česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1730  1731  1732  1733  1734  1735  1736  1737  1738  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: trodatek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, prosím o radu. Potřebuji nalisovat horní pouzdro do ojnice na Jawettu, ale jak jsem zjistil, pouzdro je trochu menčí než pístní čep. Je třeba pouzdro upravit výstružníkem. Máte s tím někdo zkušenosti, nebo víte jakou velikost má přesně ten výstružník mít? Díky za odpověď. Radovan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Nahřej oko ojnice na cca100stupňů na vařiči.Pouzdro dej předem na 3 hod do mrazáku.poté šroubem M 8 a podložek a matice vtáhni pouzdro namazané silik.olejem do oka.Někdy to jde i bez šroubu,pouze prsty.Po vychladnutí je zapotřebí vystružit pevným vystružníkem tuším ,že je tam 10 mmčep,takže 10H7.alespoň já to tak dělám.
 
 
Datum: 19. června 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, pouzdro nalisuj do ojnice a az po nalisovaní ho vystruz jawetta ma tusim 10mm cep..vystruznik 10H7
 
 
Datum: 19. června 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1279    
Zdarec, netěsní mě palivovej kohout, když je zavřenej tak v poho, ale když pustim benoš tak de vidět jak benzin občas ukápne u páčky toho kohoutu.Myslíte, že je to prasklá gumička co je pod tou páčkou, nebo je to už velká vůle v kohoutu? Za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
vyměn tu gumičku a bude v poho
 
 
Datum: 19. června 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 8:12
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
co sem tahas simsona kdyz je to fichtl kramek a ne simson kramek a stejne vypada hrozne vono kazdej simson vypada hrozne radsi to sem nedavej nebo se stoho pobleju priste
 
 
Datum: 09. července 2009 8:12
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dik za rady, už se mi někdo ozval tak uvidim jak to dopadne.chceš potom napsat jestli jsem to prodal?
 
 
Datum: 19. června 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6435    
Cena je jaka je..... vzdycky kdyz stavis special na zavody,tak je neprodejnej za cenu kterou jsi do toho vlozil..... Me to krosove provedeni neprijde zase tak hrozné.....ma to 19 dellorto,central,70 valec....neni psano jesltli 2 nebo 4 kanal,coz je skoda....jen provedeni vejfuku je takove zvlastni,ale celkove ten stroj u me budi dobrej dojem..... muj nazor je,ze za 7000,- mozna kupce najdes.....za 10 NE....a pokud je to mozny,tak este dopln k inzeratu informace o upravach motoru....dela to lepsi image...
 
 
Datum: 19. června 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dik za odpovědi-na tom simsonu jsem doted jezdil :-) :-) :-)
 
 
Datum: 19. června 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole takle drahý? To si rači kup jestli chceš krosku čz516.Já jí sehnal za 11000 a výkonově je to zozdíl jak svin má to 27koní takže to jede trochu líp a nebo čz 513!A jak tam má že dojel první tak to nejde zas tolik o moto ale hlavně vo jezdce jak to umí!
 
 
Datum: 19. června 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
origo simson je mnohem hezčí,,tohle je hrozný
 
 
Datum: 19. června 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je hruza........................!!!
 
 
Datum: 19. června 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to srac,jen obycejnej simson.kup si CZ 175,ja ji koupil za 1000 a vykonove je to uplne neco jinyho nez sifon.
 
 
Datum: 19. června 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Moc drahý. To si radší kup ČZ 125. Za méně peněz víc muziky.
 
 
Datum: 19. června 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: dzimbo      IP: uživatel6433    
Co to je za šrot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 19. června 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, mam dotaz : pasuje ten plovak pro kyvacku/panelku co tady je na Pionyra 555 (karburator Jikov 2914HZ) ? diky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1584.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
na jinem foru (nevim jestli mohu rict jmeno) mi ale rekli ze plovaky do kyvacky pasujou do vsech jaw, nebo taky plovak z CZ 150...takze novej plovak do 555 se sehnat neda?
 
 
Datum: 19. června 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nepasuje,, jine vejska
 
 
Datum: 19. června 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
somozrejme ze pasuje :-)
 
 
Datum: 19. června 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, budu si dělat řidičák A1 a rád bych si pořídil ČZ 175, která má v papírech 125 ccm, tak se chci zeptat když mě zastavěj foliši jestli se dá nějak poznat že to neni 125 ccm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: badboy      IP: uživatel6469    
Tak si sezen jeste jeden motor z CZ-ty 125 a pokazde kdyz pujdes na technickou tak si ho tam dej .
 
 
Datum: 22. června 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
 
 
Datum: 22. června 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
protože jde o prachy, a někdy i o dost velký... a pokud ti pojišťovna udělá expertízu a soudní znalec dokáže že jsi řídil vozidlo na které nemáš řid. oprávnění tak máš smůlu a všechno platíš ze svýho!
 
 
Datum: 22. června 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5955    
A ještě mám taký dotaz... Proč by se to mělo zjistit když se stane bouračka??? Stalo se,čísla sedí tak nwm... Proč to tak kontrolují??? Dík
 
 
Datum: 20. června 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
ty to mam a zatim to nikdo nehrotil, pokut teda nenarazíš na debila policajta
 
 
Datum: 19. června 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No kámoš to udělal tak že si koupil čz 125 s STK a hodil do toho motor ze 175 a číslo vybrousil a přerazil a jezdí pořád a už ho taky několikrát zastavili a nic nezjistili!Horší bybylo když se stane bouračka to by to pak zjistili!
 
 
Datum: 19. června 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
tohle je o držku,kdyby tě zastavil policajt co se v tom vyzná,tak jsi v prdeli. Někde na jawamanie jsem viděl že za to někomu sebrali papiry,dostal podminku a 50 000 Kč pokutu.
 
 
Datum: 19. června 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Po výmazu čísla motoru sice nemusí sedět číslo, ale typ sedět musí.
 
 
Datum: 19. června 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6320    
k té výměně motoru, na inspektorátu si za drobný poplatek můžete nechat vymazat číslo motoru z TP a pak bude jedno když se čísla na štítku a na motoru nebudou shodovat... :-)
 
 
Datum: 19. června 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jim je u pi*i co vo tom máš.....hlavně když seděj papíry....
 
 
Datum: 19. června 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel680    
........ Já si taky koupim 175 s papírama 125 navíc číslo motoru to bude mít stejný jako je v papírech (125) pač změnim jen válec píst a hlavu.. jinak vše sedí.. je to morka s púapírama za kolem 10 000. jo s těma 11 kilowatama na to hraje kámoš s MZ 150 chytli ho asi 4x a ani jednou nic neplatil.. vykecal se na to... Gavli: Neboj znám co to znamená mít A1.... i A omez. .... hele myslíéš si že s A omez. můžeš řídit R6? taky sem čuměl jak by jí dokázali stahnout na 25 kW... ale v papírech to je ve skutečnosti 89kW a nikdo nic nemůže říct teda pokut se nestane bouračka. Ale s tou ČZ bych se fakt nebál vůbec.
 
 
Datum: 19. června 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: Gavli      IP: uživatel6431    
Hele.. jelikoz A1 mas do 125ccm a 11 Kw tak nic jinyho mit nemuzes, leda, ze by si nemel technickou a to by si policajtum asi tezko vysvetloval :-) kdybys totoz jel na technickou, tak by se koukli do papiru a na motor a nesouhlasilo by jim cislo.. takze by te poslali pekne do ****** :-) takze dneska co jde udelat.. koupit si nejakou 125 s vic Kilowatama a abys mel v papirech do 11 Kw .. takze to stou Cztou ani nezkousej :-) cau
 
 
Datum: 19. června 2009 9:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel680    
vůbec to nehrot takhle jezdí ČZ 175 u nás s papírama 125 halda flojdi to nehrotěj.. to je to samý jako MZ 150 tak jim řekneš že to má 11 kilovat...kdyby to zjistili... nic víc...
 
 
Datum: 19. června 2009 9:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně. 125 má 12 žeber a 175 má 13 žeber
 
 
Datum: 19. června 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel5945    
zdravím všechny mztáky mám takový dotaz potřebuju sehnat na zadní kolo drapak mam tam rozměry 3.50-16 m12 a nemůžu nikde sehnat tak jestly někdo máte tak se ozvěte děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6435    
Zadej do vyhledavace motopneu a za 10 minut jich máš deset:-D Tohle neni moc netypickej rozmer,ale pohybujou se tyhle rozmery drapaku od 800 az pres 1000,- podle kvality a vyrobce....
 
 
Datum: 19. června 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Zdarec draci,vím,že to tu nepatří,ale sháním nějakou motorku,mám v merku hercules sachs ultra 80 (viz.foto).Máte s tím někdo zkušenosti,jak to jezdí,poruchovost,dostupnost ND,atd.Díky moc. http://www.hercules-sachs.com/Ultra_3_front_L.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6435    
hele celkovej dojem je dobrej.....vidim ze to ma dva kotouce vepredu takze to asi i pojede,ale bal bych se dostupnosti dílů.....precejenom to ma věk jak vetsina fichtlu,takze to urcite bude poruchove....a nechavat si posilat dily z nemeckejch e-shopů?? no....nevim.... Jinak vic ti nereknu....ja na tom nikdy nejel:-(
 
 
Datum: 19. června 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: J.a.n.g.o      IP: uživatel6402    
Zduř SESO nešlo by sehnat sekundární kolečko na JAWA MOSQUITO 585 ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim zte ne,,,, posli mi fotku jak to vypada
 
 
Datum: 19. června 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: vasilv      IP: uživatel367    
zdravím,mám dotaz ohledně čz 477...při uplně nízkých a vysokých otáčkách mě to nedobíjá..při středních otáčkách v pohodě...čím to može byt??díky za odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6435    
pokud tam mas starej typ rele,tak to klidne muze byt tim...serizujou se dva parametry....odkdy dynamo živý okruh a kdy dynamo prebiji baterku a je pres odpor uzemneno....pokud mas druhej kontakt blbe serizenej,muze to vypinat brzo......neco podobnyho sem resil na peraku kdyz tam bylo dvoupolovy rele 55W z prvnich 477 .....uplne stejnou veci trpi i stary jednopolovy.......Krabicový rele uz je proti tomuhle imuní..... jinak to muzou bejt taky problemy typu uhliky jak psal zéma....
 
 
Datum: 19. června 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel3265    
špatný uhlíky
 
 
Datum: 19. června 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: Pangi      IP: uživatel86    
Zdarec draci mam ČZ 175/477 a chtel bych se poradit ohledne snížení hlavy o kolik tak to můžu snížit abych nic nezkazil ale taky abych to poznal na výkonu a na spotřebě díky za všechny rady zadrec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 8:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo i o víc. jak chceš...
 
 
Datum: 19. června 2009 8:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neříká se o kolik ale na kolik. změř si obsah spalováku a nech to snížit na obsah o 1 ml menší
 
 
Datum: 19. června 2009 8:14
 
 
 
 
Jméno: pavkocz      IP: uživatel430    
čest chtel bych se vas zeptat neznate nejake zelezarstvi kde se daju sehnat kadmiované srouby odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draci nevite cim by to mohlo byt ze kdyz skopce nebo i porovine pustim plyn a brzdim motorem a pak ho pridam tak to chvili nic nedela rozjede se az za chvili delato hlavne v malejch otackach na volnobech to taky dela kdyz pridam plyn tak se to pridusi kdyz zvetsim volnobech tak by to melo bejt ok ale u druhyho pionyra mam mensi volnobech a nedela to uz jsem skousel vsechno mozny porad byla cerna svicka jehla nova dal jsem ji co nejniz hladinu jsem dal mensi nez ma bejt a uz je konecne svicka do cihlva prectich jsem taky skousel velkej malej porad to toci hodne to je dobre ale ze to dela tohle!!proste kdyz pustim plyn tak to slusne brzdi ale jak pridam tak to trva a pak se to chyti asi za 1-2 vteriny a tahne suprove oproti jinejm fichtlum motor je po GO zajetej dobre. jinak vse je vycisteny akorat vejfuk mam poradne utesnenej kour de jen tema dvemi dirkami mam ten novejsi vejfuk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
Stando filtr mam cisej. Fichtlu uz rozumim docela dost lip nez bezne lidi co to maj ale este naky ty veci chybej, u staryho fichtla poznam co mu je ale na 100% taky este ne a stou spotrebou jak jsem se dostal na 2,2 L tak to bere takhle malo jen pri delsich cestach kdyz jedu do porad tech 50 km a moc nezastavuju a nejedu nikde do velkejch kopcu tetka jsem jezdil do skoli dostaval zahul porad kopce na trojku 60 proti kopci jak klesla rychlost tak za chvili jsem rdil za 2 a ta spotreba se dost zvisila na 40 km asi 1L mozna o neco malinko vic ono zalezi jak mam plnou nadrz kdyz je plny tak to strasne mizi a jak je v ni pod pulku tak to skoro nic nebere jsem schopnej jet 30km za pul litru akorat me stve ze se nejspis porad zvetsuje prectich vsechno dotazeny porad stator otacim dal a dal az dojdu na konec to nechapu jdu se nato podivat a premerim prectich
 
 
Datum: 19. června 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
Zdenku zkousel jsem asi 5 karburatoru pouzitejch a jen sjednym to slape pekne co jsem skompletoval hladinu nemam malou protoze byla svicka cerna a mel jsem ji jak ma bejt a tak jsem se rozhod ze dam mensi hladinu takze kdyz zmacknu plovak tak hladina je kousek pod vrsek plovaku a uz konecne svicka ma cihlovou barmu tmavsi. A este jsem projistotu koupil lepsi svicku prece jenom je to znacka NGK a nestezuju si malinko lepsi nez brisk a prestalo to kourit do kopce
 
 
Datum: 19. června 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tu hladinu sníženou až moc? .... případně přicpanej kanálek vedoucí z plovákovky?
 
 
Datum: 18. června 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6424    
Jinak fikusi klobouk dolu.....pokrok kterej si udelal je fakt znát......dneska uz tady ani nemusim odepisovat na bezny zalezitosti,protoze ty spravne odpovidas za me..... ale rekni.....kdyz uz ses dostal na vyšší ladičskej level.....taky nastartujes nejaky rozpadlyho fichtla a rovnou vis co mu je?:-D:-D Oni ty zacatky sou desny kdyz furt ladis a ono to furt zlobí a furt zlobí......vzdyt ja pamatuju jak si chtel hodit fichtla ze skaly,ze je to strasnej krám a dneska nás tady školíš jak seridit fichtla aby jel co nejlip a co nejmin zral:-D Ale fakt na tvoji spotrebu sem se este nikdy nedostal:-D:-D mozna to bude stylem jizdy:-D
 
 
Datum: 18. června 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6424    
ja bych rek ze je to malej predstih a nebo ucpanej vzduchovej filtr.....me tohle delaval taky....po vymene vzduchovyho filtru a zvetsenim predstihu na 1.8 to prestal delat.....tohle delaj hlavne mustangy a dost na to ma vliv ten priblblej husi krk...
 
 
Datum: 18. června 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
Zdar chlapi... olej do babety sa ma davat sae30 a ja tam mam sae75w je to hustci abo ridci? bo mi blbne radeni a uz nefim cim inym to moze byt...dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čím větší šíslo tím husčí-30w řídký 80w hustý
 
 
Datum: 18. června 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: Enifma      IP: uživatel5831    
ano prevodovy olej... na vyskozite urcite zalezi ale pravje cem vjedet ci je hustci abo ridci
 
 
Datum: 18. června 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jetsli myslis prevodovej olej tak natom snad nezalezi ja tam lil PP 80 a jelo to normalne ale taky me blblo razeni pak se stejne rozsypali loziska je to zadreny uz byla dost jeta a navic to asi bylo nekolikrat pridreny
 
 
Datum: 18. června 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, vadí něčemu když mám na povrchu pístu vydřené rýhy od rzi? Ztrácí to výkon? Nebo by stačily koupit jenom kroužky, nebo celý píst? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6435    
rek bych ti muj nazor ale nebude se ti libil.......pist ma bejt hladkej....jak je pist orvanej,hazim ho do koše s hlinikem,kterej cas od casu vyvezu do sberu....
 
 
Datum: 19. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli ty rejhy nejsou nak velky a nedreto o valec tak to nevadi jde hlavne o krouzky aby tam sedeli a nebyli porejpany
 
 
Datum: 18. června 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: MASHAN      E-mail:      IP: uživatel6429    
DIK ZA ODPOVEDI ALE ASI DELAM NECO SPATNE.KDYZ JA ODPOVIM PRIJDE TO ZPET ME.TAKZE JESTE JEDNOU.MAM JAWU 21.A PROBLEM S TIM ZE DYNAMO DAVA DVA VOLTY.JESTE JSEM SE STIM NESETKAL,ANI KOLEGOVE.CIVKY JSME PROMERILI A DODRE.NA BATERKU JDE JISKRA SUPER.TAK NEVIM.DIKY ZA RADY.MEJTE SE.MASHAN odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
To asi bude tím, že Jawa 21 nemá, opakuji NEMÁ dynamo !! ...ale věř si čemu chceš
 
 
Datum: 19. června 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: J.a.n.g.o      IP: uživatel6402    
cus lidi.. kdo máte JAWU MOSQUITO 585... NEVÍTE JAK U NÍ ZVÝŠIT VÝKON ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: MASHAN      E-mail:      IP: uživatel6429    
CAU.OD KOLEGY VIM ZE TAM PERE 100 OKTANOVY BENZIN.JA SAM S TIM NEMAM ZKUSENOST A PRIPADA MI TO DOST DRASTICKE.URCITE MA ALE NEJAKY SPEC.OLEJ PROTOZE TAKHLE VONET MOTORKU SE MI ZATIM NEPODARILO POTKAT.JE TO NA TOBE.A JA Z NEJ ZKUSIM NECO VYMAMIT.ZATIM.MEJ SE
 
 
Datum: 18. června 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: čmelda      E-mail:      IP: uživatel6430    
Čauvec draci,.Mám jeden dotaz..poprvé sem rozebral a složil motor,jenomže mě ostal jeden váleček,a nemůžu ani zaboha přijít na to,kam patří,.Jestli mate nekdo zkušenosti,toš bych vás chtěl poprosit o radu:-)...poslal bych foto válečku na email..předem moc moc díky..čmelda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: čmelda      IP: uživatel6430    
toš sem se byl na to podívat,a je to ten váleček mezi kártry...díky moc všem..
 
 
Datum: 18. června 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6428    
tak popis sedí na ty válečky, či jak to nazvat, co jsou nalisovány v pravé části motoru u zapalování, už se mě taky stalo, že mě jeden vypadl, na funkci to nemá vliv, jsou tam proto aby víko lépe sedlo
 
 
Datum: 18. června 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: čmelda      E-mail:      IP: uživatel6430    
Jejda,sory,blbne mě to tu nějak...no mrknu na to,ejstli to tam někde napasuju,snad jo:-)
 
 
Datum: 18. června 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: čmelda      E-mail:      IP: uživatel6430    
No mělo by to byt z toho motoru..motor sem složil a nikde me to enchybělo..mam ale strach ho nastarotovat,aby me tam neco nevyletelo,kdžy nevím jak stím válečkem..no asi to rysknu a uvidím..díky moc za váš čas:-)
 
 
Datum: 18. června 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
a neni to ten valecek co ti drzi kartery jeden z tech dvou???
 
 
Datum: 18. června 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: čmelda      E-mail:      IP: uživatel6430    
No mělo by to byt z toho motoru..motor sem složil a nikde me to enchybělo..mam ale strach ho nastarotovat,aby me tam neco nevyletelo,kdžy nevím jak stím válečkem..no asi to rysknu a uvidím..díky moc za váš čas:-)
 
 
Datum: 18. června 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: čmelda      E-mail:      IP: uživatel6430    
No mělo by to byt z toho motoru..motor sem složil a nikde me to enchybělo..mam ale strach ho nastarotovat,aby me tam neco nevyletelo,kdžy nevím jak stím válečkem..no asi to rysknu a uvidím..díky moc za váš čas:-)
 
 
Datum: 18. června 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
a ses si jistej že to je z toho motoru,tak to je určíte futro do karteru to natlučej do jednoho z otvoru za kerej se motor šroubuje do rámu je to takový futýrko aby se nevymlátil ten hliník
 
 
Datum: 18. června 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: čmelda      E-mail:      IP: uživatel6430    
Váleček je ze železa.na délku má:19mm,průmer12mm,je dutý,avnitřní průmer ma8mm
 
 
Datum: 18. června 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
tak je ten váleček mozaznej nebo železnej? jestli je mosaznej tak to je futýrko předlohy jestli je železnej tak to může bejt krtší spojková tyčka nebo rozpěrka pod sek. kolečko má asi 30mm v průměru?jesli jo tak to je ta rozpěrka tu jen nasadíš na náboj sek. kolečka a jestli mám tak 5 cm na dýlku a 5 mm v průměru tak to je kratší spojková tyčka tu jen nasadíš do náboje sek. kolečka za ní příde kulička a pak delší spojková tyčka
 
 
Datum: 18. června 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak je velikej ten váleček? Není to náhodou ten co se dáva na kliku aby se ti neprotáčelo magneto?
 
 
Datum: 18. června 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: mashan      E-mail:      IP: uživatel6429    
CAU DRACI.MAM PROBLEM V DYNAMU.NEDA VICE NEZ 2 SLOVY DVA VOLTY.TIM PADEM NEHODI JISKRU ANI ZA BOHA.KDYZ JSME DALI INDUCKU PRES BATERKU JISKRA JAK SLAK.POKUD MUZETE PORADTE,JSEM V KONCICH.DIKY MOC.MASHAN odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a není to dynamo ale magneto. a měřil si napětí střídavé?
 
 
Datum: 19. června 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Propísknutím neodhalíš mezizávitý zkrat.. zkus jinou :-)
 
 
Datum: 18. června 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: MASHAN      E-mail:      IP: uživatel6429    
CAU .JE TO 21cka.DIK CIVKY JSME MERILI NA PROPISKNUTI MERAKU A DOBRY.ZVLASTNI JE ZE OBE CIVKY TEDA I SVETELNA DAVA 2 VOLTY.DIK
 
 
Datum: 18. června 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: MASHAN      E-mail:      IP: uživatel6429    
CAU .JE TO 21cka.DIK CIVKY JSME MERILI NA PROPISKNUTI MERAKU A DOBRY.ZVLASTNI JE ZE OBE CIVKY TEDA I SVETELNA DAVA 2 VOLTY.DIK
 
 
Datum: 18. června 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o jaké moto se jedná?
 
 
Datum: 18. června 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může být špatná cívka, nebo je někde u cívky porušenej kabel
 
 
Datum: 18. června 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši mam dva problémy s fíkem:ten první jak se zahřeje tak na neutrál strašně zvyšuje otáčky a druhej,kdyš běží na volnoběh a pak přidam tak se jakoby přidusí skoro to chcípne a pak to zas de,dělá to i kdyš jedu chvíli bez plynu a pak přidam, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to me vybyhalo dootacek kdyz jsem tam al stator jinej vybyhaloto jako krava dootacek ale tim zeti netesni motor to taky muze bejt
 
 
Datum: 18. června 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
a este jedna vec asi mas hodne velkej prectich taky o dela svi
 
 
Datum: 18. června 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
myslis filtr na hadicce z benzinem?? me to taky zlobylo po zahrati motoru tim prestal protejkat benzin a predtim to poustelo obcas malo asi jak se vtom ohreje vzduch tak se roztahne vzduch a pak to nepusti benzin alspon si to myslim a sejtko jsem mel novy takze jezdim bez nej vycistil jsem nadrz a mam tam sejtko v nadrzi vycisteny. a taky to dela to ze je bordel v tryskach a jde tam malo benalu a stim ze to nechas nna neutral a pridas plyn a pridusi se nechce se roztocit treba za 2 vteriny tak mi to taky porad dela nechaputu vsechno vycisteny uz jsem ubral benzin slo ho tam moc a dela to porad este me napada jestli to neni tim ze mam hodne utesnenej vejfuk ale mam dojem ze predtim to delalo taky
 
 
Datum: 18. června 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těsnění sou nový ale skusim ty filtry
 
 
Datum: 18. června 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6424    
normalka to nekde fouká......tohle se stava dost casto,kdyz tesneni namazes jen olejem...... a taky casto odchazi gufero pod zapalovanim....
 
 
Datum: 18. června 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A u toho druhýho by to mohly být ucpanýma tryskama (raději profoukni celej karbec), nebo zanešenej palivovej či vzduchovej filtr
 
 
Datum: 18. června 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten jak ti zvyšuje otáčky, tak se podívej jestli máš dobré těsnnění mezi válcem a kolenem karburátoru, mě tohle dělalo... po zahřátí se to trochu teplem roztáhlo a přisávalo mi to falešnej vzduch
 
 
Datum: 18. června 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: hola      IP: uživatel5184    
hola nevite nekdo kdy se bude konat fichtl cup domanin??? pls odpovezte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:42
 
<  1730  1731  1732  1733  1734  1735  1736  1737  1738  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 21:42:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu