|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Čus draci,neřešitelný problém hoši,když je motor studený,tak jede super,ale když se trochu víc zahřeje (na 2T normální teplota),tak nechce jít do otáček,a to jak na stojanu,na neutrál,tak i za jízdy.Už nevím co stym.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 13:35
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 JJ dík,zkusím to.
Datum: 20. července 2009 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 zahod vzduchac a skus dat jinou trysku,treba je řízlá a hltí se to......
Datum: 20. července 2009 12:40
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 čau draci. Měl bych jeden takový dotaz vím že už to tu bylo hodněkrát. Chci si u mustaanga trochu zvýšit výkon, tím že si snížím hlavu válce. U Pincků atd. se používal stupen komprese 9,5 že? No nejde mi o to abych mě kompres 11 nebo víc.... Stačí mi tak 10 max. 10.3 tak aby se motor až tolik neničil. Rád bych věděl jak moc pujde poznat ted rozdíl. Samozdřejmě GO celého motoru ... to je jasné a taky jaký vliv má tryska 72 do karbece místo 68. Prostě a stručně chci tu hlavu trochu snížit tak co bych měl pak upravit aby motor tak netrpěl a aby fungoval tak jak má . Ufff tak to je vše. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 hele u seriovyho stroje muzes jit az na stupen 10.8:1 ,má to příznivý prinost na prubeh vykonu,spotrebu a jeste to nema vliv na zivotnost klikoveho ustroji.....pokud budes mit jehlovou ojnici,tak to vubec neres.....mosazny futro je horší..... trysku 72 ano,ale s primym filtrem a nebo odškrcenim origo airboxu.......
Datum: 20. července 2009 12:43
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 jj to jei jasné, proto ji nechci snižovat o tolik je mi jasné že každé snížení je na klikovce znatelné ....
Datum: 20. července 2009 12:18
 Snizenim hlavy trpi hlavne klika a loziska na klikovce.. tim bych asi zacal po snizeni hlavy.
Datum: 20. července 2009 11:34
 čau seso a ostatní sou tady na fichtlkraamku ty sponky na sedlo nebo se to dava jen k tem potahum pač ja bych potřeboval jen ty sponky díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 8:53
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1647.html
Datum: 20. července 2009 8:53
 čaute mel bych 2 dotazy ohledne čz 175/477 tak v jakym pomeru mam míchat olej s benzínem a potom jak seřídit předstih myslim hodnoty díky moc za odpovedi dyžtak napište na icq 350270988
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 9:07
 předstih 2,9 mm přd HÚ, olej M2T 1:33
Datum: 20. července 2009 9:07
Jméno: koki
IP: uživatel1488
 hlavně nepleťte primár ze sekundárem!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 Necháš si ho udelat na zakázku,je to nestandartni........ prodává se origo 14z ,pak 11z a pulspojka a pak vsem znama sada primaru 9z......
Datum: 20. července 2009 10:17
Jméno: koki
IP: uživatel1488
 kde seženu 12ti zubé kolečko na primární převod jawa 50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:17
 Nech si ho udělat....
Datum: 21. července 2009 10:17
 sorry teraz to vydim ze si pisal primarni sorry
Datum: 19. července 2009 23:51
Datum: 19. července 2009 23:42
Jméno: montiiik
IP: uživatel6565
 Čau draci!Chtěl sem se zeptat jestli někdo nezkoušel ze seriového výfuku dělat tuningovej?Jestli jo tak jak ste dosahli nejlepšího nárůstu výkonu?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 Ano........mel sem dve verze.......jedna se povedla,druhá zatím nebyla odladěna.......u první verze jel pionýr o trochu lépe nez se seriovým vyfukem
Datum: 20. července 2009 10:19
Jméno: Enigma
IP: uživatel6766
Posl.aktualizace: 19. července 2009 23:03
 samozrejme musi byt
Datum: 19. července 2009 23:03
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 caute. mam babettu 210. a jak se to pokouším startovat tak to přední kolo(asi spojkové) přeskakuje a neni to schopno se to nastartovat, nevite cim to muze byt? diky za každou dobrou radu,
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:40
Jméno: josef605
IP: uživatel5272
Posl.aktualizace: 20. července 2009 16:26
 tak tohle je uš moc
Datum: 20. července 2009 16:26
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 tak to je slusny to je motor z 250 nebo z 175 ??ja by zajimalo jak to jede to sa mosi stavet na zadní nee ?jaks ten motor tam narval
Datum: 20. července 2009 13:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to asi docela pojede
Datum: 20. července 2009 9:24
 extrem
Datum: 19. července 2009 22:41
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak to je znáámka panku!!!
Datum: 19. července 2009 22:35
 zdar chlapi davam dohromady babettu 210 a nevim v jakem poradi prijdou ty "o"krouzky do stredu unasece celisti dvojkove spojky jsou tam nejake kovove a jeden gumovy mnohokrat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 13:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Zadej odkaz babetta site .Je tam článek o spojkách babetta 210 a je tam řez motorem .Když si to zvětšíš , poznáš kde co patří.
Datum: 20. července 2009 13:23
 zdar mám problém už delší dobu scháním nějakou jawu 250 a nemůžu nic sehnat tak kdyby jste něco měli a prodávali napište mi na imejl diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:22
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 to si delas legraci,ze ano.......a skousis jestli by tu nekdo nemel nejakou kejvu za litr.....vychcanost no.......jinak pokud ji nemuzes sehnat,podivej se na motoinzerci,je jich tam asi 1000 na prodej!!!
Datum: 20. července 2009 10:22
 hoj kanci chci se zeptat jestly by něják nešel udělat elektrický startér na pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 ja osobne bych na to teda šel z prave strany motoru  problem by to nebyl,ale opičárna jo  Stacilo by jen pouzit zapalovani a startovani z minibike + nejakej vhodnej starter kterej to utahne.....ale nasleduje otazka: Jak to chces krmit??? baterkou? A to te stavi pred dalsi problem a to je dobijeni,jenze to se zapalovanim z minibike nejde,takze si zase v prdeli   takze bych to neresil
Datum: 20. července 2009 10:27
Datum: 19. července 2009 21:45
Datum: 19. července 2009 21:39
Jméno: MTB
IP: uživatel4226
 Čau kluci dneska sem si koupil 21čku když jsem jí projížděl tak jel úplně nádherně dojel jsem domů ještě jsem chvíli jezdil a všechno v pohodě. Chcipnul jsem ho a tak za hodinu jsem se chtel projet a to už jel nějak divně ani nechtěl držet plyn pak chcípnul a už jsem ho nemohl nastartovat ani nešel roztlačit nic. Pak chytnul chvíli jsem jezdil a tak za 500 metrů zničeho nic chcípnul. Pak mi ještě jednou chytnul ale to bylo všechno. Teďuž nechce chytnout vůbec jako kdyby neházel jiskru furt tlačim a nic čas vod času to blafne a pak zase nic. Benzín teče dobře jiskra je dobrá vůbec nevim čím to může bejt. Jestli vás napadá čím to může být tak napište. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:09
Jméno: Machis
IP: uživatel6771
 Zdar pokud ti tece dobre benzin a svicka dava jiskru tak mas ucpanou nekterou s trysek profouknout a jedes.
Datum: 20. července 2009 12:09
 no já bych sundal celý karbec, kompletně rozdělat a vyčistit, samozřejmě i trysky
Datum: 19. července 2009 22:54
Jméno: karlos
IP: uživatel6765
 kokni na trysku jestli neni ucpana
Datum: 19. července 2009 22:36
Jméno: karlos
IP: uživatel6765
 kokni na trysku jestli neni ucpana
Datum: 19. července 2009 22:36
Jméno: MTB
IP: uživatel4226
 svicku sem menil a hladi na je trochu vyší ale o málo
Datum: 19. července 2009 21:42
 mne to taky dela mustang a bylo to svcickou
Datum: 19. července 2009 21:36
 bych řekl že se ti hnulo zapalko
Datum: 19. července 2009 21:27
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no já bych začal právě tou výměnou svíčky. Taky bych se podíval na hladinu v karbecu, jestli se to nepřechlastává.
Datum: 19. července 2009 21:19
Jméno: MTB
IP: uživatel4226
 Jo a ještě svíčka je furt černá a mokrá
Datum: 19. července 2009 21:13
Jméno: MoorgeN
IP: uživatel5854
 Dobry den chcel by som sa spytat ci pasuje piest z čz 175/477 na nejaku jawu napr. 350 alebo 175jawu a opacne +ci nepoznate nejaku slovensku stranku kde sa daju zohnat veci na čz175/477 hlavne piest...potreboval by som to co najlacnejsie..
Dakujem za odpovede a rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nejde to, i 350 má pravý a levý píst, výřezy na pístu by se nekryly s přepouštěcími kanály. Myslím. že tento píst by neměl být problém sehnat i na Slovensku. Jestli už je ovšem válec v horším stavu, vyplatí se nechat udělat výbrus a píst, kroužky, čep a pojistky ti většinou dodají k výbrusu.
Datum: 19. července 2009 22:54
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6757
 čago draci tak uz sem dal dohromady svoji jawku 20 a jel sem ji projet ale strašně to cuká ,dusí se to ,vyskakují rychlosti někdy nejde ani vyřadit a blbne spojka i kdyz je vystelovana...asi to taky vidite na puleni motoru co..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:52
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6757
 Je to divný to co mi to dneska dělalo každopádně sem dojezdil ,musim to rozpulit..
Datum: 19. července 2009 22:52
Jméno: Tom
IP: uživatel5829
 To mě dělal mustang, taky, nechci malovat čerta na zeď, ale rozpůlil sem ho a blbnul furt, takže šel na díly.
Datum: 19. července 2009 22:41
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6757
 Teď už mi nejde vyřadit vůbec, můžu hejbat s řadící pakou jak chci a nenaskočí mi tam už nic...jinak vzduchovej filt sem tam neměl a dusilo se to a cukalo atd..proste hruza s filtrem sem to ani nerozjel..ale je zajímavý že ze začatku se mi to strašně dusilo jenom na jedničku pak už to jelo ale teď se to dusí a cuka už furt..
Datum: 19. července 2009 22:32
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 čus, no tak pokud vyskakují rychlosti tak to bude chtít rozpůlit motor tomu se nejspíš nevyhneš. K tý spojce, myslím, že už asi budeš mít opotřebovaný korky na lamelách. No až to rozděláš uvidíš sám, A že se dusí může spůsobovat třeba zanešenej výfuk (skus ho vypálit) a taky skus až to nastartuješ sundat vzduchovej filtr a uvidíš jestli to pojede líp, když jo tak buď filtr vyčisti nebo radši kup novej.
Datum: 19. července 2009 19:57
Posl.aktualizace: 19. července 2009 17:42
 zdar hoši,uš sem přišel proč mi nechytá moje 21 kdyš je teplá,ale nevim jak to vyřešit,kdyš je motor studenej chytne na našlápnutí ale jak je teplej tak mužu šlapat jak magor a nic.kdyš povolím ten šroubek co je v pravém deklu jak se šteluje spojka tak chytne ale kdyš ho teda povolim tak zas nevystavuje spojka,co s tim?lamely sou nový.a ještě jak se zahřeje tak je takovej línější nechce se mu moc jet,co s tim?dík za všechny rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 23:56
Jméno: MICAK
IP: uživatel6767
 to dela aji mne co bys chtel je to jawa  skus to naslapnou¨t vetsi silou a hned na poprve a pridej trochu plynu
Datum: 19. července 2009 23:56
 když tito nechce chytat tak to skus nahnout na pravou stranu a možná to pujde mě taky nechce chytat teplej ale jak ho nahnuna pravou stranu tak chytne krásně ale nevim proč chytne teplej jenom když ho nahnu
Datum: 19. července 2009 22:26
 mne jak se zahreje tak mi dela neco podobnyho ale nastartuje mito si ce to chvili trva ta 4 * musim slapnout a kdyz to nastartuju tak se to mu vube c nechche do kopcu fakt netusim a spojka nebere skoro vubec
Datum: 19. července 2009 21:50
 já právě taky nevim co by to mohlo dělat,ale docela mně to štve
Datum: 19. července 2009 20:41
Jméno: drak
IP: uživatel4284
 cus ej bracho dela mi to upe to same jak se zahreje tak muzu slapat ze by mi noha upadla... tak newim cim to muze bejt.. ale jeste ze jde roztlacit.... tet budu vymenovat krouzky gufero vsechno co de tak pak uvidim jestli to pomuze...
Datum: 19. července 2009 19:38
Jméno: drak
IP: uživatel4284
 cus ej bracho dela mi to upe to same jak se zahreje tak muzu slapat ze by mi noha upadla... tak newim cim to muze bejt.. ale jeste ze jde roztlacit.... tet budu vymenovat krouzky gufero vsechno co de tak pak uvidim jestli to pomuze...
Datum: 19. července 2009 19:37
Jméno: drak
IP: uživatel4284
 cus ej bracho dela mi to upe to same jak se zahreje tak muzu slapat ze by mi noha upadla... tak newim cim to muze bejt.. ale jeste ze jde roztlacit.... tet budu vymenovat krouzky gufero vsechno co de tak pak uvidim jestli to pomuze...
Datum: 19. července 2009 19:37
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Čus draci! Mám taký dotaz: Jak nejlíp zavařit karter na Jawě 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 21:42
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 díky za rady
Datum: 20. července 2009 21:42
Jméno: Horst
IP: uživatel6760
 Čau.Dobrá rada od ce Zetaka. Na TIG použij tyčinku Al-si 12 +argonmix. Při svařování MMA elektrodu E-S 642 .Ale,ale pokud nemáš zkušenosti se svářením,zeptej se v zámečnické dílně nebo nejlépe ve svářečské škole.Tam tě to zavaří za malý peníz.Hodně zdaru.
Datum: 19. července 2009 20:31
 TIGem
Datum: 19. července 2009 17:02
Jméno: kajaw
IP: uživatel6756
 Nazdar hoši měl bych dotaz táta přines od jednoho chlapa ze vsi volej je to ratioparts 2t olej do sekaček a malých motocyklů je krásně červenej a píšou na něm že je pro vysokotáčkové 2t motory udržuje válec čistý a že je tvorba úsad výrazně omezena a tím je zabráněno vzniku samozápalů a že udržuje čisté výfukové kanály a tlumič výfuku jo a je za 71kč tak se chci zeptat jestli to za tu cenu neni ňákej shit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:13
Jméno: kajaw
IP: uživatel6763
 takze podle vas to je dostačujcí volej do stadiona s11
Datum: 19. července 2009 22:13
 tak API-TA uz snad ani neexistuje, TB je jak vsichni wi jeden nejmenovany oil co se tu casto resi, TC uz sou oleje co umi mazat, je to treba v nizsi tride TSF od Mogulu atd...cili to ber...jasna paka
Datum: 19. července 2009 22:01
Jméno: kajaw
IP: uživatel6761
 no flašce je napsáno API-TC, ISO-L-EGB, JASO FB.
Datum: 19. července 2009 21:36
 Jakou to má výkonostní třídu? Jestli to není API TA tak to ber.
Datum: 19. července 2009 21:02
Jméno: kajaw
IP: uživatel6759
 71kč za 1litr a neni to čepovanej.
Datum: 19. července 2009 20:02
 este dotaz - tech 71 Kc je za litr nebo za pul litru?
Datum: 19. července 2009 19:44
 co bys nechtel, Stihl je taky cervenej a jakej je to oil, a to stoji jen priblizne kilo na litr...pokud bude delat aspon pulku z toho co se pise tak to ber...jinak to asi bude mozna cepovanej ne?
Datum: 19. července 2009 19:43
Jméno: kajaw
IP: uživatel6758
 no vono moc kvality na tom nebude za 71kč litr vtom bude ňáká bejkárna.
Datum: 19. července 2009 19:07
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 ma to cenu to kupovat...
Datum: 19. července 2009 18:04
 nemusí být dobrej, ale aspoň to není shit......  ....všechny co jsou červené, tak jsou aspoň trošičku kvalitní
Datum: 19. července 2009 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 19. července 2009 17:53
 tak už proto, že je červený, by to neměl být shit.....třeba M2T je shit od pohledu, bo je hnědý
Datum: 19. července 2009 17:43
|



|