|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 http://www.motorbik.estranky.cz/clanky/jawa-21---renovace.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2014 22:53
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 ano, ale jaký druh barvy
Datum: 03. srpna 2014 22:53
 Paráda ...
Datum: 03. srpna 2014 22:31
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Těší mě že se Vám to líbí. Vrchní barva je višňová ČSN 8850.
Datum: 02. srpna 2014 20:37
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 super! a co si dával jako vrchní barvu
Datum: 02. srpna 2014 20:21
 Výborné!
Datum: 02. srpna 2014 12:31
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
Posl.aktualizace: 01. srpna 2014 20:53
Jméno: DL garage
IP: uživatel10666
 Čus, je pravda že u dandy 125 byl motor CPI OHC (rozvod řetízkem) a u novějšího lifana OHV (tedy zdvihátka) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 17:41
Jméno: drak
IP: uživatel17458
 Zdravím, dokončil jsem renovaci mojeho fichtla 20 ( nová elektrika, nový válec,pístní sada, klida, hlava, všechno..). Když chci nastartovat tak chytne jen se zavřeným kohoutem paliva, běží než se vyjede co je v plovákovce a chcípne. Když pustím přívod paliva tak to chcipne okamžitě a nejde ani natočit. Svíčka je mokrá. Hladina plovákovky je seštelovaná dobře. Neporadil by mi někdo co s tím ? Potřebuji ten válec a všechno pěkně zaběhnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2014 21:25
Jméno: cendac
IP: uživatel17463
 Taky si myslím, že plovák neplove.
Datum: 30. července 2014 21:25
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Tak to je celkem jednoduché. Buď špatný plovák který neplove nebo špatný ventilek co netěsní a tím pádem nezavírá. Ničím jiným to být nemůže.
Datum: 30. července 2014 17:46
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Jde znat na lehce upraveném motoru vymena origo hlavy s ledvinkou za hvezdicovou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 9:43
Jméno: standa
IP: uživatel17464
 To je takovej polotovar. Chce to do tý hlavy ještě vytočit nějakej kloudnej spalovák o menšim objemu. Objem má totiž 6ml což je skoro seriovka (rozdíl asi dvě-tři desetiny)...
Datum: 31. července 2014 9:43
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Však mám na mysli tu co tady prodavaji jestly se neak lisi od origo?
Datum: 30. července 2014 18:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ještě bych to malinko upřesnil. Nezáleží na "oběmu" ale na objemu. .)
Datum: 30. července 2014 8:24
 nezáleží na tomjaký má hlava tvar jestli klasická nebo hvězda... záleží na oběmu spalovacího prostoru
Datum: 29. července 2014 21:49
Jméno: fichtl
IP: uživatel17416
 čaU DRACI zvíší trochu výkon když vyleštim kanálky jestli jo tak čím je mohu vyleštit dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel17464
 Vyčisti dokonale přefuky (bývá tam napečený bordel) - to má význam. Dál má význam zarovnat a slícovat výrobní nepřesnosti na sacím kanálu ... neleštil bych nic,nemá to význam ...
Datum: 31. července 2014 12:02
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, to určitě výkon nepřidá.
Datum: 29. července 2014 17:16
Jméno: janouch
IP: uživatel17447
 Čau lidi prosim vás koupil jsem si fichtla a nevim jak zvýšit výkon kamarád mi řikal že to je nějak přes cívku je to o trochu ale to je jedno ale jinak mi poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 15:02
Jméno: mustang23
IP: uživatel15205
 čau , máte někdo zkušenosti s odlaďováním sériového filtrboxu? a ještě by mě zajímalo jak řešíte vyvadání motoru po delší jízdě v max. otáčkách, mám stim celkem problém protože fichtl jede jak z praku , ale po minutě v plným otáčách , zhruba 9 tis. klesne výkon a trvá zhruba dalsi minutu než schladne zase jede jak má. Nejvíce se to projevuje na zvuku kteremu pri prehrati chybi rezonance do karburatoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel17451
 Muže bejt chudej a nebo tvrdá hlava,velkej předstih,nebo se zkrátka nestíhá chladit ...
Datum: 28. července 2014 19:20
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, odlaďuje se vyvrtáváním nebo zacpáváním dírek v plášti airboxu. Podiv se na svíčku po jízdě jakou bude mít barvu a z toho vycházej. Černá - moc bohaté, tmavě hnědá - ještě o něco bohatší než normál, světle hnědá - ideální směs, bílá - chudá směs. Vadnutí za tepla může mít na svědomí také špatně zvolená tepelná hodnota svíčky (moc teplá, např. Brisk N17, bude úplně bílá nebo šedivá jako při chudé směsi a na povrchu bude mít malé póry) a/nebo moc bohatá směs, takže bych se podíval na svíčku, ta ti prozradí co motoru chybí. Hladinu v plovákovce nastav aby to lícovalo nebo o trochu méně. Určitě to neodladíš na první pokus. Hodně štěstí
Datum: 26. července 2014 8:28
Jméno: jawák
IP: uživatel13128
 zdaravim jakou vůli dáváte na pístní krůžky ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 10:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
 0,2Mm
Datum: 23. července 2014 10:47
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Zdar draci, chci se zeptat máte někdo zkušenosti s repasi klikovky pionýra u pana Padalíka? Umí opravit i projeté čepy? A jaké ojnice má na výběr? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 13:42
 Kliku na pio ti udělá dobře, ale musíš vše popsaný, označení aspoň iniciálama, pak ti nemůže přijít žádnej jinej kus ...
Datum: 24. července 2014 13:42
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Dík za info Davide  , uvidím možná se vykašlu na repas kliky a koupím novou
Datum: 23. července 2014 20:48
Jméno: David
IP: uživatel11766
 Dával jsem k němu kliku z pionýra a přišla mi jiná, která měla na čepech naklepaný díry (asi aby tam sedělo ložisko) a pak to mělo zprasenej závit na primáru (někdo po ní mlátil kladivem když půlil motor)klika použít šla, ale dost mě to nasralo. Všichni ostatní ho ale chválí, tak nevím.
Datum: 23. července 2014 20:20
 Zdar. Posílal jsem k němu asi 15 různých klikovek, žádná ale nebyla na fichtla. Práce super.
Datum: 22. července 2014 23:18
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Hlavně me zajímaly zkušenosti, poznatky od těch kteří si nechali u něho udělat repas kliky  Zda dělá precizní práci
Datum: 22. července 2014 23:11
Jméno: David
IP: uživatel11766
 zkusil bych napsat (nebo zavolat) přímo mu
Datum: 22. července 2014 21:41
 Čaute mám takový vetší problém koupil jsem dnes upravený valec a potřebuje nutne vybrus jenže vrtání je už 40mm nemá nekdo zkušenosti s vetším přebroušením nebo nanesením nejaké vrstvy neceho.  popř si to nechat vybrousit jen o 0.10mm a potom si nechat vyrobit na zakázku píst
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 19:25
Jméno: standa
IP: uživatel17433
 Každá brusírna ti to musí udělat. Pokud nemají píst (a to je dost časté),domluv se s nimi,kup si svuj píst třeba tady a přilož ho k válci. Nechával jsem toho dělat už spostu v rozměrech 40-41mm a písty beru tady.
Datum: 21. července 2014 19:25
Jméno: jawaasss
IP: uživatel16252
 já to mám na jedním pionýru vybroušené na 41 a je to bez problému jen musíš upravit hlavu aby píst nenarážel
Datum: 21. července 2014 13:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17432
 v klidu... ještě na něm můžeš vykroutit 6 výbrusů!
Datum: 21. července 2014 13:21
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 zdar draci skladam prvně motor a mám dotaz je neco blbě když klykovka po naražení druhého karteru de otáčet velmi z těžka, v některým bodě se téměř zasekne, je úplně nová... dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2014 18:35
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
 povolil jsem šrouby a klika už de bez problémů, ale asi to stejně musím rozpůlit protože to neřadí a když točím pístem ozývá se v motoru cvakání a hýbe se i startovací páka
Datum: 15. července 2014 18:35
 Koukneš, jestli nedrhne setrvačník o karter.
Datum: 15. července 2014 14:33
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
 jak to poznám, že se posunula na ložisku, stejně to asi budu muset rozdělat ne?
Datum: 15. července 2014 13:12
 Prvně se koukni, jestli se neposunula v ložisku a jestli nedrhne setrvačníkem o karter. Občas se to tak stane. Jinak já při skládání ten levý karter nahřeju a pak to přiklopim, někdy tomu pomůžu lehkym klepnutim gumovou paličkou.
Datum: 15. července 2014 9:29
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
 aha, takže to musím asi znova rozpůlit a klikovku nechat spravit? Ale jak ty kartery mám sklepat? V tom návodu píšou dřevěným kladivem, nebo kladivem přes nějaký dřevo
Datum: 15. července 2014 9:27
 KLYKOVKA??? člověče ty ještě neumíš psát a už se hrneš na skládání motorů. Pro příště, jít s kladivem na skládání motoru je ta největší prasečina, nedivím se že se netočí.
Datum: 15. července 2014 6:05
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 15. července 2014 3:04
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 takže asi znova rozpůlit?
Datum: 14. července 2014 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel17412
 Tím to bude. Klika buď jen není vystředěná a nebo jsi ji rovnou rozhodil (zmáčklá k sobě na ojnici) ... takle není dobré skládat motor ...
Datum: 14. července 2014 21:50
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 no, ten levý karter sem tam zaklepal co možná nejrovnoměrněji kladívkem přes dřevo
Datum: 14. července 2014 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel17412
 A jak je tam "naražená" ?? Popiš blíže ...
Datum: 14. července 2014 20:52
Jméno: Jára
IP: uživatel11232
 Ahoj, mám ve válci rýhu od výfuku směrem k horní hraně, není nijak hluboká, ale zaznamenám ji nehtem, nebude to vadit když to dám zpět a budu jezdit ? Je to od zimního skladování, kdy jsem to měl sundaný ... tak je tam škrábanec na vložce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 21:33
Jméno: Jára
IP: uživatel11232
 péro: to jsem udělal
Datum: 09. července 2014 21:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 max vem jemný smirek a trošku to polechtej , jinak za mě složit a jezdit
Datum: 09. července 2014 20:45
Jméno: Jára
IP: uživatel11232
 Složím a uvidím, dík
Datum: 08. července 2014 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 To poznáš jestli to bude vadit a nebo ne... záleží jak moc slabá bude komprese vlivem toho poškození vložky...buďto pojede alespoň nějak a nebo mizerně...
Datum: 08. července 2014 18:55
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 Máte někdo zkušenosti s trvanlivostí výbrusu při použití jednokroužkovýho pístu ? U obyčejnýho pístu je to nesmrtelný , ale ten jednokruh ma precejenom vetsi tlak na stěnu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2014 20:34
 nevím co víc vydírá válec jestli 3x 2mm litinový kruhy nebo jeden 1mm chrom  na 1mm kroužku mám najeto přes 2000km tento rok s toho 1700 jsem najel za 6 dní výletem do chorvatska a trošku mi to začalo zvonit, ale nic hroznýho...
Datum: 06. července 2014 20:34
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Ano,čim tvrdší kroužek,tim rychleji se vyjíždí válec. A neodpustím si malý dovětek - jestli máš tak nadupanej motor/že potřebuješ jednokroužek,tak výbrus válce bude to poslední co tě bude pálit  A pokud ti to točí do 9000 tak bych nechal dva kruhy,líp to jede ... co se týče kroužku,tak mužu doporučit litinovej piston ring tady odtud,píst taktéž,jen ať ti válec vybrousí dvě stovky přes nulu,oni ty písty maj vůli jen 3 stovky...
Datum: 06. července 2014 12:31
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 Ahoj, zvládne začátečník vyměnit pístní kroužky? PS: Popřípadně nějaké rady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2014 9:08
Jméno: pepa
IP: uživatel17388
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 06. července 2014 9:08
Jméno: pepa
IP: uživatel17386
 mel by .... nejni na tom nic tezkeho je to par šroubu jen ti poradím at pod hlavu i valec das tesnení aby ti nekam nenarážel píst...a vše odrbej od karbonu........jinak nevím proč je chceš menit pokut sou stare ko je i zbytek motru vetšinou na opravu..výkon se ti ani s novími nezvíši.....tadle oprava se delala za totáče kdy nebyli písty brusiči a konec koncu často ani kroužky.....dnes už se vyplací výbrus ptž jen překroužkování mohou byt jen vyhozene peníze
Datum: 05. července 2014 22:33
 zdravím všechny, prosím o radu. jedna se o ČZ 175/487. čistil jsem výfuk,složil jsem ho. Od té doby mi netáhne. Kouř a tlaky mi jdou zpátky. Při přidání plynu to "střílí" do výfuku. Včem by mohl byt problém? zkoušel jsem otáčet i tlumič ve výfuku, ale beze změny. jak správně tam má byt tlumič? Nějaký nápad proč se to takhle chová?... předem děkuju za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 20:43
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak ten výfuk sundej a nastartuj to jen s kolenem a hned budeš vědět jestli je chyba ve výfuku nebo ne
Datum: 09. července 2014 20:43
 Chlapi mam mustanga po tesnym vybrusu najel jsem asi 500km a porad mi ve vyssich otackach chrasti v motoru.cinka to jak kdyz hodis matku do nadrze a klepes s ni.krouzky jsou ok kontrolovano 2x ,mazu 1:33 ze zacatku jsem zastavoval chladil setril ho a dela to porad.dik za rady vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:05
Jméno: gestapo
IP: uživatel16935
 A už jste amatéři někdy slyšeli o úhlovánĺ ojnice? Vy tak akorát umíte natlouci pístní čep kladivem,že,
Datum: 08. července 2014 21:05
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Měnil jsi klikovku nebo si jen udělal výbrus? Jestli tam máš starou kliku tak se podívej zda nemáš vůli v ojničním oku. Bronzové futro se časem vyběhá a pak to cinká.
Datum: 05. července 2014 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Po 500km je to zajetý až až... těsnej výbrus většinou po 250km už jede ...500-600km je hranice kdy to přestat šetřit .... volnej výbrus jede po 100km... holt někdo ví a někdo ***** Chrastící kroužky nemaj nic společnýho s tim,jestli najel 200-500-1000km... ať sem si za poslední roky udělal válec jakej koliv, tak jsem to nikdy nezajížděl dýl jak 2 odpoledne tj 50-100km a to druhej den ke konci už tomu většinou dávam... třetí den už bez slitování,prvně ochuzuju asi po 250km ...nezvonil žádnej ...
Datum: 05. července 2014 13:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 500 km na zajetí , ty si gurmán
Datum: 05. července 2014 13:01
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 někdy chrastí šoupátko v karburátoru
Datum: 05. července 2014 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel17382
 Některý levný kroužky maj mizerný zámky a chrastí furt,s tim nic nenaděláš ... a nebo ti zvoní klika a nebo si dal píst obráceně
Datum: 05. července 2014 10:00
Jméno: tominopajchl
IP: uživatel10827
 Zdravím mam takovej problém na volnoběch u fika každych 5 sekund mi jaksi zaškrabe ve valci. Při jizde jsem to ješte neslišel. a když trošku pridam a posloucham tak taky to neslyším. Poradte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 11:57
Jméno: cvxy
IP: uživatel10827
 Jesli je špatný čep nebo futro tak to poznám? Dekuji A jak?
Datum: 10. července 2014 11:57
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 to je tak těžký povolit čtyři matky a podívat se do válce?
Datum: 10. července 2014 11:30
Jméno: pats
IP: uživatel16838
 Zdravím, mám píst před vložením nahřát? Jde mi do toho strašně těžce ten čep.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:42
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 za mě nahřát na 100 - 120C
Datum: 02. července 2014 22:42
 to bych nedoporučoval když ho tam nalisuješ tak ti tam vznikne vůle daleko dřív než když to uděláš jak sem psal a je to jednodušší
Datum: 01. července 2014 8:41
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Nebo ho tam normálně nalisuj pomocí šroubu, matičky a podložky.
Datum: 01. července 2014 5:57
 píst pořádně nahřát a čep zchladit v mrazáku stačí tak pul hodiny
Datum: 30. června 2014 21:58
Jméno: mara
IP: uživatel16838
 Zdravím, jak správně dát píst na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2014 16:41
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 šipkou dolů,k výfuku
Datum: 30. června 2014 16:41
|



|