česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar draci ! Jaká mám použít co možná nejkvalitnější ložiska do motoru 50/21 ??? Hodlám v sezoně dost cestovat, vrtání válce mám 40,75, klika nová,jehla. Mám strach z plagiátů z Číny ... Bud vezmu SKF z fichtlkramku nebo poradte jaká ... ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel11232    
Tak na kliku půjdou SKF od tud a ZVL na zbytek .... díky :-)
 
 
Datum: 04. března 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Používám nejlevnější slovenský Kinex a nikdy žádný problém (ani s životností). :-)
 
 
Datum: 04. března 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Do seriového nebo lehce upraveného motoru ZVL. V těch víc upravených používám jinou značku, ale jediný důvod je, že ZVL nevyrábí specifikaci, kterou používám. Další výhoda je, že zatím nevím o čínských plagiátech ZVL, tak že jistota
 
 
Datum: 04. března 2015 6:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel17914    
Používám ZVL ložiska a nemám s nima problém , par valcu uz sem znicil , ale loziska v celym motoru sou OK. Mám je v motoru uz tri roky. Naposledy sem snima jel 300 km za dva dny , furt plnej a bez problemu. De o to jak si sednou. Ale z dnesni presnosti to vydrzi opravdu bomby a zavadu zpusobi fakt jenom vyobni vada, ktera se i nemusi projevit pac na fichtlovi to nijak brutalne nezatezujes.
 
 
Datum: 03. března 2015 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17913    
Pokud netočíš přes 7500 ot/min tam dej klasiku ZVL,nic tim nezkazíš... jinak SKF koupená zde je TOP - žádná čína
 
 
Datum: 03. března 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jo, já používám japonská cx a ještě mi žádné neodešlo
 
 
Datum: 03. března 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
i od skf se dělají plagiáty, ložisko se mi vysypalo po 14 dnech chodu
 
 
Datum: 03. března 2015 19:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17877    
Ahoj, zvažuji koupi nové klikové hřídele.Kupovat ji budu samozdřejmě z fichtlkramku a tak bych se chtěl optat zda mám zvolit verzi s jehlovým ložiskem či s bronzovým futrem ? Jaká je Vaše zkušenost ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2015 13:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17916    
No jehly mám v obou motorech a na serii pod 1:40 nejdu... je pravda že jehly se nemusej moc mazat,ale ten motor určo chce mazat normál ... neřikam že je nutný mazat 1:33 , to ne,ale zas ne 1:50 ... mě přijde mezní těch 1:40...
 
 
Datum: 04. března 2015 13:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně, jehly. Mají i další výhodu. Pionýr se maže 1:33 právě kvuli futru. Když dáš jehly, dovolí ti to pro běžné ježdění mazat méně.
 
 
Datum: 04. března 2015 6:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17915    
má recht tuten standa :-)
 
 
Datum: 03. března 2015 22:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17913    
Boha tak vem tu jehlu,sice je o kilčo dražší,ale vydrží o mnoho víc a navíc už nikdy nebudeš řešit výstružník. Těm kecum o vylítanejch jehlách nevěř. To a samý jsou blafy o nutnosti vymezování klece - zase kec - klec musí plavat! Jinak se vzpříčí a muže prasknout. Ty plky o jehlách píšou lidi,který absolutně netuší,která bije... věř mi!
 
 
Datum: 03. března 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17877    
Děkuji všem za rady a postřehy,zvolím tedy bronzové futro. Ale vrtá mi hlavou to vysoustružení futra,protože stavitelný výstružník nevlastním. Neméte někdo typ kde ho na netu zakoupit ? Díky
 
 
Datum: 03. března 2015 17:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehly kliky sevezou s taiwanu,budou za 7az 14 dni
 
 
Datum: 03. března 2015 4:21
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě bronz.
 
 
Datum: 03. března 2015 1:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5643    
Na serii patří bronz,do závoďáku CKR jehla,je šílený co to vydrží... to je ojnice (jehla) co jezdí v motorech co točí i sakra víc jak 10 000 ot/min... prostě jehlová klec....navíc je pecka,že ji mužeš prostě vzít a vyhodit,když už má vakl (jentak se nevysype) a dáš jinou... NEVYMEZUJE SE !!!!
 
 
Datum: 02. března 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Ruda: jsem také zastáncem bronzu, už jen proto, že je to napevno, klec se mi může po čepu pohybovat, když ji nevymezím nějakými podložkami, kdyby klec byla uložena ve futru napevno a nejezdila po čepu, rozhodně bych ji tam dával :-)
 
 
Datum: 02. března 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: Ruda      E-mail:      IP: uživatel17710    
Já osobně mám na pionýrovi jehlu ale to záleží na tom jak často na tom jezdíš, jak moc to ženeš a točíš. Jestliže dáš jehlu, může se stát že ti po určité době povolí klec, vyskáčou jehličky a máš válec na výbrus. Když dáš bronz měl by si ho vystružit a jednou za 2-3 roky vyměnit. Takže pokud to netočíš a neženeš jak dement tak je lepší jehla. Ale počítám s tím že se zde najde plno zastánců starého dobrého bronzu.
 
 
Datum: 02. března 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
šau lidi. Jak mám upravit válec abych tam mohl dát klapku? popřípadě jakou, skušenosti a td. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17902    
Klapku si pověs na řidítka. Udělam ti takovej seriovej válec,že zapomeneš na to,že něco jako klapka existuje :-D Klapka je kravina pokud nebudeš otvírat sání jak na Moto GP ....
 
 
Datum: 28. února 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Pionýra není potřeba vylepšovat a ani to nemá cenu. Je nejlepší ho ponechat v originálním stavu a povyměňovat nové originální díly které jsou potřeba vyměnit.
 
 
Datum: 27. února 2015 22:34
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
No jestli tu příjde standa tak ti určitě řekne že nejlepší bude tu klapku pověsit na řidítka :-D :-D a já s ním plně souhlasím. Pokud nevíš co a jak je zbytečné přemýšlet o klapce. :-D. Jsou jiné způsoby jak vylepšit motor :-).
 
 
Datum: 27. února 2015 14:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel17901    
Mohu se zeptat, z jakého důvodu chceš dávat klapku?
 
 
Datum: 27. února 2015 13:47
 
 
 
 
Jméno: OndroAK47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer! Viem, že to môže byť mimo tému (v prípade potreby kľudne zmažte)... ale našiel som pri upratovaní skrine v dieľni tento kľukový hriadeľ a netuším, z čoho môže byť. Snáď bude niekto vedieť poradiť... priemer je cca 10cm, dĺžka osiek približne 4,5cm. Fotografie sú tu: http://sk.fotoalbum.eu/OndroAK47/a839324 (ak budú problémy so zobrazením, kľudne ich presuniem inam). Vopred ďakujem za rady a želám všetko dobré! S pozdravom Ondrej :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2015 9:24
 
 
 
 
Jméno: OndroAK47      IP: uživatel17892    
Dobrý deň, zatiaľ pekne ďakujem! Zatiaľ to vyzerá teda na Pařeza. Ešte raz vďaka!
 
 
Datum: 24. února 2015 9:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17894    
Průměr pístního čepu 10mm má jen pařez. 100mm setrváky to potvrzují.
 
 
Datum: 24. února 2015 6:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
možná 555? ale jistě nevim, už je to chvíle co sem to měl rozhozený...
 
 
Datum: 23. února 2015 22:33
 
 
 
 
Jméno: Šíma      IP: uživatel17891    
Zdravim, chtěl bych se zeptat zda jde dát kliková hřídel z motoru čz 175/477 do motoru čz 175/487, sesa ji tu prodává a píše 477/487 ale co čtu jinde na diskuzích tak že nepasu je rozdílná, tak jsem zmaten, rozsuďte to někdo či osvětlete prosim, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2017 11:44
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel18988    
Do 175/477 bych se nepokoušel nacpat kliku z 487 - přijdeš o rozříznutý levý čep jako pohon pro čerpadlo. (alespoň věštšina 477 čerpadlo měla a je škoda se oněj do budoucna připravit) Jak říká Pepa - zrepasovat kliku starou a použít z 487 jen ojniční sadu (na 16 mm pístní čep) vršek na jehlách. Ortodoxní veteránisty asi nepotěším, ale žádná velká čuňárna to snad není. Samozřejmě, starý píst s 18 mm pístním čepem můžež zahodit a pořídit nový i svýbrusem. Jo, a nemysli si, že ten zrepasovaný motor bude nějak tichý ... :-))
 
 
Datum: 10. února 2017 11:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17895    
Proste za ty prachy nechej zrepasovat staro kliku
 
 
Datum: 24. února 2015 18:12
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neda, protoze 487 ma jeste na klice krouzky na gufera, koukni na jawamanii tam se to zrovna o vikendu resilo
 
 
Datum: 23. února 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17888    
zdarec, skládám motor z 21čky a když sem zrepasovanou klikovku dával do pravého karteru tak sem ji schladil a karter nahřál, samozřejmě že tam vklouzla jak po másle. ale když sem složil převodovku a na dosedací plochy nandal silikon tak sem chtěl přiklopit levou polovinu motoru ale šlo mi to vélice ztěžka. vubec nechtěla klikovka vlést do ložiska, musel sem tomu pomáhat kladivem a rovnoměrně dotahovat šroubky, nakonec sem to tam dostal a šroubky dorval. ale jen tak ze srandy sem zkoušel pootočit klikou a nechtěla se točit o 360° ale otočila se jen o cca 270° a vždy se to tak jakoby přidřelo (kov o kov). tak sem počkal až zaschne silikon a začal sem s rozebíráním ale zase se tomu vubec nechtělo se rozpůlit, nechtěla klika vylézt z ložiska, (nemám stahovák ani nic takového) potom sem změřil tu hřídel kliovky a vnitřní pruměr ložiska a zjistil sem že ložisko je o 0,05mm menší než hřídel. tak se chci zeptat jestli je to tak všechno v pořádku a jestli není něco špatně že ta klika po složení dřela a že to ložisko tak malé odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2015 14:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
(y)
 
 
Datum: 25. února 2015 14:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17898    
Mě to pak taky docvaklo,že prapůvodní mustr byl uzkej motor z j05 ....
 
 
Datum: 25. února 2015 14:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
JJ já vím o čem mluvíš. Kliky z 05 se používají i u strých karterů Kreibych pro 4q převodovku ;-)
 
 
Datum: 25. února 2015 12:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17898    
Marku já myslel něco jinýho. Před lety se ozval chlápek,že chce udělat válec a nechat přelisnout kliku,klasika,no problem,že jo... Jenže přišla klika z j05 a k ní CKR ojnice. Spodní čepy byly stejný,tak sem si řikal ok,ale ono ejhle...ojnice tam nešla,setrváky j05 jsou vybrané jinak jak j21,asi i ta ojnice je krapet jiná,takže se musel prostor okolo čepu v setrvákách vyfrézovat a stejně to nebylo ono,klika nabyla na šíři cca 1mm - což nebyl až takovej průser,kdyby pak šel spasovat motor...chybělo asi půl mm ... tak to po 4 desetinách odsrali kroužky ložisek a vše přesně sedlo i s vůlí... docela oser ... ale funguje ... chudák chlápek v brusírně se z toho střílel do hlavy ... dvakrát složil kliku a dvakrát drhla ojnice ... až napotřetí ...
 
 
Datum: 25. února 2015 12:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando nejezdí to jen FC ale i v Jawa50GP. Jinak co se týká nových klik. Jejich problém je, že co se mi zatím dostaly do ruky tak všechny byly mimo toleranci, než kterou bych byl schopný akceptovat. To znamená nechat kliku přecentrovat. Osobně si raději vždy seženu dobrou originální kliku a nechám do ní dát CKR ojnici. Pro svoje motory si něchávám kliky dělat ještě trochu jinak, ale to know-how o které se uplně nechci veřejně dělit.
 
 
Datum: 25. února 2015 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17898    
Speciálně do j05 bych dal nějakou levnou ojnici,která nebude mít tak macatý tělo,usnadníte si tim spoustu problémů...
 
 
Datum: 25. února 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: jarmil      IP: uživatel17897    
Jj, dražší a to o dost :-D Já to momentálně nepotřebuju, ale mám doma tři motory 05, ale všechny KO klikovku, tak jsem se na to právě chtěl zeptat jak to je až to budu chtít řešit. Jinak díky za radu, právě tu CKR ojnici tam chci.
 
 
Datum: 25. února 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17898    
Hele schopnej klikař si s tim poradí. Užjsme to jednou na 05 řešili,museli se trochu upravit setrváky a trochu přibrousit vnitřní kroužky ložisek,aby se mezi ně vešla macatá ckr ojnice - dost prasárna,ale jezdí to už 2 sezony FC. Nevim který provedení kliky to bylo,ale spíš to mladší. Vyhledal bych na tvym místě schopnýho klikaře a nechal ho to udělat sic to asi bude dražší - j05 je v tomhle směru atyp no
 
 
Datum: 25. února 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: jarmil      IP: uživatel17897    
Díky za doplnění, zase jsem o něco chytřejší. A ty tedy používáš nové kliky s novými čepy které jsou součástí nových setrvačníků nebo necháváš staré čepy na starých setrvačnících? :-D Nevíš náhodou, jak je to u těch 05 s tima ojnicema, jsou dva tipy jedna hubená a druhá mě přijde jako z 21 obě pístní čep 14.1, jen bych chtěl vědět jestli nevíš zda u té kliky co mi přijde, že má ojnici jako 21 se dá použít ojnice z 21, mě bylo právě řečeno, že to nelze prý spodní čep není stejný.
 
 
Datum: 25. února 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nikdo se ti nesměje, čepy jdou měnit jen na klikách 550, 555 a 05 kde jsou výměnné, na novějších klikách je čep součástí setrvačníku. Čepy jde podbrousit a převložkovat. Udělat to jde ale není to ideální řešení.
 
 
Datum: 25. února 2015 9:46
 
 
 
 
Jméno: jarmil      IP: uživatel17897    
Nevím nejsem klikař, ale původně jsem si chtěl nechat udělat starou kliku a bylo mi řečeno, že čepy jsou už jetý a že GO kliky jedine komplet ojnice i s čepy za 2500Kč, tak ať si koupím raději novou, že mě to vyjde levněji. Ale děkuji za odpovědi, je vidět, že tady se člověk nedočká ničeho jen posměchu! A na jednoduchou otázku asi neexistuje jednoduchá odpověď.
 
 
Datum: 25. února 2015 8:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jak chceš na klice u 21ky měnit čepy :-D
 
 
Datum: 25. února 2015 5:21
 
 
 
 
Jméno: jarmil      IP: uživatel17896    
Já jsem vocas, díky už asi vím chybu. Jen ještě pro ujištění ty necháváš origo čepi, nebo nový. Takhle, používáš origo kliku nebo novou, jen pro ujištění, abych mohl vyloučit čepy nové kliky a uřízmout si hlavu :-D
 
 
Datum: 24. února 2015 22:35
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
Základ je mít dobré párové kartery na které nikdo nebral kladivo. Pak mít dobře udělanou kliku. Kliky které používám mají házivost pod 0.01mm. No a dobrý ložiska. Pek už jen trochu tepla a oleje. A hlavně rozum do hrsti.
 
 
Datum: 24. února 2015 21:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Chtěl jsem napsat rosí, ale mobil byl proti :-D
 
 
Datum: 24. února 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Mám v dílně troubu, nic nelisuju vše vkládám bez násilí. Ani mrazit není třeba, pak se to akorát říši a následně rezne.
 
 
Datum: 24. února 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: jarmil      IP: uživatel17896    
Marquee a hejňa, skvělá práce. Už dlouho se tady na foru chci na podobnou otázku zeptat, jak dostat kliku správně do karterů, aby nedošlo k případnému rozcentrování. Když jsem používal staré kliky tak problém nenastal, ale u těch nových klik (CKR ojnice) už je to horší. Klika mrazák, ložisko nahřáté, jednu stranu klikovky dostanu do ložiska v pohodě, ale jak přikládám druhý karter samozdřejmě s nahřátým ložiskem, jsem v koncích čep mi do toho ložiska nechce vlíst nakonec ho tam dostanu, ale o takovémhle točení nemůže být mluva. Dříve jsem v tom neviděl problém, vše šlo jako po másle, ale teď si nevím už rady a to chci dělat stadiona a tam ta ojnice je prý ještě horší. Tak kdyby byla třebas rada nebo fígl jak správně na to bylo by to super.
 
 
Datum: 24. února 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
https://www.youtube.com/watch?v=KVE1bouh2z0 takhle se má točit v sériáku
 
 
Datum: 24. února 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Takhle se to má točit normálně. Na zavoďáku se musí točit na fouknutí. Musí se to umět a ne to tam cpát kladivem
 
 
Datum: 23. února 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17888    
hajňa prosimtě jak to děláš že se ti točí tak zlehka? dáváš mezi kartery silikon nebo papír? já dávám právě silikon a trochu silikonu se dostane aj na klikovku a ta se potom otáčí trošku ztuha
 
 
Datum: 23. února 2015 19:11
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jestli jsi na to vral kladivo, tak ložiska i kartery můžeš vyhodit a kliku když budeš mít štěstí šikovný mechanik zachrání. Jsi prostě prase co k tomu říct
 
 
Datum: 23. února 2015 6:02
 
 
 
 
Jméno: hejňa      IP: uživatel11766    
https://www.youtube.com/watch?v=gasomoXdTIo takhle nějak se mi točí klikovka když dělám GO na závodních motorech
 
 
Datum: 22. února 2015 21:36
 
 
 
 
Jméno: pevel      IP: uživatel17888    
díky vyzkouším
 
 
Datum: 21. února 2015 20:00
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Vždyť tam píšeš žes tomu pomahal kladivem. Klikovka se dává vyvážit aby neházela a byla vystředěná. Ty ložiska to asi přežijou ale chce to nahřát i to ložisko v karteru co tam dáváš(levé). Tak to skuz zopakovat a místo silikonu skuz použít papírový těsnění. Vyťukni taky nejdříve ty dva válečky(vodící) na krajích až to budeš mít skoro dotažený tak je tam doťukni
 
 
Datum: 21. února 2015 19:40
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píšeš pomáhal kladivem, ale taky, žes nebouhal. Bez stahováku jsi logicky musel kartery odpáčit od sebe, mohl jsi zničit kluku nebo i bloky, možná už při původním rozdělávání vzaly za své. Chce to nechat zkontrolovat klikovku, možná jsi ji dospal po repasy už špatnou, i mistr tesař se utne, nebo možná cestou někomu spadla.Nemusíš ji ji hned posílat ke klikaři, pro začátek stačí hroty(soustruh) a hodinky a proměřit čepy i setrváky.
 
 
Datum: 21. února 2015 19:36
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17888    
čím bych jako mohl zničit tu klikovku nebo ložiska? zacházel sem s tím jak se má nebouchal sem s tím ani nic
 
 
Datum: 21. února 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
No tak po návodu montáže si raději dej motor někomu kdo by ho složil. Nic ve zlém ale už máš třeba rozhozenou klikovku což je dost špatně o zničených ložiskách ani nemluvě
 
 
Datum: 21. února 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, zakoupil jsem nové kroužky ale teď mi hrozně cinká od motoru. Čím to je? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 12:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17885    
Nedal si tam obráceně píst? Jinak některý nový písty cinkaj protože maj železný zámky. Potom nic nenaděláš.
 
 
Datum: 20. února 2015 12:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sraz hrany na kroužcích a když to bude cinkat pořád, tak je to načatá klika
 
 
Datum: 20. února 2015 11:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Tak ti muzou cinkat prave ty krouzky. Sraz jim hrany a uvidis.
 
 
Datum: 20. února 2015 9:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jak říká Jirka pokud si nevyměnil ložiska v ojnici klidně může zvonit klika díky navýšení tlaků ve válci. Udělat ložiska na klice je jedna věc a nechat udělat repas kliky věc druhá. Bohužel si tu hodně lidí plete pojmy s dojmy. To jsou ty GO, pak člověk zjistí že nový je akorát silikon napatlaný na karterech :-D
 
 
Datum: 20. února 2015 7:31
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel17883    
Možná si je při montáži lehce ohnul to by potom cinkalo
 
 
Datum: 20. února 2015 7:07
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesrážel
 
 
Datum: 20. února 2015 5:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Srážel jsi hrany těm kroužkům?
 
 
Datum: 20. února 2015 0:49
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde o to že když jsem tam měl staré kroužky tak to necinkalo a když jsem tam dal nové kroužky tak to začlo jakoby křupat a cinkat.
 
 
Datum: 19. února 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jaké ti tam dával ložiska? Na klice jsou tedy 4. Dvě v karterech a 2 jak jsem psal na ojnici. To by musel dát klikovku rozlisovat a vyvážit. A nenaráží ti píst do hlavy? Pod válec nový těsnění.
 
 
Datum: 19. února 2015 20:48
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ložiskama to nebude protože jsem dával celý motor generálkovat a dával mi tam kamarád nové ližiska. A je zajímavé že když jsem tam měl staré kroužky které měl děda schované tak to nedělalo a teď když jsem tam dal nové tak to jakoby cinká prostě takový divný jakoby praskací zvuk.
 
 
Datum: 19. února 2015 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Asi to kroužkama nebude-tím jsi zvýšil kompresy tak nejspíš ojniční ložisko(na pístu) a nebo ložisko na klice
 
 
Datum: 19. února 2015 19:40
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel17873    
Ahoj sifon sem nepatří ale co si myslíte o tomhle válci a jak je to s hlavou musím někde nechat upravit tu z 50 aby píst nenarážel ? a jak je to stim otryskováním karbecu co byste tam dali ? http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/2-1-Simson/651-3-Motor-a-prevodovka/5/1956-Valec-60cm3-Sismon-S51-TUNING díky moc všem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj tak moc díky za vaše názory pravda je že ten eshop je divnej nedávno někdo řešil 65 válec na fichtla a taky to byl nějakej krám ale zaujala mně ta krabička co tam má s tim razítkem MZA tak sem si říkal že by to mohlo bejt dobrý dokonce ho má levnější jak na motokrámku díky všem vyřeším to asi výbrusem originálu jen sem si říkal že by to mohlo bejt ješte o trochu lepší mám 17 zube kolečko a konečene simson jede podle mích představ díky moc všem
 
 
Datum: 17. února 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17875    
Předražený krámy z polska... "kvalitní" zboží, dlouhá "životnost" ... docela jsem se u toho pobavil jak jsem projížděl ten eshop :-D neskutečný....
 
 
Datum: 17. února 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
já jsem měl převrtanej válec na 42 , 60cm3 tryska 72, hlava origo 50cm3 a nenarážela. cena byla něco kolem 600kč
 
 
Datum: 17. února 2015 18:35
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel17873    
on sice píše že lze origo hlava použít ale někde sem četl že by mohl píst narážet do hlavy tak nevím
 
 
Datum: 17. února 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer, chci se zeptat. Chci si dát na výbrus válec na Jawu 50 ale někdo mi říkal že když ten válec hned od začátku budu brát v plnejch otáčkách no prostě ho nešetřit tak že to pak bude jezdit lépe. Co je na tom pravdy. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka s      IP: uživatel17848    
Ano,není to pravidlo ale je to tak,laký charakter motoru dáš od začátku tak se potom chová. Je třeba sorávná vůle na pístu, u sériových pístů 0,05mm
 
 
Datum: 07. února 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17843    
Není to pravda. Každý válec se dle vůle výbrusu musí dostatečně zajet.
 
 
Datum: 06. února 2015 10:53
 
 
 
 
Jméno: STWondr      E-mail:      IP: uživatel17842    
Ahoj, Chtěl bych se zeptat, jak popřípadě kam mám dát udělat kliku když chci nahradit pouze ojnici a zbytek nechat původní? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: nee, to já jenom tak sonduju kam se když tak obrátit, teď nic nepotřebuju... já dávám kliky Bartůňovi z Votic, ale je poměrně drahej,,, kdyby něco, tak se ti ozvu...
 
 
Datum: 08. února 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: Jirka s      IP: uživatel17848    
To není problém,dělám to bšžně
 
 
Datum: 07. února 2015 22:47
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17846    
lk: dělá mi to děděk v brusírně,ceny za rozum. U kliky z j20/21/23 se čepy nemění,to pouze ui j555/05. Napiš co bys chtěl a já to pozjistím,zařídím, vše jde,pokud se daj sehnat díly. Klidně mail.
 
 
Datum: 07. února 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
To mi pripomina, ze jsem meril asi 15 klikovek mikrometrem. Zhruba 10 z nich melo mensi prumer nez 17mm a loziska na ne sly nasadit rukou bez vynalozeni vetsi sily.
 
 
Datum: 06. února 2015 22:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: ty děláš kliky? na kolik vyjde cca komplet repas včetně čepů?
 
 
Datum: 06. února 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Já ti to udělam taky. Jediná podmínka je neprojetý čepy/hřídele...projetá klika se nerepasuje,ničí gufera a nejde do ložisek,ale to ti krom mě neřekne nikdo,honěj jen kšeft......
 
 
Datum: 06. února 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17845    
Padalik sartice ...motokolo votice ...uzivatel klikar na jawamanii ...a ceska posta to jisti
 
 
Datum: 06. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17844    
Záleží na tom odkud jsi, já osobně jsem dával kliky(od mustanga, přes stadiona, až po 175/356) do Ravo v českých budějovicích, ale ti to samozřemě posílaj někam dál. Udělaj samozřejmě jen to co si poručíš, takže mě například dělali taky jenom tu ojnici.
 
 
Datum: 06. února 2015 14:31
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapi jdou nějak zadní tlumiče na mustangu rozebrat nebo namazat aby to více pružilo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli se nehejbou tak počítej s tim, že stejně bude vyrezlý nebo vydřený táhlo pístku, takže budou ko... posledně když sem repasoval tlumiče pio, tak sem je skládal z dílů asi pěti tlumičů..... jinak k repasi potřebuješ do každýho tlumiče 2 o-kroužky (rozměr teď nevim, ale ten co jsem našel v katalogu nebo dílenský příručce neodpovídal!) a něco, čím nahradíš zaručeně rozpadlou koženou manžetu... pak samo potřebuješ olej, teď nevim, jestli jsem dával čistou hydrauliku, nebo jsem jí říznul s motorákem)... jo a ani po repasy od těch "tlumičů" nečekej zázraky...
 
 
Datum: 01. února 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
Když jsou zadní tlumiče tuhý a a vcelku tvrdý tak jsou DOBRÝ. Jak houpou mužeš je vyhodit,to je v zatáčkách s nerovnostma o hubu.
 
 
Datum: 01. února 2015 7:37
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
za ty leta už jsou pružiny unavený,přepouštění oleje taky KO....skusit sehnat novější
 
 
Datum: 31. ledna 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chápu mám ho od roku 1971 takže ty tlumiče mají už něco zasebou :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2015 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tlumiče rozebereš že zmáčkneš pružinu a v horním oku(když to okartáčuješ) najdeš na vyražení tak 1mm tyčinku. Když ji vyrazíš je to na závit. Nejlepší to dát do truhlářského svěráku v normálním to bolí. Nebo to dělat ve dvou ale jde to. Aby to více pružilo??? Záleží jak? Tuhost pružiny? jedině ji nastavit. Aby to tlumilo? Nad spodním okem v ty nádobce musí být lej-dolu to má jít lehce,nahoru musíš cítit odpor. Ale podle věku mustangu žádná hitparáda-je to prostě na silnici
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec raci co to dělá když mě mustang za jízdy kucká a jde málo do tahu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 12:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17820    
Krom predstihu me nic nenapada ..na kolik pesne jsi ho dal?
 
 
Datum: 31. ledna 2015 12:52
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ten je čistý
 
 
Datum: 31. ledna 2015 12:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17820    
No jesty jsi nekdy rozebral vyfuk a duklafne vycistil aby byl pruchozi...
 
 
Datum: 30. ledna 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakej lauf?
 
 
Datum: 30. ledna 2015 12:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17820    
Barva jiskry? A cistil jsi lauf?
 
 
Datum: 30. ledna 2015 12:02
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daval jsem tam novou je taková tmavší ale cihlová barva to není a uplně černá taky ne.
 
 
Datum: 30. ledna 2015 9:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17820    
Detailu je mnoho urco skusit barvu svicky a jeste me napadlo skusit zda dava krasnou jiskru aby nebyla temna cervena
 
 
Datum: 30. ledna 2015 8:34
 
 
 
 
Jméno: hejňa      IP: uživatel11766    
jakou barvu má svíčka ? mohla by to být chudá směs
 
 
Datum: 30. ledna 2015 1:26
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trisky čisté i celý karburátor jehla v porádku
 
 
Datum: 30. ledna 2015 0:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
ahoj skus vyčistit trisky (popřípadě celej karburátor) a nebo se podívej jestli ti nezpadla jehla. nebo jestli nemáš něak zanesenej filtr
 
 
Datum: 29. ledna 2015 23:59
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci mustang konecne jede a chtel jsem se zeptat dal jsem tam pist c a valec b bude to vadit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 22:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17814    
Ano,již delší dobu pozoruju,že Pepa je opravdový odborník.... bohužel přízpěvky editovat nejde,pouze smazat,takže nejde jeho přeřeky a omyly opravit či uvést na pravou míru .....
 
 
Datum: 27. ledna 2015 22:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
pepa je odborník... 0,2mm? To je skoro jeden výbrusový stupeň (0,25mm). A to A,B,C neoznačuje výbrusy, ale toleranční třídu...
 
 
Datum: 27. ledna 2015 0:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17811    
Praxe me naucila ze pokut je pist o 0,2 mm mensi chodi to ...jinak ano narval jsi pist o dva vybrusy vetsi teoreticky by se mel teplem roztahnout a zadrit ...ale uvidis sam protoze to ze to jede neznamena ze to jede dobre...
 
 
Datum: 26. ledna 2015 23:15
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Záleží kolik toho měl ten válec najeto, může se ti to hned drapnout. Je lepší ten válec nechat stočit podle pístu,srovnáš ho a máš dobrou vůli na roztažnost. Většinou se válec sjede trochu do elipsy a když to nesrovnáš tak ten další se sjede dřív, když vydrží
 
 
Datum: 26. ledna 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem tam válec A a 3 kroužkový píst A tak jsem dal 2 kroužkový píst C a válec B nevím jestli je to po výbrusu našel jsem to doma tak jsem to tam dal a jede to ale nejde mě o hlavy proč to nejelo když jsem tam měl válec A a píst A 3 kroužkový kroužky jsem koupil nový a vůbec to nejelo jen to chytlo a zase to chcíplo tak jsem tam dal to co tam mám ted a jede to :-)´
 
 
Datum: 26. ledna 2015 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolco      IP: uživatel15847    
jaká byla závada a jak si ju vyřešil ? jinak když máš válec aj píst na stejný výbrus tak písmeno je skoro jedno a C je největší takže nejlepší tlak
 
 
Datum: 26. ledna 2015 20:42
 
 
 
 
Jméno: radek26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, chtěl jsem se zeptat, mám Stadion tak jestli bude lepší, když dám do motoru ložiska s vůlí C4? Bude to mít lepší chod nebo už to bude moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel17821    
Standa: do závodních úprav nevidím, ale kdysi jsem studoval rozdíly v materiálech a výrobci pro styk s benzínem silikonové nedoporučují a z toho vycházím. Na Jawamanii se kdysi dost řešilo, že silikonová gufera v normálním provozu (tj. dlouhodobě) nevydržela. Otázkou je, zda kvůli styku s benzínem nebo kvůli kvalitě povrchu čepu...
 
 
Datum: 29. ledna 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
já jsem speciálně s guferama taky trochu bojoval, protože NBR vydržely asi 10km a byly na prach, dnes už mám všude jen VITON (fluorkaučuk), pro seriové motory běžná vitonová gufera, do závodních speciální + ještě drobné úprava.
 
 
Datum: 29. ledna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17816    
O silikonových guferech se vedou různé fámy. Jezdí v několika (cca 10ks) upravených motorech pro kategorii fichtlcup Klasik ,na jejichž stavbě jsem se jistým způsobem podílel a zatím všechny motory vydrželi alespoň dvě sezony,což je výhra,to NBR obyč nevydrží. Tak asi tak... teorie je teorie,věřte jí a nebo věřte praxi ... druhá krycí prachovka je na nic,obvzlášť ze strany zapalování ... ta je tam akorát tak dobrá,aby pod ní vletěl nějakej bordel a dodrbal celý gufero ... ale dávejte si tam co chcete ...
 
 
Datum: 28. ledna 2015 18:46
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16863    
Co se týká barvy gufera, tak podle ní se řídit nelze! Je potřeba znát materiál, barevné gufero může být flourkaučuk FPM nebo silikonové MVQ. Silikonové pravděpodobně nepřežije styk s benzínem na klice. Fluorkaučuk je násobně dražší než NBR, ale užitnou hodnotu navíc ti nepřinese. Nejlepší je klasické NBR gufero, na kliku určitě jednobřit, tam se moc bordelu nedostane...
 
 
Datum: 28. ledna 2015 16:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Máš origo motor, tak běžná černá ložiska z NBR materiálu budou dostačující.
 
 
Datum: 27. ledna 2015 23:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17812    
2 brity jsou luxus a vyzkousene ze nestvrdnou
 
 
Datum: 27. ledna 2015 19:36
 
 
 
 
Jméno: radek26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jo dám tam C3, a gufera jsem dával dvoubřitté a černé, ale někde jsem četl, že ty červené gufera jsou na klice lepší a někde zase psali, že obsahují silikon a ten benzín je rozleptá. Nebo mám zůstat u klasiky a nevymyšlet?
 
 
Datum: 27. ledna 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
pepo, prestaň radit kraviny! 2-břitými gufery asi odborník pepa myslí gufera, co jsou vybaveny přídavnou prachovkou. Pod rotorem zapalování je ta prachovka skoro k ničemu. Nemaže se a tím pádem se dost sjíždí... "Doťuknutí" za vnitřní kroužek ložiska se běžně dělá. Nevím, proč by ho měl jeden úder zničit. C4 do sériového motoru je k ničemu, dej C3.
 
 
Datum: 27. ledna 2015 0:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17811    
Nenymislej vymislene dej tam to co je na vykrese a pokut mozno neuder na vnitni krouzek loziska jediny uder ho dokaze znicit a tak doufam ze si i ktvym superloziskum. Stocit i presne trny na nalisovani za vnejsi prumer....doufam ze hodlas namontovat 2 brita gufera a nebude ti drhnout rotor zapalovani...
 
 
Datum: 26. ledna 2015 23:23
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyz sundam s 3 krouskoviho pistu jeden krouzek bude to delat nejakou neplechu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17818    
Moc tomu nevěřim. Od tý doby co jsem se dozvěděl,jak to s oleji a přeprodejem funguje,tak nevěřim... jen barvivo ... Zjednodušeně řečeno - z rafinerie vyjeli dvě cisterny ze stejným olejem. V cílové stanici obě přečerpali do jiný cisterny,akorát do jedný zvrhly kýbl červenýho barviva a do druhý kýbl modrýho barviva ... asi tak ... podobně je to i s LTO a naftou a lodní naftou :-D věřte nevěřte ... podobně je to i s oleji do motorů do aut ... nevěřte tomu,že by třeba drahej Castrol byl nějak lepší jak olej stejný specifikace od Mogulu nebo Parama,jen je to jinak nabarvený a plněný do jinejch obalů s jinou etiketou ... a castrol má holt sakra drahý etikety :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Tohle je celkem zajimavy, olej Stihl HP ultra a v techn. listu logo Castrol .) http://www.midlandtool.com/MSDS/Stihl%20-%202%20Cycle%20Enigne%20Oil%20Mix.pdf
 
 
Datum: 27. ledna 2015 0:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Mezi oleji rozdíl je, stačí prostudovat technické listy: http://www.k2dt.com/library_files/2903.pdf https://eshop.paramo.cz/data/VyrobkovaDokumentace/ti_mogul_tsf_z4.pdf Už jen ten bod vzplanutí je zajímavý...
 
 
Datum: 27. ledna 2015 0:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14327    
Mezi olejem Stihl a TSF není rozdíl,pouze v použitém barvivu a oboje jsou výkoné minerály ( ačkoliv u TSF výrobce milně udává že je to polosyntetika).
 
 
Datum: 26. ledna 2015 13:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
Jinak kdybys napsal do jawy tak je zajimave ze ti doporuci olej mogul tsf a plati to i pro to pokut jsi marnivy a zeptas se na panelku fika u techto stroju dali pomer po zabehu 1 33 a u 350 ktere maj pistni cepy na jehlach 1. 40...V tomto jsou docela vztricni...
 
 
Datum: 26. ledna 2015 8:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
Zrovna ten moc dobrej nejni protoze fichtl nejni sekacka ktera jede stabylni otacky nehlede na to ze sem poznal pripady kdy majitel dal na dojeti m2t a zahadne zadrel....jinak viz nize logicky se ti propoji prefuk a vyfukovi kanal...pokles vykonu pokud jsi to ty co se ptal kterej pist je lepsi a ja mu rek 2 krouzkovi tak klic k uspechu je v peclivosti ne v nevyzkousenem tuningu :-)
 
 
Datum: 26. ledna 2015 7:57
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky davam olej stihl.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17810    
Vadit to bude,protože bude docházet k malému úniku směsi z přefuků do výfuku přes prázdnou drážku. Dej tam alespoň jakejkoliv jetej kroužek danýho rozměru.
 
 
Datum: 25. ledna 2015 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Neplechu to dělat nebude ale je asi lepší jezdit na tři-sice se to teoreticky víc hřeje ale prakticky vydrží víc km. Hlavně kvalitní olej do benzínu
 
 
Datum: 25. ledna 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaky je rozdil mezi dvoukrouzkovym pistem a tri krouzkovym na fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 19:21
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 24. ledna 2015 19:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17807    
3 krouzkac by logicky mel lip tesnit ale je to prehmat ..vetsi treni ve valci nestastne umistene zamky ..2 staci a o kurvitko min
 
 
Datum: 24. ledna 2015 10:12
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim vyhody a nevyhody.
 
 
Datum: 24. ledna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel17806    
Přesně jeden kroužek.
 
 
Datum: 24. ledna 2015 1:52
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci dělal sem u mustanga go motoru generálka klikovky nový ložiska nový gufera nový pístní kroužky a dal jsem tam ojetý pist tri krouškový a ojetý valec a nejde me to do otacek jestli to nevadi kdyz tamto je novy a valec starý s pistem a oboji je A jestli to je ono co to dela zeto nejde do otacek prosim o radu:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang už jede.
 
 
Datum: 27. ledna 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Co se týče toho předstihu. Nejdříve si nastav odtrh-dej píst do horní uvratě(nejlépe místo svíčky tyčku nebo menší šroubovák). Toč rotorem(pozor na správný směr otáčení-doprava nebo si nejdříve šlápni nakopávackou at vidíš kam se točí). Pak nastav odtrh na kladivku. Potom teprve nastavuj předstih aby se ti kladivko začalo otevírat 2-3mm před hor.uvratí. Za chodu nic nesešteluješ
 
 
Datum: 27. ledna 2015 19:21
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
a vystružoval jsi ho předpokládám ručně že? pokud jo tak některy ojnice nemaji horni ojnični oko bez pouzdra vyvrtany přesně kolmo na osu válce,to nevadí pokud po nalisování nového pouzdra přestružuješ na frézce,kde to upněš ke stolu a kolmost to udělá, ale když to děláš ručně tak akorát okopírujěš tu výchylku a píst běhá ve válci šikmo a nejde do otáček.
 
 
Datum: 26. ledna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 stihl
 
 
Datum: 25. ledna 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: Homolka      IP: uživatel13386    
A dáváš množství oleje pro záběh? A jaký?
 
 
Datum: 25. ledna 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
nastartuj povol trochu kladívka přidej plyn a pomalu zvetsuj odtrh sam to ale neudelaš
 
 
Datum: 25. ledna 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O kolik priblizne?
 
 
Datum: 25. ledna 2015 18:18
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16862    
tak zvetsi trochu odtrh
 
 
Datum: 25. ledna 2015 17:03
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je cajk
 
 
Datum: 25. ledna 2015 12:29
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16862    
předstih
 
 
Datum: 25. ledna 2015 0:23
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je vyměněno
 
 
Datum: 24. ledna 2015 18:41
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
píšeš generálka klikovky, to jsi měnil i pouzdro na ojnici?
 
 
Datum: 24. ledna 2015 9:45
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj tu jsem dal dolu
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Nedál jsi naopak píst,šípka co je na pístu musí sněrovat směrem k výfukovímu kanalu.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:27
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na nic si nevzpominam vse ho co tam ma byt tak je kdyzjsem to skompletoval tak ten vecer cca tak hodinu jelo pak uz byla tma druhy den rano nato nasednu roztlacim a nic a od te doby to nejede .
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:21
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
tak třeba ložiska šli po montáži snadno točit ? nebo nezapoměls tam dat někde gufero ? prostě skus si spomenut jak si to montoval jestli tam něco nesedělo tak jak mělo nebo se musela vynaložit větší síla atd... taky mě to kolikrát nejelo nevěděl sem proč rozebral sem to nic sem nenašel tak sem to zas složil a už to jelo proste skusím to dat třeba do jiných karteru atd... tak sem to dělal kdysi já když sem v práci netrávyl celí den, ted mě ty motorky jenom stojíu v garáži a není na to čas.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:05
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takze pochybuju ze to bude elektrika
 
 
Datum: 23. ledna 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikde to nepodfukuje a nez jsem zacal delat go.motoru tak to bezproblemu jezdilo
 
 
Datum: 23. ledna 2015 22:38
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
nevadí že máš ty dvě věci staré. skontrojul jestli ti to někde nefučí třeba pod válcem nebo karbecem nebo elektrika to može dělat na tech pinckoch je to zapalování dost často dokur****
 
 
Datum: 23. ledna 2015 22:34
 
 
 
 
Jméno: Velc      E-mail:      IP: uživatel17804    
Ahoj holky a kluci. Nevíte někdo jak vypadá přípravek na stáhnutí klikového hřídel ze strany od spojek, nebo nevíte jak ji sundat ? Jedná se o Babetu 207 a motor už mám rozpůlený. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 23:48
 
 
 
 
Jméno: Velc      IP: uživatel17804    
Děkuji Yuri. Zkusím to.
 
 
Datum: 23. ledna 2015 23:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel17674    
je to nejaký stajhovák pud použi dvojramený stahovák alebo si vyrob s kusu pasovin ktorú prišrubuješ o karter a srubou v strede to zaprieš o klukovku ale je dalšia možsoť vlož to do stojanovej vrtačky podlož si to a tou hlavicou to zapri o klukovku a vytlač ju http://www.mayster.sk/data/eshop/37989_58830.00.jpg http://www.jawa-cz.estranky.cz/img/picture/5/3.JPG http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz/1149/1149008-stojanova-vrtacka-2.jpg
 
 
Datum: 23. ledna 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
nevali se vam nekomu doma nahodou motor z ČZ 175 typ 477? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 14:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17799    
Mam tu i s fakturama po go za 6000 vybrus a klika z votic ferodo repas lamely...
 
 
Datum: 21. ledna 2015 14:44
 
 
 
 
Jméno: Jaromir      IP: uživatel17794    
zdarec chalani. Má cenu pořizovat si něco takového ? Dá se koupit laciněji ? http://aukro.cz/somet-300mm-digitalni-posuvne-meritko-suplera-i5006762331.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
je drahá.....seženeš laciněji,každý kdo něco opravuje potřebuje měřit...........tak jestli něco děláš,bude dobrá
 
 
Datum: 19. ledna 2015 8:24
 
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 0:51:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu