Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel14447
 Ahoj draci.Chci se zeptat mam pionyra20 po repasi.Ale mam problem s tim,ze mi porad praskaj v zadnim svetle sulfitky mohl byste mi nekdo poradit co stim.Dik borci
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2012 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to teda jedno není protože existuje nějakej zákon mezi U,I a P
Datum: 11. září 2012 20:39
 taky mi to praská doma jsme našel 13V tak jsme ji tam dal ale stejně ve dne nesvitím to neje ani vydět. jo a jestli tma dáš 12V nebo 6 V je jedno záleží na Watáži
Datum: 11. září 2012 14:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 12v5w mě funguje bez problémů, ta 10w už se mi zdá že bere moc energie z předního světla... nebo to zapojit jako u 30w zapalování a je od praskání klid .. někdy teda
Datum: 11. září 2012 11:24
 spíš 10W
Datum: 10. září 2012 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 dej tam 12v a 5w
Datum: 10. září 2012 21:12
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
Posl.aktualizace: 18. září 2012 21:25
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 Videa klidne pošlu funguje na více způsobů snímaní otáček , na piu fungoval dobře , a měří celkem dost přesne ve srovnání s otáčkomerem stage 6 co se dáva na skutry , máme ho i s vetsím Led dislpeyem , tenhle byl dělán na ladění pionýra , tedy jen v dílně a pár projetí a hned zase dolu , jinak díky  taky sem řešil že není galvanicky oddělen ale máme to zapojené drátem z indukční civky 1, a funguje dobře ale já tozkusil a v pořádku , jen je trosku pomalejší ale šlape , mám dobré podmínky na výrobu el. sučástí , spíš me to bavi
Datum: 18. září 2012 21:25
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Martine!Úplně súhlasím s Chongem.A nejvíc se mě líbí poslední věta. Se zeťákem vymýšláme rúzný věci ale nemá jich kdo udělat.A když to aj ubastlíme na stole, tak už víme že to ide ale do konečnej podoby se to nedostane.A kdyby bylo potřeba nejakej materiál mám.Toš tak.
Datum: 14. září 2012 14:46
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No tak menu to má pěkný, teď jen aby to taky něco měřilo  . Ale nechci si tě dobírat, popravdě vytvářet menu je pro mě osobně ta nejotravnější část psaní kódu, takže za mě gut.. jen bych se asi na menu vykašlal, tohle se dá obstarat pomocí pár jumperů a je klid. Druhá věc je v tom, že číselný údaj není pro řidiče úplně optimální způsob čtení. Při čtení číslic se musíš více věnovat tomu co vlastně vidíš a to za řídítky či volantem úplně košer není a proto se i dnes většinou potkáš v autě s ručkovými přístroji. Tedy jedná se pak o poměrové měřidlo a zpracování takového údaje je pro řidiče rychlejší a má více času čučet na silnici a provoz. Osobně jsem kdysi dělal otáčkoměr pomocí procesoru co ovládal něco kolem 24ks LED a na první pohled púsobil jako klasika s A277D. Daly se ale jumpery nastavovat max. rozsah otáček. Další věc je rušení.. mám s tím na motorových vozidlech bohaté zkušenosti a speciálně ve spojení s procesorem to někdy bývá docela oříšek. Není od věci galvanicky (optronem, trafem) oddělit vstupy k mikropocesoru. Podle tišťáku tam moc tvarovacích obvodů nemáš a tak bych soudil že na rušení může být zapojení dosti citlivé. Taky musíš myslet při výběru součástek na to že motorové vozidlo pracuje ve velmi velkém rozpětí teplot, takže -20°C až 60°C by měl být základ funkčnosti, což ovšem LCD zobrazovač z principu nesplňuje...zamrzá...Neber to jako nějaké shazování, jen tě upozorňuju na úskalí. Za mě pochvala, dneska už moc lidí elektronika do hloubky nezajímá a ocením, když někdo jen nežvaní, ale jde s kůží na trh, takže vydrž u kopyta ševče
Datum: 12. září 2012 22:54
 to jo mazec.Ještě bych to chtěl ydět v akci třeba na pionýru.
Datum: 11. září 2012 14:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 fúha ta dosť namakaný otačkomer  klobúk dole
Datum: 11. září 2012 9:25
Jméno: jawař
IP: uživatel14082
 Co se stane když dám na jawu 21 do předu žárovku 12V 35W četl sem že to svítí o moc líp díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2012 11:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 měl sem ji na vape a vzadu byla 12v 1w diodka, svítilo to celkem dobře. dal sem ji i na 30w zapalování s 6v5w vzadu a tam to svítilo o něco líp... přesto ale když je ať na 20w - 30w dobrá žárovka tak to svítí taky dobře, dneska je totiž celkem problém koupit žárovku která fakt svítí tak jak má... tuhle sem si zase naběh s 15w .. dám ji tam a ona jen žhaví a není to závada v elektrice, pač sme ji zkusily ve třech fichtlech a všude stejný.. jiné svítí dobře, takže bacha na to.
Datum: 11. září 2012 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel14441
 Na 20w verzi bude svítit málo,,tam je to marný,,,na 30w verzi bude praskat...jedině že bys použil dozadu žárovku 12V/10-15w,pak by to mohlo fungovat...zkus a uvidíš...12V žárovky maj oproti 6V žárovkam výhodu,že líp snáší "přetížení"
Datum: 09. září 2012 20:52
 nebude to svítí vubec protože výkon světelných cívek je jen 30W ...
Datum: 09. září 2012 18:26
Jméno: 250
IP: uživatel14082
 Zdar draci jak posílit přední světlo když jedu ve tmě tak je to jako by nic nesvítilo jedná se o JAWA 21. Díky za rady SPĚCHÁ!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2012 12:14
Jméno: 250
IP: uživatel14082
 Já jsem tady na foru četl ze se tam dá 12V 35W a svítí to luxusně tak nevím
Datum: 09. září 2012 12:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dať 30W zapalko a do predu 25W žiarovku alebo si daj na volat svetlo z bycikla nejaké výkonové diodové
Datum: 09. září 2012 9:10
 Čau draci potřebuju poradit s čž 175/487 ohledně bliknů nevím jak je mám přesně zapojit,vím že se musí levá přední a zadní propojit a na druhý straně to samý a ukostřit se musí jedna nebo každá?A pak k tomu přerušovači jsou 3 konce a nevím teda vůbec poradte zkušený,třeba poslat plánek ručně nakreslený nebo tak něco,na netu jsem nenašel nic kloudnýho.Díky moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2012 19:24
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/schema/ciza co třeba tohle?
Datum: 09. září 2012 19:24
Jméno: Honza
IP: uživatel14013
 Ahoj, nedávno jsem se ptal na problémy se zadním světlem na Jawě 21 (často praskají žárovky). Jen připomenu - světlo je zapojené na samostatnou cívku dle schématu pro 20W zápalko. Teď už vím, proč tak často praskají. Na zadním světle bylo naměřeno 24V ( profi měřákem). A teď otázka, kde se proboha bere na Pinckovi napětí jak na Liazce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:03
 Pokud na pionýrovi praskají žárovky v zádu a svítí nádherně tak se to řeší tak že se do zadu dá 12v a 5w a je tím pádem všechno vyřešený
Datum: 16. října 2012 9:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Honzo!No to mě nenapadlo, že s tím kolečkem si to radil ty!Tak rozepisovat jako Chong sem myslel, že to je stejně zbytečný.Že si s tým neporadíš. Tam mě odradil ten dotaz na Zenerku.A pro Chonga moja adresa:"2beo@seznam.cz"Negdy by stálo za to si popovídat.Zkus se ozvat!A ten odpor při nízkých otáčkách vzadu by tolik nevadil.Toš tak!
Datum: 14. září 2012 15:10
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 když bude na stejné napětí, tedy 6V a 1 nebo 2W proč ne, ale počítej s tím že když prasne vlákno jedné z nic, pukne buď hned, nebo za chvíli i druhé vlákno. Ikdyž odpor se dá upéct taky..  Co se týká tepla... o 20% až 30% víc tepla určitě unese... ale jestli máš obavu, tak ten odpor se dá fláknout na kabel kamkoli cestou k žárovce i s případným nalepeným či přichyceným chladičem
Datum: 13. září 2012 12:03
Jméno: Honza
IP: uživatel14408
 Díky za radu. Nic méně, když paralelně odpor, tak proč ne dát rovnou paralelně 2 žárovky, na který místo ve světle je? Pomohlo by to? Ale v uzavřeným krytu by se dost hřály.
Datum: 13. září 2012 11:02
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Jen zenerka tě nespasí, budeš jí muset "podepřít" tranzistorem a z toho vyplývá že pak je nutné soustavu usměrnit a zároveň vyhladit. Tím zapojení pomalu ztrácí na jednoduchosti... bohužel. Podle mě by bylo pro Tebe vhodnější použít žárovku s větším příkonem. Takže je-li tam dneska 6V na 5W, tak tam dej 6V a nejbližší větší příkon. Experimenty se steným příkonem na jiných napětích nemá význam, důvody proč se mi tu teď nechce rozepisovat. Nebo to můžeš spáchat tak že paralelně k původní žárovce přidáš výkonový odpor, čímž přebytek energie zatlumíš (ovšem i při nízkých otáčkách), takže pokud se např budeš chtít zbavit nadbytečných 2W při 6V rozvodu, tak mi vychází že dáš paralelně k žárovce 18 ohmů v pouzdru 2W, ale osobně bych dal 5W aby se lépe zbavoval tepla.
Datum: 13. září 2012 7:54
Jméno: Honza
IP: uživatel14408
 Díky, ta dioda zní zajímavě. Jen elektronika není moje silná stránka. Se žárovkou se dá sériově, nebo paralelně? A katoda je asi jedno, ne? Když z cívky leze střídavý napětí.
Datum: 07. září 2012 8:19
Jméno: sejba
IP: uživatel14437
 Z toho si nic nedělej, to je dané starou konstrukcí. U novějších strojů je elektronika, která to utlumí... dnes většinou na 12 V. Zde se to řeší zenerovou diodou na 6V - 8 V, zhruba 10 A.
Datum: 06. září 2012 23:17
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 Já tomu v poho věřím protože kámoš má na 550 vepředu žárovku 12v 35w a dokonce se mu stává že občas praskne!!taky to nepobírám jak to může tak svítit už na volnoběh to svítí jak mě pincek na plný kotel
Datum: 06. září 2012 22:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Honzo dík za odpověď!Nech tak!Dyž tak tam dej ešče tu 12V žárovku.Ale ta bude brat zase míň proudu tak to napětí pújde třeba nahoru a svítit to bude stejně.3ak to zkus.A z toho měření si nic nedělej!Toš tak hlavně ať Ti to jezdí!
Datum: 06. září 2012 22:18
Jméno: Honza
IP: uživatel14013
 Ahoj Oskare. No měřil mi to známej automechanik. Je fakt, že ten osciloskop by mohl být hodně zajímavej  Až bude víc času, tak chci proměřit všechny cívky. Ale pincek mi teď jezdí jak víno, tak do toho nechci moc hrabat. Znáš to heslo - nevylepšuj, zkur...
Datum: 06. září 2012 22:09
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Honzo!Profi měřákem?Co to je?Pokud myslíš hodně drahý nebo s hodně funkcema?Dyť víš houby co Ti to ukazuje!Podívej se na to osciloskopem.Rači paměťovým.Abys viděl ty jehle kerý se tam objevijú ze zapalováníTo pak budeš mět strach se toho chytit co tam všecko uvidíš.A ešče to změřej na tý 10W žárovce.Toš tak!
Datum: 06. září 2012 21:28
Jméno: Honza
IP: uživatel14013
 Máš pravdu, že jsem to měřil na prázdno bez žárovky, ale na volnoběh. 10W žárovku tam teď mám, tak uvidím co vydrží. Kdyžtak zvýším na 12V. Ale stejně je těch 24V nějak moc na 6V zápalku.
Datum: 06. září 2012 21:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 lebo si to meral asi najskor na prázdno a a pri plnm kotli, ano inak ta mala cievka na zadne svetlo je riadne vymrdana mrcha  daj do zadu 12V a ked nie tak 24 žiarovku alebo namiesto 5W 10W
Datum: 06. září 2012 21:00
 4au draci zlobí mě dobíjení na čz 477 chtěl bych ho předelat na zapalko z pionýra jsou s tim náké veké starosti nebo upravy a dokázal bych to já jako "kutil" udělat dekuju za odpovedí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 22:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ani za 22 dní se člověk nedoví čím to bylo?
Datum: 29. září 2012 22:51
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 kontrolka svítí pořád a když odpojím paterku tak okamžitě chcípne
Datum: 07. září 2012 8:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jaký s tím máš problém, problikává ti kontrolka nebo je nízké napětí při chodu motoru? Problém může být i v baterii.
Datum: 06. září 2012 16:44
 No zapojenou el mam dobře zapalování mam nový vindaný z papíru a telátko sem si uš nechal 2x zmeřit a je funkční tak nevim co to může bejt
Datum: 06. září 2012 7:46
 Jak píše Kolečko, oprav dobíjení... Jestli si nevíš rady, tak zadej dotaz třeba ti pomůžeme.... Hlavně nechat origo zápalko...............
Datum: 05. září 2012 22:16
 Oprav dobíjení, zápalko z fichtla je krok zpět...
Datum: 05. září 2012 21:59
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Prosím vás, kolik je zapalovacích a světeůných cívek na mustnagovi? Já měl za to, že 2 zapalovací a jedna světelná, jenom co sem teď tak viděl, tak z toho mi vychází, že je to naopak, že tam jsou 2 světelný a jedna zapalovací, tak jak to je teda? Díki za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 13:00
 V serii je jedna zapalovací napojena na indučku a kladivko. Když to tunej na tyristor tak zapajej dvě zapalovaci, jedna živí "plošák" a druhá nabíjí kondenzátor. Když mi to haprovalo, jezdil jsem tak, že jsem mněl ty dvě světelný co jsou zapojeny do série, připojeny na 12V indučku a jenom jednu další světelnou na světlo. Mnělo to krapec větší výkon, přeci jen, větší jiskra. V noci to ale bídně svítilo. Teď tam mám jednu zapalovací s odisolovanou kostrou, zapojenou přes diodovy mustek na zapalovaní a doplněno baterkou 6V 2,5Ah. Baterka je tam jen pro start, na volnoběh ješte magneto nevyrábí dost napětí, zhasínám odpojením baterky, a tám taky kontroluju dobíjení, když jedu po rovině alespoň 50, vypnu baterku a jedu dál, tím vám, že magneto stačí plnit indučku a ješte i dobíjí baterku. Na roztlačení to chytá i bez baterky. K tyhle úpravě jsem byl dohnán když mi seriove zapalko po čase furt a furt haprovalo. Zapalování na stejnosměrný proud jišteno baterii je o dost méňe citlivé na mezizávitové skraty a stárnutí kondenzátoru. Nikomu to ale nevnucuji, jen konstatuji. Hodně zdaru!
Datum: 06. září 2012 13:00
Jméno: Zdenek
IP: uživatel14433
 no prej je to pro větší výkon z té cívky nebo co, sou totiž propojený, nějak se mi to právě taky nepozdávalo, proto se ptám tady  díki za odppověď
Datum: 06. září 2012 7:04
 když zapojíš mozek.. k čemu by byly 2 zapalovací cívky?
Datum: 05. září 2012 21:26
 čus máš tam mít jednu zapalovací a avě svetelný
Datum: 05. září 2012 20:01
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Zdar, máte někdo zkušenosti s velkým odtrhem? Mám totiž na mustangu odtrh 0,8 mm, při menším odtrhu to nemá snahu moc hodit jiskru. Je to pro mě záhada. Nevíte co by mohlo být špatně, že to háže jiskru až při takovém odtrhu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 12:49
 Díry tam vubec nejsou přesne, jsou větší a nastavuje se to škárometry. Já osobně stříhám uzké pásky z plechovky od ředidla. Tlouška 0.3mm. Takovou vuli uvadej v knižce MOTOCYKEL.Někdy je s tím na starém motoru dost problém, trošku mi hází rotor, ne moc, ale ne všude se ty pásky vejdou tak nekdy nastavování opakuji až kloužou všude po obvodě. Jinak při atmosferickém tlaku má házet jiskru aspoň na 0.5cm. Když sundáte fajfku, a date kabel mezi žebra válce, mněla by se jiskra objevit jako poměrne dlouhá bledomodrá niť. Taky to píšou v nejaký knížce. Je to zpusobeno tám, že při kompresi je ve válci tlak a tak přeskočí jiskra jen na menší vzdálenost. Výpočet je vzdálenost jiskry při atmosférickém tlaku, vydeleno kompresním poměrem. Příklad: 5 mm, deleno 9,5(kompresní poměr)=cca0.6mm. Hodně zdaru
Datum: 06. září 2012 12:49
 Vystřihneš si proužek plastu z pet flašky cívku povolíš strčíš proužek pod ní utáhneš a kleštěma pružek vytáhneš
Datum: 05. září 2012 13:03
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12249
 pardon, ze sa tak hlupo pytam, ale ako sa da na fichtli nastavit vzdialenost cievky od rotora? ved cievky su na statore upevnene dvoma sraubami- diery su presne dane...??? diky
Datum: 05. září 2012 11:38
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Nesklepnutá svíčka z 0,7mm na 0,4mm ?
Datum: 04. září 2012 23:11
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 vzdálenost zapalovací cívky od rotoru zkus jí dát dál
Datum: 04. září 2012 21:41
 kondenzátor
Datum: 04. září 2012 21:38
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim vás jaká síčka patří do čz 175/487 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 13:03
 Já jezdím na NGK B8HS. Oproti Brisku je možné tuhle svíčku i propálit vlivem odježdení intervalu 10tis. km, co se mi při Brisku nikdy nepodařilo, jelikož jsem byl nucen je měnit, čistit a odkládat...Hnus. Taky Denso by nemuselo být špatné. Dle netu bych volil 24-ku do ČZ a 26-ku do Pincka.
Datum: 06. září 2012 13:03
 Brisk N15C
Datum: 04. září 2012 12:01
Jméno: Martin Brož
IP: uživatel14423
 čau draci potřeboval bych radu . Mám jawa 50 dandy a ve vysokých otáčkách mi to kolísá . napadl mě kondenzátor ale ten sem tam nenašel . Nevíte čím by to mohlo bejt , nebo kde tam je ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 21:52
Jméno: Martin Brož
IP: uživatel14423
 přívod benzínu to neni všechno sem čistil asi 5 . a to důkladně . A ještě když jedu do kopce tak ve válci začne zvonit a spadne mi celej víkon na 0 . podle mího to musí bejt alektrikou ,ale nevim konkrétně čim .
Datum: 03. září 2012 21:52
 já bych to spíš viděl na přívod benzínu
Datum: 02. září 2012 15:13
 Zdar draci šlo by tohle světlo i na jawu 20??http://www.fichtlkramek.cz/nahled/predni_svetlo_14cm22.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2012 23:19
 bez uprav ne musel bys sundat masku pak by tam možná po nějakej uprávách šlo ale nejlepší je klasický z 20 nech ho tam
Datum: 02. září 2012 23:19
Jméno: Frank
IP: uživatel14057
 ne
Datum: 02. září 2012 13:06
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
Posl.aktualizace: 02. září 2012 9:54
 sorac za to srát  xDDDDDDDDDxD bože ja sem ko*ot  D každopádně jde o to že od cívky by měl bejt bzučák pořád pod napětím  já to mám jak jsem psal a funguje to dobře
Datum: 02. září 2012 9:54
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
 Dík za odpověď a já to mám zapojené tak že drát od cívky mi vede do spínací skříňky a ze stejného otvoru mi vede do bzučáku.
Datum: 02. září 2012 9:33
 Klakson naved takhle pokud to tak nemáš. Srát od cívky dej přímo na kalkson mislim že do pravý dírky když se divaš zezadu. a pak ved od přepínače světel kostru k druhýmu kontaktu na bzučáku a meloo by to bejt dobry... hlavně aby ten bzučak ybcl funkční !!!
Datum: 01. září 2012 22:38
 Zdarec hoši vyřešil sem problém s elektrikou na fíku jelikož ji na fíku vždy bylo a je nedostatek tak sem se rozhodl to změnit nyní mám 45W zapalování všechny tři cívky jsem usměrnil každou zvlášť a vše tp vedu do 6V baterky ze který napájim zapalování tranzistorový  přední světlo zadní světlo  světla svítěj plnym světlem nejsou závislý na otáčkách a zápalko krásně šlape  .Jinač baterka má 6V 6Ah.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2012 17:26
Jméno: linkinc
IP: uživatel11643
Datum: 12. září 2012 17:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš děkuju za odpověď!!! Takových frajerú mám nejrači!Nečím se začne camrat a dyž se nekdo zeptá toš čučí.Toš si to strč do řiti!Až to budu potřebovat tak to určitě vyřeším líp a levnějc!Už si takový nekolikátý!A ešče se vás pár takových najde a budu akorát tak sprostý jak Franky kerýmu sem nedávno nadával protože sem netušil, že sú tady takový blbci!
Datum: 10. září 2012 22:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj! Ten nápad se mě strašně líbí.Kdybych ešče jezdil na Pionýru, tak bych to asi tak udělal taky.Aj místo sem pro ni měl nachystaný.Akorát mě zajímá, jak si udělal regulaci?Nebo přímo do baterky?No nevím?Poděl se s ostatníma!Díky!
Datum: 31. srpna 2012 16:07
Jméno: Honza
IP: uživatel14408
 Ahoj draci. Mám Jawu 21, zapalování 20W a elektriku zapojenou dle příslušného schématu - 1.cívka indučka, 2.cívka přední světlo a klakson a 3.cívka zadní světlo. Problém je, že mi v zadním světle pořád praskají žárovky. Pomohlo by dát do zadního světla 2 žárovky? Místo tam na ně v držáku je, ale asi by se to dost hřálo. Nebo nějaký omezovač proudu? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2012 16:13
 no mám tam spinač... ale jteda jen na zadní brzdu
Datum: 02. září 2012 16:13
 Ne,to jsem se ptal jubka
Datum: 01. září 2012 15:05
Jméno: Honza
IP: uživatel14013
 Žádný jsem nedělal. Musíš jinam.
Datum: 01. září 2012 14:19
 Jak sis udělal to brzdove světlo?
Datum: 01. září 2012 13:45
 ne mělo yb to bejt dobrý.... já mám taky na fichtlovi jednom 12V vzadu protože mi to praskalo a na elektriku ted nemám prachy  a ted na brzdový sem si děla jsem koupil 12V 10 W a taky to svítí a to mám 30W zapalování, vepředu 25W vzadu dohromady 15 W...
Datum: 31. srpna 2012 10:24
Jméno: Honza
IP: uživatel14408
 Dík. Mám 6V 5W, ale nebude 12V svítit zase moc málo?
Datum: 31. srpna 2012 9:35
 jakou máš vzadu žárovku ? jestli 6V tak tam dej 12V ...  a melo by to bejt OK
Datum: 31. srpna 2012 9:00
Jméno: hue
IP: uživatel14396
 Ahoj, chci se zeptat jakou žárovku mám dát dopředu místo 6v 35/35w, namontoval jsem vape 12v a chtěl bych vědět, jak moc výkonnější tam můžu dát. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2012 8:29
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To Hue ... no vidím že patříš do skupiny stejnejch joudů, když nenapíšeš typ motorky a čekáš že to všichni víme. Ona se totiž odpověď dost odvíjí od toho jestli píšeš o pionýrovi, nebo velký motorce
Datum: 02. září 2012 8:29
 Můžeš dát H4 12V 60/55W..........
Datum: 29. srpna 2012 18:54
 Ahoj , koupil jsem si bezkontakt na fichtla a potřeboval bych radu . Vše jsem zapojil a nastavil podle návodu , mám nový kabely a svíčku ( bosch WR7AC) odtrh 0,5 . pastorek 13z , tryska 72 . ( a vyleštěné kanály ) . dvojku vytočím max 50km/h a na trojku max 68 km/h ( i z prudkého kopce ) což se mi zdá málo , a hodně vybruje . nevíte čím by to mohlo být ? malá tryska ? nebo to může být karbecem ? a nebo to mám nastavit nějak jinak ? Děkuju předem za odpověď a ochotu mi poradit .
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 16:45
 no právě že je vše v pořádku a v původním stavu , dneska sem rozdělal , dal noví těsnění ještě jednou vyleštil kanály a zabrousil hlavu . a víc to prostě nedá . už mi nic jinýho nenapadá
Datum: 29. srpna 2012 16:45
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 když ti to jezdilo před montáží VAPE tak to válec není, nepřisává ti to někde??? co filtrbox?? nevyndaval jsi zátky, těsní tí víko??
Datum: 29. srpna 2012 15:38
 tak jsem to nastavil jak nejlépe šlo . vždycky sem nepatrně pootočil a projel to ale pořád to není ono po rovině 66 a víc ani ň .. z kopce na 1 39km/h na 2 61km/h na 3 69km/h a víc nevitočí .. je možný že by to bylo tím válcem ?
je docela už vyjetej . pomohl by výbrus ?
Datum: 29. srpna 2012 15:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vape se dá celkem snadno naladit za jízdy
Datum: 29. srpna 2012 13:42
 díky špatnýmu předstihu máš nižší krouťák což na 2ku tolik nepoznáš, musíš ladit
Datum: 29. srpna 2012 13:37
 ale to bych zase nevytočil tu dvojku do 52 ne ?
Datum: 29. srpna 2012 13:32
 Jestli to před tím jezdilo tak máš blbě předstih
Datum: 29. srpna 2012 12:59
 dneska jsem si s tím hrál a nastavoval znovu dle návodu . koupil jsem novou jehlu a pořádně nastavil karbec . po rovině na 2 max 53 km/h a na 3 sem nedosáhnul ani 60 km/h , z kopce 72 km/h ... je možný že by to bylo vyjetým válcem ? rnprotože když sem po prvé zapojil ten bezkontak tak po rovině jel skoro 70 a byl celkem živý ale teďka to je čím dál horší . a nebo by bylo možný že je špatný to zapalko ?
Datum: 29. srpna 2012 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Blbost,máš to špatně nastavený. Jestli něco vibruje,tak rozozená klika.....
Datum: 29. srpna 2012 11:20
Datum: 29. srpna 2012 6:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 odtrh 0,5 na bezkontaktu??? tak to ti gratuju, jak jsi to udělal???
Datum: 29. srpna 2012 6:35
Datum: 28. srpna 2012 22:53
Datum: 28. srpna 2012 22:50
 a co si pohraát s predstihem ? a odtrh... to kladívko pak nemusí stíhat... nemáš vochozenou vačku nebo tu hovadinu na kladívku jak se dotaký vačky... nevim jak se to menuje  .... a karbec... nevim maximalně by nestihalo dotykat do polovákovky plaivo jinak nevim.. :/ zase nemužeš od toho očekávat zázraky.. ale mužeš se podívat i na jiný aktory , jako sou ložiska v kolech, řetez atd...
Datum: 28. srpna 2012 21:53
 no na starý zapalko sem z kopce vytáhnul 75 , myslím že by to šlo vejš  aspoň podle otáček když píšou 18 000  no na starý zapalko to jelo skoro stejně jako na tohle , připadá mi jako kdyby nestíhal karbec . nevím co mám už zkusit .
zdá se mi to prostě líný
Datum: 28. srpna 2012 21:41
 tyvole bud rád za tech 68 .. i když já na uplně vymlácenim motoru z kopečka tech 80 dám  .... a jak se ti zdaj otáčky ? myslíš že by mohli jít vejš ? .. ono když jedu z kopce a mám plnej kotel tak prostě za boha se to nepřetočí ten motor  ale to tam mám asi 100 000 otáček
Datum: 28. srpna 2012 20:43
Jméno: lukas 50
IP: uživatel12770
 zdarec draci potrebuji rychlou pomoc- cim to je ze svicka nehaze jiskru ale faja kope ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 21:52
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 máš po svíčce
Datum: 28. srpna 2012 21:52
 pochopitelně je svíčka KO
Datum: 28. srpna 2012 13:08
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
 Je špatná kup si novou
Datum: 28. srpna 2012 13:06
 MAM PROBLEM S BABETOU 210.SLABE SVITI,SPIS VUBEC.KDYZ VYTAHNU JEDNU ZAROVKU,TA DRUHA TROSINKU ZESILI.KONTAKTY,KOSTRA VSE OK.DIK.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 22:20
 pristě vymačkni Capslok.. pokud to nedeleas Shiftem  ... zkontroluzj vzdálenost cívek na statoru od rotoru..
Datum: 28. srpna 2012 22:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel1723
 čus hoši, mám problém s pinckem, nejde do otáček, ale předstihem to určitě nebude, když mám nastartovanej motor a hejbu se zapalovánim, tak se skoro nic nezmění, pište, pokuď máte nápad, jak na to
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 21:22
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 to bude přicpaný vzduchový filt tak si kup nový.
Datum: 27. srpna 2012 21:22
|



|