Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobry den mam otazku ohledne karburatoru na 21 . Jak je u u sani do valce takova mala dira ze spoda karburatoru, k cemu tam slouzi? dekoji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 10:15
 tam ti odkapava nadbytecny benzin,aby se to neprechlastavalo
Datum: 06. června 2010 10:15
 Zdar, chlapy heleď te řeším teď problém se samo přidáváním plynu...Mám 05ku a když nastartuju tak jde moc do otáček a je to jako když přídáš plyn skoro na plno a když tam je rychlost tak to jede samo...\\\\\\\\r\\\\\\\\nVyměnil jsem všechno co se týká plynu(Lanko, Jehlu, Šoupátko, Plíšek na jehlu a tyhle kraviny) ale zatim se ještě nic nedělal s celim Karborátorem... už nevím co stím nemůže to někde sát falešnej vzduch...\\\\\\\\r\\\\\\\\nprosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 18:44
 Tak vše vyřešeno jen to chtělo pročitit a utáhnout karbec  ...
Datum: 06. června 2010 18:44
 No tak jsem vše dotáhl zatím to nemůžu nastartovat proto že mám motor venku a čistim a dotahuju...
ale ten Fichlt v Zimě měl GO a jel jen jendou ale dobře ale vytáhl jsem ho včera a nastartuju a ono to přídá samo plyn a do takovejch otáček tak zařadim 1 a on jede sám zařadim 2 a jede a 3 a taky jede.... ale teď jsem vyčisti Karbec dal sem těsnění a modlim se... dál sem tesnění pod Hlavu... a doufam že to pojede jinak nwm... když tak dojdu ke káošovy pro Karbec... jinak nwm  mě ten Fichtl už štve člověk na něm takovou dobu dělá jednu věc a vyse.... se mu druhá  a tak je to dokola  ...
Datum: 06. června 2010 11:21
 vypada to na falesnej vzduch..zkus utahnout karburator a valec,je mozny ze to mas povoleny sroubky a tak si to nasava vzduch..pokud to nepomuze,dej jiny tesneni pod valec a pod karbec a zkontroluj jestli ti neutika smes okolo hlavy..no a uz se jen modli aby to prestalo,jinak budes muset menit gufera..
Datum: 06. června 2010 10:10
Jméno: jara
IP: uživatel9589
 Zkousel si postelovat privod benzínu do karbce?Neni jehla ohlá?
Datum: 06. června 2010 10:03
 Potřebuju prosím poradit s karburátorem když nastartuji motor drží pěkně volnoběh při přidání plynu motor se začne dusit a místo sání to vifukuje benzín ven z karburátoru a zdechne to ( jako by to mělo obrácené sání ) ? Mám motor Jawa 23 Mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 16:07
 Špatný předstich to mě dělalo u mí 05.
Datum: 06. června 2010 16:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Nedostává to pořádně benzín..Chybu hleedej v karburatoru..Doporučuji vyvařit v octu,
Datum: 05. června 2010 19:50
 Bud máš moc vysoků hladinu v plovákovce,nezastavuje ti jehlový ventil,máš jehlu nastavenou na bohatu směs,máš v něm něco ucpané. Taky to může byt špatně průchodný filtr. Může to blb sát i přes to že filtr vypadá čistě. Taky to nemusíbyt karbecem ale guferama a v nejhorším případě netěsnícíma blokama
Datum: 05. června 2010 18:11
 jak mám prsím vás vyčistit nádrž .. jak se to dělá třeba s tou kyslinou citronovou? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 17:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak se neprs a poslouchej- vymačkej pár citronů do nádrže. přidej vodu a nech to na teplým místě asi den. Pak to vylej a vypláchni. Ale předem bych ji radši vyčistil mechanicky.
Datum: 05. června 2010 17:02
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 co mam udelat aby se me nepřechlastavala babeta207
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 13:17
 Seštělovat hladinu v plovákovce
Datum: 05. června 2010 13:17
 Zdar, mam problem s mustangem, dával sem tet nový pístní kroužky (2. výbrus), všechno sem pročistil a přetěsnil ale strašně se mi to přehřejvá. Když sem to poprve nastartoval tak to normálně běželo, projel sem to asi 5 min. zastavil sem a od válce se zakouřilo a bylo to strašně vařicí. Je to normální? popř. co se s tim dá dělat.... nemam s tim vubec zkušenosti. Předem dík (benzín 1:33 s olejem M2T)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 18:59
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 neco podobného se mi stalo kdyz sem skousel lit koktejl do nardze petrolej methanol ricin a nitromethan chvili mi motor delal tohle a pak se mi utavil píst
Datum: 05. června 2010 18:59
 Čau skus dát víc oleje a kokni se na ty kroužky je možný že už ty kroužky si mohl utavit nesmíš mu moc nakládat ty kroušky se musej zajet zdar\r\n
Datum: 04. června 2010 21:03
 Čus draci. mám jawu Mosquito a chci se zeptat co je za šroubek vedle volnoběžné trysky????? Chtěl sem se podívat na trysku a omylem sem vymontoval tento a nevím jestli má být utáhlý aš nadoraz. Odpovídejte PLZ rychle. Nejlepší bude kdyš mě napíšete na Facebooku menuju se Miloš Sedler. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 21:25
Jméno: anthonny
IP: uživatel4459
 tak to ti neporadim, proste jenom to ze je na volno jako ten sroubek na stelovani volnobehu
Datum: 04. června 2010 21:25
Jméno: bivoj
IP: uživatel7087
 tak dyš to dám naplno tak o kolik to mám otočit spátky?
Datum: 04. června 2010 21:21
Jméno: anthonny
IP: uživatel4459
 ee, nadoraz byt nemá.
Datum: 04. června 2010 21:13
Jméno: bivoj
IP: uživatel7087
 a Nevíte někdo jak ho mám utáhnout???
Datum: 04. června 2010 21:07
 ten by taky mohl bejt na směs
Datum: 04. června 2010 20:02
Jméno: bivoj
IP: uživatel7087
 Ale vedle toho šroubku na volnoběh je eště jeden šroubek a má na konci špičku. tak ten sem vyšrouboval a nevím od čeho je
Datum: 04. června 2010 19:55
 ses podělal, ne?  ...myslíš ten šroubek s pružinkou? to je štelování volnoběhu
Datum: 04. června 2010 19:00
Jméno: drak
IP: uživatel1859
 Pánové, co prosím znamená odladit karburátor? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 21:23
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 doladit
Datum: 04. června 2010 21:23
Datum: 03. června 2010 20:24
 dentileck: a co znamená natryskovat??
Datum: 03. června 2010 20:19
 Natryskovat
Datum: 03. června 2010 20:08
Jméno: ardnoom
IP: uživatel9335
 cau...... ted sem si nechal na fichtlu udelat 6 vybrus a trochu zvetsit kanaly a jesnokrouskovej pist s chromovym krouskem a tedkon je otazka jestli tam mam nechat origo karburator nebo estli by jsem nemel na to koupit dell orto 19mm ??? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 20:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 trpělivost, sadu trysek a vyměňovat jednu za druhou a s kterou ti to pojede nejlépe, tak ji tam dát.
Datum: 03. června 2010 20:34
Jméno: ardnoom
IP: uživatel9335
 jak jako odladit ???
Datum: 03. června 2010 20:25
 pokud to máš kde odladit tak dell orto,jinak nech origo dej větší trysku apojede ti suprově mám tam origo a 83 trysku a je to jak střela.
Datum: 03. června 2010 19:26
 Taky mám otázku..Je tak těžký rozlišovat S/Z?
Datum: 03. června 2010 19:05
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Dobry den chtel jsem se zeptat. Když si koupim karburator dellorto s difuzorem 19 budu potrebovat delat kanalky nebo tak neco???? A ma to cenu ho vubec kupovat??(Pojede to lepsi???)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Cenu to určitě má.Je to kvalitni karburator s jednoducým nastavenim a vysokou spolehlivosti.Trochu se zmeni prubeh vykonu a o něco málo lepe to pojede
Datum: 02. června 2010 22:12
 nazdar, máte někdo zkušenosti s ethanolem E85 ve svém dvoutaktním motoru? Cena toho produktu je celkem přijatelná, kolem 22 Kč/l.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 7:51
Jméno: tom
IP: uživatel4718
 Mam. Studeny je krapet linejsi, ale da se to. Nepatrne stoupne i spotreba. Dobre se misi s ricinovym olejem.
Datum: 30. července 2010 7:51
Jméno: michalbo
IP: uživatel9555
 no tak mám ČZ 175/477 a dal jsem trochu bohatší směs akorát a jezdí to normálně, jako na benzín, akorát za studena se tomu nechce, vynechává, netáhne
Datum: 03. června 2010 13:06
 mám zkušenosti s vodou.nestartuje,prská to a ucpává trysky.u nás stojí 11 kč kubík
Datum: 01. června 2010 18:43
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 blbě se mísí s olejem, etanol má jinej směšovací poměr se vzduchem - bylo by ještě vhodný dotáhnout většíma tryskama, tím pádem dojdeš ke zvýšení spotřeby a efekt se ztrácí. Můžeš to zkoušet, ale řekl bych práce zbytečná
Datum: 01. června 2010 9:17
Jméno: bacz
IP: uživatel9553
 upresnujem-tycka na veku plavakovej komory a fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:29
Jméno: bacz
IP: uživatel9553
 Po vyvareni karbu v cistom octe som si vsimol,ze na nom ostal daky biely sajrajt a tiez ze sa mi zasekava ta tycka na plavakovej komore.to ten karb uz mozem vyhodit,ze?to som debil..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Ale prd..Ja vyvařuju karbce jen octem bez vody..Po vyvařeni musís hned s tim pod vlaznou vodu protože ten ocet na karbeci reaguje se vzduchem a zanechava takovy povlak,přesně jak rikas..Doporucuji jeste vyvarit v octu,oplachnout vodou a vyvarit v ciste vode..
Datum: 02. června 2010 22:15
 ja nevim ja slysel 1:1
Datum: 01. června 2010 8:03
Jméno: viktor009
IP: uživatel9557
 nedělá se to 1:10?
Datum: 01. června 2010 6:00
 mozna ti to pojede...ale hodne blbe..bude se to dusit atd...
Datum: 31. května 2010 22:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus to vyčistit ještě benzínem a vyzkoušej ho...
Datum: 31. května 2010 17:46
Jméno: bacz
IP: uživatel9553
 no,tak uz som taky trulo,uz to viem,ale neskoro..tak mam ho tam vobec montovat,alebo rovno kupit druhy?mozno to este stihnem do zatvaracky..)
Datum: 31. května 2010 17:32
 tak jestli si tam nedal vodu tak to se vubec nediv....
Datum: 31. května 2010 17:29
 cozzeee???? ty si tam nedal vubec vodu??? to se ma delat v pomeru 1:1 ocet,voda...a vody trochu vic....
Datum: 31. května 2010 17:29
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 zdarec fík mě moc žere co mam delat aby se me snížila spotreba? jehlu mam uplně dole a trysku mam 68 na menší to chcípa.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak..já kdybych jezdil pořád na plnej tak jezdím tak za 3,5 litru ....proto jsem se naučil jezdit tak 45-50 jen na trošku plynu...motor se nepřehřívá,jede krásně do kopců a ještě to tolik nežere
Datum: 31. května 2010 17:48
 nejezdit pul hodiny na plnej kotel
Datum: 31. května 2010 17:20
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 zdar. potřeboval bych poradit. přestala mi jed babetka přestal do hlavy z ničeho nic týct benzín ( když sem se to snažil našlápnout tak sem se podíval na svíčku a byla suchá). tak sem vyndal hlavu válce a koukal sem na píst že je mokrej ale dno pístu je uplně suchí. ňák se prostě přes ty kanalky nepřetlačí benzín nebo co... nevíte čí to je? já sem uplně s toho pryč.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 12:27
 tak co hotové? jede ti to ? nebo na co si přišwl ?
Datum: 01. června 2010 12:27
 tak co hotové? jede ti to ? nebo na co si přišwl ?
Datum: 01. června 2010 12:27
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 ja se kdyžtak pochlubim jak sem dopadl
Datum: 31. května 2010 16:47
Datum: 31. května 2010 16:42
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 jasný to se ozvy! ja zkusim ještě ho rozebrat a něco s tim pošéfovat. zatim dík
Datum: 31. května 2010 16:40
 hadička pro přívod paliva ucpaná,nebo ventil v karburátoru špatný a nebo ještě mě napadá v karburátoru jak je plováková komora tak ten plíšek který se stará o výšku hladiny v karburátoru podle plováku.tak jestli ten plovák nebo ten plíšek není někde seklý....jinak už mě asi nic nenapadá.kdyby náhodou mě ještě něco napadlo tak se ti ozvu tady...
Datum: 31. května 2010 16:36
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 jo jasný chápu tě co myslíš. to sem taky dělal. normálně s rejžáku ten..... vlas  ... a taky nic. tak ještě jinej nápad?
Datum: 31. května 2010 16:32
 pořádně profoukni kanálky v karburátoru.nebo se to dobře čistí ... jak je metla tak ten jeden plastový vlas nebo jak to mám říct.. chápeš? zkus to první profouknout a pak tím ,,vlasem z metly protáhnout třeba..taky jsem to tak dělal a v pohode.
Datum: 31. května 2010 16:27
 Pořád marně seřizuju volnoběh na 175/356. Na studeno v pohodě, na ohřátým motoru to má tendenci chcípat, ale nechcípne. Když si to na ohřátým nastavím podle svých představ, je to chvilku OK. Pak to zase záhadně klesne na původní hodnotu, i když nikam nejedu. Asi se mi povoluje samočinně štelovací šroub, je vždycky mokrej od benzínu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 7:01
 ja mam čz 175/450 a delalo mi to taky..ten sroub sem dokonce jednoz ztratil..ale napadlo mi dat tam kontramaticku..
Datum: 01. června 2010 7:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak stane sa ja nevim ci si zacatecnik lebo ne.
Datum: 31. května 2010 18:00
 Ty jsi opravdu blázen, samozřejmě, že ne.
Datum: 31. května 2010 17:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 nestelujes ty nahodu zmes?
Datum: 31. května 2010 17:06
 Přitom s ním prstem skoro nemám šanci otočit. Může být blbý péro? Mám tam dát matičku a utáhnout to proti?
Datum: 31. května 2010 16:07
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Zdravim, mam problem u meho simsona. Kdyz ho nastartuju tak mi hned chcipne, proste neudrzi otacky, ale kdyz ho nastartuju a tak plus minus minutu porad pridavam plyn na plno, tak potom volnobeh vydrzi treba celej den, ale proste jak je studenej tak se jakoby hlti, nebo jako by tam nesel ze zacatku benzin nebo tak neco, uz fakt nevim co s tim. Predem dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 prostě simson je sračka dál to neřeš
Datum: 31. května 2010 16:02
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Jakou gumicku??
Datum: 31. května 2010 12:24
 asi se ti neotvira sitic mas vipadlou tu gumicku.
Datum: 31. května 2010 12:14
Jméno: R
IP: uživatel1200
 Ahoj,\r\n\r\npincek 20 mi startuje krásně, rozjedu se a na 2 nebo 3 to už moc netáhne.\r\nLoni nová ložiska,gufera,spojka, válec překroužkován. Vážím 90 kg. čím to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:48
Jméno: kubiq
IP: uživatel9443
 může to být pkkotina mrkni se na sekundární kolečko jestli nemáš moc velký potom by to bylo na rychlost ale moc to netáhlo... já mám přez 90kg mám tám sice lehký upravy ale hlavní uprava byla sekundární kolečko 11zubů kvuli síle a táhlo to jako blbec jelo to o neco mín ale silneji i ve dvou než sem ho kopletně překopal a zustali jen kartery a vnitřek upravenj....
Datum: 01. června 2010 17:48
Jméno: jawa
IP: uživatel9462
 jamam fichtla ces po ciastocnej go ako ty a mam 95kg a chodime dvaja ta to vezie 190kg a ide aj na trojke po rovinke.a ked idem sam tak normalne ide ja k dabel
Datum: 31. května 2010 13:15
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 to bude tou váhou
Datum: 31. května 2010 4:43
 prosím vás.mám mustanga a mám : nové lanka,vyčištěnou nádrž,vyčištěný komplet karburátor,kohout,novou svíčku.ted měním pístní kroužky.jak to vyměním tak by to teoreticky mělo jet ne? kdyby ne tak co to může být.? předstih , odtrh , nebo nastavení karburátoru? a ještě prosím jak mám nastavit karburátor na jawa 20 když ho nemůžu rozjet?furt se to dusí nebo to ělá nějaký bordel.prostě ho nemůžu rozjet ani roztlačit.čím by to mohlo být?nebo jak mám nastavit en karburátor když to nejede? díky moc,..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 22:02
 je to předstihem...na netu je kopec návodů....použij google a najdeš to
Datum: 30. května 2010 22:02
 zdar draci, prosim poradte mi jak mám pořádně vyladit směs na 250, jak vysoko jehla a o kolik se pootočí šroubek benzínu? jo a kdy se ladí směs? za tepla nebo za studena?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:05
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 každý motor je jiny to musis prave skouset kdy to bude bit pravidelny chod a dobry vykon
Datum: 30. května 2010 20:05
|



|