 kup si teplejší svíčku,jestli to tak neni tak me opravte
Datum: 07. července 2009 12:06
 zdar...nevite nekdo jak mam zapojit blinkry na jawa ČZ?schanim nejaky schema nebo neco takovyho..dik moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 11:52
 http://ulozto.cz/1496599/schema-zapojeni-blinkru-jawa.jpg
Datum: 07. července 2009 11:52
Jméno: mustang
IP: uživatel6022
 zdravim.mam problem s mojim mustangem kdyz jedu tak vynechava(cuka)a tezko se vytaci do vysich otacek myslite ze to je neco spatneo v elektrice?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 10:47
 Ahoj já bych řekl že to bude spíš předstih
Datum: 07. července 2009 10:47
 může to být i bohatá směs. Ale koukni i na elektriku.
Datum: 07. července 2009 10:46
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 nejspis kondík
Datum: 07. července 2009 10:33
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 nejspis kondík
Datum: 07. července 2009 10:33
|



|