Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 19. července 2009 12:02
Jméno: viktor009
IP: uživatel6748
 jak to někdo dokaže tak zničit??? to by mě zajimalo
Datum: 19. července 2009 12:02
 uprimnost je ryzi vlastnost ale gdyby aspon ten motor jel tak to nejakou cenu ma...jinak to nestoji za nic, sedlo nedrzi, vidle vycochtany, tachac vyvrakovany, blatnik ala cross uprava, neudrzovany, podle krize je to prekopavka z 20 a jelikoz je to druha geenrace v poslednich letech vyroby tak bych rekl ze bude znacne nespolehlivy...aspon ze je teda uprimnej
Datum: 19. července 2009 11:51
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Až na ten sestřih nevypadá špatně.Za litr slušný.
Datum: 19. července 2009 11:06
 Dobrý den, můžete mi prosím poradit jak se vyvažuje a vycentrovává klika? Bylo by to na stočenou kliku, která je stočená na 80 mm.....děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:20
Jméno: jay
IP: uživatel5395
 Asi ti stim tady nikdo neporadi takovejhle dotazu uz tady bylo a vzdychky 0 odpovedi taky sem si nechal stocit kliku a asi to udelam tak ze ji slisuju pak necham vycentrovat na hodinkach vypocitam si jakou zatez dat na ojnici a pak uz jenom budu vrtat do ty doby dokud se to na pravitkach ani nehne uvidime no
Datum: 21. července 2009 14:20
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 80tka klika snad ani poradne vyvazit nejde mel sis to nechat udelat na 90mm pak by to slo ale zadna prdel by to nebyla.Jinak centrovani se provadi na hodinkach na soustruhu
Datum: 21. července 2009 14:14
Jméno: pepa
IP: uživatel768
 zdravim draci, co mi doporucujete koupit v 15 jak budu mít řidičák\? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 13:33
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ty vole hosi ja uz od 8let jezdim na fichtlu ted je me 14 a začinam s 350 a uplne v pohode,uz sem skoro na vsech motorkach
Datum: 20. července 2009 13:33
 čau doporučuju začit od slabeho a postupovat na silnějši
Datum: 19. července 2009 12:12
 kup si stadiona nebo jawettu
Datum: 19. července 2009 11:30
 robby ma vyhodu v tom ze das rozetu s dandy co ma o 8 zubu min a pak uz to jede fakt prepichove,, a nebo kyt za 3000kc na sedumdesatku a pak to je fakt jako 125,,,, a robykk,,,,ale kdyz ti je 15 tak nemus hde spechat,,,,ta babeta jednorychlostni je super stroj na samej zacatek,,, aspon hned neprides o zivot ci zdravy, tak jako v pripadech,,kdy na to poprve sednou a hned je pruser
Datum: 19. července 2009 10:06
 kámoš má derbi senda, ale má to trošku otevřené, ale je to jako křovinořez, ptž to je dvoutakt
Datum: 19. července 2009 9:10
Datum: 18. července 2009 23:10
 kup si radsej jawa robby,no to je uz stroj na 15 let a má v technicáku 45km/h
Datum: 18. července 2009 23:02
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 babetu ty voe
Datum: 18. července 2009 22:54
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 cawte draci poradte mi.chcel bi som zvizit maximalne otacky motoru a celkovi rozbeh pioniera .poradte mi co mam upravitokrem vifuku dakujem za vsetky radi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 22:32
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec draci udělal jsem si na fichtla neon a ted mám problém se zapojením.. Nevím kam to zapojit. Jestli na světelnou cívku, nebo indukčku nebo kam? Máte někdo zkušenost. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 7:26
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Uplně nejlepší by bylo kdybys tam někam nainstaloval baterku a zapojil to na beterku!
Datum: 20. července 2009 7:26
 no je to tak ze mislim ze más ten neón na nestriedavé napatie ze? tak treba svetelné cievky spojit a a zapojit tam usmerovac napetie aby tam bolo nestriedavé napatie...potom musis + zapojit na cievky (cez osmerovac) a - treba zapojit na kostru
Datum: 18. července 2009 23:00
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 + na civku a - na kostru aspon myslim
Datum: 18. července 2009 22:57
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Taky jsem si říkal na světelnou. a + na jednu a - na druhou? nebo jak?
Datum: 18. července 2009 22:51
 treba to zapojit na svetelnú cievku
Datum: 18. července 2009 22:33
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 caute, ta jawa dandy 50 ,, je to spolehlivy a kvalitni stroj? a kde se to vyrabelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 22:21
Jméno: luko
IP: uživatel5041
 Hele jak dopadnu kdyz si na babetu vezmu spolujezdce? Da se na tom uplne nouzove nak dojet ve dvou? Hodilo by se mi pri jedny akci si vyzvednout a odvyzt holku od vlaku, bohuzel jako dopravni prostredek tam bude pouze cizi babeta. Ja na tom jel navic fakt jen parkrat a na puceny a tak ani nevim jak by to na tom slo jet ve dvouch. Je to asi 4 km po silnici kde vubec nic nejezdi natoz aby tam byli poldove takze tohodle se nebojim, ale spis aby se s tim nic nestalo - je tam jeden docela prudkej kopecek dlouhej asi 1 km a nerad bych to majiteli utavil - ani nevim jestli mu to mam rikat ze to chci pucit proto abych sjel dolu k vlaku a pak abysme na to sedli oba a jeli zas zpatky. Ale druha moznost je holt ze ji pudu naproti pesky coz se mi fakt nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 17:39
Jméno: luko
IP: uživatel3079
 Tak dobry - holku na nosici to uvezlo... Sice presne jak jste rikali, sedla si a pera sly pekne dolu nejspis na doraz, ale na rovince kolo este o nic nedrhlo (pri prejizdeni nerovnosti uz jo - asi je moc tezka  Takze se jelo pres drncaky opatrne. Dokonce si i nohy nekam zamotala aby s nima nemusela soupat o silnici  Docela to jelo a pak do kopecka to moc uz netahlo a muselo se tomu nalozit plnej ale nic se tomu nestalo - jen mi prislo ze kopec byl prudsi a prudsi nebo zavazi na nosici tezsi a tezsi  Ale dikes
Datum: 23. července 2009 17:39
 kdyz mas dobroubabetu do kteri do tejka benal tak bez problemu ja by teda jel
Datum: 19. července 2009 12:34
 zdár my sme jezdili na koradu (skoro to same) normalně ve 2 a v klidu nic se tomu nestalo aj to pěkně tahlo do kopcu
Datum: 19. července 2009 12:17
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jezdili sme na babate normálne ve 2 to neni problém ale do kopce budes muset mozna slapat
Datum: 19. července 2009 10:00
 bez rači pesky pesky babeta nani delana pro 2 nejsou tam stupačky pro spolujezce a ted by vas to nemuselo uvezt a tak by to bylo jeste trapne
Datum: 19. července 2009 9:00
Jméno: pepan
IP: uživatel6714
 Tak já si myslím, že hlavně budeš mít problém se zadníma pérama, takže si blatník sedne na zadní kolo a nepojedete nikam. Jinak si ale myslím, že pro jednou se rozhodně babeta nezblázní - no ale dělat to každej den, tak za 2 roky nevím, nevím.....
Datum: 18. července 2009 22:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to jsou starosti
Datum: 18. července 2009 22:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hoši má nekdo zkusenosti s vyfuky SHARON , vim ze to sem tak uplne nepatri , chtek bych to dat na varadero .diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:52
 Ja mam YBR 125 a koupil sem si ho tam a nemužu si ho vynachvalit prostě jednoznačně SUPERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 19. července 2009 9:52
Jméno: Varan
IP: uživatel1093
 Zdravim,měl bych dotaz:nevyte někdo kde jsou fotky toho upravenyho pionýra s motorem myslim že ze 175 nebo takovym nejakym motorem,kdysi tu byl odkaz,tak jestli by jste ho sem nekdo nedal nebo neposlal na mail- schwin@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 12:22
Datum: 19. července 2009 12:22
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci chtěl bych se zeptat: do převodovky pionýra tu sesa prodává je uzavřené bronzové pouzdro,to otevřené tu nemá, nevadilo by kdybych koupil 2 uzavřená a jedno provrtal a dal je tam ? šlo by to?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 19:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sory ja se díval tak před měsícem a neviděl ho tu, sory
Datum: 18. července 2009 19:27
Datum: 18. července 2009 19:24
 Zdar draci, pomoh by mi někdo identifikovat tenhle karburátor?: http://uloz.to/2138559/karb.zip
Kdysi jsem ho koupil od jedný pochybný existence (myslim že snad i jezdí cross, nevim) a myslim že z fichtla to asi nebude. Od oka má (proti fichtlu) vnitřní průměr menší (až nebude pršet, tak to možná změřim), ale hlavně - byl bez jehly (v plovákový komoře) a spodek karburátoru je...no, posuďte z fotky - já znám jen fichtly se jakýmsi ,,šroubkem''. Napadá mě jestli nešlo třeba o Stadion S23 (S22 má hranatou plovákovou komoru a S11 má vejce) nebo o jawu 05. Teď to nevim jistě (na S22 už šroubky fakt povolovat nebudu), ale myslim že ten vnitřní průměr je větší než u S22 -> podle toho usuzuju že to bude něco mezi S22 a fichtlem. Nebo žeby jawetta sport? Mě hlavně zaráží že nevim, jak by měla držet ta jehla (u plováku) a tam mě napadlo, jestli to neni pro plováky co ji maj už v sobě (Stadion). Díky za každou radu, docela by mě zajímalo co jsem to koupil  Omlouvám se za kvalitu fotek, má to jen 3,2MP a makro tomu zrovna moc nejde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 13:16
 zajic13-> no tak kámoš má originální 05 a když mu to nezapalovalo, tak jsem si všimnul, že tam má 30W zapalování
Datum: 19. července 2009 13:16
 ze stadiona S22 nebude, tam mam originální a ten má ,,filtr'' (síťku) nasazenou přimo na sobě - tam by se hlavně filtr nikam nevešel  . No já myslim že ty plováky nebudou hrát takovou roli, půjde o to, co seženu za vršek  Na S11 mám plovák z S22 (to jsem zjistil až nedávno) a až na to že to jede poderžele rychle (kolem 60km/h) nic nepoznám  Jen ta reakce na plyn nevim jestli je plovákem - u S11 když běží na volnoběh zatáhnu, motor změní tak na 2 vteřiny zvuk na hlubší a pak teprv lezou otáčky nahoru...zato u S22 zatáhnu a motor mi skoro vyběhne z rámu (mám na šoupátku jehlu z fichtla - ta původní byla moc krátká (nezajížděla) a byla divná - konec nebyl do špičky a byla podezřele široká). Myslíte že by dovnitř šla nějaká jehla (kdyby to jinak nešlo) zadělat? - abych tam moh dát ,,normální'' plovák a vršek z dvacítek  Záleží hlavně na tom vršku - u Stadiona zavírá přívod ta ,,jehla'' v plováku, u fichtlů to zavírá plovák přes ,,ventil'' (jestli to tak můžu nazvat). Vypadá to že seženu vršek asi jen z fichtla, tak se v tom budu muset pohrabat...uvidim. Kámoš mi nabízí kompletní funkční karbec z jeho 05, ale chce za to karbec z 20...ale ten už neni můj a on to pořád nechce pochopit  Ono zejtra vlastně přijede, tak to omrknu jak je to vyřešený
Datum: 19. července 2009 13:15
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no ja mam na 05 karbec na chlup stejnej jako na mustangovi..je to original? a plastovej airbox taky jako na mustangovi...
Datum: 19. července 2009 9:18
 to zahod co si dal te pochybne existenci vzdy tam ani
Datum: 18. července 2009 22:43
 no tendlec karbec me utkvel z jedny fotky gde prave mel jeste hlinikovej airbox (na fikovi), pak uz se montoval pry i ten plastovej...foto se pokusim jeste negde sehnat
Datum: 18. července 2009 21:30
 tohle je z pozdejsich typu jawy 05,prvni 05 mely karbec jako s22,tenhle ale ze stadaka neni,plovak ze stadaka tam asi pasovat nebude,porovnaval sem je a sou trochu jiny(jinak dlouhy),ale nevim jestli by to vadilo,jinak airbox je na tohle uz plastovej,hlinikovej je jenom na ty karburatory ze stadaka s22(mam doma tak vim),pokud se pletu tak me prosim opravte
Datum: 18. července 2009 20:36
 tenhle karbec je ze Stadiona 22....mám ho na něm....je stejný....a jehla je přímo v plováku...
Datum: 18. července 2009 19:34
 OK, díky  A jak je to s tou jehlou? - nějak se tam zadělává, nebo tam mám sehnat plovák ze stadiona? Za předpokladu že bych to chtěl používat.
Datum: 18. července 2009 17:59
 pokud je na tom neco zvlastniho (coz krom ty jehly nic neshledavam) tak je to z 05, dif. to ma tusim 15 a daval se na to misto umelohmotneho hlinikovy airbox, z toho karbece pak primou navaznosti vznikl klasicky PSB Jikov 2917 cili karec na poslednich motorech...cili todlec je z 05...
Datum: 18. července 2009 17:34
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 zdravim draci vim ze to sem nepatri ale nemate nekdo motor na babetu 210 nebo nevite jak bych ho mohl sehnat dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 17:32
 prodam celou babettu,napiš na mail
Datum: 18. července 2009 17:32
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdárec šel by v domácích podmínkách vyčistit chemicky hliník a jesi joo co potřebuju za věci abych si to moch vičistit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 16:25
Jméno: Peťán
IP: uživatel6741
 Čus, pomohl by mi někdo jak zapojit zapalko z motorové pily do pincka? Předem děkuji za všechny rady a vaši pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:15
 No asi nebude problém v zapojení ale spíš budeš mít problém s nastavením
Datum: 19. července 2009 9:15
 ked más zapalko z motorovej pily tak nemusis nic zapojit len vypinac
Datum: 18. července 2009 19:18
 ked más zapalko z motorovej pyli tak nemusis nic zapojit len vypinac
Datum: 18. července 2009 19:17
 mám dotaz: http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr/ chci si koupit tohle. a mám na vás hoodně dotazů: 1) zvedne to výkon? (dám tam tu trysku 72) 2) budu muset pak nějak poštelovat karbec (seřídit) ? 3) nestačilo by si koupit trysku 72 a docílil bych stejnýho výsledku?
Díky za informace!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:47
Jméno: zevla
IP: uživatel5633
 Kdyz das samotnej filtr bude chuda smes protoze bude moc vzduchu a malo benzinu ale kdyzdas samotnou trysku zase budes mit bohatou smes takze se ti to bude dusit.Takze dej oboji najednou ale urcite je to lepsi nez to puvodni protoze kdyz pridas pllyn tak to neaha 5 vterin jestli to chcipne nebo jetli se to rozjede jako s tim puvodnim.
Datum: 19. července 2009 9:47
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 výkon ti to nezvedne ani s tou tryskou, měl sem na fechtlovi obojí, ale má to s tím filtrem suprový zvuk
Datum: 18. července 2009 19:29
Jméno: TOWINNN
IP: uživatel1196
 no tak výkon to moc nezveden teda skoro vůbec trysku 72 dej a nic víc štelovat nemusíš
Datum: 18. července 2009 16:08
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 Synovec dodělal řidičkák a chce si koupit piňoura ale nevi kolik si má nachystat na pojistku a přepis a já taky nevim nevite kolik to stoji? chlapi v práci sou babetysti jako já děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 11:55
 Tak to je podle mě trochu málo....  Pojistka je přemrštěnáí to jako jo.....nechá se to pojistiti i kolem 200 bez bonusů. Přepis stojí podle mě už 500, technická kontrola jak kde ale 400 a evidenčka kolem 200..... nejsou to ověřený ceny lovim je z hlavy ale tak nějak to odpovídá....
Datum: 19. července 2009 11:55
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 pojistka tak 300-350 bez bonusů, přepis 300, evidenčka stávala 100.
Datum: 18. července 2009 17:02
 zdar chlapi, chci se zeptat: jeden chlápek má čz 125 v perfektním stavu, ale má problém. byla odhlášená z provozu, ale majitel má velký techničák. Dá se znovu přihlásit aniž bych musel obstarávat veterásnký papíry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 14:54
 Zdar draci když pojedu s fichtlem na evidenčku a mam všechny papiry krome SPZ když me zastaví policajti ja jim ukážu je je to přepsaný na me ale eště nepřihlášený a že SPZ není mužou mi dát pokutu nebo srazit body ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 9:34
 mužou a hod ně
Datum: 26. července 2009 9:34
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 můžou
Datum: 18. července 2009 14:41
 Ahoj, draci. Jak často měníte olej v převodovkách svých 2t miláčků? Mám těch strojů několik (srdeční záležitost), takže o výměně rozhoduje spíš roční interval výměny a ne najeté kilometry. Ale teď si uvědomuji, že časové omezení životnosti oleje překračuji. Na něčem se jezdí víc na něčem málo. Teď čtu, že minerál by měl vydržet více let. Jakou máte zkušenost? Měníte olej maximálně po roce? Mám dojem, že i po roce ten olej pořád maže dobře. Ale asi je rozumné to na začátku sezony měnit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 21:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Třeba u auta jsou vstupní otáčky u převodovky stejné jako u motoru, ale o ty otáčky ani tak nejde. Hlavní rozdíl je v tom, že v motoru jsou podstatně vyšší teploty než v převodovce. Naopak v převodovce jsou zase podstatně vyšší tlaky. Jinak ovšem motorový olej degraduje podstatně rychleji, hlavně vlivem produktů spalování, čím více studených startů a jízd na kratší vzdálenosti tím rychleji. Ale také vlivem vysokých teplot. Proto také v motorovém oleji jsou jiná aditiva než v převodovém.
Datum: 19. července 2009 21:51
 L - ty otacky jsou samozrejme priblizne ale gdyz to vemu kolem a kolem, tak nejenze je to dvakrat dokola ale gdyz si vezmes kolikrat ti vykona otacek klikovka za minutu, kolik tam mas valcu, gdyz si vezmes ze kupr. 4 valce - 4 ojnice - 8 loziske na ojnici + loziska na klice + treni pistnich krouzku, pistniho cepu, ventilovych vacek a to vse je pri kupr. 4ooo ot. tak to ma uplne nesrovnatelne podminky nez ty co panuji v prevodovce, tam mas akorat loziska, hnanou a hnaci hridel, synchrony, kolecka a pakr dalsich drobnosti a tim to hasne, zadny extremni tepelny namahani, zadne kovove necistoty (v mire vetsi nez male), karbon (nebot motorovy oil rozpousti usazeniny, viz. zkratka oleje M6AD - D - detergent), a mnoho jinych...navic klika ti udela tech 4ooo ot., preleze to pres primarni obeh do spojky, zmeni to otacky a sila jde do prevodovky, takze v prevodovce pak je kupr. "jen" 1ooo ot....v motoru je to hlavne nasobene tou teplotou, tlakem, narocnosti atd...
Datum: 19. července 2009 13:35
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 V podstatě máš celkem pravdu, motorový olej má mnohem kratší životnost než převodový. Jak jsi ale přišel na to, že v motoru jsou 100x větší otáčky než než v převodovce? A o té celoživotní náplni do převodovek aut se také vedou nekonečné diskuse, třeba na http://www.oleje.cz
Datum: 19. července 2009 13:15
 no ze se motorovej u 4T oilu meni co rok je pravda, taky to ma uplne jiny naroky a tlaky...gdyz si vezmes ze prevodovej oil ze i novejch aut uz nemeni a je tam stale jedna a tataz napln po celou zivotnost motoru tak je motorovej oil v motorove skrini naprosty opak...ma to tam tak 100x vetsi otacky, treni pistnich krouzku, mazani lozisek na klice, vstrikovani na pist, proudeni olejovymi kanalkami, cerpadlem vyhanene nahoru k rozpalenym ventilum (hlavne vyfukovy), to jsou podminky ktery v preovodvce nenajdes...proto je taky v motoru olejovy filtr (hruby i jemny) ktery se tez meni pac zachytava kovove necistoty treba z pisnich krouzku, z toho oleje se postupem casu stava oil nasyceny kovem, takova kolomaz, tam je jasny ze se to musi casto menit...a v prevodovce? akorat to maze prevodove ustroji, spojku (nejvice namahana cast) a chladi, to je vse...jak rikam, gdyz u dnesnich aut je tam jen jedna napln po cely zivot prevodovky, proc by PP80 ve fikovi nevydrzel 5 let a stale mazal, zalezi jak casto se s tim jezdi, jake tam panuji teploty a dalsi ale tech 5 let je zda se podle me je dobra zivotnost...
Datum: 19. července 2009 11:58
 Díky za uklidnění a hlavně info, které jsem ani nevěděl. Já se jen bál, jestli to nějak neoxiduje nebo nedegraduje nebo tak. Ale je fakt, že olej v obalu, taky vydrží pár let, tak proč by nevydržel ten v převodovce. Ale asi mě vylekal i fakt, že olej u auta, ikdyž ten motorový a ne převodový, se mění max. po roce. No provedu postupně raději kontrolu průhlednosti a jestli nepění a maže.
Datum: 18. července 2009 17:58
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Já ho měním jen když půlím motor, čili tak jednou za pět až sedum let. Jinak stejně pořád dolívám, čili ta náplň se mění průběžně
Datum: 18. července 2009 16:27
 ten oil vydrzi klidne i 5 let stale mazat (PP80 - 90), zalezi jak moc se jezdi, jak uz zacina penit tak ztraci vlastnosti a je dobry ho vylejt (a vyvarit v nem retez pac cim vyjetejsi olej, tim lip namazanej retez v nem, takovej paradox), menit ani ne podle roku jako spis podle nalitanejch km, v prirucce je dokonce napsano orientacne kolik, v ty dobe ale byl jeste tzv. vyplachovaci olej takze to dost zkresluje a za tu dobu 50 let to taky pokrocilo nekam uplne jinam, cili gdyz uz je to takova kolomaz tak vylejt, gdyz se zda byt jeste pruhledny, nepeni a maze tak tam jeste vydrzi dlouho, jinak cim starsi oil tim vytahanejsi primarni retez a tim vic to taky odnasi spojka (treba se pripeka lamela, pripaluje atd) cili ani malo ani moc
Datum: 18. července 2009 14:59
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel866
Posl.aktualizace: 19. července 2009 20:05
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 tomuhle rikas special  pincek je staveny na cesty ne do krosu
Datum: 19. července 2009 20:05
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel866
 Tak ono zničeny, pak kdyz se na zavodech postavi takovejhle special vuci utahanymu originalu, tak bych chtel videt k cemu jsou orig. plechy+rám ktery se zohyba po hodine jezdeni...
Datum: 19. července 2009 15:03
 katastrofa.....každý pincek zničený pilou, vrtačkou a svářečkou je hrozný....není nad oreginál
Datum: 19. července 2009 11:41
Jméno: lum
IP: uživatel6746
 zadarmo drah, bych se s tím styděl jezdit
Datum: 19. července 2009 9:24
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 ne takto to vypada když dojdeš z hospody
Datum: 18. července 2009 23:35
Datum: 18. července 2009 23:04
 Jestli to chceš koupit tak ti nikdo nebrání...určitě lepší než ničit přestavbou těch pár fichtlů v dobrym stavu co se ještě dochovaly  Jestli ti jde o díly, tak hledej jinde (já když kupoval S22 tak jsem k tomu měl i minibike gratis  )
Datum: 18. července 2009 17:44
 No viděl jsem i horší, tady má aspoň všude stejnej lak  Bych řek že tam naházel strašně kravin a teď nemá prachy...ale myslim že do crossu kupovat za 1300Kč silniční kola, to je dobrej vůl  Na originál to nemá, na českých silnicích mu je to stejně k ničemu, leda že by měl svoje letiště. Ale vyhrál si s tím, to je pravda...i když myslim že po dílech by se mu to prodávalo líp - málokdo chce takovýhle monstrum domů.
Datum: 18. července 2009 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel6743
 tak at sem to prohlizel jakkoliv,tak sem tam nenasel nic v hodnote 12 000,-   proste dalsi sprsklej fichtl......dej to na motoinzerci za 1500,- a to je stejnak dost....
Datum: 18. července 2009 17:00
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 18. července 2009 16:12
 do krosu to má hodně daleko! a 100 metrů po zadnim? je to spíš motard!
Datum: 18. července 2009 16:06
 Jsem rád že mi to nevypálilo oči,je to hrozný
Datum: 18. července 2009 16:06
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Vetsi hnus sem jeste nevideů!!  a jak pise ze je po GO,ale problem je se startovacim segmentem  hmm to je divne kdyz to mel rozdelane a delal GO ze by si nevsiml teho Segmentu co?
Datum: 18. července 2009 15:41
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 18. července 2009 15:08
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel866
 To sice nevim co přetryskoval, ale už jsem jednou viděl ňákyho borce, co prodával větší trysky do orig. karburatoru.
Datum: 18. července 2009 14:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bud si děláš prdel a nebo se to spíš snažíš udat ty..... každopadně je to hnus, kterej má hodnotu možná tak o 0 mín, tj.850Kč .... hlavně že to pá přetryskovanej karbec  ......celkem by mě zajímalo, co na tom seroivim karbecu přetryskoval?
Datum: 18. července 2009 14:13
|



|