|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 nazdar, mám takú otázku keď pridám tak od motora sa mi šíria nepríjemné vybrácije a taký fest zvonivý zvuk inak mám po výbruse piest čap nový mám pocit že kľukovka to má za sebou
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 14:34
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 pokud je to drnčení,je v haji primár,pokud je to vyslovene cinkani tak je v kaji klika dole,pokud je to klepani na volnobeh tak je v haji horni ojnicni futro.....
Datum: 25. října 2009 14:34
 čauvec, přesím ted podkovu mezi setrvačníky a zajímalo by mě jak to vyděláváte vy aby se podkova nepohnula???A ještě mě napadlo jestli neexistuje nějaký lepidlo který by se tam dalo slepiloto,vydrželo to tu teplotu a bylo odolné proti benzínu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 15:25
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 hodne lidi mi rikalo,ze ji tam jen napruzuli jak pise Cezetak......mozna bych to jeste zakápnul vysokopevnostnim lepidlem Loctite
Datum: 25. října 2009 15:25
 já sem si podkovu něchal udělat trochu větší a pak ji stáhnu a i s kikou strčím do motoru, pustím ji a ona je se napružením roztáhne tak tak bude držet, popříúadě ji můžeš zakolíkovat. navrtáš do ní dírku, vložíš nějaký kolíček a do kartru uděláš drážku do které kolíček zapadne.
Datum: 24. října 2009 16:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, dělal jsem go motoru a dal jsem všechny ložiska nový ZVL C3 a ted jsem najel tak 100km a když chytnu rotor tak s nim hejbu všemi směry docela o kus, nedokaži odhadnout kolik max 0,5mm vým že C3 maj docela vůly ale že by byla tak znát? nevíte někdo? kliku mam po go ale když s tim rotorem hejbu rychle sem tam tak slišim malinko klepání, a když jedu tak tam něco cinká ale nevim jestli je to to ložisko nebo kroužky jinak motor jede velmi slušně( mam tam beukontakt od sesy a nechtěl bych aby se snim třeba něco stalo)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 2:51
 Děs a běs,stalo se mi to samé.Musel jsem znova půlit motor a namontoval sem raději SKF a je po problému.A klika se ani nehne!!
Datum: 27. října 2009 2:51
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 to jsou ty levný loziska na kliku za pade  ......ale je docela zajimavy,ze tuhle "vadu" jsem zpozoroval jen u levnych lozisek na kliku......ostatni loziska do motoru od ZVL jsou fajnový........nekdo tu kdysi psal,ze ZVL na kliku kupoval s vůlí C1 a byly OK......jako mam doma jedny ZVL na kliku a jedny nejaky nemecky FAG(asi 250,- jedno) a jako ta vule je nesrovnatelna......jako ty moje FAG maji tu predepsanou vuli C3(nejsou tesny),ale jsou tesnejsi nez ZVL a klika se v motoru nehne!! Kvalitou bych mohl srovnat s SKF.......
Datum: 24. října 2009 12:50
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 Mě to dělá to samý..dával jsem na jaře nový ložiska (nevím jakou značku) jedno stálo cca 60kč a po nějakejch 1 500-2000km se to hejbe do strany jako ty starý..
Datum: 24. října 2009 11:57
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 Pajo kdybych to neznal,takl bych asi taky veril vaskovi,ale me se stalo u plne to samy....klika v loziskach na fest,loziska v bloku na fest a klika se mrskala jak ve starejch loziskach......děs....
Datum: 24. října 2009 11:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 klika v ložisku je ok, bud je to jak řika standa moc velká vůle nebo se doopravdy hejbe ložisko v karteru, rozpulim to a uvidim
Datum: 24. října 2009 9:37
 zvl taky nepoužívam nic nevydrží.na skf mam už 5500 km a jen to šustí
Datum: 24. října 2009 8:26
Jméno: vašek
IP: uživatel7428
 Taky je dost možný, že už máš vyběhané kartery v kterých ty ložiska prostě už nedržej a když vezmeš za rotor, tak se ti to posouvá celý i s ložiskama. Nebo naopak ložiska můžou držet v karterech dost, ale máš "sjetý" hřídele setrváků na klikovce a hýbe se ti klika v ložiskách. V tvým případě bych sázel na hřídele klikovky (výměna klikovky), ložiska je možné \r\nnalepit (mezi karter a ložisko dát lepidlo), ale v vlastní zkušenosti vím, že vlivem rozdílů teplot to dlouho nevydrží.
Datum: 24. října 2009 7:31
Jméno: Standa
IP: uživatel7712
 jj.............furt o tom mluvim.......loziska ZVL 6303 C3 maji uz jako nova tuto neprovozuschopnou vuli.......uz je nepouzivam......vymenil bych je za SKF ci FAG(ty mam ja).....
Datum: 23. října 2009 23:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jj měl sem ho i sundanej
Datum: 23. října 2009 22:04
 mas dotahlej rotor??
Datum: 23. října 2009 21:50
 zdravim, nepremyslel uz nekdy nekdo nad tim , prdelat 477 tak aby nemela loziska kliky mazany prevodovym olejem ale klasicky? teoreticky by v levem karteru jenom stacilo zmenit poradi (gufero - lozsiko - rozperka - lozisko) , v levem taky prehodit poradi a zaslepit privody oleje z prevodovky. mam ale kliku po GO a valec po vybrusu , tak bych to tim nechtel gned zkurvit, tak se radsi ptam, jestli uz to nekdo nedelal? ajeste doatz, mezi kartery patri papirove tesneni nebo tmel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 17:00
 kdyby ten co kontruoval čz 476 a 477 zrovna nebyl ožralý tak by gufera byly tak jak mají být. na čepech kliky jsou takové ty kroužky, které pak jsou v guferu. ty kroužky jdou stáhnout! sundáš je, pak dáš ložiska a gufera jak mají být a je to. jen ti ted nepovím jestli se musí ty mazací kanálky zaslepit. to bych se musel jet podívat do dílny co mám 1 km od domu, ale jelikož mám ještě hodně zbytkáče v dechu tak řídit nemůžu a pěšky se mi nechce
Datum: 24. října 2009 17:00
 kdybysis s tim chvily hral tak by to urcite slo,ale nechapu ucel tyhle upravy,je to velika vyhoda mit klikovy loziska mazany prevodakem,vydrzi mnohem vic
Datum: 24. října 2009 8:52
Jméno: David
IP: uživatel7711
 Zdarec draci nevíte kde sehnat levně válec a píst díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 20:34
Jméno: David
IP: uživatel7704
 zdravim všechny draky newíte kde v okolí Chomutova udělat výbrus válce..? Díkes za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 10:20
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 poptej se v chomutove v mototechne,ale jinak Usti nad labem-Stara perovna
Datum: 24. října 2009 10:20
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, pořád rozmyšlím a neumím si vybrat. Jde mi o to nechat si upravit valec u Stejskyho nebo Tk moto. Jezdi nekdo ten od TK moto? Má vyšší výkon a tech 500 kc navic uz neni moc. A kolik km tak ten valec vydrzi? Jawu budu pouzivat hlavne v kopcovitem tereny takze tam na primar chci dat 9 z. kolecku a na sekundaru bych si to pripadne uz nejak zprevodoval podle toho kolik by to jelo. Dik za kazdou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 23:22
Jméno: standa
IP: uživatel7694
 no mluvilo se tu o nepravdivem brždení válců TK moto........ale zase brzdili spoustu dalsich strojů,kde graf odpovida realite........tezko posoudit......stejskyho grafům věřím.......vím jak treba jede stejskyho 3K a o moc vetsi vykon nemá........a pokud mi rekne jawaracing50,ze stejskyho cestovni uprava jede jak jeho ostrej dvoukanal(100km/h,10 000ot/min),jen ma nizsi otacky(9100) a vetsi kroutak,tak to je pro me smerodatny.......celkove Stejskyho prace je sama o sobe vypovidajici......jezdi na zavody,at muzes sam porovnat......videl jsem v akci valec TK moto a spatne rozhodne nejel......ale 8 koní tam nebylo.....
Datum: 22. října 2009 23:22
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Jj to jsem četl, ale myslím že snížení komprese a následné zvýšení o cca 3 koně platí pro motory Jawa 350 aspon tak jsem to vyčetl z jejich stránek.
Datum: 22. října 2009 20:38
 Noo dezilek má pravdu tk moto to má nějaký divný.klidně napíšou že zvýšením komperesáku a upravou spalovacího prostoru dostanou 2-3koně.
Datum: 22. října 2009 20:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stejsky tu jednou psal,ze u tk moto to nak divne meri pac ten vykon neodpovida tomu co pisou.
Datum: 22. října 2009 20:12
 ahoj chci se na neco zeptat budu pulit motor a kdyz mam vsecko od motoru odpojit tak co elektrika ta se odpojuje jak a popripade jak se zapojuje nechci to nak podelat dik cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 16:54
 já mám na 21 zapalko z 555 tak to si anii nemusím pamatovat jak to příde ale jelikož 21 má úplně jiné zapalko než 555 tak si to vyfoť nebo ještě líp barevně nakresli. Ale tak to je jednoduché. Největší je světla ty menší klakson a cívka. AlespoŇ tak jsem to měl kdysy já.
Datum: 23. října 2009 16:54
 normálně si to napiš na papír.třeba zelenej patří tam .... a černej tamhle....
Datum: 22. října 2009 20:31
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 ty musíš bejt hodně odvážnej, půlit motor když ani nevíš jak a kde se odpojujou kabely... stačí je odpojit/odletovat u magneta (od světelných cívek a od kladívka) ... ale radim ti dobře nech si to nejdřív ukázat od někoho kdo s tim má aspoň nějakou zkušenost...
Datum: 22. října 2009 19:25
 pomozte mi draci nevíte kolikátý je toto vybrus když válec má průměr 38mm a píst má 37,8mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 18:20
 je 0 tý výbrus. originální válec
Datum: 22. října 2009 18:20
 Cauves draci,mám dotaz..mam C válec ,píst a nemuzu sehnat pístní kroužky..nevite co je to za rozmer?? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 7:12
 ne nejni tam zadne cislo.tak se chci prave zeptat co to je za rozmer pistnich krouzku
Datum: 23. října 2009 7:12
 C je toleranční třída. Jestli tam nemáš žádný číslo, tak je to nultý výbrus.
Datum: 22. října 2009 8:22
Jméno: kokos
IP: uživatel5937
 cus pomuze mi k nejak vykonu Přímej filtr - 380 jak je v kategorii krass tuning hned to prvni diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 15:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ve zvuku,ve spotrebe a vykonu pri prechodech.Rozhodne lepsi nez airbox puvodni...
Datum: 22. října 2009 15:12
 Čau draci co kdybych nechal udělat 1 výbrus na origoš válec a potom dostanu píst se 2 kroužkama mno tak se ptám jestli by nešel udělat se 3 ?To by šlo nějak ta rejha ale horší by byl ten zámek .nebo jak jinač?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel7694
 jestl ti muzu poradit,tak neres pocet krouzku,ale skus si sehnat co nejkvalitnejsi pist a krouzky......ne levne šmejdy za 150.....
Datum: 21. října 2009 23:11
Jméno: mustang
IP: uživatel6633
 jažišmarjá Tome!!!!ty mě sereš
Datum: 21. října 2009 21:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Cuf draci,nekde sem cetl o nakej paste kterou se zrychli vybrus...Nevite o tim neco???Nemysli se tim treba M2T??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 23:15
Jméno: standa
IP: uživatel7694
 no jednou to tu nekdo psal...napis do vyhledavace Molykot.......
Datum: 21. října 2009 23:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 jj jasny
Datum: 21. října 2009 21:58
 slyšel jsem od závodníků zubní pasta s cigaretovým popelem
Datum: 21. října 2009 21:49
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 tak tak. Každopádně, pokud budeme vycházet z toho, že M2T je sračka a nemaže, tak je to olej na záběh jak dělanej - zrychlí opotřebení a tím i záběh...
Datum: 21. října 2009 21:16
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 nejdýl vydrží poctivě zaběhnutej výbrus, blbosti jako záběh za 1 den na stojánku nebo nějaký pasty (ještě lepší  ) podle mě k ničemu nevedou...
Datum: 21. října 2009 20:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja taky...snad mokilot nebo tak nejak se ta pasta jmenuje ja nevim...uz...
Datum: 21. října 2009 20:00
Datum: 21. října 2009 19:55
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 k cemu je podkova mezi setrvacniky klikovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 21:22
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 sakra!  chybička se vloudila  podkova je pro štěstí...
Datum: 21. října 2009 21:22
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 potkova je pro štěstí...
Datum: 21. října 2009 21:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Honza ma pravdu..ja se taky sekavam...
Datum: 21. října 2009 20:01
 sorry tak sem se sekl nooo řekni že ty někdy nee.
Datum: 21. října 2009 19:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Omg tak tady napis do vyhledavani podkova mas toho 50 stranek....hledal....
Datum: 21. října 2009 19:30
 to hnoza: s podkovou se spodní komprese zvýší. už nechlastej a nepiš nesmysly.
Datum: 21. října 2009 19:17
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 denzileck:ja sem se dival,ale nenasel jsem to..
Datum: 21. října 2009 19:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Podivej se tak o jednu nebo dve stranky napred prece se to nebude psat tisickrat
Datum: 21. října 2009 19:12
 snížení spodní komprese a tím pádem lepší plnění válce.
Datum: 21. října 2009 19:12
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 cus lidi potreboval bych poradit uz my dosel novej pist a dal sem ho tam pak sem to vsechno slozil a chytlo to pak po chvilce se motor zastavil ale tím stylem že se hryznul a neslo to pak nakoupnout jako ze by se hrizla klikovka je to mozny? Dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 22:33
Jméno: Standa
IP: uživatel7694
 taky se mi to jednou stalo......to je tak kdyz vylitne jehla z kliky.......
Datum: 21. října 2009 22:33
 filippe prosím to mi vysvětli
Datum: 21. října 2009 21:58
Jméno: Filipp.masek
IP: uživatel7627
 Heleď vždycky ta šipka na pístu musí bejt směrem dolů k výfuku jak to přehodíš píst je v řiti protože má kuželový tvar
Datum: 21. října 2009 20:53
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 vsak ja mam sipku ve smeru jizdy
Datum: 21. října 2009 19:25
 šipka je také ve směru jízdy. takže to značí že máš jezdit kanálama
Datum: 21. října 2009 19:20
 dik zes me opravil  ja to kontroluju podle toho jestli zamky nejedou pres kanaly...
Datum: 21. října 2009 19:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zrovna obráceně šipkou k výfuku takže dolů
Datum: 21. října 2009 19:02
 hele jestlize se ti zasekli krouzky o kanalky tak nepomuze obratit pist.... mohlo se stat ze se ti rozlamali krouzky,znicili valec nebo pist...takze kdyz budes mit stesti tak jenom vymenis krouzky jestli to bude tim...a zkontroluj si kde sou zamky krouzku a jestli az ho tam budes davat tak jestli nepojedou pres kanalek...na pistu by mela bejt vyrazena sipka,ale ted nevim jestli je to sipkou nahoru nebo dolu,myslim ze nahoru...
Datum: 21. října 2009 18:52
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 ok zitra obratim pist .. zatim dik za rady
Datum: 21. října 2009 18:49
 no tak si dal obráceně píst. co furt řešíš. rozdělej to a uvidíš. já ti od stolu do toho motoru nvidím a myslíž že ani ostatní.
Datum: 21. října 2009 18:47
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 sorry ani 5 sekund se netocil
Datum: 21. října 2009 18:46
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 podle me to loziska na klice nebudou kdyz ten motor se netocil ani 5 minut. Ale nejde hnou vubec klikovkou.
Datum: 21. října 2009 18:45
Datum: 21. října 2009 18:43
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 bych nerekl ze to je zadreny kdyz sem ho jen protocil a kousnul se
Datum: 21. října 2009 18:42
 nebylo by lepsi nejdriv sundat valec a kouknout se co by s tim mohlo bejt?az kdyz to rozeberes tak se ptat?  muzou ti tu radit ze mas v haji loziska a tak a nakonec az to rozeberes (tomu se nevyhnes) tak zjistis,ze to bylo treba nejakou blbosti,...hlavne sundej ten valec a koukni co je s pistem,jestli se pist ve valci bude pohybovat dobre a s klikovkou nehnes,tak mas v haji treba loziska na klice...
Datum: 21. října 2009 18:41
Jméno: ............
IP: uživatel2971
 Nespis si to zadrel...
Datum: 21. října 2009 18:35
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 ja jsem to skousel nakopnout ale s nakopavackou nejde ani hnout
Datum: 21. října 2009 18:28
 to si ho spis dal obracene a krouzky se ti zasekli o kanalky....a nebo ti spadlo neco ke klikovce a zaseklo se to v loziskach...sundej valec a uvidis jestli se da s klikovkou hejbat a nebo ne...jestli ze se krouzky sekli o kanalky tak to mozna bude na vybrus
Datum: 21. října 2009 18:23
Jméno: joža
IP: uživatel7004
 slišel sem že se dá výbrus udělat doma vrtačkou..Jakou mám zvolit velikost vrtáku a nebo to nám udělal jenným smirkem aby se ty drážky zahladily a podle toho zvolit píst??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 22:10
 jak chceš nacpat min. 38,25 vrták do vrtačky?že by do aku???... vysoustružit na průměr a vyhonovat.
Datum: 21. října 2009 22:10
 ach bože bože. kamošův taťka my říkal že když byly mladí tak dělaly výbrus na škodovce pilníkem, prej to dokonce i jelo.
Datum: 21. října 2009 19:22
 I tací jsou mezi námi.....
Datum: 21. října 2009 17:19
Jméno: dredatej
IP: uživatel7233
 teda myslim aby si to udal rucni!!!!!Stojanovou ne!!!!!
Datum: 21. října 2009 16:19
Jméno: dredatej
IP: uživatel7233
Datum: 21. října 2009 16:18
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 výbrus doma na vrtačce určitě neuděláš. Co se ale doma udělat dá je, že po "přidření" lze vyhonovat zrcátka kartáčem vhodného průměru
na vrtačce a to tak, že při nízkých otáčkách šolícháš vrtačkou ve směru axiálním, musí se hodně mazat. Tím se dá docílit charakteristiského
šrafování. Takto upravovat lze samozřejmě pouze malé škody na válci, protože, odebírat kartáčem na vrtačce 0.25 mm může bejt docela
dlouhodobá zábava, nemluvě o tom, že válec je zpravidla vykvedlanej do oválu . Pokud máš doma opravdu dobrou sloupovou vrtačku, tak je nutné vyrobit přípravek na upnutí, vhodný nástroj a dá se to taky, ale za tu námahu to nestojí, navíc ten průměr musí být relativně přesný, takže je třeba mít dutinoměr nebo
subito.
Datum: 21. října 2009 15:10
Jméno: joža
IP: uživatel7004
 ??
Datum: 21. října 2009 14:54
Jméno: joža
IP: uživatel7004
 normálně vrtačka a jedu
Datum: 21. října 2009 14:53
 jako pripravky na to existujou(videl sem na burze honovaci kameny do vrtacky),ale samozrejme tesko se ti tam bude udrzovat kolmost vrtani,stejny prumer ve vsech castech valce atd...,kdyz se dela vybrus tak se napred vetsi cast odvrta na vyvrtavacce a zbytek se dodela honovackou,ja mam vybrus za 350kc,takze ani nad takovejhlema vecma nepremejslim
Datum: 21. října 2009 14:52
 Doma to tak přesně neuděláš
Datum: 21. října 2009 14:48
 a neni lepsi dat 500 kč a nechat to vybrousit?dostanes k tomu pist presne na to a nemusis se s tim smolit doma...myslim si ze doma to ani presne udelat neje,,,,
Datum: 21. října 2009 14:46
 Zdravím, můžete mi poradit kde nejblíže seženu výbrus na válec z pařeza? Bydlím kousek od Vlašimi. Díky Láďa
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 15:50
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 a od čeho máš, Láďo, internet...
Datum: 21. října 2009 15:50
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdar hosi jak by se mi to projevilo na vykonu kdyz mam cz 175 delanou na cross je to ten starsi motor ten kulaty a dal bych na nej hlave z krozky cz 175?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 22:01
 cau muzes mi poslat jak ji mas predelanou na cross?mam ten samej typ,taky starsi motor 175 a potrebuju neakou inspiraci  posli mi fotky na mail pls nebo icq 305765356
Datum: 20. října 2009 22:01
 cezeta vyrabely velky mnozstvi krosek,i 175 vyrabely,ale to byly vicemene jenom upraveny kejvacky...,jinak novejsi krosky byly predevsim 125-250-380.....
Datum: 20. října 2009 21:18
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 516 neni jediná kroska od ČZ, bylo jich víc (513 (250ccm) mimo jiné), ale je logický, že hlava kterou tam chceš dát musí mít stejný vrtání jako válec...
Datum: 20. října 2009 21:16
 Jestli jsem správně pochopil otázku tak chceš dát na normalní ČZ 175, hlavu z ČZ krozky  ale jediná krozka  od ČZ je 516ka a to je 125 takže ti tam hlava asi nepujde
Datum: 20. října 2009 21:09
 no ja prave nevim o jako cz 175 kroZku se jedna
Datum: 20. října 2009 21:01
 kolečko: no přece z tý krozky
Datum: 20. října 2009 20:48
 nechapu otazku,ale asi se snazis naroubovat hlavu z cz motorkos na klasickej cezetackej stabilak,takze napred napis jestli sem to pochopil spravne,a pak mi napis z jaky krosky cz 175
Datum: 20. října 2009 20:29
 Čus, potřebuju poradit, nevíte jak stáhnout rotor u ČZ 175/477? Nemam žádný stahovák
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 18:50
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 dneska jsem taky sundaval rotor u stejne masiny udelej to tak jak to psal radus za 3 minuty nemas co delat
Datum: 22. října 2009 18:50
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 jo, zdůrazňuju že pevnostní, já to zkusil s obyč a strhnul sem závit...naštěstí jen na šroubu, závit rotoru zůstal v poho... když sem ten šroub vytáh tak skoro nebylo znát že na něm nějakej závit někdy byl!
Datum: 20. října 2009 21:10
 ano,je to tak,ja to resim tak ze mam sroub m8*80,pevnostní...
Datum: 20. října 2009 19:47
 musíš sundat vačku a do rotoru našrubovat šroub myslím na 13 klíč a točit a točit až se to zapře za klikovku potom zabereš a měl by ti zůstat v ruce
Datum: 20. října 2009 17:10
 Hojte draci jaký je nejlepší píst dát do B válce???B??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 jo dnes se valce brousi podle pístů.......
Datum: 20. října 2009 15:42
 A co jak zadreš uz vybrouseny valec??? ne to je blbost urcite se da sehnat ruzne velikosti pistu....
Datum: 20. října 2009 14:50
 Vše je uvedeno v katalogu ND. Ovšem otázkou je, jestli se dá někde sehnat píst ve třídách...Co jse se doslechl, tak to se dělalo dřív. Dnes se dělá jen jedna velikost pístů a válce se brousí podle nich... Nevím.
Datum: 19. října 2009 23:25
|



|