Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: majk
IP: uživatel464
 Cavte nevite kde by se dal zehnat karbec bing 21?? diki za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2007 20:59
Jméno: sesa
IP: uživatel476
draku,,ja ho budu mit ale bude funglac a bude stat 1800, coz je cena 3 fichtlu
Datum: 06. února 2007 20:59
Jméno: majk
IP: uživatel464
 cavte kluci jak prosim Vas zvjetsim hlavni trysku aby to trochu lepsi jelo. diki za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2007 19:20
Jméno: Dawid
IP: uživatel247
originál tryska je 0,68 mm já sem to provrtal vrtákem 0,8 a jede to možná o malinko líp
ale žádnej zázrak,hlavně to nevrtej moc velkym vrtákem bude se to hltit a vůbec to nepojede
Datum: 08. února 2007 19:20
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
vem dvojku vrtak a pojede to tako svina i bez uprav  ))
Datum: 06. února 2007 23:18
Pokym nemas upraveny valec,tak ti to pomoze prd.Akurat to bude zrat jak svina.
Datum: 06. února 2007 16:28
 chcel by som sa spytat,ze ako sa odkarbonovava vyfuk a zvod...pocul som ze sa tam ma naliat petrolej a zapalit..ci ako to je..
diiky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2007 15:46
Jedna moznost je do rozobrateho tlmica naliat ten petrolej alebo benzin a niekde na volnom priestranstve to zapalit,ale opatrne.A potom ten karbon vyškrabat.A vnutornosti hodit do ohna.Ked mas tlmic este s chromom,tak by som to radsej len vyskrabal alebo opatrne vypalil,lebo si ho mozes pri vypalovani lahko znicit.
Datum: 05. února 2007 15:46
 Seso porad me me porad od kamasi tece benal pod kola ale z karbecu to neni v plovaku diru nemam diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2007 21:18
f
Datum: 02. února 2007 21:18
Mne to kvapkalo od palivoveho filtra.Bol trocha nalomeny a kvapkal,ked som nezavrel kohut.Ked ti to kvapka aj pri zavretom kohutku,tak je to kohutik.
Datum: 02. února 2007 7:58
Jméno: sesa
IP: uživatel456
presne jak rika wiku,,benzin ti stejka po hadicce a pak kape
Datum: 01. února 2007 23:07
Jméno: wiku
IP: uživatel298
netěsnící kohoutek? Děravá hadička?
Datum: 01. února 2007 22:32
 Výměna sítka v palivovém kohoutku -- Prosím odborníky a draky o vysvětlení, jak můžu lehce vyměnit staré sítko za nové v palivovém kohoutku - současné sítko je přidělané napevno.
Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2007 22:20
Zkus to sikovkama, já jsem si s tím tak dlouho hrál až to povolilo.
Datum: 01. února 2007 22:20
Jméno: sesa
IP: uživatel383
to je spatne,, pac to co jse prodava je určen na novej model kohoutku,,ten se liší od starého tim, že novej model má zavit na přichycení sítka. pokud má kohoutek přiletované sítko, tak to znamená: buď ho vyměnit za novější model kohoutku a nebo zas naletovat nové pletivo
Datum: 30. ledna 2007 18:33
 Zdar jak svina!! Nevite kde se da sehnat po netu jazyckovy ventil na 350/634?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2007 15:10
Klapku není problém sehnat třeba v obchodech s ND na skůtry, nebo jako náhradní díl z motorkosových ČZ, jen bych se bál o její průtočnost. http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 13. ledna 2007 15:10
Jméno: MÁRA
IP: uživatel368
 CUS LIDI CHTEL BYCH SE ZEPTAT KDYŽ MI FICHTL DOST VYNECHÁVÁ A NA TROJKU SKORO NEJEDE MUŽE TO BÝT PLOVÁKEM??MÁM HO DOST ZMÁČKLEJ A ZDEFORMOVANEJ.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2007 10:40
Jméno: jirks
IP: uživatel483
Meto taky dělalo u mustanga a tak jsem zkušel různý varianty nakonec jsem přišen nato že to byla jenom posraná svíčka
Datum: 08. února 2007 10:40
Ak mas dobru hladinu v karbeci a ten plovak neni deravy,tak to nemoze nic robit.Ja ho mam tiez cely pokriveny a jazdi to normal.
Datum: 08. ledna 2007 14:58
čau...jawa nejčastěji vynechává když má někde povolenej kontakt nebo zlomenej kabel...na trojku nejede kdýž má už moc najeto a válec potřebuje výbrus...dírka v plováku způsobí je tečení benzínu z plovákové komory na zem...ponoř plovák do umyvadla s vodou...jestli z něj půjdou bublinky tak dírku zapájej cínem...at ti to jezdí...čáááu...
Datum: 07. ledna 2007 22:54
 potřeboval bych karbec na 21.Vysočina.Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2007 16:06
NEMÁM
Datum: 05. ledna 2007 16:06
Jméno: driver
IP: uživatel43
 Může se něco zničit, když mi fichtl střelí do výfuku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 16:57
nic to neudělá ale sprav to
Datum: 06. ledna 2007 16:57
Sice mu to nic neudělá, ale vůbec to nepojede, takže si ten zvukovej efekt můžeš udělat akorát doma na dvoře.........
Datum: 06. ledna 2007 12:03
Nemalo by mu to nic urobit.
Datum: 05. ledna 2007 14:33
Jméno: driver
IP: uživatel43
Ono to nedělá, jen jsem se ptal, když bych někdy chtěl zvukový efekt, tak jestli by to motoru něco udělalo. Dík za rady, kdyš to bude dělat samo, tak dám větší předstih.
Datum: 05. ledna 2007 2:14
zdar draku, nic se tomu nestane.. já měl taky hnuty předstih ale tak že mě to pozdě zapalovao směs a mě sem za vejfukem asi 15cm dlouhý plamínky...
Datum: 04. ledna 2007 22:41
Presne tak.Mas zly predstih.Inac by sa tomu nemalo nic stat.Mne to raz strelilo a akurat som nemal koncovku vyfuku,tak mi ta rana vyrazila s tlmica vnutornosti.
Datum: 04. ledna 2007 16:23
Jméno: sesa
IP: uživatel326
draku to ne,, u fichtla to je v popisu prace,,,neboj se ale vetsinou je to spatnej prestich
Datum: 04. ledna 2007 13:56
 ahoj. nevíte, proč se hejbe šoupátko v karbecu, když na mustangu otačim řidítkama? bovden je novej a volně dane, nikde to nedrhne, ale nedaří se mi to seštelovat, aby se to eliminovalo. při otočení řidítek doleva to chcípá, doprava to de desně do otáček. a za studena běží pěkně a po zahřátí nedrží volnoběh a chcípá. tak stejně za studena jde našlápnout, zatímco za tepla se da jen roztlačit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 17:04
bovden je možná krátkej
Datum: 06. ledna 2007 17:04
Skusaj.To je najlepsi sposob.Inac moj Mustang to nerobi.Mam tam nove lanko a je dlhsie.Takze ked otocim plynom,tak to nezabera hned.
Datum: 05. ledna 2007 20:36
no, ja si řikam, že to neni normální, ikdyž tata mi taky řikal, ze jeho starej mustang to taky asi dělával. no budu zkoušet dál...
Datum: 05. ledna 2007 18:00
Súhlasím s pařezom.To normálni fichtl nerobi.
Datum: 05. ledna 2007 14:34
ahoj draci já se omlouvám,že oponuji ale normální to prostě NENÍ!!! Těch fichtlů jsem udělal mraky a musí tam být nějaká chyba.Byl bych rád kdyby zareagoval SESA jaký na to má názor on, taky už nějakého toho fichtla viděl.
Datum: 05. ledna 2007 10:05
Jméno: mara
IP: uživatel252
to se mi taky fichtl dela fogi rikal je to uplne normalni a ze to delal z kdyz to bylo novy
Datum: 04. ledna 2007 14:19
bude to v něčem jiném,když už pominu,že je to blbost tak doleva by mělo,třeba při kratším lanku,dojít k našponování lanka tzn. k zdvižení šoupěte a přidání plynu a ne naopak
Datum: 03. ledna 2007 19:55
no, ale je to tak. pružina tam je. nevim čim to je...
Datum: 03. ledna 2007 17:28
šoupátko se nemůže hnout,nezapoměl jsi tam dát pružinu? Jinak je to kravina aby na to mělo vliv otočení řidítky.
Datum: 03. ledna 2007 14:52
Jméno: diplomat
IP: uživatel380
 aka ma byt vysoka hladina v karboratore na fichtli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2007 21:04
Jméno: wiku
IP: uživatel298
Taková aby když šroubováčkem ponoříš plovák tak hladina byla na vrcholu plováku.
Datum: 02. ledna 2007 21:04
Jméno: Voytex
IP: uživatel256
 Ahoj draci, reknete mi prosim nekdo jestli je normalni, ze mam posledni 2-3 cm manzety vzduchoveho filtru zevnitr potrisnene benzinem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2006 16:47
Jméno: voytex
IP: uživatel256
2Wiku: To je sice mozny, ale ja to chci stejne zkusit, treba pak jen potvrdim tva slova.
Datum: 11. listopadu 2006 16:47
ser nato!!!!!!!!!!!! ja mam doma na pohled šrot ale jezdí jak steklej je to fík moc se stim neser!!!!!!!
Datum: 11. listopadu 2006 14:52
nechci ti do toho nějak kecat,ale několik lidí mi říkalo že to zapalování jim nijak nepomohlo že to jezdilo stejně.
Datum: 11. listopadu 2006 14:25
Kluci, diky moc za rady ! Uklidnili jste mne, ted to necham byt, ventil udelam az po tyristorovym zapalovani, na ktere snad dojde o vanocich.
Datum: 10. listopadu 2006 23:00
Datum: 10. listopadu 2006 10:27
Jde to omezit tim že dáš mezi kolénko a válec jednosměrnej ventil kterej by sis musel udělat. Na nějakých stránkách je popsaná výroba.
Datum: 10. listopadu 2006 6:48
Je to úplně normální že to plive, když se podiváš jak pracuje dvoutaktní motor bez klapky v sání tak ti to bude jadný, taky se dostane část čerstvý směsi do vejfuku a mnoho dalších jevů charakteristických pro dvoutakt
Datum: 09. listopadu 2006 20:45
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
je to úplně normální.Fichtl prostě trošku plive benzín ven no.Já tam neměl tu manžetu a ten plech byl ze vnitř celej od benálu.
Datum: 09. listopadu 2006 18:02
Ja mam manzetu tiez od benzinu.
Datum: 09. listopadu 2006 17:10
Jméno: drak
IP: uživatel248
 zdar draci mam dotaz nevíte někdo čim by to mohlo být když muj mustang jede v poho ale když je čerstvě studenej tak nejde našlápnout, jakmile roztlačim motor chytne pak chcípnu a všechno je ok ale newim co s tim prosim poradte někdo díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2006 20:53
a co takhle zkusit když je studenej tak ho prošlápnout 3x s vypnutým zapalováním a pak šlápnout s zapnutým.A na začátku jetště nacupovat. Musí to chytit
Datum: 06. listopadu 2006 20:53
 Cau draci,mel jsem nehodu a rozbil jsem predni svetlomet,ale total nemate nekdo na prodej?Jo zapomel jsem napsat ze je to na Pionyra.Nemuzu ho nikde sehnat prosim prosim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2006 12:51
Jméno: lukas-crosař
IP: uživatel308
já to mám celý
Datum: 03. prosince 2006 12:51
No stačilo by sklo,ale kdy byl cely tak bych byl radsi ja uz mam tu parabolu spatnou je dost oloupana.
Datum: 23. října 2006 10:17
a co presne potrebujes jenom kryt nebo jeste neco jineho
Datum: 21. října 2006 9:27
a co presne potrebujes jenom kryt nebo jeste neco jineho
Datum: 21. října 2006 9:27
 zdar chlapi mam problem z jawou 250-353 mam tam karbec z jawy 350 ,2926 SBD-17b ihla je na prvom zareze z vrchu , tesnenie nove ,a motor je stale zachlastany,ked ho nakopnem tak chvilu ide normalne par razy pridam a motor zacne mat tazky chod zacne strasne dymit z vyfuku zacne prskat nespaleny benzin a steka aj po vyfukovych kolenach.prosim poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2008 0:48
Jméno: masta
IP: uživatel1682
zkus spustit jehlu jestli ju mas na 1 zarezu ze spodu nebo ti pak netesni jehla plovakove komory tim se to treba chlasta
Datum: 19. ledna 2008 0:48
Jméno: pepo
IP: uživatel25
to bude asi vyskoceny plavak s uzatvaracieho otvoru
Datum: 16. října 2006 17:02
 Zdar draci pořřeboval bych poradit muj fichtl když je studenej tak nechytá a když roztalčuju tak chytne ale motor de jen ve vyskokých otáčkách jakmile se to dostane níž tak to chcípne prosim nevíte co stim ??? jo a nejde nakopávat pls poradte někdo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2006 21:22
Jméno: Roman
IP: uživatel26
Me to taky dela, aspon je prdel pri roztlacovani  . Az se motor zahreje tak to vali v poho. a na volnobeh uz nezhasne.
Datum: 16. října 2006 21:22
Jméno: Roman
IP: uživatel26
Me to taky dela, aspon je prdel pri roztlacovani  . Az se motor zahreje tak to vali v poho. a na volnobeh uz nezhasne.
Datum: 16. října 2006 21:20
Tak,tak.Je to falosny vzduch.Mne to robil netesny karburator.Dotiahol som poriadne tie sruby,co ho drzia na hlave a mal som po problemoch.
Datum: 16. října 2006 15:05
Nevím to jistě, ale asi ti to někde saje falešnej vzduch (nětěsnost karburátoru) nebo špatně nastavenej volnoběh.
Datum: 16. října 2006 14:35
 Mam taky problem mam Jawa50 typ 20 Pionier.problem je takyto :Ked zaradím 1 začnem sa rozbiehat ako nahle to dovrši 30km/h tak to začne trhat štýlom akoby nedochdzalo palivo tak sa to začne tusit a vtú chvilu zase akoby to palivo už dorazilo čiže mam to trhá dopredu dozadu tk preradím do 2 ne nej to vystreli jak raketa na nejakych 50km/h tak Preradím do 3 a tam to začne úplne stráca? víkon. čím to môže by?? Další problem je že ked pridávam iba štvr? plinu tak kolíšu otáčky a konáhle dám naplno plyn tak sa začne dusit a začne mat taký tlmený zvuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2007 10:48
Jméno: jirks
IP: uživatel483
nebo je taky mozne ze to dela svicka nebo trysky uz se mito taky stalo
Datum: 08. února 2007 10:48
Jméno: konyk3
IP: uživatel29
lidi ono to fkticky pomohlo dotiahol som všetky šrobiky na prirubach pri karbeci a ten pinčes tahá jak blbej dokonca vitiahol až70tku no ja som kukal jak puk
Datum: 16. října 2006 18:04
Jméno: konyk3
IP: uživatel29
Ano pri tom kloienku som si vsimol ze to je akési mokré a výfuk je vypálený bohužial aj chróm (predchozí majitel sa činil)oki skusim dotiahnut tie príruby na karbeci a kloienku a v nedelu dam vediet ako to dopadlo dopredu dakujem za rady
Datum: 11. října 2006 13:30
Alebo este ked ti to dusi na plny plyn,tak mas mozno velmi zakarbonovany vyfuk.Treba rozobrat tlmic a vypalit.Ale pozor na chrom!!!
Datum: 09. října 2006 20:48
Jméno: vstolba
IP: uživatel39
Taky mam takovy picit ze ti to nekde prisava falesny vzduch..... bud upevneni karburatoru, nebo gufero pod magnetem, nebo tesneni pod valcem a v nejhorsim pripade mezi karterama
Datum: 09. října 2006 17:57
Mne robilo to same slabo dotiahnute kolienko karburatora.Špekuloval som nad tym pol dna az som si vsimol,ze mi to trocha podfukuje.Pritiahol som poriadne šrubky čo držia to kolienko a bolo po problemoch.
Datum: 09. října 2006 15:18
 Ahoj dotaz pro všechny,ale hlavně pro SESU. Prosím tě dělal jsem karburaci na 555ku,ale někam mi zapadla jehla pro zavírání paliva.Nevíš jestli je totožná s pionýrem 20,21???? Tam tu nemohu za boha najít. Jde hlavně o délku. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2007 22:35
Jméno: skyline
IP: uživatel836
ja mam na 555 jehlu z mustanga a jede to uplne v poho
Datum: 08. července 2007 22:35
draku ani nahodou,,, babeta ji ma trosku vetsi a silnejsi ale po kratke upave smirglem,,,je gut,,,mam jednu skladem
Datum: 01. října 2006 21:09
Jméno: šulis
IP: uživatel32
jehla z 555ky a jehla z 20 nebo 21 nejsou ani nahodou stejny!!!
Datum: 01. října 2006 20:47
Jméno: šulis
IP: uživatel32
jehla z 555ky a jehla z 20 nebo 21 nejsou ani nahodou stejny!!!
Datum: 01. října 2006 20:47
 Než začneš ohejbat ten plíšek,tak nejdřív koukni,jestli ti jen nezůstal viset plovák,nebo jestli není děravý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2006 20:12
tohle má být odpověď pro dotaz na 449, zase jsem to dal vedle. Mě ten počítač snad zničí
Datum: 01. října 2006 20:12
 zdar draci, co mam delat kdyz mi pres vrch karburatoru porad proteka benzin???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 19:56
Jméno: ddd
IP: uživatel1337
to je plovakem je seklej a nebo ho tam vubec nemas
Datum: 08. října 2007 19:56
A keď nepomôže našteľova? hladinu,tak treba vymeni? ihlový ventil.Ten,čo púš?a do karburátora benzín.
Datum: 01. října 2006 20:26
Zdarec, tak to budeš muset naštelovat hladinu.tim plíškem co je u toho víčka. Ale s citem .
Datum: 01. října 2006 16:23
|



|