Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim draci mam problemy, mam doma jawu 20 potiže s elektrikou newim si rady,jiskra nehaže koupil sem novou svičku civku sem měřil multimetrem je pruchozi ale nehaže jiskru asi je problem se zapalovánim newite co by to tak mohlo bejt za problem? diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 22:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš člověk se snaží poradit i když má pilno a za dva tři dni se ani nedoví esli radil dobře.No néni lepší se věnovat aj jiným činostem jak sem psal kúsek jinde?A v Nasavrkách místo chlastání sme řešili tento problém!Toš tak!
Datum: 14. října 2012 22:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Yuri!Děkuju za hodnocení!Šak taky dobře radíváš!Určitě tomu taky rozumíš!Měj se pěkně!Jedu do Nasavrk.Toš tak!
Datum: 12. října 2012 11:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 Oskar 2. to popísal exelentne
Datum: 12. října 2012 9:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj PatrikuJAWA!No dyž máš multimetr, tak to takovej problém nebude!Ručkovej by byl lepčí ale aj s digitálem to pújde!Na střídavým rozsahu 20V!Od kladivka odpoj obě cívky!Na zapalovací připoj multimetr vyndej svíčku a šlápni!Neco to musí ukazovat.Pak k tomu připoj ešče nejakú žárovku!Ta musí blikat!Potom to celý připoj na kladivko.To musí blikat takyPotom esli má multimetr střídavý proud tak zapoj ampérmetr mezi kladivko a indučku!Tam to zase musí neco ukazovat!Při zapnutým zapalování!Potom odpoj ukostření indučky!A teď to nesmí ukazovat!Esli nemáš střídavej proud, nevadí!To se dá aj Voltmetrem takto zkusit.A pokud při odpojeným ukostření to bude neco ukazovat, tak je opravdu nekde zkrat na kostru!Samozřejmě při každým měření musíš nebo někdo šlapat na startovací páku.A dráty od kladivka na indučku a potom ke spínačce kontroluj na prúchodnost a taky proti kostře.A jak všady píšu, žeto musí ukazovat a nebude tak je tam drát přerušenej.No a teď mě napadá, že by si měl napřed změřit ty dráty!A potom teprv to co píšu.Je toho moc, ale postupně by si to měl objevit!Doufám, že sem se nikde nespletl!Esli ano, tak mě nekdo prosím opravte ať se Patrik netrápí blbě!Dyž tak se ešče optej.Ale v pátek dopoledne odjíždím do Nasavrk a vrátím se asi až v nedělu!Toš tak.
Datum: 11. října 2012 22:56
 nemáš to někde ukostřené "nad rámec plánku"?
Datum: 11. října 2012 21:37
Jméno: jastin
IP: uživatel14558
 Mustang mi cca po 10 km jizdy zacne vynechavat. Kladivko a kondik vymenenej a dal si uz nevim rady.. Napada me inducka nebo svicka. Ale na svicku mam najeto 2 000km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2012 20:36
 Svíčky jsem zkoušel jiný, dnes jsem pokrátil VN kabel, protože konce nebyly už moc pěkný a dělá to pořád, a dělá to už od začátku a né po 10km, zkoušel jsem i různý předstihy a to samé... Chvílema jede normálně, chvílema se to sere, tak jedině indučka nebo nevím..
Datum: 13. října 2012 20:36
Jméno: yuri
IP: uživatel11334
 osobne som na jednej sviečke nenajazdil viac ako 1000km
Datum: 12. října 2012 9:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a to se ti jako na tu svíčku zdá málo?
Datum: 11. října 2012 19:07
Jméno: pavel
IP: uživatel14557
 cau draci mam takovy problem s cz125zetka B nevim proc ale nejde jiskra a ani kdyz dam do fajy prst a kopnu tak ni ani mne to nekopne. a nevim co stim. mam ji po dedovi...... 27let stala......predem dekuji za vsechny rady.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2012 7:22
Jméno: pavel
IP: uživatel14557
 ok dekuji za rady vse vyzkousim
Datum: 13. října 2012 7:22
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Kontrolou a seřízením zapalováí určitě nic nepokazíš, ale pravděpodobnější bude po těch letech slabý magnet.
Na burzy jezdí pan Urbánek z Velimi a na počkání Ti ho znovu namagnetuje. Mám těch Zetek doma několik a pokaždé to byl magnet.
Datum: 11. října 2012 12:05
 Vyčistit zapalování a rovnou vyměnit kabeláž.
Datum: 10. října 2012 20:38
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo zkus ty kladívka a nebo ten přechod mezi cívkou a kabelem je tam taková vyfikundace zkus to rozebrat a pročistit a vyměnil bych vysokonapětový kabel
Datum: 10. října 2012 20:17
Jméno: pavel
IP: uživatel14557
 ok vyzkousim dik....
Datum: 10. října 2012 20:07
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 To samí se mi stalo na Jawa 20 byli skorodovany kladívka stačí stáhnout rotor a osmirklovat pak zase nasadit
Datum: 10. října 2012 20:01
Jméno: mejcin
IP: uživatel14555
 Servus drací! Mám VAPE a poslední dobou se mi dost hřeje rotor (přitom nikde nedrhne o stator...). Nenapadá Vás, čím by to mohlo být? Nejteplejší je šroub, co drží rotor na klice. Ložiska nová SKF, klika nová nehází... Mohl by to být pozdní předstih, že by šla ještě hořící směs pod kliku? Nebo je to jen chudou směsí? Válec se nezadírá ani nehřeje nějak moc. Díky z ajakýkoli nápad!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2012 9:07
 Jak jsi to zjistil že se to děje až poslední dobou? Já si myslím že tam je při jízdě pořád pořádná výheň. Mám taky VAPE, ale od jeho montáže jsem na zapalování nešáhl, takže jestli to je horký nevím, ale dekl je pořádně rozžhavenej po jízdě.
Datum: 11. října 2012 9:07
Posl.aktualizace: 10. října 2012 7:47
 to rozviti,, to je ok,,ale nejde to uchytit k parabola!
Datum: 10. října 2012 7:47
Posl.aktualizace: 21. října 2012 13:37
Jméno: Jirka18
IP: uživatel1434
 jeden od indukční cívky a druhy od kladívka, a nevím jestli to je dobre nebo spatně ale jeden konektor indukční cívky mám ukostřený...
Datum: 21. října 2012 13:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jirko18!Čemu říkáš kabely od zapalování?Trochu to objasni!Ať Ti možu poradit!
Datum: 20. října 2012 0:30
Jméno: Jirka18
IP: uživatel1434
 no a když rozpojím kabely od zapalování tak to pořád hází jiskru. kde je závada
Datum: 17. října 2012 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 ale jde tam
Datum: 10. října 2012 9:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Možná se pletu.Ale určitě to nebude tak jednoduchý jak si myslíč!Tyto spínačky a jim podobné mají všechno odvozené od jednoho napájení a tým je akumulátor!Svorka 30.A u mustanga máš zapalování a světla obvody dva.A to se bez úpravy spínačky asi nepovede!Esli se pletu toš promiň!A byl bych rád kdyby mě nekdo vyvedl z omylu!
Datum: 09. října 2012 21:48
 vypinač elektriky by mněl byt jeden drát + jeden drát kostra ( spojeni s kostrou cifky) tak to funguje u mně bez problemu
Datum: 09. října 2012 20:04
Jméno: sarumen
IP: uživatel14187
 cus co mam dat za indukcni civkuna jawa 23 mustang 6v nebo 8v diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2012 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jak jsi přišel že 8 je moc velká? 8 se tam dávala odjakživa já jezdil s 8 i se 6 a ted jezdím na 12v ze škodovky a rozdíl jsem nepoznal
Datum: 09. října 2012 20:52
 6  8 je moc velká xD
Datum: 09. října 2012 19:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Dej tam co máš!Dyť je to jedno!Šak tu kdosi psal, že naměřil na cívkách 24V.Toš 6 nebo 8 jaký 2V při 24?Zkus a uvidíš!Nebo poznáš!A esli nemáč uplně slabý magnet, tak to musí jet s oboma!Toš tak.
Datum: 09. října 2012 18:47
 Čau mam jawa mustang ale nějak mi málo svítí přední světlo čim to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2012 20:43
 To asi ten magnet nebo cívka jakou mam koupit
Datum: 09. října 2012 20:43
 spinač vedle leve ruky, žarovka , mala sila magnetu , blbej kabel , vypinač u světla . skoušej
Datum: 09. října 2012 19:57
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Nazdar, jak poznám oklepaná kladívka?když motor běží, tak se mi z nich jiskří, odtrch mám seštelovanej, kondenzátor novej, to asi znamená že by to mělo být těma kladívkama, ale nevim... tak proto se ptám, díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 20:29
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli motor vynechává,bude pecka na kladívku (dostala se tam mastnota a ta se připekla) zkusil bych je vyčistit pilníčkem a pak znova nastavit předstih a odtrh a jestli to bude dělat dále tak kup nový kladívka a hlavně je potřeba aby všechy elektrický spoje řádně převáděli proud tohle je svinárna když to někdo odflákne tak to pak zlobí
Datum: 07. října 2012 20:29
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jezdí ale blbne, motor vynechává
Datum: 07. října 2012 10:58
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jiskří to dost, kontakty jsou čistý, asi to bude na výměnu kladívek
Datum: 07. října 2012 10:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli to jezdí tak si toho vůbec nevšímej
Datum: 07. října 2012 9:29
 Cus draku to ze ti jiskri je normalni tedka se jedna o to jestli malo nebo moc tak jak? A jeste jsou kontakty tusim ze postribreny ted nevim a kdyz to opilujes tak to pak taky muze jiskrit jak cip. Jeste se mrkni jestli nemas v drzaku kondiku bordel pak by nekostril a jiskrilo by to taky vcelku dost. Doufam ze nemelu kraviny kdyztak me opravte  at to jezdi
Datum: 06. října 2012 18:58
 Čus draci mám problém s bliknama na Čz 175/487 čím větší otáčky tím blikny víc blikají.Co to je??Mám tam žárovky 15W 6v a ikdyž jsem dal 21w 12 v tak to blikalo stejně rychle.Když motor běží na volnoběh tak to bliká dobře 2x za sekundu ale když jí točím víc tak to bliká prostě moc rychle.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2012 18:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Začínám byt alergickej na takový tazatele jako tento!Chce poradit.Dyť bych mu rád poradil, taky sem byl rád za rady,Ale dyž se na neco zeptám, toš to nemože odpovědět?No nebylo by lepčí jit na pivo i když ho téměř nepiju a nebo se projet před tým pivem na motorce či se stavit za nejakú babú nebo vnúčatame?A dyž by šecko selhalo toš se aj pohrát z vlastní babú?Než tady strácet čas?Poraďte než přestanu dýchat!!Ale rozumně!!!
Datum: 06. října 2012 18:38
 Kulich: Všechny mam v 6V, přerušovače jsem si nechal vyrobit...
Datum: 06. října 2012 18:11
Datum: 06. října 2012 11:50
 jenco: Nieje?  Prosím o vysvětlení a vyvedení z omylu.
kolecko: A máš všechny čízy na 12V nebo si někde sehnal přerušovač 6V?
Datum: 05. října 2012 22:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A stejně nevíme esli tam má baterku nebo néé?Netvrdím, že néni, ale s žádným bimetalovým přerušovačem blinkrú sem se nesetkal.
Datum: 05. října 2012 18:19
 ziadný bimetal tam nieje
Datum: 05. října 2012 16:43
 Já na všech čízách mam elektronický přerušovač a je to paráda...bliká to furt stejně...
Datum: 05. října 2012 11:25
 Co to je... normální funkce bimetalovýho přerušovače, jehož spínání přímo závisí na otáčkách, čím víc šťávy do něj jde, tím víc blinkry blikají  . U 12V se to dá řešit např. polovodičovým přerušovačem z Felicie, pro 6V na tom před pár lety dělalo AEV, aktuálně se snažím zjistit info.
Můžeš zkusit poštelovat šroubek na přerušovači, toť asi vše.
Datum: 05. října 2012 10:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 máš v motorke batériu? a možno je zle nastavené to relatko na smerovky alebo je celé zlé
Datum: 04. října 2012 21:39
 čau draci  mám otázku ke světlům, nátáhl jsem novou elektriku a světlo stejně nesvítí všechno je zapojené jak má být poraďte kde by mohla být chyba díky mějte se tu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:50
 Co cívka ?? vem zkoušečku a zkus zda dělá proud
Datum: 05. října 2012 19:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Možná by pomohlo nastartovat motor!
Datum: 05. října 2012 18:22
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 jednoznačně ěpatně zapojené,
Datum: 04. října 2012 19:27
Jméno: jawka21
IP: uživatel14188
 čaute draci.Našel jsem po dědovi jawu 21. očistil jsem ji proste jsem ji umyl aby to všechno šlapalo.všechno šlo svetla svitili všechno a tedka jsem zkoušel rožnout svetla a nic praskla žarovka.Byla tam 6V 15/15W.......doma jsem našel pouze 6V 25/25W.Myslíte že to tam mužu dát? nebo mam radši koupit tu co tam byla děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2012 20:03
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 lesti to stálo x roku, vlákno náhlé orobuzení neustálo
Datum: 04. října 2012 20:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dat ju tam možeš.Šak uvidíš co to udělá.
Datum: 04. října 2012 18:04
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 chci se zeptat proč mi nejede fichtl když mám odtrch nastaveny podle navodu ? nemůže to bejt indukční cívkou ? jaká tam má bejt 8v nebo 6v ? A to mi este pred 2 tejdnama jel parádně .
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 22:31
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to je jedno jestli je 8v nebo 6v nebo 12v odtrh zkus dát větší nebo menší
Datum: 01. listopadu 2012 22:31
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 zdravim chtěl bych se zeptat spravuju elektriku na čz 150c a zajímalo by mě jaké napětí má jít z zapalování mě z něj jde střídavé a to mě napájí i žárovky ale vždyť žárovky by měli jít na stejnosměrné nemam pravdu? žárovky mě sotva žhavěj a nwm v čem může bejt závada napadlo mě jestli už není odmagnetizované magneto co vi na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 13:26
Jméno: L
IP: uživatel13665
 z každyho alternátoru ti vždycky leze střidavej proud nikdy tomu neni jinak proto se použivá dioda která je jednosměrná (v autech je zabudovaná jako mustek přimo v tělese alternátoru)(propoušti pouze jednim směrem) ta zapřičini to že máš ze střidavyho napěti stejnosměrny takže to usměrniš vždy se usměrňuje fáze a minus je na kostře. žárovky jedou jak na střidavej tak na stejnosměrnej se zářivkama to je jinak svitivy diody taky nepotřebujou usměrněny napěti protože ony už to jsou diody akorát sviti mužeš si udělat i malý test se svitivou diodou kdy ji přepoluješ a ona nebude už svitit protože propusti proud jen z jedné strany a pokud vim tak na čezetě máš diodu je tam usměrňovač a tlumivka takže z alternátora ti jde po diodu střidavy ta to usměrni a dál ti jde jen stejnosměrny ktery přebytkem proudu dobiji baterku a na ktery sviti světla apod. ještě zkus nabit baterku a dolej destilku
Datum: 02. října 2012 13:26
Jméno: ondra
IP: uživatel14110
 čau já to porovnávám s jawou 250 tam mě světla taky svítěj z baterky a ta má stejnosměrný napětí a ne střídavku, díly žádný navíc nemam bohužel
Datum: 01. října 2012 8:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj ondro§Nemáš pravdu!Kde doma bereš stejnosměrnú eletriku na svícení?A jaký tam máš žárovky?A nemáš neco zbytečnýho na ČZ 150?Třeba primární převod, spojku?
Datum: 01. října 2012 0:20
Jméno: L
IP: uživatel13665
 magnetem to byt muže nebo i špatnou civkou nebo blbou kostrou porezlym kontaktem něco podobnyho jsem už řešil...
Datum: 30. září 2012 19:28
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 čau draci chci se zeptat zda li je stejny el. schema z čz-ty 175/487 na čz-tě 180/487?? diky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 21:05
Datum: 28. září 2012 21:05
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 tak díky moc kolečko važim si tě že tu seš,prosimtě poslal bysi mi odkaz na tu tvou čz-tu ?
Datum: 28. září 2012 21:03
 Taky je to možný...
Datum: 28. září 2012 20:56
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
Datum: 28. září 2012 20:54
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 jj diky moc ale v tom se neda vyznat  chtělo by to barevny našel sem tonhle to by mělo byt stejny ne ?
Datum: 28. září 2012 20:52
Datum: 28. září 2012 20:50
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 jo na te moji čz 180/487.3 je 6v zapalovani
Datum: 28. září 2012 20:50
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 ale čz 180/487.3 stim s 6v zapalovanim
Datum: 28. září 2012 20:47
 Máš 6V?
Datum: 28. září 2012 20:47
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 protože nikde nemužu najit schema čz 180/487
Datum: 28. září 2012 20:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel13329
 Zdar draci mam problém s čz 175/487.Koupil jsem do ní motor 125, ale nevím jak zapojit zapalování.Když zapalování zapojím, tak svíčka neháže jiskru.Nemohli byste mi poslat na mail návod nebo nějaká schémata?Na elektriku jsem levej.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 10:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Toš nevím esli Jendo nebo Honzo?Šak 125 nebo 175 je jedno!Ale rada:Od kladivka na indučku.Druhej z indučky na baterku a je to.No a potom svíčka?Nebo indučka?A baterka?Nebo odranej fíbr na kladivku?Bez kondenzátoru by to mělo hodit jiskru!A schémata sem tu nekde viděl!Dokonce dvě! Toš tak.
Datum: 30. září 2012 10:58
 Můj mail.
Datum: 27. září 2012 16:41
 čaute jak je ukostřena babeta 207 -??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2012 19:32
 nerozumět tvému dotazu.. co jak je ukostřené? jestli myslíš plus nebo mínus tak obojí... napětí je střídavé (střídá se) .. kapis?
Datum: 25. září 2012 19:32
Posl.aktualizace: 23. září 2012 10:28
Jméno: Gunte
IP: uživatel13048
 zdárek měl bych dotaz , šla by čzta 175 prědělat na 12V ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 22:27
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Gunte!Před 9 rokama sem měl trochu problém s dobíjením JAWY 250 toš sem uvažoval o 12 Voltech taky,Ale protože sem chtěl aj kompresor. Dobíjení sem opravil a tak sem ho tech 9 rokú neviděl a ujel sem skoro 30 000 km.No kompresor ešče nemám.Ale kúpit VAPE, tak musím prodat motorku abych na to měl.No a zas nevím na co bych to namontoval.Toš to asi další roky bude jezdit s 6 Voltama a kladivkem.A tech 12V je vymyšlených jen to udělat.A stálo by to pár korun!
Datum: 22. září 2012 22:27
Jméno: Gunte
IP: uživatel13048
 tak díkec
Datum: 22. září 2012 22:15
 Pravděpodobně ano
Datum: 22. září 2012 22:13
Jméno: Gunte
IP: uživatel13048
Datum: 22. září 2012 22:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A proč chceš 12 V?
Datum: 22. září 2012 22:11
 Plus spotřebiče...
Datum: 22. září 2012 22:09
Jméno: Gunte
IP: uživatel13048
 Takže stačí jenom to zápalko a baterka ?
Datum: 22. září 2012 22:08
 Nejjednodušší je koupit 12V zapalování Vape...
Datum: 22. září 2012 22:07
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobrý den. Koupil jsem si na fichtla tachometr z kola. Mám ale takový problém, že při nastartování se samovolně zapne a pořád se to přepíná na nastavení. Jak to nastavím tak mi to vydrží asi zhruba 5 minut a zas je to "rozhašené". Mám babeťácké zapalování. Už se vám něco podobného stalo? Nevíte čím by to mohlo zhruba být?? Já to vidím tak, že jsem si asi koupil nějakého šmejda. Děkuji za odpovědi a rady jak to případně opravit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2012 12:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Já mám strašný problém číst ty barevný ména,případně adresy.Tak přesně tento mám na 250 a tak jak píšu dúle!Ale by mě zajímalo esli ešče Cateye dodává aj s výškoměrem.Měl sem tuším CC AT 100.Aj pásek na ruku s držákem a měřič frekvence tepu.Ale nekde sem ho vytratil a v okolí je nevedú!Už je to hodně rokú.Toš tak!
Datum: 23. září 2012 12:58
 Podívej se zda máš odrušenou fajfku (delší než neodrušená). Jinak bych taky volil nový cyklocomputer tento Sigma http://sporttestery-computery.heureka.cz/sigma-mc8/recenze/ . Je přímo určený na motorky a kamarád ho má a je good a za dobrý peníze ... na kole mám ale computer značky Cateye, protože se mi víc líbí vzhledově a taky ovládání ale už je trochu dražší ..
Datum: 23. září 2012 9:32
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Tak já jsem asi úplně jiný Dominik. Mimochodem děkuji za odpověď. Zítra se na to podívám.
Datum: 22. září 2012 22:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Dominiku!Doufám, že to nejsi Ty, co sem nekomu radil.A nebyl enom jeden.Nekdy je lepší se nekam podívat esli neco takovýho se nekde neřešilo!
Samozřejmě se mě to stalo.A proto sem každýmu radil, aby nekupoval nic levnýho.No nejjednodušší by bylo kúpit novej.Nechcu dělat reklamu.Mě se osvědčila SIGMA.A nejrači mám SIGMU 700 nebo vyšší číslo.Stačila by aj 500 ale 700 má aj maximálku kerú si pamatuje.S 500 se najelo asi 15 000 km na kole.Se 700 sem najel asi 20 000 km taky na kole a na 250 sem dal nejakýho levnýho.A ten taky ukazoval už při nastartování motoru.Tak tam došla ta ojetá 700 a natočila za dalších 9 rokú asi 28 000 km.A před pár týdňama začala na slunku šifrovat.Toš sem kúpil zase Sigmu ale 800 a zatím šlape dobře!Ta je určená aj na motorky a má maximální rychlost do 300 km.A ešče rada.Rači se ptej v cykloprodejnách.Tady okolo sú vždycky levnější. No ešče mě napadá esli umíš s pistolpájkú, zkusit místo dvojlinky tam zapojit stíněnej kablík.A stíněním na kostru.A ešče zkusit u snímače nebo u kompjútru a nebo tam aj tam.Ale vidím to černě.To se Ti určitě nebude chtět experimentovat.Esli se pletu toš se omlúvám.Toš ať se Ti To povede!
Datum: 22. září 2012 21:53
|



|