Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Patas
IP: uživatel9761
 Zdar hosi.Chtel bych se zeptat jaky benzin se lije do jawy 21 special nebo natural.A mohl bych treba smichat natural se specialem a v jakem pomeru a kolik oleje do benzinu nalit.A motor se tim nekazi ze se to smichava nebo radej jezdit jen na jeden druh.Diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 16:50
 Nic se nestane pojede to... Na speciál mi to jede o poznání lépe a méně to vadne... Tad už jezdím na natural... první zrušili special jenom u nás tak jsem pto něj jezdil všude možně kde ho ještě měli a ted ho zrušili už definitivně tak mě nic jiného nezbyde než na pionýru jezdit na natural a do škodovky lít aditiva
Datum: 25. června 2010 16:50
 Zdar já na natural protože speciál se bude prej rušit.
Datum: 25. června 2010 10:37
 Je to tvůj pionýr,lej si do toho co uznáš za vhodné,ovšem když smícháš natural se specialem nic se nestane,jen nevím proč bys to dělal?Lepší je lít jeden benzín s dobrým 2t olejem,lepší oleje můžeš míchat 1:45 s bronzovým okem v ojnici,1:50 s jehlama.
Datum: 25. června 2010 10:28
 hojte, zajimalo by mna jestli necemu vadi kdyz zmixuju treba 1l naturalu s litrem specialu ...nikdy sem to nedelal jezdim na natural , ale je fakt ze moto mne jede na special lip , mam v nadrzi litr naturaku a trochu specialu a nevim jestli to mozu zmichat poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 18:56
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Nebude to vadit,já jsem chtěl vyzkoušet Natural 95 tak jsem si ho koupil a ten pincek na to jezdí líp než na Special či Natural 91.
Datum: 24. června 2010 18:56
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 24. června 2010 16:23
 prosím vás proč mi kape z misky pod karburátorem benzím?jako dojedu schovám ho do garáže a druhý den přijdu a pod odkapavací miskou louže asi 10×10 cm benzínu.hladinou mám přesně nastavenou.v kohoutě nové těsnění.fakt už nevím kde by to mohlo téct.a hlavně proč.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 16:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 24. června 2010 16:24
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 to ti vykapou zbytky co jsou v plovákovce...docela normální jev...dřvín než to chcípneš a uklidíš do garáže tak vypni benzín a nech ten motor dokud nezdechne sám...potom ti nic neukápne
Datum: 24. června 2010 8:34
Datum: 23. června 2010 23:17
 Dej kohoutek do takové polohy aby byl privod benzinu uzarvreny pak tect nebude
Datum: 23. června 2010 23:12
 jo a je to jawa 50-mustang
Datum: 23. června 2010 23:10
 Ahoj chci se zeptat mám karburátor z Jawy 555 a chybí mi tam pružinka k šoupátku nemohl bych tam dát klasickou pužinku z PIO karbecu? Nemá s tím někdo zkušenost?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 13:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyzkoušej to..ale asi jo proč by ne ...jestli tam bude pasovat ..
Datum: 24. června 2010 13:54
 ča hoši mám takej problém s ČZ 175/502 ( skůtr ).Vždycky normálně nastartuje a po jedný projížďce asi půl km chcpípne a už to nenastartuju ... tak přemýšlím co stym vyměním svíčku a zase po půl km chcípne ... přitom svíčka krásně cihlově zabarvená klasická Brisk N15C tak nevím co stym díky za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:04
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj přesně, vyčisti kohoutek, popřípadě nádrž, vyčisti, seřiď pořádně karbec...
Datum: 23. června 2010 21:04
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 asi ti tam nedotejka benzin
Datum: 23. června 2010 20:58
 zdravim, mam dotaz ohledne paliva ktere je bezne k dostani na cerpacich stanicich, mam na mysli ETANOL E85... chtel bych se zeptat jestli s timto palivem mate nejakou zkusenost, jak to redit s naturalem nebo jestli se da jezdit na cisty etanol... a take jestli to neskodi motoru... moje zkusenosti jsou pomerne dobre, nalil jsem to do fichtla a motor krasne taha uz odspodu, a tim padem klesla i spotreba... navic voni to jak lihovar tak se kazdy otaci... ale bojim se o motor, aby to po nejake dobe nezacalo skodit, protoze toto palivo se pomerne obtizne micha s olejem(pouzivam kvalitni od SHELL v pomeru 1:50)..budu rad za kazdou vasi zkusenost a nazor...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 11:12
 S tim etanolem je to zajímavej nápad,jezdim v závodnim stroji N95ku s plnou syntetikou v poměru 1:100.Zajímalo by mě jestli ten etanol opravdu přidá vyšší krouťák,protože mám jednokroužkové písty a ty mají horší spodek.Nad 8.000 ot už je to prima,ale stejně při závodě přes 11.000 nejdu,takže rozsan nic extra.Kdyby si vyzkoumal jakýkoliv další poznatky dej vědět.A taky by mě zajímalo na kterých čerpačkách ho mají,u nás o žádné nevím
Datum: 24. června 2010 11:12
 to cezetak: o ty oktany mi nejde,vim ze u seriovyho fichtla je stejne nevyuzijes,tady jde spis o to ze oproti naturalu je o 8 kc levnejsi,takze proto.. takze rikas mazat vic, ja jsem si to myslel ze 1:50 bude malo... jinak dik za rady, a za kazde dalsi postrehy budu jen rad..
Datum: 23. června 2010 23:02
 Co udělá sériovýmu motoru syntetickej olej?
Datum: 23. června 2010 22:39
 rosi: přesně o tom mluvím....simál má píst na jehle.... a jen ti povím že plná syntetika do sériového pionýra nepatří  .....spíš polo
Datum: 23. června 2010 22:32
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 cezetak,joo mazával sem taky 1:50,-prece to mely tak simaky tak proc ne fichtl,jenze jednyho krasnyho dne dys sem delal vybrus tak sem zjistil ze sem me otocilo aj futro v ojnici,od tej doby valim 1:30 byť tam dávám plnou syntetiku.Chran buh toho kdo me rekne ze mrhám olejem
Datum: 23. června 2010 22:28
 petanek: šlo jenže už mě tu svou brylkatou chytrostí nehorázně sere..... na etanos se vykašly... u sériovéhi pionýra využiješ jen 88 oktanů..... těmy oktany navíc si jen zbytečně zahříváš motor.... a když už tak aspon 1:35
Datum: 23. června 2010 22:07
 bez tech nadavek by to neslo?!! etanol by mel mit od 105 do 113 oktanu. kolik by se teda melo idealne mazat pro tento benzin? 1:40 nebo jeste vic?
Datum: 23. června 2010 21:45
 co meleš o riziku? POMĚREM 1:50 jednoznačně kurvíš kluzné bronzové furto at je sebelepší olej tak se futro vydírá ty troubo..... si zas nějaký chytrák vole, ne? podlě čeho soudíš že máš mazat 1:50?
Datum: 23. června 2010 21:10
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 malo mozna ne tezko rict je to ryziko ja mazu taky normalne 1:50 ale radsi zvisuju na 1:40 u čízy
Datum: 23. června 2010 20:57
 1:50 je málo!
Datum: 23. června 2010 20:13
 To není oktanové číslo, ale 85% lihu a 15% benzínu.
Datum: 23. června 2010 20:07
 jestli je to cislo 85 oktanove cislo, tak by to mohlo jet lepe, jelikoz se spálí víc směsi nez treba u naturalu 95.. tam zbyde nespalena smes aa pak se to zanasi (moje dedukce  ).. driv taky jezdili jen na 80 oktanovy palivo ci co (aspon ja mam v technicaku BA 80, jako palivo)
Datum: 23. června 2010 20:04
 nejhorsi je, ze kdyz rano prijdes k motorce,tak na dnu nadrze je usazenej olej,takze to chce poradne promichat nez vyjedes... za vikend projedu cca 5 litru naturalu... etanolu jenom 3,5 pri stejnych kilometrech... jezdim v terenu takze spise zalezi na stylu jizdy,ale jelikoz tahne od spodu tak se tim padem nemusi tolik tocit a ta spotreba klesa...rikam je to o stylu jizdy, nekomu se ta spotreba treba zvedne... jo a zapomnel jsem na studene starty, jak teplota venku klesne cca pod 10 stupnu, pekne se zahrejes nez ho nastartujes.
Datum: 23. června 2010 19:34
 Hlavní problém je právě to míchání s olejem. Jak si měřil spotřebu? Líh má menší výhřevnost než benzín a proto by měla být vyšší spotřeba.
Datum: 23. června 2010 19:26
Jméno: hape
IP: uživatel8099
 cau nevite nekdo jesti muzu nalit fritovaci olej do benzinu misto normalniho oleje dejte vedet dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 23:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Přesně jak říka postul  akorát ja k tomu davam ještě komáři prdele a mamutí hleny(na lepši mazani)
Datum: 23. června 2010 23:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam nějaký jiný olej a k němu přimíchej fritovací a bude to mít takovej správnej šmak  ještě tam dej naftu a jezdi pořád dokola a ručím ti za to že ti bude na blití celej večer
Datum: 23. června 2010 23:02
 nastrouhej banánovou slupku,do toho muší křidélka a nakonec netopýří pařát(ten netopýr musí být levák).důkladně protřepat(nemíchat)a naředit s naturalem v poměru 1:28 a uvidíš.
Datum: 23. června 2010 21:24
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 můžeš.. proč nne.. možná to bude smrdět, ale pojede to.. nevím jak já to nezkoušel.. omg to je jako kdybych se zeptal jestli můžu nalít do převodovky místo oleje speciál nebo naturál xD xD xD
Datum: 23. června 2010 21:10
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 bude ti to smrdět jak když smažíš řízky
Datum: 23. června 2010 21:02
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8251
 dej to tam bude to super litat ja to davam i do prevodovky  pak by to melo jezdit samo ja natom najezdil 600km  tak nazdar a nezapomen to presitko to dat.
Datum: 23. června 2010 16:20
 jj nelej to tam!kup si radši M2T nekup si krabicku cigaret a kup si radsi to M2T
Datum: 23. června 2010 14:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to neni naftak prosimte prestan vymyslet kravoviny seber se vem si 20 do ruky a bez si koupit ASPON to M2T... lepsi nez tam lejt nejaky sracky vinech jedno pivo a kup si ,,olej''
Datum: 23. června 2010 13:42
 Čau Kluci mam problem na Babete kdyš to chytne tak hned to stukne svičku a vubec nevim čím to je mužete mi prosim poradit diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nebo podlozku
Datum: 23. června 2010 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedáváš tam svíčku s vysunutým jiskřičem?? dej tak obyčejnou
Datum: 22. června 2010 21:46
 ti do ní ťuká píst, ne?
Datum: 22. června 2010 21:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, prosím vás byl jsem na závodech se svym mustangem a přijedu domu a koukam že se mi nějak trochu hejbe celej předek, řikam si , to zas bude povolenej krček a ono ejhle vite jak jsou na krčku nahoře a dole ty dvě mističky co jsou v nich ty kuličky(ložisko) tak ta spodní mi normálně kolmo skoro upně praskla a malinko se rozevřela! nevíte jestli je to součást rámu nebo se dají vyměnit? (je to upně vepředu ty misky, prostě je to ze skoku, jak ma předek malinko snahu "podjiždět"dopředu tak to miska nevydržela a rupla) nevite co s tím? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:22
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8251
 nejlepsi vyndat celej predek abysi se ktomu lepe dostal vytukat a vymenit dat nove oba 2 na obou stranach pak to bude zase jak novi tk nazdar.
Datum: 23. června 2010 16:22
 Nejsou pevně spojeny s rámem. Dají se lehce vyťuknout a vyměnit.
Datum: 22. června 2010 19:57
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Proč mám u jawy 21 palivovej kouhout já to mám naopak dolu mám rezervu a na horu mam hlavní přivod benzinu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 17:19
 tak vycisti kohoutek a hadicku
Datum: 24. června 2010 17:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 trohu teče benín
Datum: 24. června 2010 16:10
 teda spis nez JEDE sem mel napsat jestli tece benzin..
Datum: 23. června 2010 19:26
 jezis co bys spravoval,dyt je snad jedno jestli je to nahoru nebo dolu ne?jede to?jede...tak co resis?
Datum: 23. června 2010 19:25
 A da se to mějak spravit
Datum: 23. června 2010 18:59
 mustangisto ja vim co tim myslel,jen jsem ho upozornil,aby si to prise precet,aby to davalo smysl a kazdy to pochopil na poprvy a ne po desatem precteni  jinak to muze byt tim,ze mas tu trubicku v jine dirce..muzes mit tu trubicku souplou v dirce na rezervu a proto je to vlastne obracene.
Datum: 22. června 2010 18:52
 já to mám taky tak ale mám rpoblem s těsněním....
Datum: 22. června 2010 17:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 On to myslí asi takto že proc má na kohoutku rezervu míto aby byla hore tak ji má dole a hlavní přívod benálu má hore
Datum: 22. června 2010 16:25
Datum: 21. června 2010 22:45
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jo sory
Datum: 21. června 2010 21:22
 nez odesles tak si to precti...proc mam u jawy 21 palivovej kohout ja to mam naopak....... palivovej kohout u jawy 21 je k tomu,aby si mohl uzavrit privod benzinu a benzin netek porad do karburatoru..ale je mi jasny ze na tohle ses zeptat nechtel,tak pro priste draku,nejdriv mysli,pak pis,pak cti a pak klikni na odeslat..
Datum: 21. června 2010 21:18
 hoj.prosím vás čím je způsobeno že můj mustang strašně žere?vím že fichtli žerou ale toto je nenormální.mám všude nové těsnění.aj kroužky mám nové.výfuk jsem spravil takže mezi kolenem a tlumičem nic neuchází..už fakt nevím.trysky mám 68 a 38.jehlu na druhém zářezu.a ještě prosím čím může být že mi z ničeho nic přestal ukazovat taachometr?lanko by mělo být ok.v masce je utáhlé a na kole tež.prosím poradte.dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 JAWA_ceZetak tak to mas dobry moje auto 2.0 benzin si veme 5 litru na 40km... je fakt ze je to jina kategorie hold OFFroad mno
Datum: 23. června 2010 13:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 me ten muj hajzlik bere 2,2L/100 a motor uz mam celkem vybehanej jinak mel jsem prasklej pist u saciho kanalu a nez jsem na to prisel tka to chvili jezdilo podle vypoctu
si to bralo 3,8L/100 a jelo to o hodne hur a musel jsem to furt tocit pac byly prohozene kolecka v prevodovce k tvemu problemu ... neutika ti nahodou benzin
okolo kohoutku nebo pres karburator v plovakove komore? nebo jen tomu topis tak si neco veme..
Datum: 23. června 2010 13:08
 dolívat,,, sorry
Datum: 22. června 2010 21:41
 však proto se ptám..nestíhám dolívaz benzín ..
Datum: 22. června 2010 21:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 To máš hrozné chlastadlo. Fechtl musí dojet na 2 litry aspon 50km normální přirozenou rychlostí 50-60
Datum: 22. června 2010 17:02
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Co je to airbox dík moc?
Datum: 22. června 2010 13:46
 je to prostě "dvoutakt" a ten žere... 2L na 40km mi vezme auto...a to je 3.0
Datum: 21. června 2010 23:01
 No zas 2 l na 40 km to je trochu moc ne?TO máš jehlu na 4 zářezu a jedeš jenom na 1 nebo co jinač já dkyž sem jezdi lse svojí Jawou 21 tak sme taky to fůrt držel u krku a takhle třeba 10-16km v kuse a tak na 1l benzínu bych ujel 25km.Jinač taky záleží na tom kolik tam máš kroužků a taky na seštelování karbecu.
Datum: 21. června 2010 22:42
 U me ani airbox nepomaha,ja se ani nedivimmotor porad zenu na plny neustale burnu a zvedam na zadni a podobne blbiny....
Datum: 21. června 2010 22:26
Jméno: standa
IP: uživatel9733
 jen s origo airboxem to jede a nežere....sorry...to je realita....
Datum: 21. června 2010 21:49
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jak to že ty to tolik ti to žere.
Datum: 21. června 2010 21:35
 Me to bere aj 5L na 20 km a neřeším to
Datum: 21. června 2010 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel9733
 vhodne serid hladinu v plovakovy komore,vysku jehly a odpor filtrboxu a bude to ok a spotreba max 3l/100km ....
Datum: 21. června 2010 21:19
 jj tohle je normalni spotreba
Datum: 21. června 2010 21:12
 je to uplně normální spotřeba
Datum: 21. června 2010 21:11
 pokud si to porad seres 1,2 a porad ve vysokejch otackach,tak se nediv ze to zere..
Datum: 21. června 2010 21:11
 tak okolo 2l na 40km....už fakt nevím.
Datum: 21. června 2010 21:05
 co znamená "strašně žere" ??? kolik žere?
Datum: 21. června 2010 21:00
 cus draci chtel bych se zeptat ja mam uplne rozestelovany karburator na 175/477 cezete a nevim jak to nastelovat...dekuji predem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 9:10
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Typ 477 : jehla II.z a přídavný vzduch 3/4 - 1a 1/4 ot.
Datum: 22. června 2010 9:10
 jehla na třetí od shora, vzduch o 3/4 otáčky ze zavřené polohy, volnoběh podle potřeby...
Datum: 21. června 2010 16:04
Jméno: Absolut
IP: uživatel9724
 Mám takový problém xD mám motor asi jawa 21 kdyz ho nakopnu tak drží volnoběh ale kdyz pridám plyn tak to jenom hučí a nejde do otáček do otáček jde jenom když zmačknu tlačitko na plovakove komoře (kdyz dam plný zacne chcípat) nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:24
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8251
 kompletne rozeber paliovou soustavu coz znamena kohout hadice profoknout vse poradne karbec poradne project a vyfoukat a sestelovat hladinu otacky atd a bude slapat vse jak ma a kup sitko na hadici jde ti asi z nadrze bordel tak zbohem.
Datum: 23. června 2010 16:24
 já si spíš myslím, podle toho, co píšeš, že Ti tam jde málo benzínu.. Zkus poštelovat hladinu v plovákovce, pročistit trysky a karbec celkově, taky pročisti kohout a sítko na nádrži.. Radek
Datum: 21. června 2010 9:16
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Mněl jsem podobný problém,skus si pro začátek pohrát se vzduchovým filtrem.Oddělej vrchní kryt vzduch.f.,a jen ho polož a nezacvakávej.Za jízdy si reguluj dávku vzduchu a uvidíš jestli je to lepší.
Datum: 21. června 2010 8:56
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Taky vam teče benzin z karburatoru mě to teče jenom u plovakové komory jinak je to dobry je to u karbecu jikov.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 20:32
 Kup novou jehlu plováku a novej plíšek plováku, nic nenastavuj ani to neohýbej, jenom to tam namontuj a maz 100% po starostech. Tohle dělá křivá jehla a novým plíškem už budeš mít 100% nastavenou hladinu.
Datum: 20. června 2010 20:32
 ohni plisek dolu v plovakovce a askousej az to nebude tyct a pojedeto
Datum: 20. června 2010 20:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Čus hoši když me kape benal z diřečky na karbecu jak je kolenko a karbec tak na karbecu je prostě taká dírečka a z ní mě kape benal myslíte že je v háji těsnění?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 18:56
 no normalne odtialto nekvapká len ked podplavujes plovák,,,inak len sám od seba mi nedelá,,,asi más moc vysokú hladinu benzinu v plovákovej komore
Datum: 20. června 2010 18:56
 tak kup tu misticku odkapavaci,a pod tu si namontuj plechovku,po kazdym ujetym kilometru,nalij plnou plechovku s benzinem do nadrze ne? jednoduche ako facka  ,
Datum: 20. června 2010 18:24
 pořiď si dalšího pionýra a uvidíš že to bude dělat to samé...je to prostě špatná vlastnost jikováckých karbeců
Datum: 20. června 2010 17:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 aha chapu ale ono to tama teče docela hodně ten benal mam zakapany vždycky valec to by až tak nemělo ne?
Datum: 20. června 2010 16:36
 to je tam schvanlne mustangisto,aby se neuchcaval motor
Datum: 20. června 2010 16:31
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec čím to je že mě mejde pustit benzin ani mě nejde s tou pačko co se sní poušty benzin pohnout co stim mám dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 19:16
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a kde se ta pružinka dá koupit?
Datum: 20. června 2010 19:16
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja sem se dival na motokramek.cz a na motojelinek.cz a nenašel jsem.
Datum: 20. června 2010 16:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ahaa tak pruzinku vymenit
Datum: 20. června 2010 16:33
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 to děla ta pružínka co je v tom kohoutku ona je uplně ztvrdla.
Datum: 20. června 2010 16:26
 presne tak,rozdelat,vycistit,profoukat,slozit,rozhybat,vyrazit na cestu
Datum: 20. června 2010 16:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přesně tak rozdělat, vyčistit, profukat.
Datum: 20. června 2010 16:13
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 sundat, rozebrat, profouknout a vycistit, rozhybat
Datum: 20. června 2010 16:11
Jméno: romes
IP: uživatel2466
 Čau vyměnil jsem trysku za větší a jede to líp, co se tam vlastně stane ? zvýší se otáčky že to jede líp nebo co ? nemám to zas vymontovat abych něco neposral ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 22:53
 Co by se mělo psorat?Nic akortá to víc krmíš mno.A když dáš větší tryskü tak ti tam jde postě hodně paliva mno ale zas spotřeba bude o trošku větší
Datum: 21. června 2010 22:53
 Já se STANDOU souhlasím.Poněvač nedávno si jeden kámoš koupil sportovní filt a nejelo to vůbec s ním a ještě pak dal 72 trysku a vůbec to netáhlo.
Datum: 21. června 2010 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel9725
 ba naopak. moje poslední zjištění je takové,že při trysce 68 a vhodně zvoleném odporu sání to jede víc jak na vsechny 72 trysky a "sportovní" filtry.....sou to krámy k nicemu....zlatej airbox a 68 tryska a lítáš jak pán!!
Datum: 20. června 2010 21:33
 jaky cislo trysky si pouzil? pokud 72,kup si kvalitnejsi sportovni filtr,a dostanes z toho jeste vic
Datum: 20. června 2010 14:53
 Jde tam víc benzínu...
Datum: 20. června 2010 14:35
 Zdar hoši, zlobí mne Jawa 20 rv. 1963.\r\nStrašně rychle odcházej svíčky, nedávám sice nový, ale jsou funkční...vyjedu, jede pěkně..ujedu pár kiláků a začně cukat, najedu 5-15 km, zastavý a nerozjedu ho, maximálně škytne.. je to svíčkou, protože když vyměním za jinou tak zas hned jede...Když začně cukat už hodně tak mi bouchá benzín v karburátoru (že by to šlo od výfuku, benzín co se nespálil ??)..Začne to odcházet hlavně když tomu moc topím, zejména do kopečka na trojku..Pak to jedině můžu držet při otáčkách ale dlouho to stejně nejede..Olej dávám od oka, nějákej od Husqarny..napadlo mne jestli nedávám moc oleje a dolil jsem asi 2l čistýho benzínu..zkoušel sem sundat hlavu, válec je pěkně promazanej a nezdá se být přidřenej..jehlu mám tak, aby tam šlo co nejmíň směsy..Svíčky to jsou nějáký starý prý z MBčka, ale i na svíčky se kterejma dřív jezdil v poho druhej fichtl hned odešli..předstih nevím jak mám, ladit jej neumím..Dřív sem na jednu svíčku najezdil přes 1500km a nevím jak dlouho tam byla předtím a v poho, nějáká Československá..Věděl by prosím někdo co s tím? Já už se několik dní snažím přijít na závadu a nevím co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 12:35
Jméno: matouš_KH
IP: uživatel7314
 Tak vyřešeno. Kámoš mi udělal novou elektriku.Předtím to byla nehorázná prasečina, zapojený uplně jinak než má, ani světla mi nešly. Teď co mám předělanou elektriku tak to jede krásně, no nevím jakej to na to mohlo mít vliv. Možná se svíčka moc uchcávala protože třeba nezapálila vždy,
Jinak koukl sem znova do techničáku, mám Jawa 50-05, nevím proč sem měl za to, že tam bylo napsáno 20.Sorry
Datum: 26. června 2010 12:35
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8251
 zdravim co takhle davat olej m2t ? 1:25 ? to by pomohlo pak skus rozebrat levei kryt a podivej jestli ti to nesaje olej jestli tam mas vse dobry teba ti to jen saje olej z prevodovky a toje ono a nebo to nak pores a jadavam normalne svicku ze skoda 120 BRISK n15c nebo jak to je to oznaceny tak to dej do kupi preji hezky den
Datum: 23. června 2010 16:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-05-pionyr-informace-vyvoj-prototypy-export.html tohle je o 05. vyráběli se od 1962 až do 1967 kdy nastoupili 20-21. Ale k dotazu- nesaje ti to olej z převodovky? nebo jestli tam neleješ moc oleje třeba 1:15 nebo 1:10.
Datum: 20. června 2010 11:59
 Svíčka po vyndání není černá, jen uchcaná olejem. Olej do převodovky jsem nedávno dolil, nevybavuju si, jestli to dělá od tý doby.Jinak zkoušel sem typy svíček PAL 14-5, N17, 14-9-R, 14-8, 14:7 a Brisk N15C. Jojo, koupím tu svíčku a zkusím co to udělá..
Že je to typ 20 r.v. 1963 mám uvedeno v techničáku.
Datum: 20. června 2010 11:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jawa 20 se vyráběla myslím od roku 1968. Ale r.v. 1963 to je typ 05.
Datum: 20. června 2010 10:37
 to vypadá že ti to saje olej z revodovky,zkus koupit uplne novou svicku brisku 15c,a pak napis jak to dopadlo
Datum: 20. června 2010 9:37
 jakou má svíčka barvu když přestane jít? jestli je černá tak máš moc bohatou směs a svíčka se uleje a konec...to samé nám dělá sekačka...4 krát pokosím kolem baráku a konec...už nejede...vytáhnu svíčku a je jak uhel...dám novou a zase jede.
Datum: 20. června 2010 0:54
Jméno: baf
IP: uživatel7233
 Zdarec kde se da sehnat ty cinske kopie karburatoru dell orto atd?Nemuzu nic najit...Diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 21:04
 block:Co by na fichtl kramku delaly cisnky srace?
Datum: 19. června 2010 21:04
 myslím že ho seženeš aj tu na fichtlkrámku.ale nevím to jistě protože ted nejde. .. .
Datum: 19. června 2010 20:19
 Zdravím draci jakou bystem ě doporučili svíčku do JAWAČŽ 150?Mám tam ted 15.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 8:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 svíčku vůbec neřeš hlavně že to jede je důležité a jak svíčka pálí
Datum: 20. června 2010 8:22
 no tak ji tam nech
Datum: 19. června 2010 19:58
 No 15 NGK B7HS tam mám
Datum: 19. června 2010 19:47
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 asi N15C ty vole  tuhle bych tam nechal ta je asi nejlepší
Datum: 19. června 2010 18:56
 máš 15 čeho? roků?
Datum: 19. června 2010 18:00
|



|