česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  99  100  101  102  103  104  105  106  107  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
zdarec čim to je když u jawy 21 dotahuju ten šroub volnoběhu a otáčky jsou futr stejné mám tam noví těsnění karburátorů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to jo...to šoupátko už je trochu jakoby vymletý ,už když ho koupíš nové ..ale když už je hodně vymleté tak musíš dát jiné
 
 
Datum: 14. května 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To omleté šoupátko je v pořádku.Sám jsem řešil tento problém a měl jsem tam taky to vymletý od toho šroubku a volnoběh jsem nastavil bez problému :-)
 
 
Datum: 14. května 2010 6:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to s tím plíškem je pěkná volovina teda...plíšek má být na druhém zářezu ze shora a myslím že tvůj problém bude v omletém šoupátku..když ho vyndáš tak uvidíš že je z boku otlačené od šroubku..takže sežen jiné
 
 
Datum: 13. května 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Musíš mít ten plíše na jehle uplně nahoře.
 
 
Datum: 13. května 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je možný že to máš moc nahnaný lankem a to potom volnoběžnym šroubkem nezměníš! Musíš to prostě mít tak aby tam lanko bylo jen aby ti neplandaloa drželo na karbíku a pak seřizovat šroubkem.
 
 
Datum: 13. května 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: david304 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím lidi,mám takový dotaz,když nasadím komplet filtr tak se mi to dusí,když z v nitřku vyndám ten váleček(filtr) a horní výko tak se mi to taky dusí,když jezdím bez filtru tak to jezdí uplně normálně,nevím co to může být,poradí mi někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
OK,skusím to,zajedu do mototechny a kupím ho.
 
 
Datum: 13. května 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
Měl sem stejnej problem koupil sem novej filtr asi 90 kč mě stal a fichtl jezdí jak za mlada :-)
 
 
Datum: 13. května 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejjednodušší bude koupit sportovní vzducháč
 
 
Datum: 13. května 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Podle mě ti tam jde moc benzínu. Dej jehlu na 2. zářez, seřiď plovákovou haldinku a dej tam trysku 68. Dál bych vyměnil filtr vzduchu za nový čistý (to udělá hodně). Jinak nevím. Nebo ti tam jde málo vzduchu a normálně benzínu. Kup si nový filtr a uvidíš.
 
 
Datum: 13. května 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: .......      IP: uživatel9404    
Zdarec pujde mi krburátor dellorto na čz 125 chtěl bych kvůli spolehlivosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel8118    
Sesa tu nabízí Dell orta mm a mm difuzor. Myslím na čz 125 patří 19mm. Záleží taky, jak ho chceš uchytit k válci a ještě jak tu zaznělo na otryskování.
 
 
Datum: 13. května 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
záleží na průměru difuzoru,co se týká montáže na motocykl tak bude potřeba udělat nejakej mezikus aby tam pasoval.
 
 
Datum: 13. května 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde hlavne o otryskovani a o prumer difuzeru..ale nevim jestli tam pujde a jakej typ..
 
 
Datum: 13. května 2010 10:26
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši prosimvas nevíte co je s tím benzínem když mi kouří fechtl černě jak diesel? Když tam dám natural z našho města a natural a special z vedlejšího města tak vpohodě ale jakmile tam dám special z našeho města tak hotovo. chvilu jedu než to vyjede ty zbytky dobrého benzínu ale pak to dýmí fakt doslova černě jak nafťák ale jede to dobře. Je tosice blbý pocit když mě to tak hulí ale nijak mi to nevadí,otázka je jetli mi to nezničí motor protože ho ještě zajíždím po kompletní GO. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To neni ONA to je benzinka nějakýho soukromníka. Ona nese název po příjmení toho majitele
 
 
Datum: 13. května 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nemas benzin od ONA :-D ten docela huli no motor to snad nenici ale strasne to zasrava oni treba do systerny od petroleje nebo nafty alijou special a pak nato jezdime uz ho tam nelij
 
 
Datum: 13. května 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
To som ešte nevidel žeby dvojtakt dymil na čierno to čo uvas predavajú za sajrajt a volajú to benzín kámo ja som kupoval benzín z ukrajiny za 15 Sk a to bol 70% benzín 5% vody a 25% boh vie čoho ale na čierno my to nedymilo :-D
 
 
Datum: 13. května 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nakupuj ve vedlejším městě :-)
 
 
Datum: 13. května 2010 7:39
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5758    
Čau všem mám doma čz 125/453 a nejde mi tam benzin,zjistil jsem že nádrž je rozdělená na 2 poloviny a když tam naliju benzin tak ho vyjezdim jen z jedné poloviny té u kohoutku.A zbytek je v té druhé polovině musim vždycky nádrž vymontovat přelejt benzin abych mohl jet dál jsou všechny nádrže tak debilně vymyšlený?Že bych ji vyměnil. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten člověk který toto vymyslel by zasloužil nobelovu cenu za statečnost... kdyžmě ve městě dojde v jedné pulce palivo tak musím motorku pokládat na bok jak blb aby se mi to přelílo z té půlky v které to palivo je...nevim proč tam neni ta hadička jak je u mustanga.přece by tgam nijak nezavazela.
 
 
Datum: 12. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel9046    
taky to tak mám na čz 175/477. Nevím koho to napadlo tak udělat, když i mustang už měl tu hodičku, která ty poloviny nádrže propojovala
 
 
Datum: 12. května 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: KaRoSaJ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci.Potřebuju radu.Mám jawu Mosquito a newim kam mám vrazit sací filtr.Když sundám plasty a jdu směrem nahoru od karburátoru tak tam je taková černá skříňka,když ji ze strany rozdělám tak uvnitř není nic, a nevim kam s tím sacim filtrem.když to zadělávám tak je tam takový kulatý otvor, tak jestli t strčit do tý díry nebo jinam fakt newim.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel8590    
http://imgup.eu/img1/08.jpg No me to pride jasny x) kukni si presne ten nakres a ty cisla
 
 
Datum: 11. května 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: KaRoSaJ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. května 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel8590    
Pokud mas stejnej filtr jako je na dandy viz foto http://www.sesa-moto.cz/obrazky/minulost2/dandy_50_typ_mj50/katalog/54.jpg tak pri sundani 1niho krytu tam mas takovy 2stribrny tycky(6tiuhel) na to "navliknes" ten filtr...
 
 
Datum: 11. května 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
zdar draci co to je když nastartuju fichtla a hnetka mi chcipne a furt takhle odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
čistil sem karbec a nekdo mi rikal ze prej tam muže jit malo vzduchu
 
 
Datum: 10. května 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
to je takové hlašení že tvuj fichtl je zralej do šortu. :-D nebo napiš něco dál co vo tom víš,.
 
 
Datum: 10. května 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to mámě vědět takto od stolu...popiš co jsi skoušel dělat...
 
 
Datum: 10. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
Zdarec s jakym benzinem to pojede lepe s natural95 special91 nebo verva 100 oktanů????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas poustka: da se rict ze cim vyssi oktanové číslo, tim vyšší bod vzplanutí...
 
 
Datum: 10. května 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Leju tam normální 95 bez aditiv (+ olej samozřejmě) a jede to dobře. Nestěžuji si.
 
 
Datum: 10. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poněvadž tam je snížená hlava tak čim vyšši oktanový číslo tím líp
 
 
Datum: 10. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: lukaspustka1      IP: uživatel9384    
nejlip to jede s tou 100 ale zadre se to i kdyz tam das olej i olovo protoze to ma nizkej bod vplanuti a tan volej nenamaze pist ten se vypari s tim benzinem mam to vyzkouseny nejlepsi je natural 95 s olejem a je lepsi tam pridat olovo a 91 je normalka klasik na ten to jede taky a nejlepsi byl ten super ten uz se nedala ale muzes to na ten 100 oktanovej skusit ale ne vic jak nadrz
 
 
Datum: 10. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: vlada      IP: uživatel9383    
co je to za kravinu diť 91 a speciál je jedno a to samý
 
 
Datum: 10. května 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši i já bych potřeboval radu....jakej benzín je doporučovanej na stejskyho sadu? mám si koupit special nebo natural? na jakej to pojede lépe?,
 
 
Datum: 10. května 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: vlada      IP: uživatel9383    
100 oktanovej bych tam nedaval kamos ho tam měl a kdyz měnil válec tak měl opálenej píst\r\n
 
 
Datum: 10. května 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
a hele nevíte jestli se ještě prodává ten roztok olova do benzínu? ono to prej nák zvyšovalo výkon či co
 
 
Datum: 10. května 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem skusil special a nemuzu si pomoci, ale jede to líp :-) ale kdyz nemaj tak hold 95 no... podle me ale je to zbytecnost, protoze 95 se nespali tak dokonale a zbyde nejake nezhorele palivo ci neco podobneho a pak to ztraci vykon
 
 
Datum: 10. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9381    
Ač se to jeví jako kravina,tak BA 95 bezolovnatý je suchý!! Sám jsem řešil tenhle problém na 250 péráku,kdyz u nas prestali Special 91 prodavat-ono to na Natural 95 proste nechtelo tahat jako na speciál. Na radu starších zkušených sem použil aditivum do benzinu jako nahrazku olova ve speciálu91 a hle,ono je to hned lepší.......moje rada zní: Do seriovky Speciál91 a nebo Natural 95 s olovem... vždycky se to říkalo,vždycky to milion lidi vyvracelo,ze olovo potrebuje jen 4T kvuli ochrane ventilovejch sedel a on kus pravdy na tom olovu a starym 2T motoru bude:-)
 
 
Datum: 10. května 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Nejlepší je pro Pionýra buď,special,nebo natural 91 !Protože třeba takovej natural 95 už ten motor níčí,protože motor na pionýra je stavěný na nízkooktanový benzíny!!Takže čím víc oktanů tím vám o to méně vydrží!!A v žádném případě tam nelij 100 oktanovej benzín!!Vyrábí se třeba 100 carrera ale nikdy ho tam nelij pokud chceš aby ti to co nejdéle vydrželo.
 
 
Datum: 10. května 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
cau, fichtly byly vyráběny pro special 90 a 91 už se vyrábí jen 91 (91 - oktanové číslo - kvalita benínu, ) čím kvalitnější benzín , tím menší možné detonačníé hoření(směs exploduje dříve než blejskne jiskra - klepání motoru a ztráta výkonu) ale special 91 by měl v poho zvládat origo motor bez detonačního hoření, fichtly s upravovanou kompresí(snížená hlava, at) má věčí kompresi a tím pádem snaze probíha detonační hoření, já mam sníženou hlavu tak že tu hranu na hlavě ani už nemám, a na special to jede, totiž stooktan u nás nemájí, takže nejlépe to pojede na stooktan ale není to pro motor nej. jestli nemaš upravenej motor postačí ti 91 ale pokud je upravenej tak 100oktan, jak chceš,
 
 
Datum: 10. května 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to jezdilo vždy lépe na special....ted u úpravy válce.budu používat natural
 
 
Datum: 10. května 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: Dan hornát      IP: uživatel9379    
Zdravim.Mám ČZ 180. Nastartovat jde v pohode rozjet se taky ,ale když přidám plyn tak se začne dusit a nechce jet.Nevíte někdo co by to mohlo dělat??Děkuji za nápady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: Dan hornát      IP: uživatel9379    
Jo dělá to i když se ohřěje zkusim vyčistit celej karbec
 
 
Datum: 11. května 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Dělá to i když se ohřeje ? Jestli to dělá při studeném startu, tak ji po nastartování trochu přicupuj benzín .
 
 
Datum: 11. května 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Čus,sundej filtr ,vyčisti trisky,nebo celej karburátor!
 
 
Datum: 10. května 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: Píters      IP: uživatel4734    
Čus draci. Scháním komplet karburátor na Stadiona S11. Nevíte někdo kde bych ho mohl sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: Tsunami      IP: uživatel9391    
Ahoj Jirko. Jo je to on. No já bych spíše potřeboval ten komplet. Cenu navrhni pro začátek ty. Já ubec totiž nevym jaká cenová relace se tak pohybuje.
 
 
Datum: 11. května 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
já ho mam, vajíčko myslíš že? jikov 2912M (monoblok) - je to on??, ale máš na něj kdyžtak něco??? jeden navíc origo bych měl ale kamarád taky nějaký potřebuje, pak mam ještě 3 nekompletní, chybí jim jehla a soupátko, jinak jsou obrý, tak jestli mas soupě tak bych ti ho poslal, nebo by jsme se domluvily na ten komplet, kolik dáš?
 
 
Datum: 09. května 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau,nevíte jestli se dá někde objednat na fichtla takový izolátor jak mají třeba jawy 250 mezi motorem a karbecem? Jeden kluk si to doma vyrobil a říká že je to pecka,že to jede parádně i po zahřátí a je to o hodně lepší. Jenom jsem líný si to doma vyrobit :-D Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
Zdarec, plovák na čz 175/477 má být tou špičkou nahoru nebo dolu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
má bejt špičkou nahoru ta špička uzavírá přívod benzínu
 
 
Datum: 08. května 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci ucítím větší výkon na babettě 207, pokud tam dám karbec z babetty 210 (dellorto)??? bude výkon větší??? co se vše změní?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Zdar borci, nevadí karburátoru, když ho celej vymáchám v benzínu? Promintě za hloupý dotaz.Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic tomu nevadí ale ještě i tomu pomůžeš když ho potom profoukáš kompreosrem.
 
 
Datum: 08. května 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel9359    
neboj nevadí klidne ho v benzínu vykoupej aspon ho umeješ od bordelu pak ho chvilu nech pripoj a muzes jezzdit ! jas to tak delam pred kazdejma zavodama a fakt to ničemu newa
 
 
Datum: 08. května 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
díky já jsem právě přemejšlel, jestli to nevadí tam jak chodí vzduch třeba
 
 
Datum: 07. května 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Nemelo by to nikcemu vadit. Karbec je ve styku s benzinem temer neustale.
 
 
Datum: 07. května 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do karbecu teče benzín, takže to vadit nebude:-)
 
 
Datum: 07. května 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím .Kdo z vás má doba ČŽ 150 mezityp nebo něco takovýho?Já to mám hozený doma a zajímalobymě jak to pojede a potáhne a kolik to žere hlavně.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho mám. Měl jsem 125, jezdilo to docela dobře. Teď mám zatím nepojízdnou 150, tak dám vědět.
 
 
Datum: 07. května 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den seso i ostatní. Chtěl bych si tady z fichtlkrámku objednat karbuátor Dell orto nababettu 210-nechci to za učelem nějakého vypatlaného tuningu ale kvůli tomu že origo karbec mě už sere,pořád neuspešně bojuji s jeho nastavením,hladinou atd a už na to nemam trpělivost ani nervy. Slyšel jsem že dell orto je tak kvalitní že jak se jednou přimontuje na motor tak už do konce života s ním nemusím nic dělat-co je na tom pravdy? Pak bych ještě prosil jestli mi někdo odpoví na následující otázky ohledně tohoto karbecu 1) Je spotřeba paliva nižší nebo vyšší? 2) Výkon je nižší nebo vyšší? 3) co je pravdy na tom že jak ho jednou namontuju tak už na něj nemusím sáhnout? 4) když si ho koupím,je už kompletně nastavený pro tento stroj a stačí ho už pouze namontovat a jet? možna si rikate ze mam blbe dotazy ale nechci dopadnout stejne jako s replikou karburátoru na pincka-se kterou jsem byl rád že dojedu do školy. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak už je to objednaný...až mi to dojde tak snad s ním budu spokojený
 
 
Datum: 06. května 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
helec do pio je taky dost dobry jen kazdy nema moznost a cas udelat si na to prirubu, upravit vlez do valce a sehnat trysky na odladeni (dneska uz ale neni problem sehnat si sadu a za par penez ji koupit)...dellorto je jeden v nejlepsich karbu na pio a nejen na nej (viz babetta), osobne si nejvic cenim serie black edition kvuli jeho vychcaninkam oproti normal verzi (treba umisteni a demontaz hlavni trysky, pri odladovani a zkouseni za jizdy velmi prakticka vec)...je drahej, prece jen pocatecni cena na dvou litrech je uz pomerne vysoka ale kdo chce silne kone, ten musi mit cas a nadupanou penezenku...a taky nejaky ten cit a stesti, bez toho by to neslo...zalezi na jakej difusor to vidis...21 jsem nejezdil takze ti nereknu ale bude to podobne jak 19mm, udajne vyssi spicka ale trosku jiny prubeh oproti 19...21 na seriovy valec nedavej, vic skody nez uzitku...s 19 je to na hrane...stejne pokud uz se poohlizis po takovym karbci tak valec nezutane takovy jaky je...seriovy s tim jen zahltis, prvne nic a pak vsechno...jinak jeste jednou pisu ze skvelej karb, da se skvele odladit (v tomdlec ohledu je ale jeste lepsi bing jenze se blbe shani a je robustnosti poradny zavazi) a vysledky se taky dostavuji kvalitni a pomerne rychle...
 
 
Datum: 06. května 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky tak ho jdu hodit do koleček :-D Jeste se chci zeptatkdyž už tak na ten dellorto na pionýra-také jsem ho kdesi viděl. Je to tak výborná věc i u tohoto stroje? Dík...
 
 
Datum: 06. května 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, to dellorto je skvely...lital jsem s nim na jedny babette, oproti origo jikovu to ma starty napoprvy, nikde to netece, neni to mastny, bezvadnej sytic...po vykonnostni strance je to naprosto stejne, spotreba vicemene taky...investice brzo vratna, je to dobrej karb...sam jsem si ho cenil ze vsech karbu na babett nejvic...
 
 
Datum: 06. května 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus teď sem si ho objednal taky, ještě sem ho neměl, ale můžu ti říct, ptal sem se asi 10 lidí na názory dellarta a všichni měli na tento karbec jen pozitivní myšlenky.... ale jak říkám má to prej lepší zvuk, výkon ohodně lepší, lepší na starty a vlastně celkově lepší.. namontuj seřit popřípadě volnoběh a nazdar za týden :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 06. května 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky...ještě počkám do večera a když to budou lidi chválit tak ho asi objednám
 
 
Datum: 06. května 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: fanys      E-mail:      IP: uživatel9353    
Ahoj, mam babettu 210 a na vanoce sem dostal zmiňovaný karburátor dell orto. namontoval jsem, zapnul kohout, nastartoval napoprve, a pak jsem jen seridil volnoběh, od té doby sem na nej ani nesahl a uz mam na nem nalitano asi 700-1000 km.. Spotřeba bych řekl je stejná, výkon o něco vyšši(slušný zvuk), opravdu namontuješ a jedeš...Kdyz si ho koupis tak ho nejak nepitvej, jen tam nasad lanko a az tam budes davat to soupatko tak opatrne at neohnes sytic a pak to jen nastartuj a serid volnoběh a jeď :-) sem s nim spokojenej, řek bych že je i lepší na studený starty:-)
 
 
Datum: 06. května 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: David.pACKA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus newíte něco wo 100 octanu??Bojim se totiž aby mi nevyletěla svíčka bo něco takovýho. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele,je lepsi psat bez hacku a carek a s malejma pismenama na zacatku vet,NeZ PsAtH JaKhO CoCoT...mUcQ.... sorry vam vsem,ale tohle nesnasim...dyt se to neda cist!
 
 
Datum: 05. května 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Nevim, co se serizuje, ale naleju tam shelwiiipavrejsing pico. Pak budu nejkrutejsi hustodemon na sever od prasecaku .) Nic ve zlym, jenom mi to pripomnelo clanek o tuningarich na d-fensove webu .)
 
 
Datum: 05. května 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě víc oktanů má smysl jenom když máš vyšší kompresi, jinak to valnej vliv mít nebude. Ale svíčku ti to určitě nevykopne :-D
 
 
Datum: 05. května 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: David.pACKA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OOOooooo tak prominte že píšu w místo v.Když už jsme u toho wy zase nepíšete na začátku věty velký písmena takže vás tam taky moc nenaučili tak prosím o českém jazyku pomlčte.Fakt mam tuty nejradši.Ale ti kdo mi poradily vám děkuji.(ale netušim čim se mam řídit??)
 
 
Datum: 05. května 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
pokud je v poradku zavit tak svicka nemuze vyletet a musi bejt utahla. Pionyr je delanej na 84 oktanu takze ten pionyr muze spalit jen malinko vyc pokud ma dobry tlaky. Bude se ti akorat hrat vic motor a odejde rychleji pojedeto zhruba nastejno mozna hur, nejlepsi je special. Pokud chces aby ti jel pionyr suprove jak ma tak radeji vse vycisti utesni a motor musi bejt jako novy, nekdy staci vybrus. Kdyby mel pionyr vstriky tak by to bylo neco jinyho to by pak jelo mozna malinko lip a hlavne za mensi sppotrebu alspon to tak je u aut se vstrikama jako je fabie
 
 
Datum: 05. května 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě to pojede líp. Placebo efekt je v některých případech opravdu silný.
 
 
Datum: 05. května 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nevím jakej ocas to vymyslel,ale viděl jsem ztrhanej závit v té hlavě jak ta svíčka vyletěla a promáčklinu na autě....ale newím třeba už ta hlava předtím mohla být špatná...
 
 
Datum: 05. května 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
paneboze proc by vylitla svicka vetsi pi..ovinu sem neslysel takove nesmysly ktery ocas to vymyslel sorac ale tohle slusne nejde napsat
 
 
Datum: 05. května 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede ti to uplně stejně,,,na výkonu tomu nepřidáš vubec...a další věc je že ti ten motor nic nevydrží....a svíčka vyletí hošane,kámošoj vylítla a trefila tatíkoj auto
 
 
Datum: 05. května 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
neviletí, ale pionyr pojede suprove, lip než na special, ale dej víc oleje zhruba 1 ku 33 a mazej třeba shell 2 t nebo castrol 2t hlavně ne m2t a tyhle sracky jako m6 , m8 , ..... nema pravdu pojede to líp,
 
 
Datum: 05. května 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
další co používá vypatlanštinu !!! Kam ten svět spěje...
 
 
Datum: 05. května 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš prosimtě jakej je rozdíl mezi V a W?????????????? nebo se to ve škole už neučí?? benzín s vyšším oktanovým číslem ti výkon nezvýší, akorát se to bude trošku více hřát než z klasickým benzínem...
 
 
Datum: 05. května 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdar, chci si koupit karbec na Bábu Dell orto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1059.html a měl bych dotaz, jestli je k tomu nezbytný tento díl: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2295.html ? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. května 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to u té nabídky vyfocené tak bych řekl že ano... ještě se chci zeptat jake mate skusenosti s timto karbecem. Chci ho taky do babetty 210,nechci ho aby mi nejak zvetsoval vykon ale chci ho kvuli tomu ze s origo karbecem mam porad problemy. Jde mi o to abych se furt nemusel hrabat v plovákovcce a vecne rovnat plováky atd...je tnto karbec spolehlivý? a jeste jestli to s ním nepojede hůř než s origo karbecem. dík
 
 
Datum: 04. května 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: petrson      IP: uživatel7902    
CAW DRACI.. mam takovej blbej dotaz když zvednu nebo snižim jehli v karburátoru. čeho tim dosáhnu?? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím měníš bohatost směsi. Jehla ovlivňuje směs zhruba v rozsahu 1/4 až 3/4 plynu. Zvednutím obohatíš, snížením ochudíš.
 
 
Datum: 04. května 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, nevíte, na kterých benzinkách berou euro? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
to si to padělal že nezajdeš do směnárny??? nebo máš kufřík plnej malohodnotnejch bankovek?
 
 
Datum: 05. května 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky bych řekl že skoro na každé ale řekl bych na Euro Oil:-D
 
 
Datum: 04. května 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: stadionak      IP: uživatel9077    
na těch novějších ;-)
 
 
Datum: 04. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
já myslím že snad na každé
 
 
Datum: 04. května 2010 19:39
 
<  99  100  101  102  103  104  105  106  107  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.06.2025 10:29:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu