Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: joska
IP: uživatel637
 ahoj draci kdyš si tady něco objednam za jak dlouho to přijde domu a kdyš to dam do koše jestly to je cele a jesly tam ještě nemusim něco udělat aby to přišlo diky moc spěcha
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2007 10:18
Jméno: sesa
IP: uživatel508
kdyz to dnes objednas, tak u tebe max. do stredy,,, registruj se nakup,,, klikni na horu na kosik, klikni na pokracuj a pak klini bjednej a pak uz je to jen na sesovi,,,
Datum: 16. března 2007 10:18
 Zdar draci potřeboval bych poradit jak se přidělá pod karburátor ta miska? Mě to pořát nejde dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2007 19:49
ze spoda plovákové komory je zavit asi na 6 sroub kamosovi jsem to nedavno delal a ten tam mel strzenej zavit tak bacha na to je to hlinik
Datum: 15. března 2007 19:49
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
A taky na tý misce jsou vca výstupky který zapadnou do dvou zářezů na tom výstupku, teda já je tam aspoň mam
Datum: 14. března 2007 15:23
Je tam taky maly sroubek a drzi na takom vycnelku na spodku plavakovej komory.Je dlhy asi 0,5cm.
Datum: 14. března 2007 15:19
 Cus,mám pročištěnou nádž,kohoutek,sítko,karburátor,vzduchový filtr,zkoušel sem zvedat a snižovat jehlu,vyměnil sem i svíčku ale pořád mi to nějak vynechává ze začátku potom to už jede líp,ale i tak to někdy vynechává neví někdo čím to bude??? Díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 22:20
kondik je takovej malej valecek v zapalovani,ale myslim ze tvuj problem je ten ze mas rozladenej prestih
Datum: 13. března 2007 22:20
Jméno: tomáš
IP: uživatel590
kondenzátor
Datum: 13. března 2007 14:14
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
???????
Datum: 13. března 2007 13:19
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
jeste dotaz co je to kondik
Datum: 13. března 2007 13:18
Vadny kondik alebo inducka.
Datum: 13. března 2007 13:01
Jméno: RealB
IP: uživatel31
To je jednoduchy seridte si odtrh kladivka a problem je pryc.
Datum: 13. března 2007 11:03
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
Ja mam uplne to samy!!!
Datum: 13. března 2007 8:23
no já mám neco podobnýho skus seřídit zapalování nebo zvíšit hladinu benzínu jinak nevim...
Datum: 12. března 2007 22:50
 cau draci prosim vas poradil by mi nekdo s tim ze mam vsechno cisty jak nadrz tak hadicky i karburator a stejne se mi to pricpava! poradte mi prosim dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 12:57
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
no ja totiz ten pridavnej filtr mam ale i kdyz jsem ho daval novej tak se mi to dere!
Datum: 13. března 2007 12:57
Jméno: RealB
IP: uživatel31
kup si za 20Kč přídavnej filtr na hadičku od nádrže a máš po problému. Teda jestli se ti to přicpává, může se ti to třeba dusit nebo vynechávat a to je vo uplně něčem jiným.
Datum: 13. března 2007 11:09
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
no to jo ale ja uz tam mam 2 nadrž a stejne to cuka ale jeste to zkusim procistit!
Datum: 13. března 2007 8:38
Jméno: Garcia
IP: uživatel610
Si si isty ze mas nadrz 100 cistu ? ... ja som si tiez myslel a ked mi to predvcerom prestalo ist tak som potom zistil ze nardz zadzubana jak fras ... sitko ciste, karbec cisty ale nadrz ... hmm !!!
Datum: 12. března 2007 16:56
no a co filtr benzínu a víš jistě že je nádrž pervektně čistá?
Datum: 12. března 2007 15:41
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Co kanystr odkud ho leješ
Datum: 12. března 2007 15:14
A co benzin?
Datum: 12. března 2007 13:22
 Ahoj kluci mam fichtla a sekal se mi plyn tak jsem vymenil plynovy lanko a uz to moc nedela ale nekdy se to sekne a nevim cim to je ja si myslim ze to je soupe a co si myslite vy????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2007 19:39
Jméno: Garcia
IP: uživatel597
zipoman ma pravdu ... nemas niekde ohnute lanko stacilo by len tie stetinky co su na lanku a uz mas zadrhnute lanko v bowdenu ... a si v ...
Datum: 09. března 2007 19:39
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
A nemáš to lanko někde přeškrcený nebo ohnutý??
Datum: 09. března 2007 18:12
 ¨Zdar už sem zjistil čim to je že mi netáhne motor.Když pořádně vyfouknu trysky tak jede jako drak a za chvíli se zanesou.Jak vyčistim nádrž.Nemůžou se mi ty sračky dostat do motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2007 22:23
Jméno: mára
IP: uživatel368
kup si palivovej filtr
Datum: 09. března 2007 22:23
http://wiku.ic.cz/navody/nadrz_cisteni.htm
Datum: 09. března 2007 14:21
no nevim ale vyčistit nádřž to je jednoduchý podle toho co v ní máš já sem do ní nasipal šterk prochrastil potom vysipal pořádně vypláchnul vodou a potom benzínem to stačí ta necelej litr zatim čus
Datum: 09. března 2007 14:19
 Čaute kluci chtěl jsem se zeptat jestli nebudete vědět co je s fichtlem když na jedničku jede normálně a když hodím dvojiku tak tak pomalu vcípa deto vklidu jen z kopce,podle mě to je karbec co si myslíte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2007 12:20
Troubo dej to do servisu když to neumíš.
Datum: 20. dubna 2007 12:20
Jméno: agregatos
IP: uživatel696
Datum: 31. března 2007 23:30
Čaute já mam stejný problém jako Rychlík. Jednička v poho a ostatní jen z kopce. Jinak motor je po GO. a zkoušel jsem kromě čištění karburátoru, jiný indukčky a zapalovací cívky snad všechno.. :o((
Datum: 20. března 2007 7:34
Mě to ďála stará spojka
Datum: 11. března 2007 16:18
ne motor jsem nerozdělával.
Datum: 10. března 2007 21:00
Netusim jak je to mozen,ale mne to robila vadna indukcna cievka.
Datum: 08. března 2007 22:19
nedavno?
Datum: 07. března 2007 21:14
nerozdelaval si motor?
Datum: 07. března 2007 21:06
 Zdar lidi, když jedu na fichtlu tak jsou otáčky v poho, ale když zastavim tak normálně spadnou na volnoběh ale za okamžik samy od sebe postupně se zvyšujou a držej se- za boha nemohu přijít co s tim je
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2007 20:18
anebo ti to tahne falesnej luft
Datum: 07. června 2007 20:18
Je dost možný,že máš nějaký smítko v trisce a to ti přivírá přívod vzduchu,motor si pak nasaje víc benzínu a je to jako sytič u starejch škodovek...ale může to bejt i jiná blbost.
Datum: 05. března 2007 21:17
možná máš roztřepené lanko plynu nebo se ti seká šoupák v karbecu.
Datum: 05. března 2007 10:29
možná máš roztřepené lanko plynu nebo se ti seká šoupák v karbecu.
Datum: 05. března 2007 10:29
Jméno: mihlik
IP: uživatel84
 cau chlappi chu se zeptat na kolik litru benalu je nadrz z 21 asi.A kolik asi zere 05 na 100 km s vybrusem dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2007 0:32
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
A kolik teda žere samotnej výbrus???
Datum: 28. února 2007 0:32
Ja mam 21 a nádrž je na 5L
Datum: 27. února 2007 21:16
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
hele ja mam takovy tuseni ze to ma na 5 litru ale zda se mi ze sem tam nalil jeste o pul litru vic
Datum: 27. února 2007 20:13
nadrz z 21 ma 4litre a 05 s vybrusom zere asi 3-4litre
Datum: 27. února 2007 18:19
 Cus nechce me to vubec jet jen kdyz sundam manzetu sani z karburatoru potrebuje to nejak hodne vzduchu ale filtr je dobrej , zda se mi jako by tam teklo nejak hodne benzinu . Co s tim ????? PREDEM DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2007 18:29
A podla ceho vis,ze ten filter je ok?Je novy?Nemas tu manzetu prilis ohnutu a brani tomu,aby to salo viac vzduchu?
Datum: 27. února 2007 18:29
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
Tak měl by byt čistej karbec.Zešteluje hladinu v polovákovce,a dej si na jehle ten plíšek o zářez víš a mělo by to fakat..
Datum: 26. února 2007 19:22
Jméno: pedro
IP: uživatel345
 Zdar draci chcise zeptat nechhal semsi vibrousit valec az na promer 40cm a ted to zajizdim a zdasemi ze tam de malo benzínu tak jestli neni potreba zvacit trisky nebo neco jiního poradte dík za otpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2007 17:59
Cus totka sem mel podobnej problem vubec me to nejelo a nejak me z karburatora tekl benzin , pak sem zjistil ze me to malo saje tak sem z karburatoru oddelal manzetu sani a uz to bylo ok, tet akorat musi koupit novy filtr a ponastavovat jehlu v karburatoru. Kdyztak se skus podivat jesi to neni tim filtrem.
Datum: 26. února 2007 17:59
A z coho sudis,ze tam tece malo benzinu?Nejak sa to prejavuje?
Datum: 26. února 2007 16:14
Jméno: jira
IP: uživatel483
 Mam takovej problem:Mam dirku v karburátoru v plovákoví části,poradte mi pls čim ji mam zadelat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2007 8:04
Jméno: jirka
IP: uživatel654
já NEmámdirku v polováku ale v tý komoře gde ten plovák je.
Datum: 19. března 2007 8:04
vole si kup novej plovák ne neš si to nějak zapatlávat stejnak ti to dlouho nevydrží
Datum: 02. března 2007 8:43
Jméno: Jura
IP: uživatel551
ZAVAŘ TO NE
Datum: 27. února 2007 15:56
Jméno: vesnican
IP: uživatel470
jenze ten tam dlouho nevydrzi rozklada se benzinem ale nevim jak to je s poulinem
Datum: 26. února 2007 21:32
Jméno: sesa
IP: uživatel476
no kdyz uz zvejkacka,,,rak radsi cerveny silikon na motory,,,,to je panecku lepidlo
Datum: 26. února 2007 8:29
;žvejka dobra zadelovačka
Datum: 26. února 2007 6:49
Jméno: čůrák
IP: uživatel509
dej si tam žvejkačku vole
Datum: 25. února 2007 21:17
Jméno: iša
IP: uživatel286
nebo zo zkus zapájet
Datum: 25. února 2007 20:00
Měď - zaletovat
Datum: 25. února 2007 19:58
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
 Zdarec nevíte někdo co mam dělat když mam na nádrži od mustnga strhlej závit a novej tam nejde??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2007 20:02
tak si vem zavitnik a udělej tam novej zavit
Datum: 17. března 2007 20:02
Jméno: Black Sabbath
IP: uživatel122
Navařit nové...  Ne, to bych opravdu nedoporučoval. Asi nezbývá nic jinýho, než nová nádrž.
Datum: 22. února 2007 16:13
Jméno: Jirka
IP: uživatel483
 ahoj lidi nevíte někdo jestli je lepší do fichtla benzín s větším nebo s menším oktanovím číslem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2007 22:41
Ja do chrchla lil i naftu a i olej, který použiváme na mazaní forem v prací jede to na všechno.Ale pokuď chceš závodit lepší je benzín s vyším oktanovým číslem...
Datum: 05. března 2007 22:41
na jedný stránce sem se dočet že s vyším to poddá větší výkon,nevím no ja osobně tankuju special91
Datum: 02. března 2007 9:24
OMV Super 100 a nikdy me nezradil
Datum: 25. února 2007 1:19
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
Moje řeč, ikdyž je podle mě nejlepší tam lejt 91speciál
Datum: 23. února 2007 11:25
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Majo má pravdu.
Datum: 23. února 2007 1:54
Niekto vravi,ze hej a niekto,ze ne.Ja vravim,ze je to jedno.Fichtl jede rovnako na 91 aj na 100.Vravim z vlastnych skusenosti.
Datum: 22. února 2007 14:55
Jméno: Black Sabbath
IP: uživatel122
 Nemáte někdo zkušenosti se zlepšujícími přísadami do paliva a jejich účinku na Jawu 50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2007 18:26
Jméno: Kunka
IP: uživatel363
Zbytečnost a vyhazování peněz, je to pořád jenom 50tka a jenom timhle výkon nezvedneš...
Datum: 22. února 2007 18:26
Jméno: polec ondrej
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel534
 cau prosim te co mam dat na upravenyho pincka za karbec
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2007 21:32
Jméno: boro
IP: uživatel625
Ja som tam dal ze CZ 150 ma vecsi difuzor a komplet som upravil hrdlo -kratsie s nesim ohybom a vylestene az sa leskne.
Datum: 16. března 2007 21:32
Draku zkus tam dát bing
Datum: 21. února 2007 7:46
 čus, hele asi to sem nepatří, ale neměl byste někdo na prodej nádrž na mustanga???Já ju mám celou zrezivělou a furt mi to zasírá filtry...Tak mi kdyžtak napište na mejl, kdybyste někdo o nějaký nádrži(čistší)věděli. Dík Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2007 1:24
to je jednoduchý nasip do toho šterk pořádně prochrasti pak vysip pořádně propláchni vodou necj vyschnout a pak trochu propláchni benzínem funguje to perfektně
Datum: 23. února 2007 1:24
Tak jí zkus odrezit...
Datum: 20. února 2007 18:00
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
 Zdar chaláni!, hele potřeboval bych prosím poradit. Jak připevním odkapávací misku pod karburátor?? Mam Jawu 21. Potřebuju to vědět aby mi pořád nekapal benzín na válec. Ta odkapávací miska se připevní pomocí nějakého šroubu či co?????? Díkes a fíkům zdar!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2007 19:17
Jméno: vafek
IP: uživatel532
dej tam 6 ššroub ze spoda máš díru na něj
Datum: 20. února 2007 19:17
Normalne vem nakej sroub a prisroubuj to tam..
Datum: 19. února 2007 19:23
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
je tam 5 sroub
Datum: 19. února 2007 13:40
 Sháním odkapovou misku pod karburátor na JAWA 550 PAŘEZ, je trochu jiná než na 20,21, DÍKY!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2007 14:24
Dam za ni i dvě stovky i za starší ale musí to být ta správna na 550 PAŘEZA! Jestli bude tak se ozvi na tel 739 593 370 a domluvíme se DÍKY!
Datum: 15. února 2007 14:24
čus draku my tady v okoli mame prodejnu tak se tam můžu zeptat... a kolik bys za ni dal?? ale musíš počítat i s poštovným a to by mohlo bejt 68,- tak pokud máš zajem tak napiš... ja ji na mustanga kupoval za 80,-
Datum: 14. února 2007 22:44
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
 Zdar chaláni!! Hele, potřeboval bych poradit. Už nevim jak dál. Moje Jawa 21 mi pořád nechce běžet na volnoběh. Když to nastartuju musim přidávat plyn jinak mi to chcípne. Předem dík a hodně najetých km bez nehod!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2007 19:26
Nebo mas v prdeli šoupátko
Datum: 17. března 2007 19:26
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
Ne to vážně nejsem, a jak si na to přišel??????
Datum: 12. února 2007 20:23
Jméno: Hux
IP: uživatel270
Stoupa nejses nahodou z Jablonce nad Nisou?
Datum: 12. února 2007 19:35
Jméno: OVERdriver
IP: uživatel43
To mi dělal vostrostoj taky.
1) Při vypnutym motoru otoč plynem na max (abys nezničil šoupátko) a zašroubuj prostřední šroubek (šroub volnoběhu) s pružinou co nejvíc dovnitř a nastartuj J21. Pokud chytne vysoký otáčky, tak ten šroubek zase vyšroubuj tak aby to nechcípalo ale zas nemělo moc vysoký otáčky (žralo by to), pokud i tak nebude držet, tak:
2) Odšroubuj víčko karburátoru a na šoupátku bude v místě, kde je šroub volnoběhu, vykrojená díra (já jí tam měl). Jsou 2 řešení:
1. sehnat nový šoupátko a řídit se 1), jak jsem udělal já. Nebo:
2. Navrtat do díry malou díru a zašroubovat tam vhodný šroub, který to bude držet navěky (až se to zas podělá, tak to tak udělám).
Datum: 11. února 2007 23:01
Jméno: penál
IP: uživatel397
nebo máš ucpanej karbec a sítko...
Datum: 11. února 2007 21:50
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
našteluj to volnoběhem, je mezi tryskama pokud to zašroubuješ zvednes šoupátko a tim i otáčky
Datum: 11. února 2007 21:35
|



|