slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14447    
Ahoj draci.Chci se zeptat mam pionyra20 po repasi.Ale mam problem s tim,ze mi porad praskaj v zadnim svetle sulfitky mohl byste mi nekdo poradit co stim.Dik borci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
to teda jedno není protože existuje nějakej zákon mezi U,I a P
 
 
Datum: 11. září 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mi to praská doma jsme našel 13V tak jsme ji tam dal ale stejně ve dne nesvitím to neje ani vydět. jo a jestli tma dáš 12V nebo 6 V je jedno záleží na Watáži
 
 
Datum: 11. září 2012 14:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
12v5w mě funguje bez problémů, ta 10w už se mi zdá že bere moc energie z předního světla... nebo to zapojit jako u 30w zapalování a je od praskání klid .. někdy teda :-D
 
 
Datum: 11. září 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš 10W
 
 
Datum: 10. září 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
dej tam 12v a 5w
 
 
Datum: 10. září 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
Zdravím , jak se vám líbí tento otáčkoměr ? http://www.youtube.com/watch?v=vhLkngaCXWA&feature=youtu.be odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
Videa klidne pošlu funguje na více způsobů snímaní otáček , na piu fungoval dobře , a měří celkem dost přesne ve srovnání s otáčkomerem stage 6 co se dáva na skutry , máme ho i s vetsím Led dislpeyem , tenhle byl dělán na ladění pionýra , tedy jen v dílně a pár projetí a hned zase dolu , jinak díky :-) taky sem řešil že není galvanicky oddělen ale máme to zapojené drátem z indukční civky 1, a funguje dobře ale já tozkusil a v pořádku , jen je trosku pomalejší ale šlape , mám dobré podmínky na výrobu el. sučástí , spíš me to bavi :-)
 
 
Datum: 18. září 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Martine!Úplně súhlasím s Chongem.A nejvíc se mě líbí poslední věta. Se zeťákem vymýšláme rúzný věci ale nemá jich kdo udělat.A když to aj ubastlíme na stole, tak už víme že to ide ale do konečnej podoby se to nedostane.A kdyby bylo potřeba nejakej materiál mám.Toš tak.
 
 
Datum: 14. září 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No tak menu to má pěkný, teď jen aby to taky něco měřilo :-). Ale nechci si tě dobírat, popravdě vytvářet menu je pro mě osobně ta nejotravnější část psaní kódu, takže za mě gut.. jen bych se asi na menu vykašlal, tohle se dá obstarat pomocí pár jumperů a je klid. Druhá věc je v tom, že číselný údaj není pro řidiče úplně optimální způsob čtení. Při čtení číslic se musíš více věnovat tomu co vlastně vidíš a to za řídítky či volantem úplně košer není a proto se i dnes většinou potkáš v autě s ručkovými přístroji. Tedy jedná se pak o poměrové měřidlo a zpracování takového údaje je pro řidiče rychlejší a má více času čučet na silnici a provoz. Osobně jsem kdysi dělal otáčkoměr pomocí procesoru co ovládal něco kolem 24ks LED a na první pohled púsobil jako klasika s A277D. Daly se ale jumpery nastavovat max. rozsah otáček. Další věc je rušení.. mám s tím na motorových vozidlech bohaté zkušenosti a speciálně ve spojení s procesorem to někdy bývá docela oříšek. Není od věci galvanicky (optronem, trafem) oddělit vstupy k mikropocesoru. Podle tišťáku tam moc tvarovacích obvodů nemáš a tak bych soudil že na rušení může být zapojení dosti citlivé. Taky musíš myslet při výběru součástek na to že motorové vozidlo pracuje ve velmi velkém rozpětí teplot, takže -20°C až 60°C by měl být základ funkčnosti, což ovšem LCD zobrazovač z principu nesplňuje...zamrzá...Neber to jako nějaké shazování, jen tě upozorňuju na úskalí. Za mě pochvala, dneska už moc lidí elektronika do hloubky nezajímá a ocením, když někdo jen nežvaní, ale jde s kůží na trh, takže vydrž u kopyta ševče :-)
 
 
Datum: 12. září 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jo mazec.Ještě bych to chtěl ydět v akci třeba na pionýru.
 
 
Datum: 11. září 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
fúha ta dosť namakaný otačkomer :-D klobúk dole :-D
 
 
Datum: 11. září 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel14082    
Co se stane když dám na jawu 21 do předu žárovku 12V 35W četl sem že to svítí o moc líp díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
měl sem ji na vape a vzadu byla 12v 1w diodka, svítilo to celkem dobře. dal sem ji i na 30w zapalování s 6v5w vzadu a tam to svítilo o něco líp... přesto ale když je ať na 20w - 30w dobrá žárovka tak to svítí taky dobře, dneska je totiž celkem problém koupit žárovku která fakt svítí tak jak má... tuhle sem si zase naběh s 15w .. dám ji tam a ona jen žhaví a není to závada v elektrice, pač sme ji zkusily ve třech fichtlech a všude stejný.. jiné svítí dobře, takže bacha na to.
 
 
Datum: 11. září 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14441    
Na 20w verzi bude svítit málo,,tam je to marný,,,na 30w verzi bude praskat...jedině že bys použil dozadu žárovku 12V/10-15w,pak by to mohlo fungovat...zkus a uvidíš...12V žárovky maj oproti 6V žárovkam výhodu,že líp snáší "přetížení"
 
 
Datum: 09. září 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude to svítí vubec protože výkon světelných cívek je jen 30W ...
 
 
Datum: 09. září 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: 250      IP: uživatel14082    
Zdar draci jak posílit přední světlo když jedu ve tmě tak je to jako by nic nesvítilo jedná se o JAWA 21. Díky za rady SPĚCHÁ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: 250      IP: uživatel14082    
Já jsem tady na foru četl ze se tam dá 12V 35W a svítí to luxusně tak nevím :-)
 
 
Datum: 09. září 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
dať 30W zapalko a do predu 25W žiarovku alebo si daj na volat svetlo z bycikla nejaké výkonové diodové
 
 
Datum: 09. září 2012 9:10
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebuju poradit s čž 175/487 ohledně bliknů nevím jak je mám přesně zapojit,vím že se musí levá přední a zadní propojit a na druhý straně to samý a ukostřit se musí jedna nebo každá?A pak k tomu přerušovači jsou 3 konce a nevím teda vůbec poradte zkušený,třeba poslat plánek ručně nakreslený nebo tak něco,na netu jsem nenašel nic kloudnýho.Díky moc za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/schema/ciza co třeba tohle?
 
 
Datum: 09. září 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14013    
Ahoj, nedávno jsem se ptal na problémy se zadním světlem na Jawě 21 (často praskají žárovky). Jen připomenu - světlo je zapojené na samostatnou cívku dle schématu pro 20W zápalko. Teď už vím, proč tak často praskají. Na zadním světle bylo naměřeno 24V ( profi měřákem). A teď otázka, kde se proboha bere na Pinckovi napětí jak na Liazce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud na pionýrovi praskají žárovky v zádu a svítí nádherně tak se to řeší tak že se do zadu dá 12v a 5w a je tím pádem všechno vyřešený :-)
 
 
Datum: 16. října 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Honzo!No to mě nenapadlo, že s tím kolečkem si to radil ty!Tak rozepisovat jako Chong sem myslel, že to je stejně zbytečný.Že si s tým neporadíš. Tam mě odradil ten dotaz na Zenerku.A pro Chonga moja adresa:"2beo@seznam.cz"Negdy by stálo za to si popovídat.Zkus se ozvat!A ten odpor při nízkých otáčkách vzadu by tolik nevadil.Toš tak!
 
 
Datum: 14. září 2012 15:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
když bude na stejné napětí, tedy 6V a 1 nebo 2W proč ne, ale počítej s tím že když prasne vlákno jedné z nic, pukne buď hned, nebo za chvíli i druhé vlákno. Ikdyž odpor se dá upéct taky.. :-) Co se týká tepla... o 20% až 30% víc tepla určitě unese... ale jestli máš obavu, tak ten odpor se dá fláknout na kabel kamkoli cestou k žárovce i s případným nalepeným či přichyceným chladičem
 
 
Datum: 13. září 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14408    
Díky za radu. Nic méně, když paralelně odpor, tak proč ne dát rovnou paralelně 2 žárovky, na který místo ve světle je? Pomohlo by to? Ale v uzavřeným krytu by se dost hřály.
 
 
Datum: 13. září 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Jen zenerka tě nespasí, budeš jí muset "podepřít" tranzistorem a z toho vyplývá že pak je nutné soustavu usměrnit a zároveň vyhladit. Tím zapojení pomalu ztrácí na jednoduchosti... bohužel. Podle mě by bylo pro Tebe vhodnější použít žárovku s větším příkonem. Takže je-li tam dneska 6V na 5W, tak tam dej 6V a nejbližší větší příkon. Experimenty se steným příkonem na jiných napětích nemá význam, důvody proč se mi tu teď nechce rozepisovat. Nebo to můžeš spáchat tak že paralelně k původní žárovce přidáš výkonový odpor, čímž přebytek energie zatlumíš (ovšem i při nízkých otáčkách), takže pokud se např budeš chtít zbavit nadbytečných 2W při 6V rozvodu, tak mi vychází že dáš paralelně k žárovce 18 ohmů v pouzdru 2W, ale osobně bych dal 5W aby se lépe zbavoval tepla.
 
 
Datum: 13. září 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14408    
Díky, ta dioda zní zajímavě. Jen elektronika není moje silná stránka. Se žárovkou se dá sériově, nebo paralelně? A katoda je asi jedno, ne? Když z cívky leze střídavý napětí.
 
 
Datum: 07. září 2012 8:19
 
 
 
 
Jméno: sejba      IP: uživatel14437    
Z toho si nic nedělej, to je dané starou konstrukcí. U novějších strojů je elektronika, která to utlumí... dnes většinou na 12 V. Zde se to řeší zenerovou diodou na 6V - 8 V, zhruba 10 A.
 
 
Datum: 06. září 2012 23:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
Já tomu v poho věřím protože kámoš má na 550 vepředu žárovku 12v 35w a dokonce se mu stává že občas praskne!!taky to nepobírám jak to může tak svítit už na volnoběh to svítí jak mě pincek na plný kotel
 
 
Datum: 06. září 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Honzo dík za odpověď!Nech tak!Dyž tak tam dej ešče tu 12V žárovku.Ale ta bude brat zase míň proudu tak to napětí pújde třeba nahoru a svítit to bude stejně.3ak to zkus.A z toho měření si nic nedělej!Toš tak hlavně ať Ti to jezdí!
 
 
Datum: 06. září 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14013    
Ahoj Oskare. No měřil mi to známej automechanik. Je fakt, že ten osciloskop by mohl být hodně zajímavej :-) Až bude víc času, tak chci proměřit všechny cívky. Ale pincek mi teď jezdí jak víno, tak do toho nechci moc hrabat. Znáš to heslo - nevylepšuj, zkur... :-)
 
 
Datum: 06. září 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Honzo!Profi měřákem?Co to je?Pokud myslíš hodně drahý nebo s hodně funkcema?Dyť víš houby co Ti to ukazuje!Podívej se na to osciloskopem.Rači paměťovým.Abys viděl ty jehle kerý se tam objevijú ze zapalováníTo pak budeš mět strach se toho chytit co tam všecko uvidíš.A ešče to změřej na tý 10W žárovce.Toš tak!
 
 
Datum: 06. září 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14013    
Máš pravdu, že jsem to měřil na prázdno bez žárovky, ale na volnoběh. 10W žárovku tam teď mám, tak uvidím co vydrží. Kdyžtak zvýším na 12V. Ale stejně je těch 24V nějak moc na 6V zápalku.
 
 
Datum: 06. září 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
lebo si to meral asi najskor na prázdno a a pri plnm kotli, ano inak ta mala cievka na zadne svetlo je riadne vymrdana mrcha :-D daj do zadu 12V a ked nie tak 24 žiarovku alebo namiesto 5W 10W
 
 
Datum: 06. září 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: vasek      E-mail:      IP: uživatel14336    
4au draci zlobí mě dobíjení na čz 477 chtěl bych ho předelat na zapalko z pionýra jsou s tim náké veké starosti nebo upravy a dokázal bych to já jako "kutil" udělat dekuju za odpovedí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2012 22:51
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ani za 22 dní se člověk nedoví čím to bylo?
 
 
Datum: 29. září 2012 22:51
 
 
 
 
Jméno: vasek      IP: uživatel14336    
kontrolka svítí pořád a když odpojím paterku tak okamžitě chcípne
 
 
Datum: 07. září 2012 8:16
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jaký s tím máš problém, problikává ti kontrolka nebo je nízké napětí při chodu motoru? Problém může být i v baterii.
 
 
Datum: 06. září 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: vasek      E-mail:      IP: uživatel14336    
No zapojenou el mam dobře zapalování mam nový vindaný z papíru a telátko sem si uš nechal 2x zmeřit a je funkční tak nevim co to může bejt
 
 
Datum: 06. září 2012 7:46
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše Kolečko, oprav dobíjení... Jestli si nevíš rady, tak zadej dotaz třeba ti pomůžeme.... Hlavně nechat origo zápalko...............
 
 
Datum: 05. září 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oprav dobíjení, zápalko z fichtla je krok zpět...
 
 
Datum: 05. září 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
Prosím vás, kolik je zapalovacích a světeůných cívek na mustnagovi? Já měl za to, že 2 zapalovací a jedna světelná, jenom co sem teď tak viděl, tak z toho mi vychází, že je to naopak, že tam jsou 2 světelný a jedna zapalovací, tak jak to je teda? Díki za odpověďi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: tinky46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V serii je jedna zapalovací napojena na indučku a kladivko. Když to tunej na tyristor tak zapajej dvě zapalovaci, jedna živí "plošák" a druhá nabíjí kondenzátor. Když mi to haprovalo, jezdil jsem tak, že jsem mněl ty dvě světelný co jsou zapojeny do série, připojeny na 12V indučku a jenom jednu další světelnou na světlo. Mnělo to krapec větší výkon, přeci jen, větší jiskra. V noci to ale bídně svítilo. Teď tam mám jednu zapalovací s odisolovanou kostrou, zapojenou přes diodovy mustek na zapalovaní a doplněno baterkou 6V 2,5Ah. Baterka je tam jen pro start, na volnoběh ješte magneto nevyrábí dost napětí, zhasínám odpojením baterky, a tám taky kontroluju dobíjení, když jedu po rovině alespoň 50, vypnu baterku a jedu dál, tím vám, že magneto stačí plnit indučku a ješte i dobíjí baterku. Na roztlačení to chytá i bez baterky. K tyhle úpravě jsem byl dohnán když mi seriove zapalko po čase furt a furt haprovalo. Zapalování na stejnosměrný proud jišteno baterii je o dost méňe citlivé na mezizávitové skraty a stárnutí kondenzátoru. Nikomu to ale nevnucuji, jen konstatuji. Hodně zdaru!
 
 
Datum: 06. září 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel14433    
no prej je to pro větší výkon z té cívky nebo co, sou totiž propojený, nějak se mi to právě taky nepozdávalo, proto se ptám tady :-) díki za odppověď
 
 
Datum: 06. září 2012 7:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když zapojíš mozek.. k čemu by byly 2 zapalovací cívky?
 
 
Datum: 05. září 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: vasek      E-mail:      IP: uživatel14336    
čus máš tam mít jednu zapalovací a avě svetelný
 
 
Datum: 05. září 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel12528    
Zdar, máte někdo zkušenosti s velkým odtrhem? Mám totiž na mustangu odtrh 0,8 mm, při menším odtrhu to nemá snahu moc hodit jiskru. Je to pro mě záhada. Nevíte co by mohlo být špatně, že to háže jiskru až při takovém odtrhu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: tinky46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díry tam vubec nejsou přesne, jsou větší a nastavuje se to škárometry. Já osobně stříhám uzké pásky z plechovky od ředidla. Tlouška 0.3mm. Takovou vuli uvadej v knižce MOTOCYKEL.Někdy je s tím na starém motoru dost problém, trošku mi hází rotor, ne moc, ale ne všude se ty pásky vejdou tak nekdy nastavování opakuji až kloužou všude po obvodě. Jinak při atmosferickém tlaku má házet jiskru aspoň na 0.5cm. Když sundáte fajfku, a date kabel mezi žebra válce, mněla by se jiskra objevit jako poměrne dlouhá bledomodrá niť. Taky to píšou v nejaký knížce. Je to zpusobeno tám, že při kompresi je ve válci tlak a tak přeskočí jiskra jen na menší vzdálenost. Výpočet je vzdálenost jiskry při atmosférickém tlaku, vydeleno kompresním poměrem. Příklad: 5 mm, deleno 9,5(kompresní poměr)=cca0.6mm. Hodně zdaru
 
 
Datum: 06. září 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Vystřihneš si proužek plastu z pet flašky cívku povolíš strčíš proužek pod ní utáhneš a kleštěma pružek vytáhneš
 
 
Datum: 05. září 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: anafranil75      IP: uživatel12249    
pardon, ze sa tak hlupo pytam, ale ako sa da na fichtli nastavit vzdialenost cievky od rotora? ved cievky su na statore upevnene dvoma sraubami- diery su presne dane...??? diky
 
 
Datum: 05. září 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Nesklepnutá svíčka z 0,7mm na 0,4mm ?
 
 
Datum: 04. září 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
vzdálenost zapalovací cívky od rotoru zkus jí dát dál
 
 
Datum: 04. září 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondenzátor
 
 
Datum: 04. září 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosim vás jaká síčka patří do čz 175/487 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: tinky46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím na NGK B8HS. Oproti Brisku je možné tuhle svíčku i propálit vlivem odježdení intervalu 10tis. km, co se mi při Brisku nikdy nepodařilo, jelikož jsem byl nucen je měnit, čistit a odkládat...Hnus. Taky Denso by nemuselo být špatné. Dle netu bych volil 24-ku do ČZ a 26-ku do Pincka.
 
 
Datum: 06. září 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brisk N15C
 
 
Datum: 04. září 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: Martin Brož      IP: uživatel14423    
čau draci potřeboval bych radu . Mám jawa 50 dandy a ve vysokých otáčkách mi to kolísá . napadl mě kondenzátor ale ten sem tam nenašel . Nevíte čím by to mohlo bejt , nebo kde tam je ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Martin Brož      IP: uživatel14423    
přívod benzínu to neni všechno sem čistil asi 5 . a to důkladně . A ještě když jedu do kopce tak ve válci začne zvonit a spadne mi celej víkon na 0 . podle mího to musí bejt alektrikou ,ale nevim konkrétně čim .
 
 
Datum: 03. září 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych to spíš viděl na přívod benzínu
 
 
Datum: 02. září 2012 15:13
 
 
 
 
Jméno: Creative ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci šlo by tohle světlo i na jawu 20??http://www.fichtlkramek.cz/nahled/predni_svetlo_14cm22.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez uprav ne musel bys sundat masku pak by tam možná po nějakej uprávách šlo ale nejlepší je klasický z 20 nech ho tam
 
 
Datum: 02. září 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel14057    
ne
 
 
Datum: 02. září 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel14326    
Čus Draci,snažím se zapojit klakson na jawě 21 a furt mi to nejde jak blbec pořád čumím do schéma a když to tak zapojím tak to nebzučí a ani nesvítí světla tak prosím poraďte jo a ještě jsem zapoměl říct že je tam taková skříňka http://www.moto-ok.cz/spinaci-skrinka-bosch-klicek-jawaCz-p-355.html.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sorac za to srát :-D xDDDDDDDDDxD bože ja sem ko*ot :-DD každopádně jde o to že od cívky by měl bejt bzučák pořád pod napětím :-) já to mám jak jsem psal a funguje to dobře :-P
 
 
Datum: 02. září 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel14326    
Dík za odpověď a já to mám zapojené tak že drát od cívky mi vede do spínací skříňky a ze stejného otvoru mi vede do bzučáku.
 
 
Datum: 02. září 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Klakson naved takhle pokud to tak nemáš. Srát od cívky dej přímo na kalkson mislim že do pravý dírky když se divaš zezadu. a pak ved od přepínače světel kostru k druhýmu kontaktu na bzučáku a meloo by to bejt dobry... hlavně aby ten bzučak ybcl funkční !!!
 
 
Datum: 01. září 2012 22:38
 
 
 
 
Jméno: linkinc      E-mail:      IP: uživatel11643    
Zdarec hoši vyřešil sem problém s elektrikou na fíku jelikož ji na fíku vždy bylo a je nedostatek tak sem se rozhodl to změnit nyní mám 45W zapalování všechny tři cívky jsem usměrnil každou zvlášť a vše tp vedu do 6V baterky ze který napájim zapalování tranzistorový :-) přední světlo zadní světlo :-) světla svítěj plnym světlem nejsou závislý na otáčkách a zápalko krásně šlape :-).Jinač baterka má 6V 6Ah. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2012 17:26
 
 
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Toš děkuju za odpověď!!! Takových frajerú mám nejrači!Nečím se začne camrat a dyž se nekdo zeptá toš čučí.Toš si to strč do řiti!Až to budu potřebovat tak to určitě vyřeším líp a levnějc!Už si takový nekolikátý!A ešče se vás pár takových najde a budu akorát tak sprostý jak Franky kerýmu sem nedávno nadával protože sem netušil, že sú tady takový blbci!
 
 
Datum: 10. září 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj! Ten nápad se mě strašně líbí.Kdybych ešče jezdil na Pionýru, tak bych to asi tak udělal taky.Aj místo sem pro ni měl nachystaný.Akorát mě zajímá, jak si udělal regulaci?Nebo přímo do baterky?No nevím?Poděl se s ostatníma!Díky!
 
 
Datum: 31. srpna 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14408    
Ahoj draci. Mám Jawu 21, zapalování 20W a elektriku zapojenou dle příslušného schématu - 1.cívka indučka, 2.cívka přední světlo a klakson a 3.cívka zadní světlo. Problém je, že mi v zadním světle pořád praskají žárovky. Pomohlo by dát do zadního světla 2 žárovky? Místo tam na ně v držáku je, ale asi by se to dost hřálo. Nebo nějaký omezovač proudu? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no mám tam spinač... ale jteda jen na zadní brzdu :-D
 
 
Datum: 02. září 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel14410    
Ne,to jsem se ptal jubka :-D
 
 
Datum: 01. září 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14013    
Žádný jsem nedělal. Musíš jinam.
 
 
Datum: 01. září 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel14410    
Jak sis udělal to brzdove světlo?
 
 
Datum: 01. září 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne mělo yb to bejt dobrý.... já mám taky na fichtlovi jednom 12V vzadu protože mi to praskalo a na elektriku ted nemám prachy :-D :-) a ted na brzdový sem si děla jsem koupil 12V 10 W a taky to svítí a to mám 30W zapalování, vepředu 25W vzadu dohromady 15 W...
 
 
Datum: 31. srpna 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14408    
Dík. Mám 6V 5W, ale nebude 12V svítit zase moc málo?
 
 
Datum: 31. srpna 2012 9:35
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jakou máš vzadu žárovku ? jestli 6V tak tam dej 12V ... :-) a melo by to bejt OK
 
 
Datum: 31. srpna 2012 9:00
 
 
 
 
Jméno: hue      IP: uživatel14396    
Ahoj, chci se zeptat jakou žárovku mám dát dopředu místo 6v 35/35w, namontoval jsem vape 12v a chtěl bych vědět, jak moc výkonnější tam můžu dát. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 8:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
To Hue ... no vidím že patříš do skupiny stejnejch joudů, když nenapíšeš typ motorky a čekáš že to všichni víme. Ona se totiž odpověď dost odvíjí od toho jestli píšeš o pionýrovi, nebo velký motorce :-D
 
 
Datum: 02. září 2012 8:29
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš dát H4 12V 60/55W..........
 
 
Datum: 29. srpna 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: cibule      E-mail:      IP: uživatel14390    
Ahoj , koupil jsem si bezkontakt na fichtla a potřeboval bych radu . Vše jsem zapojil a nastavil podle návodu , mám nový kabely a svíčku ( bosch WR7AC) odtrh 0,5 . pastorek 13z , tryska 72 . ( a vyleštěné kanály ) . dvojku vytočím max 50km/h a na trojku max 68 km/h ( i z prudkého kopce ) což se mi zdá málo , a hodně vybruje . nevíte čím by to mohlo být ? malá tryska ? nebo to může být karbecem ? a nebo to mám nastavit nějak jinak ? Děkuju předem za odpověď a ochotu mi poradit . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: cibule      E-mail:      IP: uživatel14390    
no právě že je vše v pořádku a v původním stavu , dneska sem rozdělal , dal noví těsnění ještě jednou vyleštil kanály a zabrousil hlavu . a víc to prostě nedá . už mi nic jinýho nenapadá
 
 
Datum: 29. srpna 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
když ti to jezdilo před montáží VAPE tak to válec není, nepřisává ti to někde??? co filtrbox?? nevyndaval jsi zátky, těsní tí víko??
 
 
Datum: 29. srpna 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: cibule      E-mail:      IP: uživatel14390    
tak jsem to nastavil jak nejlépe šlo . vždycky sem nepatrně pootočil a projel to ale pořád to není ono po rovině 66 a víc ani ň .. z kopce na 1 39km/h na 2 61km/h na 3 69km/h a víc nevitočí .. je možný že by to bylo tím válcem ? je docela už vyjetej . pomohl by výbrus ?
 
 
Datum: 29. srpna 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
vape se dá celkem snadno naladit za jízdy
 
 
Datum: 29. srpna 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky špatnýmu předstihu máš nižší krouťák což na 2ku tolik nepoznáš, musíš ladit
 
 
Datum: 29. srpna 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: cibule      E-mail:      IP: uživatel14390    
ale to bych zase nevytočil tu dvojku do 52 ne ?
 
 
Datum: 29. srpna 2012 13:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to před tím jezdilo tak máš blbě předstih
 
 
Datum: 29. srpna 2012 12:59
 
 
 
 
Jméno: cibule      E-mail:      IP: uživatel14390    
dneska jsem si s tím hrál a nastavoval znovu dle návodu . koupil jsem novou jehlu a pořádně nastavil karbec . po rovině na 2 max 53 km/h a na 3 sem nedosáhnul ani 60 km/h , z kopce 72 km/h ... je možný že by to bylo vyjetým válcem ? rnprotože když sem po prvé zapojil ten bezkontak tak po rovině jel skoro 70 a byl celkem živý ale teďka to je čím dál horší . a nebo by bylo možný že je špatný to zapalko ?
 
 
Datum: 29. srpna 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Blbost,máš to špatně nastavený. Jestli něco vibruje,tak rozozená klika.....
 
 
Datum: 29. srpna 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: cibule      E-mail:      IP: uživatel14390    
odtrh 0,5 na svíčce . zapalování bezkontaktní vape http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bezkontaktni_zapalov_parez_pionyr2.html ... přijde mi to dost divný že z bezkontaktem to frčí ještě pomaleji
 
 
Datum: 29. srpna 2012 6:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
odtrh 0,5 na bezkontaktu??? tak to ti gratuju, jak jsi to udělal???:-D
 
 
Datum: 29. srpna 2012 6:35
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cezetak: tvoje keci ? dost pobavil :-D :-D
 
 
Datum: 28. srpna 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jubka: 80km/h.... origo tacho dost pobavil :-D :-D .... cibule: 18tis? dooost pobavil :-D
 
 
Datum: 28. srpna 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a co si pohraát s predstihem ? a odtrh... to kladívko pak nemusí stíhat... nemáš vochozenou vačku nebo tu hovadinu na kladívku jak se dotaký vačky... nevim jak se to menuje :-D .... a karbec... nevim maximalně by nestihalo dotykat do polovákovky plaivo jinak nevim.. :/ zase nemužeš od toho očekávat zázraky.. ale mužeš se podívat i na jiný aktory , jako sou ložiska v kolech, řetez atd...
 
 
Datum: 28. srpna 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: cibule      E-mail:      IP: uživatel14390    
no na starý zapalko sem z kopce vytáhnul 75 , myslím že by to šlo vejš :-) aspoň podle otáček když píšou 18 000 :-D no na starý zapalko to jelo skoro stejně jako na tohle , připadá mi jako kdyby nestíhal karbec . nevím co mám už zkusit . zdá se mi to prostě líný
 
 
Datum: 28. srpna 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tyvole bud rád za tech 68 .. i když já na uplně vymlácenim motoru z kopečka tech 80 dám :-D .... a jak se ti zdaj otáčky ? myslíš že by mohli jít vejš ? .. ono když jedu z kopce a mám plnej kotel tak prostě za boha se to nepřetočí ten motor :-D ale to tam mám asi 100 000 otáček :-D
 
 
Datum: 28. srpna 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: lukas 50      IP: uživatel12770    
zdarec draci potrebuji rychlou pomoc- cim to je ze svicka nehaze jiskru ale faja kope ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
máš po svíčce
 
 
Datum: 28. srpna 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pochopitelně je svíčka KO
 
 
Datum: 28. srpna 2012 13:08
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel14326    
Je špatná kup si novou
 
 
Datum: 28. srpna 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: ROMAN      E-mail:      IP: uživatel14386    
MAM PROBLEM S BABETOU 210.SLABE SVITI,SPIS VUBEC.KDYZ VYTAHNU JEDNU ZAROVKU,TA DRUHA TROSINKU ZESILI.KONTAKTY,KOSTRA VSE OK.DIK. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pristě vymačkni Capslok.. pokud to nedeleas Shiftem :-D ... zkontroluzj vzdálenost cívek na statoru od rotoru..
 
 
Datum: 28. srpna 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1723    
čus hoši, mám problém s pinckem, nejde do otáček, ale předstihem to určitě nebude, když mám nastartovanej motor a hejbu se zapalovánim, tak se skoro nic nezmění, pište, pokuď máte nápad, jak na to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
to bude přicpaný vzduchový filt tak si kup nový.
 
 
Datum: 27. srpna 2012 21:22
 
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 11:11:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu