slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  103  104  105  106  107  108  109  110  111  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau která nádrž z pařeza je ta starší?? ta s tím prolisem nebo bez?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Myslím že ta bez prolisu...
 
 
Datum: 10. dubna 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel9076    
zdar mam dotaz ohledne benzinu jestli nevadi kdyz bud na jawe 20 jezdit na natural? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: pery      IP: uživatel8723    
na co jinýho bys chtěl jezdit :-D
 
 
Datum: 10. dubna 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proc ? co by delalo ve 2T ? olovo je tam kvuli sedlum ventilu, ktery chrani proc by bylo ve 2T motoru, kdyz tam ventily nejsou ? ;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
že olovo je jenom pro 4t motory
 
 
Datum: 10. dubna 2010 7:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co si nemyslis ? ze olovo je jenom pro 4T motory, nebo tim, ze naturalem nic nezkazim ?
 
 
Datum: 09. dubna 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
karlos. &#174;- tak to si nemyslim!
 
 
Datum: 09. dubna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9076    
ok za chvili se jdu projet tak zajedu nabrat natural a poradne to projedu...
 
 
Datum: 09. dubna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tedka jezdi jedine na natural na nic jineho na natural to léce jak drak lép jak na special
 
 
Datum: 09. dubna 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to už je jedno,pincek ti stejně využije jen 84
 
 
Datum: 09. dubna 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9076    
a natural 91 nebo 95? to je asi jedno ze...?
 
 
Datum: 09. dubna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u mě poblíž z 10 pump mají special asi na 6..možná jen na 4...takže dycky koupím zásoby a leju special...na natural už nejezdím...
 
 
Datum: 09. dubna 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9076    
a neni treba menit mazaci pomer?
 
 
Datum: 09. dubna 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9076    
a neni treba menit mazaci pomer?
 
 
Datum: 09. dubna 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9076    
prave duvod toho ze se ptam tak je ten ze uz je problem sehnat special nikde pobliz ho uz nemaji. takze jsem rad ze muzu klidne tankovat natural.
 
 
Datum: 09. dubna 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 kuba: ne nemelo jenom pro stary 4T motory, kvuli ventilum, coz se fichtla netyka. Naturalem nic nezkazis u nas uz leta nemaj special tak leju natural do vseho a vsechno jezdi
 
 
Datum: 09. dubna 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9076    
ja jsem slysel ze by se do naturalu melo pridavat olovo
 
 
Datum: 09. dubna 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
Hlavně ne naftu
 
 
Datum: 09. dubna 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne to nevadí,já na něj jezdil osobně asi rok,ted jezdím na special,a je tam maličko rozdíl,ale natural motoru neublíží :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel9153    
AHoj draci...nevite cim by mohlo byt ze kdyz zastvaim a vypnu motor tak mi zacne ukrutne chcat karbec jako kdyz ho prechlastavam....plovak je fpoho...jo je to na jawe 21 diky za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel9153    
j diky ale to vse je ok jediny na co sem neoukal je ta hladina plovaku..
 
 
Datum: 09. dubna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
muzes mit bordel v palivovym ventilu,na vodicim koliku pro plovák a nebo obycejne diru v plovaku kterej timpadem neplove a nezavírá.......
 
 
Datum: 09. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě máš velikou hladinu v pplovákovce.sniž ji tak aby ti hladina benálu lícovala s nejvyšším bodem plováku
 
 
Datum: 09. dubna 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, k čemu přesně je na 175 kývačce to bakelitové těsnění mezi karburátorem a motorem. A jak by to jelo bez něj? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slouží to jako tepelný izolant, aby se nezahříval karbec, protože by se zahříval i nasávaný vzduch a jak je známo tak jak sem vzduch zahřeje tak zvětší svůj oběm, tudíš by se do válce nasávalo málo vzduchu.
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw pls kolik mililitru ma bejt spravne v plovakovce u JIKOVA 2928CE ? , popripade jak tam zmerit hladinu ? protoze predcozi majitel rikal, ze se musi dlouho cekat, nez se muze vypnout sytic (fakt to trvalo i hodinu jizdy, nez se moh sytic vypnout a pritom motor bezel dobre, tak sem zvednul hladinu, ale ted ma spotrebu jako kamaradovo BMW myslim tim auto , takze hladina bude pravdepodobne hodne vysoka (moc bohata smes). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlmut: dik moc tohle sem potreboval
 
 
Datum: 09. dubna 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
http://jawamania.info/Files/tech/225442/POSTUP%20SE%C5%98%C3%8DZEN%C3%8D%20HLADINY%20PALIVA%20U%20KARBUR%C3%81TORU.pdf
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
http://jawamania.info/Files/tech/225442/POSTUP%20SE%C5%98%C3%8DZEN%C3%8D%20HLADINY%20PALIVA%20U%20KARBUR%C3%81TORU.pdf To ti snad bude stacit.
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
sri tak to ne
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepletes si to s fihtlem ? protoze u tohodle je plovak na telese karburatoru a plovakova komora je prisroubovana zespoda karburatoru, takze timhle zpusobem to nepujde tenhle kerburator se pouzival na JAWY 350/ 638. 639 a 640
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
kdyz zmacknes plovak ke dnu tak ma byt hladina zaroven stim vrskem plovaku
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BTW karburator sem nastavoval podle prirucky (nemyslim hladinu)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ahoj Seso, chtěl bych se tě zeptat, jak velký difuzor má tenhle karbec na bábu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1059.html ? Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ty věči bude je tam sice tryska 57 ale stam karbcem to fakt jede jako das
 
 
Datum: 09. dubna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
12, jako vsechny karby na 210 a vys...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel9139    
ahoj draci! hele je možný že když u ČZ 175/487 mam naředěnej benzín 1:35 s motulem motomix 100 a vždycky když jedu tak mi to najednou chcípne, musim vytáhnout svíčku otřít jí (je na ní olej) mam brisku N15YC... myslíte že je to moc bohatou směsí ?(moc oleje) vždycky za sebou mam za sebou strašnej kouř...dík moc za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry gufero ne lozisko :-D
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude nejspis prevodak je takovej divne stiplavej, kazdopadne lozisko nestoji zadnou extra sumu a vymenou nic nezkazis
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
a divne ten kour smrdi
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel9139    
no, ten kouř je světlej, takovej bílej...jestli je štípavej tak to nevim, ale skusim dát mín oleje a uvidim jestli to furt bude dělat...ale dík za všechny odpovědi...
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry chybi mi tecka za 477
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn u 487 nemusis pulit tohle bylo jenom u 477 musis jenom sundat spojku. jinak kdyz ti to saje prevodak tak je ten kour takovej dost stiplavej a tmavej
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel9139    
a to by se kdyžtak muselo vyměnit gufero žejo, tím pádem rozpůlit motor...
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud to mas moc bohaty(moc benzinu) nebo to saje prevodak(to spíš)
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: kára      IP: uživatel9121    
čau borci, ví tady někdo čím může být že normálně nakopnu pionýr zavrčí A HNED SCÍPNE i když držím plný plyn díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
vyměn kondenzátor
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
muze byt velky odtrh nebo moc maly nebo ti tam tece malo benzin
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
nejspis ti nedotejka benzin
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zdar pionýráci čím to může být že se mi mustang jakkdyby přihlcuje prostě musím chvilku držet plyn než to nabere otáčky hladinu v plovákovce mám dobrou jehlu na druhém zářezu shora a prostě to mumlá než se to rozjede a pozor nemám tak sání jenom tam mám tu hadici original co spojuje karbec se sáním nevím čím to je.A ještě mám problém že vůbec nemůžu nastavit volnoběh vábec to nechce reagovat . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tak to radši s 380 nebudu zkušat ještě by mna to zabilo
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
jo jde. vemes kabel na 380V,pravou rukou chytnes magneto a nulak a druhou rukou zbylý 3 fáze.....pak uz nikdy problemy s nabuzenim magneta mit nebudes:-D:-D ne....... tady mas kontakt....doma to neudelas.... http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol/vizitka.jpg
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Stando šlo by to magneto nabudit doma? nebo nekde jinde a kolik to tak stojí?
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
Mustangista: Uplne normalne mas blbe serizenej karbec a pravdepodobne i slabou jiskru......serid si plovakovou hladinu aby se ti to neulejval na volnobeh(mozna to pomuze i tomu zadušování motoru)...pokud se bude stale hltit tak dej origo 68 trysku a jehlu dolu.....pokud mas slabou jiskru.skus lepe seridit zapalovani,vycistit cívky,kladívka atd..... je to je o seřízení....pokud na volnobeh nebude reagovat ani po tom vsem,tak vyvar karburator v octu,asi mas za vzdusnikem volnobehu bordel a kvuli tomu je to moc bohatý......jestli to chcípaní neprestane tak to dela slaba jiskra a nech nabudit magneto.... ale osobne si myslim ze bude stacit to poradne seridit!! a ne jen nejak od "oka";-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdo ho nepomlouvá!!!My si z něj pouze děláme srandu jako si on dělá z nás
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neznam ;-) ale kazdy te pomlouva I KDYZ TE NEZNA tak to je mysleno
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ondrash: ty mě znáš?
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mabode: pokud bys cetl tak sem psal ze sem jeste pred hubu nedostal nicim ani nikym.. hlupaku :// a dachl21: nejsem pribuznej jen me sere ze ho kazdy jenom pomlouva a nikdo ho nezna to je jen velka huba pred kabel ;-)
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ondrash : a ty si nějakej jeho sourozenec? nějakej už víc inteligentnější? nebo jak? vysvětli mi to....
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ondrash : a ty si nějakej jeho sourozenec? nějakej už víc inteligentnější? nebo jak? vysvětli mi to....
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
ondrash:a ty už si někdy odstal šlapáka přes hubu steelama?
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo já bych to napsal hned...jenže muj net je zajebanej
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne já jen nechápu takovýto lidi.jak nemůžou polovinu písmenek co mu napíšeš nepobrat tím svým mozkem,a ještě si z toho dělat prdel...dyt on už určitě byl jednou v jedličkárně,ale na jedličku to byl moc silnej případ,a nevěděl si s ním rady...a prostě už jak se chová...je to prostě dement na entou.a ty se do toho jen sereš,aby ses tu zvýraznil....
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D probud se ze sveta her chlapce ... ty by sis to mel trochu porbrat v hlave a precist si to nez to odesles .. a jeste .. ja jsem psal ze "ty mi ji das ?" predsti si to jeste jednou ale porad si mi nenapsal co ti na nem vadi kdyz ho ani neznas .
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já neříkám že ti jí dám já.kuli takovýmu inteligentoj nepojedu až někde do nějakýho lomu do jeskyně....ale mechanickej robot železnou rukou by ti měl dát ránu
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: nedostal ;-) ale u tebe se to nejak projevilo ze umis akorat pomlouvat .. vyslvetli mi co ti udelal mustangista ? sere te to ze popisuje jak spravne sedet na motorce ? nebo co ?
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
co proti me porad mas sakra ty by sis spis zasluzil ranu ja ne a nevim za co nic sem ti neudelal a nemas pravo me dat ranu
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondrash: no já si to klidně přiznám vid...já se za to nestydím,ránu jsem dostal...ale mustangista by zasloužil ránu od nějakýho robota.kterej má 10x silnější a větší ruku....a co ty ondrash? už si někdy dostal ránu?
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: a ty si nekdy dostal ranu ze si nevedel kde je sever ? :/ uklidni se trochu porsimte .. podle me nejsi az zas takovy PAN ..
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
presne tak
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: a ty si nekdy dostal ranu ze si nevedel kde je sever ? :/ uklidni se trochu porsimte .. podle me nejsi az zas takovy PAN ..
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ránu jsem nedostal a housenky sem nevyžíral
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám taky dotaz mustangisto,: už si dostal tu ránu,a vyžiral si ty housenky na zemi?
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
radsi me tu poradte tady na tyto otazky
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
riditka se drzija dvema rukama a vsemi prsty pevne
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mam taky dotaz prosimte jak se spravne drzijou riditka?XDasi to bude tym ze tam nemas to sani jak pises!
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ondrash: aspon ty si rozumny narozdil od nekterych ostatnich
 
 
Datum: 07. dubna 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
;-)
 
 
Datum: 07. dubna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar presne tam ondragam souhlasim s tebou:-) potrebuju jenom poradit
 
 
Datum: 07. dubna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boze co proti nemu furt mate ? .. normalne chce poradit ! a ne abyste ho tady pomlouvali.. v kazdem topicu co zalozi ma na neho nejakou pripominku jak ďitě ..
 
 
Datum: 07. dubna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
když seš takovej frajer a poučuješ nás jak se má správně sedět tak si to snad dkoážeš spravit ne?
 
 
Datum: 07. dubna 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci, nevíte někdo z hlavy, nebo nezmeřili by jste mi prúměr sání u karbecu(Mustaf)??Páč, když jsi si šel koupit sportovní filtr do mototechny, tak mi řekli, že musim vědět průměr. Já bych to změřil ale jsem asi 50 Km od Mustafa. Moc by ste mi pomohli, díky!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nemáš zač
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
je to 27mm
 
 
Datum: 07. dubna 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: kára      IP: uživatel9121    
čau hoši, mám tu jeden problém. Vžycky když jidu startovat jawu 20 tak pustím benzín, ale on protoče karburátorem ven, pak to nakopnu chytne to z karburátoru stříká benzím a zachvilku to zas hned scípne ikdyž držím úplně plný plyn moc děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel5099    
to je jasny staci vydelat svicku, procistit extra vysokootackovou trysku a kazdopadne vymenit motor za jiny ktery nema takovy vykon sladousku.
 
 
Datum: 06. dubna 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: NoooN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se na plovák, někdy se mi stávalo že se tam přilepil a benzín přetekýkal ven
 
 
Datum: 05. dubna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čus hoši bude fíkovy vadit kdyš namícham benzín plnou sintetikou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9130    
esterovej olej pro normalniho fichtla je kravina.....sice kvalita oleje je maximalni,ale olej se neoddeluje od smesi jak by mel diky zastarale konstrukci motoru,tzn ze je velká část oleje spálena a pouze vytváří tvrdý karbon.....pro tyhle motory je ideální kvalitnejsi minerál a nebo levná polosyntetika......na polosyntetiku jsem jezdil 2 roky a mohu jen doporucit
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
denzilecek: aha tak to jo ;-) teď už to vím,tak sry a dík
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo,rozpusti ten karbon ve hlave z toho se stane jemnej pisecek a ten udela svinstvo ve valci..
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Js: aha tak to sry ;-),o tomhle sem nevěděl,takže třeba kdyby mazal ja nwm M2T a pak tam nalil tu syntetiku tak to udělá bordel jo?
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud do teď jezdil na nějakej normální minerál, tak to úplně nejlepší nebude. Syntetika dělá slabší olejovej filma a bejvá v ní víc aditiv na rozpouštění úsad.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar no vadit mu to nebude,určitě bude rád :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel9122    
čau hele jak se vypaluje vejfuck? to se odmontuje, naleje se do něj benzín zapálí on vyhoří a to je vše? pak ho nasadim a jezdim? nebo jak se to dělá? (sory za blbej dotaz ale nikdy sem to neviděl a nevim jak se to dělá) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: kubix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne ho sundej a dej ho do výhňě :-) nedávno jsem to odzkoušel a nemužu si stěžovat :-) vypaleny všechny sra*ky pak jsem to jen vyklepal a proste nádhera :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: kubix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne ho sundej a dej ho do výhňě :-) nedávno jsem to odzkoušel a nemužu si stěžovat :-) vypaleny všechny sra*ky pak jsem to jen vyklepal a proste nádhera :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Pal      IP: uživatel8108    
jestli to chceš vypálit celé,tak tam mosíš nalét tolik benzínu aby to podpálilo ty saze dřív než vyhoří benzím
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vypaluju jenom vlozky, a to tim stylem ze je vyndam a hodim do kotle, pak sou krasne cisty...mam na vejfuku krasnej chrom proto to nechci zkazit :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že jo ale podle mě to nemá cenu vypalovat protože potom ti akorat vopada chrom lepší je ten vejfuck rozmontovat a vycistit rucne
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9121    
čau, potřeboval bych poradit mám problém s jawou 20. Vždycky mi normálně naskočí na startování pakou asi tak maximálně na popáté. Jenže jak naskočí tak ikdyž držím ůplně plný plyn tak to jen zařve a hned zdechne nevíte prosím co stím je moc děkuji za rady čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
musis postelovat plynove lanko to co je u karbece steluj stou cepickou ja mel ten samy problem a jak sem to nasteloval tak tak to chyta na poprve bez plynu a nebo potom nasteluj predstih ale prvne zrob stym lankem a potom dej vedet jak si dopad
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar na pinckovi na karburátoru se štelujou jen 3 věci?volnoběh,plováková hladina a plíšek na jehle??jak se ještě šteluje karbec na 21?tam se šteluje jen jehla na směs?na čezetě487 se šteluje jehla a ještě ten šroubek na boku na směs jak to tam je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec na 21 se šteluje jako každej jinej fichtláckej karbec volnoběh,hladina,jehla a lanko
 
 
Datum: 08. dubna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někdy se ještě za štelování považuje měnění trysek.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jeste lanko...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám fichtla tak 100km po vybrusu a mám dosti rozeštelovanej karbec nevim jak to seštelovat aby to jelo co nejlíp na 1 to jede trochu a na 2 to chcípe na jakej zářes od shora mám dát jehlu a jak moc mám zašroubit ten šroubek co se tim šteluje bohatost směsi?????????dik za pomoc popřípadně jak to doladit aby to jelo co nejlíp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
dobre neplac mama doojde
 
 
Datum: 04. dubna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blázen: to není tak pravda,že mu nikdo nepisal že je to šroub otáček....já mu tu napsal volnoběžnej šroub...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale este ste mu nikdo nepovidali ze ten srubek neni zmes ale srubek otacek cize snim stelujes volnobjeh,a to ze ti to na 2ku chcipne urcite neni jehlu,ale ja bich dal dole karbes a vsechni kanalky aj trisky presistit vifukat kompresorem velkym tlakem,nalepsi je strevko s tu spicku,potom ti to moze robit filtr,alebo mozno aj ucpati vyfuk,a skontroluj si predstih a svicku.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pojede to dobře no,ale raději to dej na druhej,taktto se to dávalo...a jestli myslíš volnoběžnej šroub,tak ten si našteluj podle libosti,za teplého motoru aby ti pincek nechcípal,ale zároven aby byl volnoběh co nejmenší
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a když tam dám jehlu na poslední zářes do vrchu tak to pojede dobře?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mylel sem ten štelovací šroubek co je na něm ta pružinka
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej jehlu na posledni nebo predposledni zarez spis na posledni a jestli myslis trysku tak tu musis dotahnou uplne jinak nevim co myslis?!
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chtel bych se na neco zeptat zeptat . Kdyz jedu na pionyrovi tak jedu na 1 , 2 i 3 rychlostni stupen a kdyz jedu jen na pul plynu tak je to v poradku a kdyz pridam jako na cely plyn tak se to zacne dusit a cukat atd... muze to byt benzinem ze ho tam tece malo ? dekuji za odpovedi. haryk22. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě todělalo na dvojce prostě to začalo chcípat přesně jako tobě a byla malá hladina
 
 
Datum: 08. dubna 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no stou svickou se mi to tes stalo tak ji skus vymenit a jak to nebude tim tak vypucuj totalne karbec (vymyj ho v octu rozeber cely karbec dej ho do nejakeho stareho kastrola a nalij tam ocet celou flachu a nech normal vařit to ti zacne poradne bublat no a mas to na tuty:-D) no a potom vymen cely kohoutek (to co je u nadrze ) nebo ho vypucuj ale raci to vymen nevyplati se to pucovat kup raci novy ver mi vyplatii se ti to no a pritom vem kompresor a vyfukej nadrz bo tam muze byt tez bordel no a poskladej a uvidis ze ti to pojede tak spravovani zdar :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9121    
čau myslím že to může být zanešným karburátorem, nebo spíš moc mohatá směs,nastavuje se podle toho ve kterém zářezuje je jehla pro běžný provoz má být ne 2. zářezu z vrchu. čím víš v hrnějším zářezuju je jehla tím je směs chudší a čím v nišším tím bohatší tak si stím pohraj čau
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypadá to na malou hladinu v plovákovce...nebo ucpaná tryska
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel1553    
moze to byt benzinem, ale taky moze byt spatna svicka. Mne toto delala svicka, vymnenil jsem, a jelo to v pohode.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano může to být příčina ale také může být přičina zasviněný filtr sání například.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdraec prosim poradte mám dotaz. Když nastavuji hladinu v plovákovce na babettě 210 tak nejvyšší bod plováku má byt zároven s vrcholem trysky a nebo s vrcholem té emulzní trubice bez trysky? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s vrcholem emulzní trubky bez trysky, tady máš krásný návod http://www.babetta.eu.sk/stare/viewtopic.php?f=37&t=101&sid=2bc2e51c20142140fd06a968274c9d10
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáte někdo návod, jak přesně seřídit hladinu u hranatého karbece z prasete? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 0:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ani náhodou, tam je plovák na plíšku a visí z víka plovákový komory na osičce.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 0:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam se neseřizuje asi nijak, na plováku je jehla a ta uzavírá přítok
 
 
Datum: 04. dubna 2010 0:52
 
 
 
 
Jméno: drhouse21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci,dnes jesem lítal a nějak to přstalo jet,sundám kryt kouknu a na filtru(Jawa 21) byla naprasklá ta trubice od karbecu k filtru,že to přisávalo falešná vzduch a nechtělo to vůbec jet....ještě když jsem o tom nevěděl,tak dnes z ničeho nic větší kopce za 1rych. st., to mě děsilo a pomýšlel jsem na výbrus,když sje mse rozjížděl od kámoše musel jsem si i nohama pomoct...no hrůza...naštěstí to bylo jen ta trubice k filtru...teď jsem to dodělal a jsem zvědav jak to zítra pofrčí, jen se chci zeptat,máte někdo zkušenost stím sportovním filtrem??Stojí to za něco nebo je to zbytečný na naší jawu :-) díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zajmave je že stači to že praskne ta trubice a už to jede na hovno to je zajmave
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když si k tomu sportovnímu filtru "nenaladíš " karburátor, tak ti to pojede třeba i jako s tím prasklým kolenem...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
když nemaš upraveny karbec tak je to podle mě zbytečnééééééééé
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:52
 
<  103  104  105  106  107  108  109  110  111  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.06.2025 10:37:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu