Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Beny
IP: uživatel1186
 Nazdárek....hele mám jawu 20....zapnu benzín a normálně jak má bejt vzduchovej filtr tak já sem ho sundal a teče mě z tý díry benzín a je to celkem velkej proud a ještě mě kape jakoby ze zadu nevíte co stim?....já vim že asi nejspíš musim něco udělat s hladinou u plováku ale problém je v tom že nevím jak ten plíšek mám ohnout jestli na horu nebo dolu  ....poradíte mě někdo prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2007 9:33
Jméno: kuba
IP: uživatel808
ale ne moc aby to potom nestradalo
Datum: 08. srpna 2007 9:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Nejprve zkontrolovat jestli uzavírá plovákový ventil a když ano, tak seřídit hladinu. Plíšek ohnout dolů.
Datum: 26. července 2007 14:37
Jméno: filo
IP: uživatel853
 jaký průměr má základní hlavní tryska tryska???díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2007 20:56
Datum: 25. července 2007 20:56
68
Datum: 25. července 2007 16:51
Jméno: 15
IP: uživatel853
 plz poradí někdo jak vypočitat kolik má mět průměr tryska když mám tento filtr jo zadřít...(plz i s výpočtem díky...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2007 9:12
Jméno: 15
IP: uživatel853
ok...díky...
Datum: 24. července 2007 9:12
Jméno: mara
IP: uživatel426
zadrit to nemuzes kdyz bude mala triska tak se ti to pri plnym zacne dusit spocitat se to a jen orientacne kazdy motor je svim zpusovem unikat ale teoreticky se to dá spočítat ::::::: Průměr hlavní trysky=0,05*průměr difuzoru velikost trysky by se mela pohybovat kolem 0,85
Datum: 23. července 2007 23:49
Jméno: psycho
IP: uživatel1008
 Čaute draci. Jak se projevuje u fichtla přicpaný výfuk?? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2007 20:58
Jméno: jawák
IP: uživatel934
dusí se
Datum: 07. listopadu 2007 20:58
Jméno: 555
IP: uživatel1210
a ještě z příručky na 555-zatim se mi nestalo, že by mě klepal píst u fekála
Datum: 01. srpna 2007 18:11
j:A to je zakazane?
Datum: 24. července 2007 21:08
Dobešová, tos opsala z příručky!!
Datum: 24. července 2007 0:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Motor nemá trvale výkon,nebo nepracuje pravidelně.Má detonaci,píst klepe.
Datum: 23. července 2007 14:57
Jméno: psycho
IP: uživatel1008
Jo dík. Protože mi jde jenom do určitých otáček a správně by měl mít ještě otáčky větší než mi jdou teď.
Datum: 22. července 2007 23:58
Jméno: Sparco
IP: uživatel1174
myslim ze nejde do otáček
Datum: 22. července 2007 21:07
Jméno: trotl
IP: uživatel202
 Jak se šteluje bohatost směsi,mám mustanga 23 a svička je černa,takže směs je moc bohata a přechlastava se mi to,jka to mam seřidit,díííííííííííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2007 21:49
a este poloha ihly v supatku.
Datum: 20. července 2007 21:49
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Pokud máš správné trysky, h.t.68 a 38 tryska volnoběhu a nemáš zanesený filtr,překontroluj výšku hladiny v plovákové komoře,jestli není vysoká.Seřízené zapalování je podmínkou.
Datum: 20. července 2007 11:24
 Ahoj lidi,mam jawu 23mustanga a když ho nakopnu a jede na volnoběh, tak scípne(když nastavím větší volnoběh tak nechcípne),a ještě má dost velkou spotřebu(3.5-4.5l)poradí někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2007 16:54
Jméno: Radim
IP: uživatel202
JJ asi maš pravdu,prece jenom uz je to trochu motorka....
Datum: 22. července 2007 16:54
zalezi jak jezdis ja jezdil s litrem a pul benzinu asi tak hodinu ale to sem mu daval porad plnej takze ono se to nezda ale on si taky umi papnout kdyz mu davas plnej
Datum: 22. července 2007 10:00
Tak ten volnobeh proste nastav tak,aby to drzalo otacky a hotovo.Co sa tyka spotreby,tak skontroluj na ktorom zareze mas ihlu,ci ti niekde nekapka benzin,ci nemas nahodou prevrtane trysky alebo ci nevazis 100kg a vic.Mimochodom,zaujimalo by ma,jak si vypocital kolko mas spotrebu.
Datum: 20. července 2007 21:52
 mam problem : když se roztlačuju tak to chyti dam tam 1, začne to škubat ale jak se trochu rozjedu a dam tam 2 tak to jede normalne.Myslel sem že tam nejde benzín, nebo je něco z plynem. dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2007 10:02
no reknu ti jeno mas to rozbity.
no zkus procistit trysky pak skus novou svicku nejlepe NGK tu mam na simsonu a nemam problemi.
kdyz nepomuze ani tohle tak odtrh to doufam vis jak se dela nejlepe meritkem
Datum: 16. července 2007 10:02
no reknu ti jeno mas to rozbity.
no zkus procistit trysky pak skus novou svicku nejlepe NGK tu mam na simsonu a nemam problemi.
kdyz nepomuze ani tohle tak odtrh to doufam vis jak se dela nejlepe meritkem
Datum: 16. července 2007 10:01
Jméno: KAREL
IP: uživatel1155
svičku mam novu....dík
Datum: 16. července 2007 9:51
Jméno: monax
IP: uživatel467
Benzin to je prvni vec:skus se podivat na hladinu v karbeci a kdyz tak tam pridej dela se to tak ze na vicku karbecu je plesek tak ho z ohnes dule(dule je vice paliva a ne vrh je mine paliva).druha vec vemen svicku!
Datum: 15. července 2007 22:20
 Ahoj-hele chci si dát na fichtla sportovní otevřený filtr a když ho tam dám tak se to stím spíš dusí!!!!odělám a jede zas jak drak-mám zvětšit trysku???a kterou tu větší nabo menší??Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2007 22:18
Ahoj, já když mám svoji jawu 555 nastartovanou v neutralu a začnu mačkat ten čudlik na karburatoru tak to začnš strašně řvát tak jestli tam nebudeš mít něco posranýho !!
Datum: 18. srpna 2007 22:18
njn ale nejak tak to je xD
Datum: 15. července 2007 12:13
Front:Je to presne opacne.Mensia je na volnobeh,takze treba zvetsit tu vetsiu.
Datum: 15. července 2007 10:05
jj musis zvetsit trysku...a tu mensi ta vetsi je volnobehu pokud se nemylim
Datum: 14. července 2007 23:37
Jméno: monax
IP: uživatel467
 zdarec lidi nevite cim to je kdyz je fechtl studeny nakopnu a jde moc do otacek rve to a asi po 2min se to zahreje a sklidni se a jede normalne na volnobeh!pak jezdim tak 10km motor je uz sakra moc zahraty a zastavim hodim tam neutral a chci aby to drzelo volnobeh a on nedrzi nekdy jo ale kdyz pridam plyn tak skape!nechci to met moc v otackach ten volnobeh volnobehova tryska ani hlavni tou to neni!!!dikes za rady zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2007 17:05
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Podívej se na výšku hladiny v plovákové komoře.Skontroluj uzavírací ventil plovákové komory a usazení jehly v šoupátku karburátoru.Když nepřeplavíš hladinu v karburátoru, jde do otáček?
Datum: 11. července 2007 17:05
Jméno: messa
IP: uživatel1093
sešteluj si volnoběh když to je kapku zahřátý
Datum: 11. července 2007 14:57
 Cau, muzete mi nekdo poradit jak mam seridit karburator na babete? kdyz sni jedu pade tak zacne chcipat, nejde tam beno, kdyz se zmensi otacky zacne znovu jet..nechapu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2007 21:56
Cus, babetta má 2 šroubky na štelovani směsy a volnoběhu. Směs nastavíš že spodní šroubek zašroubuješ a 1,5 otačky povolíš... Volnoběh nejdřív ji zahřej a horním šroubkem šteluješ (dej si ji na stojan a hlidej si plyn, aby ti nechcipla a taky at se ti neroztáči zadní kolo)
Datum: 23. července 2007 21:56
No u fekála to kámoš měl taky takhle jo správně seřiď si karburátor ať tam teče benzín víc
Datum: 12. července 2007 20:23
 čau kluci, v sobotu se mi tsalo tohle. Jedu si tak z kopce na 3 najednou to zrychlí a chcípne. Povídám si hmm došel benál, ale ve filtru na benzím mi zůstal benál, takže při rozlačování jsem držel hadičku na hoře a chytl, vyjel jsem tím 2 KM kopec na 1-2 bez spojky(levou rukou jsem držel hadičku s filtrem). Dojel jsem na konec toho kopce odbočil k mojemu baráku kde vede cesta z kopce pustil jsem hadičku měl za 1 trochu jsem přidal plyn, páč na plno se to bez benálu začlo dusit. Jen tak jsem si přidal a najednou to začlo řvát víc než když přídám normálně rukojetí naplno. Rozjelo se to na o hodně vyšší otáčky než je u pařeza zvyklí tak ze strachu jsem otočil klíček na chcípnutí a motor běžel dál, ale bez jiskry tak 2 sekundy na hodně velký otáčky (jako když to rozlačujete a nemíáte třeba zapnutej klíček) dojel jsem, zaparkoval v garáži a motor smrděl a lupal, aj převodovka byla dost hoprká, že jsem se o ni spálil. Nejspíš to bude asi karburátorem, se kterym se jezdí nejlíp na minimum benzinu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2007 18:33
No spojku mám dobrou, až na páčku, nemůžu sehnat nějakou takovou, co by mi sedla, i když je ta páčka trochu volná, tak se to musí dotáhnout. A furt mi vyskakuje dvojka, někdy je v klidu někdy zas ne
Datum: 10. července 2007 18:33
suster  restan chlastat a nemel voloviny.
Datum: 09. července 2007 21:12
je to tim ze mas zle nastelovanu spojku
Datum: 09. července 2007 16:53
Jméno: Fichtalř
IP: uživatel1116
Ten chod motoru s vypnutým klíčekm jsou samozápaly spůsobným tím že svíčka je rozžavená a nepořebuje elektriku
Datum: 09. července 2007 16:29
Jméno: monax
IP: uživatel467
 For sesa  rosim te seso byde jeste nekdy ten karbec ve sleve???dikes za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2007 17:20
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku,,,nevim,, mozna az tak v listopadu,,,driv ne,,,,
Datum: 08. července 2007 17:20
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
Posl.aktualizace: 08. října 2007 22:12
Jméno: jawák
IP: uživatel934
na jehle v karburátoru nahoře chudá dole bohatá
Datum: 08. října 2007 22:12
skus hladinu
Datum: 09. července 2007 21:13
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
no jo...ja to mam na prvni zařezu z hora a měl sem to aj na druhem ale ..pořad mi to zanaši svičku(je černa)..mam to dat na třeti zařez???nebo mam rači snižit hladinu v plovakovce???
Datum: 09. července 2007 10:14
a este aj mnozstvo benzinu v plavakovke.reguluje sa prihnutim plisku,co zatvara plavakovy ventil.Ale vecsinou sa to nastavuje jehlou.
Datum: 08. července 2007 20:26
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Na jehle šoupátka, čtyři zářezi, čtyři stupně bohatosti směsi
Datum: 08. července 2007 11:55
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
V karburátoru.
Datum: 08. července 2007 11:41
 Zdar draci scháním nádrž na Mustanga,jestli někdo máte dejte vědět tel. 607673449
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2007 21:05
mám dokonce dvě a v dobrym stavu
Datum: 07. listopadu 2007 21:05
Čau měl bych zájem o ty papíry.A ještě kdybys měl boční výčko od tý střínky.Ďikes Ondra
Datum: 09. července 2007 0:48
zdar mam na prodej nadrz i jine dily napis na cajan.ondra@seznam.cz a mel bych zajem o pairy na mustanga za kolik je mate?
Datum: 06. července 2007 16:03
jj nam ji na prodej i jine dily a papiry mate zajem
Datum: 06. července 2007 12:57
Jméno: messa
IP: uživatel1093
 Kdysi jsem tu četl,že se dá do benzinu přidat NPK, tak jsem si na to včeta vzpomel,nasipal jsem pár kuliček do nádrže a nechal to přez noc rozpustit,ráno jsem to prokvedlal a vyrazil:našlápnul jsem to na první pokus a lítalo to jako blázen,kopec kde to vžycky sotva jelo tak jsem to vylítnul jak prt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2007 21:25
tak to ti přez tu noc někdo vyměnil motor!!!!!!!!
Datum: 10. července 2007 21:25
Jméno: peter
IP: uživatel267
nevěřte mu kecá
Datum: 09. července 2007 21:36
Jméno: misaktm
IP: uživatel1133
je to pravda NPK do benálu ?? šak to ani nechytí to bych chtěl vydět jak to jezdí
Datum: 09. července 2007 16:24
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
to je pěkna blbost................
Datum: 08. července 2007 10:17
Jméno: saimonelus
IP: uživatel1001
a kde sa to da koupit a je to vubec pravda?
Datum: 04. července 2007 12:05
Jméno: messa
IP: uživatel1093
JO JASNÝ,JENOMŽE TO NPK SE V TOM BENZINU ROZPUSTÍ TY TROTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 02. července 2007 13:51
jo a ja jsem zase četl že když nahr celou zasypeš hlínou nebo pískem že ti bude jezdit na vzduch
Datum: 02. července 2007 6:51
Jméno: jááára
IP: uživatel944
a si normalni to ti zasere uplne filtr a kdyz ne filtr tak karburator
Datum: 01. července 2007 21:12
Jméno: messa
IP: uživatel1093
hnojivo
Datum: 01. července 2007 21:06
Jméno: jááára
IP: uživatel944
fakt??? a co to je NPK??
Datum: 01. července 2007 20:40
Jméno: karlos
IP: uživatel372
Vstávej,,,, už je ráno!!!!!!
Datum: 01. července 2007 19:53
 Neví někdo, jak bych mel upravit karbec, aby to bylo silnejsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 13:07
Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
kup si sítku na hadičku a máš to lepšejší
Datum: 19. srpna 2007 13:07
J:Kruzky maju podstatnu ulohu pri kompresii.Kruzky su tam vlastne preto,lebo piest nemoze byt presne podla valca,pretoze sa po zahriati motora rozztiahne a keby bol na fest urobeny,tak sa motor zadre.Preto sa piesty robia mensie a kruzkami sa to akoby dotesnuje.Takze plati,pokial neni piest akymkolvek sposobom poskodeny,su to vyhodene peniaze,ktore mozu ist na benzin alebo olej.
Datum: 29. června 2007 12:10
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
majo: samozřejmě záleží, jak ten píst vypadá, jestli je ok, tak ho není důvod měnit, stače kroužky
Datum: 29. června 2007 6:19
Majo, nemáš tak docela pravdu! Kolik komprese by zajistily samotný kroužky bez pístu??? Žádnou, tak to bude asi trochu jinak. Třeba to může profukovat mezi drážkama atd. atd.
Datum: 29. června 2007 1:00
Pepa:Novy pist je debilina,pokym neni nejak poskodeny.Kompresiu robia kruzky a ne pist.Takze staci menit kruzky.
Datum: 28. června 2007 21:23
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
pokud nemá nějak extrémně vyběhaný válec, nebo v něm nejsou rýhy, tak je výbrus vcelku zbytečný, stačí nový píst a kroužky
Datum: 28. června 2007 16:35
Jméno: Axel
IP: uživatel939
nejjednoduší a podle mě nejlepší je to předělat na kliňak sice ti to při dešti bude dost podkluzovat ale povalíti to o dost rychleji a nebo můžeš na tom nechat udělat výbrus
Datum: 28. června 2007 15:45
trochu zvětšit trysky hadičky provrtat kanálek a karbec vybrousit válec a mělo by to jet a když ti to nestačí kup si jiné moto nebo si na fechtla udělaj 4 kvalt
Datum: 28. června 2007 12:21
Ked chces upravovat,tak najprv uprav valec a potom karbec.Taka jednoducha uprava je prevrat trysky.Ja som to neskusal,tak to nemozem odporucit ani odradit ta od toho.
Datum: 28. června 2007 8:29
 Prosivmás někdo poradte jak vyčistit nádrž u fichtla čistil sem ji asi pře měsícem pak to jelo krásně a už se to zase zasralo a nejede to, protože tam nejde ben
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 12:29
Doporučuji odrezovač.
Datum: 28. června 2007 12:29
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
http://www.wiku.ic.cz/navody/nadrz_cisteni.htm a dej si na hadičku filtr jistota je jistota
Datum: 28. června 2007 7:06
 Zdar draci, na ČZ 175/477 mi najednou přestala dotíkat ropa na swíčku...karbec sem čistil 2x a furt nic nevíte čim to může být?
Dík za all rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2007 11:15
Karbec je úplně čistý.....nvm čím to je že to neteče na svíčku...nemůže to být něco ve válci?
Datum: 29. června 2007 11:15
Jméno: messa
IP: uživatel1093
Njn jedno blbí nepatrný smítko v karbecu a už ti to nejede
Datum: 28. června 2007 6:39
Zasraty palivovy ventil.A to ze si cistil karbec,nezanemna,ze je vycisteny dobre.Raz som karburator na babette vycistil dobre az na 6.krat.
Datum: 27. června 2007 23:12
Jméno: jkjgjh
IP: uživatel1082
 zdar draci mám dotaz fichtl my vynechává ve vysokejch otáčkách co s tím?? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 1:06
Jméno: vopeslik
IP: uživatel944
Zvedni hladinu v plovakovne!!
Datum: 26. června 2007 21:40
on myslí že mu vynechává ve vysokejch otáčkách, ne že se mu drží. Myslim že by to mohlo být asi že je málo benzínu či málo bohatej
Datum: 26. června 2007 18:35
mas vypadlou jehlu a nebo moc dotahli volnobeh
Datum: 26. června 2007 12:56
Jméno: 15
IP: uživatel853
 Jakou větší trysku když dám otevřený filtr?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2007 20:28
Jméno: 15
IP: uživatel853
a kde tu trysku koupim tebo tak??
Datum: 27. června 2007 20:28
Jméno: mara
IP: uživatel426
zalezi na konkretnim pripade ale +- 0,85 hl. tryska = 0,05*průmer difuzoru
Datum: 26. června 2007 17:28
|



|