slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  215  216  217  218  219  220  221  222  223  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: majk      IP: uživatel464    
Cavte nevite kde by se dal zehnat karbec bing 21?? diki za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2007 20:59
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel476    
draku,,ja ho budu mit ale bude funglac a bude stat 1800, coz je cena 3 fichtlu
 
 
Datum: 06. února 2007 20:59
 
 
 
 
Jméno: majk      IP: uživatel464    
cavte kluci jak prosim Vas zvjetsim hlavni trysku aby to trochu lepsi jelo. diki za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2007 19:20
 
 
 
 
Jméno: Dawid      IP: uživatel247    
originál tryska je 0,68 mm já sem to provrtal vrtákem 0,8 a jede to možná o malinko líp ale žádnej zázrak,hlavně to nevrtej moc velkym vrtákem bude se to hltit a vůbec to nepojede
 
 
Datum: 08. února 2007 19:20
 
 
 
 
Jméno: ZdenyRider      IP: uživatel22    
vem dvojku vrtak a pojede to tako svina i bez uprav :-)))
 
 
Datum: 06. února 2007 23:18
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Pokym nemas upraveny valec,tak ti to pomoze prd.Akurat to bude zrat jak svina.
 
 
Datum: 06. února 2007 16:28
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel472    
chcel by som sa spytat,ze ako sa odkarbonovava vyfuk a zvod...pocul som ze sa tam ma naliat petrolej a zapalit..ci ako to je.. diiky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2007 15:46
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Jedna moznost je do rozobrateho tlmica naliat ten petrolej alebo benzin a niekde na volnom priestranstve to zapalit,ale opatrne.A potom ten karbon vyškrabat.A vnutornosti hodit do ohna.Ked mas tlmic este s chromom,tak by som to radsej len vyskrabal alebo opatrne vypalil,lebo si ho mozes pri vypalovani lahko znicit.
 
 
Datum: 05. února 2007 15:46
 
 
 
 
Jméno: jarek      E-mail:      IP: uživatel455    
Seso porad me me porad od kamasi tece benal pod kola ale z karbecu to neni v plovaku diru nemam diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2007 21:18
 
 
 
 
Jméno: e      IP: uživatel279    
f
 
 
Datum: 02. února 2007 21:18
 
 
 
 
Jméno: majo_Slovensko      E-mail:      IP: uživatel76    
Mne to kvapkalo od palivoveho filtra.Bol trocha nalomeny a kvapkal,ked som nezavrel kohut.Ked ti to kvapka aj pri zavretom kohutku,tak je to kohutik.
 
 
Datum: 02. února 2007 7:58
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel456    
presne jak rika wiku,,benzin ti stejka po hadicce a pak kape
 
 
Datum: 01. února 2007 23:07
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel298    
netěsnící kohoutek? Děravá hadička?
 
 
Datum: 01. února 2007 22:32
 
 
 
 
Jméno: central      E-mail:      IP: uživatel451    
Výměna sítka v palivovém kohoutku -- Prosím odborníky a draky o vysvětlení, jak můžu lehce vyměnit staré sítko za nové v palivovém kohoutku - současné sítko je přidělané napevno. Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2007 22:20
 
 
 
 
Jméno: Ready      E-mail:      IP: uživatel290    
Zkus to sikovkama, já jsem si s tím tak dlouho hrál až to povolilo.
 
 
Datum: 01. února 2007 22:20
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel383    
to je spatne,, pac to co jse prodava je určen na novej model kohoutku,,ten se liší od starého tim, že novej model má zavit na přichycení sítka. pokud má kohoutek přiletované sítko, tak to znamená: buď ho vyměnit za novější model kohoutku a nebo zas naletovat nové pletivo
 
 
Datum: 30. ledna 2007 18:33
 
 
 
 
Jméno: Lados      E-mail:      IP: uživatel405    
Zdar jak svina!! Nevite kde se da sehnat po netu jazyckovy ventil na 350/634? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2007 15:10
 
 
 
 
Jméno: stejsky      E-mail:      IP: uživatel330    
Klapku není problém sehnat třeba v obchodech s ND na skůtry, nebo jako náhradní díl z motorkosových ČZ, jen bych se bál o její průtočnost. http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 13. ledna 2007 15:10
 
 
 
 
Jméno: MÁRA      IP: uživatel368    
CUS LIDI CHTEL BYCH SE ZEPTAT KDYŽ MI FICHTL DOST VYNECHÁVÁ A NA TROJKU SKORO NEJEDE MUŽE TO BÝT PLOVÁKEM??MÁM HO DOST ZMÁČKLEJ A ZDEFORMOVANEJ. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2007 10:40
 
 
 
 
Jméno: jirks      IP: uživatel483    
Meto taky dělalo u mustanga a tak jsem zkušel různý varianty nakonec jsem přišen nato že to byla jenom posraná svíčka
 
 
Datum: 08. února 2007 10:40
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ak mas dobru hladinu v karbeci a ten plovak neni deravy,tak to nemoze nic robit.Ja ho mam tiez cely pokriveny a jazdi to normal.
 
 
Datum: 08. ledna 2007 14:58
 
 
 
 
Jméno: penál      E-mail:      IP: uživatel397    
čau...jawa nejčastěji vynechává když má někde povolenej kontakt nebo zlomenej kabel...na trojku nejede kdýž má už moc najeto a válec potřebuje výbrus...dírka v plováku způsobí je tečení benzínu z plovákové komory na zem...ponoř plovák do umyvadla s vodou...jestli z něj půjdou bublinky tak dírku zapájej cínem...at ti to jezdí...čáááu...
 
 
Datum: 07. ledna 2007 22:54
 
 
 
 
Jméno: raptor      E-mail:      IP: uživatel296    
potřeboval bych karbec na 21.Vysočina.Dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2007 16:06
 
 
 
 
Jméno: dave      E-mail:      IP: uživatel389    
NEMÁM
 
 
Datum: 05. ledna 2007 16:06
 
 
 
 
Jméno: driver      IP: uživatel43    
Může se něco zničit, když mi fichtl střelí do výfuku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 16:57
 
 
 
 
Jméno: jelen      E-mail:      IP: uživatel392    
nic to neudělá ale sprav to
 
 
Datum: 06. ledna 2007 16:57
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Sice mu to nic neudělá, ale vůbec to nepojede, takže si ten zvukovej efekt můžeš udělat akorát doma na dvoře.........
 
 
Datum: 06. ledna 2007 12:03
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Nemalo by mu to nic urobit.
 
 
Datum: 05. ledna 2007 14:33
 
 
 
 
Jméno: driver      IP: uživatel43    
Ono to nedělá, jen jsem se ptal, když bych někdy chtěl zvukový efekt, tak jestli by to motoru něco udělalo. Dík za rady, kdyš to bude dělat samo, tak dám větší předstih.
 
 
Datum: 05. ledna 2007 2:14
 
 
 
 
Jméno: Driver      E-mail:      IP: uživatel306    
zdar draku, nic se tomu nestane.. já měl taky hnuty předstih ale tak že mě to pozdě zapalovao směs a mě sem za vejfukem asi 15cm dlouhý plamínky...
 
 
Datum: 04. ledna 2007 22:41
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Presne tak.Mas zly predstih.Inac by sa tomu nemalo nic stat.Mne to raz strelilo a akurat som nemal koncovku vyfuku,tak mi ta rana vyrazila s tlmica vnutornosti.
 
 
Datum: 04. ledna 2007 16:23
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel326    
draku to ne,, u fichtla to je v popisu prace,,,neboj se ale vetsinou je to spatnej prestich
 
 
Datum: 04. ledna 2007 13:56
 
 
 
 
Jméno: junior      E-mail:      IP: uživatel385    
ahoj. nevíte, proč se hejbe šoupátko v karbecu, když na mustangu otačim řidítkama? bovden je novej a volně dane, nikde to nedrhne, ale nedaří se mi to seštelovat, aby se to eliminovalo. při otočení řidítek doleva to chcípá, doprava to de desně do otáček. a za studena běží pěkně a po zahřátí nedrží volnoběh a chcípá. tak stejně za studena jde našlápnout, zatímco za tepla se da jen roztlačit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 17:04
 
 
 
 
Jméno: jelen      E-mail:      IP: uživatel392    
bovden je možná krátkej
 
 
Datum: 06. ledna 2007 17:04
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Skusaj.To je najlepsi sposob.Inac moj Mustang to nerobi.Mam tam nove lanko a je dlhsie.Takze ked otocim plynom,tak to nezabera hned.
 
 
Datum: 05. ledna 2007 20:36
 
 
 
 
Jméno: junior      E-mail:      IP: uživatel385    
no, ja si řikam, že to neni normální, ikdyž tata mi taky řikal, ze jeho starej mustang to taky asi dělával. no budu zkoušet dál...
 
 
Datum: 05. ledna 2007 18:00
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Súhlasím s pařezom.To normálni fichtl nerobi.
 
 
Datum: 05. ledna 2007 14:34
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
ahoj draci já se omlouvám,že oponuji ale normální to prostě NENÍ!!! Těch fichtlů jsem udělal mraky a musí tam být nějaká chyba.Byl bych rád kdyby zareagoval SESA jaký na to má názor on, taky už nějakého toho fichtla viděl.
 
 
Datum: 05. ledna 2007 10:05
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel252    
to se mi taky fichtl dela fogi rikal je to uplne normalni a ze to delal z kdyz to bylo novy
 
 
Datum: 04. ledna 2007 14:19
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
bude to v něčem jiném,když už pominu,že je to blbost tak doleva by mělo,třeba při kratším lanku,dojít k našponování lanka tzn. k zdvižení šoupěte a přidání plynu a ne naopak
 
 
Datum: 03. ledna 2007 19:55
 
 
 
 
Jméno: junior      E-mail:      IP: uživatel385    
no, ale je to tak. pružina tam je. nevim čim to je...
 
 
Datum: 03. ledna 2007 17:28
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
šoupátko se nemůže hnout,nezapoměl jsi tam dát pružinu? Jinak je to kravina aby na to mělo vliv otočení řidítky.
 
 
Datum: 03. ledna 2007 14:52
 
 
 
 
Jméno: diplomat      IP: uživatel380    
aka ma byt vysoka hladina v karboratore na fichtli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2007 21:04
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel298    
Taková aby když šroubováčkem ponoříš plovák tak hladina byla na vrcholu plováku.
 
 
Datum: 02. ledna 2007 21:04
 
 
 
 
Jméno: Voytex      IP: uživatel256    
Ahoj draci, reknete mi prosim nekdo jestli je normalni, ze mam posledni 2-3 cm manzety vzduchoveho filtru zevnitr potrisnene benzinem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2006 16:47
 
 
 
 
Jméno: voytex      IP: uživatel256    
2Wiku: To je sice mozny, ale ja to chci stejne zkusit, treba pak jen potvrdim tva slova.
 
 
Datum: 11. listopadu 2006 16:47
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel259    
ser nato!!!!!!!!!!!! ja mam doma na pohled šrot ale jezdí jak steklej je to fík moc se stim neser!!!!!!!
 
 
Datum: 11. listopadu 2006 14:52
 
 
 
 
Jméno: Wiku      E-mail:      IP: uživatel2    
nechci ti do toho nějak kecat,ale několik lidí mi říkalo že to zapalování jim nijak nepomohlo že to jezdilo stejně.
 
 
Datum: 11. listopadu 2006 14:25
 
 
 
 
Jméno: voytex      E-mail:      IP: uživatel256    
Kluci, diky moc za rady ! Uklidnili jste mne, ted to necham byt, ventil udelam az po tyristorovym zapalovani, na ktere snad dojde o vanocich.
 
 
Datum: 10. listopadu 2006 23:00
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Stranky su http://www.sweb.cz/firesnek/ Tu na tejto stranke je dolu odkaz na nu.
 
 
Datum: 10. listopadu 2006 10:27
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel27    
Jde to omezit tim že dáš mezi kolénko a válec jednosměrnej ventil kterej by sis musel udělat. Na nějakých stránkách je popsaná výroba.
 
 
Datum: 10. listopadu 2006 6:48
 
 
 
 
Jméno: vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Je to úplně normální že to plive, když se podiváš jak pracuje dvoutaktní motor bez klapky v sání tak ti to bude jadný, taky se dostane část čerstvý směsi do vejfuku a mnoho dalších jevů charakteristických pro dvoutakt
 
 
Datum: 09. listopadu 2006 20:45
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
je to úplně normální.Fichtl prostě trošku plive benzín ven no.Já tam neměl tu manžetu a ten plech byl ze vnitř celej od benálu.
 
 
Datum: 09. listopadu 2006 18:02
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Ja mam manzetu tiez od benzinu.
 
 
Datum: 09. listopadu 2006 17:10
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel248    
zdar draci mam dotaz nevíte někdo čim by to mohlo být když muj mustang jede v poho ale když je čerstvě studenej tak nejde našlápnout, jakmile roztlačim motor chytne pak chcípnu a všechno je ok ale newim co s tim prosim poradte někdo díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2006 20:53
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel2    
a co takhle zkusit když je studenej tak ho prošlápnout 3x s vypnutým zapalováním a pak šlápnout s zapnutým.A na začátku jetště nacupovat. Musí to chytit
 
 
Datum: 06. listopadu 2006 20:53
 
 
 
 
Jméno: opik2431 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cau draci,mel jsem nehodu a rozbil jsem predni svetlomet,ale total nemate nekdo na prodej?Jo zapomel jsem napsat ze je to na Pionyra.Nemuzu ho nikde sehnat prosim prosim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2006 12:51
 
 
 
 
Jméno: lukas-crosař      IP: uživatel308    
já to mám celý
 
 
Datum: 03. prosince 2006 12:51
 
 
 
 
Jméno: opik2431 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No stačilo by sklo,ale kdy byl cely tak bych byl radsi ja uz mam tu parabolu spatnou je dost oloupana.
 
 
Datum: 23. října 2006 10:17
 
 
 
 
Jméno: libor      E-mail:      IP: uživatel24    
a co presne potrebujes jenom kryt nebo jeste neco jineho
 
 
Datum: 21. října 2006 9:27
 
 
 
 
Jméno: libor      E-mail:      IP: uživatel24    
a co presne potrebujes jenom kryt nebo jeste neco jineho
 
 
Datum: 21. října 2006 9:27
 
 
 
 
Jméno: kubik      E-mail:      IP: uživatel1    
zdar chlapi mam problem z jawou 250-353 mam tam karbec z jawy 350 ,2926 SBD-17b ihla je na prvom zareze z vrchu , tesnenie nove ,a motor je stale zachlastany,ked ho nakopnem tak chvilu ide normalne par razy pridam a motor zacne mat tazky chod zacne strasne dymit z vyfuku zacne prskat nespaleny benzin a steka aj po vyfukovych kolenach.prosim poradte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2008 0:48
 
 
 
 
Jméno: masta      IP: uživatel1682    
zkus spustit jehlu jestli ju mas na 1 zarezu ze spodu nebo ti pak netesni jehla plovakove komory tim se to treba chlasta
 
 
Datum: 19. ledna 2008 0:48
 
 
 
 
Jméno: pepo      IP: uživatel25    
to bude asi vyskoceny plavak s uzatvaracieho otvoru
 
 
Datum: 16. října 2006 17:02
 
 
 
 
Jméno: radas      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci pořřeboval bych poradit muj fichtl když je studenej tak nechytá a když roztalčuju tak chytne ale motor de jen ve vyskokých otáčkách jakmile se to dostane níž tak to chcípne prosim nevíte co stim ??? jo a nejde nakopávat pls poradte někdo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2006 21:22
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel26    
Me to taky dela, aspon je prdel pri roztlacovani :-). Az se motor zahreje tak to vali v poho. a na volnobeh uz nezhasne.
 
 
Datum: 16. října 2006 21:22
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel26    
Me to taky dela, aspon je prdel pri roztlacovani :-). Az se motor zahreje tak to vali v poho. a na volnobeh uz nezhasne.
 
 
Datum: 16. října 2006 21:20
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak,tak.Je to falosny vzduch.Mne to robil netesny karburator.Dotiahol som poriadne tie sruby,co ho drzia na hlave a mal som po problemoch.
 
 
Datum: 16. října 2006 15:05
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevím to jistě, ale asi ti to někde saje falešnej vzduch (nětěsnost karburátoru) nebo špatně nastavenej volnoběh.
 
 
Datum: 16. října 2006 14:35
 
 
 
 
Jméno: konyk3      E-mail:      IP: uživatel1    
Mam taky problem mam Jawa50 typ 20 Pionier.problem je takyto :Ked zaradím 1 začnem sa rozbiehat ako nahle to dovrši 30km/h tak to začne trhat štýlom akoby nedochdzalo palivo tak sa to začne tusit a vtú chvilu zase akoby to palivo už dorazilo čiže mam to trhá dopredu dozadu tk preradím do 2 ne nej to vystreli jak raketa na nejakych 50km/h tak Preradím do 3 a tam to začne úplne stráca? víkon. čím to môže by?? Další problem je že ked pridávam iba štvr? plinu tak kolíšu otáčky a konáhle dám naplno plyn tak sa začne dusit a začne mat taký tlmený zvuk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2007 10:48
 
 
 
 
Jméno: jirks      IP: uživatel483    
nebo je taky mozne ze to dela svicka nebo trysky uz se mito taky stalo
 
 
Datum: 08. února 2007 10:48
 
 
 
 
Jméno: konyk3      IP: uživatel29    
lidi ono to fkticky pomohlo dotiahol som všetky šrobiky na prirubach pri karbeci a ten pinčes tahá jak blbej dokonca vitiahol až70tku no ja som kukal jak puk
 
 
Datum: 16. října 2006 18:04
 
 
 
 
Jméno: konyk3      IP: uživatel29    
Ano pri tom kloienku som si vsimol ze to je akési mokré a výfuk je vypálený bohužial aj chróm (predchozí majitel sa činil)oki skusim dotiahnut tie príruby na karbeci a kloienku a v nedelu dam vediet ako to dopadlo dopredu dakujem za rady
 
 
Datum: 11. října 2006 13:30
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Alebo este ked ti to dusi na plny plyn,tak mas mozno velmi zakarbonovany vyfuk.Treba rozobrat tlmic a vypalit.Ale pozor na chrom!!!
 
 
Datum: 09. října 2006 20:48
 
 
 
 
Jméno: vstolba      IP: uživatel39    
Taky mam takovy picit ze ti to nekde prisava falesny vzduch..... bud upevneni karburatoru, nebo gufero pod magnetem, nebo tesneni pod valcem a v nejhorsim pripade mezi karterama
 
 
Datum: 09. října 2006 17:57
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mne robilo to same slabo dotiahnute kolienko karburatora.Špekuloval som nad tym pol dna az som si vsimol,ze mi to trocha podfukuje.Pritiahol som poriadne šrubky čo držia to kolienko a bolo po problemoch.
 
 
Datum: 09. října 2006 15:18
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel1    
Ahoj dotaz pro všechny,ale hlavně pro SESU. Prosím tě dělal jsem karburaci na 555ku,ale někam mi zapadla jehla pro zavírání paliva.Nevíš jestli je totožná s pionýrem 20,21???? Tam tu nemohu za boha najít. Jde hlavně o délku. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: skyline      IP: uživatel836    
ja mam na 555 jehlu z mustanga a jede to uplne v poho
 
 
Datum: 08. července 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku ani nahodou,,, babeta ji ma trosku vetsi a silnejsi ale po kratke upave smirglem,,,je gut,,,mam jednu skladem
 
 
Datum: 01. října 2006 21:09
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel32    
jehla z 555ky a jehla z 20 nebo 21 nejsou ani nahodou stejny!!!
 
 
Datum: 01. října 2006 20:47
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel32    
jehla z 555ky a jehla z 20 nebo 21 nejsou ani nahodou stejny!!!
 
 
Datum: 01. října 2006 20:47
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel1    
Než začneš ohejbat ten plíšek,tak nejdřív koukni,jestli ti jen nezůstal viset plovák,nebo jestli není děravý. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2006 20:12
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
tohle má být odpověď pro dotaz na 449, zase jsem to dal vedle. Mě ten počítač snad zničí
 
 
Datum: 01. října 2006 20:12
 
 
 
 
Jméno: nm      IP: uživatel1    
zdar draci, co mam delat kdyz mi pres vrch karburatoru porad proteka benzin??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2007 19:56
 
 
 
 
Jméno: ddd      IP: uživatel1337    
to je plovakem je seklej a nebo ho tam vubec nemas
 
 
Datum: 08. října 2007 19:56
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A keď nepomôže našteľova? hladinu,tak treba vymeni? ihlový ventil.Ten,čo púš?a do karburátora benzín.
 
 
Datum: 01. října 2006 20:26
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, tak to budeš muset naštelovat hladinu.tim plíškem co je u toho víčka. Ale s citem .
 
 
Datum: 01. října 2006 16:23
 
<  215  216  217  218  219  220  221  222  223  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.06.2025 9:57:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu