slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1679  1680  1681  1682  1683  1684  1685  1686  1687  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Čus draci,neřešitelný problém hoši,když je motor studený,tak jede super,ale když se trochu víc zahřeje (na 2T normální teplota),tak nechce jít do otáček,a to jak na stojanu,na neutrál,tak i za jízdy.Už nevím co stym.Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
JJ dík,zkusím to.
 
 
Datum: 20. července 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
zahod vzduchac a skus dat jinou trysku,treba je řízlá a hltí se to......
 
 
Datum: 20. července 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
čau draci. Měl bych jeden takový dotaz vím že už to tu bylo hodněkrát. Chci si u mustaanga trochu zvýšit výkon, tím že si snížím hlavu válce. U Pincků atd. se používal stupen komprese 9,5 že? No nejde mi o to abych mě kompres 11 nebo víc.... Stačí mi tak 10 max. 10.3 tak aby se motor až tolik neničil. Rád bych věděl jak moc pujde poznat ted rozdíl. Samozdřejmě GO celého motoru ... to je jasné a taky jaký vliv má tryska 72 do karbece místo 68. Prostě a stručně chci tu hlavu trochu snížit tak co bych měl pak upravit aby motor tak netrpěl a aby fungoval tak jak má . Ufff tak to je vše. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
hele u seriovyho stroje muzes jit az na stupen 10.8:1 ,má to příznivý prinost na prubeh vykonu,spotrebu a jeste to nema vliv na zivotnost klikoveho ustroji.....pokud budes mit jehlovou ojnici,tak to vubec neres.....mosazny futro je horší..... trysku 72 ano,ale s primym filtrem a nebo odškrcenim origo airboxu.......
 
 
Datum: 20. července 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
jj to jei jasné, proto ji nechci snižovat o tolik je mi jasné že každé snížení je na klikovce znatelné ....
 
 
Datum: 20. července 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: nexak      E-mail:      IP: uživatel6498    
Snizenim hlavy trpi hlavne klika a loziska na klikovce.. tim bych asi zacal po snizeni hlavy.
 
 
Datum: 20. července 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau seso a ostatní sou tady na fichtlkraamku ty sponky na sedlo nebo se to dava jen k tem potahum pač ja bych potřeboval jen ty sponky díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1647.html :-)
 
 
Datum: 20. července 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čaute mel bych 2 dotazy ohledne čz 175/477 tak v jakym pomeru mam míchat olej s benzínem a potom jak seřídit předstih myslim hodnoty díky moc za odpovedi dyžtak napište na icq 350270988 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 9:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih 2,9 mm přd HÚ, olej M2T 1:33
 
 
Datum: 20. července 2009 9:07
 
 
 
 
Jméno: koki      IP: uživatel1488    
hlavně nepleťte primár ze sekundárem!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
Necháš si ho udelat na zakázku,je to nestandartni........ prodává se origo 14z ,pak 11z a pulspojka a pak vsem znama sada primaru 9z......
 
 
Datum: 20. července 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: koki      IP: uživatel1488    
kde seženu 12ti zubé kolečko na primární převod jawa 50? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech si ho udělat....:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry teraz to vydim ze si pisal primarni sorry
 
 
Datum: 19. července 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 19. července 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: montiiik      IP: uživatel6565    
Čau draci!Chtěl sem se zeptat jestli někdo nezkoušel ze seriového výfuku dělat tuningovej?Jestli jo tak jak ste dosahli nejlepšího nárůstu výkonu?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
Ano........mel sem dve verze.......jedna se povedla,druhá zatím nebyla odladěna.......u první verze jel pionýr o trochu lépe nez se seriovým vyfukem
 
 
Datum: 20. července 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel6766    
Zdravim mam dotaz v cene je secko na obrazku? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_268.html diky moc :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme musi byt ;-)
 
 
Datum: 19. července 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
caute. mam babettu 210. a jak se to pokouším startovat tak to přední kolo(asi spojkové) přeskakuje a neni to schopno se to nastartovat, nevite cim to muze byt? diky za každou dobrou radu, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: josef605      IP: uživatel5272    
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tohle je uš moc
 
 
Datum: 20. července 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
tak to je slusny to je motor z 250 nebo z 175 ??ja by zajimalo jak to jede to sa mosi stavet na zadní nee ?jaks ten motor tam narval :-D
 
 
Datum: 20. července 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to asi docela pojede :-)
 
 
Datum: 20. července 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
extrem :-D
 
 
Datum: 19. července 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tak to je znáámka panku!!! :-D
 
 
Datum: 19. července 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: opa97      E-mail:      IP: uživatel6762    
zdar chlapi davam dohromady babettu 210 a nevim v jakem poradi prijdou ty "o"krouzky do stredu unasece celisti dvojkove spojky jsou tam nejake kovove a jeden gumovy mnohokrat diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Zadej odkaz babetta site .Je tam článek o spojkách babetta 210 a je tam řez motorem .Když si to zvětšíš , poznáš kde co patří.
 
 
Datum: 20. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar mám problém už delší dobu scháním nějakou jawu 250 a nemůžu nic sehnat tak kdyby jste něco měli a prodávali napište mi na imejl diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
to si delas legraci,ze ano.......a skousis jestli by tu nekdo nemel nejakou kejvu za litr.....vychcanost no.......jinak pokud ji nemuzes sehnat,podivej se na motoinzerci,je jich tam asi 1000 na prodej!!!
 
 
Datum: 20. července 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: šubukin      E-mail:      IP: uživatel1093    
hoj kanci chci se zeptat jestly by něják nešel udělat elektrický startér na pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
ja osobne bych na to teda šel z prave strany motoru:-D problem by to nebyl,ale opičárna jo:-D Stacilo by jen pouzit zapalovani a startovani z minibike + nejakej vhodnej starter kterej to utahne.....ale nasleduje otazka: Jak to chces krmit??? baterkou? A to te stavi pred dalsi problem a to je dobijeni,jenze to se zapalovanim z minibike nejde,takze si zase v prdeli:-D:-D takze bych to neresil:-D
 
 
Datum: 20. července 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj taky sem nad tim jen tak fantazíroval,,,,podle mě by to bylo hodně náročný ale realizovatelný. Dát s levé strany opravdový startér z motorky a připojit ho skrz upravený kryt spojky na kolečko na klikovce,,,:-D:-D:-D ale jelikož mi fichtl chyta na 1. kopnutí tak neni třeba :-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. července 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ... to už by nebyl pincek, když bys ho nestartoval na drc:-D
 
 
Datum: 19. července 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: MTB      IP: uživatel4226    
Čau kluci dneska sem si koupil 21čku když jsem jí projížděl tak jel úplně nádherně dojel jsem domů ještě jsem chvíli jezdil a všechno v pohodě. Chcipnul jsem ho a tak za hodinu jsem se chtel projet a to už jel nějak divně ani nechtěl držet plyn pak chcípnul a už jsem ho nemohl nastartovat ani nešel roztlačit nic. Pak chytnul chvíli jsem jezdil a tak za 500 metrů zničeho nic chcípnul. Pak mi ještě jednou chytnul ale to bylo všechno. Teďuž nechce chytnout vůbec jako kdyby neházel jiskru furt tlačim a nic čas vod času to blafne a pak zase nic. Benzín teče dobře jiskra je dobrá vůbec nevim čím to může bejt. Jestli vás napadá čím to může být tak napište. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Machis      IP: uživatel6771    
Zdar pokud ti tece dobre benzin a svicka dava jiskru tak mas ucpanou nekterou s trysek profouknout a jedes.
 
 
Datum: 20. července 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já bych sundal celý karbec, kompletně rozdělat a vyčistit, samozřejmě i trysky :-)
 
 
Datum: 19. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel6765    
kokni na trysku jestli neni ucpana
 
 
Datum: 19. července 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel6765    
kokni na trysku jestli neni ucpana
 
 
Datum: 19. července 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: MTB      IP: uživatel4226    
svicku sem menil a hladi na je trochu vyší ale o málo
 
 
Datum: 19. července 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne to taky dela mustang a bylo to svcickou
 
 
Datum: 19. července 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bych řekl že se ti hnulo zapalko
 
 
Datum: 19. července 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no já bych začal právě tou výměnou svíčky. Taky bych se podíval na hladinu v karbecu, jestli se to nepřechlastává.
 
 
Datum: 19. července 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: MTB      IP: uživatel4226    
Jo a ještě svíčka je furt černá a mokrá
 
 
Datum: 19. července 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: MoorgeN      IP: uživatel5854    
Dobry den chcel by som sa spytat ci pasuje piest z čz 175/477 na nejaku jawu napr. 350 alebo 175jawu a opacne +ci nepoznate nejaku slovensku stranku kde sa daju zohnat veci na čz175/477 hlavne piest...potreboval by som to co najlacnejsie.. Dakujem za odpovede a rady! ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Nejde to, i 350 má pravý a levý píst, výřezy na pístu by se nekryly s přepouštěcími kanály. Myslím. že tento píst by neměl být problém sehnat i na Slovensku. Jestli už je ovšem válec v horším stavu, vyplatí se nechat udělat výbrus a píst, kroužky, čep a pojistky ti většinou dodají k výbrusu.
 
 
Datum: 19. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa 20      IP: uživatel6757    
čago draci tak uz sem dal dohromady svoji jawku 20 a jel sem ji projet ale strašně to cuká ,dusí se to ,vyskakují rychlosti někdy nejde ani vyřadit a blbne spojka i kdyz je vystelovana...asi to taky vidite na puleni motoru co..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa 20      IP: uživatel6757    
Je to divný to co mi to dneska dělalo každopádně sem dojezdil ,musim to rozpulit..
 
 
Datum: 19. července 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel5829    
To mě dělal mustang, taky, nechci malovat čerta na zeď, ale rozpůlil sem ho a blbnul furt, takže šel na díly.
 
 
Datum: 19. července 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa 20      IP: uživatel6757    
Teď už mi nejde vyřadit vůbec, můžu hejbat s řadící pakou jak chci a nenaskočí mi tam už nic...jinak vzduchovej filt sem tam neměl a dusilo se to a cukalo atd..proste hruza s filtrem sem to ani nerozjel..ale je zajímavý že ze začatku se mi to strašně dusilo jenom na jedničku pak už to jelo ale teď se to dusí a cuka už furt..
 
 
Datum: 19. července 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
čus, no tak pokud vyskakují rychlosti tak to bude chtít rozpůlit motor tomu se nejspíš nevyhneš. K tý spojce, myslím, že už asi budeš mít opotřebovaný korky na lamelách. No až to rozděláš uvidíš sám, A že se dusí může spůsobovat třeba zanešenej výfuk (skus ho vypálit) a taky skus až to nastartuješ sundat vzduchovej filtr a uvidíš jestli to pojede líp, když jo tak buď filtr vyčisti nebo radši kup novej.
 
 
Datum: 19. července 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: rubicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar Draci. Tady je pozvánka na sraz ve Stružnici. http://fichtly-struznice.wgz.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar hoši,uš sem přišel proč mi nechytá moje 21 kdyš je teplá,ale nevim jak to vyřešit,kdyš je motor studenej chytne na našlápnutí ale jak je teplej tak mužu šlapat jak magor a nic.kdyš povolím ten šroubek co je v pravém deklu jak se šteluje spojka tak chytne ale kdyš ho teda povolim tak zas nevystavuje spojka,co s tim?lamely sou nový.a ještě jak se zahřeje tak je takovej línější nechce se mu moc jet,co s tim?dík za všechny rady!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 23:56
 
 
 
 
Jméno: MICAK      IP: uživatel6767    
to dela aji mne co bys chtel je to jawa:-)skus to naslapnou¨t vetsi silou a hned na poprve a pridej trochu plynu
 
 
Datum: 19. července 2009 23:56
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tito nechce chytat tak to skus nahnout na pravou stranu a možná to pujde mě taky nechce chytat teplej ale jak ho nahnuna pravou stranu tak chytne krásně ale nevim proč chytne teplej jenom když ho nahnu
 
 
Datum: 19. července 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne jak se zahreje tak mi dela neco podobnyho ale nastartuje mito si ce to chvili trva ta 4 * musim slapnout a kdyz to nastartuju tak se to mu vube c nechche do kopcu fakt netusim a spojka nebere skoro vubec
 
 
Datum: 19. července 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já právě taky nevim co by to mohlo dělat,ale docela mně to štve
 
 
Datum: 19. července 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel4284    
cus ej bracho dela mi to upe to same jak se zahreje tak muzu slapat ze by mi noha upadla... tak newim cim to muze bejt.. ale jeste ze jde roztlacit.... tet budu vymenovat krouzky gufero vsechno co de tak pak uvidim jestli to pomuze...
 
 
Datum: 19. července 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel4284    
cus ej bracho dela mi to upe to same jak se zahreje tak muzu slapat ze by mi noha upadla... tak newim cim to muze bejt.. ale jeste ze jde roztlacit.... tet budu vymenovat krouzky gufero vsechno co de tak pak uvidim jestli to pomuze...
 
 
Datum: 19. července 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel4284    
cus ej bracho dela mi to upe to same jak se zahreje tak muzu slapat ze by mi noha upadla... tak newim cim to muze bejt.. ale jeste ze jde roztlacit.... tet budu vymenovat krouzky gufero vsechno co de tak pak uvidim jestli to pomuze...
 
 
Datum: 19. července 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
Čus draci! Mám taký dotaz: Jak nejlíp zavařit karter na Jawě 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
díky za rady :-)
 
 
Datum: 20. července 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6760    
Čau.Dobrá rada od ce Zetaka. Na TIG použij tyčinku Al-si 12 +argonmix. Při svařování MMA elektrodu E-S 642 .Ale,ale pokud nemáš zkušenosti se svářením,zeptej se v zámečnické dílně nebo nejlépe ve svářečské škole.Tam tě to zavaří za malý peníz.Hodně zdaru.
 
 
Datum: 19. července 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TIGem
 
 
Datum: 19. července 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: kajaw      IP: uživatel6756    
Nazdar hoši měl bych dotaz táta přines od jednoho chlapa ze vsi volej je to ratioparts 2t olej do sekaček a malých motocyklů je krásně červenej a píšou na něm že je pro vysokotáčkové 2t motory udržuje válec čistý a že je tvorba úsad výrazně omezena a tím je zabráněno vzniku samozápalů a že udržuje čisté výfukové kanály a tlumič výfuku jo a je za 71kč tak se chci zeptat jestli to za tu cenu neni ňákej shit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: kajaw      IP: uživatel6763    
takze podle vas to je dostačujcí volej do stadiona s11
 
 
Datum: 19. července 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak API-TA uz snad ani neexistuje, TB je jak vsichni wi jeden nejmenovany oil co se tu casto resi, TC uz sou oleje co umi mazat, je to treba v nizsi tride TSF od Mogulu atd...cili to ber...jasna paka;-)
 
 
Datum: 19. července 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: kajaw      IP: uživatel6761    
no flašce je napsáno API-TC, ISO-L-EGB, JASO FB.
 
 
Datum: 19. července 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou to má výkonostní třídu? Jestli to není API TA tak to ber.
 
 
Datum: 19. července 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: kajaw      IP: uživatel6759    
71kč za 1litr a neni to čepovanej.
 
 
Datum: 19. července 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este dotaz - tech 71 Kc je za litr nebo za pul litru?
 
 
Datum: 19. července 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co bys nechtel, Stihl je taky cervenej a jakej je to oil, a to stoji jen priblizne kilo na litr...pokud bude delat aspon pulku z toho co se pise tak to ber...jinak to asi bude mozna cepovanej ne?
 
 
Datum: 19. července 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: kajaw      IP: uživatel6758    
no vono moc kvality na tom nebude za 71kč litr vtom bude ňáká bejkárna.
 
 
Datum: 19. července 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
ma to cenu to kupovat...
 
 
Datum: 19. července 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusí být dobrej, ale aspoň to není shit......:-)....všechny co jsou červené, tak jsou aspoň trošičku kvalitní :-)
 
 
Datum: 19. července 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
:-D ....dobrá odpověd:-D protože je červenej, tak je dobrej:-D
 
 
Datum: 19. července 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak už proto, že je červený, by to neměl být shit.....třeba M2T je shit od pohledu, bo je hnědý
 
 
Datum: 19. července 2009 17:43
 
<  1679  1680  1681  1682  1683  1684  1685  1686  1687  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 18:35:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu