Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel750
 Zdar lidi kolik se leje oleje do plny nadrže u fichtla???potreboval bych to vedet presne abych to tam porad nelil od voka..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2007 17:24
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
nemáš zač a neboj se že když tam kápneš toho oleje trochu víc, že se něco stane, teda pokud to samozřejmě nebude půl litru  leší tak akorát než to zadřít
Datum: 24. května 2007 17:24
Jméno: HOnza
IP: uživatel750
jo dik za radu ...jo a fichtl ma asi tak 4 litry
Datum: 23. května 2007 22:04
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
jde o to do jakého typu př. 23 Mustang: nádrž 8litrů = 8000ml pokud ředíš 1:50 tak 50dílů = 8000ml >>> 1 díl=8000/50=160ml oleje pokud budeš ředit 1:33 tak 33dílů = 8000ml >>> 1 díl=8000/33=240ml oleje; pokud máš 20 nebo 21, tak ta měla (pokud se mýlím, tak mě opravte) nádrž na 6 litrů = 6000ml pokud ředíš 1:50 tak 50dílů = 6000ml >>> 1 díl=6000/50=120ml oleje pokud budeš ředit 1:33 tak 33dílů = 6000ml >>> 1 díl=6000/33=180ml oleje; pokud máš Pařeza, tak to nevím jakou má nádrž, ale postup je stále stejný objem nádrže v mililitrech vydělíš tím větším číslem z poměru ředění a výsledek je objem oleje, který tam naliješ
Datum: 23. května 2007 20:05
 Čuš, nevíte proč mi mustaf žere tolik benzínu??žere tak 3l na 10 km a ne 3l na 100km
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2007 19:10
Jméno: Honza10
IP: uživatel750
to mas diru v nadrži ne?=)
Datum: 23. května 2007 19:10
3l na 10km je úplná blbost, to tak leda s děravou nádrží
Datum: 23. května 2007 12:18
Nalej tam 3 litre a jazdi okolo baraku,kolko km to vydrzi a potom hadaj kolko zere.
Datum: 22. května 2007 20:48
Jméno: Tom
IP: uživatel548
sniž hladinu benzínu v karburátoru
Datum: 22. května 2007 19:28
Jméno: pepa
IP: uživatel855
 zdar nevíte náhodou kde by se dalo objednat sekundární kolečko se 14 zuby?na tomto webu je jenom se 13
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2007 19:03
Jméno: pepa
IP: uživatel855
jo to kolečko má být do babetty
Datum: 20. května 2007 19:03
 cau, tyjo nevite kterej bengos je lepsi do fichtla? jestli special nebo natural? a kolik se redi olej s benzinem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2007 13:57
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Na litr dávám 35ml oleje
Datum: 18. května 2007 13:57
Olej by sa mal davat podla vyrobcu.U fichtla 1:33.Benzin je jedno.Fichtl jazdi na vsetky rovnako.mam to odskusane.
Datum: 18. května 2007 13:35
Jméno: deky
IP: uživatel929
no já tam liju special.ten benzín tam dvej takovej jakej se tam lil.Podle toho jestli nemáš novej motor nebo ojetej.Jo a ten olej dyš si ho koupíš tak tam máš vždycky napsáno kolik se toho do toho benzínu dává.
Datum: 18. května 2007 11:08
ja davam natural 95/1:33,lip to jede ale vic se to hreje
Datum: 18. května 2007 7:38
 zdarec,palec.nevím jestli je tenhle dotaz na spravnym místě,ale nic vhodnějšího sem nenašel.a ted dotaz:jak vyčistit nadrž od rezi??(myslim ze vnitř)...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2007 15:53
a jak poznám že je nádž čistá??
Datum: 19. května 2007 15:53
Jméno: empty
IP: uživatel796
Datum: 17. května 2007 19:40
 Já bych měl jen malej dotaz, nevite jesli pasuje kohoutek od benzinu z Fichtla na Stadiona S11??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2007 21:22
Jméno: sesa
IP: uživatel850
draku kup tu co je tu ve shopu je fakt super,,a korek vydrzi,,vermi
Datum: 17. května 2007 21:22
Prosimtě seso porad jakej tam jde nechci tam dávat ten starej protože mě ten korek už štve. Potřebuju nejakej kohoutkovej . Jsem opravil Stadiona a taková prkotina me tak brzdí.
Datum: 17. května 2007 19:26
Prosimtě seso porad jakej tam jde nechci tam dávat ten starej protože mě ten korek už štve. Potřebuju nejakej kohoutkovej . Jsem opravil Stadiona a taková prkotina me tak brzdí.
Datum: 17. května 2007 19:25
Jméno: sesa
IP: uživatel850
detam ale jde o vyvovd na hadicku,,takze jde sejdrem jinak zavit je stejny,
Datum: 17. května 2007 18:02
Jméno: Green
IP: uživatel921
 do pionýra je nejlepší BA-91 Special motor má nejdelší životnost a olej M2T od Slovnaftu API-TA bez jakých koliv přísad 1:30 až 1:25 sice to hulí ale to je mi takle ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volný
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2007 12:37
Jméno: dejf
IP: uživatel735
olej m2t je upne na hovno protoze nerozpousti karbon lej tem m6ad m7ad m8ad
Datum: 21. května 2007 12:37
Jméno: Andy
IP: uživatel281
 Tdar kanci nevíte proč se mi fichtl když dám plnej plyn tak trochu dusí a když uberu tak se začne rozjíždět
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2007 11:28
Jméno: Honza-jawa 05
IP: uživatel921
filtr na hadičku novou svíčku nejlíp BOSCH W7BC+ nebo champion L-87 Y nadstavit předpal 1,6-1,9mm odtrh vzdálenost kontaktú svíčky (případně vyčistit karburátor a nastavit jehlu u karburátoru kterej nemá plovák s jehlou nadstavit hladinu) nebo je chycená indukční cívka
Datum: 17. května 2007 11:28
kdyby něco napiš na icq 367-422-991
Datum: 16. května 2007 20:36
Jméno: Mustoš
IP: uživatel507
pravděpodobně se ti seknul plovák dělalo mi to aji u jednadvacítky a jak sem jemnym smrglem ocistil zaoxidovanou jehlu od plovaku bylo to OK tak se nato mrkni.Bo jak se to dusi znamena že se to uchlastává .
Datum: 16. května 2007 20:36
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Zase nějaká vtipálek
Datum: 15. května 2007 20:56
Jméno: zdar
IP: uživatel910
dej tam hovno mam dobre skusenoti
Datum: 15. května 2007 19:48
Jméno: mihal
IP: uživatel84
mne pomohl filtr chtelo to vic vzuchu a pri mensich to jelo v klidu
Datum: 15. května 2007 15:05
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Vyčisti karbutátor to mi pomohlo
Datum: 15. května 2007 14:59
Jméno: pepa
IP: uživatel855
 zdar mam babetu stellu a díval sem se na ten novej karburator od babety má to vubec cenu kupovat zvýší se po tym výkon ?jestli to cenu kupovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2007 21:42
Jméno: pepa
IP: uživatel855
a kdes ten filtr sehnal?a zvýšil se teda ten výkon?potřebuju ho nutně zvýšit dyžtak mě tu napište typy jak se dá zvýšit výkon pls
Datum: 14. května 2007 21:42
Jméno: babettak
IP: uživatel812
je dobrej ale pro ty co to nechtej mit samo doma ja osobne jsem si sehnal jenom filtr (je dost podobnej tomuhle) a vyslo to stejne jako novej kabec a stalo to 150 kč
Datum: 14. května 2007 21:15
co jsem pochopil tak né razatně výkon (minimálně) ale spolehlivost!!
Datum: 14. května 2007 21:07
 ahoj draci nák mi moje čz 175/477 hrozně žere naleju tam 5 litrů chvíly jezdim a 2 litry v ovzduší A TAky mi za tepla špatně startuje ale za studena perfektně prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2007 23:43
Jméno: simsonik
IP: uživatel895
to máš pravdu ale nevytáčet ji to je o ničem a je blbý že je hodně benzínu na jedný straně nádrže a nejdě ke kohoutku
Datum: 14. května 2007 23:43
Jméno: mky
IP: uživatel900
musis to spravit
Datum: 14. května 2007 17:57
Jméno: Dawid
IP: uživatel247
taky jsem jezdil na týhle motorce a když sem jí dával plnej kotel tak
žrala jak hovado,litr byl pryč hned,
nesmíš to tak vytáčet a žrát tolik nebude
to víš není to fichtl tam si nalil litr a jezdil na něj od rána do večera
ale zase ty výkony sou úplně někde jinde
Datum: 13. května 2007 22:05
Jméno: kuba
IP: uživatel426
 a ještě jedna věc k čemu slouží ta dírka v koleni hned za karburatorem směrem k válci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2007 17:57
Jméno: Garcia
IP: uživatel891
Ked mas plyn na plne gule thak to nestiha vo valci palit thak ti to potom cez to tece ...
Datum: 12. května 2007 17:57
Jméno: kuba
IP: uživatel426
 ahoj lidi k čemu je ten šroubej s pružinkou mazi triskami na karburatoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2007 12:11
Jméno: OVERdriver
IP: uživatel43
Když to budeš nastavovat, tak trochu přidej plyn aby se ti nevymačkalo šoupátko - to bys už nikdy nenastavil volnoběh (nový šoupátko).
Datum: 13. května 2007 12:11
Jméno: monax
IP: uživatel467
šteluješ stim volnoběh!!!smerel k prednimu kolu ho znizujes a k zadnimu kolu ho zvetsujes
Datum: 12. května 2007 15:03
Jméno: Garcia
IP: uživatel890
Tym zdvihas supatko nahoru ... cize steluje sa s tym volnobeh ...
Datum: 12. května 2007 12:42
Jméno: tonda
IP: uživatel812
 jezdil by fík na technyckej benzin ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2007 11:20
Jméno: drobek
IP: uživatel908
fichtl jezdí na cokoli co hoří ovšem výdrž motoru se rapidně snižuje
Datum: 16. května 2007 11:20
Jméno: sam
IP: uživatel907
Jste vedle jako jedle,jezdil by a uplne v pohode.Kdyz tam das o trochu vic oleja,tak je temer jedno co tam nalijes,jen to vic cudi!!
Datum: 15. května 2007 11:43
Jméno: Rarach
IP: uživatel883
Jezdil,asi tak dva dny.
Datum: 10. května 2007 21:34
na hovno,a zkurvis motor hnupe ani to nezkousej,myslim ze uz to tady nekdo psal vo tom motoru s rukama a vo ty rozmlaceny hube....
Datum: 10. května 2007 19:05
Jméno: Honza
IP: uživatel342
 zdarec co udělá ten líh teda když se přidá do benálu?A v jakým poměru a v čim to je lepší, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2007 8:27
Jméno: tonda
IP: uživatel812
nene tak na chcanky to nejede jelo to asi 2m a pak to chciplo takze pozor do nadrze necurat !
Datum: 13. května 2007 8:27
Škoda, že to nejede na chcanky. Hned by se jezdilo levnějc. Je fakt, že do toho lidi lijou všeechno. Někdo do toho nalije 1l benzínu 2l nafty a ještě to omastí vyjetým olejem. To naštěstí není můj případ.
Datum: 12. května 2007 13:27
Škoda, že to nejede na chcanky. Hned by se jezdilo levnějc. Je fakt, že do toho lidi lijou všeechno. Někdo do toho nalije 1l benzínu 2l nafty a ještě to omastí vyjetým olejem. To naštěstí není můj případ.
Datum: 12. května 2007 13:26
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
přesně tak, to už jsem zažil, lila se tam nafta, byla levnější, ředidlo, já tam lil vždycky jen čistej benzín, mam ho 30 let a jediný co jsem na něm měnil byl píst a kroužky a jezdí uplně na pohodu
Datum: 10. května 2007 16:22
Jméno: lukas
IP: uživatel821
nechteli by ste do ty nadrze este nachcat pane boze takovy kurveni motoru sem este nevidel kdyby ten fichtl mel ruce tak vam rozbije hubu za to co mu davate za sracky!
Datum: 10. května 2007 15:39
dej si tam tak panáka do 1 litru a potom uvidíš ten mazec-mno pojede to líp! ale nepřeže'n to aby ti to neroztrhalo válec a neseškvařilo píst
Datum: 10. května 2007 11:46
Jméno: Ilé
IP: uživatel876
 zdarec nemate nekdo nahradni nadrz na fechla na prodej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2007 11:44
Jméno: anonym
IP: uživatel930
ja ti ji i pochcim za 10000kc
Datum: 18. května 2007 11:44
hej já mám za¨100,- je tvoje napiš na email sem usteckej kraj ale neni pozlacená
Datum: 09. května 2007 19:18
Jméno: karlos
IP: uživatel372
já mám pozlacenou za 5000Kč
Datum: 09. května 2007 15:53
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Ja mam taky sice za 3000kc ale je mnohem peknejsi, nechces?
Datum: 09. května 2007 14:49
Jméno: vlasta
IP: uživatel735
mam tak za 1000kc
Datum: 09. května 2007 12:20
Jméno: michal
IP: uživatel650
 zdar draci slyšel jsem že se do benzínu leje kvůli výkonu líh ale potřebuju vědet jakej stačí ten technickej nebo jakej dííík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2007 14:48
tak co uz si zkusil ten líh a co to dělá s výkonem jede tovůbec ?????
Datum: 09. května 2007 14:48
Jméno: mara
IP: uživatel426
co ja vim tak lih se tam lije kuli tomu aby se lip vyuzilo komprese ale jake to netusim skusil bych nejdriv ten technickej praviho je skoda
Datum: 08. května 2007 20:05
Jméno: Noe
IP: uživatel872
 ahojky kluci mam prosbicku mam jawu mustanga mno a jedu normalne od 1 do 3 a kdyz tam chci dat v jizde neutral tajk mi to chipne a jedu jenom s vypnutym motorem a kdyz tam dam rychlost tak se to rozjede mno a kdyz chci dat treba neutral pred vratama a dojit se bnapit tak ho tam dam a hned chcipntryska je cista karbec taky plovakova komora je okey a hlavni tryska je taky dobra nevite cim to muze bejt plosim poradte dikes michal
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2008 17:45
pritahni ten sroub mezi hlavni tryskou a mensi tryskou (je to ten sroub s pruzinou) a kdyz ho uz budes mit na maximum utazenej a bude ti to porad chcipat tak budes muset koupit nove soupatko v karburatoru
Datum: 27. dubna 2008 17:45
Jméno: kenny13
IP: uživatel883
kdyby to byl kůň,tak bych věděl.Zastřelit.
Datum: 09. května 2007 22:00
zkus si zvětšit volnoběh tim šroubem mezi tryskama jak na něm je pružina mno a skus ho co nejvíc ZAŠROUBOVAT já si myslim že je to tim
Datum: 08. května 2007 19:15
Jméno: vRB
IP: uživatel858
to je ten sroubek mezi hlavni tryskou a volnobezhnou
Datum: 08. května 2007 19:00
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
Žeby volnoběh???? Dotahni volnoběžnej šrůfek...
Datum: 08. května 2007 18:49
Jméno: Garcia
IP: uživatel870
 Nazdar chlapy pocujte neviete cim to je ked nastartujem pioniera necham neutral a na volnobehu ide tak mozno minutku v pohode a potom mi to chcipne a z karburatora mi tece benzin jak svina zarez na ihle mam uplne hore pliesok mam tiez celkom dole a neviem cim to je ? ... ale nepridavam plyn necham to len tak ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2007 10:43
Jméno: michal
IP: uživatel650
nastav hladinu v plovákovce
Datum: 08. května 2007 10:43
 Cau vsici, je tady super nabýdka ale zrovna to co bych potřeboval tu nemaj tak se ptám všech. Nemáte nekdo přístup k nějakým náhradním dílům k Stadionovi S11. Já bych potřeboval komplet nové šoupě s prizinou a jehlou. Já jsem normálně jel a najednou to zapraskalo a šoupě je na dva kusy. Dík pište na mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2007 10:43
zeptej se sesi ten ti to mozna sezene......
Datum: 08. května 2007 10:43
Skus Moto-kolo Votice
Datum: 08. května 2007 0:31
Jméno: ondra
IP: uživatel590
 zkoušel si někdo měřit kolik mu žere fichtl na 100km?já sem dneska ujel 20km a zebralo mi to 1,5lje to moc já vím zajíždím ho tak zem to vypočet a je to rovných 7,5l na 100km,nikde mi to neteče trysky jsou origo nepřevrtané a jehlu mám na horním zářezu,tak zkoušeli jste kolik vám to žere v terénu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2007 7:31
Draku, když to zajíždíš tak to je normální..
Datum: 08. května 2007 7:31
|



|