slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  211  212  213  214  215  216  217  218  219  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Beny      IP: uživatel1186    
Nazdárek....hele mám jawu 20....zapnu benzín a normálně jak má bejt vzduchovej filtr tak já sem ho sundal a teče mě z tý díry benzín a je to celkem velkej proud a ještě mě kape jakoby ze zadu nevíte co stim?....já vim že asi nejspíš musim něco udělat s hladinou u plováku ale problém je v tom že nevím jak ten plíšek mám ohnout jestli na horu nebo dolu:-(....poradíte mě někdo prosím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2007 9:33
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel808    
ale ne moc aby to potom nestradalo
 
 
Datum: 08. srpna 2007 9:33
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nejprve zkontrolovat jestli uzavírá plovákový ventil a když ano, tak seřídit hladinu. Plíšek ohnout dolů.
 
 
Datum: 26. července 2007 14:37
 
 
 
 
Jméno: filo      IP: uživatel853    
jaký průměr má základní hlavní tryska tryska???díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2007 20:56
 
 
 
 
Jméno: stejsky      E-mail:      IP: uživatel330    
průměr HT 0,68mm, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 25. července 2007 20:56
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
68
 
 
Datum: 25. července 2007 16:51
 
 
 
 
Jméno: 15      IP: uživatel853    
plz poradí někdo jak vypočitat kolik má mět průměr tryska když mám tento filtr jo zadřít...(plz i s výpočtem díky...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2007 9:12
 
 
 
 
Jméno: 15      IP: uživatel853    
ok...díky...
 
 
Datum: 24. července 2007 9:12
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
zadrit to nemuzes kdyz bude mala triska tak se ti to pri plnym zacne dusit spocitat se to a jen orientacne kazdy motor je svim zpusovem unikat ale teoreticky se to dá spočítat ::::::: Průměr hlavní trysky=0,05*průměr difuzoru velikost trysky by se mela pohybovat kolem 0,85
 
 
Datum: 23. července 2007 23:49
 
 
 
 
Jméno: psycho      IP: uživatel1008    
Čaute draci. Jak se projevuje u fichtla přicpaný výfuk?? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2007 20:58
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel934    
dusí se
 
 
Datum: 07. listopadu 2007 20:58
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel1210    
a ještě z příručky na 555-zatim se mi nestalo, že by mě klepal píst u fekála
 
 
Datum: 01. srpna 2007 18:11
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
j:A to je zakazane?
 
 
Datum: 24. července 2007 21:08
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel21    
Dobešová, tos opsala z příručky!!
 
 
Datum: 24. července 2007 0:02
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Motor nemá trvale výkon,nebo nepracuje pravidelně.Má detonaci,píst klepe.
 
 
Datum: 23. července 2007 14:57
 
 
 
 
Jméno: psycho      IP: uživatel1008    
Jo dík. Protože mi jde jenom do určitých otáček a správně by měl mít ještě otáčky větší než mi jdou teď.
 
 
Datum: 22. července 2007 23:58
 
 
 
 
Jméno: Sparco      IP: uživatel1174    
myslim ze nejde do otáček
 
 
Datum: 22. července 2007 21:07
 
 
 
 
Jméno: trotl      IP: uživatel202    
Jak se šteluje bohatost směsi,mám mustanga 23 a svička je černa,takže směs je moc bohata a přechlastava se mi to,jka to mam seřidit,díííííííííííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2007 21:49
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
a este poloha ihly v supatku.
 
 
Datum: 20. července 2007 21:49
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Pokud máš správné trysky, h.t.68 a 38 tryska volnoběhu a nemáš zanesený filtr,překontroluj výšku hladiny v plovákové komoře,jestli není vysoká.Seřízené zapalování je podmínkou.
 
 
Datum: 20. července 2007 11:24
 
 
 
 
Jméno: Radim      E-mail:      IP: uživatel202    
Ahoj lidi,mam jawu 23mustanga a když ho nakopnu a jede na volnoběh, tak scípne(když nastavím větší volnoběh tak nechcípne),a ještě má dost velkou spotřebu(3.5-4.5l)poradí někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2007 16:54
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel202    
JJ asi maš pravdu,prece jenom uz je to trochu motorka....
 
 
Datum: 22. července 2007 16:54
 
 
 
 
Jméno: mates      E-mail:      IP: uživatel65    
zalezi jak jezdis ja jezdil s litrem a pul benzinu asi tak hodinu ale to sem mu daval porad plnej takze ono se to nezda ale on si taky umi papnout kdyz mu davas plnej
 
 
Datum: 22. července 2007 10:00
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Tak ten volnobeh proste nastav tak,aby to drzalo otacky a hotovo.Co sa tyka spotreby,tak skontroluj na ktorom zareze mas ihlu,ci ti niekde nekapka benzin,ci nemas nahodou prevrtane trysky alebo ci nevazis 100kg a vic.Mimochodom,zaujimalo by ma,jak si vypocital kolko mas spotrebu.
 
 
Datum: 20. července 2007 21:52
 
 
 
 
Jméno: Karel      E-mail:      IP: uživatel95    
mam problem : když se roztlačuju tak to chyti dam tam 1, začne to škubat ale jak se trochu rozjedu a dam tam 2 tak to jede normalne.Myslel sem že tam nejde benzín, nebo je něco z plynem. dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2007 10:02
 
 
 
 
Jméno: pajiis      E-mail:      IP: uživatel559    
no reknu ti jeno mas to rozbity. no zkus procistit trysky pak skus novou svicku nejlepe NGK tu mam na simsonu a nemam problemi. kdyz nepomuze ani tohle tak odtrh to doufam vis jak se dela nejlepe meritkem
 
 
Datum: 16. července 2007 10:02
 
 
 
 
Jméno: pajiis      E-mail:      IP: uživatel559    
no reknu ti jeno mas to rozbity. no zkus procistit trysky pak skus novou svicku nejlepe NGK tu mam na simsonu a nemam problemi. kdyz nepomuze ani tohle tak odtrh to doufam vis jak se dela nejlepe meritkem
 
 
Datum: 16. července 2007 10:01
 
 
 
 
Jméno: KAREL      IP: uživatel1155    
svičku mam novu....dík
 
 
Datum: 16. července 2007 9:51
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
Benzin to je prvni vec:skus se podivat na hladinu v karbeci a kdyz tak tam pridej dela se to tak ze na vicku karbecu je plesek tak ho z ohnes dule(dule je vice paliva a ne vrh je mine paliva).druha vec vemen svicku!
 
 
Datum: 15. července 2007 22:20
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel132    
Ahoj-hele chci si dát na fichtla sportovní otevřený filtr a když ho tam dám tak se to stím spíš dusí!!!!odělám a jede zas jak drak-mám zvětšit trysku???a kterou tu větší nabo menší??Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2007 22:18
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel1281    
Ahoj, já když mám svoji jawu 555 nastartovanou v neutralu a začnu mačkat ten čudlik na karburatoru tak to začnš strašně řvát tak jestli tam nebudeš mít něco posranýho !!
 
 
Datum: 18. srpna 2007 22:18
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
njn ale nejak tak to je xD
 
 
Datum: 15. července 2007 12:13
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Front:Je to presne opacne.Mensia je na volnobeh,takze treba zvetsit tu vetsiu.
 
 
Datum: 15. července 2007 10:05
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
jj musis zvetsit trysku...a tu mensi ta vetsi je volnobehu pokud se nemylim
 
 
Datum: 14. července 2007 23:37
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
zdarec lidi nevite cim to je kdyz je fechtl studeny nakopnu a jde moc do otacek rve to a asi po 2min se to zahreje a sklidni se a jede normalne na volnobeh!pak jezdim tak 10km motor je uz sakra moc zahraty a zastavim hodim tam neutral a chci aby to drzelo volnobeh a on nedrzi nekdy jo ale kdyz pridam plyn tak skape!nechci to met moc v otackach ten volnobeh volnobehova tryska ani hlavni tou to neni!!!dikes za rady zdarec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2007 17:05
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Podívej se na výšku hladiny v plovákové komoře.Skontroluj uzavírací ventil plovákové komory a usazení jehly v šoupátku karburátoru.Když nepřeplavíš hladinu v karburátoru, jde do otáček?
 
 
Datum: 11. července 2007 17:05
 
 
 
 
Jméno: messa      IP: uživatel1093    
sešteluj si volnoběh když to je kapku zahřátý
 
 
Datum: 11. července 2007 14:57
 
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel1139    
Cau, muzete mi nekdo poradit jak mam seridit karburator na babete? kdyz sni jedu pade tak zacne chcipat, nejde tam beno, kdyz se zmensi otacky zacne znovu jet..nechapu:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2007 21:56
 
 
 
 
Jméno: CJ      E-mail:      IP: uživatel1174    
Cus, babetta má 2 šroubky na štelovani směsy a volnoběhu. Směs nastavíš že spodní šroubek zašroubuješ a 1,5 otačky povolíš... Volnoběh nejdřív ji zahřej a horním šroubkem šteluješ (dej si ji na stojan a hlidej si plyn, aby ti nechcipla a taky at se ti neroztáči zadní kolo)
 
 
Datum: 23. července 2007 21:56
 
 
 
 
Jméno: Plojhy      E-mail:      IP: uživatel1141    
No u fekála to kámoš měl taky takhle jo správně seřiď si karburátor ať tam teče benzín víc
 
 
Datum: 12. července 2007 20:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
čau kluci, v sobotu se mi tsalo tohle. Jedu si tak z kopce na 3 najednou to zrychlí a chcípne. Povídám si hmm došel benál, ale ve filtru na benzím mi zůstal benál, takže při rozlačování jsem držel hadičku na hoře a chytl, vyjel jsem tím 2 KM kopec na 1-2 bez spojky(levou rukou jsem držel hadičku s filtrem). Dojel jsem na konec toho kopce odbočil k mojemu baráku kde vede cesta z kopce pustil jsem hadičku měl za 1 trochu jsem přidal plyn, páč na plno se to bez benálu začlo dusit. Jen tak jsem si přidal a najednou to začlo řvát víc než když přídám normálně rukojetí naplno. Rozjelo se to na o hodně vyšší otáčky než je u pařeza zvyklí tak ze strachu jsem otočil klíček na chcípnutí a motor běžel dál, ale bez jiskry tak 2 sekundy na hodně velký otáčky (jako když to rozlačujete a nemíáte třeba zapnutej klíček) dojel jsem, zaparkoval v garáži a motor smrděl a lupal, aj převodovka byla dost hoprká, že jsem se o ni spálil. Nejspíš to bude asi karburátorem, se kterym se jezdí nejlíp na minimum benzinu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2007 18:33
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
No spojku mám dobrou, až na páčku, nemůžu sehnat nějakou takovou, co by mi sedla, i když je ta páčka trochu volná, tak se to musí dotáhnout. A furt mi vyskakuje dvojka, někdy je v klidu někdy zas ne
 
 
Datum: 10. července 2007 18:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
suster:-Prestan chlastat a nemel voloviny.
 
 
Datum: 09. července 2007 21:12
 
 
 
 
Jméno: suster      E-mail:      IP: uživatel763    
je to tim ze mas zle nastelovanu spojku
 
 
Datum: 09. července 2007 16:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtalř      IP: uživatel1116    
Ten chod motoru s vypnutým klíčekm jsou samozápaly spůsobným tím že svíčka je rozžavená a nepořebuje elektriku :-D
 
 
Datum: 09. července 2007 16:29
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
For sesa:-Prosim te seso byde jeste nekdy ten karbec ve sleve???dikes za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2007 17:20
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
draku,,,nevim,, mozna az tak v listopadu,,,driv ne,,,,
 
 
Datum: 08. července 2007 17:20
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
kde se seřizuje směs??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2007 22:12
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel934    
na jehle v karburátoru nahoře chudá dole bohatá
 
 
Datum: 08. října 2007 22:12
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
skus hladinu
 
 
Datum: 09. července 2007 21:13
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
no jo...ja to mam na prvni zařezu z hora a měl sem to aj na druhem ale ..pořad mi to zanaši svičku(je černa)..mam to dat na třeti zařez???nebo mam rači snižit hladinu v plovakovce???
 
 
Datum: 09. července 2007 10:14
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
a este aj mnozstvo benzinu v plavakovke.reguluje sa prihnutim plisku,co zatvara plavakovy ventil.Ale vecsinou sa to nastavuje jehlou.
 
 
Datum: 08. července 2007 20:26
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Na jehle šoupátka, čtyři zářezi, čtyři stupně bohatosti směsi
 
 
Datum: 08. července 2007 11:55
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
V karburátoru.
 
 
Datum: 08. července 2007 11:41
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel1118    
Zdar draci scháním nádrž na Mustanga,jestli někdo máte dejte vědět tel. 607673449 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2007 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawák      E-mail:      IP: uživatel934    
mám dokonce dvě a v dobrym stavu
 
 
Datum: 07. listopadu 2007 21:05
 
 
 
 
Jméno: Ondra10121991      E-mail:      IP: uživatel617    
Čau měl bych zájem o ty papíry.A ještě kdybys měl boční výčko od tý střínky.Ďikes Ondra
 
 
Datum: 09. července 2007 0:48
 
 
 
 
Jméno: caji      E-mail:      IP: uživatel381    
zdar mam na prodej nadrz i jine dily napis na cajan.ondra@seznam.cz a mel bych zajem o pairy na mustanga za kolik je mate?
 
 
Datum: 06. července 2007 16:03
 
 
 
 
Jméno: rgd      E-mail:      IP: uživatel1114    
jj nam ji na prodej i jine dily a papiry mate zajem
 
 
Datum: 06. července 2007 12:57
 
 
 
 
Jméno: messa      IP: uživatel1093    
Kdysi jsem tu četl,že se dá do benzinu přidat NPK, tak jsem si na to včeta vzpomel,nasipal jsem pár kuliček do nádrže a nechal to přez noc rozpustit,ráno jsem to prokvedlal a vyrazil:našlápnul jsem to na první pokus a lítalo to jako blázen,kopec kde to vžycky sotva jelo tak jsem to vylítnul jak prt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2007 21:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1140    
tak to ti přez tu noc někdo vyměnil motor!!!!!!!!
 
 
Datum: 10. července 2007 21:25
 
 
 
 
Jméno: peter      IP: uživatel267    
nevěřte mu kecá
 
 
Datum: 09. července 2007 21:36
 
 
 
 
Jméno: misaktm      IP: uživatel1133    
je to pravda NPK do benálu ?? šak to ani nechytí to bych chtěl vydět jak to jezdí
 
 
Datum: 09. července 2007 16:24
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
to je pěkna blbost................
 
 
Datum: 08. července 2007 10:17
 
 
 
 
Jméno: saimonelus      IP: uživatel1001    
a kde sa to da koupit a je to vubec pravda?
 
 
Datum: 04. července 2007 12:05
 
 
 
 
Jméno: messa      IP: uživatel1093    
JO JASNÝ,JENOMŽE TO NPK SE V TOM BENZINU ROZPUSTÍ TY TROTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 02. července 2007 13:51
 
 
 
 
Jméno: 311      E-mail:      IP: uživatel600    
jo a ja jsem zase četl že když nahr celou zasypeš hlínou nebo pískem že ti bude jezdit na vzduch
 
 
Datum: 02. července 2007 6:51
 
 
 
 
Jméno: jááára      IP: uživatel944    
a si normalni to ti zasere uplne filtr a kdyz ne filtr tak karburator
 
 
Datum: 01. července 2007 21:12
 
 
 
 
Jméno: messa      IP: uživatel1093    
hnojivo
 
 
Datum: 01. července 2007 21:06
 
 
 
 
Jméno: jááára      IP: uživatel944    
fakt??? a co to je NPK??
 
 
Datum: 01. července 2007 20:40
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel372    
Vstávej,,,, už je ráno!!!!!!
 
 
Datum: 01. července 2007 19:53
 
 
 
 
Jméno: Andy      E-mail:      IP: uživatel1094    
Neví někdo, jak bych mel upravit karbec, aby to bylo silnejsi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 13:07
 
 
 
 
Jméno: Prachy      IP: uživatel1290    
kup si sítku na hadičku a máš to lepšejší
 
 
Datum: 19. srpna 2007 13:07
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
J:Kruzky maju podstatnu ulohu pri kompresii.Kruzky su tam vlastne preto,lebo piest nemoze byt presne podla valca,pretoze sa po zahriati motora rozztiahne a keby bol na fest urobeny,tak sa motor zadre.Preto sa piesty robia mensie a kruzkami sa to akoby dotesnuje.Takze plati,pokial neni piest akymkolvek sposobom poskodeny,su to vyhodene peniaze,ktore mozu ist na benzin alebo olej.
 
 
Datum: 29. června 2007 12:10
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
majo: samozřejmě záleží, jak ten píst vypadá, jestli je ok, tak ho není důvod měnit, stače kroužky
 
 
Datum: 29. června 2007 6:19
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel21    
Majo, nemáš tak docela pravdu! Kolik komprese by zajistily samotný kroužky bez pístu??? Žádnou, tak to bude asi trochu jinak. Třeba to může profukovat mezi drážkama atd. atd.
 
 
Datum: 29. června 2007 1:00
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Pepa:Novy pist je debilina,pokym neni nejak poskodeny.Kompresiu robia kruzky a ne pist.Takze staci menit kruzky.
 
 
Datum: 28. června 2007 21:23
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
pokud nemá nějak extrémně vyběhaný válec, nebo v něm nejsou rýhy, tak je výbrus vcelku zbytečný, stačí nový píst a kroužky
 
 
Datum: 28. června 2007 16:35
 
 
 
 
Jméno: Axel      IP: uživatel939    
nejjednoduší a podle mě nejlepší je to předělat na kliňak sice ti to při dešti bude dost podkluzovat ale povalíti to o dost rychleji a nebo můžeš na tom nechat udělat výbrus
 
 
Datum: 28. června 2007 15:45
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1064    
trochu zvětšit trysky hadičky provrtat kanálek a karbec vybrousit válec a mělo by to jet a když ti to nestačí kup si jiné moto nebo si na fechtla udělaj 4 kvalt
 
 
Datum: 28. června 2007 12:21
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ked chces upravovat,tak najprv uprav valec a potom karbec.Taka jednoducha uprava je prevrat trysky.Ja som to neskusal,tak to nemozem odporucit ani odradit ta od toho.
 
 
Datum: 28. června 2007 8:29
 
 
 
 
Jméno: Karfa      E-mail:      IP: uživatel1092    
Prosivmás někdo poradte jak vyčistit nádrž u fichtla čistil sem ji asi pře měsícem pak to jelo krásně a už se to zase zasralo a nejede to, protože tam nejde ben odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2007 12:29
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel340    
Doporučuji odrezovač.
 
 
Datum: 28. června 2007 12:29
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
http://www.wiku.ic.cz/navody/nadrz_cisteni.htm a dej si na hadičku filtr jistota je jistota
 
 
Datum: 28. června 2007 7:06
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Zdar draci, na ČZ 175/477 mi najednou přestala dotíkat ropa na swíčku...karbec sem čistil 2x a furt nic nevíte čim to může být? Dík za all rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2007 11:15
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Karbec je úplně čistý.....nvm čím to je že to neteče na svíčku...nemůže to být něco ve válci?
 
 
Datum: 29. června 2007 11:15
 
 
 
 
Jméno: messa      IP: uživatel1093    
Njn jedno blbí nepatrný smítko v karbecu a už ti to nejede
 
 
Datum: 28. června 2007 6:39
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Zasraty palivovy ventil.A to ze si cistil karbec,nezanemna,ze je vycisteny dobre.Raz som karburator na babette vycistil dobre az na 6.krat.
 
 
Datum: 27. června 2007 23:12
 
 
 
 
Jméno: jkjgjh      IP: uživatel1082    
zdar draci mám dotaz fichtl my vynechává ve vysokejch otáčkách co s tím?? dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 1:06
 
 
 
 
Jméno: vopeslik      IP: uživatel944    
Zvedni hladinu v plovakovne!!
 
 
Datum: 26. června 2007 21:40
 
 
 
 
Jméno: rony      E-mail:      IP: uživatel290    
on myslí že mu vynechává ve vysokejch otáčkách, ne že se mu drží. Myslim že by to mohlo být asi že je málo benzínu či málo bohatej
 
 
Datum: 26. června 2007 18:35
 
 
 
 
Jméno: peca      E-mail:      IP: uživatel1084    
mas vypadlou jehlu a nebo moc dotahli volnobeh
 
 
Datum: 26. června 2007 12:56
 
 
 
 
Jméno: 15      IP: uživatel853    
Jakou větší trysku když dám otevřený filtr????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2007 20:28
 
 
 
 
Jméno: 15      IP: uživatel853    
a kde tu trysku koupim tebo tak??
 
 
Datum: 27. června 2007 20:28
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
zalezi na konkretnim pripade ale +- 0,85 hl. tryska = 0,05*průmer difuzoru
 
 
Datum: 26. června 2007 17:28
 
<  211  212  213  214  215  216  217  218  219  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.06.2025 0:27:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu