slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karel hobl      IP: uživatel8478    
ahoj.nemáte někdo prosim víčko na nádrž na zetku typ 477???prosim nutně potřebuju díky pište na garel1@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 1:09
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud te to zajima tak ja koupil tuhle,abys videl,ze s tou cenou nekecam http://aukro.cz/item1025150220_nadrz_cz_125_175_s_vickem.html
 
 
Datum: 04. července 2010 1:09
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam,ale potrebuju..nebude to drahy,ja koupil za par korun vicko i s nadrzi,krasnou...stala me stovku :-) koukni na aukro
 
 
Datum: 04. července 2010 1:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec.může přesunutí destičky v šoupátkové komoře,z druhého zářezu ovlivnit průběh otáček motoru?Zhorší to maximálku,nebo zlepší? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa : asi to přehodím,svíčka je stále hnědá
 
 
Datum: 04. července 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
jestli to mas na druhym zarezu furt bohatý a svicka je hneda,tak jdi klidne na prvni zarez....pokud neni potreba ochuzovat smes,tak to nedelej...
 
 
Datum: 04. července 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každopádně to může ovlivnit chod motoru, může se dusit, cukat, zkrátka tam půjde méně paliva a více vzduchu, tím pádem může jet hůře nebo naopak, to zavisí na stavu motoru a seřízení.
 
 
Datum: 04. července 2010 1:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedopsal sem to, Z DRUHÉHO ZÁŘEZU NA PRVNÍ ZÁŘEZ.
 
 
Datum: 03. července 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
zdar mam dotaz, mam jawu 21 a nejde mi sestelovat volnobeh, jeste nedavno to fungovalo a pak to najednou neslo vubec nastavit, otacim sroubkem a otacky se nezvysuji, nevite cim by to mohlo byt a co s tim ?? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půlit motor tak nějak úplně kvůli guferům nemusíš i kdy je to lepší...co se týče volnoběhu...je to fichtl..! Vůbec bych se s tim nezabýval :-D
 
 
Datum: 03. července 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
j
 
 
Datum: 03. července 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
jenže to bych musel půlit motor ne?
 
 
Datum: 03. července 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: dendy      IP: uživatel9815    
ano gufero na klice vymjen je sou dva
 
 
Datum: 03. července 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si ted momentálně nevzpomenu jaký gufero,já jen vím že tohle dělá i prasklé gufero
 
 
Datum: 03. července 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já ho taky nechápu
 
 
Datum: 03. července 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
jaky gufero na klice?
 
 
Datum: 03. července 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prasklé gufero
 
 
Datum: 03. července 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
špína v karburátoru, nebo špatná triska
 
 
Datum: 03. července 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aahoj draci.Je to takova blba otazka ale uz me dlouho vrta hlavou mam fika 21 a porad se mi dusil nechtelo to jet vycistil sem trysky vse vycisteno...plovakovka ok hladina.....a tak me napadlo povolit hlavni trisku......a ono to jede.....cim to je; vadi to kdyz budu mit povolenou tu hlavni trysku; nechci fikovi nejak skodit mam jich doma dalsich 6 ale ty sou proste hl tryska utahla a jedou ploc to je v te trysce zkousel sem ji i vymenit.....ale porad to musi byt povolene.....Poraiddte mi nekdo ze zkusenejsich prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando:Mam doma cervenyho vinovyho pionyra....rok vyroby podle stitku 1964...puvodni i pneumatiky stal 10 let v kulne a 3 roky venku na vode slunci a snehu a naajednou se ocitl upa nepojizdnej u me....prepinac svetel nekdo utrhl ale mam ho z totalne zarezlymi sroubky riditka orezla.....zavarene packy podobne jako na kejvacce....a parabola bje kompletni akoat se upa rozpadla objimka zarovky kterou ted horko tezko shanim..mas pravdu nikdy to rozpulene nebylo....ani nebyl valec dole jenom hlava je tam jeste origo 0 vybrus a tahne jako splasenej ....zkusim to z tou tryskou...ted ten fik vypada jako zemedelskej stroj ten zlutej co mam ve statusu tak ten byl bourany a ja ho dal sroubek po sroubku dohromady....upa cely sam...i lak....jemi sice zatim necelech 15 ale myslim ze uz neco fikovi znam a i uz sem neco zprovoznil...doma mi rikaji ze s pionyrem du k snidani k obedu i k veceri ptz porad premyslim co s nim ....dky stando vyzkkousim Yuri karbec je naprosto cisty....
 
 
Datum: 01. července 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nemáš upchaté kanaliky v karbeci??
 
 
Datum: 01. července 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
muzu hadat? mas starsi slusne jezdici motor a normalne jel jen na nizky otacky,pak se hltil......to je klasika....kdyz dáš trysku 72 tak se to srovná....kdyz ani to nepomuze tak 76....znamej ma taky fika co lítá 70 a je ten motor nikdy nepulenej a delal to a samy...myslim si ze to budou vytvrdlý gufera a tudíž se smes ochuzuje profukem kolem kliky....
 
 
Datum: 01. července 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neznáte nějakou náhradu těsnění kohoutu, než ten červený kroužek. Já blb jsem na něj zapomněl při objednávce a nemám ho kde koupit. Četl jsem o těsnění pod svíčku, to celkem funguje. ale já bych potřeboval, aby po silném utažení byl ten kouhout přesně.(třeba abych ho pak zavřel do prs u pařeza) Co používáte? Papír se mi trhal a tekl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je, ale už jsem na něj koupil ložiska, silikon a spojku vezmu z jednoho takovýho vraku, co mi leží v garáži. Já má ještě jeden celý motor po údajné GO, tak z toho poskládám jeden snad dobrý motor. A už prostě budu kontrolovat hned po koupi, jestli je tam olej, to se mi stalo prvně, že tam nebyl.
 
 
Datum: 01. července 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: mirek150 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam co chceš, stejně to budeš měnit. jediný co slušně těsní je originál těsnění. PS: to je do toho pařeza, co ho učíš jezdit bez oleje ?
 
 
Datum: 01. července 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
všechno co najdu:-D podložky,gumičky,o-kroužky:-D neco vydrzi,neco ne....nejaky jemny prosakovani neresim.....nezájem...kdyz necham v nadrzi benzin,tak mi prokape provrtanym kohoutem 1 litr benzinu za noc:-D
 
 
Datum: 01. července 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim mate nekdo zkusenosti s olejem PARAMO M2T? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
ja na neho jezdim uz nejaky ten patek a nemam sebemensich problemu
 
 
Datum: 30. června 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja s ziadnim M2T nemám dobré skusenosti... pouzivan Esso 2T special,,,a som na 101% spokojni setrim motor tak mazem 1:35 aj ked je to dobri olej a asi by stacilo kludne aj 1:40,,ale pre istotu dám viac a ani nekuri :-) jedem tak 45-50km/h divam dozadu a vobec,,u M2T v sirokom páse bieli kour :-D:-D vobes nedá sa to porovnat,,a 1liter soji okolo 150kc
 
 
Datum: 30. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ja taky sem na nej jezdil dlouho a nic se mi s nim nestalo jezdil dobre a do fika to staci ale rikam presel jsem na lepsi oleje pro me uz je nanic to M2t
 
 
Datum: 30. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar nákej čas jsem na něj jezdil ale karbonuje a kouří vyjel jsem kopec a zamnou byl oblak kouře.Ale tak co dřív nic jiního nebilo.
 
 
Datum: 30. června 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas nevite čím to může být? Před rpul rokem jsem kupoval uplně nové koleno v krásném chromu. po 1500 kilometrech začalo chytat takovou fialovou a později zlatou barvu a po 2500km začalo reznout a později na tom nebyl žádný náznak chromu a nepomohla ani taková tá tekutina,která má chránit chrom. Tak jsem si řekl že to bude asi nějaký šmejd to koleno a koupil jsem nové. Mám ujeté 500km a už to zase fialoví.Nevíte čím mám ten chrom ochránit aby byl pořád pěkný? Chcu abych to měl hezké a nové kolena se mi pořád kupovat nechcou. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zbytečně utrácíš za nějaký pitomý koleno to je to poslední co bych řešil aby se mě to lesklo chromem.Já tam mám starý plesnivý 40 roků a stačí to .
 
 
Datum: 01. července 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originalne ani na koleno fichtla nebol chrom len niaká nikelová vrstva,,nelesklo len vyfuk,,a nevim ked mám origo nové koleno jak dlho to vydrzi??
 
 
Datum: 01. července 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
tak je to jasný....dostalo se mi domu jedno koleno bez falce stary rekneme 3 roky a je totál KO...ale nerezne,jen stratilo chrom...je jak z pozinku....mozna je to lestenej pozink.....kdo vi
 
 
Datum: 30. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no falc tam neni
 
 
Datum: 30. června 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
jestli to bylo to levný koleno bez falcu,tak to je normální,sou to levný atrapy.....
 
 
Datum: 30. června 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel9796    
je to tím že ty kolena jsou vyrobená ze slabého materialu nic s tím neuděláš bohužel
 
 
Datum: 30. června 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brej den, dáváte někdo do naturálu olovo? Mě to nutil pumpař, ale nevim, píšou že to chrání ventily, ale pionýr je dvoutakt tak co chránit na třech dírách ve válci? Jo a ještě na BA 95 se dává stejně oleje jako na BA 88 nebo je lepší dávat víc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tedáá blbnu .. olej 1:45 a pak ještě naftu 1:40
 
 
Datum: 30. června 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
radši tam cvrkni naftu olej 1:45 a pak ještě naftu 1:40 a uvidíš jak to bude jezdit
 
 
Datum: 30. června 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych to skusil .Uškodit tomu nemůžu né?
 
 
Datum: 30. června 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně tak já tam lehce cmrndnu ať to moc nečoudí a alespoň z něj vytáhnu víc :-).
 
 
Datum: 30. června 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to olovo tam byt nemusí. Jednou jsem ho tam skusil nalít a mělo to o poznání větší kompresi... Asi že to s tím nějak líp těsní. Ale neliju ho tam a neznám nikoho kdo by ho tam normálně líl
 
 
Datum: 30. června 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
čau potřebuji pomoc s plynem když zmačknu spojku tak pincek řve a když ji pouštim tak se rozjíždí dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
jak se to šteluje ja vim kde
 
 
Datum: 02. července 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
dik už to mam dik
 
 
Datum: 30. června 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čéče to, že to řve to, tak souhlasím s kolegou, chce to seřídit karbec!\r\nAle to "když ji pouštim tak se rozjíždí" to je snad normální, že když pustíš spojku tak se ti motorka rozjede :-)).\r\nNebo jsem to špatně pochopil?
 
 
Datum: 30. června 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, tak máš vysokej volnoběh.
 
 
Datum: 30. června 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci prosim vas jak bych mel nastelovat karburator jako otacek na 175/477 čezete...dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroub bohatosti povol o 3/4 otáčky..... a přístě si to F5 odpusti
 
 
Datum: 29. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci prosim vas nemohly byste mne poradit jak mam nastelovat karburator na 175/477 cezety newim na kolik otacek...dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau, na 21 když pistím benzín tak dormálně teče doteče do korbecu, ale z něho vyteče vrchem plovákové komory. Hladinu jsem šteloval ale to vůbec nepomáha jak to ohnu jak chci vždcky je to úlně s okrajem komory nevím co stím díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
musis ohejbat jen ten koneček plíšku kleštěma, ty jsi ho ohnul celej a tetka se nemuže zvednout nahoru a zustáví seklej o bok komory
 
 
Datum: 29. června 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Neohýbal jsi ten plíšek do jinýho tvaru než byl předtím ? Protože já sem ho tak ohýbal že sem změnil původní tvar,musí být ve tvaru mostu... ;-)
 
 
Datum: 29. června 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si nový ventil, jehlu plováku, plíšek plováku a bude určitě po problému. Ten ventil ani nemusíš.
 
 
Datum: 29. června 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
nemám
 
 
Datum: 29. června 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9355    
Máš špatný ventil plováku
 
 
Datum: 29. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Jakou cenu má rakouska babeta CORADO (PUCH)D:-D:xxx.Je to ro kvýroby 1981 něco tak a je to jedno rychlsotí zapalování ještě kladívkoví odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No v pěkným chromy to má ještě pěkný a tak i lak .....a pláště jsou asi origoš ještě.....D:
 
 
Datum: 28. června 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
podle toho v jakým stavu to je
 
 
Datum: 28. června 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Prosím Vás dovezli mi mustanga.prý na něm před pár lety jezdili.nevypadá tak.předn kolo dře jak prase..asi brzda...ale prosím vás na co se mám podívat jako první ? nemůžu to zkusit projet protože se jaksi seká šoupátko.a v nádrži je zelený povlak vůbec nevím z čeho to je. a aj z kohoutu kape zelený maras.vypadá to jako žabince.ale prosím vás poradte na co se mám zaměřit co mám udělat jako první ? at něco neposeru.dovedete si určitě představit jak vypadá mustang který prýý jezdil nějak před 5 lety.ale je prostě v takovém různém stavu..nezlobte se a prosím poradte... díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: Risk      IP: uživatel6392    
Ten zelenej sajrajt vypustit, bůhví co to je a o zanesení karbece a případný zadření určitě nestojíš... bylo by taky dobrý dát si do kupy brzdy, ať se někde nerozsekáš až budeš testovat motor... ;-) karburátor rozebrat, jestli se seká šoupátko tak asi bude vyběhaný takže vyměnit, kdyby ne tak možná jen drhne lanko plynu, to už poznáš. Pak zkontrolovat jestli hází jisrku, bylo by dobrý i sundat hlavu a válec, jestli se to nepřidírá, kdyby jo, tak zadřený (černý) plošky na pístu jemně zabrousit.. hlavu a píst očistit od karbonu... můžeš i mrknout jak jsou na tom pístní kroužky, když budou mít ve válci velkou vůli, můžeš je vyměnit -> lepší komprese, vyšší výkon... pak to celý utěsnit, dát do pořádku... ještě mě napadá vypálit, nebo aspoň pročistit vejfuk a koleno, bůhví na jakej sajrajt se s tim jezdilo, bude tam asi dost karbonu. Pak namíchat novej benál, seřídit zapalování, seřídit karbec a JEDÉÉÉÉÉÉM! :-) jde to samo ošulit a spoustu věcí co píšu nedělat, ale jestli na tom chceš jezdit, stejně bys to nakonec dělal někdy, lepší je vědět v jakym stavu je to na čem jedeš ;-) Já dostal svýho mustanga po necelejch 20 letech stání a takhle nějak podobně jsem se v tom vrtal, věděl jsem o tom kulový, ale dneska chytá na první dupnutí a jede moc hezky ;-)
 
 
Datum: 28. června 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
vyčistí nádrž potom daj dole hlavu a skus pozrieť či je valec z vnútra OK popri páde ho premaž olejom skontroluj či hádže iskru a ak máš to všetko OK tak to štartni a uvidíš
 
 
Datum: 28. června 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel9772    
Ahoj lidi mám jawu 20 (pionýra).Nevým čím to je ,ale z karburátoru teče benzín.už jsem zkoušel všecko poutahovat a měl jsem to i rozebrany a nic furt to teče myslím si že to neuzavira plovak ale jistě newim.poradí někdo díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl... :-D musíš nastavit hladinu benzínu v plovákové komoře.nech samovolně (bez cupování) natéct do komory benzín .. cca:5 min.potom odděej víko komory a potop plovák.hladina musí být zroven s potopený plovákem. ;-) samozřejmě než zděláš víko komory tak zastav benzín .. ;-) jinak je to zde. : http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 28. června 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
musíš nastavit hladinu
 
 
Datum: 28. června 2010 0:14
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
Zdravím.Mám dotaz.Z jakého moto je tenhle karburátor?Podle mě z péráka,ale nevím.Dneska jsem k němu přišel náhodou tak nevím..Díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
Průměr difuzoru je 20.
 
 
Datum: 28. června 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Je to Jikov co se dával na Céčka čízy....dle fotky vypadal jako ten užší,takze prumer 18mm....nemá žádnou extra cenu....
 
 
Datum: 27. června 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
našel sem pracně číslo a to první je blbě čitelný,ale nejspíš 330PS..nevím..zejtra to nafotim detailnějš:-)
 
 
Datum: 27. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vypadá jak nějakej slepenec z pérákovýho jako základ.
 
 
Datum: 27. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
Jé pardon zapoměl sem na odkaz:-D http://mabode.rajce.idnes.cz/Karburator/
 
 
Datum: 27. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se něco dělat s tím, když teče u benzínovýho kolem té ovládací páčky palivo? Prostě otočím s páčkou a už tam protejká benzín, tím pádem to teče po hadíčče na zem. I když jsem zavřel kohout a odpojil hadici, tak vesele dál, i když méně. Pomineme-li špatnou gumičku, dá se to nějak zabrousit do roviny, třeba je to trochu kuželovitý a netěsní to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      E-mail:      IP: uživatel7494    
Zdarec hosi dneska me zacal zlobit muj pincek.Kdyz je studeny tak napotreti chytne bezproblemu ale jak na nem 10 min jezdim,chcipnu a za 5 min nakopnut tak nechytne ani za boha,a kdyz ho roztlacim tak to na volnobeh chcipne proste nejde volnobeh nevim co tomu chybi trysky ciste benzin novy.Diky za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam nejakou moc teplou svíčku asi.Jestli tam nemáš 19 nebo 17.Tohle mě dělalo na 17.Tak zkus dát 15 nebo 14 do tohodle vedra
 
 
Datum: 27. června 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka je dobrá?
 
 
Datum: 27. června 2010 8:13
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj čim to muže bit u mej 477 že když jedu na jakoukolik rychlost a na chvili pustim plyn a pak přidam že se to ta na jendu vteřinu zadusí a pak to zas jede krásně?? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi to moc krmíš bych řekl neim těžko říct.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Seřídit karburátor ( přídavný vzduch).
 
 
Datum: 26. června 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
**být
 
 
Datum: 26. června 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.Prosím vás ublížím nějak motoru když budu používat Natural 95? do ted jsem tam lel Special ale tam kde jsem ho brak tak ho zrušily.nebo co by ste mi doporučili?moc možností není .. :-P nevadí to motoru Naturak 95 + 1:40 Shell Advance SX2.. ? můžu to tak dělat ? neuškodím tomu ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neboj neuškodíš ty motory zas něco vydrží hele já sem dokonce jezdil i na čistý ředidlo a na vyjetel olej z dízlu s převodovky a tak :-D:-D:.Ale mazej víc poněvač natural 95 je sušší tak 1:40
 
 
Datum: 27. června 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry sorry...a díky.. :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
to sou mi otázky :-):-) ne ničemu neuškodíš..
 
 
Datum: 25. června 2010 22:11
 
<  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 21:23:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu