|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: šmoulinka
IP: uživatel6790
 čau kucí došel mi olej do fíka a pro novej se jentak nedostanu tak se chci zeptat jetli tam můžu cmrndnout převoďák nebo co jinýho byste tam nalili.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:49
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 M2T je super než ho začneš lejt do benzinu a jezdit na nej.... Jinak ve flašce vypada jako každej jinej
Datum: 21. července 2009 18:49
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Tak jestli to, ze kazdy 2. dotaz je o M2T je prdel, tak ok. Nechapu ji. A zastance M2T opravdu nejsem...
Datum: 21. července 2009 18:19
 Jestli někam potřebuješ nutně jet radši použij nějakej 4t motorovej než převoďák.
Datum: 21. července 2009 17:56
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 pan pulic asi nepochopi prdel  zastance M2T  s tima olejema se to tu už žene do extrému
Datum: 21. července 2009 17:31
 to slovo ,,dokonale,,  bylo urcite nevhodne
Datum: 21. července 2009 17:19
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Stando, co si to zase ze sebe vyzvracel? Vyjetej olej ze ma stejny mazaci ucinek jako M2T. M2T neni zadna slava, ale tvrdit takovyhle bludy...
Datum: 21. července 2009 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel6792
Datum: 21. července 2009 16:39
 smarja to radsi nejezdi  prevodak je spatne rozpustny v benzinu a je chraneny proti spalovani takze i blbe hori...to bych vyloucil....kdyz uz teda mas takovou nouzi tak nekde zkus najit M6AD...starej olej na mazani 4T...drive to na to jezdilo
Datum: 21. července 2009 16:32
Jméno: Kaja
IP: uživatel6789
 zdarec ted sem rozpulil motor a chtel sem se zeptat jak mam sundat kliku s rotorem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 17:37
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 dej do toho šroub (sorry ale nespomenu si na číslo) a utahuj... jenom ti muzu rict ze ten sroub je o trochu vets nez ten co tam drzi tu vacku  sry ale v cislech sroubu se moc nevyznam
Datum: 21. července 2009 17:37
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary hosi,nevite co mam delat kdyz sem do svyho mustanga dal novej pist valec a hlavu,dal sem tam svicku a kdyz ho chci roztlacit tak je kolo zasekle a kopacka je uplne hluchá, bez svicky je vse ok, predem diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 20:14
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 8 výbrus, 40 píst
Datum: 23. července 2009 20:14
Jméno: pavel
IP: uživatel6772
 jakej máš výbrus??
Datum: 23. července 2009 19:20
Jméno: vojta
IP: uživatel5424
 Čau, chci se jestli nebude vadit když do mustanga začnu lejt Mogul TSF nebo Castrol 2T nebo Shell SX2 Advance, když predtim jezdil na M2T.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:03
 newim jak Castrol ale TSF je nerozpousti, bohuzel ho i vytvari (kupodivu), je ho sice malo ale je hodne tvrdej...jinak to radsi udelej, pist, spalovak, vyfukovy kanal, pri tom hned muzes vypalit i lauf, vysledek je hned znat...
Datum: 21. července 2009 18:03
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Jezdíte někdo na minerál shell advance 2T.Jaký je???Díky.
Datum: 21. července 2009 14:53
 Nebude to vadit, rozhodně lepší než pořád jezdit na M2T.
Datum: 21. července 2009 14:39
 musis napred provest dekarbonizaci,protoze ty oleje co si vypsal tak maji prisady ktere rozpousti karbon ktery se vytvoril z m2t  ,takze vycistit hlavu pist,rovnou i vejfuk a muzes tam lejt ty lepsi oleje
Datum: 21. července 2009 14:39
 Zdar,potřeboval bych poradit s předními tlumiči na 175/356. Renovuju motorku a chci vyměnit v těch tlumičích olej. Tak bych chtěl vědět jak ho vypustit a jak tam nalét nový a kolik ho tam vlastně nalét. A hustota toho tlumičového oleje má být jaká? Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 22:11
 Zdar! Nalej tam tlumičový olej. Do každýho ramene 140 ccm. Vyndáš kolo a ze spoda je na kluzáku takej šroubek
Vyšroubuješ ho o necelej 1 cm, pak ho zatlačiš dovnitř a otočiš s tim o 90° a mělo by to vytect. Pak s tim pomoci
toho šroubu cukneš zas zpět, nějaky količek ve vnitř by měl zapadnout tam kde byl předtim. a pak dotahneš ten
šroubek. Odstrojíš vršek vidlice, tak aby byly vidět vrchní brejle. Vyšroubuješ ty velký matky na teleskopech,
tudy naleješ oil. Pak to zase smontuješ.
Hele nikdy sem to nedělal pač mam samý fichtli, mam doma návod k obsluze na velkou Jawu. Tak jsem ti napsal
zkráceně co tam píšou dyžtak mi písni na email a já ti to nafotim a pošlu.
Datum: 21. července 2009 22:11
 Zdar draci, potřeboval bych poradit. Dával jsem na čz 175 450 novej karbec, vše beží super, akorát když přidám plyn, tak od 3/4 plynu už moitorka nezrichluje, ztratí tah, pouze se zvyšují otáčky. Dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 9:32
Jméno: Ing
IP: uživatel6822
 kamo to je spojka v řiti a nebo jen blbě seřízená
Datum: 24. července 2009 9:32
 jj dikes moc
Datum: 21. července 2009 14:47
 kdyz se zvysujou otacky a motorka nejede tak nejspis klouze spojka
Datum: 21. července 2009 14:40
 Nazdar chalani...Mám otázku ohľadne prihlasovania motoriek. Kúpim si motorku a predávajúci ju na mňa odhlási. Musím ju prihlásiť u nás na inšpektoráte okamžite alebo trebárs aj za mesiac? Je tá doba nejako obmedzená? Za odpoved dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 10:02
Jméno: pepan
IP: uživatel6707
 Pokud je odhlášená (myslím tím odhlášená z důvodu přepisu, se jménem nového majitele), tak do 5 pracovních dnů se musí přihlásit. Je to stejný jako u auta. K přihlášení potřebuješ evidenčku a pojištění.
Datum: 02. srpna 2009 10:02
 Doba není vůbec omezená. Jen někdo musí pořád paltit pojištění.
Datum: 21. července 2009 17:30
Jméno: lamák
IP: uživatel5546
 jak menite gufero kdyz mate slozeny motor ??? nejlepsi asi sroubovakem vydloubnout ale to se trosku poskodi krter.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:49
 cau,ja to delam tak ze do gufera nasroubuju aku vrtackou vrut a pak to vytahnu klestema a je to bez poskozeni karteru
Datum: 21. července 2009 14:49
 de to vydloubnout, delaval sem to ale nesmi se to delat moc casto, pac se poskodi karter a pak bud tam narvat tmel nebo to tam bude foukat...vydloubnout to jde dokonce i bez poskozeni gufera ale proc ho neposkodit gdyz obycejne mas novy hned na vymenu...
Datum: 21. července 2009 14:08
Jméno: lamák
IP: uživatel5546
 de to normale zarazis sroubovak mezi karter a tu objuimku gufera a zohnes gufero a vyloupnes
Datum: 21. července 2009 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel6786
 ja na to mam udelanej takovej háček,šroubovakem mi to nešlo.....
Datum: 21. července 2009 12:56
 Ahoj eště ktěm cífkám mam tam 2 ale nejsou propojeny la estejne velký je to teda 30W? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 20:30
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Jinak jedna cívka je opravdu málo, aby to dobře svítilo. Ta jedna cívka vyrobí 15W a když dáš dopředu 15W žárovku + zadní 5W, tak to je 20W a je jasný, že ta jedna cívka je prostě málo…
Datum: 22. července 2009 20:30
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Ono je těžký radit, když ani nevím jaký máš zapalování (kolik watů je napsáno na tom nosiči cívek). Nejlepší by bylo, kdyby jsi udělal fotku, někam ji nahrál a dal sem na ni odkaz. Jinak se ještě podívej a napiš kolik drátů ti vede k zadnímu světlu. Pokud jeden, tak máš elektroinstalaci na 20W zapalování a pokud ti vedou 2 dráty, tak máš 30W zapalování. Takže zjisti kolik watů je napsáno na tom nosiči, kolik drátů ti vede do zadního světla a pokud možno udělej fotku těch cívek. Pak se bude lépe radit
Datum: 22. července 2009 20:26
 Cau to je pekny ale nevím kterou jsou tam 2 tak jsem si objednal 15W zaruvku tak kterej svetelnej pol.Díky
Datum: 22. července 2009 19:11
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Ono světla ti svítit můžou, ale nesvítí na 100%. Určitě si tam dokup tu další cívku, ať to máš všechno v pořádku. V noci poznáš, že ti ta jedna cívka chybí
Datum: 22. července 2009 12:08
 Čau kony hele diky ale narazil jsem na prolem 1 civka mi chyby mam tam nejspíš jen zapalovací a jednu světelnou ale světla svítí.
Datum: 22. července 2009 7:33
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
Datum: 21. července 2009 22:21
 ahojda..Mám čz 175/477 když mastartuju a ujedu přibližně 200 metru tak zničeho nic přestane jí elektrika a když chvilku počkám tak to nastartuju a znova ujedu kus a zase znova nevíte čím to je??Nemueto bejt tím že mám na kntrolce dobíjení 2Watovou žarovku?Povdně tam má bejt 1.5W.Díky rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:22
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Někde máš špatný dotek.Podívej se na pojistku,na spínací skříňku čísla 15 a 30, na dynamo a regulátor.Někde je něco uvolněno.
Datum: 21. července 2009 14:22
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, mam otazku okolo bowdenu. pasuje ten bowden plybu pro babettu na jawu 555 ? Chci totiz dat karburator dell'orto 14 na jawu 555, a normalni bowden nepasuje do toho karburatoru. sel by ten od babety do myho rychlopalu? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 17:39
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 ja myslim ze jo...mam ten rychlopal z babetty na mustangovi a je uplne stejnej,puvodni ten debil prede mnou uriznul a dal tam rukojet z bmx ka
Datum: 21. července 2009 17:39
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel6675
 Ahoj draci chci se zeptat jaký máte názor na motorku ČZ 175/477 .Je to dobrá a a celkem spolehlivá motorka nebo je stým víc trápení než ježdění? Dostal sem zajímavou nabídku na tuhle motorku ale zatím ani nic moc nevim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:33
 tiez mam 477ku,s dokladmi,je to super motorka,startuje na prvu,ja som olejove cerpadlo radsej odstavil,nechcem to niekde nevedomky zadriet,
Datum: 21. července 2009 14:33
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 za me palec nahoru.je to vcajku masina ja mam teda starou 450 ale je to parada syli ma dosti a vyjedes sni vsude.urcite to chce se on ni starat.motorove bych se nebal tydle motory sou strasny drzaky.
Datum: 21. července 2009 12:02
 Já jsem jí teda zrovna neměl ale občas sem na ní jezdil a nikdy se na ni nemuselo nic spravovat, dobře tahala, krásně startovala. Ale musí se udržovat, to je jasné. Jinak doporučuji
Datum: 21. července 2009 11:25
 477 je vyborna motorka,kdyz ji udrzujes tak je spolehliva,jede to docela dobre,akorat byvaj problemy s olejovym cerpadlem a dobijenim,jinak bezproblemova motorka
Datum: 21. července 2009 9:57
 Zdar draci asi to sem nepatří,ale nemáte nekdo víčko na nádrž na s-11,já tam má stržený závit a pořád to teče okolo víčka,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 23:09
 kazdej den aspon jedna diskuze o m2t a vzdycky dopadne stejne,vsichni se pohadaji,nadavaji si atd,takze klidne si o olejich debatujte,ale nekricte na sebe jak 13 lety haranti, urcite by to slo i bez tech urazek,diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 17:08
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Zajimavy, jak se vsude okolo M2T rozbehne strasna diskuse, kde jeden "inteligentni" nazor strida 2.
Datum: 21. července 2009 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel6783
 cetl jsem predeslou debatu,nez ji kolecko smazal.......ste paka.....nic o tom nevite a melete nesmysly.......sorry,ale radši se na to vykašlete........
Datum: 20. července 2009 23:26
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 neni zac
Datum: 20. července 2009 23:10
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:14
 ze to jede lip s lepsim olejem? pokud se porovnava M2T a jine oile tak je to snad jasny, co si budem povdat, oil ma tessnit, mazat, odvadet teplo ajine a pokud vemu v uvahu ze M2T neumi prakticky ani jedno, tak je to jasny...jinak to tu bude zase diskuze o 42 prispevcich, s tim rozdilem ze uz se tu sand nebude nadavat ale konecne debatovat, jen by ta debata byla o cem, debatovat zas o M2T neni uz debata ale plkotani...gdo se chce neco opravdu dozvedet tak at si to na strankach tady jakekoliv diskuze o M2T vyhleda, tusim ze je to pulka serveru, nuz dobrou zabavu...ale ty cenny poznatky tam sou, ne stavet neco na necem, co nema ani zaklady a neni vypodlozeny zkusenostmi, pravdou, odzkousenim (to jsou km a km za ruznych podminek) a holou logikou...
Datum: 21. července 2009 18:14
 Zkušenosti s oleji jsou rozdílné. Už je to tak.
Datum: 21. července 2009 18:06
Jméno: Standa
IP: uživatel6786
 Kdybych mel shrnout moje skusenosti,tak by to byl jeste delší sloh   v podstate muzu rict to co rika hlada...... drazi olej nekupuju z frajeriny,ale protoze chci od motorů prvotřídní výkon a tak se k ním take tak chovám......mozna to bude znít divne,ale ja bych i rekl,ze to lip jede......
Datum: 21. července 2009 13:04
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 Do pincka a do 175 ted dávám polosyntetiku Motul nwm označení
Datum: 20. července 2009 23:18
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 neříkam za pravopis
Datum: 20. července 2009 23:17
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 20. července 2009 23:17
 nebyla... sou tam chyby pravopisny
Datum: 20. července 2009 23:14
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 pro Hlada: pěkně popsané  kdyby to byla slohovka tak máš za jedna
Datum: 20. července 2009 23:13
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ok doufam ze uz to nesmaze  tak pokracujem
Datum: 20. července 2009 23:08
 takze... moje skusenosti s fiichtlem zacli v 10 kdyz sme koupili s otcem 555.. tož motor sel na vybrus... a vubec komplet GO.. ale uplne vseho... doma byl stihl, tak proc kupovat neco jinyho kdyz je dom stihl... mazal jsem stihlem.. samozřejmě, 5 litru nevydrzi na dlouho a tak sem presel na M2T... postupem času to zacalo ztracet výkon (mam k tomu tri duvody: zajel jsem to tak, jak zajizdis ty - plnej plyn a nesrat se s tim, 2 duvod byl ten, ze jak sem starl, pribiral sem na vaze, no a ten treti M2T)... secteno podtrzeno sundavam valeca vidim ze jezdim bez pisntiho krouzku.. no kupuju novej pist s krouzkama a jezdi se dal.. pak otec pridre lozisko na klice... zase se rozebira převodovka.. vymena klikovky a jezdi se dal.. pak to zase zaclo ztracet vykon a ja uz zase kupuji pist s krouzkama.. no pak byl konec M2T a k narozeninam sem dostal poprve castrol (ano olej k narozeninam.. bo to byl svatek? nevim uz..) toz jezdil sem s tim... uz sem nemenil krouzky pisty nic... to už mě bylo 15.... laděni předstihu a karburatoru uz sem mel zasebou, to uz me netrapilo... pak sem dostal do ruk dalsi 555 a ta litala jak strela... no... dal sem to nej z obou 555 pres zimu GO prevodovky, slozil to a vyjel... parada jak to jezdi.. no.. dosel mi castrol na ktery sem jezdil uz 1 rok.. mama koupila M2T (ano, koupila mi olej jednou za cas ji to neuskodi..) koupila M2T... no co rekl sem si snad se nic nestane.. mazal sem o trochu vic... ale i tak se zacal valec prehrivat az sem pridrel... s tim jezdil pak 2 mesice.. pak to zaclo jeste vic ztracet vykon a slo to na vybrus... M2T mi znicil valec.. nevim mozna to bylo tim, ze sem jezdil na lepsi olej a pak presel na M2T... nebo me to proste moc toci (ojnice na jehlach a hlava z 21..).. proto se radsi M2T vyhybam... rozhodne ale nejseem ten, co chce byt IN a kupovat lepsi oil... ja se rozhoduju podle sebe a ne treba jak nekteri podle standy....
Datum: 20. července 2009 23:07
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 Ahoj lidi je rozdíl když dám na fichtla 6V indukční cívku a 8V? je možná že mi to kvuli tej 6V nechce chytnout? nebo čim to může být že mi to hází malou jiskru? Odtrh? Díky moc mějte se smějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 23:24
 ja nikdy nekoukal kterej kontakt je 15 a kterej 1 a zapojil sem to jak mi vysli dratky,a vzdycky to jelo
Datum: 21. července 2009 23:24
 nezalezi na V ale na indukcnosti, cili jake je primarni a sekundarni vynuti...jinak to rozvadet nebudu, je to prakticky mezi 6V a 8V bez rozdilu, dokonce i gdyz prohodis 15 a 1 na kontaktech (pry, toto odzkousene nemam nebo mozna jo ani sem o tom nevedel  )
Datum: 21. července 2009 18:06
 Nebude....
Datum: 21. července 2009 10:47
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 a kdyz tam dam vic voltovou inducku,bude to davat lepsi jiskru?
Datum: 21. července 2009 10:13
 babetta má origo 4V stym uz fichtl nefunguje ale s 6V,8V,12V ano
Datum: 21. července 2009 5:12
Jméno: brisK
IP: uživatel6725
 Tady jsou poslední dobou teda odborníci  už to tu bylo mockrát fichtl mě jel i na 12V inudučku ze 120cítky  tak nwm proč by neměl jet na 6V indučku
Datum: 21. července 2009 0:07
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 6V je tak do babetty fichtl ti na to nepojede
Datum: 20. července 2009 23:42
Jméno: Pecan
IP: uživatel6263
 Zdarte draci jak rozeznam kyvacku od panelky? Mam Jawu 175/356 a CZ 175/450 a chtel bych vedet ktera je ktera dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 22:44
 356 je dvoulauf a 450 jedno,pak taky podle znaku na nadrzi a dalsich veci
Datum: 20. července 2009 22:44
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 Cau draci, jak se pozna funkni automat na pinckovy?? Aby nakou dobu vydrzel ,nevyskakovaly rychlosti a hlavne jak se pozna jestly ten automat vubec dobre radi? A jeste vadi kdyz tyhle dve kolecka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3.html jdou uplne lehce od sebe (proste ten valecek co je ma asi drzet je u sebe nedrzi) ma to na jejich funkcnost vliv??? DÍÍÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:08
 Automat poznáš nejlíp zkouškou....  Jinak pokud se ti rozskočilo nakopávačkový kolo tak ta pružina tlačí do futer a do předlohový hřídele.....hřídel zahřívá tak že dokáže být fialová futra to ničí....nedoporučuju používat.....!
Datum: 21. července 2009 10:08
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 myslim tim ,kdyz ten valecek ty dve kolecka nebude drzet u sebe tak jestly to bude dobre radit atd. A ten valecek se nachazi v prostred tech kolecek
Datum: 20. července 2009 22:21
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:07
 polaci uz newi co by roupama, pripomina me to jejich Rometa, to je na stejny brdo...
Datum: 21. července 2009 18:07
 Hroznej hnus......
Datum: 21. července 2009 10:52
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 to je děsný
Datum: 21. července 2009 10:15
Posl.aktualizace: 20. července 2009 21:57
|



|