česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  215  216  217  218  219  220  221  222  223  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hero      E-mail:      IP: uživatel1    
Draci kdyz sundam vyfuk na fikovy s nizi se nejak vykon????Kamosovy to prestalo tahnout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Niekto mi vravel,že keď dáš dole výfuk,zmení sa odpor vo valci pri nasávaní paliva a trocha z neho zmizne len tak cez výfuk.No a čím menej paliva pri expanzii,tým slabšie sa potlačí piest dole a tým má motor slabší výkon a ?ah.A mne sa to tiež stalo keď som vypaľoval výfuk.Jazdil som aj bez neho.Za prvé to tak ne?ahalo a za druhé na mňa všetci susedia akosi nevraživo zazerali:-)
 
 
Datum: 20. září 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar všetkým!Neviete,prečo mi karburátor nedrží vo?nobeh?Šrubku mám dotiahnutú najviac ako sa dá.Skúšal som da? aj druhé šupatko a nič!Karburátor je čerstvo vyčistený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2006 20:10
 
 
 
 
Jméno: radas      E-mail:      IP: uživatel248    
zdarec draku to bude nejspíš že ti to někde tahá falesný vzduch nejspíš mezi hrdlem karbecea válcem a možná taky mezi hrdlem a mezi karburátorem mě to dělalo vyměnil sem těsnění, pořádně utahnul a jede to
 
 
Datum: 07. listopadu 2006 20:10
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Tú šteľovaciu šrubku mám vyšrubovanú na maximum kvôli dlhšiemu plynovému lanku.
 
 
Datum: 20. září 2006 20:51
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar mne to taky tak delalo? Jak mas ten stelovací sroubek na soupatkové komoře tak ho jakoby vysroubuj navrch a tim si to našteluj a dotahni matkou....
 
 
Datum: 20. září 2006 20:43
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Práveže to má malé otáčky.Keď pustím plyn beží ešte tak 2-3sekundy a skape.
 
 
Datum: 20. září 2006 19:05
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel27    
Pokud jsou stále velké otáčky může ti to někde táhnout falešný vzduch.Mě to také dělalo vyměnil jsem těsnění kar. a bylo to ok.
 
 
Datum: 20. září 2006 17:24
 
 
 
 
Jméno: Lukys      E-mail:      IP: uživatel1    
čus Seso, chci se zeptat na co je ten Stop Spínač?? fichtl4ever! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2006 17:56
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku to je snimac brzoveho svetla,,jde o univezalni uchyceni pro vsechny mota
 
 
Datum: 10. září 2006 17:56
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci kterej je lepsi benzin lit do fichtla Special nebo Natural??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2007 16:56
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel1439    
do škodovky se taky lije speciál ty vole Wiku a k tomu benzínu namíchej speciál s olejem a k němu přilij nenamíchanej natural 95 potahne ti to líp
 
 
Datum: 09. října 2007 16:56
 
 
 
 
Jméno: Štěpa      E-mail:      IP: uživatel268    
Já tam leju normálně naturál a mám 05 a možná ten naturál tahne líp než special.
 
 
Datum: 15. listopadu 2006 18:01
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JJ olovo je tam kvůli ventilům a pionýr ventily nemá.Ta zelená sračka by se měla lejt do škodovky.Tak by se ty sedla mohly opálit ale fichtlovi to nic neudělá
 
 
Datum: 12. září 2006 20:00
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
U dvoutaktu je to jedno jestli je olovnatej nebo ne, tam stejně přilejváš olej do benzínu takže nezadřeš, to je důležitý u čtyřtaktů kde to olovo maže sedla ventylů
 
 
Datum: 12. září 2006 16:17
 
 
 
 
Jméno: Valda      E-mail:      IP: uživatel67    
Až tak jedno to zase není, v papírech (návodu) je napsanej olovnatej, tzn. special, jinak do toho naturalu musíš lejt takový zelený sračky(přídavné olovo) olovo je totiž jakýsi mazivo proti tomu abys to hned nezadřel.
 
 
Datum: 12. září 2006 15:36
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já to zkoušel a rozdíl jsem nepoznal.Nejlíp bude když si od každýho koupíš litr a zkusíš si to sám
 
 
Datum: 11. září 2006 20:48
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Takže se da ježdat aj na Natural,Jo ja sem slyšel že když se treba dal pul specialu a pul naturalu 2,5 a 2,5 žeprej to jede líp???
 
 
Datum: 11. září 2006 19:38
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dokud je k mani special tak lej special,,,je to gut
 
 
Datum: 11. září 2006 12:13
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to jedno,rozdíl nepoznáš.Ten motor je stavěnej myslím že na 88 oktanů a speciál má 91 takže v poho.
 
 
Datum: 10. září 2006 21:15
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel1    
prosim jak se da seridit volnobeh když pridam plyn tak to 10sekund bezi a pak to chcipne prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2006 13:25
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel95    
diky majo
 
 
Datum: 12. září 2006 13:25
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Musíš pritiahnu? tú šrubku,čo je medzi tryskami.Doprava je voľnobeh väčší a do?ava menší.Pritiahneš ju celkom,nakopneš motorku a postupne povoľuješ,pokiaľ to už menej nejde.
 
 
Datum: 07. září 2006 19:07
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdarec, mam problem, kdyz dam na rukojeti plyn naplno, tak se naplno proste neprida. Mozna je spatne lanko ale fakt nevim. Pls poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2006 17:11
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel123    
Je to naprosto normální. Naplno mi to jeda tak ve čtyřech pětinách.
 
 
Datum: 04. července 2006 17:11
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Spis bych věřil tomu lanku že je něco s nim no podivej se určitě na šoupě a na jehlu jak to tam je
 
 
Datum: 02. července 2006 4:39
 
 
 
 
Jméno: rychlík ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čaute kluci prosím vás nevíte čím to je když je chér studený a startu ji ho tlačením tak to škitá a po chvilce jede ůplně normálně?jede i 75 km/h.Když je teplý tak startuje ůplně normálně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2006 17:25
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
svíčka ??
 
 
Datum: 26. června 2006 17:25
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar fracinevit cim to moze byt kdyz mam nastavenej volnobežnej šroubek co nejvic to de tak to furt zdechá.Jak to de jeste nastavit?Bez plynu to nevydrží ani 5 sekund odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2006 14:48
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ty nový lanka sou asi delší, protože nikomu koho znám to nejde seštelovat, já mam jinej rychlopal a tam to je v pohodě
 
 
Datum: 27. června 2006 14:48
 
 
 
 
Jméno: strekill      E-mail:      IP: uživatel127    
no...tak to mam teda asi dlouhy lanku, bo kdyz to uplne zasroubuju(¨to stelovatko), tak ma porad rychlopal vuli tak 1/4 otacky...co s tim???
 
 
Datum: 27. června 2006 12:36
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to "štelovátko" je na vymezení vůle lanka, aby neměl rychlopal vůli, s bohatostí to nemá nic společnýho, bohatost se nastavuje polohou jehly
 
 
Datum: 27. června 2006 12:33
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Soupatko mam staronovy pred rokem novy.Tak tim asi nic. a k čemu jo to stelovatko teda??
 
 
Datum: 27. června 2006 12:06
 
 
 
 
Jméno: strekill      E-mail:      IP: uživatel127    
hele kdyz to stelovatko povoluju (jako sroubuju dovnitr) tak mi tam pude vic benalu????
 
 
Datum: 26. června 2006 21:06
 
 
 
 
Jméno: BigBoss      IP: uživatel131    
Je to na 100 pro tim šoupatkem......
 
 
Datum: 26. června 2006 20:32
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
podle me je to tak jak rika vyspu
 
 
Datum: 26. června 2006 16:30
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já bych to viděl na vytlučený šoupátko, zkus ho vyměnit, mělo by to potom být OK
 
 
Datum: 26. června 2006 16:21
 
 
 
 
Jméno: Athlonek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
m2t To je teda rada, víš co znamená myslet ... ?
 
 
Datum: 26. června 2006 15:23
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nad víkem jak je jehla, kde vede plynoví lanko, tak je tam takoví štělovátko, asi to natahuje lanko. myslim, že když s to budeš jakoby povolovat, tak tam pude víc benálu...
 
 
Datum: 26. června 2006 14:29
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci nevite cim to moze byt zemne kape a pretika benal z karbecu? (z plovákovky aj sté jehle pod plov.,a jak je koleno a karbec nak tam je tekovej výstupek a tama to taky hodne kape) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2006 21:33
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A nebo to může být děravý plovák.To se staloé dneska mě.Šteloval jsem to hodinu,pak jsem ho vindal,zatřepal s ním a vida byl v něm benzín.
 
 
Datum: 25. června 2006 21:33
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To zamená že ti nezavírá ventilek co je ve víčku plovákovky.Buď je špatnej a nebo je špatně nastavená hladina.Mrkni ke mě na stránky http://wiku.ic.cz v sekci Návody je popis seřizování karbecu a je tam i jak se nastavuje hladina,tak si to proštuduj a zkus to.
 
 
Datum: 25. června 2006 13:42
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci jAK se připenňuje odkapávací miska pod karbec? jakym srobkem nebo jak? ajk to má byt nakloneny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2006 18:37
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
presne tak zadne mereni ja sem to tam prcnul a su spokojeny
 
 
Datum: 24. června 2006 18:37
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel135    
Srobyk tam ide 5mm a to je podstate jedno pod akym uhlom ja som to daval od oka tak aby bola pod celym karbecom.
 
 
Datum: 24. června 2006 13:36
 
 
 
 
Jméno: rychlík ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci prosím vás nevíte co je s fíkem-pinckem když chytne až když to tlačím 3 minuty a jiskra je velká a štáva teče svíčka je mokrá? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2006 12:23
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
skunk: když dáš ten plíšek na jehle nahoru tak bude směs chudá a když ho dáš dolu tak bude bohatá.Zkus si s tím pohrát,ale tím to možná nebude,spíš v zapalování něco okolo svíčky,jak píše Sesa
 
 
Datum: 23. června 2006 12:23
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co predstich?, vymen svicku a fajfku, mas tam filtr?
 
 
Datum: 23. června 2006 8:54
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Wiku:ja to teda je s tou jehlou kdyz je moc bohatá smes tak dat o zářez vic né
 
 
Datum: 22. června 2006 21:35
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Někdy se taky stává že svíčka venku dává jiskru jak prase a vevnitř pod tlakem nedá nic.Zkus jinou svíčku
 
 
Datum: 22. června 2006 21:05
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nejspíš moc chudá směs = málo benzínu.Posuně jehlu o zářez výš
 
 
Datum: 22. června 2006 21:04
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To bude neco s karbecem.No tak je bud moc bohatá směs(dej jehlu o zářez víš) nebo jsou ucpaný trysky.
 
 
Datum: 22. června 2006 20:13
 
 
 
 
Jméno: Black Sabbath      IP: uživatel1    
Zdar, potřebuju poradit. Hladina v plovákovce má být, když plovák potopím dolů, po vrch plováku. Ale je to po horní hranu plováku nebo po ten kulaté plíšek, co je nahoře na plováku? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2006 10:40
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel149    
po ten plíšek
 
 
Datum: 16. června 2006 10:40
 
 
 
 
Jméno: skunk.1®      IP: uživatel1    
Zdar draci jak se určuje hladina v plovákovce s tym plíškem?,, moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2006 15:40
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dolo
 
 
Datum: 14. června 2006 15:40
 
 
 
 
Jméno: skunk.1®      IP: uživatel9    
ale já mam moc velkou hladinu tak kam teda dule nebo nahoru
 
 
Datum: 14. června 2006 14:27
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draku, to se dělá od oka, ten plíšek jen mírně ohni směrem k plováku, neboli dolu ale jen maličko
 
 
Datum: 13. června 2006 22:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1    
Zdar draci jak se dává plovák?tym vystuplým dule nebo nahoru díkyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2006 13:55
 
 
 
 
Jméno: caryfuuk      IP: uživatel113    
máš Petře moc velkou hladinu v komoře. Zkus přihnout plíšek uzavírání ventilu aby nebyla tak vysoká hladina.
 
 
Datum: 13. června 2006 13:55
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9    
Ventyl je v pohodě ale plovak je trocu pomackanej tak nevim ale né moc
 
 
Datum: 12. června 2006 20:22
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel157    
Pokud to porat tece, tak je neklik moznosti: plovak je deravej, netece do nej benzin, neplave a nezavira ventil (vyzkouset s nim zatrepat, jestli v nem nesploucha benzin) Nebo nezaira ventil (zkusit sundat vicko karburatoru ventil podrzet lehce prstem zavrenej a pustit benzin..... Kdyz tece, je v nem bud bordel, kterej staci vyfoukat, nebo je spatnej......
 
 
Datum: 12. června 2006 18:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9    
nO TO DELÁ AJ MNE:-PŘETÍKÁ MNE PLOVÁKOVKA A AJ ZE TE JEHLE MNE TECE BENÁL AJ Z TEHO VYČNELKU U TEHO KOLENA TAK NEVIM ČIM TO JE????,PORADTE DIKY
 
 
Datum: 12. června 2006 16:47
 
 
 
 
Jméno: majvoš      E-mail:      IP: uživatel158    
Tím vystouplým nahoru.
 
 
Datum: 12. června 2006 12:20
 
 
 
 
Jméno: caryfuuk      IP: uživatel113    
jak píše SESA, význam to má ten že ,výstupek, uzavírá ventil přivodu paliva. jestli ho máš obraceně tak zavírá později a máš problem že Ti to přeteka všady
 
 
Datum: 11. června 2006 21:56
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
a jakej to má význam?jo a jeste nevíte cim toje ze mne tecobenal vrchem plovákovky aj spodem? j oa jeste jak je to hrdlo na valec tak na karbecu je takev vystupek a tama mne to tam hodne kape??? dííky
 
 
Datum: 11. června 2006 20:58
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vzdy nahoru, draku
 
 
Datum: 11. června 2006 19:59
 
 
 
 
Jméno: rychlík ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seso já bych chtěl abyste přidaly do sesa shopu vidlici a držák na přední blatní u Mustanga.A kompletní elektriku i se vcípákem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2006 22:36
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, jen ta vidlice se dělá, příjde v příštím měsíci ale bude to za mega peněz ale kdo oni přišel a chce mít jistotu tak je to pro něj ideal
 
 
Datum: 05. června 2006 22:36
 
 
 
 
Jméno: jaby      E-mail:      IP: uživatel1    
ahojte, když zavřu u 555 přívod benzinu, tak to chvilu trvá, než benzin dijde, ale o to nejde, když už je skoro benzin vyčerpanej, začnnou se zvyšovat otáčky motoru a z výfuku vychází správnej kouř a smrdí jak má bejt. Prej to je lepším rozprašováním benzinu, tak sme skoušely všelijak možně měnit v karburátoru dírku na jehlu. Ale furt to nepomáhá, tak nevím, čím to je, čím to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2007 21:41
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel1007    
Mě to dělá i Rc autíčku!
 
 
Datum: 05. června 2007 21:41
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To že se zvyšují otáčky neřeš,je to normální.Je to způsobený tím že v plovákový komoře dochází benzín a přisává si to tamodtud i vzduch.To je to samí jako když ti to saje falešněj vzduch taky ti vyletěj otáčky. Ty drátky v tý dírce tam nemají co dělat.Radši si tu jehlu seřiď= dej dej ten plíšek na ní o zářezy vejěš a uvidíš jak pojede
 
 
Datum: 04. června 2006 21:23
 
 
 
 
Jméno: jaby      E-mail:      IP: uživatel74    
nj, ale proč jde do otáček? Problém je s dírou pro jehlu, mám v tý díře drátky, když je vyndám, tak to blbě jede.
 
 
Datum: 04. června 2006 20:02
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přesně v čem je problém, když dochází benal, tak motor jde do otáček, to vždycky
 
 
Datum: 04. června 2006 19:54
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co máš vlastně za problém???
 
 
Datum: 04. června 2006 19:45
 
 
 
 
Jméno: skunk.1      IP: uživatel1    
Zdar draci nevit e cim to je kdyz dam plnej plyn taks e to dusí a zdechne to ale kdyz jedu na ctvrt plynu tak to jede normálne nevíte cim to je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2006 15:39
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
ne MiG 23 nebyl. ale pro mustanga je to příhodné označení ;-)
 
 
Datum: 03. června 2006 15:39
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no byl mig 21 a pak 23 ne a nebo kecám
 
 
Datum: 03. června 2006 15:14
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
MIG 23 ??? že by nějaký nový sovětský letoun?
 
 
Datum: 03. června 2006 14:50
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to přesně tak jak píšou ostatní,,,,přidáš plyn a tím otevřeš dokořán karbec do kterécho jde víc vzduchu než benálu. Tvůj problém je v benálu, pročísti trysky, hrdlo hadičky, a vntyl a taky možná hadičku,,,a budeš mít zas v garáži miga 23
 
 
Datum: 03. června 2006 8:50
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jehla je jednoduchá.Má na sobě asi pšt zářezů a v jednom z nich je nasunutej plíšek.Podle toho v kterým zářezu ten plýšek je tak se nastavuje bohatost směsi. Plíšek až nahoře= chudá směs-málo benzínu , plíšek úplně dole= bohatá směs- hodně benzínu. Optimálně je na druhým zářezu ze shora. Vyčisti karbec a tohle správně nastav a fichtl poletí jak stíhačka
 
 
Datum: 02. června 2006 22:41
 
 
 
 
Jméno: skunk.1      IP: uživatel9    
nemoze to byt jehlou ja tym zařetum moc nerozumim tak nevim ja je to s tym plíškem???
 
 
Datum: 02. června 2006 20:35
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
Máš to rozbitý, musíš to opravit . :-)
 
 
Datum: 02. června 2006 20:25
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seštelůuj hladinu v karbeci a uvidis ze to pojede hned lip
 
 
Datum: 02. června 2006 20:15
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
máš rozladěný karburátor. musíš si ho seřídit
 
 
Datum: 02. června 2006 19:56
 
 
 
 
Jméno: Tab      IP: uživatel171    
měl jsem to samý, ale když jsem vyčistil karburátor tak to zmizelo.
 
 
Datum: 02. června 2006 18:49
 
 
 
 
Jméno: rychlík      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar seso prosím nemáte držák na přední blatník u mustanga?Take ty tyčky,volejte na číslo:.732219989,nebo napište správu mobilem nebo e-mailem.Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2006 13:32
 
 
 
 
Jméno: Rychlík      E-mail:      IP: uživatel166    
Jaká burza.Nemáš ICQ?
 
 
Datum: 04. června 2006 13:32
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, to fakt nemam, jedině burza
 
 
Datum: 02. června 2006 13:53
 
 
 
 
Jméno: Hustr      IP: uživatel1    
čau, neví někdo jaký je rozdíl mezi jikovem 2926 a 2836 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2006 12:46
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ne plovákovk je něco jinýho.Difuzor je ta válcová díry na jedný straně je na ní nasazený filtr a na druhý je kolínko do motoru.
 
 
Datum: 28. května 2006 12:46
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9    
Polvákovka nebo jaká???,
 
 
Datum: 28. května 2006 12:23
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To je ta největší ďoura v karburátoru
 
 
Datum: 28. května 2006 9:50
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9    
Jo a draci co je to difuzor??????
 
 
Datum: 28. května 2006 8:37
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Rozdíl je hlavně v průměru difuzeru 26 a 28mm a samo sebou v tryskách
 
 
Datum: 27. května 2006 22:34
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci , help kdyz mam nasazenej filtr tak jede ale jak dam vic nez pul plynu tak se zacne dusit ale kdyz sundam filtr tak jede jak abel .Co je stim podle vás ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2006 12:24
 
 
 
 
Jméno: majvoš      E-mail:      IP: uživatel158    
vyměň vložku filtru nebo včisti.
 
 
Datum: 12. června 2006 12:24
 
 
 
 
Jméno: rychlík      IP: uživatel166    
hej borče měl jsem stím taky bordel a jak jsem profoukl trisky nebo je koupil nové tak začala kalba.
 
 
Datum: 01. června 2006 17:20
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, profoukni karbec je to v něm
 
 
Datum: 27. května 2006 22:40
 
<  215  216  217  218  219  220  221  222  223  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 3:20:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu