Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bubele
IP: uživatel5266
 Koupil sem cezetu 2OO ccm,praskli mi krouzky a vystipali cast pistu.nechal sem si vyrobit novej pist na zakazku.Poradte jak zajíždet.kolik km cca zajizdet.a jakym olejem asi mazat?je mozny zajizdet i ted v zime?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 10:48
 Tam je problém, že jakmile přeplavíš karbec, tak ti to teče po prstech a mrzneš.
Datum: 19. prosince 2009 10:48
 néé,,,já jezdím ve dvou rukavicích,jedny pletený,a jedny koupený teplý,já nic povolovat nemusím,já s tím problémy nemám
Datum: 19. prosince 2009 10:46
 Chci tě vidět, jak ve dvou rukavicích povolíš blbej šroub.
Datum: 19. prosince 2009 10:44
  ...tak možná je u vás větší mráz,,ale já musím mít teplou bundu,4 ponožky na sobě,a dvoje rukavice,pak mi je zima jen na ruce
Datum: 19. prosince 2009 10:41
  ...tak možná je u vás větší mráz,,ale já musím mít teplou bundu,4 ponožky na sobě,a dvoje rukavice,pak mi je zima jen na ruce
Datum: 19. prosince 2009 10:39
 Mráz asi bude, ale nevadí ti to. Já takhle jen promazal rukojeť u babety, protože visívával plyn a za tu dobu mi rukavice, které jsem položil na stůl, přimrzly k sobě.
Datum: 19. prosince 2009 10:35
 píst se zajíždět myslim nemusí,ale jestli máš nový kroužky tak je zajed tak 50km.jo a ted v zimě jezdím furt a mráz není
Datum: 19. prosince 2009 10:30
 Ale jaká je to pecka do té ledové slitiny zálit palivo.... A chci tě vidět v tomhle mraze jezdit, vždyť je ti zima i když jdeš po ulici.
Datum: 19. prosince 2009 10:20
 no ja bych řek ze zima je na zajizdeni hodne dobra motor se velice dobře chladi
Datum: 19. prosince 2009 10:16
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár fichtláci,mám takovej problém na mím mustangu když jedu v nízkech otáčkách tak to vubec skoro nejede a jak se dostanu do vysokejch tak to jede nevíte o stím muže bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 10:15
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 jojo předstih a odtrh na kladivkách i svíčce.-)
Datum: 19. prosince 2009 10:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 co tu řekl ondragam a dachl 21 je vše pravda. Dosti ale také záleží na seřízení zápalka. Když dáš malý předstih, tak to pojede dobře v nízkých a ve vysokých to nebude stíhat a opačně
Datum: 19. prosince 2009 8:51
 zkus hladinu plov.komory
Datum: 18. prosince 2009 22:19
 Žeby to byl vysootáčkovej motor?
Datum: 18. prosince 2009 22:18
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 da se dat klika di fika z husqvarny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 10:19
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 můžu ti prodat suzuki TL1000r a mužeš skusit přehodit rovnou celý motor,myslím že by to aj lepe jelo
Datum: 19. prosince 2009 10:19
 a nechceš tam rovnou dát kliku od dveří?
Datum: 18. prosince 2009 18:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 napasuj tam z nějakýho aspon 1000 to pojede
Datum: 18. prosince 2009 18:01
Datum: 18. prosince 2009 17:05
 a co kdybys dal do fichtla pist z nejakyho litra at to ma grady?a vejfuk rovnou taky  to bude lepsi nez tam dat jenom kliku..
Datum: 18. prosince 2009 17:02
 je hodně typý husqarny... z jaké konkrétně? no a stejnak pochybuju že půjde  vole to je jako bych si do omegy chtěl dát motor ze škody 120
Datum: 18. prosince 2009 16:42
 Hojte draci potřebuju sehnat plovák karbecu na jawu 90 neměl by ho někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 13:50
Jméno: 250cross
IP: uživatel8250
 Normalne použij s jawa21, bude fungovat, ja som s nim najazdil kopec km
Datum: 18. prosince 2009 13:50
 zdar mam tokovej dotaz dneska jsem si šteloval předstih a zjistil jsem že správně když dáme píst do dolní uvratě tak má být zároven s kanálama prostě je musí celé otevřít ale ten můj píst jde něco málo tak ten 1 mm za kanály otvýrá je až moc jde 1 mm za ně.bude to něčemu vadit nezničí se mě nic a nebo je to jak ted řeknu zmenší se mi trošku komprese?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 19:36
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no kompresi si myslím že to nezmenší,a ono když to pořádně stáhneš tak is myslím že by to mělo bejt ok
Datum: 16. prosince 2009 19:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 podľa mňa je to OK
Datum: 16. prosince 2009 19:32
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 22:55
Jméno: Standa
IP: uživatel8238
Datum: 16. prosince 2009 22:55
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Moje oba nulapětkový motory mají čep 14, ale nemají ten výlisek
Datum: 16. prosince 2009 17:45
 je to 05..05ka ten výlisek má... 550 a 555 ten výlisek nemá!
Datum: 16. prosince 2009 16:20
Jméno: jawa05
IP: uživatel8143
 cawte mam pre vas jeden dotaz mam jawu 05 prevodovka s klukovim hriadelom a hlavou to je na tom motori 05 a valec je s 21 aj karburator. chcem sa opitat ci to bude mat priblizny vykon k jawe 21 alebo nie. je po po vybruse.za vsetky odpovede dakujem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 15:56
 jo stando taky sem to viděl na vlastní oči jak jede 05 líp jak 21
Datum: 16. prosince 2009 15:56
Jméno: Standa
IP: uživatel8238
 urcite to pojede lépe,skoro jak 21......dej tam este hlavu z 21....pak pojede mozna aj líp jak 21......ja mel takto delanou 05 a jela lip jak 21
Datum: 16. prosince 2009 13:28
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 cus draci ... jak zjictim kolik mi tocí motor ? je na to nakej vzorecek nebo ne co díky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 17:23
 jo takhle,špatně jsem pochopil dotaz.to je samozžejmé.
Datum: 16. prosince 2009 17:23
Jméno: standa
IP: uživatel8235
 jo a este potrebujes obvod kola
Datum: 15. prosince 2009 23:58
Jméno: standa
IP: uživatel8235
 dá se to docela dobre spocitat podle zarazeneho prevodu a dosazene rychlosti....poměry kvaltů znáš z příručky,sekundarni a primarni prevod taky........rika se tomu tzv.pilový diagram
Datum: 15. prosince 2009 23:57
 z jakých veličin by jsi to chtěl vypočítat?úhel natočení plynové rukojeti?si to připoj na stroboskop
Datum: 15. prosince 2009 22:40
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 ok díky
Datum: 15. prosince 2009 21:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nevim az to zjistim tak napisu ale na 100% takovej je
Datum: 15. prosince 2009 20:43
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 a newis ten vzorecek  ... nemam otackomer a na fekala si ho asi kupovat nebudu
Datum: 15. prosince 2009 19:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vzorecek na to je a jeste jednodusejc to zjistis kdyz si koupis otackomer
Datum: 15. prosince 2009 19:45
 no to by mě taky zajimalo...
Datum: 15. prosince 2009 19:44
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
 myslite ze je u serijovyho pionyra dobra komprese 10 neodejde nak o hodne rychlejc motor, motor mam po GO s jehlama
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 12:10
 tak to máš teda opravdovou smůlu  a nezbývá ti než si kupovat nějaké vysoce kvalitní. Já jsem asi dítě štěstěny a k plné spokojenosti mi slouží ty ZVL za pár kaček, naštěstí dneska si vybere každý to co mu vyhovuje. Každopádně ta ložiskárna dodává ložiska do firem jako je Volvo, Tatra, Siemens, Bosch, atd., takže nechápu proč by měl být problém se strojkem jako je fichtl.
Datum: 17. prosince 2009 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel8235
 v tom pripade u nas v mototechne prodavaj ZVL asi z číny i s čínskou kopii krabičky........uz se mi dvakrat stalo,ze sem koupil novy loziska 6303-C3 se stejne kravskou vůlí jako melo lozisko vykloktaný,který sem z motoru vyhodil......absolutne nepouzitelne,klika se v tom mrskala jak potvora,pochodovala do stran i se stredy lozisek.....pro porovnání zdravé vůle jsme pouzil nevykloktané 30 let stare loziska ZVL z dob CSSR a loziska FAG o stejných parametrech....vůle tam má bejt,ale ne takle kravská!!!!
Datum: 16. prosince 2009 0:06
 za žádný h.... nestojej,je to velmi dobrý poměr cena/kvalita, o nic horší než jiný a pokud to dobře zajedeš, budeš dobře mazat a chovat se k tomu jako člověk, tak vydrží. Problémy jsou spíš s čínskejma napodobeninama, což před nedávnem odhalili někde na sev. Moravě třeba u SKF, jako běžnej uživatel nic na pohled nepoznáš, teda až do chvíle kdy to povolí a udělá ti to rotyku v motoru.
Datum: 15. prosince 2009 20:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau já mám GO s ložisky ZVL.... nevím proč si stěžovat. Ptal jsem se stejskala (kit 5,5 HP) a on říkal, že ZVL je ok. A to má pak kompresi 10,5:1 a k tomu to všechno zkouší na prach obyčejným bronzovým futru  . Vše funguje. Nevím proč se obávat. Ale nejde mi do hlavy dávat za 2 ložiska na kliku přes 400 kč.
Datum: 15. prosince 2009 20:28
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
 nevim co tam je zaloziska delal mi to jeden chlapek a dal tam naky levny asi za 50 Kc jedno, myslim ze to budou ty slovensky ty co stojej za h.... nejspis
Datum: 15. prosince 2009 19:04
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 S jehlama seš za vodou ... nemusis se bat ...pokud mas naky lepsi ložiska u kliky tak je to uplne no problem pokud ZKL ..tak ti popravde reknu ...ra sou na hovno ty uz si do fika nedam
Datum: 15. prosince 2009 18:53
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 21:55
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Tak si to spocitej... vrtani 38mm, zdvih 44. Z toho to uz urcite spocitas.
Datum: 15. prosince 2009 21:55
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
 jo uz vim proc to asi nevychazi musi to bejt na sazeny protoze pist je zakulacenej a ne rovnej tak sri Kolik ma nultej valec presne 49,9 ??
Datum: 15. prosince 2009 18:42
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
 chci snizit trosku hlavu u serijovyho motoru pionyr o kolik ji mam snizit?? jen nakou desetinu?? chci aby to jelo nepatrne lip a zivotnost motoru se moc nezkratila. vejde se do ni asi 11 ml je trosku zakarbovana tak se tam vejde tetka 10 ml
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 18:47
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 valec je nultej
Datum: 15. prosince 2009 18:47
Jméno: nudim
IP: uživatel1506
 mam to kde snizit a dok za radu skusim to kolik bude zhruba komprese?? kdyz ma treba tetka 9,5
Datum: 15. prosince 2009 18:46
 zdar draku sniš jí o 0,5mma pojede mě věř já sem velkej odborník já s tim pracuju pořát skoro každý dem já to dělám do pondělí do pátku a v sobotu a neděli to dělam jen do 20kč dráš! tak nechceš snížit?
Datum: 15. prosince 2009 18:36
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 potřebuju radu pionýr 05 rok výroby 1963 mi moc nechce jet na trojku , na jedničku v pohodě,na dvojku taky ale trojka jde okamžitě z otaček dolu a musim přehodit na dvojku jako kdyby se to dusilo jinak s tim probleém neni výfuk mam vypalený,startuje na 1 nakopnutí tak nevim co s tym je? jeden kamoš i říkal že pry je to špatně zpřevodovane že s tim nic nenadělam od výrobce tak nevim no díky za odpovědi! a předstih a odtrh v pořádku vyměnil sem řetězové kolečko z 13 zubu na 12 ale furt nic poradte mi prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 16:16
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 s tim filtrem oo nepomohle
Datum: 15. prosince 2009 16:16
Jméno: šabatu
IP: uživatel8091
 Cau zkus tam dát 11zube sekundarko co to bude delat nebo jeste můzes mít o trosinku vetsi odtrh nebo trosku pohly stator
Datum: 15. prosince 2009 8:51
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ale tryska byla mokrá ?
Datum: 14. prosince 2009 19:32
 jinak ja odtrh vzdycky delam tak,ze strcim prst do fajfky a slapnu..a kdyz mi to kopne nejvic tak je to nejlepsi odtrh
Datum: 14. prosince 2009 19:21
 radsi to zkontroluj
Datum: 14. prosince 2009 19:20
 a musi se znovu serizovat odtrh kdyz hejbes s predstihem?
Datum: 14. prosince 2009 19:18
 fixou si nejak oznac kde to mas ted..jestli ze ti to tedko jede na 1 a 2 dobre..no a pak s tim zkus hejbat nejdriv do leva (ale o kousicek !!!!ani ne o milimetr !!!!)pak to projed ..pak zase doprava...no a uvidis jak to pojede nejlip tak tak to nech  kdyby to bylo jeste horsi nez ted tak to vrat zase jak to bylo..ale nazapomen si to oznacit
Datum: 14. prosince 2009 19:14
 takze pockat jak to je s tim predstihem? pokud chci silu v nizkejch otackach tak malej predstih a pokud silu ve velkejch otackach tak vetsi predstih, jo? jakej predstih by argovi pomohl?
Datum: 14. prosince 2009 19:09
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 a muže te mi napsat truchu podrobněji jak ten předstih seřidit,skusim to ještě jednou protože kamoš to seřizoval
Datum: 14. prosince 2009 18:58
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 zkusim to bez filtru projet a trysky atak to mam v pohodě a kola dofukána tak nevim předstih v pohodě
Datum: 14. prosince 2009 18:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 cau jak jsem ti minule poradil to kolečko, tak když to není tímto, tak jedině jak říká bobacz to je předstih. http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-hodnoty-predstih-odtrh-jake-zarovky.html tady jsou hodnoty. Zkus to podle toho seřídit podle toho. Pak by ti to mělo táhnout. Hele ještě se chci zeptat.... nepřibržďuje ti to trochu??? ono to u těhlech 50 ccn trojů je to znát, vyčisti filtr, karbec, trysky, seřiď plovákovou komoru, dofoukni pneu, zkus aby ti to nebrzdilo, promaž řetěz, seřiď předstih a a pak by to mělo být ok.
Datum: 14. prosince 2009 18:36
 ja taky delam predstih od oka...zkus to projet bez filtru,jestli ze to bez filtru pojede v pohode tak je to jasny-spinavej filtr...zkus to a dej vedet
Datum: 14. prosince 2009 18:23
 Na 555 jsem měl stejný problém. Startuje na 1 kop. Na 1,2 v poho a trojka jde staršně těžce do otáček.Pootočil jsem trochu zapalováním ( předstih ) a bylo po problemu. Takže si myslím že to může dělat i předstih. Může to být podle údajů co mají být, ale mě to podle nich nejelo. Tak jsem to podle oka a jede. Ale samozřejmě může být problem i jinde.
Datum: 14. prosince 2009 18:21
Jméno: bob
IP: uživatel1226
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 8:52
Jméno: šabatu
IP: uživatel8091
 zalezi na cem to chces sundat
Datum: 15. prosince 2009 8:52
 jaj  sekundarko? tak ako sa to rikal zajic  ale ked si nemás vűna misly pio ale babetu alebo taky nieco tak je to komplikované
Datum: 14. prosince 2009 18:07
 jaj  sekundarko? tak ako sa to rikal zajic  ale ked si nemá v misly pio alebo babetu alebo taky nieco tak je to komplikované
Datum: 14. prosince 2009 18:03
 primaro se dás dole s obicejnym dvojramennim stahovakem
Datum: 14. prosince 2009 18:00
 ptal ses na sekundarko tak to jde sundat tim ze odhaknes ten zajistovaci plisek proti povoleni (normalne sroubovakem),povolis matku a sundas... a spojkovej kos nejdriv sundas ty lamely jak ti radil marek podemnou a pak je tam taky matka se zajistovacim pliskem tak ten samej postup-ohaknes plisek a povolis..
Datum: 14. prosince 2009 16:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No tak primárko jedině stahovákem.... ale před tím povol tu matici jinak to nesundáš  a spojkovej koš (myslíš asi nejspíš u fichtla) tak vezmeš kobinačky, zmáčkneš podložku a zatlačíš a druhou rukou, nebo někdo jinej ti vysadí sergrovky. Jde co celkem dobře.
Datum: 14. prosince 2009 16:36
Jméno: Boocheer
IP: uživatel8217
 Křovinořez a jiné zahradní stroje vs. jawa,čz atd... Zdravím vás lidi. Mám takový blbý dotaz jenom tak ze zajímavosti a neustále mi to vrtá hlavou a nemůžu přijit na to jak je to možný. Mám křovinořez,dvoutakt.25ccm. Když sekám v létě velkou zahradu tak sekám nepřetržitě 2-3 hodiny,pořád plný plyn.Občas to na 2 minutky zdechnu jenom abych dolél benzín. A právě mě zajímá jaktože se ten stroj nekousne,když ten válec motoru je ukrytý pod plastama,venku vedro 30 stupnů a nemá to skoro žádný chlazení. Jednou jsem chtel delat go motoru na jawu 250,říkal jsem si že skusím jakou to má výdrž,že to stejne celé zrenovuju. No držel jsem plný plyn na místě na neutral ani ne 10 minut a motor se zadřel jakoby nic. Jak je to možný? že křovinák bez chlazení vydrží na plný plyn takovou dobu a jawy a čz sotva 10 minut? Jinak u teho křovináku je ten motor stejne řešenej jak u těchto motorek... Lámu si nad tím hlavu jak je to ožný. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 17:13
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Nic jsem nezrušil zbytečně. Protože ten motor měl jít na GO tak jsem ho jenom tak ze srandy dorazil uplně. Ted už je po kompletní GO a lítá jak drak. Ještě ani neni zajetý
Datum: 16. prosince 2009 17:13
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Ten křovinořez má chlazení a ne že nemá! A ty jsi zbytečně zrušil motor protože JAWA 250 je chlazena náporově tzn.že musí jet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 15. prosince 2009 22:10
 dej si k tý 250 nějakej ventilátor a můžeš ji taky drtit třeba celej den. Nejlíp, když bude poháněnej od klikovky, jak to máme na samodomo lištový sekačce s motorem z motorky - ventilátor fouká na válec a proud vzduchu je usměrněný deflektorama. Ta sekačka je samohyb, k tomu náhon na lištu, pracuje to v docela vysokých otáčkách a v létě - nikdy za tu dobu se nestalo, že by se to kouslo.
Datum: 13. prosince 2009 20:10
Jméno: standa
IP: uživatel8213
 to si delas prdel ne   a jak se treba chladi skutry vzduchem chlazený??? a nebo sekacka? krovinorez? ......chudak motorka
Datum: 13. prosince 2009 20:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No krovinak je na to stavenej a je tam ta vrtulka jak rikaji
Datum: 13. prosince 2009 19:53
Datum: 13. prosince 2009 19:34
 rotor je zároven větrák a fouká to dost slušně. minibike to má uplně stejně a taky to chladí i když je moto pod plastama, stejně tak i motorovka
Datum: 13. prosince 2009 19:02
 ten krovinák má rotor (zapalko) ve tvaru jakoby takove vrtule a tim se chladi...ale taky mi to pride ze to nemuze uchladit
Datum: 13. prosince 2009 19:00
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 potřebuju radu pionýr 05 rok výroby 1963 mi moc nechce jet na trojku , na jedničku v pohodě,na dvojku taky ale trojka jde okamžitě z otaček dolu a musim přehodit na dvojku jako kdyby se to dusilo jinak s tim probleém neni výfuk mam vypalený,startuje na 1 nakopnutí tak nevim co s tym je? jeden kamoš i říkal že pry je to špatně zpřevodovane že s tim nic nenadělam od výrobce tak nevim no díky za odpovědi! a předstih a odtrh v pořádku
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 10:10
 je si si vypucoval motor a nic tak potom mas tam vybrus?jestli jo tak mas ho poradne zajety?mrkni na to
Datum: 21. prosince 2009 10:10
 Zdar znam ten tvuj duvod se ti ani nedivim ze ti nejede trojka jak muzes prosimte s trojky prehodit na dvojku snad podradit na dvojku ne.Tak fichtla rozeber motor vsechno vypucuj ho totalne poskladej a bez to skusit no problemo rozhodne tim nic nezkazis tak zdar.
P.S.totalne ho vylesti do srubka rozeber a potom poskladej .
Datum: 21. prosince 2009 10:02
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 všechno v pohodě
motor v pohodě jsemho měl puleny
Datum: 13. prosince 2009 18:55
 trojka moc netahne to je jasny ale vytocit by to melo, 12zubym koleckem to nevyresis ja mam 13 na 555 a jede to fajnove, 12 ti to hrozne zpomali, ne jenom maximalni rychlost ale celkove kdyz jedes na dvojku je to pomalejsi. zkousel jsem 12 sekundaro ale nema to zadnej pozitivni ucinek ani ve dvou to netahne lip. takze to bude nejspis motorem (ikdyz je novej treba je tam neco zkurvenyho)nebo treba brzdicima brzdama atd.
Datum: 13. prosince 2009 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě jedna orázka:nemáš měkký kola?a nebo jestli ten motor nemáš třeba přidřenej ...
Datum: 13. prosince 2009 17:17
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 měls prvdu je to 13 zube tak ja kupim 12 zube ale nivim jestli to pomuže
Datum: 13. prosince 2009 15:09
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tak ja to zpočitam a řeknu ti potom
Datum: 13. prosince 2009 12:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tady máš jeden popis, snad to pochopíš: Výměna sekundárního řetězového (menšího) kolečka
Na výměně malého řetězového kolečka není nic složitého. Odmontujeme pravý kryt motoru, odehneme podložku která zajišťuje matici, povolíme matici a kolečko sundáme. Při této příležitosti prostor očistíme štětečkem namočeným v benzínu a vytřeme hadrem. Je-li gufero (gumové těsnění hřídele) pod řetězovým kolečkem viditelně poškozeno nebo jestli tudy značně vytéká olej z převodovky, tak gufero vyměníme (viz článek o výměně gufer: zde). Nasadíme nové řetězové kolečko. Zajišťovací plíšek buď vyrovnáme, nebo lépe koupíme nový. Nasadíme matici a dotáhneme. Zajišťovací plíšek přihneme k hraně matice (stačí k jedné).
Datum: 13. prosince 2009 11:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 13. prosince 2009 11:55
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 kde to najtu tam jk je v motoře ten malý řetěz jak to pohaní???tak o ozubené kolečko???
Datum: 13. prosince 2009 10:58
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ale ten motor jwetam novy
Datum: 13. prosince 2009 10:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau brácha má 05 r.v. 1965 a měl ten samý problém... vyřešilo to GO motoru, prohození koleček, a zkrácení převodu. Koukni se, pokud to máš 13 zub jako sekundární řetězový kolo, tak tam dej 12 zub. Líp to bude tahat a rychlost se ti tak cca 5 km sníží! Oni si 05 vyráběli i se seriově 13 zubem!
Datum: 13. prosince 2009 10:49
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 dvojka taky jako by šla hned po přehozeni z otaček ale potom se rozjede
Datum: 13. prosince 2009 10:26
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 neměl ten motor je z mototechny řikam najete 5000km a vubec nic neměl rozpulene
Datum: 13. prosince 2009 10:22
 neměl jsi rozdpůlený motor? mohlo se stát že jsi zamenil dvojkové kolečka místo 20/18 si dal 18/20 tím pádem je 1, 2 blízko a 2, 3 je velká díra.
Datum: 13. prosince 2009 10:21
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tam je pry novy motor na jete zhruba 5000km
Datum: 13. prosince 2009 10:18
 tak rekni kamaradovi ze to je blbost porotze jestli ti to pred tim jelo normalne tak se mi to nejak nezda ale jestli to jede uz od roku 63 takhle tak to je mozne
Datum: 13. prosince 2009 10:14
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 18:41
 hvezdicova hlava ma rotacni spalovak coz je nejvetsí plus kompresy si udelas podle valce jakou potrebujes to je na soustruznikoj jk to udela chlazeni je druha vec
Datum: 13. prosince 2009 18:41
Jméno: Hans
IP: uživatel6910
 Pokud máš mustnga tak je lepší hlava originál, na 555 hlava má i menší žebra a má to i menší kompresi a menší i výkon.......
Datum: 13. prosince 2009 13:11
Jméno: Hans
IP: uživatel6910
 Pokud máš mustnga tak je lepší hlava originál, na 555 hlava má i menší žebra a má to i menší kompresi a menší i výkon.......
Datum: 13. prosince 2009 13:11
 hvezdicova hlava lip chladi-ma jiny proudeni vzduchu kvuli delsim zebrum,ma jiny spalovak a je rovnou snizena..
Datum: 13. prosince 2009 12:46
 prdlacky argo, hvezdicova hlava neni okrasna hlava ale lip chladi!
Datum: 13. prosince 2009 12:14
Datum: 13. prosince 2009 10:30
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 to je spiše okrasná hlava do upavovaných fichtlu
Datum: 13. prosince 2009 10:25
 ne ja jenom myslel jak je ta hvezdicová hlava ... tak ta to ma taky skoro tejny ... ale asi ne co ?
Datum: 13. prosince 2009 10:24
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ale na rychlosti to nepřida
Datum: 13. prosince 2009 10:19
 sou 3 typy hlav..kulata - pařez..pak 05,20,21,23 maj stejnou hlavu kdyz se na ni kouknete,ale 20,21,23 maj ten schudek.
Datum: 13. prosince 2009 10:14
 no ja taky
Datum: 13. prosince 2009 10:02
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ale ja mam 05 a tvar mam jak 20,21 ale je to bezschodku
Datum: 13. prosince 2009 10:02
 ok takze lepsi ze schudkem díky ... vsem
Datum: 13. prosince 2009 10:02
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 neni
Datum: 13. prosince 2009 9:59
 takze kvuli kompresi je lepsí s tim schudkem jo ? a ta kulatá není to lepsi pro rychlost ?
Datum: 13. prosince 2009 9:59
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ja mam na 05 bez schodku no
Datum: 13. prosince 2009 9:58
 s tím schodkem ve spalováku je 20,21,23.bez schodku je 05 a ta kulatá je 550,555.nejlepší kvůli kompresi je samozřejmě 20,21,23
Datum: 13. prosince 2009 9:55
 myslim ze zadu ...
Datum: 13. prosince 2009 9:47
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam problem s pionýrem 05 když se rozleju tak 1 v pohodě 2 taky ale když zařadim a jedu už na trojku tak se ten pionýr začne dusit na 3 a musim přehodit na 2 nevite čím too je díky mocvýfuk vypálený mam !a startuje na 1 šup!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:40
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 jako že klesají otačky na 3 rychle a musim přehodit na 3
Datum: 12. prosince 2009 19:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ted sem koukal ke stejskymu na stranky a ma tam neakou novou upravu . je to 3 kanal mate s tim neky zkusenosti?d
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:07
 o tyhle 555 samozrejme vim, jen by me zajimala zivotnost toho motoru , obzvlaste kliky a lozisek, jestli to teda proste nasadil na jetej motor (ne po go). to, ze jsem nektery cisla prestrelil je mi taky jasny, samozrejme zalezi co se pouzije, jak prave rikas zapalko, tam je cenovej rozdil vape/chong/minibike velkej, pak loziska jde oto jestli skf/fag na kliku a do prevodovky zkl , nebo skf vsude , karb dellorto/dellorto china/dal by se pouzit i amal na sima, zkratka mohli bysme tu o tom polemizovat nekonecne dlouho... hlavne zatim z upravama nemam zkusenosti tak jsem ty ceny prestrelil, uvazuju ted v posledni dobe nad tim ze bych postavil neco do kategorie RS, trochu si pohravam is myslenkou speciala (mam svyho cloveka na upraveni valcu...) , ale finance me prave odradujou, jelikoz mimo to taky prubezne renovuju+upravuju sima a uz v nem mam skoro 20k a nebere to konce....
Datum: 12. prosince 2009 19:07
Jméno: Standa
IP: uživatel8193
 To je vse pravda,ale co reknes na tohle : http://jawaracing50.wbs.cz/J555.JPG testovací seriová 555 se seriovym motorem 05,jen je na tom adamcovej 3 kanál......jede na seriovym motoru a seriový prevodovce a jede jako kráva...... ze zrovna stejskalovej 3 kanal potrebuje prevodovku s ostrejsim pilákem neznamena ze kazdej zavodni valec potrebuje zavodni prevodovku......ale tak je to lepší.....jen bych ty cifry trochu poupravil podle mýho motoru: Loziska-gufera 600,klika+hlava 3500,zapalovani 500,-(Chong),cestovni uprava 1800,- ,saci koleno,molitanovej filtr a dell orto 19 2200,- a to jsem ty cifry přepálil.....bez hlavy a setu karburace mi to vychází na 5000,-........jinak to vychazi asi na 8500,- a kdyz budes chtit lepsi podvozek tak vidlice moskyto/dandy 1500,- +novy zadni tlumice SESA 800,- + pneu 1000,- takze jsi na 12 000,- a mas zavodaka.....se stejskalovym 3K jsi v tom za 12000,- .......+2900,- prevodovka takze 15 tisíc......a tech 15 000,- je extrem!! Karbec sezenes pouzitej do 1000,-,zapalovani si postavis za 500 a nebo z minibike za 500,pouzitý i levneji ......sani udelas zadarmo doma .......ale proste klika,zapalovani a karbec sou prostě daný pro motor co toci 11 000 otacek......
Datum: 12. prosince 2009 17:51
 je to pekny to jo, ale samotnej valec ti nepojede, potrebujes k tomu taky motor, zkusim to rozepsat - prevodovka 3500 , loziska+gufera 1500 , klika 3000 , hlava 1500 , karburator 2000 , zapalovani 3000 + 3000 za ten valec ... jsi na cca 17 tisicich jenom za motor... , kterej sice pojede , ale kdyz ho nasadis na seriovej podvozek tak v prvni zatacce vyletis.
Datum: 12. prosince 2009 16:46
 ¨Dělá to přece stejsky ..bude to super
Datum: 12. prosince 2009 15:53
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ty kravo to musi jet
Datum: 12. prosince 2009 15:20
 Zdarec, lisuju válce jen tak že ho nahřeju vložku schladím a vylisuju ale podle mě to není moc spolehlivé vložka může klidně prasknout...tak sem de síval na stejskyho web http://www.jawa50speed.wz.cz/technika.html no a zaujala mě tady tento stahovák ...Musí se když se lisuje vlažka takhle tak musí se taky chladit a válec nahřívat??.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 13:42
 ten stahovák co stejsky ukazuje je uplně na nic.. riskuješ že ti vložka praskně, nebo ze zlomý. nejlepší řešení je si nechat vyrobyt trn, který vsuneš do nahřátého válce a vyklepneš vložku ven. tak to dělám já a vložka ti takle nepraskne.
Datum: 12. prosince 2009 13:42
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Zdravim... Delam ,,krosku,, z mustanga. Ram uz mam predelany a tet delam upravy motoru. Chtel bych si nechat snizit, ale potrebuju radu o kolik (vim ze bych se mel ptat spis na jakej objem spalovaciho prostoru, ale ja potrebuju zjistit o kolik mam nechat hlavu ubrat) Dekuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 12:10
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Jsem ze Rtyně v Podkrkonoší. všechny dily z toho uz asi nemam, ale mam i z dalsich fichtlu nejaky dily.
Datum: 12. prosince 2009 12:10
 čus hele udkud jsi že bych od tebe vzal všechny díly to jsi z toho mustanga sundal
Datum: 12. prosince 2009 12:00
|



|