|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Ahoj,je někde na netu nějaký návod jak vyplést kola??Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 10:44
Jméno: otaznik no.1
IP: uživatel7935
Datum: 15. listopadu 2009 10:44
 normálně vkládat jednu špicu za druhou a hlavně moc neutahovat....je to fuška .....ještě vycentrovat to s teda mákneš ...
Datum: 14. listopadu 2009 21:42
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 K Pionýru
Datum: 14. listopadu 2009 20:54
Jméno: Karloss7
IP: uživatel7668
 čau chlapi, mam takovy problem, vlastně 3, 1. Na fichtlu mam na hlave ze spoda olej, musim brusnou pastu vybrousit hlavu a valec ze? 2. Na volnobeh mi na fichtlu ve valci neco jakoby neco klepocinka vubec nevim co to je???? 3. Na babete jsem sundal valec sundal krouzky, ale nove krouzky tam nejdou dat, protoze dole na pistu nejdou dat do drazky.... costim????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 20:27
 Jak poznám ,že už je vyběhaná klikovka? Nesmí mít vůli dopředu dozadu, nebo do boku? Jaká tam může být vůle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 18:05
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 přesně tak
Datum: 14. listopadu 2009 18:05
 Může to báý t cokoliv....vyběhaný válec,pístní kroužky,....
Datum: 14. listopadu 2009 17:59
Datum: 14. listopadu 2009 17:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nesmí mít vůly dopředu a dozadu, řek bych že když s tim hejbeš rukou a požnáš i malinkatou vuličku tak je klika v ... a požnáš to i tak že motor při chodu jakoby "zvoní"
Datum: 14. listopadu 2009 17:44
 čau lidimám problém s mustafem. Nějak moc mi nedrží volnoběh drží třeba tk 10-15 sekund a pak jak nic najednou chcípne ne že by došel benzín ale prostě buch a konec a taky když běží tak si sám mění otáčky někdy trochu víc někdy mín ale předstih a dtrh nastavený je je po GO (pist, kroužky ...) vule na klice moc nebyla najeto asi jen 10km. Myslíte že si to este sedne a pude to nebo co s tím jo a karbec je taky čistý ... prostě nechápu svíčka taky nová cívka taky .. Jo a ještě když dám jedničku a trochu ho rozjedu tk mi začne vynechávat ne že se dusí ale vypadává rychlost ... někdy vypadne uplně ale předtím to neděělalo ale jen jednička a jen když je motor studený divné že  asi to bude zohlá tyčinka co ale já už ten motor znova pulit nebudu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 22:48
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 cus ja bych byl v klidu protoze sem si koupil osmivybrus a delalo to taky a rozjezdil sem to a je to v pohode
Datum: 16. listopadu 2009 22:48
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 no je to možné to moje těsnění je staré ale dobré este pekne ale už je tam asi připečené  skuím s tím něco zítra pořešit no ...
Datum: 14. listopadu 2009 21:07
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me tohleto delal pionyr kdyz to netesnilo pod karbecem pritom bylo tesneni skoro novy a namazal jsem ho vazelinou. Delalo to to ze kdyz motor byl studeny chytloto dobre, ale sloto hodne dootacek volnobech byl naplno pak jsem stim jel a zastavil nechal tam neutral a volnobech se sotva drzel a asi po 5-15 s. to chciplo a navic tepli to neslo nakopnout nebo hodne spatne roztlacit obcas taky nesel s teplim motorem.
Datum: 14. listopadu 2009 20:34
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 přidřený neníí jde krásně i jezdit s ním jde dobře a hladinu sem měnil ale to už zase teče přes víčko benál  nwmno čím to je ... tk měnil sem toho hodně ale tk věci které mají vliv na chod motoru jako takový je svíčka cívka fajka kondík píst kroužky gufera asi to bude tím že to není sedlé ale i tak u stadiona to bylo to samé až na ten píst a šlape jako hodinky i když nebyl zajetý uvidim no časem ale taky když se zahřeje tk je poznat že trochu ztrácí výkon ale není to tak hrozné ...
Datum: 14. listopadu 2009 17:59
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a co všechno si měnil? je dobře zajetý?jde volně? no s tou vypadávající 1 nevim, divný že za studena vypadává a za tepla ne, horší by bylo kdy to bylo obráceně, snad si sedne. těžký říct co s tim volnoběhem, to by chtělo slyšet, zkus ho přizvednout, nebo tu vyšší hladinu
Datum: 14. listopadu 2009 17:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Možná přidřený
Datum: 14. listopadu 2009 17:35
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 hej lidi karbec je čistý a plovák je v pohodě samozdřejmě to mě taky napadlo ale když to chcípne tak to není postupné jako kuck kuck a ale z ničeho nic buch ho
Datum: 14. listopadu 2009 17:29
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel1093
 bud ti tece plovak nebo skus sestelovat hladinu me to fichtl dal taky a stim razenim to newim slus to nejak naohybat
Datum: 14. listopadu 2009 17:18
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Přívod paliva,karburátor - vyčistit
Datum: 14. listopadu 2009 17:10
 Ahoj draci nevíte jestli by šel dat na fichtla 21 válec s hlavou ze simála ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 19:03
 bubaku, je jasny že to jde... ale jak to znam, tak to tam chce napasovat bez uprav
Datum: 14. listopadu 2009 19:03
 to je blbost a kcemu ti to bude to si raci kup tuning valec u sesy stimhle by byly problemy
Datum: 14. listopadu 2009 17:21
 vsechno jde... ! jde o to jak ... ! jen tak to tam samozrejme nedas... ! ale navarit kartery kolem klikovy skrine, vyfrezovat vetsi diru pro valec a kanaly, zavity pro stefty , upravit zebra na valci kvuli proudeni vzduchu, upravit pist,.. nevidim v tom problem...  !
Datum: 14. listopadu 2009 16:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jestli by to šlo nebo ne ale už tu někdo psal že by to stejně překáželo v proudu vzduchu na válec takže by jsi to chlazení možná i zhoršil..
Datum: 14. listopadu 2009 16:13
 jiná rozteč svorniku
Datum: 14. listopadu 2009 15:36
 slo by to preco by to neslo?
Datum: 14. listopadu 2009 15:32
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 no to by teda fakt nešlo
Datum: 14. listopadu 2009 15:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ne a hlavne se neptej proc to by byla provokace
Datum: 14. listopadu 2009 15:18
 čau draci, mám takový dotaz. Z válce mé 21ky jde takový kovový zvuk, je to něco mezi slabým boucháním a cinkáním, co to může být???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 15:58
Datum: 14. listopadu 2009 15:58
 No za tepla to nedela, jenom jak to je studene a jako ze by to vylozene rvalo to taky ne
Datum: 14. listopadu 2009 15:43
 je to tichy? alebo velmi hlucny?
Datum: 14. listopadu 2009 15:30
Jméno: Standa
IP: uživatel7921
 odhaduju to na horní futro na klice....mozna bude stacit vymenit čep
Datum: 14. listopadu 2009 14:37
 detonacné klepenie....
Datum: 14. listopadu 2009 14:34
 go budu dělat až to nepojede vůbec... Zatím to jede krásně...
Datum: 14. listopadu 2009 13:59
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ba i ojniční čep to bouchání může být. Holt shoď válec a zkontroluj vůle na klice a pístním čepu, vyměň kroužky. Je taky možný, žes dosáhl chvíle, kdy bude třeba udělat GO.
Datum: 14. listopadu 2009 13:50
 Pístní kroužky mozna
Datum: 14. listopadu 2009 13:11
 Zdarec hoši, dneska děláme GO motoru u Babetty 207. Dáváme zpět do kárterů kliku. vše sedí. Těsnění také. Začneme utahovat šrouby do kříže. Vše jsme dotáhli jak máme a najednou prostě s tou klikou nešlo pohnout. Tak jsme to zopakovali po druhé a pořád to stejné. Nevíte čím to je? Když jsme šrouby zase povolil tak to šlo s ní hýbat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 18:26
 tak to jedine ze ti lozisko vleze malo do karteru nebo nedosedne az k setrvaku na klikovym cepu a kdyz to stahnes tak na nej pusobi moc velky axialni sily a nehne se...
Datum: 14. listopadu 2009 18:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já tam nic jinýho nemám. jen Kártery a v nich kliku. žádný převody ani gufera tam nejsou!!!!!!!!
Datum: 14. listopadu 2009 17:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel7923
 Nedělá to převodovka? Nejprve se musí doklepnout hřídele převodových kol do ložisek a potom přiložit víko převodovky a dotáhnout.
Datum: 14. listopadu 2009 16:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Gufera jsem tam ještě vůbec nezadělal. Je to jen klika a kártery\r\n
Datum: 14. listopadu 2009 14:20
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Co gufera, nemáš je moc utopený?
Datum: 14. listopadu 2009 14:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No právě klika setrvákem nedře!!! Nikde nejsou stopy ani v hliníku ani na klice!!!!
Datum: 14. listopadu 2009 12:54
 presne tak,ja to centruju rozlisovakem karteru,ten je na to nejlepsi(musis mit samozrejme dotazeny srouby spojujici kartery a pak to centrovat),jinak kdybys nevedel tak de o to aby klikovky nedrela setrvakem o klikovou skrin,musi bejt na obou stranach stejna mezera
Datum: 14. listopadu 2009 12:32
 Vycentruj kliku do středu a povalí to... z každé strany po ní párkrát bouchni(s maticí) s něčím měkčím (třeba hliníková tyč) a máš hotovo.
Datum: 14. listopadu 2009 12:17
Jméno: pída
IP: uživatel7477
 ahoj.Chtěl bych se zeptat co znamená slovo ŠÁLY. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 17:19
 NO a potom sou to takovy delsi hadry treba z vlny a motaji se v zime okolo krku aby te na nej nefoukalo
Datum: 13. listopadu 2009 17:19
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 kolečko i mustang23gt máte pravdu, ale spíš bych se přikláněl k tomu kompozitu. Určitě je to kluzný ložisko, ale neříká se tak každému. To co popisuješ ty kolečko je jeistojistě ,,futro,,
Datum: 13. listopadu 2009 12:11
 šála je pouzdro,neboli kluzne lozisko napr co je u fichtla na pistnim cepu,je vyrobeno nejcasteji z bronzu...
Datum: 12. listopadu 2009 21:05
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 na šálech je uložená kliková hřídel, je vylytý z ložiskový kompozice
Datum: 12. listopadu 2009 20:30
Jméno: maryš
IP: uživatel5041
 cau jake mate skusenosti s 8 vybrusem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 9:55
 skusenosti s osmym vybrusem nemam zadne ale brasin jo oslovuj ho buzno on je totiz teply a jeho email je marjadona@seznam.cz s pozdravem Patrik
Datum: 21. prosince 2009 9:55
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 Ještě jsem zapoměl že na tý frézce musí taky umět nestačí že jí má doma
Datum: 12. listopadu 2009 20:42
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 no jestli máš nějakýho známího co má doma frézku nebo s ní dělá v práci tak ti to udělá skoro zadarmo jestli nejni vydřiduch
Datum: 12. listopadu 2009 20:41
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 A ten prostor mi rozšíří kdo? Doufám, že za to nebude chtít dalších 700KČ.
Datum: 12. listopadu 2009 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel7909
 má to jen malej vejfukovej kanál do obdelniku.......ale me jel 78km/h.....samozrejmne motor po GO,vybrus dokonale zajetej!!
Datum: 12. listopadu 2009 19:47
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 ''rozšířit'' spalovaví prostor
Datum: 12. listopadu 2009 16:58
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 A jak se musí upravit hlava(pokud to není vtip).
Datum: 12. listopadu 2009 16:23
 Normální...  Předchází mu 7.6.5.4.3.2.1. nic se neliší....  Až na jednu věc že u 8. musíš upravit hlavu....  To sem ti toho řekl co...?
Datum: 12. listopadu 2009 15:07
 seso a neslo by tech vejirovek objednat vice
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 13:12
 Seso budes jeste prodavat tu vejirovku nebo uz ne prosim napis
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 7:53
 zatim ne,, a kdyz tak bude jina,, ale kdy to nevim,,,fakt
Datum: 12. listopadu 2009 7:53
Jméno: petrys
IP: uživatel7678
 zdarec lidi, prosimvás jak mám dostat karbon z vejfukovýho kanálu na babetě? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 7:36
 dej to třeba do nějakýho železnýho kýble a dej na to benzín, líh prostěš to polij a zapal to a ten karbor zmýzí a ty kousíčky pak uděláš nožerm
Datum: 12. listopadu 2009 7:36
 co takhle vyškrábat nožem??? zapoj mozek kámo...
Datum: 11. listopadu 2009 21:20
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2009 22:25
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja mam 2000 kilometru a furt se mi ten valec zahríva  to je snad jasny ze se ti zahriva , dokud nemas rozpaleny kartery tak ze sycej tak je to v poho
Datum: 11. listopadu 2009 22:25
 To je úplně samozřejmé že se ti to zahřívá,když máš teprve 30 Km po zajetí!!!myslím že asi nemáš tušení jak se zajíždí motor
Datum: 11. listopadu 2009 22:05
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ale jak ten plyšek posumu navrch nebo dolu
Datum: 11. listopadu 2009 21:41
 ja mysim tu jehlu na šoupátku
Datum: 11. listopadu 2009 21:03
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ale kdž pustym ten plišek aš na jehlu tak to ztoho karburatoru tece a hodně to je do 1minuty luža na zemy
Datum: 11. listopadu 2009 20:43
 posunutim plisku na jehle ale pro zajete motor je to 2 zarez z hora pro nezajetej nevim skus se podivat na nake članek o zajiždění motoru mělo by to tam byt
Datum: 11. listopadu 2009 20:35
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 a jak mam dat bohatou směs
Datum: 11. listopadu 2009 20:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nemas chudou smes?
Datum: 11. listopadu 2009 20:20
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 15:02
Jméno: martin.motorka
IP: uživatel2090
 jeden výbrus aje cajku
Datum: 07. ledna 2010 15:02
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 1) z tý fotky to moc neni poznat, ale neotvírá náhodou přefuk dřív jak výfuk?
2) nepropojí mu díra pro čep výfukový kanál a přefuky?
Časování je taky trochu věda, chce to nejdřív myslet, pak počítat a teprve nakonec brousit. A nebo použít něco osvědčenýho. Tohle podle mě nepojede.
Datum: 12. listopadu 2009 17:22
 ved kukal som na to este raz je to na 100 z babety ved tam más aj origo vyfuk.kanál + este 2 pomocne.....
Datum: 12. listopadu 2009 17:07
Datum: 12. listopadu 2009 17:05
Jméno: gori
IP: uživatel7908
 a vlasten ide teto valec????????????????????/
Datum: 12. listopadu 2009 16:15
 Přefuky vem čert.....já bych měl strach z toho výfuku....
Datum: 12. listopadu 2009 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel7895
 to technak8 ® :JAWA_ceZetak ® ti jasne rek at si tam das pist a hejbes si snim od HU po DU a tak dokola a jasne pochopis,kdyz se otviraj a zaviraj kanaly.......v tomhle se mu dá věřit,protoze on tenhle valec zrovna doma dělá!!!! taky si myslim ze je to kravina!!! A je to vložka z babety a valec z pionyra!!!!!
Datum: 11. listopadu 2009 22:32
 je to domorobo  ale ja chcem vediet ci to pojede
Datum: 11. listopadu 2009 20:31
 ted mám vedle sebe vález z babety 210 s vložka je uplně stejná..ono neni probél tu vložku vylisovat a dat ji do pláště z pionýra...podevejte se do jencovi galerie, on to tak udělal.
Datum: 11. listopadu 2009 20:31
 me se zase nezda to, ze by sedely vsecky kanaly , ale valec z babetty jsem v ruce nemel tak nevim... ! ale taky mi to pripada vic jako domorobo...
Datum: 11. listopadu 2009 20:24
 gori ma pravdu vlozka je z pionera ale su tam upravene prefuky
Datum: 11. listopadu 2009 20:19
 gori tys to nikdy neměl v ruce že  .. já ten válec mám doma i s pístem. je to babeta 210. a vložka je o 3mm kratší nez pionýrová, ale píst je taky zepředu o 3mm kratší než píst z pionýra, takže když dáš do pionýra tuto vložku i s válce a použiješ babeta píst, bude vše v pořádku.
Datum: 11. listopadu 2009 20:14
Jméno: gori
IP: uživatel7903
 ta vlozka neni z babety ale z pioneiera bo babeta ma mensi zdvyh ako pioner cize aj vlozka je kratsia ! bez vacsich uprav klukoveho hriadela bi ten valec neisiel !babeta zdvyh-40 pioner zdvyhh-44 je podla mna vlozka v pionera len dorobene prefuki milim sa ???
Datum: 11. listopadu 2009 20:09
 vem si ten válec do ruky, strč do něj píst a jezdi s ním nahoru a dolu a pozoruj kdy a jak se ty přefuky otevírají a zavírají a zjistéš to
Datum: 11. listopadu 2009 19:41
 jak upravit???
Datum: 11. listopadu 2009 18:37
 vložka z babety 210...ty přefuky nad pístem sem ale musí upravit, jinak tam budou jen na oko a motor je nijak nevyužije
Datum: 11. listopadu 2009 18:12
Jméno: Nima
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 19:35
 souhlasim tady se vsema a myslim sy ze za tu cenu sezenes lepsi=> devet litru je fakt moc
Datum: 10. listopadu 2009 19:35
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kdyby do toho ještě trošku investoval-na lak tak to určitě za desítku prodá. Já na svojí panelce mám generálku(pouze motoru) za 7 tisíc. Ale asi by to nikdo nekoupil ani za 5 tisíc.
Datum: 10. listopadu 2009 18:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavně kde to za měsíc sleze... viz "renovace" sprejem
Datum: 10. listopadu 2009 18:06
Jméno: .
IP: uživatel7230
 raději motorku v takovém stavu, aspon vidím zdravé plechy, než s novým lakem, kde to zaměsíc proleze
Datum: 10. listopadu 2009 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mě se líbí....za devět bych ji teda v tomhle stavu nevzal, ale jak už řek standa tak vzit ji tempem, tak ta motorka vypadá ulně jinak...
Datum: 10. listopadu 2009 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel7890
 promin,ale behem víkendu sem schopnej udelat z totalniho vraku docela slusnej stroj.......staci jen vse poradne opravit,dat lanka,seridit,natahnout eletriku,vse upevnit,utahnout,trosku to kosmeticky vylepsit,naleštit a tradááá muze jit dal do sveta za dvojnasobek porizovaci castky..... ale prodavat to takle zaprasený!!! to se urcite kupci pohrnou!!
Datum: 10. listopadu 2009 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel7890
 pokud chce nekdo za takovouhle motorku vyzdimat 9 táců,tak by ji aspon mohl trochu ošůrovat.......lak vzít tempem,pod nanosem bordelu tam prosvital nejakej chrom v kolech,takze omejt cely poradne arvou a pak rozlestit silichromem chrom,motor a riditka a mohla by bejt este dost slušná,ale takle to vypada jak totalni stodolák,pritom je na ni jedno odpoledné práce!!!
Datum: 10. listopadu 2009 16:08
 zdarec no podle toho jak tady píše tk asi motor je dobrej ale jinak je to -- TROSKA--
Datum: 10. listopadu 2009 14:07
 čau netušim jak mam hluboko naklepnot nový gufera na klice .. zároven s karterem? (mustang)
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 23:22
 me je z toho jako po 20-ti pivech
Datum: 10. listopadu 2009 23:22
Datum: 10. listopadu 2009 20:09
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Já vím jak vám je...
Datum: 10. listopadu 2009 18:31
 To se stane každýmu. Tohle v Jawě nevyřešily na pochvalu....!
Datum: 10. listopadu 2009 9:33
 to sme dvá  já taky ... ale chybama se človek učí
Datum: 09. listopadu 2009 22:28
 jj zároven hlavně ne níž jako já zitra to budu muset předělávat
Datum: 09. listopadu 2009 22:21
Jméno: monster energy
IP: uživatel7885
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 22:33
Jméno: monster enegy
IP: uživatel7885
 no uz kapisto
Datum: 09. listopadu 2009 22:33
 ti si ale fakt prípad no šak asi to koleno čo je na ňom odrežeš a navaríš tam origo z pioniera kapišto ???
Datum: 09. listopadu 2009 19:47
Jméno: monster energy
IP: uživatel7885
 diky ale jak to je ten 12210 je 80cm dlouhej to je v poho ale 30 cm vysokej ale to bych musel mit hlavu na ramu jak to je?
Datum: 09. listopadu 2009 19:02
 asi ta 12210 je najlepšia voľba
Datum: 09. listopadu 2009 18:57
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 tadz jsou tz vejfuky za 300 ... a vybral bych si tzp 12210
Datum: 09. listopadu 2009 18:35
Datum: 09. listopadu 2009 18:34
 zdar jaké mate zkušenosti s jednokroužkem na fichtla??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 21:48
 mam jednokroužek a ten se nemusi nijak zajiždět akorat na 1.nadrž to tak netočit a nebrzdi motorem
Datum: 13. listopadu 2009 21:48
 Jednokroužek má výhodu.....tření se zmenší musíš počítat ale s tim že ho budeš častěji měnit...!
Datum: 10. listopadu 2009 9:40
 mam tam karburátor dellorto 19mm, vějířovou hlavu, laděný výfuk a budu tam dávat podkovu
Datum: 09. listopadu 2009 19:13
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kamarad to měl,,a jelo mu to uplně na prd. stratilo to kompresy a výkon. Pak mu kdosi poradil že má snížit hlavu a jelo mu to jak splašený.
Datum: 09. listopadu 2009 19:01
 na origoš fichtla je to k ničemu
Datum: 09. listopadu 2009 18:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau seso prosimtě jake bys mi doporučil to koleno na mustang z roku 1971 ty měli ještě výfuky na konci s trubičkou nevím jestli je lepši toto:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_339.html nebo toto:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2110.html předem dik moc každopadně potřebuju to s tim falcem ale oni obě dvě maji falc tak nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel7880
 nejsem sesa,ale nejakou skusenost mam uz s obema kolenama...na originalni vyfuky jsou nejlepsi ty kolena s falcem,to je takovej ten rantl......vyfuky na nem dobre sedi,koleno ma spravny tvar a dobre se utesnuje...... takze lepsi je jednoznačně toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_339.html
Datum: 09. listopadu 2009 15:07
 čau, prosim Vás jaké jak dlouhé pružinky si mam koupit do origo spojky u jawy 50? 3 nebo 3,2 cm? jaké jsou origo? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 14:20
 podle me ty kratší sou origo
Datum: 09. listopadu 2009 14:20
|



|