Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: DRAK
IP: uživatel14381
 ZDAR HOŠI CO MÁM DĚLAT KDYŽ JSEM OMYLEM URVAL SROUB CO DRŽÍ VAČKU NA ELEKTŘINĚ PORADTĚ AT MUŽU ZASE JEZDITrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 18:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš opravdu nevím?Tady mě připadne, že aj pozdravu je škoda.Ale je to slušnost.Ahoj.Nejsu škodolibej, ale Ti přeju, aby to lepidlo povolilo až budeš nekde dál z domu a už se to nerozjelo.Nejlepší bude, dyž to celý natřeš na zeleno, jak sem nekde tady čtl, a hodíš to celý do kopřiv.Pak se Ti nic nepokazí, nic omylem neurveš, nebudeš muset nic dělat a ten čas využiješ na to, abys všady došel pěšky.Nebo, že bych Ti to dojel opravit???Možná se pletu, ale myslím, že Tí ktaří Ti radili bubú se mnú súhlasitEsli sem se spletl toš se móóc omlúvám a prosím za prominutí!
Datum: 28. srpna 2012 18:37
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 ichtyle -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ta cara znamena ze jsi mrtvej ! jak chces v budoucnu neco delat ???
Datum: 28. srpna 2012 14:21
Jméno: drak
IP: uživatel14381
 jasně takže v dílně mám nejaký zavytníky i nějakej vrták ale nechce se mi do toho. Všešchno sundat a tak, pustím se do toho až v zimě zatím to přilépím vteřinovým lepidlem
Datum: 28. srpna 2012 14:15
 odvrtat šroub v klice,to chce zkušenosti a vercajk.radši zkus do toho zbytku šroubu sekáčkem seknout drážku a vytočit šroubovákem
Datum: 27. srpna 2012 21:41
 Jednou jsem ukroutil šroub u zápalka ba babettě. Odvrtal sem to menším vrtákem, projel závitníkem a závit jako novej.
Datum: 27. srpna 2012 20:48
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
Datum: 27. srpna 2012 19:13
 jako u fichtla? no to se mi povedlo na bývalé 05tce jezdil jsme chvýly bez toh ole je to na hovno muže se ti ta vačka pootočit. Takže bych to odvrtal vytahovákem to asi nepujde.
Datum: 27. srpna 2012 18:15
 Ahoj, dělám si na pincku zadní brzdový světlo, a původní plán byl to napájet ze světelnýho okruhu a teď mě napadlo že bych to napájel 9V baterií.Tím bych chtěl ulehčit světlům který už tak nic moc nesvítí...Vydrží to sulfitka ? Popř. jestli by ta baterka měla nějakou rozumnou životnost. Jo a setkal se někdo s tím, že měl na 21 př. blatník s mustanga a při brždění se mu kolo opřelo až do blatníku a dostal pořádnou silniční vyrážku? Blatník jsem chtěl trošku zvednout ale už se opírá o bzučák... Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 0:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No vidíš než sem vyřídil ještě další dotaz tak už je to lepší.S tú 3000mAh si ani nemusíš dělat starosti jak dlúho vydrží.Jenom ju sem tam dobiješ a bude.A nebo nekolika málo mA dobíjet pořád to by ani světla nepoznajy.
Datum: 28. srpna 2012 0:10
 jžš... jednu nulu jsem upsal  3000mAh
Datum: 27. srpna 2012 23:45
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 S tou baterkou je to nesmysl....Mám doma nabíjecí 9V a ta má 170mAh, takže ta tvoje 7,2 300mAh vydrží stejně málo jako devítivoltovka.
Datum: 27. srpna 2012 23:36
 aha, díky za rady  mám doma nevyužitou 7,2 V NiMH 300mAh, tou by to šlo napájet?
Datum: 27. srpna 2012 23:28
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No a je to tady.Ta žárovka 6V/15W bere asi 2,5A a 9V baterka je ochotna dat možná 0,1A a ešče jenom nekolik minut a pak je na zahození.Sice existují aj nabíjecí ale s tím si asi veporadíš a takto to nevyřešíme.V mládí sme to zkúšali taky, ale to se nesvítilo vedně.Já bych to zkusil zapojit na zapalování.Při brždění bude zapalování chcípat ale za jízdy to nevadí a před zastavením dobzdíš přední.A pokud si zapojil baterky paralelně tak je tam pořád 9V.Při tak velkým odběru to napětí stejně padne dúle.
Datum: 27. srpna 2012 22:58
 Oskar: když si zajdeš do sámošky a řekneš 9V baterku tak takovou mám  chceš znát značku?
Datum: 27. srpna 2012 22:17
 mustang 1971 to samé v bledě modrém,přední kolo vedle motoru a vyražený dech
Datum: 27. srpna 2012 21:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.Moc by mě zajímalo označení tý 9V baterie!A pak Ti povím další.!!!
Datum: 27. srpna 2012 21:37
 docela dlouhý šrouby tam byly... já to pincka koupil, udělal řidičák a začal jezdit na něm po silnici.. šrouby jsem fakt nekontroloval  šrouby jsem otočil a hlavy jsem stáhl cca na 2mm takže už to moc neleze  akorát že teda z venku je to nevzhledný ty matice... jo sulfitka a 9V baterie... když jsem šel po 3x do sámošky pro další 9V baterku tam prodavačka nevěřícne koukala  takže 27V a sulfitka začala svítit  je jedno jestli ty 9V baterky zapojím paralelně nebo do série? mám je teď paralelně..jo a kdysi jsem viděl že si někdo při montáži zad. brzdového světla přepažil zadní sklíčko aby světlo nasvětlovalo značku a spodek sklíčka a brzdový zas nasvěcovalo horní polovinu, má to nějakej význam?
Datum: 27. srpna 2012 18:38
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Jo kamošovy se to stalo když ho tam dal tak ho přidělal moc dlouhýma šroubama a pak se mu to zaseklo do vzorku a letěl...
Datum: 27. srpna 2012 17:24
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
Datum: 27. srpna 2012 12:40
Jméno: Barty
IP: uživatel11090
 Zdravím, potřeboval bych vědět jestli Indukční cívku 8V u které je zde na obchodě napsáno že je na 05,20,21,23 můžu dát i na pařeza (550).Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 12:43
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 na 100% můžeš.
Datum: 27. srpna 2012 12:43
 Zdravím všechny slušné motorkáře a prosím o info . Scháním komlpetní kladívka na Jawu 90 ale ty menší cca 32mm ramínko. Jen nové a kompletní. Ramínko seženu bez problémů ale spodek nemůžu sehnat . Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 12:14
Jméno: Lad
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci, nemáte náhodou v dílně nějaké staré žárovky od Tesly nebo Duoluxu 6V 15W do pařeza(Jawy 550)? Kdyžtam dám novou tak mně vůbec nesvítí jen žhavý. Zapalování mám OK.Zkusil jsem tam dát žárovku od té Tesly a s ní tu svítí jak prase (: Dík všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 22:24
 mám doma hromadu žárovek na wartburga a tráboše možná tam bude
Datum: 26. srpna 2012 22:24
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 a nedal jsi tam místo 15W 25W mě se to taky stalo koupil jsem si 15W ale vlákna byly 25W, prostě jsem pak koupil jinou a bylo po problému.
Datum: 26. srpna 2012 12:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tohle se stane když žárovka stojí za čínu... párkrát sem se tím taky sešel, musíš prostě koupit tu správnou no...
Datum: 26. srpna 2012 11:02
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 zdar draci prosím o radu jak mám udělat z 20W zapalování 30W zapalování, díky předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2012 23:55
 vyměnit cívky, rotor a udělat nové zapojení zadního světla jinak ti bude praskat žárovka
Datum: 25. srpna 2012 23:55
 Ahoj chci si udělat fechtla na modrejch diodách ve předu na světlu a vzadu ale nevim co k tomu budu potředovat a myslím si že to alektrika neutahne . Může mi stím někdo poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 22:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.Pokud si myslíš, že to eletrika neutahne, tak nevymýšlej voloviny!Potom budeš bečet, že se to nelíbí Policii.Jubka Ti to píše dobře!Led osvětlení je perfektní, ale bez urážky, s Tvýma vědomostma do toho nechoď!
Datum: 27. srpna 2012 22:07
 Takto, ideání by bylo sehnat 6v baterii a tu tam dát. Zapalování by sloužilo jako dobíjení, což bys měl 20w. Ale z baterky bys musel táhnout všechno, přední světlo, osobně bych tam dal 10w vysokosvítivou ledku a jako chladič bych použil parabolu (není tam potřeba). To ledku mi ukazoval strýc a svítí to fakt parádně sice užší světlo zato ale dosvítí i 70 m daleko a na cesty stačí. Dozadu bych si udělal zadní světlo z ledek, návod na jawa-50.cz . Klakson si sežeň třeba ze simsona který je na stejnosměrný napětí a na 6v. Ještě by to chtělo někam šoupnout regulátor dobíjení .. kdyžtak se zeptej uživatele Chonga, je výborný elektrikář určitě ti poradí podrobněji... jinak pokud jde o parádu a tjunink tak sehnat asi barevné žárovky ale nevidím v tom nic pozitivního akorát se zhorší svítivost
Datum: 25. srpna 2012 23:19
 no ty vymejjšlíš hovadiny... vůbec tě nechápu  xenony se instalujou kvuli vyšší svítivosti (nevím zad kvůli menší spotřebě) a pravda někdy to vipadá líp... ale určitě tí černě nastříkaný sklo nějak nahradí xenony.. nevidim v tom žadnej smysl... je to jako kdyby si chtěl pěstovat obilí ve tmě protože to líp roste....
Datum: 25. srpna 2012 22:01
Jméno: kujdas
IP: uživatel14374
 a ty ´´xsenony´´ to sem myslel jako nějaký zbarvený žárovky
Datum: 25. srpna 2012 20:22
 no já bych to chtěl jan tak na parádu a nebo nejni nějakej sprej na zatmavení předního skla?
Datum: 25. srpna 2012 20:21
 To má nějakej účel ty "xsenony" nebo je to jenom tjůnink?
Datum: 25. srpna 2012 19:24
 no já měl v plánu že bych si tam dal jako nějakou baterku ale zase nevim kam bych to nacpal a fichtla si chci udržet bez velkejch zásahu do konstukce ale do zádu bych dal ale do předu bych si chtěl dát něco jako ´´xsenony´´ ale potřeboval bych vědět nebo nejlepe ´´planek´´ jak na to ale díky za radu
Datum: 25. srpna 2012 19:13
 známej má ve předu světlo ze simsona a ledky jen v zadu a kladivkové zapalování to utáhne v pohodě ale jak by to bylo kdyby to bylo i ve předu to fakt nevím....
Datum: 25. srpna 2012 13:57
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 tak si to napoj na 6v baterii a nebo si kup bezkontaktný zapalování.
Datum: 25. srpna 2012 13:44
Jméno: kirik
IP: uživatel14188
 čaute hoši, nemate nejake zkušenosti s tachometrem z kola na jawe 21? nebo proste nemate nejake zkušenosti s těmi digitalnimi tachometry? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 23:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Nechci dělat reklamu.Já používal asi 15 rokú SIGMU 500 a SIGMU 700.Každú na nečem iným.Tu 700 napřed asi 20 000 km na kole a dyž mě děcka pořídili JAWU 250 tak dalších 30 000km.Bez problémú a přesné.Aspoň podle info na kraji osady.Teď začala na slunku šifrovat.Tak sem ji vyměnil za SIGMU 800.Ta má maximálku 300km.Zatím funguje.Ale první cyklocomputer na 250 byl problém.Značku už nevím, ale ten ukazoval ešče sem ani nevyjel.Stačilo natočit motor.Proto tam došla ta SIGMA.Na kole fungoval dobře.A dyž už radím tak si dej nejmíň 700 ta má aj maximálku kerú si pamatuje. Šak si nech poradit v cykloprodejně.Tady v okolí sú v cykloprodejnách levnější než v moto.A pokud mani3 se restartuje tak je asi vytřepanej.A doby Ti radí taky dobře.Toš tak!
Datum: 27. srpna 2012 23:55
 nedavej bezdratovej bude ti to rušit dinamo
Datum: 24. srpna 2012 19:32
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 presne tak dej pod tachometr nejlepsi je silikon nakej nebo mekou gumu on se vybracema furt restartuje dokola mam vyskouseny
Datum: 24. srpna 2012 15:11
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Ještě dodám, že se obvod kola zadává v milimetrech. Většinou se to dalo nastavit při zandání baterky. nebo se podržela nějaká kombinace tlačítek.
Datum: 24. srpna 2012 15:11
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Tachometr z kola se dá nabastlit na cokoliv, kam jde ten magnet přidělat na kolo a ten snímač nějak pevně k rámu. Pak stačí správně nastavit do toho tachometru obvod kola a mělo by to fungovat. ale jak je to s přesností to nemůžu zaručit.
Datum: 24. srpna 2012 15:09
 Čau draci koupil jsem si spínačku na klíček a zajímalo by mne jaké musím udělat úpravy na to aby mi ta spínačka vlezla do masky. Díky. Drak Strela. a Ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 20:56
Jméno: Ludek
IP: uživatel14157
 Ahoj mám problém s pionýrem.Když se ohřeje nechce pak na našlápnutí chytit.Někdy pomůže vyndat a zandat svíčku.Nevíte co stim?(díky za odpovědi)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2012 16:09
Jméno: Ludek
IP: uživatel14157
 Tak díki za odpovědi a která svíčka je taková průměrná?
Datum: 24. srpna 2012 16:09
 Jednu dobu jsem jezdil v létě na N17C a motor třeba po 5-10 km už tak dobře netáhl jako za studena, kdy jel fakt dobře i startoval na poprvé. Za tepla třeba tak napodruhé a při rozjíždění a jízdě se musel motor více vytáčet a pomalejš akceleroval .. asi rok jezdím Pal N7Y a pohoda, svíčka zvládne sezónu bez očištění ..
Datum: 24. srpna 2012 12:27
 Je tento rok sem tu radu píšu po 3 je vyskoušeno že za tepla některe pioníri huře spouštejí při nahodném listování v manualu sem našel doporučení naklonit stroj na stranu karburace...a vida tento jednoduchý fígl funguje nad očekávaní dobře sám si to vyzkoušej......a nejni to žádný blaf je to v te male knížečce co se dávala ke stroji z mototechny....
Datum: 24. srpna 2012 9:25
 dacan: Když už svíčku do vyšších teplot, tak právě tu studenější. Nevim ale jakej vliv má tepelná hodnota na teplý starty, nikdo mi to zatim nedokázal vysvětlit...
Datum: 24. srpna 2012 8:56
 Asi se ti přehřívá - vyčistit žebra, mrknout na předstih a vyměnit svíčku za studenou, teda Pal N8 nebo spíše tu Pal N9 nebo Pal N8Y ... Brisk N14C nebo Brisk N15C ta je ale už o něco teplejší spíš tu N14C !
Datum: 24. srpna 2012 8:42
Jméno: Ludek
IP: uživatel14157
 Díky ja tam mam pal N7.
Datum: 24. srpna 2012 8:35
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 Jestli chceš svíčku na teplý starty tak si kup třeba Brisk N17, N19.........................N 14 je studená
Datum: 23. srpna 2012 22:07
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 kup si Svíčka Brisk N14C pak to pojede stojí 41 kč.
Datum: 23. srpna 2012 16:08
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 cau, čz 477 me nedobiji a tak se chci zeptat na vase zapojeni dynama, pac si nejsem jisty jestli je moje zapojeni spravne. Me jde jeden kabl z uhliku do vnitrku dynama,a dva kable ( jeden jde z D ,druhy z M ) se spoji v jeden ktery taky jde k vinuti . Je to spatne? Podle schema asi jo ,ale nevim jestli to bylo takto zapojene i kdyz me to dobijelo..dynamo je 45w kostra +
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 23:25
Jméno: gip3x
IP: uživatel13563
 zdravim vi nekdo jak se pocita odber dynama? je to soucet vykonu vsech zarovek? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 9:42
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 A abych doplnil... pokud uvažuješ o vyvážené energetické soustavě, tak doporučuji uvažovat nejméně 10W přebytek výkonu pro dostatečné nabíjení. Pokud rozdíl výkonu dynama a odběru spotřebičů je roven nule, jedná se ve skutečnosti o neyváženou soustavu (nedostatečně dobíjející), páč na silnici furt nejedeš v kuse, ale sem tam pojíždíš, stojíš na křižovatce a podobné, pro otáčky dynama nepříznivé věci, kdy spotřebiče dotuješ z akumulátoru a na to musíš myslet v době kdy je nenergie dostatek.
Datum: 23. srpna 2012 9:42
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 jako odběr všech spotřebičů... tedy nejen žárovek, ale také zapalování. Uvažuj že jedna indukční cívka odebírá cca 10 až 15W energie v závislosti na otáčkách.
Datum: 23. srpna 2012 9:31
 Zdarec drací nevíte jak proměřim indukční cívku??? Nebo jak zjistim jestli je funkční???? Dík předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 23:27
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.Vem baterku a žárovku a zapoj aby svítila.A potom jeden drát rozpoj a dej tam tu indučku.A pokud to bude svítit, tak víš, že primární vinutí néni přerušený, ale funkční nemusí byt a ani sekundár nemusí byt v pořádku,Ale pokud ještě zapojíš aj svíčku, tak při rozpojení musí skočit jiskra.Dyž neskočí, tak asi néni funkční.Kolečko, jawasss to myslel dobře, ale taky bych to takto asi nepochopil.
Datum: 27. srpna 2012 23:27
 mužeš mi to pls napsat ještě jednou to stou baterkou ale jako pro blbce ja to pořád nechápu dík
Datum: 24. srpna 2012 18:10
 jawasss: To si nejsem uplně jistej jestli bys takhle něco změřil...
Datum: 23. srpna 2012 6:47
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jestli je funkční zkusíš uplně jednoduše vezneš žárovku třeba 6v a baterku třeba plochou 4,5v jeden pol baterky přoložíš na jeden vývod cívku druhý pol na baterky na bok baterky a s podek baterky na druhý vývod cívky pokud bude svítit tak je cívka funkční
Datum: 22. srpna 2012 21:21
Jméno: s
IP: uživatel13045
 Krom odporu tam asi nic nezměřiš, možná ještě indukčnost? Nevím. Ale každá cívka má jiné hodnty a funkční jsou všechny  Problém bych hledal jinde...
Datum: 22. srpna 2012 14:23
Datum: 22. srpna 2012 13:45
 tak jo a jak se to správně menuje ten dočkal
Datum: 22. srpna 2012 13:35
 Tak nejjednodušší je zkusit jí na nějakym zaručeně funkčnim stroji. Nebo si stáhni Dočkala, tam je i návod na proměření...
Datum: 22. srpna 2012 9:24
Jméno: slepice
IP: uživatel11052
 Zdarec draci čím může být že kamošovi přestaly svítit světla ? (jawa pionyr 20)
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 20:23
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hele, mě se normálně jednou stalo, a to fakt nekecám, že sem jel a taky mě přestaly svítit světla... a teďka co s tím ??? no nic mrknul sem na žárovku a hle, byla prasklá... asi tři hodiny sem se s tim trápil, než sem přišel na to že ji mám vyměnit...
Datum: 22. srpna 2012 20:23
 třeba to má rozbitý???
Datum: 22. srpna 2012 19:12
 Kabely, žárovky, přepínač, cívka na zapalování ..
Datum: 22. srpna 2012 12:23
 Šroubovák, multimetr, hlava. Víc na to potřeba neni. Že kamaráda pozdravuju...
Datum: 22. srpna 2012 10:07
Jméno: simson
IP: uživatel7849
 AHOJ draci mám problém dneska jsem jel na simsou a zničeho nic mi přestalo svítit přední a zadní světlo  a když víc přidáám tak problikne jen přední světlo děkuji za jakoukoliv radu.Děkujuu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 17:05
Jméno: simson
IP: uživatel7849
 všechno okolo baterie funguje blinkry atd..
Datum: 22. srpna 2012 17:05
 a co ostatní? funguje? (blinkry, kontrolky). mě přestalo fungovat všecko okolo, jen ty světla mi svítily při zapnutém motoru, a byl to upadlý drátek u pojistky, tak to zkus projít.
Datum: 22. srpna 2012 10:44
 Čaute draci,dělám na pionýra brzdové světlo podle tohoto navodu:http://www.jawa50tuning.wbs.cz/Tuning.html a zajímalo by mě jestli mam drat v magnetě zapojit do cívky předního,či zadniho světla nebo jeto jedno ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 9:37
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 No moc achmedovi nerozumím, páč zvýšeným odběrem (sepnutého brzdového světla) spíš napětí klesá než aby hrozilo prasknutí žárovky na stejném okruhu. Každopádně brzdovku nedoporučuji.... ne nadarmo nebyla dávána do seriových pionýrů.. jde o to že na její odběr není výkonová rezerva coo se týká výkonu alternátoru. Navíc obvykle brzdíš a během chvíle v důsledku brzdění klesnou otáčky a tím i výkon altíku, čímž poklesne i jas bzdového světla. Pokud bys chtěl brzdové světlo provozovat bez zapnutých světel (čímž porušíš dopravní předpisy!), tak Ti zas ehrozí přesný opak... tedy jakožto jediný spotřebič řekněme 10W žárovka na 20ti nebo 30W alternátoru bude zpočátku žárovka zápasit se značným přepětím a tudíž hrozí přepálení vlákna brzdového světla... zkrátka problém je v tom že souustava má výkon akorát tak na svícení a není stabilizovaná.... Pokud nepředěláš soustavu na bateriovou, bude výsledek nevalný...
Datum: 23. srpna 2012 9:37
Jméno: achmed
IP: uživatel13610
 zapni ten drat do zadniho světla jelikož žarovka v předu je silnější tak by ti ta mala v zadu praskala
Datum: 22. srpna 2012 12:48
 Čau chci se zeptat jde bezkontaktní zapalování z trabanta do pionýra?(díky za odpovědi)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 8:26
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Určitě existuje nějakká možnost jak takové zapalko narobouvat na pionýra. Aź najdeš řešení, nezapomeň se podělit s námi.
Datum: 21. srpna 2012 8:26
Jméno: nezname
IP: uživatel4625
 zdravim, posledni dobou mi nejak odchazeji indukcni civky nevite cim by to mohlo byt a jak bych mohl promerit civku abych vedel jestli je ok nebo ne...? a jeste by me zajimalo jestli radite se spojkou ci bez?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2012 9:08
 Návod na proměření indukčky najdeš v Dočkalovi, řadíse se spojkou!
Datum: 20. srpna 2012 9:08
Jméno: WiNC_CZ
IP: uživatel11066
Posl.aktualizace: 24. srpna 2012 9:07
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Než se vrhneš do ohýbání kontaktů, tak si zkontroluj jestli je Ok samotné dynamo. Když bude dynamo v nedobré kondici, žádné ohybání kontaktů ti nic nevyřeší, akorát si rozladíš regoa nedáš to pak dohromady... Test dynama proveď asi takto... nejprve odpoj rego, aby dynamo s ničím nebylo přopojeno. Pak spoj oby vývody dynama dohromady, k nim připoj žárovku (druhým vývodem na kostru) tak 12V/50W (používám halogenku z auta) a nadlábni motorku. Nic se dít nebude, tak vezmeš živej vývod baterky a o vývod z dynama se krátce dotkni (jen dotkni, tj pak odpoj) drátem co si připojíš k baterce. Pokud je dynamo OK, tak už si napětí vyrobí samo bez pomoci baterky a jas žárovky se bude měnit podle otáček. Samozřejmě že v otáčkách bude svítit pořádně a ne jako nějakej umíráček, pak je dynamo OK, ale pokud napětí neudrží či bude žárovka svítit i v otáčkách jako bludička, je něco špatného s dynamem.... obvykle problém s komutátorem, nebo uklíky, případně odpojené nějaké vinutí z rotoru, či statoru.. zkarátka rozdělání dynama se nevyhneš...
Datum: 24. srpna 2012 9:07
Jméno: honzik
IP: uživatel289
 čus ma problém u stadiona když dam svičku tak jiskru nehází ale v jiném motru jo a když dam prst do fajfky tak kopne nevite lidi co by to nohlo bejt..? díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 14:04
 Vyměň kondik a zkontroluj jak daleko máš civky od magneta.
Datum: 22. srpna 2012 14:04
|



|