česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  173  174  175  176  177  178  179  180  181  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
je pravda jak píše standa že mě s vrtáním 45 nepustí na závody?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel6346    
Většina závodů dovoluje vrtání 40mm, a proš vůbec dělat větší vrtání. Sou to snad závody padesátek ne?? a ne šedesátek!
 
 
Datum: 29. března 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel1115    
Standa : Já to taky moc nechápu. Mám motor z J21 a chtěl jsem ho dát do pařeza, protože od pařeza mám doklady, jenomže to v RS být nemůže. \r\nPravidla ve Speciálech jsou pořád Under Construction, takže ani nevím co se může a co ne.
 
 
Datum: 02. prosince 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8094    
Silnice u Jičína.....ted sem na rozcestí....jestli jeste zainvestovat a udelat speciála(coz je dost narocny na techniku jizdy) a nebo udelat jinej motor,kterej bude splnovat kategorii RS....
 
 
Datum: 01. prosince 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: monter      IP: uživatel1250    
stando a jaký si chtěl jezdit závody?silniční či kross?
 
 
Datum: 01. prosince 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8094    
presne tak...... a pokud na tebe nekdo proda protest,tak nejenom hlavu,ale treba i valec aby skontrolovali kliku......fakt zalezi na pravidlech......ja taky postavil stroj na pristi sezonu podle letosnich pravidel a oni se mezitim na dalsi sezonu zmenili a muzu se jit klouzat,protoze uz tu kategorii nesplnuju a na speciály nemam patrony.....kdyz budes chtit jezdit nejaky zavody,tak si napred precti jejich pravidla at vis,co si v jaky kategorii muzes dovolit za upravy....
 
 
Datum: 01. prosince 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak to na zavodech zjistuji? To musis sundat hlavu a premerit to suplerou?
 
 
Datum: 01. prosince 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8094    
dobre,kdyz mi neveris tak koukni sem http://jawa50zavody.wz.cz/ urcite jsou vyjímky,ale vetsina závodu dovoluje vrtání max 40mm ........
 
 
Datum: 01. prosince 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
mam dotaz kolik jede nejvice jawa 250???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: Macek27      IP: uživatel8411    
ja udelal na jawe 250/559 110 km/h a potom mi skoro chcípne ale mam v zadu vysokej drapak ale kdyby jela jak ma tak 140 myslím neni problem
 
 
Datum: 05. ledna 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
a co třeba jawa 250 speciál tá dá i 160 na okruhu
 
 
Datum: 01. prosince 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mě jede 250/559 kolem 115 Km/h.
 
 
Datum: 01. prosince 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale to už se pak bojí, že mu vyskočí motor z rámu.
 
 
Datum: 01. prosince 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znám jednoho chlápka má jawu 250 kývačka typ 353 - po GO a jedemu 110km/h z mírného kopečka jel i 115 , ale víc ani boha
 
 
Datum: 01. prosince 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
tak 100 to mosi dat jak nic
 
 
Datum: 01. prosince 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
kejvačku
 
 
Datum: 01. prosince 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8094    
s perakem sem mel na radaru v obci 116:-)
 
 
Datum: 01. prosince 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky záleží kterou Jawu 250 myslíš.
 
 
Datum: 01. prosince 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
max 100 v tp ma 105 mozna zvladne vic, ale bal bych se pri 110 na kejvace, to jste asi nikdo nezazil jet v 95 a mas slzy ve vocich, kdy se ti kousne motor a letis
 
 
Datum: 01. prosince 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prej 140,no to bych vazne chtel videt...120 je realnejch
 
 
Datum: 01. prosince 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
prej 140 kdyz se skrcis a kdyz budes sedet normalne tak 115 zalezi jak to je nastelovany v jakym stavu
 
 
Datum: 01. prosince 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
čaute muže se fichtl předělat na 80ccm?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je ale spíše Jawa 90 v karterech fichtla:-D:-D
 
 
Datum: 01. prosince 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vím o motoru do pionýra s obsahem 90ccm, ale to už je uplně něco jiné, než jen výměna vložky :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8094    
NE-nevešla by se vložka mezi štefty válce!!.Pan Marek umí udelat 70ccm...(kontakt na webu: http://www.Jawa-50.cz )....ale je to finančně náročný.....a nebo si nechat zhotovit vložku z nového odlitku litiny+uprava válce a karterů na širší vložku......nárůst výkonu asi stojí za to,ale je to tak na takové to domací žvýkání,protoze s vrtanim 45 te na zavody nepustí.... pro inspiraci http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=18&muid=35980
 
 
Datum: 01. prosince 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
Dobrý den, má závažný dotaz: při nastartovaným motoru když se koukám na vačku tak cestuje z prava doleva, prostě se ta klikovka tam přesouvá (asi na ložiskách karteru). Co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel85    
nic jiniho ti nezbyde musis rozpulit motor
 
 
Datum: 02. prosince 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8094    
to se ti nehýbe vačka,ale klika pochoduje v loziskach.....pokud nemá vule,jen se hýbe tak to az tolik nevadi,ale dost to rozhazuje odtrh kladivka podle ojetí vacky v jednotlivych mistech.....pokud to má nejenom axialni vuli,tak je na case vymenit loziska,pripadne i kliku,pokud ma omačkané hřídele.......
 
 
Datum: 01. prosince 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: šabtu      IP: uživatel8091    
ahoj koukni se jak je šroubek co drží vačku tak ho zkus dotáhnout
 
 
Datum: 01. prosince 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel6058    
Tak buď mužeš mít rozflákanej magnet a s ním se hýbe i vačka = vyměn magnet a nebo ložiska na klice takže máš ztimu ... dost času .. rozhodit motor udělat to určitě celkovou GO motoru
 
 
Datum: 01. prosince 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel6918    
zdravim týpci, chtel jsem se zeptat jestly nekdo máte skušenost s předelavkou simsona z 50ccm na 70ccm.a jak se zlepsi jizdni vlastnosti . Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mam 70 už sem ji tak koupil a vše jiný origo a jede jako kule
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ Na simson forum se toho dočteš hodně.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
mam dotaz když rozjedu fichtla na trjku jako samozdřejmě že první 1,2 a pak tři ale potom mi to ve vysokých otáčkách piští ?nevíte co je stim ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Burák      IP: uživatel8081    
Vole co resis - rozpul motor a uvidis !! za pul dne mas hotovo
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Burák      IP: uživatel8081    
výraz ¨piští¨ muže mit hodne podob !!
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TURBO ! :-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
tak co mam zrobit je možné že mi i fichtl meně taha že to budou ožiska????
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel2347    
Podle me ti hvizdaji loziska. Ale to by potom muselo byt trochu slyset i na dvojku. Tak teda nevim
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
jak poznám jestli mam fichtla 20 nebo 21??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 4:36
 
 
 
 
Jméno: Jarouš      IP: uživatel8178    
Rozdíli jsou takový jako tady říkaj kluci 20 a 05 maji revmaplechy a 21 je nemá ta má poze prsa A rozdíl mezi 20 a 05 je v tom, že 20 má zadní část oplechování to je ta část pod sedlem do hranata hlavně to vidíš na tom výřezu na kolo a 05 to má do kulata a je také mnohem dříve vyrobená neboď jawa 20 byl poslední model. Ale pokud máš na štítku napsáno jawa 05 tak máš jawu 05 a ne 20 a natož 21.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 4:36
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Podobný to je, ale má to jinej motor.
 
 
Datum: 01. prosince 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
nojo ale to to podobný jawě 20,21
 
 
Datum: 01. prosince 2009 9:43
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak když tak je napsaný 05 tak to asi bude jawa 05 to sou otázky
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
hoši ale tam je napsane 05 jineho nic tak ja zijstim jestli je to 20,21?????
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je blbá otázka
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No barvu jo. Ale řidítka sem nepleť, to oni tam dávali to, co jim přišlo pod ruku, ale správně tam mají být (na 20) ty úzký.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8085    
Typ máš vždycky na štítu........jinak rozdil mezi 20 a 21 sou revmaplechy.......21 má obyč kříž a prsa,20 ma jinej kříž a revmaplechy a kratky hubený nizky riditka...... a to ze v tp je jednotnej typ 20,21,23 neplatí vždy!! Kdo ma nove delany TP,tak ma v TP jak typ,tak barvu!!
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jakmile to nemá ty plechy, tak je to 21. Ale jestli mu jde o TP, tak je to jedno. V dokladech je prostě typ 20 a platí pro 20, 21, 23.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Ondragam:von ty plechy a podlahu,může mít oddělanou ,jistějčí je kouknout se na štítek
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Je to napsaný na štítku.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel8036    
http://www.jawa-50.cz co kdyby ses nejdřív mrknul na net než se zeptáš? To seš tak línej?
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20 má ty široký plechy na nohy.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 14:25
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel2335    
Ahoj poraďte mi jakou černou barvou mám nastříkat válec na 250 kývačce? A je lepší tu barvu vypálit nebo ne? Aby zase vydržela a vypadala pěkně. Pomozte jsem v tom úplný lajk. A je lepší to před lakem opískat pískem nebo balotinou (jemné skleněné kuličky)? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem to dělal silikonovou žáruvzdornou černou barvou. Po prvním nastartování se začalo z válce kouřit ale po chvíli to přestalo a vypadá to teď pěkně.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: BooCheer      IP: uživatel8080    
Ahojte. Mám taký dotaz ohledně toho,jaký je rozdíl mezi písty 2 kroužky a 3 kroužky na pionýra. S čím to jede líp. Všichni mi tvrdí že dvoukroužek má stejnnou kompresi jak tříkroužek akorát je tam menší tření takže to jede líp. Já si zase myslím že ze třema to má určitě větší kompres tak to musí jet ještě líp. Když jsem dával válec na výbrus tak jsem chtěl 3 kroužky ale prej se to už nedělá tak mi dali na dva,ale na internetu se dá píst na 3 kroužky sehnat vpohodě. řeknite mi prosím co je lepší. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem měl na pincku origo 3 pístní kroužky pak sem musel udělat vybrus kvuli špatnymu oleji "m2t" a dostal sem k tomu taky jen 2 kroužky a myslim si že to jede líp a komprese lepší
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
volil bych 2kruh
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: fyddhb      IP: uživatel8082    
jeden kroužek=rychlost tří kroužky=síla a dva kroužky=neco mezi tím.:-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: Burák      IP: uživatel8081    
se 2 krouzkama to jede lepe.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 11:27
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci jak je na pístu napsáno kolikatej vybrus tam je tak ja to na tom svim pístu uz nemám videt kolikatej to je a jak to jinak poznam kdyz to na tom pistu neni videt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
*nejpřesnější
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
zmeraj koľko má mm a s desatinami
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 9:51
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
změř válec, je to nepřesnější
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: xBorecx      IP: uživatel8070    
Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte o kolik mm snížit hlavu na 175/356 motor je po go a je tam nová ojnice ckr a na klice jsou nový ložiska tak bych chtěl vedět o kolik aby to bylo trochu znát na výkonu ale aby to nějak moc výrazně nesnížilo životnost. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
jj kroutak to je jasny i spodek to zvedne.ale pritvdi se chod motoru a ,,podle me,,ho tolik NEPRETOCIS.....viz moje Jawa 23 origo palcka origo motor z poradnyho kopce podle stejnyho tachaku(fichtlackyho)prez 80 a s palickou spalovak 5,5,ml sem se tak tak priblizil pod 80,ale zase dys sem ten kopec vyjizdel tk to bylo docela znat....tady se to taky us resilo....!!!!a vysledek....nepretocis....:-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: m_iLda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pestic: naopak mas tam vetsi tlak a kdyz ti v tom, desnym tlaku vybuchne směs tak to jde vic do otacek a do kroutáku to JAWA: je to nekde napsaný myslim ze se to probiralo na manii
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mildo nechci nejak rejpat,ale cim vetsi komprese tk tim vetsi otacky?NEE!ja teda slysel a zni to i logicky ze pri zvysene kompresy nvim od kolika do kolika motor tolik nepretocis diky tlaku!:-Da chlazeni by se melo zlepsit ne zhorsit!:-) xBorecx a dys si delal goo motoru tk proc sis nenechal udelat vybrus na 215ccm?nebo neco prez 200ccm abys mel jeste moznost vybrusu.Napis do tk-moto tam snizuji hlavy a urcite ti poradi vhodnou kombinaci....:-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mildo dobře ty :-D takže s tím co mám v motoru už by měl mít o 3 koně víc, jen to nějak necítím :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel6126    
tak hele životnost ti to nesníží pokud komprese nepřesáhne cca 1:11 tvůj motor má originál kompresi 1:7 takze bych se nebál snížit to o 1,7mm výkon ti to pridá asi tak 2koně ale hlavne ti to zvýší otáčky motoru a tím i krouták eště bych ti doporučil nechat si navarit další žebra pro větší chlazení cím víc otážek tím větsí teplota :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: Growe      IP: uživatel5299    
zdar draci, potřeboval bych radu, ak vypálít výfuk, mám tam nalejt benzín a pak to jenom zapalít? Díky za jakoukoliv radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: presne tak malé časti čo vyberiem z vyfuka dám do kotla medzi žeravé uhliky tam to dokonale vypáli do kovu a a tie večie časti nalejem do nich asi 1dl benzínu nech sa vypáli a výguk je potom ekne čistý inak ten nápad s kryštalickou sodou je dobrý nápad musím vyskúšať.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
čím více benzínu tím lépe vypálené
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro toho japoncika:-D : pul litru benzinu to je trochu brutalni ne? :-D ja tam vzdycky caknu trochu benzinu a zapalim... :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Propan butanem jestli to nemas nak hezky chromomovany
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: kchang-ku čui      IP: uživatel6830    
normálně plamenometem ne sranda normalně ho rozeber a to co z něj vykucháš-tlumič atd. dej do železnyho kibla nalej tam benzín a zapal to a do vyfucku chrstni tak pul litru benzinu rychle to zapa a zdrhni vod toho jak nejlip umíš
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: krampus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ponukam bezpecnejsie riesenie 1. vyfuk rozobrat 2. rozobrate casti dat do plochej nadoby napr. stary lavor 3. uzsiu cast vyfiku upchat /napr. drevenym kolikom 4. do vyfuku nasypat cca 30 dkg krystalickej sody 5. to iste mnozstvo do lavora 6. do vyfuku a lavora naliat horucu vodu a nechat posobit cca 1hod. POZOR NA OCI A POLEPTANIE !!!! 7. po hodine bordel vyliat, oplachnut vodou a vyfuk mame ako novy!
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to delam tak ze vemu vlozky z vejfuku,hodim je do kotle a necham je ohrat,pak sou dokonale cisty...
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem to udělal tak,že sem si udělal velkou plechovou nádobu,rozebral vejfuk do posledního šroubku,Do té nádoby a do výfuku nalil technickej benzín,nacpal papíry do nádoby škrtnul a zapálil...vejfuk je sice černej ale za to vypálenej :-D:-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
prvni ten výfuk rozeber a zalej nejlepší je technický benzín
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci za nedlouho budu dělat vybrus na babettě 207 a chci se zeptet jak to mam správně zajet ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nwm u fichtla je 1500km aby se zajel ale u babety nwm...zkus se zeptat nekoho kdo ma knizku Návod na obsluhu babety ..tam je to přesně
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
prej 2500 :-D to je na novej vybrus , staci to 50 km netocit a pak podle pocitu zacit brat za plyn
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po výbrusu jezdi v klidu a dávej jen půl plynu. Šetři to tak 500 km. Zaběhlý to bude circa po 2500km.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak dlouho se to ma zajíždět myslim kolik km?
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lool Jak jsi natom přišel ,že to mu má dávat kotel ty si blázen souhlsím z tím ,že to máš nakopnout a nechat zahřát ,určitě to nehon' až do konce plynu to určitě ne...tak maximálně do 3/4 plynu ;-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel987    
tak nejlepší způsob je když to nakopneš , necháš to zahřát a pak na to sedni a drž tomu pořád plnej vubec nesmis ubrat plynu nebo to pak nebude spravne zajety a nepojede
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
čau nevite co je s fichtlem když mam výbrus 8 a nechce jet jede pomalu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
je takových 35-40
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
Pánové! Zajíždel jsem to pres půl roku!!! A prvních 100km to fakt jelo jen na trošku vyšší volnoběh,ale melo to takovou sílu,ze to vylezlo každej kopec na trojku,takze nebyl duvod to točit......takle sem s tim jezdil nejakejch 300km......do 600km sem uz jezdil dá se říci "normálně" a při 600km jsem s tim absolvoval závod:-D:-D úplně se to ale povolilo az zhruba po 1500km.. Mazal sem polosyntetikou.....Dokonale zajetý...... a ze ti jede pomalu......neklepe ti píst do hlavy??? me klepal.....musel sem upravit hlavu a podlozit valec.....jináč tenhle válec se sníženou hlavou má tak neskutečnou sílu,že mi táhá do kopců za 3 na 14z s mýma 90 kilama.....ale neni to tak točivý jako to bylo...kdyby se tam trochu napilovaj vejfukovej kanál,tak by se tam možná jeste další koník našel...
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavne to nezajizdej pouze v nizkych otackach,jednou za cas tomu dej v zabehu trochu napit...
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
A kolik ti jede?
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to zajetý?Jestli to neni zajety tak to nema tah ani rychlost..1500km to jen tak simrej a pak uvidis:-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
Čus draci!\r\nMam jeden problem s mojim strojem. Po nastartování se asi tak 3 minuty dusí, zjistil sem že to je způsobený tím, že kdyš necham stroj někde víc jak 2 hodiny stát, tak mi steče olej zezhora, jak z válce zak ze K. skříně dolu a usadí se tam. No a kdyš to nakopnu, tak je ve směsi strašně moc oleje a nezapaluje se to jak by mnělo. nevíte co stim aby to nědělalo?? Jak se to zahřeje tak to líta jak svině. 4k/3 10000 rpm\r\nPS: jezdim na Castrol 2t, gufera najeto tak 500 (dvoubřitvý) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8058    
ten valec mash 4k? symetricki rozvod?prefuki(2) cez piest??
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
No...:-D ty gufera mě traky napadli, ale je to divný sou tam jenom rok, ale mam skurvenou klikovku, neni vycentrovaná a trochu hází, tak jestli to nevymelo ty gufera a teče tam oil. budu se na to muset podívat. jinak kdyby ste někdo chtěli poradit ohledně válce a úpravy tak pište.... Pls ne demen*ni dotazy.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
podivej se jestli neni sespoda mokrej valec je mozny ze ti to netesni pod valcem pak tam je kupa oleje to uz znam a je spousta jinejch veci ktery to delaj
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja redim 1:50 a v pohode takze 1:55 neni zas az takovy rozdil ale daval bych trosku vice..
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
2 moznosti......spatne utesnena klikova skrin a jde olej z prevodovky do kliky a nebo spatny gufero a jde ti olej z prevodovky do kliky:-D taky se mi to stalo:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nepoužívám 1:55, ale 2:55, někdy i víc.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
málo
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
malo?? moc??
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je dost vražedný poměr, ať je olej sebelepší.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
eště sem zapomněl ředim 1:55
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, prosím o zaslaní fotky na můj email jak tam máte přidělanou pružinu na stojanu. Moc díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: Charvát Vojtěch      E-mail:      IP: uživatel2604    
čau hosu potřebuju pořadit mužu dat čz 175 ten sportovni filtr co tu prodava pls odepiste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Jo mužeš.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci!Mám problém.Rozebírali sme s kámošem 20tku.Hledal sem ráčnu a ten blb mezitim ze sunda rotor ja samozrejme vubec nevnimal protoze jak hledam tak se semnou neda mluvit:-Dtak sem bez premejsleni rek hm a ten blb za minutu pride s pulkou sroubu..ten debil ho pretrh a ja ted nevim jak ho dostat ven s kliky:-(poradte prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
swine2:ja to rikam jen tak ne asi musim si nak ulevit jinak dik za rady pokusim se
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
serus bratu taká istá vec sa mi stala aj na babette 210 navrtaj skrz ten srúb dieru a sú také zavitniky ktoré majú ľavotočivý závit sú to špecialne zavitniky na takéto prípady a možno dakto bude mať v okoli tento tip závitnikou tak si to požičaj vyber ten strihnuty šrub a funguješ dalej
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
co mu nadavdas do debila a do blba dyt je to tvuj kamarad ne ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skusit poklepat rotor pres drevo,treba sleze
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic navařit nepude protože je to v prd***.Určitě rupl šroub a v klikovce takže nečouhá.Jediné čo mě napadá do toho šroubu navrtat nalou dirku dát tam vrut s nějakým lepidlem.A pak to skusit povolit jinak nevím.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co zkusit navařit matku?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci,kdybych si kupil tento pist http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_284.html šel by mi na mojí ojnici? mám 0 výbrus ale nevím jestli by tam šel.A musel bych kupovat aj nov čep?Motor nebyl nikdy pulenej....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
Kroužky nový mám a na ty najeto cca 250 km
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nech tam ten 3 kroužkovej a dej nový kroužky
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Otacky to prida fakt jen nepatrne ale patrne ubere silu
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
Nene já ten píst mám jen proto že ted tam mám 3 kroužkáč kterej mín točí.A potřebuju aby to točilo co nejvíc.....a asi koupím jen píst a kroužky
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo šel by tam ale když kupuješ novej čep tak to chce i nový futro do ojnice...jináč si myslím že by jsi nemusel kupovat novej čep,je to takový naprd dávat něco novýho do něčeho starýho to máš to samý jako kdyby jsi měl starou rozetu a novej řetěz taky ti ta rozeta vytahá ten řetěz ...jestli je ten válec fakt dobrej a nemá zoubek tak by se vyplatilo koupit píst + futro+čep ale jestli už má zoubek tak je blbost kupovat novej píst
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, jak je to s vnějším průměrem podkovy já naměřil šuplerou 103mm ale na netu je psáno 101 mm jak to je ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8044    
102 pro napružení........
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
101 když ji chceš zakolíkovat... já ji mám 102 a stčí jí tam jen napružit a nasunout.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:31
 
<  173  174  175  176  177  178  179  180  181  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 17:18:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu