Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau draci mam dotaz nevite kde sehnat na pionira tuning kit 60 nebo 70 ccm
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:33
Datum: 03. června 2009 12:33
 Proč by nevydržela to je jasný ž to sníží životnost ale jenom o málo!
Datum: 02. června 2009 18:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau a ty si jako myslis ze to seriova klika vzdrzi?
Datum: 02. června 2009 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel6275
Datum: 01. června 2009 23:29
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 standooooooo  taky mam problem,porad mi cuka ta ctvrta rychlost mel sem to rozpuleny,dal jsem novy kolecko na 4,vidlicky nejsou ohly automat je dobrej,uz me nic nenapada,nemohla by to delat rozeta? pomoooooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:40
 Jestli ti rozeta napíná řetěz tak zkontroluj taky ložisko na výstupní hřídeli, jestli už neni znčený-tim by mohla bejt způsobená závada převodovky, sjetý vidličky atd. prostě řetězová reakce...., vždy to chce najít příčinu poškození a né jen opravovat následky....
Datum: 03. června 2009 12:40
Jméno: pavelc
IP: uživatel6287
 je pravda ze ta rozeta v jednom míste napína retez,zkusím to vymenit díky
Datum: 03. června 2009 11:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže je u Jawy 634 volná předloha, tak obyčejně cuká nebo vypadává dvojka.
Datum: 02. června 2009 13:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nějak blbne odesílání.
Datum: 02. června 2009 13:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže je zařazen čtvrtý rychlostní stupen, tak je převodovka v přímém záběru, to znamená, že se točivý moment nepřenáší přes předlohový hřídel. Kolečko na hlavním hřídeli zapadne bočními ozuby do hřídele řetězového kolečka. A právě zde může být problém i když to nebývá u 4. zas tak obvyklé. Boční ozuby na kolečku se otlačí a zrovna tak okraje děr v hřídeli řetězového kolečka. Potom to pořádně nedrží, má to snahu odskakovat a projevuje se to tím, že začne škubat motor, jakoby takové rázy při větším zatížení a nakonec se poubrousí vidlička a rychlost začne vypadávat. Jestliže jsi měnil kolečko, je nutné vyměnit i protikus. Dále si zkontroluj ložiska, hlavně to na pravé straně, jestli nemá vůli, drží pořádně v bloku a je v pořádku drážka pro segerovku a segerovka samotná, jinak by se mohl hřídel i s ložiskem povysunout ven. Mrkni na řetězové kolečko a rozetu jestli nehází a je v pořádku řetěz, může být v některém místě příliš napnutý a vyvrací to ložisko na řetězovém kolečku. Uložení tyčky, po které se pohybují vidličky je v pořádku, nejsou ty dírky v bloku moc vytlačené až oválné? Netlačí některá vidlička příliš příliš na kolo? Nelze vyloučit ani závadu řadícího automatu. Jinak předloha by měla mít axiální vůli 0,2-0,3 mm a měla by se lehce točit.
Datum: 02. června 2009 13:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže je zařazen čtvrtý rychlostní stupen, tak je převodovka v přímém záběru, to znamená, že se točivý moment nepřenáší přes předlohový hřídel. Kolečko na hlavním hřídeli zapadne bočními ozuby do hřídele řetězového kolečka. A právě zde může být problém i když to nebývá u 4. zas tak obvyklé. Boční ozuby na kolečku se otlačí a zrovna tak okraje děr v hřídeli řetězového kolečka. Potom to pořádně nedrží, má to snahu odskakovat a projevuje se to tím, že začne škubat motor, jakoby takové rázy při větším zatížení a nakonec se poubrousí vidlička a rychlost začne vypadávat. Jestliže jsi měnil kolečko, je nutné vyměnit i protikus. Dále si zkontroluj ložiska, hlavně to na pravé straně, jestli nemá vůli, drží pořádně v bloku a je v pořádku drážka pro segerovku a segerovka samotná, jinak by se mohl hřídel i s ložiskem povysunout ven. Mrkni na řetězové kolečko a rozetu jestli nehází a je v pořádku řetěz, může být v některém místě příliš napnutý a vyvrací to ložisko na řetězovém kolečku. Uložení tyčky, po které se pohybují vidličky je v pořádku, nejsou ty dírky v bloku moc vytlačené až oválné? Netlačí některá vidlička příliš příliš na kolo? Nelze vyloučit ani závadu řadícího automatu. Jinak předloha by měla mít axiální vůli 0,2-0,3 mm a měla by se lehce točit.
Datum: 02. června 2009 13:15
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 motor to je 477
Datum: 02. června 2009 12:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaký motor se jedná?
Datum: 02. června 2009 12:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaký motor se jedná?
Datum: 02. června 2009 12:01
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kup si vymezovací podložky. Dělají se v různých tloušťkách. Při sestavování převodovky vlož nejprve oba hřídele ,bez klikového\r\nústrojí a stáhni obě poloviny skříně několika šrouby. Tedˇpřekontroluj osovou vůli obou hřídelů. Hlavní by měl být bez vůle a\r\npředlohový 0,2 -0,3 mm. Jestli je vůle větší použiješ vymezovací podložky.Na kterou stranu je použiješ,zjistíš při kontrole\r\nsestavené převodovky. Vidličky nesmí bočně tlačit v drážkách ozubených kol.
Datum: 02. června 2009 7:50
Jméno: standa
IP: uživatel6275
 ackoliv nejsem odbornik na 4Q prevodovky z jawy,tak sem chtel napsat to a samé,protoze na to trpí i fichtly..........vymlety ulozeni predlohy
Datum: 01. června 2009 23:15
 Chlapi já vím čím to je máte špatně uložený hřídele mě to dělala jawa 634 - měla špatný pouzdra v převodovce-tím myslím ty bronzový či mosazný hřídel se mi posouvala v ose tam a zpět tak jsem si vysoustružil z hliníku podložku a už letí jak raketa ale pozor musíte si dát pozor na kterou stranu si podložku dáte anebo si futra vyměnte uplně za nový servurs.
Datum: 01. června 2009 19:42
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 me to taky cuka na 4
Datum: 01. června 2009 19:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stando!!! este mi to jede ale mam jeden problem a nikdo si nevy rady este skusim projit kabely a vypinac ale skousel jsem uz vsechno a proste mi to dava slabou jiskru uz jsem daval i elektryku z pareza a je to porad stejny pri nizkejch otackach neda zadnou nebo vynechava uz jsem zkousel skoro vsechno z druhyho pionyra kondik kabel fajfku inducku celej ten kos scivkama a porad nic kontakty jsou ocisteny tak me napada jedina vec ze to nekde skratuje nejspis ve vypinaci pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a opcas to povinechava jako kdyz to smes podpali na pul trysky cisty!§!!!!!!!!!!!!!! jde proste o tu elektryku
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 23:19
Jméno: standa
IP: uživatel6275
Datum: 01. června 2009 23:19
Jméno: Jandy
IP: uživatel6272
 Hele fikusi mě to dělalo to samý... stačilo seštelovat odtrh na 0,5 mm (na kladivech) a 0,6 mm (na svíčce) a poto už jenom toč magnetem tak abys vyčapal předstih na cca 2mm před HÚ. To je vše a používej měrky nebo to netrefíš.
Datum: 01. června 2009 21:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kamošovi to dělá taky a taky nevíme co s tim jede je když spojíme všechny cívky dohromady na motor jinak to má příznaky jak říkáš - nový cívky ,kladívka, kondík ,cívka velká, svíčka, asi to je vadný magneto ale to se zdá silné zkus viměnit za jiný a pak napiš výsledek
Datum: 01. června 2009 20:14
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 skus sehnat z jineho fichtla magnet a civku zapalovaci a zapoj to...pak mi nekdy napis jestli to je tím.......
Datum: 01. června 2009 18:50
Jméno: gutang
IP: uživatel5686
 Cau, chci se zeptat, davam nový ferodo lamely a nevim, jak je mam dat k sobě jestli tou stranou kde je toho feroda vic nebo tou, kde je ho míň a taky nevim jakej tam mam dát olej. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 17:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak olej tam dej PP 90 nebo PP 80 ja kupuju 1L za 50 Kc v prodejne kde maj jenom oleje maj ho stacenej v mototechne ho koupis zhruba za 90KC. PP 90 je ridci nepatrne tak proste jeden znich kup je to jedno kterej. Jak prijdou lamely ksobe si nejsem jistej myslim ze tim dutym ksobe ma to tvar jako talir takze to das tak jako talire vrskem k sobe a mezi to pride mezilamela kdyz das nato retez tak ti musi zbejt misto dostran protoze kdyz zmacknes spojku tak aby ty lamely mohly kousek od sebe
Datum: 01. června 2009 17:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 lamely k sobě užšíma stranama, aby zuby obou lamel yly co nejblíž k sobě a oil staší nějakej obyč převoďák pp80-90
Datum: 01. června 2009 17:01
 Cuz draci...porad te mi co mam udelat aby mi ficek jel co nejlepe?predem dik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 6:46
 tha v prvom rade si nastav zapalovanie na stotiny (otrh)potom kopresia a to by malo by t vse
Datum: 02. června 2009 6:46
 seřid brzdy, nafoukej kola, udělej go motoru, shod pár kilo a uvidíš jak poletí
Datum: 01. června 2009 20:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 neotravuj stakovejma kravinama podivej se po netu tam toho najdes kupu
Datum: 01. června 2009 17:03
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kolikrat se este zeptate???????????§!!!!!!!!!!!!!!!!! je to tu porad do kola jednoduse vsechno dej do puvodniho stavu a prectihch dej 1,4-1,6 odtrch 0,4 muzes malinko min GO motoru je taky znat.
Datum: 01. června 2009 16:47
Jméno: jkjkjkk
IP: uživatel5506
 čus hoši co myslíte je lepší babetta 210 nebo nějakej čínskej skútr??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:44
 kup bábu, když se rozbije tak na ní odjedeš jako na kole
Datum: 03. června 2009 12:44
 Babetta je lepsí náhradní díli se seženou snadno lehce ale na číňana nikdo nemá
Datum: 03. června 2009 11:01
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 To poznáš, až budeš shánět náhradní díly.
Datum: 02. června 2009 7:04
Jméno: jkjkjkk
IP: uživatel5506
 právě že namam  jenom se ptám
Datum: 01. června 2009 20:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 chceš mě touhle otázkou nasrat?  máš dome něco made in china? jestli jo, tak tvuj dotaz nechápu
Datum: 01. června 2009 17:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pocitej stim ze ta cina dlouho nevydrzi
Datum: 01. června 2009 16:34
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel5255
 Všecko je lepši jak skutr z Činy.
Datum: 01. června 2009 16:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zalezi jakej skutr pokud naka aspon 50 tka tak asi ten skutr ale babeta jetaky dobra
Datum: 01. června 2009 16:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci resim jestli muzu dat do fichtla svicku s vysunutym jiskristem mam namysli ta co vypada jako brisk N15C akorat ze ma vysunuty jiskriste tak jestli to neni ta svicka co propaluje pist?? nebo to propaluje ta co ma navic dlouhej zavit? jeden dedek co ma pareza tak rika ze s vvysunutym jiskristem mu to jezdi lip
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 23:33
Jméno: standa
IP: uživatel6275
 jinak jak rikal dedek,ze mu parez jede nejlip na Y svici,tak neco na tom bude,protoze me 555 jede nejlip na trosku delsi(asi o 5mm  ) svicku z brachovyho RM ktera uz toci jen 8000 a tak ji vyhodil.....
Datum: 01. června 2009 23:33
Jméno: standa
IP: uživatel6275
 U fichtla to nepropali nic!!!! Ba naopak na Y-kový svicky to vetsinou lip jede a chyta
Datum: 01. června 2009 23:22
 jinak pekne je to popsany v prirucce pro automechanika
Datum: 01. června 2009 19:09
 podle toho jaka je smes tak taky hori a muze dochazet k detonacnimu horeni, kdy jsou vyssi teploty nez normalne. ale neni to ze by proste svicka "prskla" a bylo po pistu je to tak ze proste jak jsou vyssi teploty tak pist "povoli" a jak material na pistu povolil tak ho nova smes vyplachne z pistu pryc a tak se to opakuje, az je pist skz naskrz
Datum: 01. června 2009 19:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jakej vliv nato ma smes?? uz jsem to slisel tak by me to zajimalo
Datum: 01. června 2009 18:11
 tyhle svicky propalujou pisty jenom pri spatne serizeny smesi, takze jestli mas dobre serizenou smes tak by nemel bejt problem
Datum: 01. června 2009 18:02
 Já na tyhle svíčky s origo fíkem jezdim furt a nic se mi nepropálilo!
Datum: 01. června 2009 17:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vysunutej jiskřič se značí Y a udajně propaluje písty.....ale u fichtla bych to tak nehrotil.... ale u 250 jsem to viděl
Datum: 01. června 2009 17:03
 Čau,
mám problém a doufám že mi ho pomůžete vyřešit.Mám Mz 251ETZ a začal jsem mít proplém s řazením.Rychlosti vyskakují do mezipolohy.Nechce se mi věřit že by to mělo být ozubenými převodovými koly, jelikož to začalo dělat z ničeho nic u více rychlostí.Prosím oradu co to může způsobovat,popřípadě co vyměnit nebo seřídit.Nevím jestli to s tím může nějak souviset, ale měnil sem lamely, mohl jsem někde udělat chybu která by to způsobovala......???
Předem moc děkuji za pomoc.Michael.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 16:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak mas asi unavenej automat koleckama to zarucene není
Datum: 01. června 2009 16:09
 zdarec hoši chci skusit dat na mustanga 14zub kolečko nemusim nic jinyho upravovat aby to šlo vim že to nebude tahat tak do kopce ale chci to skusit
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 14:42
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 14z tam jde bez úprav.
Datum: 01. června 2009 14:42
Jméno: adam
IP: uživatel1669
 zdar draci. co všechno musim udělat když chci vyměnit motor z čž 125 za 175 tak aby to nikdo nepoznal abych moh mít v papírech že je to 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 17:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak řiká standa.....nech si tušim za 50Kč vymazat z tp číslo motoru a pokud je to 453 tak tam normálně hod třeba z 450 a mužeš lítat..... ono i kdyby jsi tam dal tu dvouvejfukovou jawu a udělal normálně dvouvejfuk, tak je to každýmu jedno.......
Datum: 01. června 2009 17:09
Jméno: adam
IP: uživatel4649
 a když to budu mít přeražený a zastavěj mě policajti a nebude se jim ten motor zdát můžou na mě?
Datum: 01. června 2009 16:19
 ani nemusíš nic na uřadě stačí když přebrusíš a přezazíš čísla na tej 175 a je to vsuchu tak to bude mín nápadný na stk než když budeš mít výmaz
Datum: 01. června 2009 14:22
Jméno: standa
IP: uživatel6268
Datum: 01. června 2009 14:18
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 já bych to být tebou nedělal...zkazíš tím originál čz 125 už to nebude to pravý ořechový
Datum: 01. června 2009 13:59
Jméno: adam
IP: uživatel1669
 a jinak sou ty motory stejný? aby to nepoznali
Datum: 01. června 2009 13:43
Jméno: standa
IP: uživatel6268
 zajit na urad,za drobny poplatek si nechat vymazat cislo motoru z TP a jednoduse na motoru vybrousit cislo,aby byl motor bez cisla....
Datum: 01. června 2009 13:36
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 zdar, nemel by nekdo figl na to jak pridelat priuzinu stojanku od Pionyru 05,20,21 k Pionyru 555 ? Udelal to uz nekdo, a jak? diky, Krystof
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 13:46
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 diky za odpoved, problem je prave kde udelat diru na ramu. nejsem zadnej kutil, tak si s tim moc nevim rady...ale obcas vidim fotky 555tek s tou pruzinou na stojanu, akorat nevim jak to maj vyreseny. kdyby nekdo mel nejakej figl tak reknete! Krystof
Datum: 01. června 2009 13:46
Jméno: standa
IP: uživatel6268
 pokousel jsem se o to uz mnohokrat a inteligentne to nejde nijak!!!! Existovala by jedna stylová varianta a to sehnat si stojanek i s pruzinou z prvniho typu 05!! Ale ty jdou nedostatkové!! Pak existuji ruzna resni,ale uz je to patlanina. Proste to musis nejak vymyslet!! treba ja sem si delal na 05 zachytne ocko na zadnim uchytu motoru k rámu a pouzil vhodne pero.......
Datum: 01. června 2009 13:27
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 01. června 2009 11:11
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 01. června 2009 11:05
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 zdarec chci se na neco zeptat: nevite nekdo o nejakem terminu moto burzy na morave???? diky moc... pokud mozno dat stranku nebo kalendar s terminem... diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 10:33
Jméno: Pecan_kx
IP: uživatel6167
 Zdarte draci nevite jaka barva se da pouzit misto chromu na nadrz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:49
 Já bych na to fouk stříbrnou metalízu, nebo trochu došeda...
Datum: 03. června 2009 12:49
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 JJ,většinou se dává střibřenka a když je kvalitně udělaná tak to vypadá taky pěkně,ještě se dává slonová kost,ale to už moc pěkně nevypadá.Za mě bych ti asi doporučil tu střibřenku.
Datum: 01. června 2009 9:48
Jméno: martin487
IP: uživatel6267
 Zdarec, hele já si nádrž pěkně vybrousil vykitoval aby to bylo 100% a nechal sem to nastříkat klasickou stříbřenkou a pak sem si to přefoukl eště bezbarvým lakem a je to velice pěkný. Jako chrom je chrom, ale tohle vypada taky moc pěkně
Datum: 01. června 2009 9:45
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdarec draci.Potřebuju poradit s výběrem helmy,kámoš si koupil helmu za 7000,- a za půl roku zjistil,že ji má velkou,je úplně nová a chce mi ji prodat za 1000,-,jenomže má takové to zrcadlové plexisklo a já nevím jestli to může být,protože jsem někde slyšel,že musí být čiré,max.trochu kouřové.Je to pravda????Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 9:16
Jméno: Sadra17
IP: uživatel1775
 na tyhle drahý helmy se daji plexi dokoupit jaký chceš
Datum: 12. června 2009 9:16
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ne! zakon to zakazuje musis mi pouze čiré sklo ! ale asi to moc policajtu neřeší a asi to moc ani nevi
Datum: 01. června 2009 18:00
Jméno: standa
IP: uživatel6268
 plexi muzes mit jakykoliv,ale myslim ze na tmavý se nesmi jezdit v noci.....neresil bych to....kup ji.....vzdycky ji muzes prodat za cenu vyssi,nez za kterou ji koupis
Datum: 01. června 2009 13:37
 Tak mi dneska ruplo v palici a zrodil se nápad na příští léto, chtěl bych vyrazit na pionýrovi do amsterdamu cca. 1000 km tam a 1000 zpátky, Tak 3 stroje max. aby jsme vic neladili nez jeli, kdyby se našel ještě stejnej magor budu rád ale musí to mít v kupě  Když bude trochu podpora tak jedu a basta
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 20:06
 no díky za podporu ja myslim ze to nevzdám motor uz jsem pulil pri ceste toho se nebojim. urcite by to chtelo nejaky nd sebou a kdyz uz by me nechal nekde daleko tak ho zahodim a domu pojedu vlakem  prez zimu to poladim a v lete jedu !!!
Datum: 02. června 2009 20:06
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to je silenost fichtl je moc pomalej na takovy dlouhy cesty taky bych byl toho schopnej ale pionyru?? to se bojim ze by chcipnul tetka je po GO ale porad me zloby elektryka slaba jiskra ale jinak jezdi nadherne
Datum: 01. června 2009 16:43
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jee tak to sem rad ze nejsem jedinej poblaznenec  drzim palce.....at se vam to zadari
Datum: 01. června 2009 16:14
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Já bych jel taky,ale někdo by musel pořadně proplánovat cestu - (já bych se ztratil  ) Fichtl 2000 km zvládne
Datum: 01. června 2009 14:58
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 2000km zase není tolik! Budu vám držet palce!
Datum: 01. června 2009 11:07
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 mno a odkud' seš ptz bych možná taky jel ted' o prázkách si budu dělat papíry a fíka mám v poho takže bych možná jel
Datum: 01. června 2009 7:33
Jméno: standa
IP: uživatel6265
 me se stava dost casto ze mi rupne v bedne a vymyslim uplne silenost,ale po vychladnuti si vse znovu promyslim a nakonec zrealizuju jen desetinu napadů   Takze uz pres pul roku stavim hubou zavodaka a moje vize uz se asi 10x zmenila  uz sem to 3x rozebral ze to pujde na lak a nakonec sem to zase preopravil a slozil  udelal 2 vejfuky a stejnak nakonec jezdim na sehanej peknej origo,uz sem mel 3x v ruce hlavu ze ji poslu na snizeni a furt ji mam na stole,kdyz sem dodelal valec,tak sem tak dlouho premejslel jestli vubec pojede az sem usoudil,ze fakt nepojede a zahodil sem ho a tak to se mnou je dlouhodobe   Takze rikam klid,ono te to do rana prejde   1000km je strasne moc.....to bys sebou musel vezt PAVika s dilama a naradim na GO motoru  Ale pokud se fakt sejdete a vyjedete tak ste u me maximalni frajeri!!!
Datum: 01. června 2009 0:07
Jméno: šampíík
IP: uživatel367
 zdravím,chci se zeptat jak důkladně kontrolují na evidenčce čísla na štítku na rámu a ještě čím to je že kladívko háže pořád jiskru,kondenzátorem??díky za odpověď!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 7:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Mezi kontakty přerušovače dochází k nepatrnému jiskření a je to jev normální. Kdyby nejiskřil vůbec nebo příliš, je vadný kondenzátor.
Datum: 01. června 2009 7:50
 čísla kontrolujou dulezity je aby sedelo cislo ramu cislo motoru tam nemusi byt ani vyrazeny. Jinak na ti jiskru sis odpovedel sam, asi vadnej zhášecí kondenzátor.
Datum: 31. května 2009 23:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi jakej je postup pri meneni horniho pouydra ojnice? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 13:29
Jméno: standa
IP: uživatel6268
 vytlacim stary futro,natlacim novy futro,vyvrtam do nej mazaci diry a upravim futro pro čep....na vytlacovani jsou dobre ruzne truhlarske utahováky nebo malý sveráček.....
Datum: 01. června 2009 13:29
 Čau já se chci zeptat jak je to s pulením motoro a to ohledně sundání dynama....na to je speciální stahovák...? a pak ještě ohledně klikovky mám normální, ale chci si tam dát ojníční sadu s jeklovýma ložiskama ale nevím jak se rozkládá ...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 9:50
Jméno: martin487
IP: uživatel6267
 Hele každopádně si kliku nech přelisovat u někoho, kdo to dělá. protože sám si to sice jakýmsi způsobem taky uděláš, ale určitě to nebude ono
Datum: 01. června 2009 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel6265
 nemuzu mluvit za vsechny,ale dostal se mi do ruky zatim prvni a zatim jediny exponat taiwanske kliky s jehlickama a uz nikdy!!!!! je uplne zvlastne odfrezovana a hlavně hází!!!!! a to dost! Takze ja osobne se priklanim k repasu stare kliky za podminky ze ma zdrave hridele bez drážek a bez omlacenejch mist od lozisek....
Datum: 31. května 2009 23:53
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 vysroubuj z toho magneta tan sroub co ho drzi a zasroubuj do nej sroub M8 a vono se ten magnet vytoci ven... a s tou klikou.. na to musis mit lis aby jsi ji rozlisova a pak zas zalisoval.. a pak ji musis jeste vycentrovat mozna ti vyjde koupil lepsi novou kliku s jehlovim loziskem
Datum: 31. května 2009 21:39
|



|