Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci když si dám pod hlavu těsnění tak se mi zmenší komprese že jo? A jestli jo tak jestli to bude znát? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 14:01
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jo, o trochu se kompres zmenší, ale řekl bych že to ani nepoznáš, no podle toho jak tlusté tam to těsnění dáš.
Datum: 31. května 2009 14:01
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci když si dám pod hlavu těsnění tak se mi zmenší komprese že jo? A jestli jo tak jestli to bude znát? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 10:02
Jméno: martin487
IP: uživatel6267
 Hele trochu to poznáš, ale jesi to chces utěsnovat ze to tam nekde sere pod hlavou tak si to zabruš brusnou pastou.
Datum: 01. června 2009 10:02
Jméno: proky
IP: uživatel6259
 Zdravim vsechny fichtlare, chtel bych se zeptat budu davat na mustafa vybrus na 60 ccm ale nevim jak to s tim pojede tak bych vas chtel poprosit kdo uz na tom vybrus mate tak mi napiste jak to jezdi \r\nDIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 15:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cauc ejtit to bude a dost oproti 1vnimu vybrusu to bude velkej rozdil ja mam 8 vybrus a je to supr
Datum: 31. května 2009 15:59
 ty jsi dělal jinou vložku válce? .... jinak to na obsah 60ccm nevybrousíš. A 8. výbrus NENÍ šedesátka.
Datum: 31. května 2009 15:31
 Zdar draci mel bych dotaz  ritah sem od typka motor,tvrdil mi ze mu nesel nastavit predstih....tk sem si myslel ze loziska na klice,sundal sem dekl spojky a nikde mi nic nepride ze ma vuly,jak poznam ze sou ty loziska v riti?nebo co by jeste mohlo byt pricinou ze nesel nastavit predstih?nebo je ten dedek jen lempl,pac on ani nevi jak ten predstih nastavit,delal mu to nakej typek.de mi oto jesi mam pulit nebo motor doskladat a vyskouset neco jinyho,udelal bych goo ale zas zbytecne se mi do toho nece.Diky za odpovedi zdar Pestic
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 12:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Souhlasím se Standou .Budˇsjetá vačka ,nebo mrkni na kladívka ,pertinax by měl vyčuhovat 2 mm a kontakty 1 mm.
Datum: 31. května 2009 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel6257
Datum: 31. května 2009 11:53
Jméno: D
IP: uživatel4793
 cau hosi mate nekdo skusenosti s olejem shell advance sx 2t je dobry dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 20:26
Datum: 31. května 2009 20:26
 Nene,to je minerál
Datum: 31. května 2009 20:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 slušnej oil.... měla by to byt polosyntetika
Datum: 31. května 2009 12:44
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Na schell sx2t jezdim furt- a žadný karbon,žadná špína,svíčky v pohodě,maže dobře,a neni drahej.
Datum: 31. května 2009 10:55
Jméno: D
IP: uživatel6256
 A co to je polosintetika nebo mineral
Datum: 31. května 2009 10:30
 Zkušenosti zatim nemám,koupil sem ho před tejdnem a ještě sem na něj nejel.Ale řiká se,že je dobrej.A za tu cenu je pro mě přijatelnej.Před tim sem jezdil na Mogul TSF a oproti němu je sx 2t řidší,tolik nebarví benzin,a je o 100Kč levnější
Datum: 31. května 2009 10:22
 Zdare draci, vim, že to sem nepatří, ale nevim kam to napsat.. Poraď te mi někdo jak složit řidítka na Jawu 23 Mustanga.. Pokud by bylo i foto, byl bych vám mooc vděčný... Za každou radu předem děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 10:05
 cau draci, potreboval bych schéma na pripojeni spinaci skrinky ve svetle u jawy cz 125 a nebo by bylo dobry kdyby to nekdo mohl vyfotit a poslat....to by bylo super.je to nutné.predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 9:35
 Zdarec díki za tu eletriku ale ta taky nejede co s tim muzete mi nekdo helpnout diki moooc neweim si uz rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 8:15
 Zdar mam problem byl jsem na zavodech a po deseti minutach jsem skončil pistni kroužky jsou uplne sjety papir je silnejsi tak jsme daly nahradni a to sami taky deset minut a konec muže nekdo poradit diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel6257
 muzes mit sirokej vejfukovej kanal pokud se nejedna o obycejnej valec.
Datum: 31. května 2009 10:53
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 krouzky se zajizdej!!!!!!!!!!!
Datum: 31. května 2009 10:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kup kvalitnější krouzky a zkontroluj jestli ti tam nejde bodrel (trocha písečku dělá divy), nebo málo mažeš zkus víc oleje, a když nic nepomuže tak nech udělat výbrus
Datum: 31. května 2009 9:07
 Čau draci řeknetěmi prosím někdo přesně co znamená ten kompresní poměr a co to je přesně. a jak si ho změřím u pincka čím je větší tím to je lepší žejo...děkuju za odovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel6257
 moc to dramatizujete. thomas77: Jestli se nemýlim,tak si tu psal,ze mas 8.vybrus. To je vrtání 40mm. Objem valce spocitas snadno Objem=pí*vrtání^2/4*zdvih,kde zdvih je 44mm a to dosadis do vzorce pro orientacni kompresni pomer a to je (objem valce+objem hlavy)/objem hlavy. Objem normalni hlavy je 6.1-6.2ml ....jinak ja to pocital a pro 8.vybrus to vychazi kompresni pomer asi 10.1:1
Datum: 31. května 2009 12:02
 oprava - cim min oleje se ti vejde do hlavy tak tim mensi spalovaci prostor a tim vyssi potencionalni komprese...
Datum: 31. května 2009 0:22
 kompresni pomer vlastne lidove receno rika, na jak se stlaci smes ve spalovacim prostoru...cili pokud ma valec 50ccm, objem spalovaku hlave (pri nejvetsim stlaceni je smes jen ve spalovaku v hlave) 5 ccm tak teoreticky kompresni pomer je 55(obsah valce + obsah spalovaku):5(obsah spalovaku) a vyjde ti teda 11 cili 1:11...zmeris to jedine tak ze do hlavy strickackou budes lit olej a budes pocitat kolik se ho tam vejde, cim min, tim vetsi spalovaci prostor (jak uz sem naznacil vyse, jinak pist je v HU)...jinak ze cim vetsi tim lepsi je polovicni pravda...vetsi kompresni pomer - lepsi rozptyleni benalu ve smesi, lepsi spalovani, mene splodinovych plynu, tim padem vyssi vykon, vetsi exploze...ale je to do urcite miry, pokud se preleze hranice (u benzinoveho motoru konkretne fika, u dieselu to na tomdlec pomeru zacina) 1:12 tak diky tomu ze motor se vice zahriva se bude blbe chladit stale narustajici teplo, je pak tvrsi chod motoru, vetsi tlaky na ojnici, loziska na klice a kliku samotnou a tim se odrovnava podstatne rychleji, celkove rychlejsi opotrebeni motoru...cim vyssi komp. pomer tim musi byt i vyssi oktanove cislo paliva aby se zabranilo predcasnym detonacim jelikoz s narustajicim komp. pomerem i pribiva prave techto nezadoucich detonaci...rozumny pomer se pohybuje negde mezi 1:10 - 1:12, 1:14 uz je opravdu hodne a pouzivaji se na zavodni motory gde hraje vykon a ne zivotnost...takze asi tak
Datum: 31. května 2009 0:21
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 čawte,,,přemejšlel jsem kdybych si na JAWU 21 dal tuningový vzduchový filtr máte s tím nějaké zkušenosti?Zkoušel jsem na obyčejným vzducháču vytáhnout z něj tlustou hadičku a vyvýst ji ven pod parabolu aby nasávala za jízdy víc vzduchu,zdálo se mi že to jelo rychlejc ale rozjezdy byly horši než se tam dostal vzduch.Tak jsem myslel třeba na to dát ten tuningovej menší.Co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 19:43
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 No mám tam 68 ale já jsem to udělal tak že jsem vzal oroginální vzducháč a jak máte bud rovnou tyčinku a nebo zohlou nahoru tak jsem z té zohnuté nahoru vyvedl hadičku stejného průměru pod parabolou a pak se mi i zdálo e to jelo líp ale občas při tozjezdu než to nasálo trvalo to dýl.A s tou krytkou to myslíš jak?
Datum: 31. května 2009 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel6257
 kup si ale s krytkou! jinak ti to bude napor vzduchu ochuzovat.....
Datum: 31. května 2009 11:05
 tak tam hlavne zalezi na tom jakou tam mas trysku...pac kdyz nasadis otevreny filtr tak se ti zvetsi pomer vzduchu ve smesi...jestli mas 68coz je klasika tak tam nasad 72...rozjezdy uz budou jeste lepsi ale taky to bude trosinecku vice zrat  ...
Datum: 31. května 2009 10:22
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 Zdravím mám čz 250 a v ní zapalování z pionýra (tzn bez baterky) ze zapalování jsou mam 2 dráty na indukční cívku a z ní faju na svíčku a chtěl bych tam zapojit světlo ale vůbec nevím kam poradíte mi pls nekdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 8:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na indukčku ne.... musíš z cívky, co máš na statoru, tak vytáhneš kabel, na něj radši hodíš nějakej vypínač, hodíš na světlo, ze světla hodíš kostru a je to
Datum: 31. května 2009 8:18
Jméno: martin
IP: uživatel1352
 na indukční cívku ? a na kterou stranu ? tam jsou 2 dráty na levou nebo pravou ?
Datum: 30. května 2009 22:42
 a je jasný že druhej kabel musíš ukostřit ale to hodně světel má
Datum: 30. května 2009 22:00
 na cívku od zapalování dáš kabel do světla na ten kabel vypínač a je to,taky to tak mam
Datum: 30. května 2009 21:58
 hoši mam takovej prolém,sehnal sem nakou motorku nevim co je to zač dal sem tam motor z pionýra nalakoval plasty a kdyš sme nalil benzín tak sem zjistil že je plastová nádrž děravá,skoušel sem to zalepit eprosinem uš sem s tim lepil jednu nádrž ale na tomdle to nedrží,co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 8:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkusil bych to dát někomu kdo svařuje plasty... ten by ti to svařil, nebo jestli je to jenom nějaká malinká plasklinka a jen to tam tak roní, tak zkus motorovej silikon odolnej benzínu.... dělal jsem to tak kámošovi a nejsou s tim problemy
Datum: 31. května 2009 8:24
 a co to máš za moto, pošli foto
Datum: 31. května 2009 7:34
 čus draci, mám dotaz co je lepší papírové nebo tekuté těsnění na kartery? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:23
 JÁ DÁVÁM PAPÍR MÁZLEJ OBOUSTRANĚ SILIKONEM,ZA PŘEDPOKLADU,ŽE JSOU DOSEDACÍ PLOCHY SOU HLADKÝ JAK DĚTSKÁ PRDELKA,JAK PODOTK STEVE.
Datum: 13. června 2009 13:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja davam vzdycky samotmy silikon na motory a převodovky a nejsou s nim zadne problemy,a taky tam nedavam zadny papirovy tesneni
Datum: 31. května 2009 14:35
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 oboje to tesni 100 % nejlepsi je ocistit kartery dobre vytrit olej vsechen aby tam nenatek pak by to moc netesnilo pak vezmes napr. motorovej silikon napatlas to v slaby vrstve na kartery, prsem to rozmas at to dobre drzi a hlavne nesmis mit spinavej prst a pak nato placni papirovy tesneni a muzes skladat a dotahnito tak normalne ne silou nechto do dalsiho dne a pak to utahni co to de . Davej pozor at ten silikon je vsude kolem klikovy skrine a nedavej toho velkou vrstvu akorat to vytece a dela to bordel pri skladani dej pozor at neposkodis papir ale kdyz ho priplacnes na silokon bude drzet tak to jde dobre skladat
Datum: 31. května 2009 10:41
 oboje...jak rikal lk...pokud mas krasne hladky dosedaci plochy na karterech a nechce se ti tam davat ten hermetik (stary Hermosal tusim ze to je nebo se tam dava motorovy silikon) tak jenom vymachas opatrne tesneni v oleji a smontujes, pokud ale mas pocit ze si to pulil trochu hrubejc a mozna si tomu sukodil a pokud ty plochy nejsou rovny jak detska prdelka tak bez kompromisu davej hermetik i s papirem...nebudes litovat a je lepsi udelat to jednou a poradne nez dvakrat a se ztratou casu opetovnym pulenim motoru...
Datum: 31. května 2009 0:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 papír beru jako základ....když k tomu přidáš např hermetik, je to plus.... ale bez papíru bych asi nedával
Datum: 30. května 2009 19:48
Posl.aktualizace: 30. května 2009 20:23
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 Jj..jak řiká lukáš...
Datum: 30. května 2009 20:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na co výkres?......to spíchneš podle motoru(ů)
Datum: 30. května 2009 19:46
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau draci čím je to že se mi stadion na dvojku dusí ? ale na jedničku jede, ale moc netáhne před týdnem jezdíval lépe ted se mu nechce a to je nová zapal. cívka neové kladívka nový kodník svíčka všechno pls poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 11:01
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 pokud máš dobře seřízenou elektriku tak dej menší trysku
Datum: 31. května 2009 11:01
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 nmeco ucpanyho, tryska,vzduchovej filtr,benal,....
Datum: 30. května 2009 20:30
Jméno: Chytrak
IP: uživatel3402
 maly vrtani
Datum: 30. května 2009 18:48
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 čau tak kdo ste jel neska fichtlcup v licomělicích?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 13:16
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja chtel jet, ale organizatory neumeji odpovidat na maily, na strankach nemaji poradne pravidla... Ne dekuju.
Datum: 31. května 2009 13:16
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši čím prosím mám vyleštit výfuk na babetě 210 ???... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 16:57
Jméno: stepa
IP: uživatel6306
 rouno a benzín a pude to nebo silichrom
Datum: 05. června 2009 16:57
 Vojta uz se prilizil gdezto Marek je uplne vedle  vem si hadry a diky koleckum z hader, dvoum podlozkam, dvou sroubkum a jednomu sroubu z toho udelej lestici kotouc (jinak navod na jawa-50.cz gde se todlec pouziva na nalesteni motoru), najdi si nejakou brusnou pastu (v dilne urcite najdes takovou zelenou, co este zazila socialismus) no a tim to nalestis...pokud nebudes mit tu brusnou pastu tak vyborna je pasta Tempo na laky a az se ti bude zdat ze hruba prace je hotova tak vezmes to Tempo kterym si to pred chvilou lestil, sezenes si houbicku, nanenes na vyfuk, houbou rozlestis a budes dlouho drhnout krouzivymi pohyby, pak nechas tak 2-3 minuty zaschnout (udela se na nem takovy sedivy povlak) a ten pak hadrem setres a vylestis...delal sem to na uz moc vyfukach an pionyrech a chrom se tim da ozivit pokud este za neco stal dokonce i povrchova rez sla dolu, pokud tam ale se chrom uz odlupuje tak to nema cenu, jen tomu pomuzes dolu...
Datum: 31. května 2009 0:10
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Třeba přípravkem silichrom a leštičkou či hadrem
Datum: 30. května 2009 18:48
 no ono zaleži natom vjakem jew stavu jestli jetem chrom a chcešto unom vileštit tak na to zelezne kotuče a le usli neni nachromovani tak sezen druhi nebo nachromuj neboti ti zrezavi a t to delaš jak chceš ja semto skušal
Datum: 30. května 2009 18:08
 Zdar draci mate někdo jawu 350/640? Potřeboval bych vědět kolik žere l/100 a maximalku připadně nejčastější poruchy. Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 21:07
 no, s tim Economic je to pravda ze v tom to ma mit "optimalni" otacky a ze vetsina jezdi mimo je jejich vec, pravda ze pokud chces kone tak ty lezi negde okolo 5 - 6000 (kazdej notorickej jawar zna 5250 otacek  bo kolik to ma v papirech) a ze posledni tripade co sedlam je ta Twin sportka v autoskole (638 v dezolatnim stavu ale jezdi stale pekne a motoricky stav je hodne slusny) tak tam litam neco kolem dvou tisic pac vic me ucitel nepusti, asi vy svi, nechtel bych delat ucitele v autoschool se zdivocelejma motorkarema...ale i tak to jede docela pekne i tak nizko na hranici...jinak tys policejni jawy jsou tak torchu mytus, ona jedna pani povidala ze to byly 5Q (vubec todlec zprava se siri uz snad od ty doby co se Jawy zacly u komunistu pouzivat jako statni vozidla VB) a zatim jsou to secko kecy...aspon ty 5Q se nigdy nepotvrdili...to o dvou karbenatkach taky nic newim, uz sem videl hodne masin co kopovali tady kluci v dobe, gdy to ministerstvo prodavalo, az na logo chlupatych na venek nebylo nic jineho...takze ty karbenatky taky padaj, jinak tuto upravu dela treba TK moto a pry to prida "jen asi dva kone" pac to ma sice lepsi plneni valce ale jinak to zadnou extra vyhodu nema pokud se nezvetsi sani (a vubec prefuky ve valci by to taky potrebovaly pri takovedlec uprave aby se dalo vytezit vic nez "jen ty dva" kone, ale to je jina kapitola zas)...a k ty snizeny hlave - u tohodlec se musim opravdu pozastavit pac to je asi jedina vec ktera by mohla byt pravda z mytu o jawach ve statnich sluzbach...znal sem jednoho co si ji koupil jako mnoho od ministerstva a fakt je ze do kopcu se tam dala dat i 4 tam, kde jine tripade stejneho typu museli mit vytocenou trojku, dokonce to melo i vetsi vibrace a byla trosku hlucnejsi...coz jsou vicemene priznaky vetsiho kompresniho pomer...na druhou stranu zase na tolika tripade sem nelital abych opravdu objektivne posoudil ze byly horsi nez tady ta poliš, hluk muze byt spatne utesnenym laufem, nedotahnutyma sroubema na kolene laufu, ze lip tahla mohli byt tez tim ze o ni bylo vcelku dobre postarano a motor se tvaril v opravdu vyborny kondici, a ze ma vetsi vibrace je u kazde Jawy jine, je to o pocitu...btw na netu sem gdysy cetl ze tyto vibrace jako velky nesvar Jaw (zase jak pro koho) se da uplne paradne odstranit usazenim motoru do silentbloku, pry mu to trvalo zimu a bez vibraci (nebo s minimalnima)...cili to je asi vse co bych o tom celem mohl jeste rict, berte to prosim s rezervou pac nemam na tripade nalitano to co vy a u me zadna nigde nekotvila, i gdyz zkusenosti naprosteho zelenace to nejsou  ...
Datum: 03. června 2009 21:07
 tím žádná myslím sériově vyráběné modely, ne žádné prototipy
Datum: 31. května 2009 19:39
 sám mám 350, ŽÁDNÁ nikdy nepojede 160, max rychlost je 140 a to ne u káždá, chce to fakt v dobrym stavu. ta spotřeba když se to nehoní tak je klidně těch 5L a když se to honí tak do 8L, jestli to někomu žere 10 tak něco neni v pořádku,
ty pověsti o brutální spotřebě většinou šířej lidi co tomaj maximálně vymrdaný a vůbec se o to nestaraj
Datum: 31. května 2009 19:34
 tak jasny  od toho je na otackomeru to pole ECONOMIC   jen by me zajimalo kdo tak s tim jezdi v rozmezi tehle 2-3000 otacek  jinak jak sem se dival do toho TP jak tam mel 17kW a je to ten typ 638...taky sem videl policejni upravu co mela snizene hlavy...dva karburatory a jezdila i tech 160 v pohode...ale to je zase otazka zivotnosti motoru...a spotreba u takoveho motoru co ma dva karbanatky jak ty rikas  snizene hlavy a jeste udelany vybrus aspon na 400ccm je urcite aspon 10 litru
Datum: 31. května 2009 13:30
 koukam ze sem to rekl dobre ale nekterym nazorum oponovat musim...o ty spotrebe se radeji uz fat bavit nebudem pac zalezi na tom kolik tocis, pokud jedes 2-3 tis. otacek tak je to skoro 2x takovej rozdil jako v rozmezi 4-5 tis. ...to je to samy jako u fika, ten ma tez od 2 do 3l (3,5l) podle toho jak ho toscis, jakou ma bohatost smesi, jak je serizenej, neserizenej klidne pet pokud este kape z karbenatku  a to je jenom padesatka, co teprv 350 co ma karbec skoro zaokrouhlene 2x tak velkej...dalsi vec - neni pravda ze 640 byly rychlejsi nez 638, je to naopak! mely stejny motory (i 639 samozrejme) ale prvni serie co dostaly novej motor tak se uvadi ze mely 19kW, oproti 17 kW jak se pak pise na vsech typech je ro rozdil, souvisi to s tim ze pak se musely "priskrtit" aby prosly emisema, udelaly to pomerne blbe ale s emisema se to veslo takze jeste jednu chvili vyvazely stroje do EU (znama je histroka jak diky francouzskemu importerovi vznikla nakonec 350/640 retro Californka) takze 640 mely v jistych pripadech slabsi motory nez 638...a o rychlsti se tu bavit nebudu, gdo jel tak stejne wi, jinak v papirech to ma napsano 125 km/h (pak ty inovovany 640 mely este vic, tusim ze 130 nebo 135)
Datum: 31. května 2009 13:22
 standa  obre o spotrebe uz nebudeme debatovat...  ...koukam ze chlapci tu asi na 350 sedeli mozna tak na nejake vrane z roku 1980...tech 140 neni vubec zadny problem 150 se da jet kdyz ji trosku budes honit...  to je proste 350 jak ma byt...serizena...krasne vsecko chodi...jinak...eee 170 v TP nema...to je zase moc..  ta 638 na ktere sem jel mela v technicaku tusim 145 nebo tak nejak...kazdopadne tvrdit ze jede max 130 je blbost...
Datum: 31. května 2009 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel6257
Datum: 31. května 2009 10:31
 oprava...chtel sem napsat je 640 ma jeste o neco malo vetsi vykon....
Datum: 31. května 2009 10:29
 ja sem jel na 638 ve dvou 140...  takze tak...a 640 ma jeste o neco mensi vykon...koukam ze ste to jeste asi nikdo nezazili serizene jak ma byt...pac 8 litru je totalni picovina...ano je to velky t motor...ale neni to ZIL...
Datum: 31. května 2009 10:28
 je to dvoutakt, je velkej...pod pet litru se nedostanes, tech 6 je vcelku realnych a v technickych datech tusim ze pisou neco kolem peti...to zalezi secko na stavu stroje a jak se seridi karbenatek ale necekej zazraky, pod tech pet se opravdu nevlezes...jinak 640 je ese vcelku diky emisim priskrcena, co teprva takova Califonianka ctvrte generace...jinak zadnej japonec, zadnej cinan, to vubec, ber ji dokud je, za me mas zelenou pac je to vybornej stroj ale pravda stale nedodelanej, gdyz si vezmu ze pred padesati lety na tom muj deda lital a prakticky se to za 50 let moc nemzenilo, ma to mouchy ale daj se vychytat...takze vybornej ceskej vyrobek...
Datum: 31. května 2009 0:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 třipade že jezdí za 4l?....to ji tlačíš ne?
Datum: 30. května 2009 19:50
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no spíš bych se přiklánej k tý spotřebe 8 a max 130
Datum: 30. května 2009 19:29
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 tak to je hodne velka blbost kdyz tu motorku osolis tak si tech 8 vezme a maximalka je okolo tech 130
Datum: 30. května 2009 18:53
Jméno: fddfg
IP: uživatel3402
 160 pekna blbost ,to by musela tocit pekny otacky nad 130 se s ni nedostanes,kup si raci nejakyho japonce treba hondu cb 500 pro zacatek dobra motorka a hlapne prd spotreba oproti 350
Datum: 30. května 2009 18:50
 jo na maximalku sem zapomnel...ta by mela byt neco kolem 150-160kmh ale to uz se pak hodne klepe
Datum: 30. května 2009 18:48
 tahle motorka uz ma motor co se moc nesere takze je to vklidu...kdyz ji budes hodne honit tak si vezme neco kolem peti-sesti litru...jinak se da jezdit i za 4
Datum: 30. května 2009 18:47
 Čus, potřebuji poradit...skládám Jawu 21 ale mám problém že mi nehází jiskru. Už jsem zkusil přendat celý komplet zapalování z pojízdného pionýra ale jiskru to nehází, dál jsem dal novou cívku + svíčku a stále nic. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 20:25
 Fikus kdyby si byl tak hodnej a poslal si mi to tak bych bylo moc rád... Email: MP3333@seznam.cz ICQ: 249-466-031
Datum: 31. května 2009 20:25
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 já jsem na to taky nemohl přijít a tak jsem se naštval a vzal jsem kabel od fajfky do ruky a prošlápl jsem to   a hele dalo mě to malou ránu tak jsem si řekl že to jen někde blbě vodí ...vyčistil jsem kladívka a jiskra jak bejk
Datum: 31. května 2009 10:30
 muzu ti pres icq nebo pres email poslat foto ty elektryky jak je v motoru a nebo i schema celyho zapojení
Datum: 31. května 2009 10:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 soby to zmerit merakem kde je proud a kde neni. Mozna mas nekde skrat nezapojil si ve vypinaci kabel z inducky na kostru?? skus na inducce odpojit kabel co vede na vypinac co je u svetla a doufam ze mas dobre zapojenou inducku jeden na kostru druhej na kladivko. Jestli si mel sundanej ten sroubek na kladivku tak se koukni jestli tam mas izolace jedena je na sroubku a pak jsou 2. z obou stran toho drzaku na kladivku a na tom sroubku musi bejt kondik civka a stoho sroubku vyvod na inducku myslim ze ma bejt na pravy strane inducky
Datum: 31. května 2009 10:23
 skus to ještě jednou přejít,mně to taky blbo a pak sem si všimnul že sem zapojil jeden kabel blbě,to bylo celý
Datum: 30. května 2009 22:02
 Právě že spínací skřínku nemám, elektrika není ještě rozvedená ale kabel pro cívku je. Takhle to mám zapojený i na druhém fichtlu a jezdí to bezproblémů. Tak nevím čím to bude.
Datum: 30. května 2009 20:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nemáš uvolněný vodič ve spínací skříňce na svorce č. 1 ?
Datum: 30. května 2009 20:13
|



|