|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Když mi mustang hrozně kouří, netáhne a nedrží volnoběh, může to být guferem, nebo výbrusem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 10:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Koukni na svíčku. Pokud je černá jako naši romští spoluobčané, tak ti to přisává olej. Mě to dělalo i třeba tím, že jsem měl blbě nastaven předstih. Motor sice šlapal, ale kouřil. Vyšteloval se předstih a vše ok!
Datum: 24. prosince 2009 10:40
 jestli ti to saje převodák jde to i cítit jinak to smrdí
Datum: 24. prosince 2009 7:59
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 mohlo ti fouknout těsnění nebo gufero a saje ti to převodák pro to tak kouří ale příčina může být io jiná ale myslím že to bude tímhle pokud to kouří hodně
Datum: 23. prosince 2009 20:52
Jméno: patres
IP: uživatel8293
 nazdarek ...mate tu nekto skusenosti s podkovou ktora sa dava medzi zotrvacniky klukoveho hriadela...bude to mat vysie otacky ?? pomoste pls dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 14:08
Jméno: patres
IP: uživatel8301
 aale co
Datum: 24. prosince 2009 14:08
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Sorry vim ze to je proti pravidlum ale pripadas mi jak magor !! nic vic ti k tomu asi nereknu
Datum: 24. prosince 2009 11:20
Jméno: patres
IP: uživatel8293
 heh...ja us mam svetseny aj saci kanal...mno ja mam na tom motore vlastne setko us mi len chybe ta podkova
Datum: 24. prosince 2009 10:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A z vetsima prefukama jako ve vlozce vevnitr jen vylestenejma a pomocnejma vejfukacema+saci i vejfukovej minre zvetsenej...Ma to smysl nebo ne
Datum: 24. prosince 2009 8:09
Jméno: standa
IP: uživatel8296
 podkova bez vetsiho saciho kanalu je jako vetsi saci kanal bez podkovy......proste k nicemu
Datum: 23. prosince 2009 23:06
Datum: 23. prosince 2009 20:40
Jméno: patres
IP: uživatel8293
 jj..pre vyplnenie klukoveho hridela ...viem pojde to viac do otacok a tak ...ja o tom viem skoro vsetko...ja len ze ci to nemate nekto na fichtlovi lebo ja to tam idem davat...
Datum: 23. prosince 2009 20:09
 Víš proř se tam vůbec dává
Datum: 23. prosince 2009 19:55
 Custee! keby by som dal do pionyra piest s piestnim cepem 10mm malo by sa to niakú nevihodu? (do mototoru bez tuninga)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 14:29
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Myslim si že je to zbytečné protže tam budes muset dát nové pouzdro
Datum: 24. prosince 2009 14:29
 inak presne klec to nebude,bude to normalne lozisko jehlové tak ze bude mat pevny vonkajsi kruzok a bude dolisovanej do oka ojnice bez bronzového futra (ako normalné lozisko napriklat do bloky motora) a vnutri uz bude ako u jehlovej klece ze lehli budo na pistni cep
Datum: 23. prosince 2009 19:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Heh ta jehlova klec mi nejak unikla..sorac
Datum: 23. prosince 2009 17:40
Jméno: Standa
IP: uživatel6768
 čti co píše jenco,nez zacnes oponovat.....do puvodniho oka dá jehlovou klec a v ni bude mit 10mm čep.......nikde žádná vůle nebude,jen bude mit pist z pařeza a ty se na jednokruhu uz delaj taky......
Datum: 23. prosince 2009 17:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jenze ojnice z 20,21,23 maj nahore v oku diru pro 14,1 cep takze tam nemuzes dat s 10 cepem ani by to melo vuli
Datum: 23. prosince 2009 17:07
Jméno: Standa
IP: uživatel6768
 tak to by nemel být problém.......dandy,moskito i simson jezdi na 12mm čepu.....nektere skutry dokonce na 10mm čepu......
Datum: 23. prosince 2009 17:02
 jo az tak blbej nejsem no  mal by som to na jehláh
Datum: 23. prosince 2009 16:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ten pist by mel 3.1 mm vuli v futru coz by asi nedelalo dobrotu....
Datum: 23. prosince 2009 16:51
 njn ale ja by som mal ojnice 20,21,23 len piest s cepem 10mm
Datum: 23. prosince 2009 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel6768
 no uz nekolika lidem na na parezu s kompresnim pomerem jako 21 ta ojnice praskla....roztrhla se...dokonce se ví,že u 05 ta ojnice praskala tak presli na ojnici s okem 14.1mm a mohutnejsim telem ojnice......
Datum: 23. prosince 2009 16:41
 Zdar draci,pls jak dlouho se zajíždí klikovka a válec? mám na to najeto cca 900 Km
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 17:33
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 JO TAK no priruckove je to tech 1500 ale v praxi staci 500
Datum: 23. prosince 2009 17:33
 jj přesně myslím aby to bylo zaběhlý už komplet
Datum: 23. prosince 2009 17:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 On mysli aby to bylo zabehnuuty kvalitne
Datum: 23. prosince 2009 17:05
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 prosimte 1500  to bych chtel videt v praxi . dachle najet 20 km pomalinku , furt plnej aby tam teklo hodne oleje a netocto a po 20 km zacni pridavat a podle citu vytacej . a hlavne maz maz a maz
Datum: 23. prosince 2009 16:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Si myslim ze se castecne musi zajet vsecko ale ze by to mela nak urcity tak to nevim....
Datum: 23. prosince 2009 16:58
 jj dík,a nevíš klikovku?
Datum: 23. prosince 2009 16:43
 válec sa zajizdi po 1500-2000km
Datum: 23. prosince 2009 15:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 čau fechtlaři mám pár dotazu\r\n-mám rozpůlené dva motory v prvnim 20kovym je klika OTK 8 a je vyleštěná lae nikoli doma ale strojově jsou tam vydět takový pravydelný čárky jako od frézy a druhá klika je 23kovyho motoru a je na ní napsáno OTK10 a je obyč s těma drážkama na setrvačnících co znamenána OTK? Která klika je lepší?\r\n-v obou motorech byly 3 kroužkový písty jeden má ale sražené hrany tak o 1mm na oboustranách jakoby u přefukových kanálů jaký to má význam?je to v néčem lepší ?\r\n-větší kolečko z 2. pŕevodu má být na hlavní hŕídely že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 14:25
Jméno: Standa
IP: uživatel6768
 vim o tom,ale nevim proc to tak je.....ty desítky asi byli z novejsich motorů......
Datum: 23. prosince 2009 14:25
 Zdar draci dostal jsem od jednoho kamose co ma rozebranyho fechtla klikovku i s pistem vypada dobre ale chtel bych se zeptat jak ju mam uskladnit jestli treba v oleji aby se s ni neco nestalo dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 12:21
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 tyhle věci vždycky balim do mastnýho papíru...
Datum: 23. prosince 2009 12:21
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 natřit ji olejen a zabalit do novin
Datum: 23. prosince 2009 11:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je skoro jedno hlavne at tam neni prach a pisek
Datum: 23. prosince 2009 11:31
 Čus draci nevítě někdo rozměry gufer na jwau 21 ?Nejsou to náhodou tyhle ?....kryt15*35*7 sekundár 25*42*7 klika 17*30*7..díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 10:47
Jméno: Standa
IP: uživatel6768
 myslim ze je to tak,ale pro jistotu se podivej na http://www.jawa-50.cz myslim ze je to v sekci opravy renovace nebo tak nejak
Datum: 23. prosince 2009 10:47
Jméno: smajdii
IP: uživatel5475
 čs všichni mám problém jezdím na motorce 250 jawa a po chvíli se motor začne dusit jako by byl přidřený ale jak to nastartuji na drhý den tak mi motorka zase jezdi .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 20:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,newíte někdo jestli hodně vadí že se mi kliková hřídel trochu mele do stran
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 15:27
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a dopředu a dozadu se to musí hýbat,kvůli setrvačníku.
Datum: 23. prosince 2009 15:27
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 cinká to ale to bude asi vymáčklej pístní čep
Datum: 23. prosince 2009 15:20
Jméno: Standa
IP: uživatel6768
 me se stalo ze stara neposkozena minimalne jezdena klika mi pochoduje v loziskach a taky uz stihla odrbat jedno gufero a znemoznuje mi zrealizovat bezkontakt pomoci halovy sondy se zavorou od imsoftu,protoze ta clona by to cidlo rozmlatila při vůlí milimetr sem,milimetr tam.....aspon ze to nemá vuli do stran a jede to dobre i na tyristoru
Datum: 23. prosince 2009 11:53
 chodilo mi to v ložiskách do boku a ničilo mi to gufera.rychle
Datum: 23. prosince 2009 7:15
Jméno: standa
IP: uživatel8282
 neni dobrý kdyz se to hejbe!!! pokud to este nema vuli do stran,tak by to slo,ale stejnak by to chetlo udelat vymezovaci podlozky.....
Datum: 22. prosince 2009 23:00
 To bych neřešil hele moc mě tam magneto lítá doleva doprava 1cm snad   .A válec vyjetej a dal sme nový kruhy a držel sem se za prdelí símaka převrtanýho na 60 ccm a válec ani jeden výbrus a starej 38 roků
Datum: 22. prosince 2009 22:40
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 hele tenhle problem momentalne resim.protoze tim ja se to hejbe tak to rozestelovava predstih.
Datum: 22. prosince 2009 21:19
 ojnice na setrvakach mit axialni vuli muze. radialni, ale ne a cela klikovka nesmi mit ani jednu vuli
Datum: 22. prosince 2009 20:51
 nj,kdyby se hejbala dopředu a dozadu to už by bylo horší
Datum: 22. prosince 2009 20:51
 mě se taky na jednom motoru ojnice hybe do stran taky asi o 0.5 cm ale dopředu a dozadu ne
Datum: 22. prosince 2009 20:48
 nedělá ti to nějaký neplechy? cinká nebo nějaký rány z válce?
Datum: 22. prosince 2009 20:48
 to určitě vadí že se hejbe do boku o 0,5 cm
Datum: 22. prosince 2009 20:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslím že to zase o tolik nevadí,dyť píst se hejbe ve válci takže se to nebude skoro vůbec vychylovat.(se mi nechce rozpulovat celej motor)Tam to bude asi někde povolený.
Datum: 22. prosince 2009 20:33
 hmmm tak to nevím ale podle mě je to hodně. Mě se to totiž hýbe pouze do 0,1cm. Počkáme jestli pomůže standa
Datum: 22. prosince 2009 20:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 na každou stranu tak 0,5cm
Datum: 22. prosince 2009 20:02
 A jaká je tam vůle. Mě se hejbe trošilinku do stran. Už bych měl zase koupit nové už jsou docela dlouho
Datum: 22. prosince 2009 19:38
Jméno: gori
IP: uživatel8285
 mne sa zacala hybat kluka do stran toto hybanie som zistil az na zavode cize motor vytuneni ol ok. ale pridem v den zavodu a motor vo vysokich blbol. ale vyslo z toho pekne 3 miesto!! z 13tich. kluku vymedzis z vnutra 0.1mm hrubimi podlozkami!
Datum: 22. prosince 2009 19:32
 do stran nevadí,vadí když se hejbe nahoru a dolů
Datum: 22. prosince 2009 19:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 12:03
 je to mensi sestricka jawy 90, videl sem uz par prospektu ze se delala i tata jawa 50 odvozena z jawy 90...jinak s fikem to nema nic spolecneho!!! takze zadny origo fik...jinak je to opravdova rarita, letaky byly ale malogdo veril ze se ta padesatka opravdu delala, s pajkou sme se o tom gdysy bavili a rikal ze by to byla blbost davat na trh v tom roce dalsi padesatku, v tom roce se prodavali uz 3...jinak ta vlozka je neohrazna, tusim ze se da provrtat az na tu originalni devadesatku, rozdil mez itou pilou 90 a tady tou 50 pilou je jen v ty vlozce, pak se lisili jeste najekjma rozdilama v podvozku...jinak je to od vyroby...je to proste vysokootackovy motor devadesatky jen ma objem 50...
Datum: 22. prosince 2009 12:03
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 kurwa tam pujde asi hodne vybrussů
Datum: 21. prosince 2009 22:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale to by šlo na silniční i teréní fichtl závody  je to 5 kvalt.... objem sice jen 50 ccm, ale velký karbec- takže by to šlo do kategorie orignální fík, i když by to byla 90tka a lítala by jako žádný seriový fik.....
Datum: 21. prosince 2009 20:58
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Ja čet v knížce Jawa že dělali 50tku podobnou 90tce, teda motorově pro soutěžní účely. Jmenovalo se to VMV 50 C
Datum: 21. prosince 2009 20:52
Datum: 21. prosince 2009 20:31
Datum: 21. prosince 2009 20:25
 jaký zmysel malo to prerábať na 50?
Datum: 21. prosince 2009 20:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nechapu
Datum: 21. prosince 2009 20:18
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam dotez znate někdo pana duchka a nemate fotku jeho stroje nebo video zavodu chtěl bych toho pionýra zazračnýho vidět díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 20:01
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 argo:nebudu se radsi vyjadrovat
Datum: 21. prosince 2009 20:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jak myslíš že bych to mohl vědět, vim že jezdí teréní závody takže to mají zpřevodované do pomala
Datum: 21. prosince 2009 19:59
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 díky a kolik jim to zhrube jede 70?
Datum: 21. prosince 2009 19:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 21. prosince 2009 19:31
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 21. prosince 2009 19:30
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 21. prosince 2009 19:27
 Kolikátej výbrus je 38,2 mm potrřebuju ke koupi kroužků díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 8:25
 zdarec je to teprv první výbrus
Datum: 22. prosince 2009 8:25
 díky díky moc
Datum: 21. prosince 2009 19:21
 1. vybrus 38,25mm
Datum: 21. prosince 2009 19:21
 38,25 je prvý výbrus ale asi máš prvý
Datum: 21. prosince 2009 19:13
 zdr - hele meli jawy 21 sport - jeste s doutnikem - trochu ten vyfuk prizdvyhlej oproti 20 nebo se mi to jen zda - a nebo to je prava toho drzaku podomazka na nejakejch fotkach????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 13:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8282
 jo dvacka ho mela vic nahoru......ale ty kolena dneska sou stejny...
Datum: 22. prosince 2009 13:37
 mělo by být jiné koleno na 20 a 21
Datum: 21. prosince 2009 18:45
Datum: 21. prosince 2009 18:42
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale nemá nikdo na prodej jawa 555 ? dojedu si pro ní ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 8:43
Jméno: pivi
IP: uživatel8278
 Zdar to sem jeste jednou ja jestli mas zajem napis SMS 607 126 543 poslu fotky.Nebo e-mail....pivis.jan@seznam.cz....
Datum: 22. prosince 2009 8:43
 Zdarec ty shaníš jawu 555?ja mam 2 ...1 ma plechy jako jawa 20 ale protu si dnes prijede nejaký zajemce.Ale jeste ta 2 ...tak to poprad mam je pojízdná a po výbrusu.rak se ozvi.čus
Datum: 22. prosince 2009 8:40
 mustang: pšššt!
Datum: 21. prosince 2009 19:55
 Hej Čezet'aku nwm proč se mu dotoho montuješ? vždyt' je to jeho problem..
Datum: 21. prosince 2009 19:44
 ty sis nečetl pravidla pro přidání dotazu? zákaz vkládání inzerce!!
Datum: 21. prosince 2009 18:38
 zejtra si pro ni muzes prijet cena 2t, motor se netoci
Datum: 21. prosince 2009 18:38
 Nazdar mám valec po vybruse najazdené asi tak 30 km som len priležitosný jazdec v jednej kniýžke som čítal ze po výbruse sa nemá ísť viac ako 40km/hod ám pocit že viac by som na svojej 21 nedal po koľkých km je už zabehnutý valec? používam ESSO 2T Special 1:33
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 9:08
Jméno: pivi
IP: uživatel8278
 Zdar valec se zajíždí 500Km ale po tu dobu musíš jesdit sam,jak si ho zajedes tak podle toho pojede kokud neudalas dalsí výbrus.A nezapomen to víc mazat pri zabehu je to nutné.
Datum: 22. prosince 2009 9:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale tolik zase ne. Když auto zajíždíš cca 1000 km tak fichtla tolik ne. Předpokládám, že má 2 kroužkový píst. Tak odhadem 500-700 km opatrně a pak můžeš jezdit už bez problémů. To je můj názor.
Datum: 21. prosince 2009 20:35
 riká sa na zabech 1500-2000km
Datum: 21. prosince 2009 18:59
 no riznul bych to tim olejem vic - no ale neboj no - kdyz mas sluch tak to poznas jak ten motor bezi - tezko rict za kolik kilometru je valec zabehlej poradne - podle stylu jizdy , jak je povedenej vybrus- ale jestli mas 30 km - tak to si ete pockas az ti ten motor trochu pojede
Datum: 21. prosince 2009 18:08
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel5299
 Zdar draci potřeboval bych vědět jednu več, jak ja na pístu ta šipka kam má ve válci směřovat dolů nebo nahoru (ta šipka je zepředu na pístu). Díky za odpovědi!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:37
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 cmoud to asi nebude jedno urazi si krouzek o kanal
Datum: 20. prosince 2009 20:37
Jméno: cmoud
IP: uživatel8099
 udělej si šipku na proti a pak ti to bude jedno
Datum: 20. prosince 2009 20:18
 Mistlin má radost, že se něco dozvěděl a dává to spontáně najevo.
Datum: 20. prosince 2009 17:43
 dolu
Datum: 20. prosince 2009 17:24
 Mistline nemusíš opakovat moje slova
Datum: 20. prosince 2009 16:10
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 DOlů k výfuk. kanálu
Datum: 20. prosince 2009 15:58
 šipka směřuje k výfukovému kanálu
Datum: 20. prosince 2009 15:56
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 Dolů
Datum: 20. prosince 2009 15:48
 Čau draci mám dotaz mám kliku z 21 a chytím jí za ojnici a když do ní tuknu něčím kovovým tak zvoní jak triangl ale když vezmu z 05 a tuknu do ní tak nezvoní..a já potřebuju vědět jestli to vadí něčemu když zvoní....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 19:29
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 ojnični ložisko maš v haji.
Datum: 20. prosince 2009 19:29
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Cau tak urcite to vadi kdyz zvoni mohlo by se ti to zapéct to uz je naznak ze je v haji lozisko na ojnici
Datum: 20. prosince 2009 14:29
 klika 05ky nieje kalené ale klika 20ky je
Datum: 20. prosince 2009 13:35
 když zvoní, tak je ložisko KO
Datum: 20. prosince 2009 13:22
 Cus draci kolik tak stoji novej vybrus na pionyra???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 21:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 U nas 658
Datum: 19. prosince 2009 21:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 u nas 600
Datum: 19. prosince 2009 21:11
 jak kde. vetsinou ale tak 3-500
Datum: 19. prosince 2009 20:25
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau chtel bych se zeptat jestli nekdo nema doma šablonu pro upravu vlozky valce . Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 17:47
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 a kdyz uz se tady o tom bavime vi nevite apon hruby postup a rozmer kanalu po uprave ?
Datum: 19. prosince 2009 17:47
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 *mluvil
Datum: 19. prosince 2009 17:42
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jasny na tema publikovani vlastni prace sem uz s nekym myslim ze zrovna cezetakem
Datum: 19. prosince 2009 17:41
 Na netu je jediná úprava a to 4kanál a nikdo jinej ti nic nedá
Datum: 19. prosince 2009 17:23
 tak dobrá duše, která to pověsí na net, a nebo to dá pochybným lidem, snad ani neni  můžeš si ale prohlížet fotky u stejskyho, nebo u adamce
Datum: 19. prosince 2009 17:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 s tim sem i pocital  doufal sem ze se neaka dobra duse najde
Datum: 19. prosince 2009 16:32
 tohle ti nikdo nedá
Datum: 19. prosince 2009 15:45
Jméno: zephyr
IP: uživatel7870
 Zdravím draci,chtěl bych se zeptat jestli se dá sehnat plnokovová klika na jawetu.Nebo jestli je nějaká náhrada z jiného motoru která by po menších ůpravách tam pasovala nebo na kolik by vyšla výroba nové kliky.Nemáte z tím to nějaké osobní zkušenosti?Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 12:13
|



|