česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1754  1755  1756  1757  1758  1759  1760  1761  1762  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel6270    
Cau draci mam dotaz nevite kde sehnat na pionira tuning kit 60 nebo 70 ccm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdepak poláci...:-D ty ani neuměj počítat :-D :-D
 
 
Datum: 03. června 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by nevydržela to je jasný ž to sníží životnost ale jenom o málo!
 
 
Datum: 02. června 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau a ty si jako myslis ze to seriova klika vzdrzi?
 
 
Datum: 02. června 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6275    
polaci na aukru maj vsechno:-D:-D cekam kdy zacnou delat vlozky z babety do valce z pincka,budou to vrtat na 43mm a prodavat to jako 70ccm:-D:-D:-D Takle uz se zacala seriove vyrabet vejirova hlava:-D:-D
 
 
Datum: 01. června 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
standooooooo:-D taky mam problem,porad mi cuka ta ctvrta rychlost mel sem to rozpuleny,dal jsem novy kolecko na 4,vidlicky nejsou ohly automat je dobrej,uz me nic nenapada,nemohla by to delat rozeta? pomoooooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti rozeta napíná řetěz tak zkontroluj taky ložisko na výstupní hřídeli, jestli už neni znčený-tim by mohla bejt způsobená závada převodovky, sjetý vidličky atd. prostě řetězová reakce...., vždy to chce najít příčinu poškození a né jen opravovat následky....
 
 
Datum: 03. června 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel6287    
je pravda ze ta rozeta v jednom míste napína retez,zkusím to vymenit díky
 
 
Datum: 03. června 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže je u Jawy 634 volná předloha, tak obyčejně cuká nebo vypadává dvojka.
 
 
Datum: 02. června 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Nějak blbne odesílání.
 
 
Datum: 02. června 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže je zařazen čtvrtý rychlostní stupen, tak je převodovka v přímém záběru, to znamená, že se točivý moment nepřenáší přes předlohový hřídel. Kolečko na hlavním hřídeli zapadne bočními ozuby do hřídele řetězového kolečka. A právě zde může být problém i když to nebývá u 4. zas tak obvyklé. Boční ozuby na kolečku se otlačí a zrovna tak okraje děr v hřídeli řetězového kolečka. Potom to pořádně nedrží, má to snahu odskakovat a projevuje se to tím, že začne škubat motor, jakoby takové rázy při větším zatížení a nakonec se poubrousí vidlička a rychlost začne vypadávat. Jestliže jsi měnil kolečko, je nutné vyměnit i protikus. Dále si zkontroluj ložiska, hlavně to na pravé straně, jestli nemá vůli, drží pořádně v bloku a je v pořádku drážka pro segerovku a segerovka samotná, jinak by se mohl hřídel i s ložiskem povysunout ven. Mrkni na řetězové kolečko a rozetu jestli nehází a je v pořádku řetěz, může být v některém místě příliš napnutý a vyvrací to ložisko na řetězovém kolečku. Uložení tyčky, po které se pohybují vidličky je v pořádku, nejsou ty dírky v bloku moc vytlačené až oválné? Netlačí některá vidlička příliš příliš na kolo? Nelze vyloučit ani závadu řadícího automatu. Jinak předloha by měla mít axiální vůli 0,2-0,3 mm a měla by se lehce točit.
 
 
Datum: 02. června 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže je zařazen čtvrtý rychlostní stupen, tak je převodovka v přímém záběru, to znamená, že se točivý moment nepřenáší přes předlohový hřídel. Kolečko na hlavním hřídeli zapadne bočními ozuby do hřídele řetězového kolečka. A právě zde může být problém i když to nebývá u 4. zas tak obvyklé. Boční ozuby na kolečku se otlačí a zrovna tak okraje děr v hřídeli řetězového kolečka. Potom to pořádně nedrží, má to snahu odskakovat a projevuje se to tím, že začne škubat motor, jakoby takové rázy při větším zatížení a nakonec se poubrousí vidlička a rychlost začne vypadávat. Jestliže jsi měnil kolečko, je nutné vyměnit i protikus. Dále si zkontroluj ložiska, hlavně to na pravé straně, jestli nemá vůli, drží pořádně v bloku a je v pořádku drážka pro segerovku a segerovka samotná, jinak by se mohl hřídel i s ložiskem povysunout ven. Mrkni na řetězové kolečko a rozetu jestli nehází a je v pořádku řetěz, může být v některém místě příliš napnutý a vyvrací to ložisko na řetězovém kolečku. Uložení tyčky, po které se pohybují vidličky je v pořádku, nejsou ty dírky v bloku moc vytlačené až oválné? Netlačí některá vidlička příliš příliš na kolo? Nelze vyloučit ani závadu řadícího automatu. Jinak předloha by měla mít axiální vůli 0,2-0,3 mm a měla by se lehce točit.
 
 
Datum: 02. června 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
motor to je 477
 
 
Datum: 02. června 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
O jaký motor se jedná?
 
 
Datum: 02. června 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
O jaký motor se jedná?
 
 
Datum: 02. června 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Kup si vymezovací podložky. Dělají se v různých tloušťkách. Při sestavování převodovky vlož nejprve oba hřídele ,bez klikového\r\nústrojí a stáhni obě poloviny skříně několika šrouby. Tedˇpřekontroluj osovou vůli obou hřídelů. Hlavní by měl být bez vůle a\r\npředlohový 0,2 -0,3 mm. Jestli je vůle větší použiješ vymezovací podložky.Na kterou stranu je použiješ,zjistíš při kontrole\r\nsestavené převodovky. Vidličky nesmí bočně tlačit v drážkách ozubených kol.
 
 
Datum: 02. června 2009 7:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6275    
ackoliv nejsem odbornik na 4Q prevodovky z jawy,tak sem chtel napsat to a samé,protoze na to trpí i fichtly..........vymlety ulozeni predlohy
 
 
Datum: 01. června 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: pítrs      E-mail:      IP: uživatel5767    
Chlapi já vím čím to je máte špatně uložený hřídele mě to dělala jawa 634 - měla špatný pouzdra v převodovce-tím myslím ty bronzový či mosazný hřídel se mi posouvala v ose tam a zpět tak jsem si vysoustružil z hliníku podložku a už letí jak raketa ale pozor musíte si dát pozor na kterou stranu si podložku dáte anebo si futra vyměnte uplně za nový servurs.
 
 
Datum: 01. června 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
me to taky cuka na 4
 
 
Datum: 01. června 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
stando!!! este mi to jede ale mam jeden problem a nikdo si nevy rady este skusim projit kabely a vypinac ale skousel jsem uz vsechno a proste mi to dava slabou jiskru uz jsem daval i elektryku z pareza a je to porad stejny pri nizkejch otackach neda zadnou nebo vynechava uz jsem zkousel skoro vsechno z druhyho pionyra kondik kabel fajfku inducku celej ten kos scivkama a porad nic kontakty jsou ocisteny tak me napada jedina vec ze to nekde skratuje nejspis ve vypinaci pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a opcas to povinechava jako kdyz to smes podpali na pul trysky cisty!§!!!!!!!!!!!!!! jde proste o tu elektryku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6275    
ono ti to zmoklo co:-D:-D bud prepinac a nebo inducka,pokud teda donedavna nezlobil......jinak mi napada este neco,ale to bys slysel....kdyz nemazes vacku,tak ti piska pretinax na kladivku a vidira to vacku,ta pak otvira kladivka na velmi kratkou chvili a pali slaba jiskra........to by ale uz muselo bejt dlouho načatý....koukni na tu vacku,ale spis si myslim ze ti to zmoklo:-D
 
 
Datum: 01. června 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: Jandy      IP: uživatel6272    
Hele fikusi mě to dělalo to samý... stačilo seštelovat odtrh na 0,5 mm (na kladivech) a 0,6 mm (na svíčce) a poto už jenom toč magnetem tak abys vyčapal předstih na cca 2mm před HÚ. To je vše a používej měrky nebo to netrefíš.
 
 
Datum: 01. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kamošovi to dělá taky a taky nevíme co s tim jede je když spojíme všechny cívky dohromady na motor jinak to má příznaky jak říkáš - nový cívky ,kladívka, kondík ,cívka velká, svíčka, asi to je vadný magneto ale to se zdá silné zkus viměnit za jiný a pak napiš výsledek
 
 
Datum: 01. června 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
skus sehnat z jineho fichtla magnet a civku zapalovaci a zapoj to...pak mi nekdy napis jestli to je tím.......
 
 
Datum: 01. června 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: gutang      IP: uživatel5686    
Cau, chci se zeptat, davam nový ferodo lamely a nevim, jak je mam dat k sobě jestli tou stranou kde je toho feroda vic nebo tou, kde je ho míň a taky nevim jakej tam mam dát olej. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak olej tam dej PP 90 nebo PP 80 ja kupuju 1L za 50 Kc v prodejne kde maj jenom oleje maj ho stacenej v mototechne ho koupis zhruba za 90KC. PP 90 je ridci nepatrne tak proste jeden znich kup je to jedno kterej. Jak prijdou lamely ksobe si nejsem jistej myslim ze tim dutym ksobe ma to tvar jako talir takze to das tak jako talire vrskem k sobe a mezi to pride mezilamela kdyz das nato retez tak ti musi zbejt misto dostran protoze kdyz zmacknes spojku tak aby ty lamely mohly kousek od sebe
 
 
Datum: 01. června 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
lamely k sobě užšíma stranama, aby zuby obou lamel yly co nejblíž k sobě a oil staší nějakej obyč převoďák pp80-90
 
 
Datum: 01. června 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: foXyt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cuz draci...porad te mi co mam udelat aby mi ficek jel co nejlepe?predem dik... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 6:46
 
 
 
 
Jméno: LKMato      E-mail:      IP: uživatel6276    
tha v prvom rade si nastav zapalovanie na stotiny (otrh)potom kopresia a to by malo by t vse
 
 
Datum: 02. června 2009 6:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid brzdy, nafoukej kola, udělej go motoru, shod pár kilo a uvidíš jak poletí
 
 
Datum: 01. června 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
neotravuj stakovejma kravinama podivej se po netu tam toho najdes kupu
 
 
Datum: 01. června 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kolikrat se este zeptate???????????§!!!!!!!!!!!!!!!!! je to tu porad do kola jednoduse vsechno dej do puvodniho stavu a prectihch dej 1,4-1,6 odtrch 0,4 muzes malinko min GO motoru je taky znat.
 
 
Datum: 01. června 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: jkjkjkk      IP: uživatel5506    
čus hoši co myslíte je lepší babetta 210 nebo nějakej čínskej skútr?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup bábu, když se rozbije tak na ní odjedeš jako na kole :-D
 
 
Datum: 03. června 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: Snitlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Babetta je lepsí náhradní díli se seženou snadno lehce ale na číňana nikdo nemá
 
 
Datum: 03. června 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
To poznáš, až budeš shánět náhradní díly.
 
 
Datum: 02. června 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: jkjkjkk      IP: uživatel5506    
právě že namam :-D jenom se ptám
 
 
Datum: 01. června 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
chceš mě touhle otázkou nasrat? :-D máš dome něco made in china? jestli jo, tak tvuj dotaz nechápu:-)
 
 
Datum: 01. června 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pocitej stim ze ta cina dlouho nevydrzi
 
 
Datum: 01. června 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel5255    
Všecko je lepši jak skutr z Činy.
 
 
Datum: 01. června 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
zalezi jakej skutr pokud naka aspon 50 tka tak asi ten skutr ale babeta jetaky dobra
 
 
Datum: 01. června 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draci resim jestli muzu dat do fichtla svicku s vysunutym jiskristem mam namysli ta co vypada jako brisk N15C akorat ze ma vysunuty jiskriste tak jestli to neni ta svicka co propaluje pist?? nebo to propaluje ta co ma navic dlouhej zavit? jeden dedek co ma pareza tak rika ze s vvysunutym jiskristem mu to jezdi lip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 23:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6275    
jinak jak rikal dedek,ze mu parez jede nejlip na Y svici,tak neco na tom bude,protoze me 555 jede nejlip na trosku delsi(asi o 5mm:-D) svicku z brachovyho RM ktera uz toci jen 8000 a tak ji vyhodil.....
 
 
Datum: 01. června 2009 23:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6275    
U fichtla to nepropali nic!!!! Ba naopak na Y-kový svicky to vetsinou lip jede a chyta
 
 
Datum: 01. června 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak pekne je to popsany v prirucce pro automechanika :-D
 
 
Datum: 01. června 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho jaka je smes tak taky hori a muze dochazet k detonacnimu horeni, kdy jsou vyssi teploty nez normalne. ale neni to ze by proste svicka "prskla" a bylo po pistu je to tak ze proste jak jsou vyssi teploty tak pist "povoli" a jak material na pistu povolil tak ho nova smes vyplachne z pistu pryc a tak se to opakuje, az je pist skz naskrz
 
 
Datum: 01. června 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jakej vliv nato ma smes?? uz jsem to slisel tak by me to zajimalo
 
 
Datum: 01. června 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle svicky propalujou pisty jenom pri spatne serizeny smesi, takze jestli mas dobre serizenou smes tak by nemel bejt problem
 
 
Datum: 01. června 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já na tyhle svíčky s origo fíkem jezdim furt a nic se mi nepropálilo!
 
 
Datum: 01. června 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vysunutej jiskřič se značí Y a udajně propaluje písty.....ale u fichtla bych to tak nehrotil.... ale u 250 jsem to viděl
 
 
Datum: 01. června 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: Michael-T      E-mail:      IP: uživatel6269    
Čau, mám problém a doufám že mi ho pomůžete vyřešit.Mám Mz 251ETZ a začal jsem mít proplém s řazením.Rychlosti vyskakují do mezipolohy.Nechce se mi věřit že by to mělo být ozubenými převodovými koly, jelikož to začalo dělat z ničeho nic u více rychlostí.Prosím oradu co to může způsobovat,popřípadě co vyměnit nebo seřídit.Nevím jestli to s tím může nějak souviset, ale měnil sem lamely, mohl jsem někde udělat chybu která by to způsobovala......??? Předem moc děkuji za pomoc.Michael. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak mas asi unavenej automat koleckama to zarucene není
 
 
Datum: 01. června 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec hoši chci skusit dat na mustanga 14zub kolečko nemusim nic jinyho upravovat aby to šlo vim že to nebude tahat tak do kopce ale chci to skusit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
14z tam jde bez úprav.
 
 
Datum: 01. června 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel1669    
zdar draci. co všechno musim udělat když chci vyměnit motor z čž 125 za 175 tak aby to nikdo nepoznal abych moh mít v papírech že je to 125 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak řiká standa.....nech si tušim za 50Kč vymazat z tp číslo motoru a pokud je to 453 tak tam normálně hod třeba z 450 a mužeš lítat..... ono i kdyby jsi tam dal tu dvouvejfukovou jawu a udělal normálně dvouvejfuk, tak je to každýmu jedno.......
 
 
Datum: 01. června 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4649    
a když to budu mít přeražený a zastavěj mě policajti a nebude se jim ten motor zdát můžou na mě?
 
 
Datum: 01. června 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani nemusíš nic na uřadě stačí když přebrusíš a přezazíš čísla na tej 175 a je to vsuchu tak to bude mín nápadný na stk než když budeš mít výmaz
 
 
Datum: 01. června 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6268    
Motory sou stejný a pravý orechový to bude furt....... Lucas bertone je asi odbornik a kdyz pred nej postavis dva jednovejfukovy motory motory- jeden cz 125 a jeden cz175 ,tak pozna na prvni pohled kterej je kterej:-D:-D mozna to má o jedno zebro na valci navic:-D to je asi jediny,podle ceho to navenek rozeznas...pak vetsi trysku v karbecu:-D a samozrejmne vetsi vrtání valce a vetsi zdvih,ale to urcite nepoznas na pohled:-D:-D Prosimte je to bezna "nelegalni" prestavba....vetsina 125 jezdi s motorem 175 a nekteri borci jsou natolik ofouklý,ze tam serou rovnou 250:-D:-D Original motor si muzes schovat nekde v suchu zabelenej v dece pro pripad ze bys to prodaval. Hlavne pokud je to číza(predpokladam 453/473) tak tam musis zase dát motor z čízy,ne abys tam dal dvouvejfukovou Jawu 356:-D:-D to uz pak bije do očí:-D
 
 
Datum: 01. června 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: Lukas Bertone      IP: uživatel1723    
já bych to být tebou nedělal...zkazíš tím originál čz 125 už to nebude to pravý ořechový:-)
 
 
Datum: 01. června 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel1669    
a jinak sou ty motory stejný? aby to nepoznali
 
 
Datum: 01. června 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6268    
zajit na urad,za drobny poplatek si nechat vymazat cislo motoru z TP a jednoduse na motoru vybrousit cislo,aby byl motor bez cisla....
 
 
Datum: 01. června 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
zdar, nemel by nekdo figl na to jak pridelat priuzinu stojanku od Pionyru 05,20,21 k Pionyru 555 ? Udelal to uz nekdo, a jak? diky, Krystof odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
diky za odpoved, problem je prave kde udelat diru na ramu. nejsem zadnej kutil, tak si s tim moc nevim rady...ale obcas vidim fotky 555tek s tou pruzinou na stojanu, akorat nevim jak to maj vyreseny. kdyby nekdo mel nejakej figl tak reknete! Krystof
 
 
Datum: 01. června 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6268    
pokousel jsem se o to uz mnohokrat a inteligentne to nejde nijak!!!! Existovala by jedna stylová varianta a to sehnat si stojanek i s pruzinou z prvniho typu 05!! Ale ty jdou nedostatkové!! Pak existuji ruzna resni,ale uz je to patlanina. Proste to musis nejak vymyslet!! treba ja sem si delal na 05 zachytne ocko na zadnim uchytu motoru k rámu a pouzil vhodne pero.......
 
 
Datum: 01. června 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
Zdary! Sportovní jízda! 13.6. 2009 info: http://www.nkpmk.wz.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 11:11
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
Zdary! 13.6. 2009 Sportovní jízda! info: http://www.nkpmk.wz.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
zdarec chci se na neco zeptat: nevite nekdo o nejakem terminu moto burzy na morave???? diky moc... pokud mozno dat stranku nebo kalendar s terminem... diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 10:33
 
 
 
 
Jméno: Pecan_kx      IP: uživatel6167    
Zdarte draci nevite jaka barva se da pouzit misto chromu na nadrz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych na to fouk stříbrnou metalízu, nebo trochu došeda...
 
 
Datum: 03. června 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
JJ,většinou se dává střibřenka a když je kvalitně udělaná tak to vypadá taky pěkně,ještě se dává slonová kost,ale to už moc pěkně nevypadá.Za mě bych ti asi doporučil tu střibřenku.
 
 
Datum: 01. června 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: martin487      IP: uživatel6267    
Zdarec, hele já si nádrž pěkně vybrousil vykitoval aby to bylo 100% a nechal sem to nastříkat klasickou stříbřenkou a pak sem si to přefoukl eště bezbarvým lakem a je to velice pěkný. Jako chrom je chrom, ale tohle vypada taky moc pěkně
 
 
Datum: 01. června 2009 9:45
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Zdarec draci.Potřebuju poradit s výběrem helmy,kámoš si koupil helmu za 7000,- a za půl roku zjistil,že ji má velkou,je úplně nová a chce mi ji prodat za 1000,-,jenomže má takové to zrcadlové plexisklo a já nevím jestli to může být,protože jsem někde slyšel,že musí být čiré,max.trochu kouřové.Je to pravda????Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: Sadra17      IP: uživatel1775    
na tyhle drahý helmy se daji plexi dokoupit jaký chceš
 
 
Datum: 12. června 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
ne! zakon to zakazuje musis mi pouze čiré sklo ! ale asi to moc policajtu neřeší a asi to moc ani nevi :-D
 
 
Datum: 01. června 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6268    
plexi muzes mit jakykoliv,ale myslim ze na tmavý se nesmi jezdit v noci.....neresil bych to....kup ji.....vzdycky ji muzes prodat za cenu vyssi,nez za kterou ji koupis:-)
 
 
Datum: 01. června 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak mi dneska ruplo v palici a zrodil se nápad na příští léto, chtěl bych vyrazit na pionýrovi do amsterdamu cca. 1000 km tam a 1000 zpátky, Tak 3 stroje max. aby jsme vic neladili nez jeli, kdyby se našel ještě stejnej magor budu rád ale musí to mít v kupě :-D Když bude trochu podpora tak jedu a basta :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no díky za podporu ja myslim ze to nevzdám motor uz jsem pulil pri ceste toho se nebojim. urcite by to chtelo nejaky nd sebou a kdyz uz by me nechal nekde daleko tak ho zahodim a domu pojedu vlakem :-D prez zimu to poladim a v lete jedu !!!
 
 
Datum: 02. června 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak to je silenost fichtl je moc pomalej na takovy dlouhy cesty taky bych byl toho schopnej ale pionyru?? to se bojim ze by chcipnul tetka je po GO ale porad me zloby elektryka slaba jiskra ale jinak jezdi nadherne
 
 
Datum: 01. června 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
jee tak to sem rad ze nejsem jedinej poblaznenec:-D drzim palce.....at se vam to zadari:-)
 
 
Datum: 01. června 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Já bych jel taky,ale někdo by musel pořadně proplánovat cestu - (já bych se ztratil :-D) Fichtl 2000 km zvládne
 
 
Datum: 01. června 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
2000km zase není tolik! Budu vám držet palce!
 
 
Datum: 01. června 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
mno a odkud' seš ptz bych možná taky jel ted' o prázkách si budu dělat papíry a fíka mám v poho takže bych možná jel ;-)
 
 
Datum: 01. června 2009 7:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6265    
me se stava dost casto ze mi rupne v bedne a vymyslim uplne silenost,ale po vychladnuti si vse znovu promyslim a nakonec zrealizuju jen desetinu napadů:-D:-D Takze uz pres pul roku stavim hubou zavodaka a moje vize uz se asi 10x zmenila:-D uz sem to 3x rozebral ze to pujde na lak a nakonec sem to zase preopravil a slozil:-Dudelal 2 vejfuky a stejnak nakonec jezdim na sehanej peknej origo,uz sem mel 3x v ruce hlavu ze ji poslu na snizeni a furt ji mam na stole,kdyz sem dodelal valec,tak sem tak dlouho premejslel jestli vubec pojede az sem usoudil,ze fakt nepojede a zahodil sem ho a tak to se mnou je dlouhodobe:-D:-D Takze rikam klid,ono te to do rana prejde:-D:-D 1000km je strasne moc.....to bys sebou musel vezt PAVika s dilama a naradim na GO motoru:-D Ale pokud se fakt sejdete a vyjedete tak ste u me maximalni frajeri!!!
 
 
Datum: 01. června 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: šampíík      IP: uživatel367    
zdravím,chci se zeptat jak důkladně kontrolují na evidenčce čísla na štítku na rámu a ještě čím to je že kladívko háže pořád jiskru,kondenzátorem??díky za odpověď! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 7:50
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Mezi kontakty přerušovače dochází k nepatrnému jiskření a je to jev normální. Kdyby nejiskřil vůbec nebo příliš, je vadný kondenzátor.
 
 
Datum: 01. června 2009 7:50
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čísla kontrolujou dulezity je aby sedelo cislo ramu cislo motoru tam nemusi byt ani vyrazeny. Jinak na ti jiskru sis odpovedel sam, asi vadnej zhášecí kondenzátor. :-)
 
 
Datum: 31. května 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hosi jakej je postup pri meneni horniho pouydra ojnice? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6268    
vytlacim stary futro,natlacim novy futro,vyvrtam do nej mazaci diry a upravim futro pro čep....na vytlacovani jsou dobre ruzne truhlarske utahováky nebo malý sveráček.....
 
 
Datum: 01. června 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau já se chci zeptat jak je to s pulením motoro a to ohledně sundání dynama....na to je speciální stahovák...? a pak ještě ohledně klikovky mám normální, ale chci si tam dát ojníční sadu s jeklovýma ložiskama ale nevím jak se rozkládá ...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: martin487      IP: uživatel6267    
Hele každopádně si kliku nech přelisovat u někoho, kdo to dělá. protože sám si to sice jakýmsi způsobem taky uděláš, ale určitě to nebude ono
 
 
Datum: 01. června 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6265    
nemuzu mluvit za vsechny,ale dostal se mi do ruky zatim prvni a zatim jediny exponat taiwanske kliky s jehlickama a uz nikdy!!!!! je uplne zvlastne odfrezovana a hlavně hází!!!!! a to dost! Takze ja osobne se priklanim k repasu stare kliky za podminky ze ma zdrave hridele bez drážek a bez omlacenejch mist od lozisek....
 
 
Datum: 31. května 2009 23:53
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
vysroubuj z toho magneta tan sroub co ho drzi a zasroubuj do nej sroub M8 a vono se ten magnet vytoci ven... a s tou klikou.. na to musis mit lis aby jsi ji rozlisova a pak zas zalisoval.. a pak ji musis jeste vycentrovat mozna ti vyjde koupil lepsi novou kliku s jehlovim loziskem
 
 
Datum: 31. května 2009 21:39
 
<  1754  1755  1756  1757  1758  1759  1760  1761  1762  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 16:56:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu