slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdárek draci chci se zeptat mám mustanga a ted jsem dodělal GO motoru (je generálka na klikovce nový ložiska na klice,nový pístní kroušky a nejde mě motor do otáček, mohly by jste mě prosím poradit co by to mohlo dělat? nebo kde je problém? děkuji předem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika se mě otáčela volně bez gufer a zapalování je dobře seřízený!!
 
 
Datum: 23. ledna 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
otáčela se ti klika po složení bez gufer jen v ložiskách volně nebo bylo potřeba větší síly pro otočení ? já to mněl taky křivě nalisovaný v ložiskách nesmí to jít až moc ztuha potom to opravdu nejde
 
 
Datum: 19. ledna 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Špatný předstih. Musíš kompletně seřídit zapalování.
 
 
Datum: 18. ledna 2015 22:56
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17789    
draci kdyz dam na jawu 350/ 634 hlavy s 250 bizona 2 valca co maji mensi spalovaci priestor neposkodi to ten motor ? nebude to mjet moc velky tlaky ? dik :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 16:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17791    
Dej tam z califa ci prvni 634 ty maj nejvisi kom pomer pokud se 250 predelavala na 350 musel se z novu obrobit spalovak.. lacinejsi nez hlavy z califa je nechat originaly snizit. ..
 
 
Datum: 17. ledna 2015 16:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
12,5:1 bych na takovej motor necpal :-)
 
 
Datum: 17. ledna 2015 8:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
250 má spalovák kolem 15ml a 350 kolem 21. Výsledný kompr. poměr vychází nějakých 12,5:1. Oproti 9,2:1 je to slušný rozdíl.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 22:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Dřív se hodně předělávaly 250 na 310 pomocí pístů z 350. S 250 hlavama se to hřálo a vadlo. Já bych s tím nejezdil, klika z toho taky moc nadšená nebude.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 22:47
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
Zdar o kolik můžu na čz 175/450 snížit hlavu? o 1 nebo 2mm.???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 16:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17791    
Motorku sem rok na to prodal motor z toho jezdi ve sportce duvodem prodeje bylo to ze mi nikdy nesedla tociva charakteristika proste se tomu muselo desne nakladat primo debilni byl mix tento motor a dlouhej plyn chce to rychlopal..a porad jed v poloze plynu on..na doraz
 
 
Datum: 17. ledna 2015 16:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17791    
Jedna prakticka mel jse tudle 175 na 16 kolech a hlavu upocnutou o 3 mm od puvodni roviny spalovak upraven otiskem modeliny upraven tak aby vsude tak 03 05mm vrstvy modeliny a pist nenarazil samo vsechny hrany zacisteny.masina do kopce vzdy 559 ujela ale na rovine jawa vzdy jela vic...prisel kopec a cz mela navhr..
 
 
Datum: 17. ledna 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak kdyby jsi si chtěl usnadnit počítání: http://www.jawa50rs.wbs.cz/Technika.html
 
 
Datum: 17. ledna 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a ty jawa,cz než začneš něco dělat tak si o tom něco přečti, ono zvýšení komprese má vliv na zvýšení výkonu jen častečně a za určitých podmínek. Prostě ne vždy.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 10:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
bakoune nechytej mě za slovo, z matematického hlediska máš samozřejmě pravdu, ale v hantýrce se používá oboje
 
 
Datum: 17. ledna 2015 10:50
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
no ja nevim... vůbec tomu nerozumím ale kamarád co má 250 kejvačku v krosu říkal že snížením hlavy je větší kompresní poměr a pak větší výkon (což je pravda) a on říkal že mu to strejc dělal na soustruhu o 2mm aby byl píst těsně u hlavy... a zjistil jsem že 175/450 a 250/353 má stejný zdvih pístu
 
 
Datum: 17. ledna 2015 10:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
marquee: pleteš si obsah a objem .)
 
 
Datum: 16. ledna 2015 22:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17788    
Jen bych podotkl,že pokud je hlava dobře udělaná,tak píst nemuže narazit do hlavy nikdy!!! Ani kdyby ta hlava byla snížená o 5mm !! Ono totiž snížit hlavu je něco trochu jiného,než ji jen "zkrátit" o pár milimetrů,musí se udělat i spalovák,radius,antidetonačka atd.... je vidět,kdo o tom co ví .... jinak zbytek platí to co psal marquee,musíš vědět,jakej kompresní poměr chceš,idálně vědět přesnej objem hlavy.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
To je ovšem teoretický poměr, skutečný zjistíš tak, že místo celého obsahu použiješ obsah válce po uzavření výfukového kanálu
 
 
Datum: 16. ledna 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
(Obsah spalovacího prostoru + obsah válce) / obsah spalovacího prostoru. Tak vypočítáš kompresní poměr
 
 
Datum: 16. ledna 2015 19:01
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
kamarád ríkal že na své 250 to má 2 mm. aby píst byl těsně u hlavy... a a se počítá ten kompresní poměr?
 
 
Datum: 16. ledna 2015 13:56
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
O 2 až 3 desetiny milimetru!!!!! Neexistuje o 1milimetrnebo 2 to je strašně moc. To by ti křápal píst do hlavy.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 11:20
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Můžeš o kolik chceš. Nebylo by lepší si změřit nebo zjistit jaký je kompresní prostor, spočítat si kompresní poměr a dopočítat si o kolik snížit hlavu, aby jsi dostal poměr jaký potřebuješ??? To je ale asi moc práce :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2015 6:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17604    
Mam dotaz, je k něčemu, když se vyleští píst. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 6:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hlavně pokud ho budeš leštit, tak pouze z vrchu, ne boční pracovní plochy
 
 
Datum: 15. ledna 2015 6:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Jasně že jo,máš pak dobrej pocit,že se ten píst blejská. Zanedbatelně malej vliv to má na menší usazování karbonu. Nic víc,nic míň.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: rekreant98      IP: uživatel17776    
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli tady jdou koupit pistní kroužky 41,75 2mm ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: petr.beran.usov      IP: uživatel18461    
ano pístní kroužky lze koupit.
 
 
Datum: 14. prosince 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jdou draku,,staci to napsat do vzkazu pod objednavku,sesa
 
 
Datum: 13. ledna 2015 18:18
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci, chci vymenit motor z ČZ 125 typ 476 za motor z ČZ 175 a chci se zeptat jestli by nestacil jenom vymenit valec s hlavou slo by to tak udelat, a pr klika ze na te 175 je o neco vetsi nebo co jsem slysel tak se prave ptam jestli je to mozne vymenit nebo musim cely motro diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 13:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Cislo motoru musis prerazit a karbec by mel mit 26 mm vsup do motoru...se 24 mm to jede taky
 
 
Datum: 10. ledna 2015 13:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výmaz čísla motoru nepomůže - jde o typové číslo motoru a to by Ti nesedělo. Potřebuješ číslo ve tvaru 476-**-******. Jinak označení karburátoru pro 175ccm je Jikov 2926 SBDb.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 23:02
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
mohl bys mi jeste napsat presny typ karburatoru na 175? diky
 
 
Datum: 09. ledna 2015 22:35
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
joo tak jsem to myslel no a kdybych menil cely motor tak bych musel udelat vymaz cisla motoru je to tak?
 
 
Datum: 09. ledna 2015 22:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí klika, válec, píst, kroužky, svorníky, hlava, karbec...kdybys měnil celý motor tak bys pak musel pořešit i číslo motoru, které by nesedělo.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 22:20
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
tak ze by bylo nejlepsi vymenit cely motor? nebo by stacila tak klika a zbytek?
 
 
Datum: 09. ledna 2015 22:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chce to i kliku...má to o 7mm jiný zdvih a nebude to fungovat nijak dobře.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 19:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Jde to ale nesedi to idealne pisr je cca 3mn od hrany valce protoze klika ma jiny zdvih ..ale sou zamene.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 17:59
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17762    
zdravim znate nejakou firmu neco soukromnika ktery dela vybruse a hlavne kvalitne ? okoli hodonina popripade slovensko okoli skalica .... dik za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. ledna 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci, potreboval bych poradit ohledne motorky ČZ 125 typ 476 mam motor po celkovym GO vsechno vymeneno opraveno klika vyvazena pist novy pistni krouzky proste vse ale porad ten motor celkem dost vibruje nevite cim by to mohlo byt nebo jak to trochu ztlumit? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Máš pěknou sbírku motorek. Já mám zatím 4. Babettu,mustanga,jawu 250/353 a čezetu 125/453. Všechny v ojízdném stavu.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: Provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tento motor sam o sobe dost vybruje a nemusí to být chyba. Je tezke to takto od stolu posoudit co je už moc. Hlavne mít vše porádne dotažené v rámu jak pise kolega dola a pak, pokud byl motor správně skládan. Tedy, že zmíněná klika byla dávána do motoru baz nějakého natloukání atd. Setkal jsem se i s klikami, které mely být po oprave a vyvážení, ale prostě nebyly kloudně vyváženy- někdo to halt neumí...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Ahoj. Zkontroluj šrouby uchycení motoru jestli nejsou povolené.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16836    
Zdravim, mám motor 477 po GO (ložiska,gufera,vidličky, VAPE) ještě nejetý,pouze několikrát zkušebně nastartovaný. Mám ho teď v jinym rámu kde sou jen kola, zd.+př. tlumiče a motor strašně vibruje (myslim si že víc než by měl) Myslíte že to může být nevyváženou klikou nebo by klika potřebovala taky go?? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Dal jsi tam tu vzperu na hlavu?
 
 
Datum: 02. ledna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, chci se zeptat mám doma 2 nové nepoužité ložiska č. 6303 a chtěl bych je dát na kliku ale tam mají prej být 6303 C3.....tak se chci zeptat jestli to něčemu vadí. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2015 23:18
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
kazdy spravny frajer zakituje silikonem cele lozisko ......... aby bylo prachotesne a blbuvzdorne.....................
 
 
Datum: 06. ledna 2015 23:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Proč tam dávat něco, co tam nepatří?
 
 
Datum: 05. ledna 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16513    
Za me je tam muzes dat. U 50 let stare herky zalezi i na ulozeni v bloku a take mazani ,..ale kudy se budou mazat gufera prez kryta loziska by me zajimalo jak dlouho vydrzi brit u zapslka kde to maze kyslik...U primaru si to primazne ale snad te logika presvedci protoze slusenost je takova ze na obyc vuli to jede a docela dost najede ...pokut neuderis do klece anebo je spravne neusadis...a kdyz uz obyc loziska a 2 brita gufera jsou perfekni volba ...uz od pohledu pokud se zamyslis ...ale pokud si predstavis rs lozisko tak ti uz v hlave nebude neco fungovat...na toz v realu
 
 
Datum: 05. ledna 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
taky jsem rozebíral motory který měly zapouzdřený ložiska plechem i plastem :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dal si zapouzdřený ložiska na kliku, aniž bys vydloubnul ty plastový kryty? Opravdu "profi práce" .. co na to říká gufero pod zapalovánim? ... jo a hlavně podobný nesmysly neraď dalším nešťastníkům!
 
 
Datum: 02. ledna 2015 21:33
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Ja sem dal 2RS na kliku a zadny problem jelo to jak vřet.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 19:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jasně že když tam maj bejt C3, tak to má nějaké opodstatnění a při investici do 100Kč není co řešit... na druhou stranu v katalogu jsou psaný ložiska C3 v celém motoru, já dávám kpřevodovku na klasický bez vůle a nikdy sem s tim neměl problém...
 
 
Datum: 02. ledna 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17747    
Už jsem rozebíral několik motorů s ložisky na klice bez vůle C3. Buďto byly projetý domky ložisek v karterech a nebo byl vnitřní kroužek ložiska vmáčklej až do čepu kliky a ložisko nešlo sundat,na klice vznikla nerovnost,díky které ji již nebylo možné znovu osadit ložisky a znovu použít... takový docela blbý...a ložiska který vypadávaj z domků jsou taky takový blbý no :-D v lepších případech motor s ložisky bez c3 začne za horka zdechat a nechce moc jet - hrozně rychle vadne - to je taky takový blbý ... ale zavčasu se to dá zachránit ... to jsou holt takový odborníci ... nedávno jsem z kliky dokonce sundaval ložiska 6303 - 2RS - tzn. zapouzdřená plastem,bez vůle - moc fajnový - samozřejmně měl motor projetý gufera,protože se nemohli vzduchem umazat,tudíž ve válci přidřenej sotva jetej píst,ložiska nešli stahnout z kliky a motor šel rozlousknout jak oříšek,protože ložiska i s klikou okamžitě vyskočili z karterů,ač už někdo zničený volný domky nadůlčikoval kolem dokola a myslel si že vyhrál ... od majitele jsem na opravu motoru dostal pytlíček s ložisky a ty byly opět zapouzdřené,obyč bez vůle a nebo s radiální vůlí A. Nemohl pochopit,proč jsem mu na kliku musel koupit nová ložiska,když mi k motoru dal ložiska na 3 motory ... mimojiné kartery museli jít taky jiné,to nebyla jediná vada :-D tak asi tak krátká story ... :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17747    
Vadí,musí tam být C3,jinak to nejde.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši projevuje se mě na motoru čz 175/501 takový pískavý zvuk když dám víc plynu jakkdyby to mělo turbo. Co by to mohlo být? Všade je těsnění a utáhlé to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tak pánové už jsem to zjistil mám polosuchou vačku.
 
 
Datum: 29. prosince 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Oleje je dostatek všade,řemen napnutý a je nový a vačka je namazaná ale ještě ju zkontroluju.
 
 
Datum: 29. prosince 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
nebo malo oleje
 
 
Datum: 29. prosince 2014 13:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
týý jo, to by se machrovalo že mám turbo :-D dělám si srandu, podívej se na ten řemen a vačku, ale ono svím způsobem to může být skoro všechno co se točí :-/
 
 
Datum: 29. prosince 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, nemáš volné řemen na větráku?
 
 
Datum: 29. prosince 2014 9:57
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel4620    
Mě to dělala vačka chtěla namazat :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2014 3:20
 
 
 
 
Jméno: lixi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mel bych dotaz. Vcem je vzacny plny valec na Stadiona? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Protože nejsou tak časté,dají se dobře upravovat a mimo S22 se dávali na S23.
 
 
Datum: 05. února 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
zdarec. už si nevím rady mám jawu 20 a za jízdy vynechává (na volnoběch jde vytočit) předstih odtrh jsem šteloval uš mockrát a ruzně takže tam bych chybu neviděl. valec je po výbrusu ale v letě se mu stala nehoda praskl píst a jeho kusky byli nacpané v kanalkoch tak mě napadá jestli tam něaký kusek neostal jestli to nedělá toto ? nebo jestli to nemuže být tim že mám na 20 motoru 05 válec ? díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Mně něco podobného dělala vymyčkaná těsnicí gumička v kohoutu. Průtokové otvory byli rozmačkané. Stačilo ji otočit o 90° než jsem sehnal novou.
 
 
Datum: 07. prosince 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Jestli si nejseš jistej,jestli tam něco nezustalo v kanálkách a namontoval jsi ho jinam, tak se něco z těch kanálků mohlo vyklepat i tady ke klice. Ale spíš bych zkontroloval nastavení karbecu a čistotu palivový soustavy.Benzin sice může téct,ale ne dost rychle. Na chvíli to stačí,ale pokud jede ve vyžších otáčkách déle,tak nemusí stíhat.
 
 
Datum: 07. prosince 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
jo určitě dostal protože jak jsem ten valec sundal, zatočil sem kliku a sipali se kousky pístu ven ale ten valec mám ted na motoru 20 nehoda se stala na 05ce
 
 
Datum: 07. prosince 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Nedostal se kousek do klikovky?
 
 
Datum: 07. prosince 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: Jirin      IP: uživatel17704    
Zdarvím. Chci dělat GO motoru na ČZ 125/476 a zají má mě zda mají být všechny ložiska C36 nebo stačí jen ty na kliku a ostatní normální. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2014 22:04
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel17703    
chlapi prosim o radu !!!! mam problem mam 350/639 a je puvodnim nadhernim stavu ale §§ zacinaji mi jaksi chitat nejakou hrdzu alebo co kolesa a vyfuky a podstate secky chromove dili .. prosim vas je neco pozadniho co to ozivi -vylesti ? neni to as tak hrozni ale proste trha mi to srce :-) dekuji za radu :-) silichrom sem skusal je to humus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2014 23:38
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17703    
dik
 
 
Datum: 03. prosince 2014 23:38
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
 
 
Datum: 03. prosince 2014 23:06
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel17701    
Ahoj, prvý raz mám ojnicu CKR s ihlovým ložiskom hore. Vnútorná šírka piestu je o cca 5 mm vačšia ako šírka ložiska. Takže aj ked je piest v rámci vôle vystredený valcom može sa ložisko vysunúť tak, že ihly budú trochu vytrčať z oka ojnice. Čo s tým? Dať tam krúžky alebo to neriešiť? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2014 13:40
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel17701    
Vďaka za skúsenosti. Tak skúsim nechať tak, hádam sa tie ihličky nepôjdu pozrieť nad piest.
 
 
Datum: 06. prosince 2014 13:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17702    
To je v cajku,má to plavat tak ať to plave . Nic se nevysype. Je to ok.
 
 
Datum: 04. prosince 2014 16:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic tam nedávej, vystředovací kroužky tam dělají neplechu :-)
 
 
Datum: 03. prosince 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17687    
Dal bych tam vymezovacku ale muze to byt i bez nich
 
 
Datum: 03. prosince 2014 10:25
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel17700    
Zdar chlapi, nevíte někdo jestli se dá koupit nový airbox na jawa 21, nikde nemůžu vyhledat, případně vyřešit nějak jinak. Miloš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2014 3:34
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
http://www.sbazar.cz/PavlinaPS/detail/8517636-prodam-kompletni-filtrbox-na-jawa-5005-23-viz
 
 
Datum: 06. prosince 2014 3:34
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel17700    
Moc dík. Ahoj
 
 
Datum: 03. prosince 2014 7:49
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Nehledáš tohle? http://aukro.cz/filtr-jawa-pionyr-20-21-dobra-vlozka-i4853279806.html
 
 
Datum: 03. prosince 2014 0:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
to těžko.. musíš prostě sehnat starej, je jich plno... do něj si pak koupíš novej filtr
 
 
Datum: 02. prosince 2014 17:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel17694    
Zdarec draci,mužu na origo kliku na fichtla nasadit do oka jehllové ložisko místo bronzového pouzdra ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2014 12:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17687    
Jde to s pouzitim pistu z pareza ale nedelal bych to musis vybrat volne jehly merene mikrometrem ....
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 12:17
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Pokud vim,tak ne. Potřebuješ kliku s větším průměrem otvoru.
 
 
Datum: 29. listopadu 2014 23:03
 
 
 
 
Jméno: michal1999 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobrý den, chci se zeptat jestli mi bude dobře fungovat fichtl pokud dam výbrus 41,75 protože jsem četl pokud se dá větší výbrus než 40,00 tak že to bude špatně načasované a chci se zeptat jestli tomu pomůže bezkontaktní zapalovaní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2014 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17699    
A četl jsi co jsem psal??? Kompresní poměr je přesně takovej,,jakej si zvolim. Když se chci držet na serii tak tomu přizpůsobim hlavu,chci tvrdší,udělam tvrdší hlavu,chci měkčí,použiju hlavu z j05 a upravim ji jak potřebuju ..... pak nemuže nic trpět,odcházet atd.... ono totiž nejde vzít válec a bezmyšlenkovitě ho prohnat na 41mm a jezdit ...
 
 
Datum: 01. prosince 2014 17:30
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdíval jsem taky na větší výbrusy ale píst je jak buchar u těchto výbrusů a je znát značně vyšší opotřebení kliky a karterů-uložení ložisek podle mě optimál je do 6.výbrusu potom už ne.Mimo jiný je i vyšší kompresní poměr.
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Jo,tou hlavou to bejt mohlo. Měl jsem původní z jednadváci.
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
na 41,50 mám namotáno asi 5.000km, nikdy sem nezadřel, nepřidřel a ani se to nijak zvlášť nepřehřívalo. zprvu jednokruh, poté dvoukruh. hlava 05 než sem serval závit na svíci, poté s ledvinou - tak nějak vydlabanou. výfuky od doutníku, přes hurikon a nakonec sem skončil u mastaf lauf. časování od oka, hlavně spíš do šířky a pod 200 sem většinou nešel :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17696    
Už jsem dělal desítky upravených válců ve vrtání 41mm a nikdy nebyl problém s přidíránim. Jen se u toho musí myslet a dopočítat si kompresní poměr a použít hlavu z j05,která se následně upraví. Je jasný že s hlavou j21 se to bude přehřívat a přidírat. Vrtání nad 41mm moc nedoporučuju,už 41mm je na hraně síly vložky,to už zbyde jen 2,5mm stěna. Není problém válec udělat,klidně se ozvi.
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 6:58
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
http://www.mojekara.wbs.cz/Upravy-motoru-pio.html
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 1:03
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Stačí se zeptat pana Google. ;-) http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 0:47
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17693    
Potřebuji vytunit fichtla na závody a chtěl jsem zvětšit vrtaní ale když říkáš že to není dobrý nápad tak jak mam zvíšit výkon jinak poradil bys.
 
 
Datum: 29. listopadu 2014 23:02
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Bude to chladit nerovnoměrně. Kdysi jsem podobný válec měl a přes léto jsem ho zadřel třikrát než jsem ho vyhodil. Věř mi,že je s tím víc problémů než užitku.
 
 
Datum: 29. listopadu 2014 22:50
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
To by nevadilo budu kupovat hlavu s velkým chlazením.
 
 
Datum: 29. listopadu 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
No hlavně už bude hodně tenká stěna válce a bude mít tendenci se zadírat kvůli špatnému chlazení.
 
 
Datum: 29. listopadu 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: sudivoj      IP: uživatel17684    
zdravím chci se zeptat jestli lze pouzit klikovku z j05 do j21 vim musim dat jiny loziska ale jinak je ta klika stejna ne? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar 05 ma kratsi kliku, nepude tam..
 
 
Datum: 25. listopadu 2014 19:15
 
<  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 19:49:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu