Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel hobl
IP: uživatel8478
 ahoj.nemáte někdo prosim víčko na nádrž na zetku typ 477???prosim nutně potřebuju díky pište na garel1@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 1:09
Datum: 04. července 2010 1:09
 mam,ale potrebuju..nebude to drahy,ja koupil za par korun vicko i s nadrzi,krasnou...stala me stovku  koukni na aukro
Datum: 04. července 2010 1:09
 Zdarec.může přesunutí destičky v šoupátkové komoře,z druhého zářezu ovlivnit průběh otáček motoru?Zhorší to maximálku,nebo zlepší? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 10:57
 standa : asi to přehodím,svíčka je stále hnědá
Datum: 04. července 2010 10:57
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 jestli to mas na druhym zarezu furt bohatý a svicka je hneda,tak jdi klidne na prvni zarez....pokud neni potreba ochuzovat smes,tak to nedelej...
Datum: 04. července 2010 10:43
 Každopádně to může ovlivnit chod motoru, může se dusit, cukat, zkrátka tam půjde méně paliva a více vzduchu, tím pádem může jet hůře nebo naopak, to zavisí na stavu motoru a seřízení.
Datum: 04. července 2010 1:17
 nedopsal sem to, Z DRUHÉHO ZÁŘEZU NA PRVNÍ ZÁŘEZ.
Datum: 03. července 2010 21:51
Jméno: d
IP: uživatel7827
 zdar mam dotaz, mam jawu 21 a nejde mi sestelovat volnobeh, jeste nedavno to fungovalo a pak to najednou neslo vubec nastavit, otacim sroubkem a otacky se nezvysuji, nevite cim by to mohlo byt a co s tim ?? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 14:30
 Půlit motor tak nějak úplně kvůli guferům nemusíš i kdy je to lepší...co se týče volnoběhu...je to fichtl..! Vůbec bych se s tim nezabýval
Datum: 03. července 2010 14:30
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 j
Datum: 03. července 2010 14:12
Jméno: d
IP: uživatel7827
 jenže to bych musel půlit motor ne?
Datum: 03. července 2010 13:05
Jméno: dendy
IP: uživatel9815
 ano gufero na klice vymjen je sou dva
Datum: 03. července 2010 11:50
 já si ted momentálně nevzpomenu jaký gufero,já jen vím že tohle dělá i prasklé gufero
Datum: 03. července 2010 11:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já ho taky nechápu
Datum: 03. července 2010 11:34
Jméno: d
IP: uživatel7827
 jaky gufero na klice?
Datum: 03. července 2010 11:08
 prasklé gufero
Datum: 03. července 2010 10:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 špína v karburátoru, nebo špatná triska
Datum: 03. července 2010 10:33
 Aahoj draci.Je to takova blba otazka ale uz me dlouho vrta hlavou mam fika 21 a porad se mi dusil nechtelo to jet vycistil sem trysky vse vycisteno...plovakovka ok hladina.....a tak me napadlo povolit hlavni trisku......a ono to jede.....cim to je; vadi to kdyz budu mit povolenou tu hlavni trysku; nechci fikovi nejak skodit mam jich doma dalsich 6 ale ty sou proste hl tryska utahla a jedou ploc to je v te trysce zkousel sem ji i vymenit.....ale porad to musi byt povolene.....Poraiddte mi nekdo ze zkusenejsich prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:35
 Stando:Mam doma cervenyho vinovyho pionyra....rok vyroby podle stitku 1964...puvodni i pneumatiky stal 10 let v kulne a 3 roky venku na vode slunci a snehu a naajednou se ocitl upa nepojizdnej u me....prepinac svetel nekdo utrhl ale mam ho z totalne zarezlymi sroubky riditka orezla.....zavarene packy podobne jako na kejvacce....a parabola bje kompletni akoat se upa rozpadla objimka zarovky kterou ted horko tezko shanim..mas pravdu nikdy to rozpulene nebylo....ani nebyl valec dole jenom hlava je tam jeste origo 0 vybrus a tahne jako splasenej ....zkusim to z tou tryskou...ted ten fik vypada jako zemedelskej stroj ten zlutej co mam ve statusu tak ten byl bourany a ja ho dal sroubek po sroubku dohromady....upa cely sam...i lak....jemi sice zatim necelech 15 ale myslim ze uz neco fikovi znam a i uz sem neco zprovoznil...doma mi rikaji ze s pionyrem du k snidani k obedu i k veceri ptz porad premyslim co s nim ....dky stando vyzkkousim Yuri karbec je naprosto cisty....
Datum: 01. července 2010 17:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nemáš upchaté kanaliky v karbeci??
Datum: 01. července 2010 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 muzu hadat? mas starsi slusne jezdici motor a normalne jel jen na nizky otacky,pak se hltil......to je klasika....kdyz dáš trysku 72 tak se to srovná....kdyz ani to nepomuze tak 76....znamej ma taky fika co lítá 70 a je ten motor nikdy nepulenej a delal to a samy...myslim si ze to budou vytvrdlý gufera a tudíž se smes ochuzuje profukem kolem kliky....
Datum: 01. července 2010 17:25
 Neznáte nějakou náhradu těsnění kohoutu, než ten červený kroužek. Já blb jsem na něj zapomněl při objednávce a nemám ho kde koupit. Četl jsem o těsnění pod svíčku, to celkem funguje. ale já bych potřeboval, aby po silném utažení byl ten kouhout přesně.(třeba abych ho pak zavřel do prs u pařeza) Co používáte? Papír se mi trhal a tekl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:46
 Je, ale už jsem na něj koupil ložiska, silikon a spojku vezmu z jednoho takovýho vraku, co mi leží v garáži. Já má ještě jeden celý motor po údajné GO, tak z toho poskládám jeden snad dobrý motor. A už prostě budu kontrolovat hned po koupi, jestli je tam olej, to se mi stalo prvně, že tam nebyl.
Datum: 01. července 2010 16:46
 dej tam co chceš, stejně to budeš měnit.
jediný co slušně těsní je originál těsnění.
PS: to je do toho pařeza, co ho učíš jezdit bez oleje ?
Datum: 01. července 2010 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 všechno co najdu  podložky,gumičky,o-kroužky  neco vydrzi,neco ne....nejaky jemny prosakovani neresim.....nezájem...kdyz necham v nadrzi benzin,tak mi prokape provrtanym kohoutem 1 litr benzinu za noc
Datum: 01. července 2010 14:54
 Zdravim mate nekdo zkusenosti s olejem PARAMO M2T?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 22:02
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 ja na neho jezdim uz nejaky ten patek a nemam sebemensich problemu
Datum: 30. června 2010 22:02
 ja s ziadnim M2T nemám dobré skusenosti... pouzivan Esso 2T special,,,a som na 101% spokojni setrim motor tak mazem 1:35 aj ked je to dobri olej a asi by stacilo kludne aj 1:40,,ale pre istotu dám viac a ani nekuri  jedem tak 45-50km/h divam dozadu a vobec,,u M2T v sirokom páse bieli kour   vobes nedá sa to porovnat,,a 1liter soji okolo 150kc
Datum: 30. června 2010 21:20
 jj ja taky sem na nej jezdil dlouho a nic se mi s nim nestalo jezdil dobre a do fika to staci ale rikam presel jsem na lepsi oleje pro me uz je nanic to M2t
Datum: 30. června 2010 17:56
 Zdar nákej čas jsem na něj jezdil ale karbonuje a kouří vyjel jsem kopec a zamnou byl oblak kouře.Ale tak co dřív nic jiního nebilo.
Datum: 30. června 2010 17:27
 prosimvas nevite čím to může být? Před rpul rokem jsem kupoval uplně nové koleno v krásném chromu. po 1500 kilometrech začalo chytat takovou fialovou a později zlatou barvu a po 2500km začalo reznout a později na tom nebyl žádný náznak chromu a nepomohla ani taková tá tekutina,která má chránit chrom. Tak jsem si řekl že to bude asi nějaký šmejd to koleno a koupil jsem nové. Mám ujeté 500km a už to zase fialoví.Nevíte čím mám ten chrom ochránit aby byl pořád pěkný? Chcu abych to měl hezké a nové kolena se mi pořád kupovat nechcou. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:13
 zbytečně utrácíš za nějaký pitomý koleno to je to poslední co bych řešil aby se mě to lesklo chromem.Já tam mám starý plesnivý 40 roků a stačí to .
Datum: 01. července 2010 16:13
 originalne ani na koleno fichtla nebol chrom len niaká nikelová vrstva,,nelesklo len vyfuk,,a nevim ked mám origo nové koleno jak dlho to vydrzi??
Datum: 01. července 2010 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 tak je to jasný....dostalo se mi domu jedno koleno bez falce stary rekneme 3 roky a je totál KO...ale nerezne,jen stratilo chrom...je jak z pozinku....mozna je to lestenej pozink.....kdo vi
Datum: 30. června 2010 21:32
 no falc tam neni
Datum: 30. června 2010 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 jestli to bylo to levný koleno bez falcu,tak to je normální,sou to levný atrapy.....
Datum: 30. června 2010 15:18
Jméno: ondr
IP: uživatel9796
 je to tím že ty kolena jsou vyrobená ze slabého materialu nic s tím neuděláš bohužel
Datum: 30. června 2010 14:53
 Brej den, dáváte někdo do naturálu olovo?
Mě to nutil pumpař, ale nevim, píšou že to chrání ventily, ale pionýr je dvoutakt tak co chránit na třech dírách ve válci?
Jo a ještě na BA 95 se dává stejně oleje jako na BA 88 nebo je lepší dávat víc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 14:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tedáá blbnu .. olej 1:45 a pak ještě naftu 1:40
Datum: 30. června 2010 14:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 radši tam cvrkni naftu olej 1:45 a pak ještě naftu 1:40 a uvidíš jak to bude jezdit
Datum: 30. června 2010 14:49
 taky bych to skusil .Uškodit tomu nemůžu né?
Datum: 30. června 2010 14:39
 Jasně tak já tam lehce cmrndnu ať to moc nečoudí a alespoň z něj vytáhnu víc  .
Datum: 30. června 2010 14:32
 No to olovo tam byt nemusí. Jednou jsem ho tam skusil nalít a mělo to o poznání větší kompresi... Asi že to s tím nějak líp těsní. Ale neliju ho tam a neznám nikoho kdo by ho tam normálně líl
Datum: 30. června 2010 14:18
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 čau potřebuji pomoc s plynem když zmačknu spojku tak pincek řve a když ji pouštim tak se rozjíždí dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:49
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 jak se to šteluje ja vim kde
Datum: 02. července 2010 23:49
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 dik už to mam dik
Datum: 30. června 2010 16:57
 Čéče to, že to řve to, tak souhlasím s kolegou, chce to seřídit karbec!\r\nAle to "když ji pouštim tak se rozjíždí" to je snad normální, že když pustíš spojku tak se ti motorka rozjede  ).\r\nNebo jsem to špatně pochopil?
Datum: 30. června 2010 14:12
 No, tak máš vysokej volnoběh.
Datum: 30. června 2010 11:19
 cus draci prosim vas jak bych mel nastelovat karburator jako otacek na 175/477 čezete...dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:20
 šroub bohatosti povol o 3/4 otáčky..... a přístě si to F5 odpusti
Datum: 29. června 2010 21:20
 cus draci prosim vas nemohly byste mne poradit jak mam nastelovat karburator na 175/477 cezety newim na kolik otacek...dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:13
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, na 21 když pistím benzín tak dormálně teče doteče do korbecu, ale z něho vyteče vrchem plovákové komory. Hladinu jsem šteloval ale to vůbec nepomáha jak to ohnu jak chci vždcky je to úlně s okrajem komory nevím co stím díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 19:20
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 musis ohejbat jen ten koneček plíšku kleštěma, ty jsi ho ohnul celej a tetka se nemuže zvednout nahoru a zustáví seklej o bok komory
Datum: 29. června 2010 19:20
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Neohýbal jsi ten plíšek do jinýho tvaru než byl předtím ? Protože já sem ho tak ohýbal že sem změnil původní tvar,musí být ve tvaru mostu...
Datum: 29. června 2010 18:29
 Kup si nový ventil, jehlu plováku, plíšek plováku a bude určitě po problému. Ten ventil ani nemusíš.
Datum: 29. června 2010 16:53
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 nemám
Datum: 29. června 2010 16:50
Jméno: franta
IP: uživatel9355
 Máš špatný ventil plováku
Datum: 29. června 2010 16:47
 Zdravím.Jakou cenu má rakouska babeta CORADO (PUCH)D  :xxx.Je to ro kvýroby 1981 něco tak a je to jedno rychlsotí zapalování ještě kladívkoví
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:49
 No v pěkným chromy to má ještě pěkný a tak i lak .....a pláště jsou asi origoš ještě.....D:
Datum: 28. června 2010 22:49
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 podle toho v jakým stavu to je
Datum: 28. června 2010 22:29
 Ahoj.Prosím Vás dovezli mi mustanga.prý na něm před pár lety jezdili.nevypadá tak.předn kolo dře jak prase..asi brzda...ale prosím vás na co se mám podívat jako první ? nemůžu to zkusit projet protože se jaksi seká šoupátko.a v nádrži je zelený povlak vůbec nevím z čeho to je. a aj z kohoutu kape zelený maras.vypadá to jako žabince.ale prosím vás poradte na co se mám zaměřit co mám udělat jako první ? at něco neposeru.dovedete si určitě představit jak vypadá mustang který prýý jezdil nějak před 5 lety.ale je prostě v takovém různém stavu..nezlobte se a prosím poradte... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 19:05
Jméno: Risk
IP: uživatel6392
 Ten zelenej sajrajt vypustit, bůhví co to je a o zanesení karbece a případný zadření určitě nestojíš... bylo by taky dobrý dát si do kupy brzdy, ať se někde nerozsekáš až budeš testovat motor...  karburátor rozebrat, jestli se seká šoupátko tak asi bude vyběhaný takže vyměnit, kdyby ne tak možná jen drhne lanko plynu, to už poznáš. Pak zkontrolovat jestli hází jisrku, bylo by dobrý i sundat hlavu a válec, jestli se to nepřidírá, kdyby jo, tak zadřený (černý) plošky na pístu jemně zabrousit.. hlavu a píst očistit od karbonu... můžeš i mrknout jak jsou na tom pístní kroužky, když budou mít ve válci velkou vůli, můžeš je vyměnit -> lepší komprese, vyšší výkon... pak to celý utěsnit, dát do pořádku... ještě mě napadá vypálit, nebo aspoň pročistit vejfuk a koleno, bůhví na jakej sajrajt se s tim jezdilo, bude tam asi dost karbonu. Pak namíchat novej benál, seřídit zapalování, seřídit karbec a JEDÉÉÉÉÉÉM!  jde to samo ošulit a spoustu věcí co píšu nedělat, ale jestli na tom chceš jezdit, stejně bys to nakonec dělal někdy, lepší je vědět v jakym stavu je to na čem jedeš  Já dostal svýho mustanga po necelejch 20 letech stání a takhle nějak podobně jsem se v tom vrtal, věděl jsem o tom kulový, ale dneska chytá na první dupnutí a jede moc hezky
Datum: 28. června 2010 19:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vyčistí nádrž potom daj dole hlavu a skus pozrieť či je valec z vnútra OK popri páde ho premaž olejom skontroluj či hádže iskru a ak máš to všetko OK tak to štartni a uvidíš
Datum: 28. června 2010 18:45
 Ahoj lidi mám jawu 20 (pionýra).Nevým čím to je ,ale z karburátoru teče benzín.už jsem zkoušel všecko poutahovat a měl jsem to i rozebrany a nic furt to teče myslím si že to neuzavira plovak ale jistě newim.poradí někdo díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 12:02
Datum: 28. června 2010 12:02
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 musíš nastavit hladinu
Datum: 28. června 2010 0:14
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Zdravím.Mám dotaz.Z jakého moto je tenhle karburátor?Podle mě z péráka,ale nevím.Dneska jsem k němu přišel náhodou tak nevím..Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 13:27
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Průměr difuzoru je 20.
Datum: 28. června 2010 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Je to Jikov co se dával na Céčka čízy....dle fotky vypadal jako ten užší,takze prumer 18mm....nemá žádnou extra cenu....
Datum: 27. června 2010 22:35
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 našel sem pracně číslo a to první je blbě čitelný,ale nejspíš 330PS..nevím..zejtra to nafotim detailnějš
Datum: 27. června 2010 21:41
 To vypadá jak nějakej slepenec z pérákovýho jako základ.
Datum: 27. června 2010 21:01
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 27. června 2010 20:53
 Dá se něco dělat s tím, když teče u benzínovýho kolem té ovládací páčky palivo? Prostě otočím s páčkou a už tam protejká benzín, tím pádem to teče po hadíčče na zem. I když jsem zavřel kohout a odpojil hadici, tak vesele dál, i když méně. Pomineme-li špatnou gumičku, dá se to nějak zabrousit do roviny, třeba je to trochu kuželovitý a netěsní to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:47
 Zdarec hosi dneska me zacal zlobit muj pincek.Kdyz je studeny tak napotreti chytne bezproblemu ale jak na nem 10 min jezdim,chcipnu a za 5 min nakopnut tak nechytne ani za boha,a kdyz ho roztlacim tak to na volnobeh chcipne proste nejde volnobeh nevim co tomu chybi trysky ciste benzin novy.Diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:50
 máš tam nejakou moc teplou svíčku asi.Jestli tam nemáš 19 nebo 17.Tohle mě dělalo na 17.Tak zkus dát 15 nebo 14 do tohodle vedra
Datum: 27. června 2010 18:50
 Svíčka je dobrá?
Datum: 27. června 2010 8:13
 Ahoj čim to muže bit u mej 477 že když jedu na jakoukolik rychlost a na chvili pustim plyn a pak přidam že se to ta na jendu vteřinu zadusí a pak to zas jede krásně?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:52
 Asi to moc krmíš bych řekl neim těžko říct.
Datum: 27. června 2010 18:52
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Seřídit karburátor ( přídavný vzduch).
Datum: 26. června 2010 18:10
 **být
Datum: 26. června 2010 11:09
 hoj.Prosím vás ublížím nějak motoru když budu používat Natural 95? do ted jsem tam lel Special ale tam kde jsem ho brak tak ho zrušily.nebo co by ste mi doporučili?moc možností není ..  nevadí to motoru Naturak 95 + 1:40 Shell Advance SX2.. ? můžu to tak dělat ? neuškodím tomu ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:51
 Neboj neuškodíš ty motory zas něco vydrží hele já sem dokonce jezdil i na čistý ředidlo a na vyjetel olej z dízlu s převodovky a tak   :.Ale mazej víc poněvač natural 95 je sušší tak 1:40
Datum: 27. června 2010 18:51
 sorry sorry...a díky..
Datum: 25. června 2010 22:26
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 to sou mi otázky   ne ničemu neuškodíš..
Datum: 25. června 2010 22:11
|



|