Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau která nádrž z pařeza je ta starší?? ta s tím prolisem nebo bez??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Myslím že ta bez prolisu...
Datum: 10. dubna 2010 12:32
Jméno: Kuba
IP: uživatel9076
 zdar mam dotaz ohledne benzinu jestli nevadi kdyz bud na jawe 20 jezdit na natural?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:56
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 na co jinýho bys chtěl jezdit
Datum: 10. dubna 2010 19:56
 a proc ? co by delalo ve 2T ? olovo je tam kvuli sedlum ventilu, ktery chrani proc by bylo ve 2T motoru, kdyz tam ventily nejsou ?
Datum: 10. dubna 2010 12:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 že olovo je jenom pro 4t motory
Datum: 10. dubna 2010 7:07
 co si nemyslis ? ze olovo je jenom pro 4T motory, nebo tim, ze naturalem nic nezkazim ?
Datum: 09. dubna 2010 21:31
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 karlos. ®- tak to si nemyslim!
Datum: 09. dubna 2010 19:51
Jméno: kuba
IP: uživatel9076
 ok za chvili se jdu projet tak zajedu nabrat natural a poradne to projedu...
Datum: 09. dubna 2010 18:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tedka jezdi jedine na natural na nic jineho na natural to léce jak drak lép jak na special
Datum: 09. dubna 2010 18:02
 to už je jedno,pincek ti stejně využije jen 84
Datum: 09. dubna 2010 17:09
Jméno: kuba
IP: uživatel9076
 a natural 91 nebo 95? to je asi jedno ze...?
Datum: 09. dubna 2010 17:04
 u mě poblíž z 10 pump mají special asi na 6..možná jen na 4...takže dycky koupím zásoby a leju special...na natural už nejezdím...
Datum: 09. dubna 2010 17:00
Jméno: kuba
IP: uživatel9076
 a neni treba menit mazaci pomer?
Datum: 09. dubna 2010 16:56
Jméno: kuba
IP: uživatel9076
 a neni treba menit mazaci pomer?
Datum: 09. dubna 2010 16:56
Jméno: kuba
IP: uživatel9076
 prave duvod toho ze se ptam tak je ten ze uz je problem sehnat special nikde pobliz ho uz nemaji. takze jsem rad ze muzu klidne tankovat natural.
Datum: 09. dubna 2010 16:54
 2 kuba: ne nemelo jenom pro stary 4T motory, kvuli ventilum, coz se fichtla netyka. Naturalem nic nezkazis u nas uz leta nemaj special tak leju natural do vseho a vsechno jezdi
Datum: 09. dubna 2010 16:52
Jméno: kuba
IP: uživatel9076
 ja jsem slysel ze by se do naturalu melo pridavat olovo
Datum: 09. dubna 2010 16:50
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Hlavně ne naftu
Datum: 09. dubna 2010 16:31
 ne to nevadí,já na něj jezdil osobně asi rok,ted jezdím na special,a je tam maličko rozdíl,ale natural motoru neublíží
Datum: 09. dubna 2010 16:28
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9153
 AHoj draci...nevite cim by mohlo byt ze kdyz zastvaim a vypnu motor tak mi zacne ukrutne chcat karbec jako kdyz ho prechlastavam....plovak je fpoho...jo je to na jawe 21 diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 20:56
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9153
 j diky ale to vse je ok jediny na co sem neoukal je ta hladina plovaku..
Datum: 09. dubna 2010 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 muzes mit bordel v palivovym ventilu,na vodicim koliku pro plovák a nebo obycejne diru v plovaku kterej timpadem neplove a nezavírá.......
Datum: 09. dubna 2010 19:40
 podle mě máš velikou hladinu v pplovákovce.sniž ji tak aby ti hladina benálu lícovala s nejvyšším bodem plováku
Datum: 09. dubna 2010 16:06
 Zdar, k čemu přesně je na 175 kývačce to bakelitové těsnění mezi karburátorem a motorem. A jak by to jelo bez něj? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:48
 slouží to jako tepelný izolant, aby se nezahříval karbec, protože by se zahříval i nasávaný vzduch a jak je známo tak jak sem vzduch zahřeje tak zvětší svůj oběm, tudíš by se do válce nasávalo málo vzduchu.
Datum: 08. dubna 2010 20:48
 caw pls kolik mililitru ma bejt spravne v plovakovce u JIKOVA 2928CE ? , popripade jak tam zmerit hladinu ? protoze predcozi majitel rikal, ze se musi dlouho cekat, nez se muze vypnout sytic (fakt to trvalo i hodinu jizdy, nez se moh sytic vypnout a pritom motor bezel dobre, tak sem zvednul hladinu, ale ted ma spotrebu jako kamaradovo BMW myslim tim auto , takze hladina bude pravdepodobne hodne vysoka (moc bohata smes).
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 15:01
 Hlmut: dik moc tohle sem potreboval
Datum: 09. dubna 2010 15:01
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
Datum: 08. dubna 2010 21:18
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 http://jawamania.info/Files/tech/225442/POSTUP%20SE%C5%98%C3%8DZEN%C3%8D%20HLADINY%20PALIVA%20U%20KARBUR%C3%81TORU.pdf
Datum: 08. dubna 2010 21:17
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 http://jawamania.info/Files/tech/225442/POSTUP%20SE%C5%98%C3%8DZEN%C3%8D%20HLADINY%20PALIVA%20U%20KARBUR%C3%81TORU.pdf To ti snad bude stacit.
Datum: 08. dubna 2010 21:17
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 sri tak to ne
Datum: 08. dubna 2010 21:06
 nepletes si to s fihtlem ? protoze u tohodle je plovak na telese karburatoru a plovakova komora je prisroubovana zespoda karburatoru, takze timhle zpusobem to nepujde tenhle kerburator se pouzival na JAWY 350/ 638. 639 a 640
Datum: 08. dubna 2010 20:32
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 kdyz zmacknes plovak ke dnu tak ma byt hladina zaroven stim vrskem plovaku
Datum: 08. dubna 2010 20:29
 BTW karburator sem nastavoval podle prirucky (nemyslim hladinu)
Datum: 08. dubna 2010 20:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 23:00
 ty věči bude je tam sice tryska 57 ale stam karbcem to fakt jede
jako das
Datum: 09. dubna 2010 23:00
 12, jako vsechny karby na 210 a vys...
Datum: 08. dubna 2010 20:20
Jméno: Ondřej
IP: uživatel9139
 ahoj draci! hele je možný že když u ČZ 175/487 mam naředěnej benzín 1:35 s motulem motomix 100 a vždycky když jedu tak mi to najednou chcípne, musim vytáhnout svíčku otřít jí (je na ní olej) mam brisku N15YC... myslíte že je to moc bohatou směsí ?(moc oleje) vždycky za sebou mam za sebou strašnej kouř...dík moc za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 19:55
 sry gufero ne lozisko
Datum: 07. dubna 2010 19:55
 to bude nejspis prevodak je takovej divne stiplavej, kazdopadne lozisko nestoji zadnou extra sumu a vymenou nic nezkazis
Datum: 07. dubna 2010 19:55
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 a divne ten kour smrdi
Datum: 07. dubna 2010 19:49
Jméno: Ondřej
IP: uživatel9139
 no, ten kouř je světlej, takovej bílej...jestli je štípavej tak to nevim, ale skusim dát mín oleje a uvidim jestli to furt bude dělat...ale dík za všechny odpovědi...
Datum: 07. dubna 2010 19:48
 sry chybi mi tecka za 477
Datum: 07. dubna 2010 19:41
 nn u 487 nemusis pulit tohle bylo jenom u 477 musis jenom sundat spojku. jinak kdyz ti to saje prevodak tak je ten kour takovej dost stiplavej a tmavej
Datum: 07. dubna 2010 19:41
Jméno: Ondřej
IP: uživatel9139
 a to by se kdyžtak muselo vyměnit gufero žejo, tím pádem rozpůlit motor...
Datum: 07. dubna 2010 19:34
 bud to mas moc bohaty(moc benzinu) nebo to saje prevodak(to spíš)
Datum: 07. dubna 2010 19:28
Jméno: kára
IP: uživatel9121
 čau borci, ví tady někdo čím může být že normálně nakopnu pionýr zavrčí A HNED SCÍPNE i když držím plný plyn díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:47
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 vyměn kondenzátor
Datum: 08. dubna 2010 20:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 muze byt velky odtrh nebo moc maly nebo ti tam tece malo benzin
Datum: 07. dubna 2010 19:40
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 nejspis ti nedotejka benzin
Datum: 07. dubna 2010 19:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdar pionýráci čím to může být že se mi mustang jakkdyby přihlcuje prostě musím chvilku držet plyn než to nabere otáčky hladinu v plovákovce mám dobrou jehlu na druhém zářezu shora a prostě to mumlá než se to rozjede a pozor nemám tak sání jenom tam mám tu hadici original co spojuje karbec se sáním nevím čím to je.A ještě mám problém že vůbec nemůžu nastavit volnoběh vábec to nechce reagovat .
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak to radši s 380 nebudu zkušat ještě by mna to zabilo
Datum: 08. dubna 2010 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 jo jde. vemes kabel na 380V,pravou rukou chytnes magneto a nulak a druhou rukou zbylý 3 fáze.....pak uz nikdy problemy s nabuzenim magneta mit nebudes   ne....... tady mas kontakt....doma to neudelas.... http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol/vizitka.jpg
Datum: 08. dubna 2010 20:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Stando šlo by to magneto nabudit doma? nebo nekde jinde a kolik to tak stojí?
Datum: 08. dubna 2010 20:21
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 Mustangista: Uplne normalne mas blbe serizenej karbec a pravdepodobne i slabou jiskru......serid si plovakovou hladinu aby se ti to neulejval na volnobeh(mozna to pomuze i tomu zadušování motoru)...pokud se bude stale hltit tak dej origo 68 trysku a jehlu dolu.....pokud mas slabou jiskru.skus lepe seridit zapalovani,vycistit cívky,kladívka atd..... je to je o seřízení....pokud na volnobeh nebude reagovat ani po tom vsem,tak vyvar karburator v octu,asi mas za vzdusnikem volnobehu bordel a kvuli tomu je to moc bohatý......jestli to chcípaní neprestane tak to dela slaba jiskra a nech nabudit magneto.... ale osobne si myslim ze bude stacit to poradne seridit!! a ne jen nejak od "oka"
Datum: 08. dubna 2010 16:07
 nikdo ho nepomlouvá!!!My si z něj pouze děláme srandu jako si on dělá z nás
Datum: 07. dubna 2010 22:40
 neznam  ale kazdy te pomlouva I KDYZ TE NEZNA tak to je mysleno
Datum: 07. dubna 2010 21:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ondrash: ty mě znáš?
Datum: 07. dubna 2010 21:16
 mabode: pokud bys cetl tak sem psal ze sem jeste pred hubu nedostal nicim ani nikym.. hlupaku :// a dachl21: nejsem pribuznej jen me sere ze ho kazdy jenom pomlouva a nikdo ho nezna to je jen velka huba pred kabel
Datum: 07. dubna 2010 20:54
 hele ondrash : a ty si nějakej jeho sourozenec? nějakej už víc inteligentnější? nebo jak? vysvětli mi to....
Datum: 07. dubna 2010 20:53
 hele ondrash : a ty si nějakej jeho sourozenec? nějakej už víc inteligentnější? nebo jak? vysvětli mi to....
Datum: 07. dubna 2010 20:50
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ondrash:a ty už si někdy odstal šlapáka přes hubu steelama?
Datum: 07. dubna 2010 20:50
 jo já bych to napsal hned...jenže muj net je zajebanej
Datum: 07. dubna 2010 20:47
 ne já jen nechápu takovýto lidi.jak nemůžou polovinu písmenek co mu napíšeš nepobrat tím svým mozkem,a ještě si z toho dělat prdel...dyt on už určitě byl jednou v jedličkárně,ale na jedličku to byl moc silnej případ,a nevěděl si s ním rady...a prostě už jak se chová...je to prostě dement na entou.a ty se do toho jen sereš,aby ses tu zvýraznil....
Datum: 07. dubna 2010 20:47
  probud se ze sveta her chlapce ... ty by sis to mel trochu porbrat v hlave a precist si to nez to odesles .. a jeste .. ja jsem psal ze "ty mi ji das ?" predsti si to jeste jednou ale porad si mi nenapsal co ti na nem vadi kdyz ho ani neznas .
Datum: 07. dubna 2010 20:46
 já neříkám že ti jí dám já.kuli takovýmu inteligentoj nepojedu až někde do nějakýho lomu do jeskyně....ale mechanickej robot železnou rukou by ti měl dát ránu
Datum: 07. dubna 2010 20:43
 dachl21: nedostal  ale u tebe se to nejak projevilo ze umis akorat pomlouvat .. vyslvetli mi co ti udelal mustangista ? sere te to ze popisuje jak spravne sedet na motorce ? nebo co ?
Datum: 07. dubna 2010 20:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 co proti me porad mas sakra ty by sis spis zasluzil ranu ja ne a nevim za co nic sem ti neudelal a nemas pravo me dat ranu
Datum: 07. dubna 2010 20:34
 ondrash: no já si to klidně přiznám vid...já se za to nestydím,ránu jsem dostal...ale mustangista by zasloužil ránu od nějakýho robota.kterej má 10x silnější a větší ruku....a co ty ondrash? už si někdy dostal ránu?
Datum: 07. dubna 2010 20:31
 dachl21: a ty si nekdy dostal ranu ze si nevedel kde je sever ? :/ uklidni se trochu porsimte .. podle me nejsi az zas takovy PAN ..
Datum: 07. dubna 2010 20:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 presne tak
Datum: 07. dubna 2010 20:29
 dachl21: a ty si nekdy dostal ranu ze si nevedel kde je sever ? :/ uklidni se trochu porsimte .. podle me nejsi az zas takovy PAN ..
Datum: 07. dubna 2010 20:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ránu jsem nedostal a housenky sem nevyžíral
Datum: 07. dubna 2010 20:25
 já mám taky dotaz mustangisto,: už si dostal tu ránu,a vyžiral si ty housenky na zemi?
Datum: 07. dubna 2010 20:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 radsi me tu poradte tady na tyto otazky
Datum: 07. dubna 2010 19:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 riditka se drzija dvema rukama a vsemi prsty pevne
Datum: 07. dubna 2010 19:43
 Ja mam taky dotaz prosimte jak se spravne drzijou riditka?XDasi to bude tym ze tam nemas to sani jak pises!
Datum: 07. dubna 2010 19:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ondrash: aspon ty si rozumny narozdil od nekterych ostatnich
Datum: 07. dubna 2010 18:11
Datum: 07. dubna 2010 18:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar presne tam ondragam souhlasim s tebou  potrebuju jenom poradit
Datum: 07. dubna 2010 18:05
 boze co proti nemu furt mate ? .. normalne chce poradit ! a ne abyste ho tady pomlouvali.. v kazdem topicu co zalozi ma na neho nejakou pripominku jak ďitě ..
Datum: 07. dubna 2010 17:39
 když seš takovej frajer a poučuješ nás jak se má správně sedět tak si to snad dkoážeš spravit ne?
Datum: 07. dubna 2010 17:36
 Zdar borci, nevíte někdo z hlavy, nebo nezmeřili by jste mi prúměr sání u karbecu(Mustaf)??Páč, když jsi si šel koupit sportovní filtr do mototechny, tak mi řekli, že musim vědět průměr. Já bych to změřil ale jsem asi 50 Km od Mustafa. Moc by ste mi pomohli, díky!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemáš zač
Datum: 08. dubna 2010 20:23
 díky
Datum: 07. dubna 2010 20:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 je to 27mm
Datum: 07. dubna 2010 17:06
Jméno: kára
IP: uživatel9121
 čau hoši, mám tu jeden problém. Vžycky když jidu startovat jawu 20 tak pustím benzín, ale on protoče karburátorem ven, pak to nakopnu chytne to z karburátoru stříká benzím a zachvilku to zas hned scípne ikdyž držím úplně plný plyn moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 17:26
Jméno: josef
IP: uživatel5099
 to je jasny staci vydelat svicku, procistit extra vysokootackovou trysku a kazdopadne vymenit motor za jiny ktery nema takovy vykon sladousku.
Datum: 06. dubna 2010 17:26
 Podívej se na plovák, někdy se mi stávalo že se tam přilepil a benzín přetekýkal ven
Datum: 05. dubna 2010 22:14
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus hoši bude fíkovy vadit kdyš namícham benzín plnou sintetikou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 esterovej olej pro normalniho fichtla je kravina.....sice kvalita oleje je maximalni,ale olej se neoddeluje od smesi jak by mel diky zastarale konstrukci motoru,tzn ze je velká část oleje spálena a pouze vytváří tvrdý karbon.....pro tyhle motory je ideální kvalitnejsi minerál a nebo levná polosyntetika......na polosyntetiku jsem jezdil 2 roky a mohu jen doporucit
Datum: 06. dubna 2010 15:59
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 denzilecek: aha tak to jo  teď už to vím,tak sry a dík
Datum: 05. dubna 2010 19:18
 Jo,rozpusti ten karbon ve hlave z toho se stane jemnej pisecek a ten udela svinstvo ve valci..
Datum: 05. dubna 2010 19:10
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Js: aha tak to sry  ,o tomhle sem nevěděl,takže třeba kdyby mazal ja nwm M2T a pak tam nalil tu syntetiku tak to udělá bordel jo?
Datum: 05. dubna 2010 19:03
 Pokud do teď jezdil na nějakej normální minerál, tak to úplně nejlepší nebude. Syntetika dělá slabší olejovej filma a bejvá v ní víc aditiv na rozpouštění úsad.
Datum: 05. dubna 2010 18:43
 zdar no vadit mu to nebude,určitě bude rád
Datum: 05. dubna 2010 18:40
Jméno: Ondřej
IP: uživatel9122
 čau hele jak se vypaluje vejfuck? to se odmontuje, naleje se do něj benzín zapálí on vyhoří a to je vše? pak ho nasadim a jezdim? nebo jak se to dělá? (sory za blbej dotaz ale nikdy sem to neviděl a nevim jak se to dělá)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:15
 normalne ho sundej a dej ho do výhňě  nedávno jsem to odzkoušel a nemužu si stěžovat  vypaleny všechny sra*ky pak jsem to jen vyklepal a proste nádhera
Datum: 05. dubna 2010 19:15
 normalne ho sundej a dej ho do výhňě  nedávno jsem to odzkoušel a nemužu si stěžovat  vypaleny všechny sra*ky pak jsem to jen vyklepal a proste nádhera
Datum: 05. dubna 2010 19:15
Jméno: Pal
IP: uživatel8108
 jestli to chceš vypálit celé,tak tam mosíš nalét tolik benzínu aby to podpálilo ty saze dřív než vyhoří benzím
Datum: 05. dubna 2010 18:55
 ja vypaluju jenom vlozky, a to tim stylem ze je vyndam a hodim do kotle, pak sou krasne cisty...mam na vejfuku krasnej chrom proto to nechci zkazit
Datum: 05. dubna 2010 18:23
 myslím že jo ale podle mě to nemá cenu vypalovat protože potom ti akorat vopada chrom
lepší je ten vejfuck rozmontovat a vycistit rucne
Datum: 05. dubna 2010 18:18
Jméno: jawas
IP: uživatel9121
 čau, potřeboval bych poradit mám problém s jawou 20. Vždycky mi normálně naskočí na startování pakou asi tak maximálně na popáté. Jenže jak naskočí tak ikdyž držím ůplně plný plyn tak to jen zařve a hned zdechne nevíte prosím co stím je moc děkuji za rady čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:40
 musis postelovat plynove lanko to co je u karbece steluj stou cepickou ja mel ten samy problem a jak sem to nasteloval tak tak to chyta na poprve bez plynu
a nebo potom nasteluj predstih ale prvne zrob stym lankem a potom dej vedet jak si dopad
Datum: 05. dubna 2010 19:40
 zdar na pinckovi na karburátoru se štelujou jen 3 věci?volnoběh,plováková hladina a plíšek na jehle??jak se ještě šteluje karbec na 21?tam se šteluje jen jehla na směs?na čezetě487 se šteluje jehla a ještě ten šroubek na boku na směs jak to tam je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:11
 karbec na 21 se šteluje jako každej jinej fichtláckej karbec volnoběh,hladina,jehla a lanko
Datum: 08. dubna 2010 22:11
 Někdy se ještě za štelování považuje měnění trysek.
Datum: 05. dubna 2010 18:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jeste lanko...
Datum: 05. dubna 2010 17:37
 zdar mám fichtla tak 100km po vybrusu a mám dosti rozeštelovanej karbec nevim jak to seštelovat aby to jelo co nejlíp na 1 to jede trochu a na 2 to chcípe na jakej zářes od shora mám dát jehlu a jak moc mám zašroubit ten šroubek co se tim šteluje bohatost směsi?????????dik za pomoc popřípadně jak to doladit aby to jelo co nejlíp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 22:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 dobre neplac mama doojde
Datum: 04. dubna 2010 22:26
 blázen: to není tak pravda,že mu nikdo nepisal že je to šroub otáček....já mu tu napsal volnoběžnej šroub...
Datum: 04. dubna 2010 21:52
 ale este ste mu nikdo nepovidali ze ten srubek neni zmes ale srubek otacek cize snim stelujes volnobjeh,a to ze ti to na 2ku chcipne urcite neni jehlu,ale ja bich dal dole karbes a vsechni kanalky aj trisky presistit vifukat kompresorem velkym tlakem,nalepsi je strevko s tu spicku,potom ti to moze robit filtr,alebo mozno aj ucpati vyfuk,a skontroluj si predstih a svicku.
Datum: 04. dubna 2010 20:45
 no pojede to dobře no,ale raději to dej na druhej,taktto se to dávalo...a jestli myslíš volnoběžnej šroub,tak ten si našteluj podle libosti,za teplého motoru aby ti pincek nechcípal,ale zároven aby byl volnoběh co nejmenší
Datum: 04. dubna 2010 20:19
 a když tam dám jehlu na poslední zářes do vrchu tak to pojede dobře?
Datum: 04. dubna 2010 20:05
 mylel sem ten štelovací šroubek co je na něm ta pružinka
Datum: 04. dubna 2010 20:03
 dej jehlu na posledni nebo predposledni zarez spis na posledni a jestli myslis trysku tak tu musis dotahnou uplne jinak nevim co myslis?!
Datum: 04. dubna 2010 20:01
 Ahoj chtel bych se na neco zeptat zeptat . Kdyz jedu na pionyrovi tak jedu na 1 , 2 i 3 rychlostni stupen a kdyz jedu jen na pul plynu tak je to v poradku a kdyz pridam jako na cely plyn tak se to zacne dusit a cukat atd... muze to byt benzinem ze ho tam tece malo ? dekuji za odpovedi. haryk22.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:19
 mě todělalo na dvojce prostě to začalo chcípat přesně jako tobě a byla malá hladina
Datum: 08. dubna 2010 22:19
 no stou svickou se mi to tes stalo tak ji skus vymenit a jak to nebude tim tak vypucuj totalne karbec (vymyj ho v octu rozeber cely karbec dej ho do nejakeho stareho kastrola a nalij tam ocet celou flachu a nech normal vařit to ti zacne poradne bublat no a mas to na tuty  ) no a potom vymen cely kohoutek (to co je u nadrze ) nebo ho vypucuj ale raci to vymen nevyplati se to pucovat kup raci novy ver mi vyplatii se ti to no a pritom vem kompresor a vyfukej nadrz bo tam muze byt tez bordel no a poskladej a uvidis ze ti to pojede tak spravovani zdar
Datum: 05. dubna 2010 19:51
Jméno: jawas
IP: uživatel9121
 čau myslím že to může být zanešným karburátorem, nebo spíš moc mohatá směs,nastavuje se podle toho ve kterém zářezuje je jehla pro běžný provoz má být ne 2. zářezu z vrchu. čím víš v hrnějším zářezuju je jehla tím je směs chudší a čím v nišším tím bohatší tak si stím pohraj čau
Datum: 05. dubna 2010 18:00
 vypadá to na malou hladinu v plovákovce...nebo ucpaná tryska
Datum: 04. dubna 2010 20:29
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 moze to byt benzinem, ale taky moze byt spatna svicka. Mne toto delala svicka, vymnenil jsem, a jelo to v pohode.
Datum: 04. dubna 2010 19:36
 ano může to být příčina ale také může být přičina zasviněný filtr sání například.
Datum: 04. dubna 2010 18:08
 Zdraec prosim poradte mám dotaz. Když nastavuji hladinu v plovákovce na babettě 210 tak nejvyšší bod plováku má byt zároven s vrcholem trysky a nebo s vrcholem té emulzní trubice bez trysky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:10
Datum: 04. dubna 2010 20:10
 Nemáte někdo návod, jak přesně seřídit hladinu u hranatého karbece z prasete?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 0:56
 Ani náhodou, tam je plovák na plíšku a visí z víka plovákový komory na osičce.
Datum: 04. dubna 2010 0:56
 tam se neseřizuje asi nijak, na plováku je jehla a ta uzavírá přítok
Datum: 04. dubna 2010 0:52
 Zdarec draci,dnes jesem lítal a nějak to přstalo jet,sundám kryt kouknu a na filtru(Jawa 21) byla naprasklá ta trubice od karbecu k filtru,že to přisávalo falešná vzduch a nechtělo to vůbec jet....ještě když jsem o tom nevěděl,tak dnes z ničeho nic větší kopce za 1rych. st., to mě děsilo a pomýšlel jsem na výbrus,když sje mse rozjížděl od kámoše musel jsem si i nohama pomoct...no hrůza...naštěstí to bylo jen ta trubice k filtru...teď jsem to dodělal a jsem zvědav jak to zítra pofrčí, jen se chci zeptat,máte někdo zkušenost stím sportovním filtrem??Stojí to za něco nebo je to zbytečný na naší jawu  díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 11:48
 zajmave je že stači to že praskne ta trubice a už to jede na hovno to je zajmave
Datum: 04. dubna 2010 11:48
 no když si k tomu sportovnímu filtru "nenaladíš " karburátor, tak ti to pojede třeba i jako s tím prasklým kolenem...
Datum: 03. dubna 2010 20:52
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 když nemaš upraveny karbec tak je to podle mě zbytečnééééééééé
Datum: 03. dubna 2010 20:52
|



|