|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 je pravda jak píše standa že mě s vrtáním 45 nepustí na závody??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 10:43
Jméno: jirka
IP: uživatel6346
 Většina závodů dovoluje vrtání 40mm, a proš vůbec dělat větší vrtání. Sou to snad závody padesátek ne?? a ne šedesátek!
Datum: 29. března 2010 10:43
Jméno: fk
IP: uživatel1115
 Standa : Já to taky moc nechápu. Mám motor z J21 a chtěl jsem ho dát do pařeza, protože od pařeza mám doklady, jenomže to v RS být nemůže. \r\nPravidla ve Speciálech jsou pořád Under Construction, takže ani nevím co se může a co ne.
Datum: 02. prosince 2009 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 Silnice u Jičína.....ted sem na rozcestí....jestli jeste zainvestovat a udelat speciála(coz je dost narocny na techniku jizdy) a nebo udelat jinej motor,kterej bude splnovat kategorii RS....
Datum: 01. prosince 2009 22:15
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 stando a jaký si chtěl jezdit závody?silniční či kross?
Datum: 01. prosince 2009 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 presne tak...... a pokud na tebe nekdo proda protest,tak nejenom hlavu,ale treba i valec aby skontrolovali kliku......fakt zalezi na pravidlech......ja taky postavil stroj na pristi sezonu podle letosnich pravidel a oni se mezitim na dalsi sezonu zmenili a muzu se jit klouzat,protoze uz tu kategorii nesplnuju a na speciály nemam patrony.....kdyz budes chtit jezdit nejaky zavody,tak si napred precti jejich pravidla at vis,co si v jaky kategorii muzes dovolit za upravy....
Datum: 01. prosince 2009 19:28
 a jak to na zavodech zjistuji? To musis sundat hlavu a premerit to suplerou?
Datum: 01. prosince 2009 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 dobre,kdyz mi neveris tak koukni sem http://jawa50zavody.wz.cz/ urcite jsou vyjímky,ale vetsina závodu dovoluje vrtání max 40mm ........
Datum: 01. prosince 2009 19:12
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam dotaz kolik jede nejvice jawa 250????
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 17:46
Jméno: Macek27
IP: uživatel8411
 ja udelal na jawe 250/559 110 km/h a potom mi skoro chcípne ale mam v zadu vysokej drapak ale kdyby jela jak ma tak 140 myslím neni problem
Datum: 05. ledna 2010 17:46
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 a co třeba jawa 250 speciál tá dá i 160 na okruhu
Datum: 01. prosince 2009 21:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě jede 250/559 kolem 115 Km/h.
Datum: 01. prosince 2009 20:59
 Ale to už se pak bojí, že mu vyskočí motor z rámu.
Datum: 01. prosince 2009 20:18
 znám jednoho chlápka má jawu 250 kývačka typ 353 - po GO a jedemu 110km/h z mírného kopečka jel i 115 , ale víc ani boha
Datum: 01. prosince 2009 19:44
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 tak 100 to mosi dat jak nic
Datum: 01. prosince 2009 19:39
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 kejvačku
Datum: 01. prosince 2009 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 s perakem sem mel na radaru v obci 116
Datum: 01. prosince 2009 19:29
 Taky záleží kterou Jawu 250 myslíš.
Datum: 01. prosince 2009 19:28
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 max 100 v tp ma 105 mozna zvladne vic, ale bal bych se pri 110 na kejvace, to jste asi nikdo nezazil jet v 95 a mas slzy ve vocich, kdy se ti kousne motor a letis
Datum: 01. prosince 2009 19:09
 prej 140,no to bych vazne chtel videt...120 je realnejch
Datum: 01. prosince 2009 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prej 140 kdyz se skrcis a kdyz budes sedet normalne tak 115 zalezi jak to je nastelovany v jakym stavu
Datum: 01. prosince 2009 18:28
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čaute muže se fichtl předělat na 80ccm??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 16:21
Datum: 01. prosince 2009 16:21
 vím o motoru do pionýra s obsahem 90ccm, ale to už je uplně něco jiné, než jen výměna vložky
Datum: 01. prosince 2009 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 NE-nevešla by se vložka mezi štefty válce!!.Pan Marek umí udelat 70ccm...(kontakt na webu: http://www.Jawa-50.cz )....ale je to finančně náročný.....a nebo si nechat zhotovit vložku z nového odlitku litiny+uprava válce a karterů na širší vložku......nárůst výkonu asi stojí za to,ale je to tak na takové to domací žvýkání,protoze s vrtanim 45 te na zavody nepustí.... pro inspiraci http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=18&muid=35980
Datum: 01. prosince 2009 12:31
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Dobrý den, má závažný dotaz: při nastartovaným motoru když se koukám na vačku tak cestuje z prava doleva, prostě se ta klikovka tam přesouvá (asi na ložiskách karteru). Co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 11:04
Jméno: jony
IP: uživatel85
 nic jiniho ti nezbyde musis rozpulit motor
Datum: 02. prosince 2009 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 to se ti nehýbe vačka,ale klika pochoduje v loziskach.....pokud nemá vule,jen se hýbe tak to az tolik nevadi,ale dost to rozhazuje odtrh kladivka podle ojetí vacky v jednotlivych mistech.....pokud to má nejenom axialni vuli,tak je na case vymenit loziska,pripadne i kliku,pokud ma omačkané hřídele.......
Datum: 01. prosince 2009 12:40
Jméno: šabtu
IP: uživatel8091
 ahoj koukni se jak je šroubek co drží vačku tak ho zkus dotáhnout
Datum: 01. prosince 2009 8:50
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel6058
 Tak buď mužeš mít rozflákanej magnet a s ním se hýbe i vačka = vyměn magnet a nebo ložiska na klice takže máš ztimu ... dost času .. rozhodit motor
udělat to určitě celkovou GO motoru
Datum: 01. prosince 2009 8:31
Jméno: simson
IP: uživatel6918
 zdravim týpci, chtel jsem se zeptat jestly nekdo máte skušenost s předelavkou simsona z 50ccm na 70ccm.a jak se zlepsi jizdni vlastnosti . Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 21:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam 70 už sem ji tak koupil a vše jiný origo a jede jako kule
Datum: 30. listopadu 2009 21:23
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ Na simson forum se toho dočteš hodně.
Datum: 30. listopadu 2009 20:49
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam dotaz když rozjedu fichtla na trjku jako samozdřejmě že první 1,2 a pak tři ale potom mi to ve vysokých otáčkách piští ?nevíte co je stim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 20:26
Jméno: Burák
IP: uživatel8081
 Vole co resis - rozpul motor a uvidis !! za pul dne mas hotovo
Datum: 30. listopadu 2009 20:26
Jméno: Burák
IP: uživatel8081
 výraz ¨piští¨ muže mit hodne podob !!
Datum: 30. listopadu 2009 20:24
 TURBO !
Datum: 30. listopadu 2009 17:53
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tak co mam zrobit je možné že mi i fichtl meně taha že to budou ožiska????
Datum: 30. listopadu 2009 17:33
Jméno: jawak
IP: uživatel2347
 Podle me ti hvizdaji loziska. Ale to by potom muselo byt trochu slyset i na dvojku. Tak teda nevim
Datum: 30. listopadu 2009 17:29
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 jak poznám jestli mam fichtla 20 nebo 21???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 4:36
Jméno: Jarouš
IP: uživatel8178
 Rozdíli jsou takový jako tady říkaj kluci 20 a 05 maji revmaplechy a 21 je nemá ta má poze prsa A rozdíl mezi 20 a 05 je v tom, že 20 má zadní část oplechování to je ta část pod sedlem do hranata hlavně to vidíš na tom výřezu na kolo a 05 to má do kulata a je také mnohem dříve vyrobená neboď jawa 20 byl poslední model. Ale pokud máš na štítku napsáno jawa 05 tak máš jawu 05 a ne 20 a natož 21.
Datum: 10. prosince 2009 4:36
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Podobný to je, ale má to jinej motor.
Datum: 01. prosince 2009 15:21
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 nojo ale to to podobný jawě 20,21
Datum: 01. prosince 2009 9:43
 tak když tak je napsaný 05 tak to asi bude jawa 05 to sou otázky
Datum: 30. listopadu 2009 17:28
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 hoši ale tam je napsane 05 jineho nic tak ja zijstim jestli je to 20,21?????
Datum: 30. listopadu 2009 17:24
 tak to je blbá otázka
Datum: 30. listopadu 2009 17:16
 No barvu jo. Ale řidítka sem nepleť, to oni tam dávali to, co jim přišlo pod ruku, ale správně tam mají být (na 20) ty úzký.
Datum: 30. listopadu 2009 16:17
Jméno: Standa
IP: uživatel8085
 Typ máš vždycky na štítu........jinak rozdil mezi 20 a 21 sou revmaplechy.......21 má obyč kříž a prsa,20 ma jinej kříž a revmaplechy a kratky hubený nizky riditka...... a to ze v tp je jednotnej typ 20,21,23 neplatí vždy!! Kdo ma nove delany TP,tak ma v TP jak typ,tak barvu!!
Datum: 30. listopadu 2009 16:08
 Ale jakmile to nemá ty plechy, tak je to 21. Ale jestli mu jde o TP, tak je to jedno. V dokladech je prostě typ 20 a platí pro 20, 21, 23.
Datum: 30. listopadu 2009 16:01
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Ondragam:von ty plechy a podlahu,může mít oddělanou ,jistějčí je kouknout se na štítek
Datum: 30. listopadu 2009 15:48
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Je to napsaný na štítku.
Datum: 30. listopadu 2009 14:41
Jméno: hh
IP: uživatel8036
Datum: 30. listopadu 2009 14:40
 20 má ty široký plechy na nohy.
Datum: 30. listopadu 2009 14:25
Jméno: jawak
IP: uživatel2335
 Ahoj poraďte mi jakou černou barvou mám nastříkat válec na 250 kývačce? A je lepší tu barvu vypálit nebo ne? Aby zase vydržela a vypadala pěkně. Pomozte jsem v tom úplný lajk. A je lepší to před lakem opískat pískem nebo balotinou (jemné skleněné kuličky)? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 15:16
 Já jsem to dělal silikonovou žáruvzdornou černou barvou. Po prvním nastartování se začalo z válce kouřit ale po chvíli to přestalo a vypadá to teď pěkně.
Datum: 30. listopadu 2009 15:16
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8080
 Ahojte. Mám taký dotaz ohledně toho,jaký je rozdíl mezi písty 2 kroužky a 3 kroužky na pionýra. S čím to jede líp. Všichni mi tvrdí že dvoukroužek má stejnnou kompresi jak tříkroužek akorát je tam menší tření takže to jede líp. Já si zase myslím že ze třema to má určitě větší kompres tak to musí jet ještě líp. Když jsem dával válec na výbrus tak jsem chtěl 3 kroužky ale prej se to už nedělá tak mi dali na dva,ale na internetu se dá píst na 3 kroužky sehnat vpohodě. řeknite mi prosím co je lepší. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 17:19
 já sem měl na pincku origo 3 pístní kroužky pak sem musel udělat vybrus kvuli špatnymu oleji "m2t" a dostal sem k tomu taky jen 2 kroužky a myslim si že to jede líp a komprese lepší
Datum: 30. listopadu 2009 17:19
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 volil bych 2kruh
Datum: 30. listopadu 2009 12:30
Jméno: fyddhb
IP: uživatel8082
 jeden kroužek=rychlost
tří kroužky=síla a dva kroužky=neco mezi tím.
Datum: 30. listopadu 2009 11:58
Jméno: Burák
IP: uživatel8081
 se 2 krouzkama to jede lepe.
Datum: 30. listopadu 2009 11:27
 čus draci jak je na pístu napsáno kolikatej vybrus tam je tak ja to na tom svim pístu uz nemám videt kolikatej to je a jak to jinak poznam kdyz to na tom pistu neni videt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 11:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *nejpřesnější
Datum: 29. listopadu 2009 11:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 zmeraj koľko má mm a s desatinami
Datum: 29. listopadu 2009 9:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 změř válec, je to nepřesnější
Datum: 29. listopadu 2009 9:42
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8070
 Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte o kolik mm snížit hlavu na 175/356 motor je po go a je tam nová ojnice ckr a na klice jsou nový ložiska tak bych chtěl vedět o kolik aby to bylo trochu znát na výkonu ale aby to nějak moc výrazně nesnížilo životnost. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 22:17
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jj kroutak to je jasny i spodek to zvedne.ale pritvdi se chod motoru a ,,podle me,,ho tolik NEPRETOCIS.....viz moje Jawa 23 origo palcka origo motor z poradnyho kopce podle stejnyho tachaku(fichtlackyho)prez 80 a s palickou spalovak 5,5,ml sem se tak tak priblizil pod 80,ale zase dys sem ten kopec vyjizdel tk to bylo docela znat....tady se to taky us resilo....!!!!a vysledek....nepretocis....
Datum: 29. listopadu 2009 22:17
 pestic: naopak mas tam vetsi tlak a kdyz ti v tom, desnym tlaku vybuchne směs tak to jde vic do otacek a do kroutáku to JAWA: je to nekde napsaný myslim ze se to probiralo na manii
Datum: 29. listopadu 2009 15:33
 Mildo nechci nejak rejpat,ale cim vetsi komprese tk tim vetsi otacky?NEE!ja teda slysel a zni to i logicky ze pri zvysene kompresy nvim od kolika do kolika motor tolik nepretocis diky tlaku!  a chlazeni by se melo zlepsit ne zhorsit! 
xBorecx a dys si delal goo motoru tk proc sis nenechal udelat vybrus na 215ccm?nebo neco prez 200ccm abys mel jeste moznost vybrusu.Napis do tk-moto tam snizuji hlavy a urcite ti poradi vhodnou kombinaci....
Datum: 29. listopadu 2009 12:49
 mildo dobře ty  takže s tím co mám v motoru už by měl mít o 3 koně víc, jen to nějak necítím
Datum: 29. listopadu 2009 10:10
 tak hele životnost ti to nesníží pokud komprese nepřesáhne cca 1:11 tvůj motor má originál kompresi 1:7 takze bych se nebál snížit to o 1,7mm výkon ti to pridá asi tak 2koně ale hlavne ti to zvýší otáčky motoru a tím i krouták eště bych ti doporučil nechat si navarit další žebra pro větší chlazení cím víc otážek tím větsí teplota
Datum: 29. listopadu 2009 8:30
Jméno: Growe
IP: uživatel5299
 zdar draci, potřeboval bych radu, ak vypálít výfuk, mám tam nalejt benzín a pak to jenom zapalít? Díky za jakoukoliv radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 10:17
 kolecko: presne tak malé časti čo vyberiem z vyfuka dám do kotla medzi žeravé uhliky tam to dokonale vypáli do kovu a a tie večie časti nalejem do nich asi 1dl benzínu nech sa vypáli a výguk je potom ekne čistý inak ten nápad s kryštalickou sodou je dobrý nápad musím vyskúšať.
Datum: 29. listopadu 2009 10:17
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čím více benzínu tím lépe vypálené
Datum: 29. listopadu 2009 8:57
 pro toho japoncika  : pul litru benzinu to je trochu brutalni ne?  ja tam vzdycky caknu trochu benzinu a zapalim...
Datum: 28. listopadu 2009 21:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Propan butanem jestli to nemas nak hezky chromomovany
Datum: 28. listopadu 2009 20:55
Jméno: kchang-ku čui
IP: uživatel6830
 normálně plamenometem ne sranda normalně ho rozeber a to co z něj vykucháš-tlumič atd. dej do železnyho kibla nalej tam benzín a zapal to a do vyfucku chrstni tak pul litru benzinu rychle to zapa a zdrhni vod toho jak nejlip umíš
Datum: 28. listopadu 2009 20:53
 Ponukam bezpecnejsie riesenie
1. vyfuk rozobrat
2. rozobrate casti dat do plochej nadoby napr. stary lavor
3. uzsiu cast vyfiku upchat /napr. drevenym kolikom
4. do vyfuku nasypat cca 30 dkg krystalickej sody
5. to iste mnozstvo do lavora
6. do vyfuku a lavora naliat horucu vodu a nechat posobit cca 1hod. POZOR NA OCI A POLEPTANIE !!!!
7. po hodine bordel vyliat, oplachnut vodou a vyfuk mame ako novy!
Datum: 28. listopadu 2009 20:45
 ja to delam tak ze vemu vlozky z vejfuku,hodim je do kotle a necham je ohrat,pak sou dokonale cisty...
Datum: 28. listopadu 2009 20:40
Datum: 28. listopadu 2009 20:34
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 prvni ten výfuk rozeber a zalej nejlepší je technický benzín
Datum: 28. listopadu 2009 20:33
 zdar draci za nedlouho budu dělat vybrus na babettě 207 a chci se zeptet jak to mam správně zajet ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 22:01
 nwm u fichtla je 1500km aby se zajel ale u babety nwm...zkus se zeptat nekoho kdo ma knizku Návod na obsluhu babety ..tam je to přesně
Datum: 28. listopadu 2009 22:01
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 prej 2500  to je na novej vybrus , staci to 50 km netocit a pak podle pocitu zacit brat za plyn
Datum: 28. listopadu 2009 15:36
 Po výbrusu jezdi v klidu a dávej jen půl plynu. Šetři to tak 500 km. Zaběhlý to bude circa po 2500km.
Datum: 28. listopadu 2009 15:14
 a jak dlouho se to ma zajíždět myslim kolik km?
Datum: 28. listopadu 2009 14:49
 Lool Jak jsi natom přišel ,že to mu má dávat kotel ty si blázen souhlsím z tím ,že to máš nakopnout a nechat zahřát ,určitě to nehon' až do konce plynu to určitě ne...tak maximálně do 3/4 plynu
Datum: 28. listopadu 2009 14:35
Jméno: babetak
IP: uživatel987
 tak nejlepší způsob je když to nakopneš , necháš to zahřát a pak na to sedni a drž tomu pořád plnej vubec nesmis ubrat plynu nebo to pak nebude spravne zajety a nepojede
Datum: 28. listopadu 2009 14:21
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čau nevite co je s fichtlem když mam výbrus 8 a nechce jet jede pomalu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 20:32
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 je takových 35-40
Datum: 28. listopadu 2009 20:32
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 Pánové! Zajíždel jsem to pres půl roku!!! A prvních 100km to fakt jelo jen na trošku vyšší volnoběh,ale melo to takovou sílu,ze to vylezlo každej kopec na trojku,takze nebyl duvod to točit......takle sem s tim jezdil nejakejch 300km......do 600km sem uz jezdil dá se říci "normálně" a při 600km jsem s tim absolvoval závod   úplně se to ale povolilo az zhruba po 1500km.. Mazal sem polosyntetikou.....Dokonale zajetý...... a ze ti jede pomalu......neklepe ti píst do hlavy??? me klepal.....musel sem upravit hlavu a podlozit valec.....jináč tenhle válec se sníženou hlavou má tak neskutečnou sílu,že mi táhá do kopců za 3 na 14z s mýma 90 kilama.....ale neni to tak točivý jako to bylo...kdyby se tam trochu napilovaj vejfukovej kanál,tak by se tam možná jeste další koník našel...
Datum: 28. listopadu 2009 11:01
 hlavne to nezajizdej pouze v nizkych otackach,jednou za cas tomu dej v zabehu trochu napit...
Datum: 28. listopadu 2009 10:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A kolik ti jede?
Datum: 28. listopadu 2009 10:11
 Máš to zajetý?Jestli to neni zajety tak to nema tah ani rychlost..1500km to jen tak simrej a pak uvidis
Datum: 28. listopadu 2009 9:15
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 Čus draci!\r\nMam jeden problem s mojim strojem. Po nastartování se asi tak 3 minuty dusí, zjistil sem že to je způsobený tím, že kdyš necham stroj někde víc jak 2 hodiny stát, tak mi steče olej zezhora, jak z válce zak ze K. skříně dolu a usadí se tam. No a kdyš to nakopnu, tak je ve směsi strašně moc oleje a nezapaluje se to jak by mnělo. nevíte co stim aby to nědělalo?? Jak se to zahřeje tak to líta jak svině. 4k/3 10000 rpm\r\nPS: jezdim na Castrol 2t, gufera najeto tak 500 (dvoubřitvý)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:13
Jméno: ja
IP: uživatel8058
 ten valec mash 4k? symetricki rozvod?prefuki(2) cez piest??
Datum: 27. listopadu 2009 19:13
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 No...  ty gufera mě traky napadli, ale je to divný sou tam jenom rok, ale mam skurvenou klikovku, neni vycentrovaná a trochu hází, tak jestli to nevymelo ty gufera a teče tam oil. budu se na to muset podívat. jinak kdyby ste někdo chtěli poradit ohledně válce a úpravy tak pište.... Pls ne demen*ni dotazy.
Datum: 27. listopadu 2009 19:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 podivej se jestli neni sespoda mokrej valec je mozny ze ti to netesni pod valcem pak tam je kupa oleje to uz znam a je spousta jinejch veci ktery to delaj
Datum: 27. listopadu 2009 18:41
 Ja redim 1:50 a v pohode takze 1:55 neni zas az takovy rozdil ale daval bych trosku vice..
Datum: 27. listopadu 2009 16:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 2 moznosti......spatne utesnena klikova skrin a jde olej z prevodovky do kliky a nebo spatny gufero a jde ti olej z prevodovky do kliky  taky se mi to stalo
Datum: 27. listopadu 2009 16:26
 Já nepoužívám 1:55, ale 2:55, někdy i víc.
Datum: 27. listopadu 2009 16:05
 málo
Datum: 27. listopadu 2009 16:00
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 malo?? moc??
Datum: 27. listopadu 2009 15:58
 To je dost vražedný poměr, ať je olej sebelepší.
Datum: 27. listopadu 2009 15:57
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 eště sem zapomněl ředim 1:55
Datum: 27. listopadu 2009 15:55
 Čau, prosím o zaslaní fotky na můj email jak tam máte přidělanou pružinu na stojanu. Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:04
 čau hosu potřebuju pořadit mužu dat čz 175 ten sportovni filtr co tu prodava pls odepiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Jo mužeš.
Datum: 26. listopadu 2009 20:32
 Zdravím draci!Mám problém.Rozebírali sme s kámošem 20tku.Hledal sem ráčnu a ten blb mezitim ze sunda rotor ja samozrejme vubec nevnimal protoze jak hledam tak se semnou neda mluvit  tak sem bez premejsleni rek hm a ten blb za minutu pride s pulkou sroubu..ten debil ho pretrh a ja ted nevim jak ho dostat ven s kliky  poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:39
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
Datum: 26. listopadu 2009 19:39
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 swine2:ja to rikam jen tak ne asi musim si nak ulevit jinak dik za rady pokusim se
Datum: 26. listopadu 2009 19:01
 serus bratu taká istá vec sa mi stala aj na babette 210 navrtaj skrz ten srúb dieru a sú také zavitniky ktoré majú ľavotočivý závit sú to špecialne zavitniky na takéto prípady a možno dakto bude mať v okoli tento tip závitnikou tak si to požičaj vyber ten strihnuty šrub a funguješ dalej
Datum: 26. listopadu 2009 18:51
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 co mu nadavdas do debila a do blba dyt je to tvuj kamarad ne ?
Datum: 26. listopadu 2009 17:53
 skusit poklepat rotor pres drevo,treba sleze
Datum: 26. listopadu 2009 16:07
 Nic navařit nepude protože je to v prd***.Určitě rupl šroub a v klikovce takže nečouhá.Jediné čo mě napadá do toho šroubu navrtat nalou dirku dát tam vrut s nějakým lepidlem.A pak to skusit povolit jinak nevím.
Datum: 26. listopadu 2009 15:52
 co zkusit navařit matku?
Datum: 26. listopadu 2009 15:46
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:47
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 Kroužky nový mám a na ty najeto cca 250 km
Datum: 26. listopadu 2009 19:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nech tam ten 3 kroužkovej a dej nový kroužky
Datum: 26. listopadu 2009 16:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Otacky to prida fakt jen nepatrne ale patrne ubere silu
Datum: 26. listopadu 2009 7:28
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 Nene já ten píst mám jen proto že ted tam mám 3 kroužkáč kterej mín točí.A potřebuju aby to točilo co nejvíc.....a asi koupím jen píst a kroužky
Datum: 25. listopadu 2009 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo šel by tam ale když kupuješ novej čep tak to chce i nový futro do ojnice...jináč si myslím že by jsi nemusel kupovat novej čep,je to takový naprd dávat něco novýho do něčeho starýho to máš to samý jako kdyby jsi měl starou rozetu a novej řetěz taky ti ta rozeta vytahá ten řetěz ...jestli je ten válec fakt dobrej a nemá zoubek tak by se vyplatilo koupit píst + futro+čep ale jestli už má zoubek tak je blbost kupovat novej píst
Datum: 25. listopadu 2009 22:06
 Zdarec, jak je to s vnějším průměrem podkovy já naměřil šuplerou 103mm ale na netu je psáno 101 mm jak to je ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 23:39
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 102 pro napružení........
Datum: 25. listopadu 2009 23:39
 101 když ji chceš zakolíkovat... já ji mám 102 a stčí jí tam jen napružit a nasunout.
Datum: 25. listopadu 2009 19:31
|



|