Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Abc
IP: uživatel7881
 cus hosi chci se zeptat kolik km mam zabihat tu stejskyho sadu mam to na 2 krouzky a kolik mazat kdyz mam kliku na jehlach a mazu valvoline polosintetika dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 15:33
Jméno: Zolty
IP: uživatel14266
 2 nadrze jezdi na plnej , vzdy kdyz zacne chrastit (cinkat) chcipni ho nech vychladnout a zase na plnej nez zacne chrastit
Datum: 07. srpna 2012 15:33
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 a jak to ze staci zajizdet stejskyho sadu jen tak malo?
Datum: 09. listopadu 2009 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel7880
 myslim ze 200km stačí.....na zajizdeni bych redil 1:30 a normalne 1:40,po zajetí možná i 1:50,ale na normalni provoz!!!
Datum: 09. listopadu 2009 12:07
 staci prvich 50km jezdit opatrne a potom mozes vic a vic tocit ale je to natebje nekdo povi aj ze 800km
Datum: 09. listopadu 2009 11:38
 zdary. mam problem. shánim pístní kroužky na jawa dandy 50 s motorem sasch.koukal jsem všude a nic-ani v autorizovanym servisu na tyhle motorky pístní kroužky nevedou.poraďte kde bych je moch sehnat. díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 9:41
 Má je i pan Bašek v Třebechovicích pod Orebem.
Datum: 10. listopadu 2009 9:41
Datum: 09. listopadu 2009 12:44
Jméno: Abc
IP: uživatel7877
 cau hosi chci se zeptat jak se da vyvazit klika jaky je postup co je ktomu potreba a jestli to zvladnu doma dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 10:01
 Proč by to nezvládl....potřebuješ soustruh s přípravkem nebo frízku s otočným stolem potřebuješ vědět kolik a kde vrtat a potřebuješ kontrolní stolek kde budeš vyváženost kontrolovat....a pokud myslíš sérivou kliku tak tu vyvažovat nemusíš pokud myslíš stočenou kliku ta už to potřebuje....!
Datum: 09. listopadu 2009 10:01
 nezvládneš
Datum: 09. listopadu 2009 0:05
Jméno: tom
IP: uživatel6362
 Ahoj lidi mam takovy menší problém se svojí jawou dandy 125 když nastartuju tak mi běží volnoběch na 400 tic otáčkách a to si myslim že je nějak moc můžete mi nějak poradit co s tím díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 23:40
 podivej se jestli nemas nekde sekle lanko
Datum: 12. listopadu 2009 23:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 400 tisic ? to toci turbina v temeline  ne asi ses preklik , jo je to moc melo by to mit tak 1.5 az 2 tisice
Datum: 08. listopadu 2009 23:15
 zdarec, je normální u jednokroužáku ...že když polalu točím se spojkou a vzduch se ve válci stlačuje tak to tak psičí a uchází vzduch(mám čerstvo složenej motor tak tam hafol věcí ještě není).Je to normální jev a nebo špatná komprese??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 16:26
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 nevíte kde bych sehnal uložení klikovky na jedno ložisko na jawa 350 typ 640. je to tady v krámku nebo jinde???ale musí to být na jedno ložisko na dvě to mám a to je špatný. díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 18:40
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1544.html dej tam tohle jestli ho nemáš. jednoložiskovou kliku tam nedáš, je kratší a má jinej kužel na zapalování.
Datum: 08. listopadu 2009 18:40
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 jestli ji máš v pořádku, tak je to prostě vlastnost. 640 se musí točit, klikou na třech ložiskách tomu fakt nepomůžeš  D
Datum: 08. listopadu 2009 16:09
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 ja bych tohle vubec neřešil, ta motorka když je pod 2000 tak se ji nechce a vydava takovy divny zvuky to je normalni a jinak jestli budeš dělat nově tu klikovku tak počitej stím že zato zaplatis cca 4500Kč
Datum: 08. listopadu 2009 13:32
 jako ze ti to brzdi motorem ? muze bejt spatna smes, nebo jiny nastaveni, ale na klice bych to nehledal vycisti karbec a vyzkousej to. pokud vim tak treba 634 mely motory podobny jako starsi kulaty JAWY, ktery tahly uz od nissich otacek, ale tyhle pozdejsi mely jiny motory
Datum: 08. listopadu 2009 13:29
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 pro Karlosa.
jenze ja kdyz jedu treba z kopce mam tam 4 a uberu plyn a klesnou mi otacky pod 3 tisice tak se tu uplne zacne dusit. takze ja jedu s kopce a musim podradit na 3 a porat to vytacet. a to nemuzu byt tím ze je to 2T
Datum: 08. listopadu 2009 13:25
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 no u 640 je to ze 4 loziskama na klice. jedno na kraji dve ve prostred a jedno na kraji je to tak ?? kdyz to ma ve prostred dve loziska tak se to pri nizkych otackach vlni, hadá nesrovna se to takze nejede je to liny ale kdyz to hodne votacím tak jede slusne. no a u starsich typu se vyrabelo ulozeni se 3 loziskama. ve prostred jedno a to ja bych prave potreboval? tim si myslim ze se ten problem vyresi.
Datum: 08. listopadu 2009 13:19
 jestli chces jednolozisko kvuli tomu vykonu motoru (pokud ses na to ptal ty) tak tohle ti nepomuze ten motor je proste tak konstruovanej a v nizkejch netahne a je to 2T tak se proste smir s tim, ze tahnout zacne az ve vyssich otackach
Datum: 08. listopadu 2009 13:12
Jméno: jena29
IP: uživatel2090
 350 se delaky jenom ze 4 loziskama na klice... muzu se te zeptat proc jsou ty dve stredove loziska k ničemu?
Datum: 08. listopadu 2009 13:05
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau cim mam upravit vnitrni prumer pouzdra v ojnici . dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 16:22
 už sem to dělal i vrtačkou s vrtákem 14kou ale je to celkem naprd příště radši soustruh.....dá se to ale mě se to nepovedlo...už to skoro bylo a sekl se mi vrták ,pouzdro se protočilo ,a pak aby to nebylo málo tak se protočilo pouzdro znova,vydrželo to tak 300Km a byl konec(definitivně protočený a hrozilo zadření, radši sem tam dal jehly......dá se to je člověk si musí dávat bacha at se mu nestane to co mě
Datum: 08. listopadu 2009 16:22
 Potrebuješ výstružník o priemere 14mm, nevystruž veľa! lebo ti to bude zvoniť no...
Datum: 08. listopadu 2009 13:49
 zdar, mám jeden dotaz, jak se přesně vyvažuje klika, a čím se to dělá?, zajímá mě postup, díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 11:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, máte někdo podkovu mězi setrvačníky na jawě 50? ja bych si ji tam chtěl dát, tak jsem jednu koupil, je ze železa, a pak jsem si uvědomil že hliník se při větší teplotě více rozpíná něž železo, tak mam strach aby se při horkém motoru podkova nepohla, co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 13:33
 no když ji zakolíkuješ tak se nepohne
Datum: 08. listopadu 2009 13:33
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 Čau chlapi. mám Jawu 350 typ 640.a při nízkých otáčkách se to úplně dusí vůbec to nejede. ale když je to v otáčkách tak jede jak střela. když sem se ptal tak mi říkali jak je uložení klikové hřídele tak prej potřebuju na jedno ložisko a já to mám na dvě proto se to hádá. jestli je to fakt tím??? a jak se tu to uložení prodáva-Čelo úplné plné. tak jestli je to uložení na jedno ložisko nebo na dvě. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 11:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to moze byt aj filtrem
Datum: 08. listopadu 2009 11:21
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 rozhodně to ložiskama ve stšedu kliky nebude spíše může bejt špatnej těsnící labirynt a to ůplný čelo je dobrá věc  kup si ho je to uložení na obě dvě ložiska.
Datum: 07. listopadu 2009 22:11
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau furt tady povidame u upravach pistu , ale zatim nikdo nic poradny nerek tak sem ptam jestli je neaka uprava kterou snese originalni valec a kanaly a prida to trochu vykon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 19:22
 spodní hranu sacího kanálu o 1 mm opilovat a vrchní hranu výfukového kanálu taky 1mm.komprese,tryska,odskoušeno fungující
Datum: 07. listopadu 2009 19:22
Jméno: Freitr
IP: uživatel7743
 Zdravim, po kolika klimetrech bych měl nechat udělat výbrus? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 21:30
 ale taky podle toho jaky m2t...mam ted nejaky s cervenym vickem a nemuzu si stezovat,minimum karbon,valec porad peknej.....
Datum: 07. listopadu 2009 21:30
 presne to co napsal postul sem chtel rict i ja  driv fakt nemazali olejema jako sou dneska do krovinaku...
Datum: 07. listopadu 2009 21:28
 honza 73:a jaký olej píšou v dobovym manualu?nebo jsi snad před 40 lety koupil jiný olej než m2t nebo m6a ktarý byl předepsán?
Datum: 07. listopadu 2009 21:09
 dost zalezi jak s tim jezdis kdyz s tim jezdis klidanko tak muzes nalitat 25 i 30 000 kilaku pokud s tim budes jezdit jako "prase" tak muzes delat vybrusy kazdejch 5000 kilaku
Datum: 07. listopadu 2009 20:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co to melete za blaboly ja mam najeto 3700 km na castrol a ve valci nezmizly ani ty nejmensi skrabanecky, znam vic lidi ktery jezdej na M2T a bez problemu prez 10 000 km a je to porad OK tahne suprove je to este od vyroby
Datum: 07. listopadu 2009 19:47
Jméno: Freitr
IP: uživatel7743
 Ale díky za opdovědi
Datum: 07. listopadu 2009 19:46
Jméno: Freitr
IP: uživatel7743
 To je nějak málo ne? Děda nalítal asi 45 000 já zatim asi 1000 a táhne pořád dobře bez výbrusu.
Datum: 07. listopadu 2009 18:47
 já vim že po 4000 s m2t je to zralý na výrbus ale pokud jezdí slušně a bude mazat tak jak má tak na těch 7 tis by se měl dostat....dej do benálu shell sx2 advance který stojí jen to pár kažek víc než m2t a výbrus ti vydrží 20 ti s
Datum: 07. listopadu 2009 18:03
 jinak na zavodnim PIO to je taj 500-700km a je potreba vybrus
Datum: 07. listopadu 2009 17:36
 na M2T uz po 3tisicich to je zrale na vybrus jinak udavaj 20tis ale ale na babette mam 12tisic a ty zvuky atd klika vse uz ma dost valec hranu neverim tomu
Datum: 07. listopadu 2009 17:35
 no v manuálu se píše 20000km ale záleží na oleju jestli tam dáš m2t tak 7000-10000 bych řek
Datum: 07. listopadu 2009 17:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Az budes mit drazku na kraji valce vevnitr.
Datum: 07. listopadu 2009 16:31
 jo ještě mám jeden dotaz,když sem si sehnal vysokopevnostní lepidlo zalepil sem do bloku ložisko ..jak se tam tedka dává klikovka,protože když to moc ohřeju tak zničím to lepidlo .je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 22:27
Jméno: Touták
IP: uživatel5620
 Záleží co je to za lepidlo já měl loctite jestli ti můžu něco poradit zní to blbě ale mě to fungovalo jestli máš tu kliku venku tak jí dej tak na 24 hodin do mrazáku a než to tam budeš chtít dát tak to ložisko nahřej horkovzduškou možná postačí jen fénem musí to tam jít a až se ti ta klika"rozmrazí" bude to tam držet Nikdy ne kladivem !
Datum: 09. listopadu 2009 22:27
 to pochybuju že ti to pude jedině když tu klikovku tam pak nabušit a ale to si myslim že ji asi zkurvíš jak do ní budeš mlátil ale nevim .
Datum: 06. listopadu 2009 21:40
Jméno: re
IP: uživatel1411
 zdarec vseci neskousel nekdo upravovat jawu 250/559?? treba upravit kartr a kanaalky stocit kliku nebo tak neco ?? diky za odpovewdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 21:02
 Ahoj. U Jawy se udelat par uprav da. Zalezi jak dobre jsi vybaven naradim popripade strojnim zarizenim. Kdyz stocis kliku pude lip do otacek a bude se i pretacet, ale nezrychlovat. Spodek momentu nebude tak vyrazny. Zvetsit vrtani valce de do urciteho prumeru a pak uz musis udelat vlozku do valce. Muzes zkusit udelat membranove sani-klapka. Precasovat kanaly, zvetsit kompresy. Jestli chces moto na kazdodeni jezdeni tak se na to vykasli. Pokud mas dost financnich prostredku tak to zkus a obrn se trpelivosti pri lazeni. Koukni na konstrukce japonskych motoru, par jich rozeber a pak precti knizky bohuzel jen v anglictine o upravach 2t motoru viz google. Dulezity je hlavne mit v poradku kliku a loziska. A na konec. Asi budes vzdy nejspis konecnym vysledkem zklaman. Pokud chces napis mi na email a muzem prodiskutovat upravy motoru detailnejs.
Datum: 13. prosince 2009 21:02
Jméno: mango
IP: uživatel1309
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 18:54
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 Nemůže jí mít vyváženou, když každej píst váží jinak. Chápeš?
Datum: 06. listopadu 2009 18:54
Jméno: dredatej
IP: uživatel7233
 Jo ale sesa ji nema vyvazenou....takze na hovno...
Datum: 06. listopadu 2009 16:34
 víš proč je levnější??? Protože je to 90 mm... a sesa má 80
Datum: 06. listopadu 2009 15:30
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 seso můžeme se domluvit na spolupráci já ti můžu nějaký setrvačníky stočit,soustruh mám...
Datum: 06. listopadu 2009 12:05
 ale proc pise o zrovna o me,,,, kdyz ty moje klika do 10 tis je ok,jakoby ten inzerat byl delany proti me,, ja zato nemuzu ue kazddej chce 14 tis otacek sesovi 2 bude bohate stacit 10 tic
Datum: 06. listopadu 2009 10:20
 a kurna,,,,, ja prdim na tuning,,, a nebo si koupim soustruch a po vecerech to budu stacet aby to bylo levnejsi,,,
Datum: 06. listopadu 2009 10:04
Jméno: standa
IP: uživatel7843
 ta klika je od frikulína.....to znamená ze je to nejlepsi zpracovani.....mam ji taky v motoru...cena supr
Datum: 06. listopadu 2009 9:50
 cena dobrá, tak si to kup
Datum: 06. listopadu 2009 9:34
 zdar draci dete nekdo na fichtl cup do jindřichova co je v sobotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 13:57
 no je to v olomouckem kraji asi tak 20 km od hranic na moravě
Datum: 06. listopadu 2009 13:57
Jméno: korďas
IP: uživatel5150
 kde to je?
Datum: 06. listopadu 2009 11:40
 čau ,nemám skušenosti s těmi lepidly na ložiska ydrži hodně a jsou v hodbá do výkonnějších motorů??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 21:06
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 jednou sem to kapnul na svornik u saciho kanalu a kdyz sem to chtel povolit tak sem utocil sroub fakt sila nechapal sem
Datum: 05. listopadu 2009 21:06
 my sme stim lepili bronzolvy loziska v prevodovce drzi to fakt hodne, ale neni to do vysokych teplot pri 200 povoli (zase dobra vec pri rozebirani) jinak tatka s tim v praci dela hodne, co vim tak vylepi asi 0.1mm vuli, ale zalezi co je to za lepidlo znacka samozrejme loctite. jinak sem stim skousel lepit svorniky na vyfukovim kanalu (lepidlo pevnostni na srouby) ale je tam vyssi taplota tak to nedrzelo
Datum: 05. listopadu 2009 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel7840
 ja pouzil locite vysokopevnostní.......lepil jsem s tim jak loziska,tak leve futro predlohy,tak vlozky do ojnicniho čepu......dobrá věc....trosku drahá ale......
Datum: 05. listopadu 2009 19:16
Jméno: Honza
IP: uživatel7817
 Ahoj draci, v jakým poměru mám ředit olej s benzínem na novej výbrus - kámoš dřív před výbrusem mazal 1:40, tak myslíte, že mám mázat tak 1:25??? Koupil jsem ji od kámoše a je to čz 175/477 a dal udělat výbrus, tak se ptám, abych to dobře zajel a nic na tom nepokazil. Raďte cokoliv co vás napadne, je to moje první moto, tak chci aby mi vydržela. Díky všem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 14:14
 ja mam v prirucce 1:33 v zabehu a po zabehu 1:40,je to sice prirucka z roku 1993(tedy novejsi).ale motory z 477 a 487.4 sou temer stejne,takze si myslim ze 1:33 s kvalitnejsim olejem bohate staci
Datum: 05. listopadu 2009 14:14
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Píšeš to správně. 1:25
Datum: 05. listopadu 2009 13:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, chtěl bych si nechat snížit hlavu na origo fíka, tak ve vedlejšim městě je chlap co jich už snížil spousty,, tak jsem za nim zašel a zeptal se jak to snižuje a na jakou kompresy a on mi řek že dosedací plochu i tu ledvinku sníží o 2mm, jaká je to komprese nevěděl, nevíto to někdo? není to nějak hodně? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 21:56
 po snizeni si musis spalovak smerit takle ti to niko nerekne kazdej odlitek je jinej..o 2mm to nemusi byt blbost protoze kdyz se bere i dedvinka kvuly antidetonacni sterbine tak se zas ten obem zvetsi....
Datum: 04. listopadu 2009 21:56
 2mm to je blbost, neřikal spíš 0,2mm?
Datum: 04. listopadu 2009 21:33
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já mám na símu 0,5 mm a už to je komprese jako kráva. Ale spíš aby ti nebouchal píst o hlavu. 2mm se mi zají moc.
Datum: 04. listopadu 2009 20:50
Jméno: Jan
IP: uživatel1337
 Zdar,jaký je rozdíl mezi hlavou z Jawa 05 a Jawa 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 20:00
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Rozdil v hlavach je. Hlava z 05 ma pulkulaty spalovak a mensi kompresi nez z 20/21/23... 20/21/23 ma spalovak ve tvaru "ledvinky".
Datum: 04. listopadu 2009 20:00
Jméno: fichtlař
IP: uživatel7830
 Čus hele tam žádnej rozdíl není je stejná.
Datum: 04. listopadu 2009 19:52
 Hodně velký, 05 má jinou převodovku, zaoblený víko na pravý straně, jinou indučku, jiný lamely, 3kroužkovej píst, hlavu válce má jinou,
klikovka je jiná, karburátor je jinej, filtr taky, víčko od nádrže je na závit, stojánek není na pérko ale na zacvaknutí
a je toho určítě víc ale ted si nevspomenu
Datum: 04. listopadu 2009 19:38
|



|