|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mám problém s volnoběhem když ho nastavím za provozní teploty tak aby byl fakt co nejnižší tak mi drží dobře ale jak nastartuji za studena tak je zas moc vysoký :/ motor je cca 200km po výbrusu myslím si že to je bud tím že když se válec a píst roztáhnou a není uplně vyhlazenej (zajetej) tak to má pak v teplotách větší tření a proto mi to blbne a nebo mám něco špatně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2014 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel17567
 Je to na volnoběh bohatý,jehla ani airbox zde nehrají roli. Máš buďto vysokou hladinu a nebo to muže krkat převoďák...
Datum: 08. září 2014 10:39
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 No bez tý trubičky mi to taky nikdy moc nešlo naladit, takže bych jí tam být tebou dal. Já mám v airboxu 2 díry průměr 12 + tu zahnutou trubičku a pincek mi startuje a drží volnoběh za tepla i za studena naprosto spolehlivě. Jehla na 3. zářezu je správně pro záběh a na volnoběh nemá žádný vliv.
Datum: 07. září 2014 21:20
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 jo a nemám takovou tu trubičku může to být tím že mi to nejde do otáček moc dobře hlavně od spoda ?
Datum: 07. září 2014 19:41
Jméno: Tragos
IP: uživatel17566
 V aer oxu mam 2 diry jehlu na. 3 zarezu
Datum: 07. září 2014 17:16
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 To je normální jev, ale neměl by to být tak velký rozdíl. Dá se to regulovat bohatostí směsi - přidáním/ubráním dírek v airboxu a snížením/zvýšením hladiny v karburátoru. Ve tvém případě, pokud máš hladinu nastavenou aby lícovala s vrškem plováku, by pomohlo směs trochu ochudit, tj. zvětšit nebo přidělat dírku do airboxu. Větší volnoběh za studena znamená bohatší směs - ta je vhodná pro studené starty. Chce si to s tím pohrát a zkoušet.
Datum: 07. září 2014 16:53
Jméno: jawak20
IP: uživatel12231
 Ahoj dnes sem spravil jawu 250 chytá vše seřízeno karburace ok nádrž ok benzín teče svíčka nová je po starší Go motora s tím že je sotva zajetá... jede ale mám problém byla stržená origo hlava zavít na svíčku tak jsem dal z 250 perák sedla tam ale má to uplně jinej spalovací prostor tesní tlak neuchází ... ale příde mně že moc nejede od tý doby a víc žere muže bejt tou hlavou ? mužu na tom zatim jezdit než seženu origo moc všem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2014 7:01
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau. hlavu nevyhazuj. Dá se převrtat udělat 14 závit dát redukci se závitem svíčky a dál používat. Redukce se dá koupit a není drahá. Na sinsona 50kč. MUAL MOTO BRNO tam ji určitě mají. Najdeš na internetu.
Datum: 07. září 2014 7:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17564
 Odpovedel jsis sam ano perak ma o 2 az 4 kone mene diky jinym kanalum a mensi kompresi. P
Datum: 05. září 2014 23:19
 Zdravím,mam problém s pístem seká se ve válci je to ten polsky s tříkroužkem pístem kroužky jsou nasazene správně zkoušel sem to několikrát něco je špatně píst do válce jde ale když má jít ven tak se zasekává promazal jsem vše a proste se mu moc nechce tak prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2014 11:49
 Tak vam dekuju skusim to nak nasadit a zajet uvidim jak to dopadne ceskej valec musi jit na vybrus tak to snad neco vydrzi vsem dekuju za odpovedi
Datum: 03. září 2014 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel17555
 Kvůli dost hranatýmu sacímu kanálu se tam sekaj kroužky,s tim nic nevymyslíš,je to prostě výrobní nedokonalost,jednoduše si vezmeš šroubovák a budeš odmačkávat kroužky v sacim kanále až budeš sundavat válec... třetí kroužek bude zakopávat i za jízdy,ale to už je prostě vada polských válců... proto je lepší v nich mít dvoukroužkový píst ...
Datum: 03. září 2014 10:46
 Může být třeba těsnější ale když je vše dobře nasazeno tak by si to mělo sednout, oni ty polský kroužky tak byly drsný a šli ve válci ztuha měl jsem taky tuto sadu ale zničila se mi že vylítla závlačka čepu
Datum: 03. září 2014 8:41
 zdravím, koupil jsem si pionýra Jawu 21, tak jsem ho dával do provozu vše jsem zešteloval, chytá krásně drží volnmoběch všechno, jediná věc co na něm je že z válce nebo tAK se ozývá mírné zvonění, tak se chci zeptat jestli je přímo špatná klikovka nebo jestli by nemohl zvonit třeba volný pístní čep nebo kroužkou nebo něco díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2014 13:43
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, těžko říct zkus vyměnit svíčku jestli Ti nenaráží do pístu. Čep by nezvonil a klikovka s tím jsem se nesetkal. Mám dvácu z roku 1971 a pořád pojízdnou až letos jsem měnil lamely jinak bez závad a to jsme se na ni učili tři jezdit. tenkrát mě bylo 12.
Datum: 31. srpna 2014 13:43
Jméno: Marys
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 19:29
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Čus draci, chtěl bych se zeptat kde seženu ocelový trn na sundání vložky z válce, když jsem se tak díval po internetu, tak jsem nic nenašel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2014 21:22
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Díky za odpověď.
Datum: 21. srpna 2014 21:22
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 To si budeš muset vyrobit na soustruhu podle návodu dle průměru vrtání válce
Datum: 19. srpna 2014 10:59
Jméno: Karel Soukenik
IP: uživatel16531
 Cau, narazi me pist do hlavy (4. výbrus), nejaka moznost vybroušení hlavy, popřípadě o kolik. Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel17528
 Tady budete řešit modelínu....na co ... vraž pod hlavu hlinikový těsnění z babety a je to.....
Datum: 19. srpna 2014 21:10
Jméno: Karel Soukenik
IP: uživatel16531
 Moc to ztoho nechapu, nejak to zkusim
Datum: 18. srpna 2014 9:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 To sou zborcene plochy a nejni to meritelny vem modelinu a at tam je aspon pul milinetru az milimetr na otisku tlousky modeliny
Datum: 17. srpna 2014 20:07
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši známý má na mustanovi válec po výbrusu a má to malou kompres. Je to normální? Když se to zajede bude kompres větší? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 12:29
Jméno: cendac
IP: uživatel17521
 Čus větší nebude. Jak si měřil kompresy a kolik to mělo?
Datum: 17. srpna 2014 12:29
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Ty písty vyráběj tupý neandrtálci ... navíc je ti ten třetí kroužek na pístu stejně platnej,jakoby ti visel na řidítkách za zrcátko .... je toho víc,ale nesmim mluvit ... něco se mi tam nezdá,ale sesova vina to neni...
Datum: 16. srpna 2014 16:29
 Proč ne ?
Datum: 16. srpna 2014 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Z jistýho důvodu ti ten 3 kroužkový píst nemohu doporučit,dále to nebudu rozvádět.
Datum: 16. srpna 2014 14:58
 Ja ten 3kroužkáč chci použít u serie,slyšel jsem že v kombinaci s těmi 1,5mm kroužky ma píst menší tření,ale stále větší kompres než klasický 2kroužkáč,je to pravda ?
Datum: 16. srpna 2014 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Dobrý jsou oba,dávám je k upraveným válcům...tu litinu dávám vesměs tam,kde si majitel vysloveně vyžádal jednokroužkovej píst ačkoliv by stačil dvoukroužkovej,ale dávam ho i k terénním válcům,kde už dvoukroužek nevyhovuje. Chrom dávam spíš do silnic,co točí přes 9. Ten chrom vydrží i celou sezonu,ale je dost křehkej a chce si to hlídat šířku a vhodný radius výfuku. Čas od času se stává,že maj špatnou toleranci rozměru a jsou v zámku "moc otevřený"... zkrátka jsou někdy skoro o výbrus menší... Do 8000 ot/min perfektně vyhovuje dvoukroužkovej píst a obyč kroužky. Nějak si to přeber. A malá technická - u holý serie se mi zdá,že jednokruh podtočenej vúbec nejede a v otáčkách taky nic nepřidá.
Datum: 16. srpna 2014 10:51
 Zdravim , de na cz 125/476 dat valec a pist z cz 175/48* ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 21:46
Jméno: Lori
IP: uživatel17414
 Jak psal kolecko ma to jinej zdvih, nicmene de valec prevrtat na vetsi objem, mam tu celej motor takhle upravenej, popr jen valec.. Vyklizim dilnu tak bud si to nekdo za nejaky drobny veme a nebo to leti do sberu... kdybys mel zajem napis na mejl
Datum: 17. srpna 2014 21:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Jde tam dat jede to malinko lip nez dvaca al to ze pist je pul cm pod hranou valce je desivy. Prinos to nema zadnej kamarad to mel na home crosu postavene ze dvou masin co mel ve stodole. Kupovat to ve snaze votunit dvacu nema vyznam spis celej 175 motor a vybrus
Datum: 17. srpna 2014 18:00
 Zdar. Jde, ale kliková hřídel má o 7mm jiný zdvih. Takže aby to mělo smysl, tak vyměnit i klikovku.
Datum: 14. srpna 2014 22:51
Jméno: Marys
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 14:29
Jméno: magnet
IP: uživatel14157
 Čau, proč není dobré fichtla pořát jenom točit? Vždiť pak motor lépe maže..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 15:25
 Zdar. Ono je to trochu složitější...už jen ten výrok "motor lépe maže" je dost odvážný.
Datum: 14. srpna 2014 15:25
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 to je stejný jako s ty , budeš pořád makat na plný výkon tak lehneš.....je to jen motor
Datum: 14. srpna 2014 9:05
Jméno: Karel
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 17:38
Jméno: lukas2583
IP: uživatel8422
 Tak jí vyndej a změř bylo by to nejrychlejší a nejpřesnější...
Datum: 14. srpna 2014 17:38
Jméno: fichtl
IP: uživatel17416
 zdar draci mám udělat výletovku na výfuk hikone,jestli jo tak jaký průměr trubičky a jakou dýlku mám motor origo převrtaný na 40mm píst dvoukroužkový mám to na fichtl cup díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2014 14:50
Jméno: standa
IP: uživatel17502
 Nedával bych Hikone,u serie to nemá význam... nic tim nezískáš ...
Datum: 12. srpna 2014 14:50
Jméno: Karel
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 23:25
Jméno: hans
IP: uživatel13128
 zdarec nevíte děkdo nějaký stránky na ůpravy válce a fichtla díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 1:15
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 http://www.ms50.cz/
Datum: 07. srpna 2014 1:15
Jméno: Domos
IP: uživatel17297
 Zdar draci, u mojeho mustanga jsem měnil píst, pístní čep a kroužky. Je to z toho důvodu že staré kroužky už byly hodně opotřebovaný. Výbrus jsem nědělal protože válec je zatím ok. Teď by mně zajímalo jestli to musím nějak zajíždět nebo ho můžu rovnou točit do plna a jezdit na druhej zářez? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2014 14:21
 může a nemusí, žáleží na míře opotřebení válce, na ovalitě a na soudkovitosti, když se jezdí slušně a člověk maže tak jak se má tak válec vydrží hodně, dva písty uplně v klidu. A nové písty které se dnes prodávají mají ještě jednu výhodu. Díky nepřesné výrobě u některých válců originální píst nepřekreje celou šířku sacího kanálu. Nové písty jsou dole trochu širší a kanál v pohodě překrejou.
Datum: 06. srpna 2014 14:21
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 novej píst ve starým válci, to bude krásně zvonit
Datum: 06. srpna 2014 13:07
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 jo cca 150 km to zajížděj
Datum: 06. srpna 2014 12:43
 jo, i píst a kroužky si musí chvilku sednout, rozhodně není dobře na to sedńou a letět co to dá, a jestli to ty děláš, ještě neznamená, že je to dobře, spíš to svědčí o tvém hloupém přístupu k motorům
Datum: 06. srpna 2014 11:27
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 No jasně, co chceš na starým válci zajíždět? Píst? To asi ne viď.
Datum: 06. srpna 2014 11:14
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Na půl plynu maximálně a v tychto mvedrách nechat vychladit po 2 kilometrech!!!!! nechat chladit aspon pul hodiny
Datum: 06. srpna 2014 10:34
 s novým pístem okamžitě na plnej céres??? no tak to gratulujeme.........
Datum: 06. srpna 2014 6:24
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Zdarec, můžeš hned do plna na 2. zářez.
Datum: 06. srpna 2014 6:16
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 čau dradci potřeboval bych poradit kde dělají výbrusy v ústeckým kraji a levně díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2014 20:29
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Moto Ústí, výbrus + pístní sada 450Kč, ale nevým kolik by to stálo převrtat na 40mm. V tom Oseku to dělá výměnou, taky jsem si tam jeden válec měnil
Datum: 08. srpna 2014 20:29
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 za 605 kč by mi teda udělal výbrus 40mm i spístem?
Datum: 08. srpna 2014 10:04
Jméno: tep21
IP: uživatel17491
 Ahoj, myslím, že ceny výbrusů se pohybují všude stejně, nevím jestli je to někde výhodnější...ale s výbrusem výměnou za 605 Kč z Oseka od pana Váchy není problém
Datum: 07. srpna 2014 19:06
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Kzdy jsem sundal valec z motoru pretesnil a zpet osadil tak nakopavacka ma mensi odpor ale mam ho utesnenej perfektne  myslite ze to zas nabere kompresi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 20:53
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 ne asi ja ho mam vlastne spatnej dik moc draku
Datum: 04. srpna 2014 20:53
Jméno: Jakub
IP: uživatel14517
 Čau draku, zkus povolit šroubek spojky štelovaci
Datum: 04. srpna 2014 18:19
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 jo a ten motor byl po go valec najetych cca 200km nezajetej
Datum: 04. srpna 2014 17:41
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši vadí to když má klikovka vůli do boku? Jedná sa o babetu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 21:43
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Nejde poznat že by ta klikovka drhnula o kartery to ještě ne a motor táhne velice slušně všude a i pěkně chytá.
Datum: 04. srpna 2014 21:43
 ano... ložiska nebo čepy to mají zasebou
Datum: 03. srpna 2014 22:55
|



|