slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  11  12  13  14  15  16  17  18  19  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
http://www.motorbik.estranky.cz/clanky/jawa-21---renovace.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2014 22:53
 
 
 
 
Jméno: Tedy      IP: uživatel17050    
ano, ale jaký druh barvy
 
 
Datum: 03. srpna 2014 22:53
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paráda ...
 
 
Datum: 03. srpna 2014 22:31
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Těší mě že se Vám to líbí. Vrchní barva je višňová ČSN 8850.
 
 
Datum: 02. srpna 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: Tedy      IP: uživatel17050    
super! a co si dával jako vrchní barvu
 
 
Datum: 02. srpna 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výborné!
 
 
Datum: 02. srpna 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Zdarec draci, kukněte na moje stránky kde mám fotky z renovace pionýra a zhodnoťte jak se vám líbí. do budoucna plánuji ještě ty stránky rozšířit a přidat ještě víc fotek. http://www.motorbik.estranky.cz/clanky/jawa-21---renovace.htmlrnBudu rád když se kouknete. Dík za váš čas. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2014 20:53
 
 
 
 
Jméno: DL garage      IP: uživatel10666    
Čus, je pravda že u dandy 125 byl motor CPI OHC (rozvod řetízkem) a u novějšího lifana OHV (tedy zdvihátka) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 17:41
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel17458    
Zdravím, dokončil jsem renovaci mojeho fichtla 20 ( nová elektrika, nový válec,pístní sada, klida, hlava, všechno..). Když chci nastartovat tak chytne jen se zavřeným kohoutem paliva, běží než se vyjede co je v plovákovce a chcípne. Když pustím přívod paliva tak to chcipne okamžitě a nejde ani natočit. Svíčka je mokrá. Hladina plovákovky je seštelovaná dobře. Neporadil by mi někdo co s tím ? Potřebuji ten válec a všechno pěkně zaběhnout :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17463    
Taky si myslím, že plovák neplove.
 
 
Datum: 30. července 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Tak to je celkem jednoduché. Buď špatný plovák který neplove nebo špatný ventilek co netěsní a tím pádem nezavírá. Ničím jiným to být nemůže.
 
 
Datum: 30. července 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Jde znat na lehce upraveném motoru vymena origo hlavy s ledvinkou za hvezdicovou ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 9:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17464    
To je takovej polotovar. Chce to do tý hlavy ještě vytočit nějakej kloudnej spalovák o menšim objemu. Objem má totiž 6ml což je skoro seriovka (rozdíl asi dvě-tři desetiny)...
 
 
Datum: 31. července 2014 9:43
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Však mám na mysli tu co tady prodavaji jestly se neak lisi od origo?
 
 
Datum: 30. července 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ještě bych to malinko upřesnil. Nezáleží na "oběmu" ale na objemu. .)
 
 
Datum: 30. července 2014 8:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezáleží na tomjaký má hlava tvar jestli klasická nebo hvězda... záleží na oběmu spalovacího prostoru
 
 
Datum: 29. července 2014 21:49
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel17416    
čaU DRACI zvíší trochu výkon když vyleštim kanálky jestli jo tak čím je mohu vyleštit dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17464    
Vyčisti dokonale přefuky (bývá tam napečený bordel) - to má význam. Dál má význam zarovnat a slícovat výrobní nepřesnosti na sacím kanálu ... neleštil bych nic,nemá to význam ...
 
 
Datum: 31. července 2014 12:02
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Čau, to určitě výkon nepřidá. ;-)
 
 
Datum: 29. července 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: janouch      IP: uživatel17447    
Čau lidi prosim vás koupil jsem si fichtla a nevim jak zvýšit výkon kamarád mi řikal že to je nějak přes cívku je to o trochu ale to je jedno ale jinak mi poradte dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2014 15:02
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel15205    
čau , máte někdo zkušenosti s odlaďováním sériového filtrboxu? a ještě by mě zajímalo jak řešíte vyvadání motoru po delší jízdě v max. otáčkách, mám stim celkem problém protože fichtl jede jak z praku , ale po minutě v plným otáčách , zhruba 9 tis. klesne výkon a trvá zhruba dalsi minutu než schladne zase jede jak má. Nejvíce se to projevuje na zvuku kteremu pri prehrati chybi rezonance do karburatoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17451    
Muže bejt chudej a nebo tvrdá hlava,velkej předstih,nebo se zkrátka nestíhá chladit ...
 
 
Datum: 28. července 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Čau, odlaďuje se vyvrtáváním nebo zacpáváním dírek v plášti airboxu. Podiv se na svíčku po jízdě jakou bude mít barvu a z toho vycházej. Černá - moc bohaté, tmavě hnědá - ještě o něco bohatší než normál, světle hnědá - ideální směs, bílá - chudá směs. Vadnutí za tepla může mít na svědomí také špatně zvolená tepelná hodnota svíčky (moc teplá, např. Brisk N17, bude úplně bílá nebo šedivá jako při chudé směsi a na povrchu bude mít malé póry) a/nebo moc bohatá směs, takže bych se podíval na svíčku, ta ti prozradí co motoru chybí. Hladinu v plovákovce nastav aby to lícovalo nebo o trochu méně. Určitě to neodladíš na první pokus. Hodně štěstí ;-)
 
 
Datum: 26. července 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel13128    
zdaravim jakou vůli dáváte na pístní krůžky ?? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17435    
0,2Mm
 
 
Datum: 23. července 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Zdar draci, chci se zeptat máte někdo zkušenosti s repasi klikovky pionýra u pana Padalíka? Umí opravit i projeté čepy? A jaké ojnice má na výběr? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2014 13:42
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kliku na pio ti udělá dobře, ale musíš vše popsaný, označení aspoň iniciálama, pak ti nemůže přijít žádnej jinej kus ...
 
 
Datum: 24. července 2014 13:42
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Dík za info Davide :-), uvidím možná se vykašlu na repas kliky a koupím novou
 
 
Datum: 23. července 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11766    
Dával jsem k němu kliku z pionýra a přišla mi jiná, která měla na čepech naklepaný díry (asi aby tam sedělo ložisko) a pak to mělo zprasenej závit na primáru (někdo po ní mlátil kladivem když půlil motor)klika použít šla, ale dost mě to nasralo. Všichni ostatní ho ale chválí, tak nevím.
 
 
Datum: 23. července 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Posílal jsem k němu asi 15 různých klikovek, žádná ale nebyla na fichtla. Práce super.
 
 
Datum: 22. července 2014 23:18
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Hlavně me zajímaly zkušenosti, poznatky od těch kteří si nechali u něho udělat repas kliky :-) Zda dělá precizní práci :-)
 
 
Datum: 22. července 2014 23:11
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11766    
zkusil bych napsat (nebo zavolat) přímo mu
 
 
Datum: 22. července 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: Filip Motáň      E-mail:      IP: uživatel16789    
Čaute mám takový vetší problém koupil jsem dnes upravený valec a potřebuje nutne vybrus jenže vrtání je už 40mm nemá nekdo zkušenosti s vetším přebroušením nebo nanesením nejaké vrstvy neceho. :-D popř si to nechat vybrousit jen o 0.10mm a potom si nechat vyrobit na zakázku píst odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 19:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17433    
Každá brusírna ti to musí udělat. Pokud nemají píst (a to je dost časté),domluv se s nimi,kup si svuj píst třeba tady a přilož ho k válci. Nechával jsem toho dělat už spostu v rozměrech 40-41mm a písty beru tady.
 
 
Datum: 21. července 2014 19:25
 
 
 
 
Jméno: jawaasss      IP: uživatel16252    
já to mám na jedním pionýru vybroušené na 41 a je to bez problému jen musíš upravit hlavu aby píst nenarážel
 
 
Datum: 21. července 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17432    
v klidu... ještě na něm můžeš vykroutit 6 výbrusů!
 
 
Datum: 21. července 2014 13:21
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
zdar draci skladam prvně motor a mám dotaz je neco blbě když klykovka po naražení druhého karteru de otáčet velmi z těžka, v některým bodě se téměř zasekne, je úplně nová... dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: lukin1997      IP: uživatel17211    
povolil jsem šrouby a klika už de bez problémů, ale asi to stejně musím rozpůlit protože to neřadí a když točím pístem ozývá se v motoru cvakání a hýbe se i startovací páka
 
 
Datum: 15. července 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukneš, jestli nedrhne setrvačník o karter.
 
 
Datum: 15. července 2014 14:33
 
 
 
 
Jméno: lukin1997      IP: uživatel17211    
jak to poznám, že se posunula na ložisku, stejně to asi budu muset rozdělat ne?
 
 
Datum: 15. července 2014 13:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prvně se koukni, jestli se neposunula v ložisku a jestli nedrhne setrvačníkem o karter. Občas se to tak stane. Jinak já při skládání ten levý karter nahřeju a pak to přiklopim, někdy tomu pomůžu lehkym klepnutim gumovou paličkou.
 
 
Datum: 15. července 2014 9:29
 
 
 
 
Jméno: lukin1997      IP: uživatel17211    
aha, takže to musím asi znova rozpůlit a klikovku nechat spravit? Ale jak ty kartery mám sklepat? V tom návodu píšou dřevěným kladivem, nebo kladivem přes nějaký dřevo
 
 
Datum: 15. července 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KLYKOVKA??? člověče ty ještě neumíš psát a už se hrneš na skládání motorů. Pro příště, jít s kladivem na skládání motoru je ta největší prasečina, nedivím se že se netočí.
 
 
Datum: 15. července 2014 6:05
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 15. července 2014 3:04
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
takže asi znova rozpůlit?
 
 
Datum: 14. července 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17412    
Tím to bude. Klika buď jen není vystředěná a nebo jsi ji rovnou rozhodil (zmáčklá k sobě na ojnici) ... takle není dobré skládat motor ...
 
 
Datum: 14. července 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
no, ten levý karter sem tam zaklepal co možná nejrovnoměrněji kladívkem přes dřevo
 
 
Datum: 14. července 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17412    
A jak je tam "naražená" ?? Popiš blíže ...
 
 
Datum: 14. července 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel11232    
Ahoj, mám ve válci rýhu od výfuku směrem k horní hraně, není nijak hluboká, ale zaznamenám ji nehtem, nebude to vadit když to dám zpět a budu jezdit ? Je to od zimního skladování, kdy jsem to měl sundaný ... tak je tam škrábanec na vložce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel11232    
péro: to jsem udělal ;-)
 
 
Datum: 09. července 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
max vem jemný smirek a trošku to polechtej , jinak za mě složit a jezdit
 
 
Datum: 09. července 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel11232    
Složím a uvidím, dík
 
 
Datum: 08. července 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
To poznáš jestli to bude vadit a nebo ne... záleží jak moc slabá bude komprese vlivem toho poškození vložky...buďto pojede alespoň nějak a nebo mizerně...
 
 
Datum: 08. července 2014 18:55
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
Máte někdo zkušenosti s trvanlivostí výbrusu při použití jednokroužkovýho pístu ? U obyčejnýho pístu je to nesmrtelný , ale ten jednokruh ma precejenom vetsi tlak na stěnu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím co víc vydírá válec jestli 3x 2mm litinový kruhy nebo jeden 1mm chrom :-D na 1mm kroužku mám najeto přes 2000km tento rok s toho 1700 jsem najel za 6 dní výletem do chorvatska a trošku mi to začalo zvonit, ale nic hroznýho...
 
 
Datum: 06. července 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17383    
Ano,čim tvrdší kroužek,tim rychleji se vyjíždí válec. A neodpustím si malý dovětek - jestli máš tak nadupanej motor/že potřebuješ jednokroužek,tak výbrus válce bude to poslední co tě bude pálit :-D A pokud ti to točí do 9000 tak bych nechal dva kruhy,líp to jede ... co se týče kroužku,tak mužu doporučit litinovej piston ring tady odtud,píst taktéž,jen ať ti válec vybrousí dvě stovky přes nulu,oni ty písty maj vůli jen 3 stovky...
 
 
Datum: 06. července 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15555    
Ahoj, zvládne začátečník vyměnit pístní kroužky? PS: Popřípadně nějaké rady? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17388    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 06. července 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17386    
mel by .... nejni na tom nic tezkeho je to par šroubu jen ti poradím at pod hlavu i valec das tesnení aby ti nekam nenarážel píst...a vše odrbej od karbonu........jinak nevím proč je chceš menit pokut sou stare ko je i zbytek motru vetšinou na opravu..výkon se ti ani s novími nezvíši.....tadle oprava se delala za totáče kdy nebyli písty brusiči a konec koncu často ani kroužky.....dnes už se vyplací výbrus ptž jen překroužkování mohou byt jen vyhozene peníze
 
 
Datum: 05. července 2014 22:33
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím všechny, prosím o radu. jedna se o ČZ 175/487. čistil jsem výfuk,složil jsem ho. Od té doby mi netáhne. Kouř a tlaky mi jdou zpátky. Při přidání plynu to "střílí" do výfuku. Včem by mohl byt problém? zkoušel jsem otáčet i tlumič ve výfuku, ale beze změny. jak správně tam má byt tlumič? Nějaký nápad proč se to takhle chová?... předem děkuju za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tak ten výfuk sundej a nastartuj to jen s kolenem a hned budeš vědět jestli je chyba ve výfuku nebo ne
 
 
Datum: 09. července 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: jawadoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapi mam mustanga po tesnym vybrusu najel jsem asi 500km a porad mi ve vyssich otackach chrasti v motoru.cinka to jak kdyz hodis matku do nadrze a klepes s ni.krouzky jsou ok kontrolovano 2x ,mazu 1:33 ze zacatku jsem zastavoval chladil setril ho a dela to porad.dik za rady vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: gestapo      IP: uživatel16935    
A už jste amatéři někdy slyšeli o úhlovánĺ ojnice? Vy tak akorát umíte natlouci pístní čep kladivem,že,
 
 
Datum: 08. července 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Měnil jsi klikovku nebo si jen udělal výbrus? Jestli tam máš starou kliku tak se podívej zda nemáš vůli v ojničním oku. Bronzové futro se časem vyběhá a pak to cinká.
 
 
Datum: 05. července 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17383    
Po 500km je to zajetý až až... těsnej výbrus většinou po 250km už jede ...500-600km je hranice kdy to přestat šetřit .... volnej výbrus jede po 100km... holt někdo ví a někdo ***** Chrastící kroužky nemaj nic společnýho s tim,jestli najel 200-500-1000km... ať sem si za poslední roky udělal válec jakej koliv, tak jsem to nikdy nezajížděl dýl jak 2 odpoledne tj 50-100km a to druhej den ke konci už tomu většinou dávam... třetí den už bez slitování,prvně ochuzuju asi po 250km ...nezvonil žádnej ...
 
 
Datum: 05. července 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
500 km na zajetí , ty si gurmán :-D
 
 
Datum: 05. července 2014 13:01
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
někdy chrastí šoupátko v karburátoru
 
 
Datum: 05. července 2014 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17382    
Některý levný kroužky maj mizerný zámky a chrastí furt,s tim nic nenaděláš ... a nebo ti zvoní klika a nebo si dal píst obráceně
 
 
Datum: 05. července 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: tominopajchl      IP: uživatel10827    
Zdravím mam takovej problém na volnoběch u fika každych 5 sekund mi jaksi zaškrabe ve valci. Při jizde jsem to ješte neslišel. a když trošku pridam a posloucham tak taky to neslyším. Poradte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: cvxy      IP: uživatel10827    
Jesli je špatný čep nebo futro tak to poznám? Dekuji A jak?
 
 
Datum: 10. července 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
to je tak těžký povolit čtyři matky a podívat se do válce?
 
 
Datum: 10. července 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: pats      IP: uživatel16838    
Zdravím, mám píst před vložením nahřát? Jde mi do toho strašně těžce ten čep. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
za mě nahřát na 100 - 120C
 
 
Datum: 02. července 2014 22:42
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bych nedoporučoval když ho tam nalisuješ tak ti tam vznikne vůle daleko dřív než když to uděláš jak sem psal a je to jednodušší
 
 
Datum: 01. července 2014 8:41
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Nebo ho tam normálně nalisuj pomocí šroubu, matičky a podložky.
 
 
Datum: 01. července 2014 5:57
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píst pořádně nahřát a čep zchladit v mrazáku stačí tak pul hodiny
 
 
Datum: 30. června 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel16838    
Zdravím, jak správně dát píst na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 16:41
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
šipkou dolů,k výfuku
 
 
Datum: 30. června 2014 16:41
 
<  11  12  13  14  15  16  17  18  19  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 0:43:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu