Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hosi vsimte si ze proti M2T maji nejvic kecy do 15let mlady frackove co maj hovno najezdeno jako je rohliq atd. nj maminka jim dava penize na olej no  a proto plno fichtlaru odeslo kvuli bezduvodnejm kecum jako ze zadrzel atd. presne jak se to resilo nebylo to M2T. M2t do fichtla kejvacek uplne v pohode postacuje , jako motory co tocej prez 7tis otacek to je o necem jinym standa frikulin jo ale ostatni to moc prozivaj  tot muj nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 17:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja problem M2T vyresil tak,ze k tomu davam cca 5 ml catrsolu gardenu od krovinaku a 2-3(  ) kapky husqarny.Tim se karbonovani srazi fakt na hodne malo.Kdo neskusil-neuveri 
Jinak je to u myho zavodaka,tam sem na zajizdeni daval mogul TSF az z toho byl mazel,tak sem daval M2T cisty bez quarny nebo strolu a tedka kdyz uz vim ze budu vsecko vzime predelavat tak davam M6T,40 let starej olej,do 4 taktnich motoru-zprvu se daval do vsech pionyru kdyz M2T nebylo ale jen pred tusim 65 rokem.A ze mi to jede lepsejc nez profi oleje
Datum: 13. září 2009 17:42
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 19. července 2009 23:58
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 od 2 pavu po 150c do ctyrkoly a stelly  ja nevim nebudu to tu vypisovat vse
Datum: 19. července 2009 20:15
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 od 550 prez 551 po 23  tezko rict  od 125 do 250  kejvacky panelky perak  velorex atd
Datum: 19. července 2009 20:14
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 OK  tak jake mas motorky? s.w.i.n.e2
Datum: 19. července 2009 20:02
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 standa souhlasim stebou, tech 100 km za rok ? ale 100 km najedu do tydne  ale pocitam ze za tech par let mam najeto 3000km mozna i vic  ty motorky 10 celejch ?  to pridej ale to je jedno dyt vis  ja vyzkousel plno oleju a M2T se mi zda nejlepsi protoze tamty sracky oleje to ani nekourilo a ja nevedel jestli mazu
Datum: 19. července 2009 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel6754
 sakra vy ste ďáblové    40 prispevků a to sem se do toho este nevložil já   a ani se do toho míchat nehodlam......vsechno bylo receno.....a ze zrovna ty swine2 toho na motorkách najezdíš hodne co  30 motorek,z toho 10 celejch a z toho 5 pojizdnejch  kolik najedes za rok? 100km?? Objektivní sou nazory lidí,kteri uz neco najezdili.....tisíce kilometrů......coz treba Hlada najel......proto jeho nazor berte jako jeden z nejobjektivnejsich......Steve taky ví o čem mluví.....Kolečko je muj parťák v boji proti m2t  ....mimojine taky najede dost za rok a ví o čem mluví.... večný obhájce m2t od firmy Paramo ...JS taky zjevne najel haldy kiláků,takze jeho nazor taky berte za objektivní.....je to clovek kterej se k tomu umí chovat a proto mu to funguje.....neni to jen o oleji.... Ja toho uz dneska moc nenajezdim,co mam od 18 auto,tak vsude jezdim prevazne autem......na Peraku vyjedu jen o vikendy......jestli na nem najedu za rok 3000km tak je to moc......co jsem ho oživil,tak jezdi na motorex a myslim ze je to jediny co ho drzi pri zivote....... po 5 vybrusech sem zacal do fichtla lejt lepsi olej a od ty doby nevim co to je cinkání kroužků,prijdu,šlápnu,jedu.....jooo je pravda ze polosyntetika neni moc dobra na bronzovy futro,ale dneska uz beztak kazdej druhej jezdí jehly........jooo na fichtlu toho za rok moc nenajedu uz,jestli 1000km? nereknu presne.....ale to se změní......  po vsech mejch skusenostech m2t do mejch motorů nesmí......svym spusobem si za vsechno muzu sam,protoze jezdim jako debilní hovado,ale ten olej to kurva musí umazat!!!!!! Motorex to umaže....!!!...m2t to nezvladalo.......!!!! To sou moje objektivni skusenosti...... nekdo tu pise výkřiky typu m2t forever.......ja rikam: M2T NEVER EVER!!!!
Datum: 19. července 2009 15:00
 Steve: Tahle diskuze se trochu zvrhala no. Je problém obhajovat nebo zatracovat M2t, protože ho vyrábí hodně výrabců. Já jsem s M2t od Parama spokojen a jezdí mi to 75 km/h. Nikdy jsem na pístu nepozoroval oni známku přidření.
Datum: 19. července 2009 14:08
 souhlasim se Stevem
Datum: 19. července 2009 13:04
 rek bych ze je na case uzavrit tuto diskuzi zase s jenim a tim samym vysledkem jako byly secky zatim tady na kramku, S.w.i.n.e2 zvolil namet diskuze vcelku nestastne a tak se jakovzdy zvrhla v soutez gdo koho vic precura, gdy byla trochu na urovni coz naznaky tu byly tak by se ten problem s M2T uz mohl vyresit a ne ze za tyden tu bude dalsi horecna diskuze o dvou taberech, jez jeden tvrdi ze M2T je levny dobry oil a druha strana ze je to seda srajda co se nehoni ani na mazani pantu u dveri...pravda je vzdy negde mezi ale co si budem povidat, M2T je pro stary macety co malo toci a nejsou na jejich provozni naplne kladeny nijak zvlast velke provozni naroky, gdo chce ale jezdit s zivotnosti a "nad 60km/h" jak sem to tu uz rozebiral tak bude mazat necim jinym, a ze je levnej je pravda ale jsou i levnejsi oleje v prepocut Kc/l nez je M2T a umi to narozdil od neho skutecne mazat (chladit, tesnit, odvadet teplo, popr. i cistit u polosyntetik nebo zabranovat pogumovani, usazovani, ucpani atd.) a ne jen mastit, kourit, leptat a smrdet...to je kazdyho vec a nazorale pro ty co tim mazou - pro me ste jen draci co jsou lini prijmout nazor ostatnich a uznat ze ten oil ma i sve chybi a ze nekteri ho proste vystat nemuzou...receno uz bylo dost, pojdme jezdit
Datum: 19. července 2009 12:05
 Hele....mi je 14 a liju tam Castrol 2T....nedostávám na něj od rodičů, ale roznáším letáky a pak si za to kupuju Oil a benzín, tak nevím, co má pořád svině2 za problém....M2T je humus a vše ostatní už je olej
Datum: 19. července 2009 11:47
 zde uz se neresi M2T ale urazky ostatnich...diskuze je o tom podelit se se svyma nazorama, lobbovat, podelit se a repsktovat nazor ostatnich...to ze negdo nekoho bude urazet a mit ho za debila jen diky tomu ze rika neco jineho, to pak neni o obsahu samotnem ale o urakzach...
Datum: 19. července 2009 11:45
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 on to řeší  mně je to jedno klidně si na tu sračku jezděte
Datum: 18. července 2009 23:33
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 dostanete už rozum a přestanete tu řešit M2T????
Datum: 18. července 2009 23:21
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 to s.w.i.n.e2 asi tu nejsilnější ne
Datum: 18. července 2009 22:51
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tak vis co, nevedi co maji psat tak pisou z hladu picoviny
Datum: 18. července 2009 22:08
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 presne jawa cezetak dalsi rozumnej clovek , zadna dekarbonizace atd
Datum: 18. července 2009 21:53
 jinak já mám čízu která přes 30let jezdí na M2T a ještě ani dekarbonizace nebyla třeba, jen sem trochu přešudlil píst
Datum: 18. července 2009 21:50
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Datum: 18. července 2009 21:41
 svine máš ještě tu čz 516? nebo už jen mustanga? nebo už i něco lepší?
Datum: 18. července 2009 21:34
 JS - mam, jednim vydrenym valcem, raflym brnzovym futrem a pridrenym pistem...staci to? mimochodem uz sem to tu psal proc to nemaze...
Datum: 18. července 2009 21:25
 dobovej ale uz davno prezitej,uz sou lepsi oleje ktery mnohem lip chranej motor,proberte se lidi a nezabijejte svuj motor
Datum: 18. července 2009 21:24
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 M2T 4ever  hosi to je dobovej olej
Datum: 18. července 2009 21:21
 Jezdím na M2t bez sebemenšího problému. Čištění nepovažuju za problém. Komu vadí čištění od karbonu ten ať kupuje něco dražšího. Steve, ty pořád píšeš v tom smyslu, že M2t nemaže při vyšších otáčkach a že se trhá olejový film. Máš svý tvrzení nějak podložený?
Datum: 18. července 2009 20:28
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 davis 08 , to je tezky jakou ti mam rict totiz jich mam vic
Datum: 18. července 2009 20:19
 M2T používám na mazání vačky v zapalku.Ale při posledním mazání sem použil TSF protože mi zbylo
Datum: 18. července 2009 20:18
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 j maminka,jasně ty vole  je mi 15 a na motorku, olej, benzin sem si vždy našetřil, nebo vydělal na brigádě, tak napiš ty s.w.i.n.e2 jakou motorku sedláš, jaké máš zkušenosti. Vím že M2T se nehodí ani na řetaz od pily
Datum: 18. července 2009 19:59
 bože swině.... ty se sám chováš na 13 letyho a sem napíšeš, že do 15 nikdo nic poradne nenajel... chlapče ja jezdim asi od 10 nebo 11 na fichtlu a řeknu ti, mám nalítáno přes hodně tisíc km... sám se mě ptáš na primitivní otázky na ICQ.. beztak mě jen skoušíš... jezdil sem na stihl... pak sem na nejakou dobu přešel na M2T a za nějakej čas se zadřela klikova (ještě ji doma mám)... Pak jsem sehna druhou 555... lítala mě 70.. mazal sem castrolem.. mamka mi jednou jedinkrát koupila M2T... na benzince jsem tam dal toho cernýho cosi víc, než normálně... takže si tak jezdím, pak jedu z kopce něco lehce přes 70 a pod kopcem strašnej klepot, žádnej tah, a kouřilo se z válce.. tohle se me s castrolem nikdy nestalo.... tak neřikej blbosti o tom, že nám, co je 15 bo trocha víc, víme o mazání a všeobecně o fichtlech málo... připadne mi, že v hodne pripadech mám o hodne víc skuseností než ti, kterým je 20! jenže to jsou vetsinou lidi, co maj poprve za zivot fichtla... ty máš 18, chováš se jak desetiletej a ptáš se mě jak nezkušenej...
Datum: 18. července 2009 18:51
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 je plno olejů (skoro všechny) lepších než M2T. Ale furt je lepší tam lejt M2T než něco co tam nepatří
Datum: 18. července 2009 16:57
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no nevim mogule, jsi první na tomhle vlákně, kdo použil tak těsné spojení slov M2T- nejlepší.
Datum: 18. července 2009 16:52
Jméno: Mogul
IP: uživatel4226
 Vidim že tahle diskuze je o ničem nevimn vo co se snažíte jestli chcete dokázat že je M2T nejlepší tak se vám to nepovede
Datum: 18. července 2009 16:47
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 prevodovej olej a brzdovka taky horej jo ?  a ja myslel že do 4T se nemusi redit benzin s olejem...
Datum: 18. července 2009 16:18
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 furt lepší tam lejt M2T než jak to dělají někteří ''týpci'' že tam nalejou co jim přijde pod ruku olej do 4T ,převodák,brzdovku .....
Datum: 18. července 2009 16:13
Jméno: TOWINNN
IP: uživatel1196
 Koukám že je to tady rozdělený na příznivce M2T,na ty kterejm je to jedno a lejou to co je a na absolutní odpůrce M2téčka.A co bych na to řek?Lejte si co chcete!!!Je to váš motora nikoho jinýho to sr*t nebude pokud zadřete........
Datum: 18. července 2009 16:05
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 me 15 bude,jezdim na M2T od nejaky znacky myslim CARLINE a zadny problemy nemam..dekarbonizuju tak 1 za dva mesice a je tam malinka vrstva a to s tim litam porad 1,2 po poli..nevim no ale me to jako olej staci a problemy nemam...
Datum: 18. července 2009 15:16
 hoši já nevim,nemá cenu se kvůli tomu háadt,všichni dobře víme že M2T neni nejlepší olej i já to vim a stejně ho tam leju,brigádu takže si prachy vydělam ale tet koupim lepší olej a pak tam budu zas lejt M2T?a myslim si že kdo se o svou motorku aspon trochu stará tak ho to vyčištění jednou dvakrát za rok nezabije.Všichni víme že to neni žádnej zázračnej olej ale do fíka si myslim že stačí,tot můj názor lejte si tam co chcete
Datum: 18. července 2009 14:48
 diskuze o nicem, dalsi z mnoha co se tahnou od ty doby co je tu tendlec pokec a vysledek to ma vzdy jediny...
Datum: 18. července 2009 14:47
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Ježíšmarjá, to je hádek kvůli voleji. Tak jestli někomu M2T vyhovuje, tak ať si ho tam leje jako třeba já a pokud má někdo dojem, že to musí mít za každou cenu něco extra,
tak ať si tam pro mně za mně naleje třeba dvanáctiletou skotskou. Já bych do novýho dvoutaktu M2T taky nedal, u fichtla je to podle mýho fuk a přejít u motoru dlouhodobě
jetýho z toho M2T rovnou na něco "lepšího" je pro ten motůrek poukázka do šrotu.
Datum: 18. července 2009 14:27
 jinak jeste k otackam aby nejaky hnidopich mi nerekl ze fik toci tolik co kejva...rekneme ze posledni motor trindy (na typech 638,639,640 gdo newi) toci kolem 5ooo ot. gdyz ji moc honite, nejvic kolem 6ooo ot. priblizne...to je pri tretim kvaltu na pinovi 60km/h pac kazdej wi ze pri poslednim kvaltu co rychlost * 100 jsou otacky takze gdyz pojedu 50km/h tak to ma otacky 5ooo...kazdej tu pak nadava ze mu fik nejede, ze nejvic tak 50-60km/h co je otackovy rozdil jak sem psal mezi 5 - 6ooo ot. a ze maze M2T a potreboval by z toho dostat vic...dobre serizenej fik ve svych nejlepsich letech dokaze i 80km/h na rovince coz je asi 8ooo ot. a co si budem povidat to M2T to umazat nemuze a cili tady je ten okamzik gdy se motor z fika dostava do kategorie vysokootackovych...takze gdo maze M2T a jezdi si max. tech 50-60 km/h a staci mu to tak prosim, at si tim maze, gdo ale chce vic (coz asi kazdej hlavne v mladsi kategorii) tak wi ze musi mimojine prejit na jiny oil nez je tolik zminovane M2T pac s nim teto rychlosti nigdy nedosahne, leda z kopce nebo ustavicnym honenim fika a to pak neni divu ze zadre...takze panove, pokud litate na fikovi tech 60 tak ste pro me stary báby s drevenou nohou
Datum: 18. července 2009 13:41
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel866
 Mno muj nazor je takovy, ze kdo jede trochu ostreji m2t proste nestaci, jelikoz jak pri vysokych otackach tak hlavne za vysoke teploty proste nemaze.....Castrol 4ever!
Datum: 18. července 2009 13:41
 gdybych byl hodne vztahovacnej tak me beres za 15-letyho fracka? to si opúravdu myslis? a ze mam za ten zivot prd nalitano? kolik ti je a jak dlouho uz fusujes do moto ze sedm tak smelej? on je to spis opak - mladi kupujou M2T pac nevydelavaj, brigady jim nic nerikaj a melouchy neprovozujou a tak za par korun si splasi kasi jmenem M2T...a pak se divi ze to zadreli pac neznam mladeho draka co s tim pri zajizdeni jezdi opatrne a zvlaste pri mazani s tou kasi to pak i treba pri vylitanym valci honi v otackach gde to proste nemuze mazat...kejvy jo, tripade taky pac tam se nedopracujes do otacek co toci dobrej fik, to je neco kolem 8ooo ot., taky proc bys to na kejve (panelce...) tolik honil gdyz vykon to ma, to se u fika docela rict neda pac je to mala kubatura a ta se musi tocit aby to jelo gdyz na tom jedou dva s baglem na zadech...taky jak rekl Mogul neni M2T jako M2T, uzsem to tu mnohokrat rikal a Standa tez ze jej ich fura ale jen jeden ci dva sou oleje...nevadi mi ze to musim cistit, vypalovat a vybrusovat pistni drazky ze se mi zas pripekl pistni krouzek, to treba TSF, Stihl (a mnoho dalsich mineralu ne-li secky) delaj taky, ale vadi mi gdyz ten olej neumi mazat, gdyz netesni a nechladi...to je pak problem...pripada mi to docela nevdecny gdyz vztahujes kritiku M2T na vytvor mladych "do 15 let"...zajmalo by me jak ty si zacinal, je praveze opak, zacinajici vejrostek tam naleje i prevodovej oil a postupem casu zjisti ze to M2T nemaze, ze za ty stejny prachy se daj sehnat o tridu lepsi maziva, gdo toudlec fazi neprosel tak zustava zatvrzely fanousek toho nasedleho sajrajtu a pak pomlouva secky co nadavaj na M2T aniz sam wi proc proc tu srajdu kritizujou...reknu to jednoduse - M2T mi nestacilo na umazani svyho motoru a zkusensoti se zadrenim s nim uz byli tak sem presel na jinej a zjistil sem ze M2T je srajda...
Datum: 18. července 2009 13:28
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Muj nazor - když budeš používat méně kvalitní olej (M2T) tak budeš potřebovat dřív výbrus,než kdyby si jezdil na kvalitní.
To neni že pojedu na plný kotel a hned zadřu. Motor se prostě s horším olejem více opotřebovává. Já jezdim na shell. (před lety sem taky na fichtlu lítal na M2T-nikdy sem nezadřel,ale tak po třech letech to chce výbrus) Tet co jezdim s lepším už je to 5 let,tak sem ještě výbrus nedělal.(pro ty starší, M2T už neni jako před lety,tet je to ryciklat ruzných oleju)
Stejně nevim proč to furt řešíte!! At si každý jezdí na co chce!
Datum: 18. července 2009 13:21
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 nezlob se na me ale kdyz jsem zacinal a koupil si litrovou flasku m2t byl jsem stastnej do ty doby nez jsem sundal hlavu a malem me jeblo z toho kolik tam bylo karbonu dale nepocitam to ze je znat rozdil mezi m2t a polosyntetikou motor se hned chova jinak (mel jsem ladak tyrystko)
Datum: 18. července 2009 13:19
Jméno: mogul
IP: uživatel4226
 Taky není M2T jako M2T třeba u nás na benzínce je to jenom hnědá voda, ale pak je třeba M2T trysk od firmy paramo je dobrej
Datum: 18. července 2009 13:11
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 mě je taky 15 a na M2T sem v životě nejel od 8 let jezdim a vertám se v to pořát a vim co M2T udělá s motorem zeď jezdim a SHEL advance sx a to olej vo pohodě a stejně drahej jako M2T
Datum: 18. července 2009 13:04
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 mě se to taky zdá dost přehnaný už rok mam čz 175/477 anic jinýho než M2T tam neleju a když jezdim tak jí většinou drtim co to de (110 po rovině,130 z takovýho většího kopce) a motor je pořád ok. Dekarbonuju tak 1 za pul roku a uplně to stačí.
Datum: 18. července 2009 12:59
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jako nezlobte se na me ale ze jim to trosku zakouri a uz nadavaj, kvuli dekarobnizaci jako nehcapu tam nejakej psal po 50 km neni to dmmce ? po 50 km dekarbonizavat ? fakt jako smesny
Datum: 18. července 2009 12:54
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 Máte někdo zkušenosti s klapkovým sáním na něčem větším než ficht konkrétně mam na mysli třeba 175. Existuje náká klapka pro tak velkej motor ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 17:43
Jméno: zéme
IP: uživatel2817
 ne je se jen ptam orientačně jestli to někdo zkoušel atd...
Datum: 18. července 2009 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel6743
 ty si v tom litinovym valci vyfrezoval 3 kanal,ze potrebujes klapku???
Datum: 18. července 2009 17:02
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 to vim že klapka neni žádnej zázrak jen mi to tak prolítlo hlavou jestli to třeba někdo nezkoušel
Datum: 18. července 2009 13:09
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 jo dyk v pohodě,tady si lidi myslej že s klapkou udělai díru do světa
Datum: 18. července 2009 13:06
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 proč tak z ostra já se ptam jentak orientačně
Datum: 18. července 2009 12:49
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 di se s klapokou vysrat má to zdvih až na půdu a budes tam cpát klapku(pro standu ,vim že klapka nemá ze zdihem co dělat)
jinak krapky se dělaji i do krosek 250 i kx 500 má klapku takže jo
Datum: 18. července 2009 12:40
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci abych si mohl na sebe přepsat pionýra potřebuju k tomu kupní smlouvu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 12:45
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 nepotřebuješ ani plnou moc ale pro jistotu je lepší ji mít na dopravním podepíšeš čestné prohlášení, že jsi tu motorku koupil ....
Datum: 18. července 2009 12:45
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 ne jenom potrebujes plnou moc.. ale kupni smlouvu je taky dobry si ji udelat
Datum: 18. července 2009 12:06
 Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé stadionů maj karburator z pionyra a nemůžou si to vynachvalit.Tedy rozhodl jsem si koupit také karburátor na pionýra a ejhle nepasuje.Potřebuji radu, jakým způsobem tento karburátor připevnit k válci stadiona, tak aby tam pasoval a fungoval. Mnohokráte díky. Je mi jasné, že se tam bude muset dát nějaká podložka. Já bych potřeboval poradit jaká, jestli s tím má někdo zkušenost.Ať nemusím laborovat.Podrobný návod by nebyl k zahození. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 17:33
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4104
 Zdar chlapy.mam problem.Mel jsem fichtla na fichtl cupu a od te doby mi nejde plyn.Kdyz chci pridat plyn tak se mi sekne kdyz trochyu pridam a nejde mi to.Myslel jsem ze kdyz koupim novy lanko tak to pomuze.Ale nepomohlo a problem trva doted.Vubec nevim co s tim.Jehlu v karburatoru sem kontroloval a je tam spravne dana.Myslite ze pomuze rychlopal nebo co pomuze?Prosim poradte.Dik s Pozdravem Jelda
Datum: 09. listopadu 2009 17:33
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 ahoj jestli máš dotaz na veteranforu tak jsem to vyfotil mám tam karbec z pincka i z 555
Datum: 19. července 2009 7:06
 Ahááá a já si pořád říkal jak to dělaj. To mě zaráží že mám karburátor opravdu jako z fichtla, ale dole ten šroub nemá. Je možný že by to fakt bylo třeba z S23...a jawu 550/555? - když to napíšu jednoduše, tak je to asi stejný jako S22 (vnitřní průměr to má asi jako fichtl) ale s kulatou plovákovou komorou bez jehly. Nevim jestli se ta jehla musí přidělat, nebo jestli je to opravdu nějakej mezityp. Jestli se nepletu tak na jawa-50.cz se psalo, že karburátory jako u S23 se používaly na jawě 05 ....ale nevim to jistě. Spolužák už jawu 555 zlikvidoval (se rozjel z kopce a dal tam jedničku, magor) a už ji nemá. Ale jak je to s tou jehlou a celkově vrškem plovákový komory (ten k tomu nebyl) opravdu nevim
Datum: 18. července 2009 16:54
 jo vlastne sem zapomel ze jak je jehla plovaku,tak se musi zespoda ten sroub ubrousit,protoze jinak se pres ty kartery nevejde,mam to ubrouseny,ale zapomel sem to napsat
Datum: 18. července 2009 15:56
 Na netu to nějak nemůžu najít, ale vzpomněl jsem si co mám v garáži 
Když jsem kupoval S22, tak jsem kupoval S22 bez motoru a motor byl na takový minibike (vyrobená z S11). Ta minibike měla karburátor z babetty a tak tam majitel udělal koleno aby se tam vešel. Je to neuvěřitelný, ale TOHLE: http://uloz.to/2137569/karburator.zip
....opravdu fungovalo! (zkoušeno po přivezení) Správně, je to jen nějaká křivá trubka a na koncích přivařený (či jak je to přidělaný) ,,kusy plechu''  Pravda že to nejelo nijak úžasně, ale to bude spíš tim karburátorem (bylo vidět že už má něco za sebou). Jo a omlouvám se za kvalitu fotek - na makro mi to špatně ostří
Datum: 18. července 2009 13:19
 Jde asi i o to jakej máš přesně - já mám dva z fichtla a jsou úplně stejný, ale přece jiný - jeden má na jehlu (u plováku) dole nějakej šroubek či co a díky tomu se mi tam nevejde - mám ještě druhej co to nemá a ten se tváří že tam pasuje...dokonce mě napadlo jestli to není z S23 (mám to od takový pochybný existence), protože se to tvářilo, že plovák má mit jehlu v sobě (jako u S22 a S11) - nebo jsem tak blbej že nechápu jak tam ta jehla může držet  Jinak viděl jsem že normálně tam nasazovali kus hadice a karbec (fichtl/simson) dali až ke šlapkám - a jezdí to údajně dobře. Já se teď hrabu v S22 (už jen sehnat sekundární převod, natahat lanka, vyčistit nádrž a sladit karbec) a asi s tim budu taky experimentovat - na rychlejší ježdění chci S11 a na pomalejší jízdu a na převážení (minimálně věcí, možná i lidí) chci S22. Uvažuju že místo ty síťky (originál S22 karburátor) bych tam dal hadici a normální vzduch. filtr, ale vůbec nevim kam ho nacpat...na S22 je všechno zadeklovaný  Mimochodem co se týče přidělání karburátoru z fichtla na Stadiona, tak jsem to měl jednou dobou skoro vyřešený, ale vadil mi tam rám - teoreticky by stačilo vzít 2 kolena o karburátoru pionýra a spojit je (ty části jak jsou u pionýra na válec) a konce pak na karburátor a válec. Nevim to jistě, ale koukal jsem na to a mělo by to (snad) bez vážnějších problémů jít...jen jsem nedořešil ten rám  Jedině to rozříznou a dát tam hadici  Ale myslim že 2 kolena nebudou nejlevnější a vyplatilo by se to řešit třeba přes samotnou hadici:
http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/tuning/uprava-motoru-stadion.zip tady jsou ,,fotky'' jak to zhruba vypadá. Jinak na aukru se jednou dobou povaloval Stadion S11 co uháněl myslim 130km/h a tam to bylo hezky vidět. Omrknu pár webů a jestli něco najdu, tak to sem hodim (aspoň pro inspiraci, češi dokážou všechno  )
Hlavně si ho ale moc neznič, Stadion má velkou cenu...jednou jsem potkal v lese jednoho chlápka a ten se jen podíval, vyvalil na mě že je všechno originální a že jeho příbuznej by za to dal bez problému 10000...a to ani neviděl jak to jezdí. Na to že se před pár lety jsme ho koupili za 700Kč  A dokonce i chrom tam mám zachovalej, jen ty kola jsou místama horší
Datum: 18. července 2009 12:31
 ja tam karburator z fichtla mel,ale uz tam byl pri koupi,ale myslim ze bude stacit jenom propilovat diry pro stefty v prirube karburatoru a musi pasovat,ja tam zadny velky upravy nemel,a origo karbec mi tam sel bez uprav spatky,mam teda stadaka s22
Datum: 18. července 2009 11:12
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár motorkáři měl bych takovou prozbu nevíte někdo kde by se dala skopčit těsnění na motor mám to konkrétně na jawa-čz 175 dvojvejfuk díky\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 10:47
Jméno: Stifler
IP: uživatel6737
 Cau draci mam problem a asi dost velkej chtel sem odsroubovat hlavu a jedna matka mi tam zustala a ani se nehne nejspis strzen zavit nevite co stim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 13:29
Jméno: Stifler
IP: uživatel6740
 Uz sem zkousel ,ale sroub se furt protaci
Datum: 18. července 2009 13:29
 zapři mezi hlavu a valec montpaku nebo velky sroubovak a zaroven sroubuj golou
Datum: 18. července 2009 12:35
 nazdar chlapy(tvrdí chlypy, tvrdé y), potřebuju poradit, už pomalu přemýšlím o nějaký 125newím, jestli 2 nebo 4 takt, ale asi 2takt, at to taky jede, mohli byste nějak prosím poradit, co je a co není dobré, díky za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 22:56
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 to dejv08 jsem ja jo
Datum: 18. července 2009 22:56
Jméno: dejv08
IP: uživatel455
 4T nejvíc se mi líbí MZ SM 125, je to motard
Datum: 18. července 2009 19:54
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 jestli s tým chceš jezdit spíš po cestě tak za mně cagiva supercity 125, chci si ji v 16cti koupit co jsem se ptal kluků co ji mají tak to jen chválí dá 160km/h a akcelerace brutální, jinak ostré enduro KTM nebo huska japonce nemusím, protože mně už sere jak každý kup si japonce to je nejlepší všechno ostatní se kazí, prostě za mně cagiva supercity nebo exc 125 nebo wr 125
Datum: 18. července 2009 19:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 však taky že s těma motorkama co jsem napsal na silnici normálně mužeš jezdit.... pokud je tedy seženeš s normálně malym tp(většina má)
Datum: 18. července 2009 17:26
 myslim samozřejmě motorky, s kteryma se dá vjet na cestu, a enduro je asi pro mě nejlepší volba
Datum: 18. července 2009 16:07
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 tak ale to co tady píšeš sou krosky žejo já myslel čistě originál endurko a né krosku s příbalem
Datum: 18. července 2009 12:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 yamaha dt 125 r jako že má ve 2t dvácách největší výkon?  jel jsi na tom vubec někdy? a jel si vubec někdy na něčem, jako je třeba exc, wr, rmx?(to jsou v podstatě krosky na papírech a jak jsem už řekl maji klidně 40koní kdežto dt jestli otevřeš alespon na 25koní, tak seš frajer! ......... jinak jasný, ta spotřeba u těch 4t jako je pravě třeba ybr je nnnádherná, ale je to všechno o tom, co od toho čekáš... chceš pořádnej výkon=o 4t v 125 ani neuvažuješ, ale musíš se o to zase dost starat....chceš spíš jezdit, za malo pěněz, na vykonu až tak nezáleží, tak jde každopadně do 4t....... mam exc a rozhodně si a tom nedovedu představit snad ani 30km jízdy v kuse po silnici, ale zato pole lesy a tratě, na tom vydržíš jezdit, dokud tě to nesežere, nebo neodpadneš fyzickou zátěží(kdo jezdí motokros, tak ví o čem mluvim).... ja kdybych nebyl na edura a motokros a chtěl jezdit silnici a třeba i nějaký vyjíždky, tak jdu do 4t, ale každej od toho čeká něco jinýho....
Datum: 18. července 2009 11:48
 Ja mam YBRo a nemužu si to vynachvalit mam tam Ladák a je to super zvuk a až tak slabí to není a na 100km mi papa 2,4 litru prostě super a né 10litru jako vám
Datum: 18. července 2009 11:38
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 YAMAHA DT 125 R nejlepší motorka co se týče výkonu ale nesmís zaspat servis
Datum: 18. července 2009 11:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 2T +velkej výkon(i 40koní u některejch dvác), velká akcelerace, většinou sportovnější podvozek(mluvim o ostrejch endurech, který ve dváce ve 4t ani nekoupíš)
-velká spotřeba(10l neni problem-ostrý endura, nemam namysli moto jako dt, kmx..), výkon jen ve vysokejch otáčkách, slabej spodek... osobě jsem v tehlekubatuře rozhodně pro 2t
Datum: 18. července 2009 10:53
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Koupil bych budto kawu kmx 125 nebo yamhau dt 125 a nebo jestly chces silnici tak bych sel do aprilie rs 125 nema cenu kupovat 4t u takhle malyho objemu ja mam kmxko a jsem snim zatim maximalne spokojenej super motor super ram akorad tlumice ale vzadu to de pritahnout pokud by si nebyl spokojenej ale pokud nejsi blazen co lita v nejtvrdsim terenu tak ani nepoznas ze by dojely na konec
Datum: 18. července 2009 10:41
Jméno: jojo
IP: uživatel5966
 co znamena kdys nemam na motoru zadne virobny cislomam us doma take dvje motorky a cislo nebilo vibrouseno!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 18:31
Jméno: sdgs
IP: uživatel3545
 taky mám pincka bez čísla na motoru protože ten motor byl mněnen a je to jakoby náhradní díl bez čísla.
Datum: 18. července 2009 18:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na některejch motorech je číslo vyražený na drržáku ke kostře, každopádně dali se prej tenkrát v mmototechnách sehnat nový kartery pochopitelně bez čísel.... ale jak řikam nejdřív koukněte na ty držáky
Datum: 18. července 2009 10:58
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 nevím čím to je ale jednoho pionýra co chci na STK taky nemá výrobní číslo , ale proč tam neni vyražené ,to je záhada
Datum: 18. července 2009 9:31
 Ahoj, sháním odkapávací misku pod karburátor na Jawettu. Jestli ji někdo máte a můžete ji postrádat, tak mě prosím kontaktujte. Rád ji odkoupím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 12:06
 Taky jsem ji sháněl, ale došel jsem k závěru, že Jawetta žádnou odkapovou misku neměla, takže jedině "urob si sám"....
Datum: 18. července 2009 12:06
 Zdar lidi potřeboval bych poradit mám jawa 21 a podělali se mi pístní kroužky všechny tři nvm jaký mám koupit pls poradte mi podle čeho se mám řídit
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 9:49
Jméno: nexak
IP: uživatel6498
 normal,rozdelej hlavu,valec,utri si ho at nemas spinavej bagl.. Vem valec,bez do mototechny a rekni-chci do tohodle valce pistni krouzky,a ukaz tam ten valec.da ti 3 krouzky,zaplatis cca 90korun a des domu montovat
Datum: 18. července 2009 9:49
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Zdar lidi, chci se Vás zeptat přestavoval jset někdo fichtla na cross, jakej na to máte názor? a popřípadě máte nějaký fotky? Nechci sice nic přestavovat ale prostě mně to jen tak zajímá, protože většinu přestaveb co vidim, jsou jennsestřižený plechy a pár samolepek a třeba jiný vidlice a už je stoho JAWA Cross! Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 13:13
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 E-mail Martinprucha17@seznam.cz
Datum: 19. července 2009 13:13
Datum: 18. července 2009 11:39
Jméno: deda1
IP: uživatel556
 Napiš email a já tě pošlu foto.
Datum: 18. července 2009 10:24
 caute draci...nutně potřebuju pomoct...zitra odjizdin na dovcu a potrebuju to vedet co nejdrív..nebo spís pomoct nejdrív..no..mám fichtla v super stavu..chyta na poprve proste vse ok az na volnobeh...plynové lanko mam uplne dotazene a jelikoz je lanko dlouhe mame tam provizorni sroubek na natazení lanka..,.vím..napadne vas lanko zkrátit jenze kdyz mam neutral a zahnu riditkama doleva zacne to strasne rvat..a proto se vas chci zeptat,jak mam proste seridit nebo co mam udelat aby ten volnobeh dobre sel..díky..napiste pls na icq 341-941-375..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 9:34
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 někde se ti musí natahovat lanko kdyz zahneš řídítkama
Datum: 18. července 2009 9:34
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
 na fichtlu se na volnobeh nejezdi
Datum: 18. července 2009 7:45
 Zdar draci chci se zeptat už si newim rady mam babetu 207/500 a když dam plnej plyn tak se mi to kucká ale když jedu na čtvrt plynu tak to jede předstih mam dobrej 1.3mm jedine si rikam gufero v pi.i pač mi u zapalovaní malinko viteka ale to je u techto stroju normalni ne????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 6:21
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Postav babettu na stojánek,nastartuj a přidej plyn a když začne kuckat lehce otoč šroubkem bohatosti směsi ,dokud nebude
dobře reagovat na plyn.Ta těsnost má také vliv,ale nejprve bych se pokusila o to seřízení směsi.
Datum: 18. července 2009 6:21
 ked más tam predstich 1,3mm to asi nie je dobré lebo babetta 207/500 má byt medzi 0,9-1,2mm podla popisu co je na sesa-moto
Datum: 17. července 2009 22:23
Jméno: OIL
IP: uživatel2597
Posl.aktualizace: 18. července 2009 0:16
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 j to by bylo super
Datum: 18. července 2009 0:16
Jméno: brick
IP: uživatel6652
 Zdar jeste mam dotaz mam tu babetu a pri nastartovani mi nefunguje volnobeh ,kdyz mam nastartovano tak se mi porad toci kolo a jeden chlap mi rikal ,ze je to spojka nevite co stim ,kdyz mam automat.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 13:07
Jméno: brick
IP: uživatel6652
 diky
Datum: 19. července 2009 13:07
 to je tou rozpjehovo spojko musis ji roebrat to prvni kolo bliz k valci ale na to potrebujes stahovak a kdyz uz to rozeberes tak tam v tom bubnu sou tr celisti ty musi vyndat a pod tema celistema sou takovi plisky kterim musis srazihrany potom to das dohromady a mnelo uz by ti to jit jo a musi to byt vse odmastene !!!!!!!!
Datum: 17. července 2009 22:27
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 to ja zase kdyz pustim plyn tak to chcipne,proste to porad zabira  musim drzet brzdu a plnej plyn jinak mi to chcipne,nevite proc?a taky se to blbe rozjizdi a za strasne dlouho se tam hodi dvojka
Datum: 17. července 2009 21:39
Jméno: Radek
IP: uživatel6731
 Já mám babettu a když se mi točilo zadní kolo tak sem sešteloval volnoběh a bylo to dobrý.
Datum: 17. července 2009 20:57
 mas sice "automat" ale spojky tam mas dokonce tri
Datum: 17. července 2009 20:41
 mě se kolo u báby taky točilo, akorát jsem ubral otáčky na volnoběhu
Datum: 17. července 2009 20:06
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 hele když furt melete o tom oleji myslíte že tsf je dobrý olej? a v jakém poměru ho mám míchat??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:56
 TSF jezdim v sériovjech strojích....ve skútru v mustangu atd.....v pohodě olej mi příjde...drahej....to je relativní....! Pokud nemáš kilo měsíčně (ok tak třeba 2 kila....) na olej nelez na motorku viď...
Datum: 17. července 2009 21:56
 TFS je dobrej olej,ale je zbytečně drahej
Datum: 17. července 2009 20:07
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar nevite presne kdy je ten jelen ? on je 25.7 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 1:05
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Jj, Jelen se jede 25.7.
Datum: 19. července 2009 1:05
 Čau draci....tak mám čerstvě novou "zkušenost" s M2T.....kámoš mi zrovna volal, že zadřel.....jel na M2Téčko a zrovna svištěl po rovince....nejel na plnej, jen to dotahoval do 50sátky.....a jak zrychlil z jednoho kopce na 60 tak se mu to začlo zadírat a než sjel kopec dolů, bylo zadřeno......to je věc, že?? Už s tím ani nehnul....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 21:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kvuli oleji zadrej jo?Nekdo chytrej povydal co?
Datum: 13. září 2009 21:29
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 je to tak jak psal oil nemyslete si ze nejaky castrol nebo shell a tyhle sracky jsou lepsi ono je to na chlup stejny akorat jiny obal ale proti tem olejum nemate nic ?
Datum: 18. července 2009 22:11
 hele kámo já jezdím a na převodový olej PP90 a že by se mi to zadíralo tak to vubec a M2T je rozhodně lepší než převoďák
Datum: 18. července 2009 20:30
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 souhlasím se svini mě se to taky ještě neposralo
Datum: 18. července 2009 15:34
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 rohliq zase plasi ostastni fichtlare aby od M2T odchazeli, ale M2T je uplne dostacujici pro fika jezdim furt problemy nemam znicim, zadny ty sracky za 200 kc litr bych tam nedal
Datum: 18. července 2009 12:16
Jméno: Daler
IP: uživatel5299
 No může to bejt tim M2T a nemusí, záleží v jakým poměru to ředí, sice tu bylo psany, že 1:25 ale jestli to ředí třeba od oka, tak bůch ví kolik tam toho dal!! Ale já bych to na problém s M2t neviděl, já osobně na něj nejzdim, jezdim na mogul, ale stejně swi myslim, že to bude spíš tím jak psal standa!
Datum: 18. července 2009 8:50
Jméno: MArek
IP: uživatel2718
 tim M2T to urcite neni.....kdyz se mi fichtl nezadre kdyz jezdim na vsechny ruzne oleje i na vyjetak a nic se nestalo....
Datum: 18. července 2009 8:19
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 taky bych byl toho nazoru ze to nebude olejem kdyz zadrel z kopca.....
Datum: 18. července 2009 0:55
Jméno: standa
IP: uživatel6734
 zcela vyjimecne souhlasim s nazorem,ze tohle spis bude zadrení mechanickýho puvodu.......vyskocena segrovka,vyskocena jehla z kliky,ulomenej krouzek atd......zase jako klid.....
Datum: 18. července 2009 0:47
Jméno: Horst
IP: uživatel6733
 Čtu tady zase zajímavá diskuse.M2T pro někoho strašák,sračka,kaše a bůhví co.Já jezdím na fíku od 80tých let,mažu M2T a v pohodě. Ale tím nechci vnucovat svůj názor na tento olej.Před pár lety jsem byl na přednášce na VŠCHT s ing. Černým a ten by vám vyvrátil vaše polopravdy či mýty.Oleji zdar!
Datum: 17. července 2009 23:26
 ok  jsem rád, že jsem v podstatě zhatil té levné sračce, M2Téčku, zničit dalšího fichtlíka  .....já mám doma Stadiona S22, Jawettku a dva Mustangy a do všech liju Castrol
Datum: 17. července 2009 23:20
 dobre skusim
Datum: 17. července 2009 23:17
 o Shell nebo Stihl??? Na Shell SX 2T jezdí kámoš už dost slouho....stojí ho 105 korun litr a karbon nikde.....trošku kouří, ale to se dá přežít....o Stihl (olej do motorovek) nevim nic  .....a v tom albertu je to tam, kde jsou autodoplňky  Shell SX 2T u nás (Opava) vychází cenově stejně jak M2T.....takže bych tam radši lil rozhodně tohle
Datum: 17. července 2009 23:15
 no 149 to je dobra cena to ja sem albertu volej este nevidel kounuse a repslo to je fakt kvalita ale stejne 50 do 6,3 litru to je d ost a nevis neco o sthel
Datum: 17. července 2009 23:11
 o tom repsolu jsem něco sylšel....neznám ho osobně, ale prý je kvalitní.....já lil Castrol 2T a teď už jen Castrol GARDEN 2T....je levnější (v hypernově...pardon Albertu ho mají za 149 za litr) a maže dobře....  dávám to 1:40
Datum: 17. července 2009 23:06
 no nevim unas na benzine prodavaj jenom repsol kterej stoji 47 kc a je to jenom 125 ml
Datum: 17. července 2009 22:57
 upřesním....litr KVALITNÍHO oilu za 60 korun je utopie
Datum: 17. července 2009 22:55
 tak on to M2Téčko snese, ale jde o to, jak dlouho....jsou i světlé vyjímky, ale litr oilu za 60 korun je utopie
Datum: 17. července 2009 22:54
 jo stim krosem ma stejnej nazor protoze to je potm hruza jenom zajdu na moto inzerci a uz vidim kros fichtl jenom sundana maska a plechy udelana jina sedacka a zadny upravy motoru proste origo fichtl bez plechu no hruza ale kdyz je fichtl stavjenej na m6 ad tak nevim proc by nesnesl m2 tecko
Datum: 17. července 2009 22:51
 krejca099 má pravdu.....každy má svůj názor....nemá ale pravdu v tom, že je to zbytečný......fichtly pomalu ale jistě mizí a tak je důležité, se o ty, které ještě nestili debilové zničit přestavbou na cross nebo rozbít, starat....čili mazat kvalitně a dávat na ně pozor...to je můj názor
Datum: 17. července 2009 22:46
 ja sem toho najezdil teda dos jo ale do fichtla lejt castoli sheli muguli se mi zda zbitecnost ma teda este babetu do ni leju tsf ale do fichtla je to fakt zbitecnost je to muj nazor kazdej mame svuj
Datum: 17. července 2009 22:42
 kdo se zastava m2t tak je videt ze nema skusenosti este,ja driv na m2t jezdil,ale pak sem zjistil ze sou mnohem lepsi oleje,rikat ze m2t a castrol sou stejny oleje je naprosta blbost kretou muze rict jenom naprostej blbec kterej proste nevi,proste ja doporucuju kvalitni oleje
Datum: 17. července 2009 22:38
 Oil: no to si snad děláš prdel?? Viděls vůbec někdy Castrol?? Je krásně červenej a když na ňho jedeš, nekouříš vůbec a karbon je minulostí......M2T = maximální kouřivost, minimální maznost a navíc už od pohledu je to humus....
Datum: 17. července 2009 22:35
 m2tečko je dobre mazadlo kdys se spravne zredi !!!!!
Datum: 17. července 2009 22:35
Jméno: Oil
IP: uživatel5822
 Ono to bude možná tak že M1T je stejný oil jako Castrol akorát se u Castrolu platí značka jinak jeto stejný
Datum: 17. července 2009 22:11
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ono,když je horko jede plnej kotel,horší olej ono se neni čemu divit,že zadřel.
Datum: 17. července 2009 21:50
 on je snad nějáký horší než M2T??.....jestli sis ho teda nedovezl z nějáké rudé země typu Čína, Vietnam a tak dál
Datum: 17. července 2009 21:40
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jozo: a jakej je horsi nez M2T ?
Datum: 17. července 2009 21:36
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 jezdil jsem i na horší a v poho
Datum: 17. července 2009 21:32
 já to vidím na M2Téčko......já mu nevěřím.....je to pořádná sračka.....
Datum: 17. července 2009 20:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Příčina nemusela být zrovna v tom, že tam byl M2T.
Datum: 17. července 2009 20:34
 sem si jistý, že to tam dává 1:25
Datum: 17. července 2009 19:46
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 nebo ho tam bylo málo!!
Datum: 17. července 2009 19:45
 Ono kdyby zmáčknul spojku a nechal vychladnout nemuselo by se nic moc stát.
Datum: 17. července 2009 19:16
 tím se samozřejmě potvrdilo, že M2T je sračka....
Datum: 17. července 2009 19:16
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:52
 Zdar,jinak starej JIKOV je lepší a dá se sehnat i novej JIKOV kohoutek!
Datum: 17. července 2009 21:52
 díky za odpovědi a info
Datum: 17. července 2009 21:39
 jo určitě je....kupoval jsem si ho na Jawettu.....ale musim podotknout, že blbě těsní....kolem páčky i pod závitem....a to tam mám těsnění.....a je to výrobek firmy FUNSAN
Datum: 17. července 2009 19:02
Datum: 17. července 2009 18:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sesa vždycky řiká, že co je na obrázku dostaneš, takže určitě i se sítkem
Datum: 17. července 2009 18:23
 Zdar draci....můžu zajet na plnou syntetiku?? (Castrol Garden 2T)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 22:47
 díky frikulíne  budu pokračovat s Castrolem....ten mě nikdy nezklamal.....
Datum: 17. července 2009 22:47
 Už to tu padlo....a zopakuju to....pokud máš novej motor a záleží ti na něm jeď od začátku na nejlepší olej co můžeš....! (nebo co chceš....)
Datum: 17. července 2009 22:44
 zpět k mému dotazu...  zajíždí se na syntetiku, polosyntetiku nebo minerál??? s olejema mám dost zkušeností, ale nevím, na který zajíždět....
Datum: 17. července 2009 22:42
 Ten ESSO může být taky dobrý  ....já ale zůstanu u Castrolu  .....pak špatné oleje samozřejmě nejsou ani Shell SX 2T a TSFko....možná mě zabijete, ale musím říct, že sem se setkal s jedním M2T, který byl dražší než Castrol.....jezdil na něj kámoš a stejné jak u Castrolu....žádný karbon, žádný dým a mazal 1:50......stál 195 korun litr....ale ty ostatní M2Téčka jsou všechno sračky...
Datum: 17. července 2009 22:39
 inak ja pouzivam esso 2t special predavac mi hovoril ze je to polosynteticky olej ale na to je napisané len ze :2 stroke syntetic blend engine oil - synteticky motorovy olej pre 2T motori,,,,a je na tom napisani ze pre vzduchom hladené 2T motory...inak som spokojny http://www.olej.sk/shop/images/Esso%202T%201L.jpg
Datum: 17. července 2009 22:34
 Jak který pionýr nepotřebuje plnou syntetiku....
Datum: 17. července 2009 21:54
 už jsem to dekarbonizoval....nechci zadřít
Datum: 17. července 2009 19:48
 pionyr nepotrebuje plnu syntetiku....ale ked dás to do toho tak najprv musis piest a spalovaci priestor dekarbonizovat lebo synteticky olej rozpustá usadzeny karbon
Datum: 17. července 2009 19:35
Datum: 17. července 2009 18:47
 jo jo...je to plná syntetika....je to napsané na obalu....Synthetic technology
Datum: 17. července 2009 18:38
 jo jo to se řiká protože horší olej míň maže takže se výbrus rychleji ojede, lepší je mazat kvalitně pak můžeš jezdit skoro normálně a když motor začne uvadat tak jenom spomalíš
Datum: 17. července 2009 18:24
 Můžeš.....někdo řiká že zajíždět by se mělo na olej o třídu nižší podle mě (ale jen a jen podle mě....) je to blbost....!
Datum: 17. července 2009 18:20
 klidně ole je to olej do křoviňáku kterej točí mnohem víc než pín takže si zas tak moc nepomůžeš
Datum: 17. července 2009 18:13
|



|