Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Draci kdyz sundam vyfuk na fikovy s nizi se nejak vykon????Kamosovy to prestalo tahnout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2006 20:08
Niekto mi vravel,že keď dáš dole výfuk,zmení sa odpor vo valci pri nasávaní paliva a trocha z neho zmizne len tak cez výfuk.No a čím menej paliva pri expanzii,tým slabšie sa potlačí piest dole a tým má motor slabší výkon a ?ah.A mne sa to tiež stalo keď som vypaľoval výfuk.Jazdil som aj bez neho.Za prvé to tak ne?ahalo a za druhé na mňa všetci susedia akosi nevraživo zazerali
Datum: 20. září 2006 20:08
 Zdar všetkým!Neviete,prečo mi karburátor nedrží vo?nobeh?Šrubku mám dotiahnutú najviac ako sa dá.Skúšal som da? aj druhé šupatko a nič!Karburátor je čerstvo vyčistený
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2006 20:10
zdarec draku to bude nejspíš že ti to někde tahá falesný vzduch nejspíš mezi hrdlem karbecea válcem a možná taky mezi hrdlem a mezi karburátorem mě to dělalo vyměnil sem těsnění, pořádně utahnul a jede to
Datum: 07. listopadu 2006 20:10
Tú šteľovaciu šrubku mám vyšrubovanú na maximum kvôli dlhšiemu plynovému lanku.
Datum: 20. září 2006 20:51
Zdar mne to taky tak delalo? Jak mas ten stelovací sroubek na soupatkové komoře tak ho jakoby vysroubuj navrch a tim si to našteluj a dotahni matkou....
Datum: 20. září 2006 20:43
Práveže to má malé otáčky.Keď pustím plyn beží ešte tak 2-3sekundy a skape.
Datum: 20. září 2006 19:05
Pokud jsou stále velké otáčky může ti to někde táhnout falešný vzduch.Mě to také dělalo vyměnil jsem těsnění kar. a bylo to ok.
Datum: 20. září 2006 17:24
 čus Seso, chci se zeptat na co je ten Stop Spínač?? fichtl4ever!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2006 17:56
draku to je snimac brzoveho svetla,,jde o univezalni uchyceni pro vsechny mota
Datum: 10. září 2006 17:56
 Zdar draci kterej je lepsi benzin lit do fichtla Special nebo Natural???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2007 16:56
do škodovky se taky lije speciál ty vole Wiku a k tomu benzínu namíchej speciál s olejem a k němu přilij nenamíchanej natural 95 potahne ti to líp
Datum: 09. října 2007 16:56
Já tam leju normálně naturál a mám 05 a možná ten naturál tahne líp než special.
Datum: 15. listopadu 2006 18:01
JJ olovo je tam kvůli ventilům a pionýr ventily nemá.Ta zelená sračka by se měla lejt do škodovky.Tak by se ty sedla mohly opálit ale fichtlovi to nic neudělá
Datum: 12. září 2006 20:00
U dvoutaktu je to jedno jestli je olovnatej nebo ne, tam stejně přilejváš olej do benzínu takže nezadřeš, to je důležitý u čtyřtaktů kde to olovo maže sedla ventylů
Datum: 12. září 2006 16:17
Až tak jedno to zase není, v papírech (návodu) je napsanej olovnatej, tzn. special, jinak do toho naturalu musíš lejt takový zelený sračky(přídavné olovo) olovo je totiž jakýsi mazivo proti tomu abys to hned nezadřel.
Datum: 12. září 2006 15:36
Já to zkoušel a rozdíl jsem nepoznal.Nejlíp bude když si od každýho koupíš litr a zkusíš si to sám
Datum: 11. září 2006 20:48
Takže se da ježdat aj na Natural,Jo ja sem slyšel že když se treba dal pul specialu a pul naturalu 2,5 a 2,5 žeprej to jede líp???
Datum: 11. září 2006 19:38
dokud je k mani special tak lej special,,,je to gut
Datum: 11. září 2006 12:13
Je to jedno,rozdíl nepoznáš.Ten motor je stavěnej myslím že na 88 oktanů a speciál má 91 takže v poho.
Datum: 10. září 2006 21:15
 prosim jak se da seridit volnobeh když pridam plyn tak to 10sekund bezi a pak to chcipne prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2006 13:25
diky majo
Datum: 12. září 2006 13:25
Musíš pritiahnu? tú šrubku,čo je medzi tryskami.Doprava je voľnobeh väčší a do?ava menší.Pritiahneš ju celkom,nakopneš motorku a postupne povoľuješ,pokiaľ to už menej nejde.
Datum: 07. září 2006 19:07
 Zdarec, mam problem, kdyz dam na rukojeti plyn naplno, tak se naplno proste neprida. Mozna je spatne lanko ale fakt nevim. Pls poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2006 17:11
Jméno: Jan
IP: uživatel123
Je to naprosto normální. Naplno mi to jeda tak ve čtyřech pětinách.
Datum: 04. července 2006 17:11
Spis bych věřil tomu lanku že je něco s nim no podivej se určitě na šoupě a na jehlu jak to tam je
Datum: 02. července 2006 4:39
 čaute kluci prosím vás nevíte čím to je když je chér studený a startu ji ho tlačením tak to škitá a po chvilce jede ůplně normálně?jede i 75 km/h.Když je teplý tak startuje ůplně normálně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2006 17:25
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
svíčka ??
Datum: 26. června 2006 17:25
 Zdar fracinevit cim to moze byt kdyz mam nastavenej volnobežnej šroubek co nejvic to de tak to furt zdechá.Jak to de jeste nastavit?Bez plynu to nevydrží ani 5 sekund
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2006 14:48
Ty nový lanka sou asi delší, protože nikomu koho znám to nejde seštelovat, já mam jinej rychlopal a tam to je v pohodě
Datum: 27. června 2006 14:48
no...tak to mam teda asi dlouhy lanku, bo kdyz to uplne zasroubuju(¨to stelovatko), tak ma porad rychlopal vuli tak 1/4 otacky...co s tim???
Datum: 27. června 2006 12:36
to "štelovátko" je na vymezení vůle lanka, aby neměl rychlopal vůli, s bohatostí to nemá nic společnýho, bohatost se nastavuje polohou jehly
Datum: 27. června 2006 12:33
Soupatko mam staronovy pred rokem novy.Tak tim asi nic. a k čemu jo to stelovatko teda??
Datum: 27. června 2006 12:06
hele kdyz to stelovatko povoluju (jako sroubuju dovnitr) tak mi tam pude vic benalu????
Datum: 26. června 2006 21:06
Jméno: BigBoss
IP: uživatel131
Je to na 100 pro tim šoupatkem......
Datum: 26. června 2006 20:32
Jméno: Monty
IP: uživatel13
podle me je to tak jak rika vyspu
Datum: 26. června 2006 16:30
já bych to viděl na vytlučený šoupátko, zkus ho vyměnit, mělo by to potom být OK
Datum: 26. června 2006 16:21
m2t To je teda rada, víš co znamená myslet ... ?
Datum: 26. června 2006 15:23
nad víkem jak je jehla, kde vede plynoví lanko, tak je tam takoví štělovátko, asi to natahuje lanko. myslim, že když s to budeš jakoby povolovat, tak tam pude víc benálu...
Datum: 26. června 2006 14:29
 Zdar draci nevite cim to moze byt zemne kape a pretika benal z karbecu? (z plovákovky aj sté jehle pod plov.,a jak je koleno a karbec nak tam je tekovej výstupek a tama to taky hodne kape)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2006 21:33
A nebo to může být děravý plovák.To se staloé dneska mě.Šteloval jsem to hodinu,pak jsem ho vindal,zatřepal s ním a vida byl v něm benzín.
Datum: 25. června 2006 21:33
To zamená že ti nezavírá ventilek co je ve víčku plovákovky.Buď je špatnej a nebo je špatně nastavená hladina.Mrkni ke mě na stránky http://wiku.ic.cz v sekci Návody je popis seřizování karbecu a je tam i jak se nastavuje hladina,tak si to proštuduj a zkus to.
Datum: 25. června 2006 13:42
 Zdar draci jAK se připenňuje odkapávací miska pod karbec? jakym srobkem nebo jak? ajk to má byt nakloneny
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2006 18:37
Jméno: Monty
IP: uživatel13
presne tak zadne mereni ja sem to tam prcnul a su spokojeny
Datum: 24. června 2006 18:37
Srobyk tam ide 5mm a to je podstate jedno pod akym uhlom ja som to daval od oka tak aby bola pod celym karbecom.
Datum: 24. června 2006 13:36
 zdar draci prosím vás nevíte co je s fíkem-pinckem když chytne až když to tlačím 3 minuty a jiskra je velká a štáva teče svíčka je mokrá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2006 12:23
skunk: když dáš ten plíšek na jehle nahoru tak bude směs chudá a když ho dáš dolu tak bude bohatá.Zkus si s tím pohrát,ale tím to možná nebude,spíš v zapalování něco okolo svíčky,jak píše Sesa
Datum: 23. června 2006 12:23
Co predstich?, vymen svicku a fajfku, mas tam filtr?
Datum: 23. června 2006 8:54
Wiku:ja to teda je s tou jehlou kdyz je moc bohatá smes tak dat o zářez vic né
Datum: 22. června 2006 21:35
Někdy se taky stává že svíčka venku dává jiskru jak prase a vevnitř pod tlakem nedá nic.Zkus jinou svíčku
Datum: 22. června 2006 21:05
Nejspíš moc chudá směs = málo benzínu.Posuně jehlu o zářez výš
Datum: 22. června 2006 21:04
To bude neco s karbecem.No tak je bud moc bohatá směs(dej jehlu o zářez víš) nebo jsou ucpaný trysky.
Datum: 22. června 2006 20:13
Jméno: Black Sabbath
IP: uživatel1
 Zdar, potřebuju poradit. Hladina v plovákovce má být, když plovák potopím dolů, po vrch plováku. Ale je to po horní hranu plováku nebo po ten kulaté plíšek, co je nahoře na plováku? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2006 10:40
Jméno: wiku
IP: uživatel149
po ten plíšek
Datum: 16. června 2006 10:40
Jméno: skunk.1®
IP: uživatel1
 Zdar draci jak se určuje hladina v plovákovce s tym plíškem?,, moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2006 15:40
dolo
Datum: 14. června 2006 15:40
Jméno: skunk.1®
IP: uživatel9
ale já mam moc velkou hladinu tak kam teda dule nebo nahoru
Datum: 14. června 2006 14:27
zdar draku, to se dělá od oka, ten plíšek jen mírně ohni směrem k plováku, neboli dolu ale jen maličko
Datum: 13. června 2006 22:34
Jméno: Honza
IP: uživatel1
 Zdar draci jak se dává plovák?tym vystuplým dule nebo nahoru díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2006 13:55
Jméno: caryfuuk
IP: uživatel113
máš Petře moc velkou hladinu v komoře. Zkus přihnout plíšek uzavírání ventilu aby nebyla tak vysoká hladina.
Datum: 13. června 2006 13:55
Jméno: Petr
IP: uživatel9
Ventyl je v pohodě ale plovak je trocu pomackanej tak nevim ale né moc
Datum: 12. června 2006 20:22
Jméno: Vojta
IP: uživatel157
Pokud to porat tece, tak je neklik moznosti: plovak je deravej, netece do nej benzin, neplave a nezavira ventil (vyzkouset s nim zatrepat, jestli v nem nesploucha benzin) Nebo nezaira ventil (zkusit sundat vicko karburatoru ventil podrzet lehce prstem zavrenej a pustit benzin..... Kdyz tece, je v nem bud bordel, kterej staci vyfoukat, nebo je spatnej......
Datum: 12. června 2006 18:34
Jméno: Petr
IP: uživatel9
nO TO DELÁ AJ MNE  ŘETÍKÁ MNE PLOVÁKOVKA A AJ ZE TE JEHLE MNE TECE BENÁL AJ Z TEHO VYČNELKU U TEHO KOLENA TAK NEVIM ČIM TO JE????,PORADTE DIKY
Datum: 12. června 2006 16:47
Tím vystouplým nahoru.
Datum: 12. června 2006 12:20
Jméno: caryfuuk
IP: uživatel113
jak píše SESA, význam to má ten že ,výstupek, uzavírá ventil přivodu paliva. jestli ho máš obraceně tak zavírá později a máš problem že Ti to přeteka všady
Datum: 11. června 2006 21:56
Jméno: Honza
IP: uživatel9
a jakej to má význam?jo a jeste nevíte cim toje ze mne tecobenal vrchem plovákovky aj spodem? j oa jeste jak je to hrdlo na valec tak na karbecu je takev vystupek a tama mne to tam hodne kape??? dííky
Datum: 11. června 2006 20:58
Vzdy nahoru, draku
Datum: 11. června 2006 19:59
 Seso já bych chtěl abyste přidaly do sesa shopu vidlici a držák na přední blatní u Mustanga.A kompletní elektriku i se vcípákem
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2006 22:36
Draku, jen ta vidlice se dělá, příjde v příštím měsíci ale bude to za mega peněz ale kdo oni přišel a chce mít jistotu tak je to pro něj ideal
Datum: 05. června 2006 22:36
 ahojte, když zavřu u 555 přívod benzinu, tak to chvilu trvá, než benzin dijde, ale o to nejde, když už je skoro benzin vyčerpanej, začnnou se zvyšovat otáčky motoru a z výfuku vychází správnej kouř a smrdí jak má bejt. Prej to je lepším rozprašováním benzinu, tak sme skoušely všelijak možně měnit v karburátoru dírku na jehlu. Ale furt to nepomáhá, tak nevím, čím to je, čím to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2007 21:41
Mě to dělá i Rc autíčku!
Datum: 05. června 2007 21:41
To že se zvyšují otáčky neřeš,je to normální.Je to způsobený tím že v plovákový komoře dochází benzín a přisává si to tamodtud i vzduch.To je to samí jako když ti to saje falešněj vzduch taky ti vyletěj otáčky. Ty drátky v tý dírce tam nemají co dělat.Radši si tu jehlu seřiď= dej dej ten plíšek na ní o zářezy vejěš a uvidíš jak pojede
Datum: 04. června 2006 21:23
nj, ale proč jde do otáček? Problém je s dírou pro jehlu, mám v tý díře drátky, když je vyndám, tak to blbě jede.
Datum: 04. června 2006 20:02
Přesně v čem je problém, když dochází benal, tak motor jde do otáček, to vždycky
Datum: 04. června 2006 19:54
co máš vlastně za problém???
Datum: 04. června 2006 19:45
Jméno: skunk.1
IP: uživatel1
 Zdar draci nevit e cim to je kdyz dam plnej plyn taks e to dusí a zdechne to ale kdyz jedu na ctvrt plynu tak to jede normálne nevíte cim to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2006 15:39
Jméno: Monty
IP: uživatel13
ne MiG 23 nebyl. ale pro mustanga je to příhodné označení
Datum: 03. června 2006 15:39
no byl mig 21 a pak 23 ne a nebo kecám
Datum: 03. června 2006 15:14
MIG 23 ??? že by nějaký nový sovětský letoun?
Datum: 03. června 2006 14:50
Je to přesně tak jak píšou ostatní,,,,přidáš plyn a tím otevřeš dokořán karbec do kterécho jde víc vzduchu než benálu. Tvůj problém je v benálu, pročísti trysky, hrdlo hadičky, a vntyl a taky možná hadičku,,,a budeš mít zas v garáži miga 23
Datum: 03. června 2006 8:50
Jehla je jednoduchá.Má na sobě asi pšt zářezů a v jednom z nich je nasunutej plíšek.Podle toho v kterým zářezu ten plýšek je tak se nastavuje bohatost směsi. Plíšek až nahoře= chudá směs-málo benzínu , plíšek úplně dole= bohatá směs- hodně benzínu. Optimálně je na druhým zářezu ze shora. Vyčisti karbec a tohle správně nastav a fichtl poletí jak stíhačka
Datum: 02. června 2006 22:41
Jméno: skunk.1
IP: uživatel9
nemoze to byt jehlou ja tym zařetum moc nerozumim tak nevim ja je to s tym plíškem???
Datum: 02. června 2006 20:35
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
Máš to rozbitý, musíš to opravit .
Datum: 02. června 2006 20:25
Seštelůuj hladinu v karbeci a uvidis ze to pojede hned lip
Datum: 02. června 2006 20:15
Jméno: Monty
IP: uživatel13
máš rozladěný karburátor. musíš si ho seřídit
Datum: 02. června 2006 19:56
Jméno: Tab
IP: uživatel171
měl jsem to samý, ale když jsem vyčistil karburátor tak to zmizelo.
Datum: 02. června 2006 18:49
 Zdar seso prosím nemáte držák na přední blatník u mustanga?Take ty tyčky,volejte na číslo:.732219989,nebo napište správu mobilem nebo e-mailem.Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2006 13:32
Jaká burza.Nemáš ICQ?
Datum: 04. června 2006 13:32
Draku, to fakt nemam, jedině burza
Datum: 02. června 2006 13:53
Jméno: Hustr
IP: uživatel1
 čau, neví někdo jaký je rozdíl mezi jikovem 2926 a 2836 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2006 12:46
Ne plovákovk je něco jinýho.Difuzor je ta válcová díry na jedný straně je na ní nasazený filtr a na druhý je kolínko do motoru.
Datum: 28. května 2006 12:46
Polvákovka nebo jaká???,
Datum: 28. května 2006 12:23
To je ta největší ďoura v karburátoru
Datum: 28. května 2006 9:50
Jo a draci co je to difuzor??????
Datum: 28. května 2006 8:37
Rozdíl je hlavně v průměru difuzeru 26 a 28mm a samo sebou v tryskách
Datum: 27. května 2006 22:34
 Zdarec draci , help kdyz mam nasazenej filtr tak jede ale jak dam vic nez pul plynu tak se zacne dusit ale kdyz sundam filtr tak jede jak abel .Co je stim podle vás ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2006 12:24
vyměň vložku filtru nebo včisti.
Datum: 12. června 2006 12:24
Jméno: rychlík
IP: uživatel166
hej borče měl jsem stím taky bordel a jak jsem profoukl trisky nebo je koupil nové tak začala kalba.
Datum: 01. června 2006 17:20
Draku, profoukni karbec je to v něm
Datum: 27. května 2006 22:40
|



|