|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdárek draci chci se zeptat mám mustanga a ted jsem dodělal GO motoru (je generálka na klikovce nový ložiska na klice,nový pístní kroušky a nejde mě motor do otáček, mohly by jste mě prosím poradit co by to mohlo dělat? nebo kde je problém? děkuji předem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 19:16
 klika se mě otáčela volně bez gufer a zapalování je dobře seřízený!!
Datum: 23. ledna 2015 19:16
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 otáčela se ti klika po složení bez gufer jen v ložiskách volně nebo bylo potřeba větší síly pro otočení ? já to mněl taky křivě nalisovaný v ložiskách nesmí to jít až moc ztuha potom to opravdu nejde
Datum: 19. ledna 2015 20:06
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Špatný předstih. Musíš kompletně seřídit zapalování.
Datum: 18. ledna 2015 22:56
Jméno: filip
IP: uživatel17789
 draci kdyz dam na jawu 350/ 634 hlavy s 250 bizona 2 valca co maji mensi spalovaci priestor neposkodi to ten motor ? nebude to mjet moc velky tlaky ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 16:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17791
 Dej tam z califa ci prvni 634 ty maj nejvisi kom pomer pokud se 250 predelavala na 350 musel se z novu obrobit spalovak.. lacinejsi nez hlavy z califa je nechat originaly snizit. ..
Datum: 17. ledna 2015 16:28
 12,5:1 bych na takovej motor necpal
Datum: 17. ledna 2015 8:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 250 má spalovák kolem 15ml a 350 kolem 21. Výsledný kompr. poměr vychází nějakých 12,5:1. Oproti 9,2:1 je to slušný rozdíl.
Datum: 16. ledna 2015 22:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Dřív se hodně předělávaly 250 na 310 pomocí pístů z 350. S 250 hlavama se to hřálo a vadlo. Já bych s tím nejezdil, klika z toho taky moc nadšená nebude.
Datum: 16. ledna 2015 22:47
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 Zdar o kolik můžu na čz 175/450 snížit hlavu? o 1 nebo 2mm.????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 16:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17791
 Motorku sem rok na to prodal motor z toho jezdi ve sportce duvodem prodeje bylo to ze mi nikdy nesedla tociva charakteristika proste se tomu muselo desne nakladat primo debilni byl mix tento motor a dlouhej plyn chce to rychlopal..a porad jed v poloze plynu on..na doraz
Datum: 17. ledna 2015 16:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17791
 Jedna prakticka mel jse tudle 175 na 16 kolech a hlavu upocnutou o 3 mm od puvodni roviny spalovak upraven otiskem modeliny upraven tak aby vsude tak 03 05mm vrstvy modeliny a pist nenarazil samo vsechny hrany zacisteny.masina do kopce vzdy 559 ujela ale na rovine jawa vzdy jela vic...prisel kopec a cz mela navhr..
Datum: 17. ledna 2015 16:45
Datum: 17. ledna 2015 16:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a ty jawa,cz než začneš něco dělat tak si o tom něco přečti, ono zvýšení komprese má vliv na zvýšení výkonu jen častečně a za určitých podmínek. Prostě ne vždy.
Datum: 17. ledna 2015 10:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 bakoune nechytej mě za slovo, z matematického hlediska máš samozřejmě pravdu, ale v hantýrce se používá oboje
Datum: 17. ledna 2015 10:50
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 no ja nevim... vůbec tomu nerozumím ale kamarád co má 250 kejvačku v krosu říkal že snížením hlavy je větší kompresní poměr a pak větší výkon (což je pravda) a on říkal že mu to strejc dělal na soustruhu o 2mm aby byl píst těsně u hlavy... a zjistil jsem že 175/450 a 250/353 má stejný zdvih pístu
Datum: 17. ledna 2015 10:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 marquee: pleteš si obsah a objem .)
Datum: 16. ledna 2015 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel17788
 Jen bych podotkl,že pokud je hlava dobře udělaná,tak píst nemuže narazit do hlavy nikdy!!! Ani kdyby ta hlava byla snížená o 5mm !! Ono totiž snížit hlavu je něco trochu jiného,než ji jen "zkrátit" o pár milimetrů,musí se udělat i spalovák,radius,antidetonačka atd.... je vidět,kdo o tom co ví .... jinak zbytek platí to co psal marquee,musíš vědět,jakej kompresní poměr chceš,idálně vědět přesnej objem hlavy.
Datum: 16. ledna 2015 20:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 To je ovšem teoretický poměr, skutečný zjistíš tak, že místo celého obsahu použiješ obsah válce po uzavření výfukového kanálu
Datum: 16. ledna 2015 19:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 (Obsah spalovacího prostoru + obsah válce) / obsah spalovacího prostoru. Tak vypočítáš kompresní poměr
Datum: 16. ledna 2015 19:01
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 kamarád ríkal že na své 250 to má 2 mm. aby píst byl těsně u hlavy... a a se počítá ten kompresní poměr?
Datum: 16. ledna 2015 13:56
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 O 2 až 3 desetiny milimetru!!!!! Neexistuje o 1milimetrnebo 2 to je strašně moc. To by ti křápal píst do hlavy.
Datum: 16. ledna 2015 11:20
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Můžeš o kolik chceš. Nebylo by lepší si změřit nebo zjistit jaký je kompresní prostor, spočítat si kompresní poměr a dopočítat si o kolik snížit hlavu, aby jsi dostal poměr jaký potřebuješ??? To je ale asi moc práce
Datum: 16. ledna 2015 6:15
Jméno: pepa
IP: uživatel17604
 Mam dotaz, je k něčemu, když se vyleští píst. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 6:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hlavně pokud ho budeš leštit, tak pouze z vrchu, ne boční pracovní plochy
Datum: 15. ledna 2015 6:23
Jméno: standa
IP: uživatel17783
 Jasně že jo,máš pak dobrej pocit,že se ten píst blejská. Zanedbatelně malej vliv to má na menší usazování karbonu. Nic víc,nic míň.
Datum: 14. ledna 2015 20:46
Jméno: rekreant98
IP: uživatel17776
 Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli tady jdou koupit pistní kroužky 41,75 2mm ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2015 20:14
Jméno: petr.beran.usov
IP: uživatel18461
 ano pístní kroužky lze koupit.
Datum: 14. prosince 2015 20:14
 jdou draku,,staci to napsat do vzkazu pod objednavku,sesa
Datum: 13. ledna 2015 18:18
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 zdar draci, chci vymenit motor z ČZ 125 typ 476 za motor z ČZ 175 a chci se zeptat jestli by nestacil jenom vymenit valec s hlavou slo by to tak udelat, a pr klika ze na te 175 je o neco vetsi nebo co jsem slysel tak se prave ptam jestli je to mozne vymenit nebo musim cely motro diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 13:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Cislo motoru musis prerazit a karbec by mel mit 26 mm vsup do motoru...se 24 mm to jede taky
Datum: 10. ledna 2015 13:40
 Výmaz čísla motoru nepomůže - jde o typové číslo motoru a to by Ti nesedělo. Potřebuješ číslo ve tvaru 476-**-******. Jinak označení karburátoru pro 175ccm je Jikov 2926 SBDb.
Datum: 09. ledna 2015 23:02
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 mohl bys mi jeste napsat presny typ karburatoru na 175? diky
Datum: 09. ledna 2015 22:35
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 joo tak jsem to myslel no a kdybych menil cely motor tak bych musel udelat vymaz cisla motoru je to tak?
Datum: 09. ledna 2015 22:26
 Stačí klika, válec, píst, kroužky, svorníky, hlava, karbec...kdybys měnil celý motor tak bys pak musel pořešit i číslo motoru, které by nesedělo.
Datum: 09. ledna 2015 22:20
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 tak ze by bylo nejlepsi vymenit cely motor? nebo by stacila tak klika a zbytek?
Datum: 09. ledna 2015 22:18
 Chce to i kliku...má to o 7mm jiný zdvih a nebude to fungovat nijak dobře.
Datum: 09. ledna 2015 19:32
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Jde to ale nesedi to idealne pisr je cca 3mn od hrany valce protoze klika ma jiny zdvih ..ale sou zamene.
Datum: 09. ledna 2015 17:59
Jméno: filip
IP: uživatel17762
 zdravim znate nejakou firmu neco soukromnika ktery dela vybruse a hlavne kvalitne ? okoli hodonina popripade slovensko okoli skalica .... dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 19:50
Datum: 10. ledna 2015 19:50
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 zdar draci, potreboval bych poradit ohledne motorky ČZ 125 typ 476 mam motor po celkovym GO vsechno vymeneno opraveno klika vyvazena pist novy pistni krouzky proste vse ale porad ten motor celkem dost vibruje nevite cim by to mohlo byt nebo jak to trochu ztlumit? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:13
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Máš pěknou sbírku motorek. Já mám zatím 4. Babettu,mustanga,jawu 250/353 a čezetu 125/453. Všechny v ojízdném stavu.
Datum: 10. ledna 2015 22:13
 Tento motor sam o sobe dost vybruje a nemusí to být chyba. Je tezke to takto od stolu posoudit co je už moc. Hlavne mít vše porádne dotažené v rámu jak pise kolega dola a pak, pokud byl motor správně skládan. Tedy, že zmíněná klika byla dávána do motoru baz nějakého natloukání atd. Setkal jsem se i s klikami, které mely být po oprave a vyvážení, ale prostě nebyly kloudně vyváženy- někdo to halt neumí...
Datum: 08. ledna 2015 21:16
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Ahoj. Zkontroluj šrouby uchycení motoru jestli nejsou povolené.
Datum: 08. ledna 2015 19:24
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 Zdravim, mám motor 477 po GO (ložiska,gufera,vidličky, VAPE) ještě nejetý,pouze několikrát zkušebně nastartovaný. Mám ho teď v jinym rámu kde sou jen kola, zd.+př. tlumiče a motor strašně vibruje (myslim si že víc než by měl) Myslíte že to může být nevyváženou klikou nebo by klika potřebovala taky go?? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2015 21:23
Jméno: pepa
IP: uživatel17749
 Dal jsi tam tu vzperu na hlavu?
Datum: 02. ledna 2015 21:23
 Dobrý den, chci se zeptat mám doma 2 nové nepoužité ložiska č. 6303 a chtěl bych je dát na kliku ale tam mají prej být 6303 C3.....tak se chci zeptat jestli to něčemu vadí. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2015 23:18
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 kazdy spravny frajer zakituje silikonem cele lozisko ......... aby bylo prachotesne a blbuvzdorne.....................
Datum: 06. ledna 2015 23:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Proč tam dávat něco, co tam nepatří?
Datum: 05. ledna 2015 19:26
Jméno: pepa
IP: uživatel16513
 Za me je tam muzes dat. U 50 let stare herky zalezi i na ulozeni v bloku a take mazani ,..ale kudy se budou mazat gufera prez kryta loziska by me zajimalo jak dlouho vydrzi brit u zapslka kde to maze kyslik...U primaru si to primazne ale snad te logika presvedci protoze slusenost je takova ze na obyc vuli to jede a docela dost najede ...pokut neuderis do klece anebo je spravne neusadis...a kdyz uz obyc loziska a 2 brita gufera jsou perfekni volba ...uz od pohledu pokud se zamyslis ...ale pokud si predstavis rs lozisko tak ti uz v hlave nebude neco fungovat...na toz v realu
Datum: 05. ledna 2015 12:19
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 taky jsem rozebíral motory který měly zapouzdřený ložiska plechem i plastem
Datum: 03. ledna 2015 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dal si zapouzdřený ložiska na kliku, aniž bys vydloubnul ty plastový kryty? Opravdu "profi práce" .. co na to říká gufero pod zapalovánim? ... jo a hlavně podobný nesmysly neraď dalším nešťastníkům!
Datum: 02. ledna 2015 21:33
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Ja sem dal 2RS na kliku a zadny problem jelo to jak vřet.
Datum: 02. ledna 2015 19:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasně že když tam maj bejt C3, tak to má nějaké opodstatnění a při investici do 100Kč není co řešit... na druhou stranu v katalogu jsou psaný ložiska C3 v celém motoru, já dávám kpřevodovku na klasický bez vůle a nikdy sem s tim neměl problém...
Datum: 02. ledna 2015 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel17747
 Už jsem rozebíral několik motorů s ložisky na klice bez vůle C3. Buďto byly projetý domky ložisek v karterech a nebo byl vnitřní kroužek ložiska vmáčklej až do čepu kliky a ložisko nešlo sundat,na klice vznikla nerovnost,díky které ji již nebylo možné znovu osadit ložisky a znovu použít... takový docela blbý...a ložiska který vypadávaj z domků jsou taky takový blbý no  v lepších případech motor s ložisky bez c3 začne za horka zdechat a nechce moc jet - hrozně rychle vadne - to je taky takový blbý ... ale zavčasu se to dá zachránit ... to jsou holt takový odborníci ... nedávno jsem z kliky dokonce sundaval ložiska 6303 - 2RS - tzn. zapouzdřená plastem,bez vůle - moc fajnový - samozřejmně měl motor projetý gufera,protože se nemohli vzduchem umazat,tudíž ve válci přidřenej sotva jetej píst,ložiska nešli stahnout z kliky a motor šel rozlousknout jak oříšek,protože ložiska i s klikou okamžitě vyskočili z karterů,ač už někdo zničený volný domky nadůlčikoval kolem dokola a myslel si že vyhrál ... od majitele jsem na opravu motoru dostal pytlíček s ložisky a ty byly opět zapouzdřené,obyč bez vůle a nebo s radiální vůlí A. Nemohl pochopit,proč jsem mu na kliku musel koupit nová ložiska,když mi k motoru dal ložiska na 3 motory ... mimojiné kartery museli jít taky jiné,to nebyla jediná vada  tak asi tak krátká story ...
Datum: 02. ledna 2015 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel17747
 Vadí,musí tam být C3,jinak to nejde.
Datum: 02. ledna 2015 17:08
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši projevuje se mě na motoru čz 175/501 takový pískavý zvuk když dám víc plynu jakkdyby to mělo turbo. Co by to mohlo být? Všade je těsnění a utáhlé to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2014 19:23
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Tak pánové už jsem to zjistil mám polosuchou vačku.
Datum: 29. prosince 2014 19:23
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Oleje je dostatek všade,řemen napnutý a je nový a vačka je namazaná ale ještě ju zkontroluju.
Datum: 29. prosince 2014 17:06
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 nebo malo oleje
Datum: 29. prosince 2014 13:35
 týý jo, to by se machrovalo že mám turbo  dělám si srandu, podívej se na ten řemen a vačku, ale ono svím způsobem to může být skoro všechno co se točí :-/
Datum: 29. prosince 2014 10:01
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, nemáš volné řemen na větráku?
Datum: 29. prosince 2014 9:57
Jméno: Jiří
IP: uživatel4620
 Mě to dělala vačka chtěla namazat
Datum: 29. prosince 2014 3:20
 Zdarec mel bych dotaz. Vcem je vzacny plny valec na Stadiona? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2015 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 Protože nejsou tak časté,dají se dobře upravovat a mimo S22 se dávali na S23.
Datum: 05. února 2015 21:21
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 zdarec. už si nevím rady mám jawu 20 a za jízdy vynechává (na volnoběch jde vytočit) předstih odtrh jsem šteloval uš mockrát a ruzně takže tam bych chybu neviděl. valec je po výbrusu ale v letě se mu stala nehoda praskl píst a jeho kusky byli nacpané v kanalkoch tak mě napadá jestli tam něaký kusek neostal jestli to nedělá toto ? nebo jestli to nemuže být tim že mám na 20 motoru 05 válec ? díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 22:20
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Mně něco podobného dělala vymyčkaná těsnicí gumička v kohoutu. Průtokové otvory byli rozmačkané. Stačilo ji otočit o 90° než jsem sehnal novou.
Datum: 07. prosince 2014 22:20
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Jestli si nejseš jistej,jestli tam něco nezustalo v kanálkách a namontoval jsi ho jinam, tak se něco z těch kanálků mohlo vyklepat i tady ke klice. Ale spíš bych zkontroloval nastavení karbecu a čistotu palivový soustavy.Benzin sice může téct,ale ne dost rychle. Na chvíli to stačí,ale pokud jede ve vyžších otáčkách déle,tak nemusí stíhat.
Datum: 07. prosince 2014 22:15
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 jo určitě dostal protože jak jsem ten valec sundal, zatočil sem kliku a sipali se kousky pístu ven ale ten valec mám ted na motoru 20 nehoda se stala na 05ce
Datum: 07. prosince 2014 21:10
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Nedostal se kousek do klikovky?
Datum: 07. prosince 2014 20:40
Jméno: Jirin
IP: uživatel17704
 Zdarvím. Chci dělat GO motoru na ČZ 125/476 a zají má mě zda mají být všechny ložiska C36 nebo stačí jen ty na kliku a ostatní normální. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2014 22:04
Jméno: Filip
IP: uživatel17703
 chlapi prosim o radu !!!! mam problem mam 350/639 a je puvodnim nadhernim stavu ale §§ zacinaji mi jaksi chitat nejakou hrdzu alebo co kolesa a vyfuky a podstate secky chromove dili .. prosim vas je neco pozadniho co to ozivi -vylesti ? neni to as tak hrozni ale proste trha mi to srce  dekuji za radu  silichrom sem skusal je to humus
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2014 23:38
Jméno: filip
IP: uživatel17703
 dik
Datum: 03. prosince 2014 23:38
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
Datum: 03. prosince 2014 23:06
Jméno: marian
IP: uživatel17701
 Ahoj, prvý raz mám ojnicu CKR s ihlovým ložiskom hore. Vnútorná šírka piestu je o cca 5 mm vačšia ako šírka ložiska. Takže aj ked je piest v rámci vôle vystredený valcom može sa ložisko vysunúť tak, že ihly budú trochu vytrčať z oka ojnice. Čo s tým? Dať tam krúžky alebo to neriešiť?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2014 13:40
Jméno: marian
IP: uživatel17701
 Vďaka za skúsenosti. Tak skúsim nechať tak, hádam sa tie ihličky nepôjdu pozrieť nad piest.
Datum: 06. prosince 2014 13:40
Jméno: standa
IP: uživatel17702
 To je v cajku,má to plavat tak ať to plave . Nic se nevysype. Je to ok.
Datum: 04. prosince 2014 16:28
 nic tam nedávej, vystředovací kroužky tam dělají neplechu
Datum: 03. prosince 2014 20:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17687
 Dal bych tam vymezovacku ale muze to byt i bez nich
Datum: 03. prosince 2014 10:25
Jméno: Miloš
IP: uživatel17700
 Zdar chlapi, nevíte někdo jestli se dá koupit nový airbox na jawa 21, nikde nemůžu vyhledat, případně vyřešit nějak jinak. Miloš
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2014 3:34
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 http://www.sbazar.cz/PavlinaPS/detail/8517636-prodam-kompletni-filtrbox-na-jawa-5005-23-viz
Datum: 06. prosince 2014 3:34
Jméno: Miloš
IP: uživatel17700
 Moc dík. Ahoj
Datum: 03. prosince 2014 7:49
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Nehledáš tohle?
http://aukro.cz/filtr-jawa-pionyr-20-21-dobra-vlozka-i4853279806.html
Datum: 03. prosince 2014 0:02
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 to těžko.. musíš prostě sehnat starej, je jich plno... do něj si pak koupíš novej filtr
Datum: 02. prosince 2014 17:18
 Zdarec draci,mužu na origo kliku na fichtla nasadit do oka jehllové ložisko místo bronzového pouzdra ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2014 12:17
Jméno: pepa
IP: uživatel17687
 Jde to s pouzitim pistu z pareza ale nedelal bych to musis vybrat volne jehly merene mikrometrem ....
Datum: 30. listopadu 2014 12:17
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Pokud vim,tak ne. Potřebuješ kliku s větším průměrem otvoru.
Datum: 29. listopadu 2014 23:03
 Dobrý den, chci se zeptat jestli mi bude dobře fungovat fichtl pokud dam výbrus 41,75 protože jsem četl pokud se dá větší výbrus než 40,00 tak že to bude špatně načasované a chci se zeptat jestli tomu pomůže bezkontaktní zapalovaní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2014 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel17699
 A četl jsi co jsem psal??? Kompresní poměr je přesně takovej,,jakej si zvolim. Když se chci držet na serii tak tomu přizpůsobim hlavu,chci tvrdší,udělam tvrdší hlavu,chci měkčí,použiju hlavu z j05 a upravim ji jak potřebuju ..... pak nemuže nic trpět,odcházet atd.... ono totiž nejde vzít válec a bezmyšlenkovitě ho prohnat na 41mm a jezdit ...
Datum: 01. prosince 2014 17:30
 Jezdíval jsem taky na větší výbrusy ale píst je jak buchar u těchto výbrusů a je znát značně vyšší opotřebení kliky a karterů-uložení ložisek podle mě optimál je do 6.výbrusu potom už ne.Mimo jiný je i vyšší kompresní poměr.
Datum: 30. listopadu 2014 18:21
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Jo,tou hlavou to bejt mohlo. Měl jsem původní z jednadváci.
Datum: 30. listopadu 2014 17:59
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 na 41,50 mám namotáno asi 5.000km, nikdy sem nezadřel, nepřidřel a ani se to nijak zvlášť nepřehřívalo. zprvu jednokruh, poté dvoukruh. hlava 05 než sem serval závit na svíci, poté s ledvinou - tak nějak vydlabanou. výfuky od doutníku, přes hurikon a nakonec sem skončil u mastaf lauf. časování od oka, hlavně spíš do šířky a pod 200 sem většinou nešel
Datum: 30. listopadu 2014 9:14
 Už jsem dělal desítky upravených válců ve vrtání 41mm a nikdy nebyl problém s přidíránim. Jen se u toho musí myslet a dopočítat si kompresní poměr a použít hlavu z j05,která se následně upraví. Je jasný že s hlavou j21 se to bude přehřívat a přidírat. Vrtání nad 41mm moc nedoporučuju,už 41mm je na hraně síly vložky,to už zbyde jen 2,5mm stěna. Není problém válec udělat,klidně se ozvi.
Datum: 30. listopadu 2014 6:58
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 http://www.mojekara.wbs.cz/Upravy-motoru-pio.html
Datum: 30. listopadu 2014 1:03
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Stačí se zeptat pana Google. 
http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
Datum: 30. listopadu 2014 0:47
Jméno: Michal
IP: uživatel17693
 Potřebuji vytunit fichtla na závody a chtěl jsem zvětšit vrtaní ale když říkáš že to není dobrý nápad tak jak mam zvíšit výkon jinak poradil bys.
Datum: 29. listopadu 2014 23:02
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Bude to chladit nerovnoměrně. Kdysi jsem podobný válec měl a přes léto jsem ho zadřel třikrát než jsem ho vyhodil. Věř mi,že je s tím víc problémů než užitku.
Datum: 29. listopadu 2014 22:50
 To by nevadilo budu kupovat hlavu s velkým chlazením.
Datum: 29. listopadu 2014 21:41
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 No hlavně už bude hodně tenká stěna válce a bude mít tendenci se zadírat kvůli špatnému chlazení.
Datum: 29. listopadu 2014 20:59
Jméno: sudivoj
IP: uživatel17684
 zdravím chci se zeptat jestli lze pouzit klikovku z j05 do j21 vim musim dat jiny loziska ale jinak je ta klika stejna ne? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2014 19:15
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 zdar 05 ma kratsi kliku, nepude tam..
Datum: 25. listopadu 2014 19:15
|



|