|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Zdar lidi tak teď nevím jestli sem to neposral složil sem motor a těď koukám že píst se má dávat šipkou dolu já sem ten píst študoval podrobně a žádnou šipku sem tam nevyděl tak sem ho tam prdnul jak mi přišel pod ruku. A teď se ptám jak poznám jak tam ten píst mám dát ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:39
 zámek kroužku má být nahoře kvůli tomu aby nejezdil přes výfukový kanál, kde by se o něj mohl uštípnout, kamrádovi se takhle po výbrusu zadřel motor kvůli tomu, tak bacha na to!!!!
Datum: 09. října 2009 22:39
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Tak to je v pohodě ten první zámeček nahoře mám
Datum: 09. října 2009 22:38
Jméno: lukas
IP: uživatel1214
 čus hale tak to by si moch zadřít i kdyš nevydíš šipku tak by ale měl bejt první zámeček na pístu dycky nahoře
Datum: 09. října 2009 22:37
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 Čus seso mám otázku budeš mít ještě někdy v krámku tu hvězdicovou hlavu na fichtla díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:40
 zdar hoši, jak sundám a nandám píst na fiku 20? prosím popište mi to detailně, dělám to poprvý! mám vše orig!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:19
Jméno: ...
IP: uživatel2597
 všetko je jednou poprvé
Datum: 10. října 2009 11:19
 Vezmi si gola sadu, znej 10ku kluc, odmontuj 4 matky co drzia hlavu o valec... zloz ju dole... odmontuj koleno vyfuku zo spodu valca (asi tiez 10ka kluc) neroztrhni tesnenie... vezmi si 8ku kluc odmontuj prirubu karburatora z vrchu valca... tiez neporus tesnenie... teraz zloz valec (tahaj dopredu a zlezie z takych styroch dlhych sroub... tak a piest vysi na ojnici... vezmi si klieste a zloz segerky z bocnich stran piesta( pozor aby nestrelili)  ... teraz potrebujes stahovak piestoveho capu... alebo ak je velmi vybehany ten piest a nezalezi ti nanom ze sa poskodi.. tak si vezmi nieco co ma priemer capu a opatrne buchaj kladivom a on vybehne von... ak nepojde tak popripade ak mas teplovzdusnu pistol tak ten piest nahrej.. ale nemier na cap aby sa neroztiahol aj on  a pojde dolu.. potom ked budes zakladat novy piest (predpokladam ze aj cap) tak ten novy piest nahrej a cap daj do mraziaka zamrazit cca 15min... potom to musi ist vsetko ryclo... vezmi piest a cap a vytlacovak capu... ten piest natoc sipkou dolu aby bol smerom k zemi... a vloz ho do ojnice.. potom z jednej strany vtlac piestny cap cez piest a ojnicu... malo by to ist lahko ak nie trochu ponom pobuchaj ale nie kov na kov ! ... ked uvidis ze to sedi nasad pisetne kruzky, segerky do drazok ! potom vystrihni za valec tesnenie to stare tam nedavaj... natri vazelinou tesnenie a nalep ho na valec... teraz vezmi valec a zaloz ho na tie 4 srouby.. prstami prvy piestny kruzok stlac a otoc ho na zamok co je na pieste( taky kolik ) a valec pomaly tlac na piest... prvy kruzok je vo valci ... teraz nasmeruj druhy piesnty kruzok na zamok a stlac ho a stlac valec ...piest je dnu a valec dotlac nadoraz ku motoru... vezmi hlavu a dotahuj do kriza matky ! a nadoraz ju dotiahni az ked prvy krat motor zavrci... ak bude fukat okolo falosny vzduch nedavaj tam ziadny silikon ani lepidla... jednoducho ju zabrus brusnou pastou alebo tam daj tesnenie... ostatne vsetko zaloz ako bolo... nad koleno nove tesnenie... pod karbec tesnenie a to je dobre dat do oleja a tak ho zalozit ... vsetko dotiahni ,,,nastav bohatsiu zmes ihlou v karburatore( 3ti zarez) a piest a kruzky zabehni pri malych otackach tak cca 200km, kruzky si sadnu hned..  zdar
Datum: 09. října 2009 21:49
 zdar,mam motor 175 a je tam pist jak je v sekci KÝVAČKA / PANELKA nebo PERAK alemuj ma prumer 58.00 a ten z kyvacky ma prumer 68.00 a potrebuju takovy jak je z te kyvacky tak newite kde bych ho sehnal<diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 0:53
Datum: 11. října 2009 0:53
 ja jsem mel ten pist jak je to na spodu toho pistu spojene jak u te kyvacky
Datum: 11. října 2009 0:51
Datum: 08. října 2009 18:02
Jméno: Darius
IP: uživatel1886
 Zdravím, mám manší problém, schámím ojniční sadu na pinďoura, vím ža jich je všude mraky, ale na takovou co scháním sem ještě nenarazil, jsde o to že potřebuju aby měla vnitřní průmě v horní části, tam jak se vkládá pístní čep, 17 mm. Měl jsem v ruce tři druhy ojnic, jedna měla průměr 18 mm, druhá zase 17.5mm atd. Jestli by někdo věděl o ojnici co scháním nechť dá prosím vědět. Je to fakt duležité pro moji úpravu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 9:20
Jméno: ............
IP: uživatel2971
 Cus,hosi dela nekdo vybrusy v okoli Lanžhot,Břeclav,Kostice,Tvrdonice,Moravska nova ves.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 13:10
 v Šardicích pan Padalík 518 624 312
Datum: 08. října 2009 13:10
 Zdravím, pokud víte, kde je Kobylí, tak tam to dělá jistý pan Salay. Sám jsem si u něj nechal pár válcu vybrousit. Pokud budete chtit, zašlu kontakt.
Datum: 07. října 2009 22:22
 Čau draci tak zajíždím kroužky najel sem tak přes 40 km mažu 1:20 a nejde to moc do otáček a plíšek mám na 3 zářezu ze zhora svíčku mám NGK b6hs.Tak se ptám v nízkých otáčkách to netáhne a taky když to chci vytočit tak to nejde...prostě na dvojku něco do 40 a víc ne sekundár mám 12 zub ?Je normální že to tětkon moc nejede kdy to povolí
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:00
 mas moc oleje a moc bohatou smes,proto to nejede......neblazni zas tak....zajizdis jen kruhy.......valec uz ma na kanalech hrany omletý,neni treba to tak mazat a davat tolik bohatou smes.....ja na nove kruhy davam 1:30(polosyntetika) a s jehlou vetsinou vubec nehejbu a nechavam ji na prvnim zarezu odshora(nejchudsi smes).....vzdy prvni bandu jezdim volneji,druhou kotel,treti 1:40 a normal kotel........
Datum: 08. října 2009 23:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a navrhoval bych svíčku NGK B8HS
Datum: 08. října 2009 9:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ještě bych dala novou svíčku.
Datum: 08. října 2009 8:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli nemáš dělaný výbrus,dej jehlu na II.zářez a olej stačí 1:33. Máš tam moc oleje a bohatou směs a proto nejde do otáček.
Datum: 08. října 2009 8:09
 Mě to povolilo asi tak po cca 100 km...a ted to jede 85...nádhera,nesmíš hned jezdit na plnej plyn
Datum: 08. října 2009 6:25
 Zdarec delam G.O motoru a menim loziska a neni mi jasne jak je tam dostat chapu ze proste rozehrat karter supnout tam lozisko z mrazaku ale jak tam dostanu do toho loziska kliku ??? nechapu kdyz ji dam taky zmrazit a co dal poradte :...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 8:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ložiska nedávej chladit.Stačí ohřát karter a ložisko tam samo zapadne.
Datum: 08. října 2009 8:02
 Zdravím, jaké máte skušenosti s tím stejskyho tříkanálem na origo motory? Muže se použít i na motor, který není po GO? Nebo je lepší udělat GO. Nové ložiska na klice, gufera, repas kliky atd. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:10
 Tak zavodni valec je 3 kanal,ale ten na seriovku nepujde.......cestovni uprava je 2 kanal a minimalne to chce novy loziska a ojnici.......nikdy bych nedal novej valec na starej motor,at je upravenej nebo ne!!!
Datum: 08. října 2009 23:10
 Go motoru to chce!
Datum: 07. října 2009 19:46
 Pardon 2kanál
Datum: 07. října 2009 19:06
 a není to 3kanál
Datum: 07. října 2009 18:46
 Až se červenám  Pardon *zkušenosti
Datum: 07. října 2009 17:22
 cau ,mám ještě dvě otázky.Je lepší když nasazuju primár ho schladit nebo jen nasati na klikovku namazanou olejem???Někdo mi říká že mám dát pod matku jakousi pružinku nebo cosi takového proti uvolnění šroubu,,dává se tam něco takovýho??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 16:49
 jojo presne jak rika Dobesova normalne nasadit za stundena nic neohrejvej nechlad to je kravina kuzel je samosvorni po dotazeni matice se "nalisuje" a drzi trenim pod matku samorejmne perovku ty pruzinko
Datum: 07. října 2009 16:49
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nic nenahřívej ani nechladˇ.Je to na kuželu a přitažením matky se to usadí.Když kolečko nahřeješ,budeš mít později problém se
stahováním kolečka dolů.
Datum: 07. října 2009 16:05
Datum: 07. října 2009 15:44
 primár nahřej aby se roztáhl. ochlazením by se zmenšil. a čep musí být dokonale odmastěný a kolečko silně natlačené a pořádně utáhnute.
Datum: 07. října 2009 15:43
 proti povoleni se tam dava budto zajistovaci podlozka, nebo tzv. "perovka" jinak kolecko kdyztak nahrat a nasadit, nebo jde i normalne nalisovat
Datum: 07. října 2009 15:43
 cus draci
na dandyně 50 ni prasklu klikový čep (stalo se to za jízdy a nechapu jak).....
nevíte někdo kde umí slisovat a vycentrovat tuto klikovku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 20:32
 To by měla zvládnout snad každá firma, co dělá kliky... Jedinné, co může být problém, je sehnat ten čep. Ale vycentrování ti udělají snad všude.
Datum: 06. října 2009 20:32
Jméno: baba 207
IP: uživatel6804
 cus draci dal sem do babci 207 valec z 210 a jede to hurs mamtam rozetu 17 a vubec to nepobira dit valec z 210 ma vic koniku porat te plis.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 23:24
 Rozhodně bude problém v karburac,i karbece z babci 207 a 210 vypadají z venku stejně ale průměr difuzoru a sacího kolínka jsou úplně jiný, nějakej karbec na 210 s kolinkem by se nasel i v garazi...
Datum: 07. října 2009 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak když to má větší kanálky tak to bude chtít třeba i jinej karbec ne?? tenhle je proto třeba málo...
Datum: 07. října 2009 16:51
Jméno: baba 207
IP: uživatel6804
 je to uplne stejny akorat ma o 2 kanaly vic a vjeci saci a vejfukovej kanal.
Datum: 07. října 2009 14:23
Jméno: Standa
IP: uživatel7570
 a jezdil ti píst az nahoru?? muzou bejt ty valce jinak dlouhy atd.......jiny casovani......jiny kanaly.....jinej karbec......nebo jen blbej predstih a bohatost smesi......tezko rict....nejsem prez babety........
Datum: 06. října 2009 23:21
 zdarec chlapy,koupil sem motor jawa 175 a nejel,porad sucha svicka,koupil sem nove pistni krouzky,zatesnil,vycistil karbec a porad sucho newite cim to muze byt diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 18:46
 Posuň víc jehlu v karburátoru nahoru. Já jsem měnil pístní kroužky u 175 a taky tam nešel benzín, tak jsem to posunul a chytlo to na poprvé.
Datum: 06. října 2009 18:46
 Zkontroluj přívod benzinu od kohoutku až po hladinu v plovákové komoře. Popř. zvyš nebo uber. Kouhoutek jestli pouští dost benzinu apod.
Datum: 06. října 2009 18:23
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 jestli mas sucou svicku tak to bude karbecem. skus vycistit jete trysky
Datum: 06. října 2009 16:32
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 a ještě jeden dotaz: mají se měnit oba kroužky nebo jen první? a co se stane kdyt jsem vyměnil jen ten první a motor na něj už uběhl bezmála 1000km? sorry za lamáckej dotaz, zas tomu tak moc nehovím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel7570
 pokud je druhy krouzek v poradku,nedeje se nic......pokud je druhý značně více sjetý nez prvni,tak to bude casem problem......
Datum: 06. října 2009 10:14
 zdravim nepoznate neaky obchodkde by sa dali zohnat Nd na cz 250/513 cross diki surne potrebujem vedet
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 16:12
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 06. října 2009 16:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7570
 Zdravim te. Nevim jak caste a jak velke burzy se konají na slovensku,ale na českých burzách seženeš skoro vsechny díly na tovarni krosky od CZ....jak puvodni tak replikové díly.....dá se řící že seženeš vše.....na netu poridis tak maximalne vyběhaný motory,nový plastový blatniky,přední vidle který tečou a spostu dalsich pochybných dílů od pochybných prodejců.....prodejci na burzách mají již sve renomé a nedovolí si prodat draho zmetkový díl.... pokud bys chtel blizsi info,muzu sehnat kontakty na nejcastejsi prodejce.......
Datum: 06. října 2009 12:53
Datum: 05. října 2009 23:57
Jméno: vojtys
IP: uživatel6362
 Caw draci chci se zeptat kdy budou nejake ty nove dily co sesa psal ne ze bych ho popohanel nebo tak ale uz tady nebezi ta lista s temi informacema a nejsem tak informovan
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 23:05
Jméno: standa
IP: uživatel7567
 koncem října.....sesa to psal.....
Datum: 05. října 2009 23:05
 Zdravim, prosim vas, mam problem. Podle navodu z netu jsem chtel demontovat magneto - sroub 8M do stredu magneta a pritahovat dovtedy dokud mi magneto nezostane v ruce. Jenze mne v ruce zustala pulka toho sroubu a pulka zustala zatahnuta v magnetu. Nevite co s tim??? Diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 15:08
 vytahovak zalomených sroubu bych pouzil
Datum: 06. října 2009 15:08
 Jestli je tam zašroubovaný zkus ho vytočit. Pokud to nepůjde zkus ho opatrně odvrtat nebo do něj vyvrtej drážky a šroubovákem ho zkus vytočit? Nevím.
Datum: 05. října 2009 23:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci jak dlouho se vam propada nakopavacka mam namysli to kdyz polozite nohu na nakopavacku tak zajak dlouho se pretlaci komprese??? me u zajetyho asi 20 vterin liju do nej castrol a mam ho po GO najeto 3300km a druhej ten ma novy krouzky najeto asi 100 km mozna vic a tam se propada asi 4 vteriny a tam mazu M2T 1:30
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 21:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vaha nohy ma hodne vlim ale pruzina temer zadnou tetka vim aspon ze mam tak normalni tesnost krouzku jsou tam nepatrny rejhy co udelal nekdo predemnou tak hned tak nezmizej ale az zmizej tak to bude mozna litat lip ale pochybuju jeto fakt malinko jeto jen videt kdyz prsto prejedu prstem tak to neni cejtit
Datum: 06. října 2009 21:43
 No tk sem to zkusil,vydrželo mi to asi 40 sekund...ale ono ne že jen záleží na těžkej noze ale aji na pružině ve startpáce...takže to měření nemá cenu...ten kdo tam má slabou pružinku tomu to hned propadne...a ten kdo silnou tomu hodně těžko..
Datum: 06. října 2009 20:28
 taky zalezi kdo jak ma tezkou nohu
Datum: 06. října 2009 15:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 fikus- ne jak dlouho se vrací nahoru ale jak dlouho strvá když je nahoře a daš na ni nohu tak jak dlouho trvá než se propadne dolu, tak jak si psal na začátku
Datum: 06. října 2009 9:16
Jméno: standa
IP: uživatel7567
 premejslej trochu o cem se tu asi bavime........neni to zadny exaktni mereni,ale tohle trochu vypovida o tom,jakou kompresi ma tvuj motor.......pokud minimalni,startpaka jde snadno protocit........ma velkou kompresi,startpaka klade velkej odpor.......
Datum: 05. října 2009 22:54
 Dík..takže dejme tomu že mi to tam vydrží 30 sekund....a co se pak stane? to se začne ta start páka vracet zpáky na horu?Sorry ale já sem teprv začátečník a moc toho eště neznam
Datum: 05. října 2009 22:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cim by si chtel nicit loziska ?  ne normalne to zkus loziska tim nenicis i kdyz je pravda ze pri castem a tupem nakopavani se vysype lozisko uz se mi to stalo . jinak plati cim dyl tim lepsi komprese ale neznamena ze kdyz budes mit pridrenej valec ze je to dobre
Datum: 05. října 2009 21:49
 počkat...čím dýl teda vydrží start páka dole ...tak tím líp jako?...já nwm jesi to mám vyzkoušet ptže mi děda říkal že tím níčím v motoru ložiska....ale zkusím to teda
Datum: 05. října 2009 21:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nejsipis tim sleduje tesnost krouzku ne?
Datum: 05. října 2009 21:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau me za 68 vterin ale je to po vybrusu a zajety . rukou s tim nemam sanci hnout proste to nepretlacim a jede to jak svine a hlava snizena neni da to 85 po rovine
Datum: 05. října 2009 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel7558
 hele co sem mel posledni motor,po GO,8.vybrus,3 kruhy,tak ten se neprotocil,musel sem zabrat nohou aby startpaka "propadla"..mel kompresi ja bejk...550 mi taky "nepropadne"......co jsem mel predtim motor na 21,tak ten sice jel blbe v nizkejch,ale hrozne tocil z kopce...ten taky vydrzel tak pul minuty nez propad......mel dva kruhy......ale nechapu co tim sledujes?
Datum: 05. října 2009 21:19
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:20
Jméno: Bobeš
IP: uživatel6383
 čus hele měl sem to samý ... koupil sem novej válec píst atd... ujel sem asi 500km a zasekl se mi kroužek o kanálek ... píst byl na kaši v hlavě byl natlučenej kus kroužku a ve válci ani rýha ... dal sem novej píst a náhradní hlavu a jezdim dál  už 3000km bez poruchy ... nevim esi to byla náhoda nebo vadný píst ale vše sem měl dobře udělaný  nedělal sem to porvé
Datum: 08. října 2009 23:20
Datum: 05. října 2009 21:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 presne jak rika standa kousnul se krouzek a podle toho jak je to ocouzeny tak ty krouzky uz byly totalne sjety a navic moc mazes tomu motoru to skodi M2T davej 1:33 ja davam castrol 1:50 a krouzky po 3000 km vubec neubyly  jsou nadherne leskli a valec je taky takovej lesklej spis uhlazenej a ne jak od M2T ze to je poskrabany nevim jak je to mozny ale porad se ty slaby rejhy nestracej
Datum: 05. října 2009 20:53
 ale vůbec nechápu jak se mohl ulomit ten kousek tam dole ja ho neulomil a naštestí zajíždet nemusím mám doma celkem zachvalej píst, válec a hlavu
Datum: 05. října 2009 20:28
 jinak staci udelat o jeden vybrus navic, cili vyhonovat valec o dva vybrusy, dela to pul mm a srovna to i znacne velke nerovnosti, nic neni tak horky jak vypada takze ten valec je dale bezproblemu pouzitelnej dal pokud se spravne udela, ten pist si muzes dat jako tezitko no kliku na repasi, zalezi jak je po tomdlec dobyta ale stejne ji to bude jednou cekat...
Datum: 05. října 2009 20:25
 ok zítra vám to vyfotím
Datum: 05. října 2009 20:23
 Vyděl sem píst co se zadřel a píst z kterého zbyla hromádka kovu ale takhle doraženej kterej je v celku sem ještě nevyděl.Ale musela to být pěkná šupa.Mohl bys pls vyfotit hlavu i válec dost by mě zajímalo jak to vypadá.
Datum: 05. října 2009 20:21
 pist stiplej o kliku (si stahoval primarko a nijak sis to nezabezpecil co? o ten pred tebou), boky podreny od pridreni (nebo lital bez filtru a todle presne dela pisek), cernej od toho jak olej neumi tesnit (a tom ze nemaze se zminovat nebudu, reci uz bylo o nem dost), no a to ze to mas otluceny je od ciziho telesa, cili presne todlec je od zamku piszniho krouzku, bud uz zamek na pistu samotny sel na prochazku nebo tam nebyl vubec (vymletej) a na prochazku pres prefuky sli zeslabene casti na pistnim krouzku co zapadaj do zamku...same se mi stalo, jen sem si pomlatil hlavu a pist jinak bez jineho poskozeni (nutno podotknout ze ta klika dostala narazy tez dost naprdel, cili jak to pujde na vybrus a zacne zvonit klika tak vis gde je dalsi problem)...preju mnoho zdaru pri zajizdeni...
Datum: 05. října 2009 20:20
 ty diry u toho pistniho krouzku vypadaj jako kdyby ti vyjel ten klinek co zarazi zamek krouzku,to se stalo me,ale nejakym zazrakem mi vykuchal takovou malou dirku ale az za krouzkem takze to necham a jezdil sem dal....proste sem rozebral valec ze udelam GO,a koukam ten klinek tam nebyl,takze sem mel stesti jak svine ze mi ten klinek neznicil valec ani nic...a krouzek se taky nepootocil a nezasek se o kanalky,takze sem to asi rozebrall ve spravnou chvili
Datum: 05. října 2009 20:14
 Jméno: tomas IP: uživatel368
no to nevim ale ja to mazu 1:15 no to teda fakt nevim tohle umi jen umelec
on má IP stejnou jako já
Datum: 05. října 2009 20:09
 Válec má rýhy že by to 4 výbrus nespravil hlava je v prdeli má tam díry jako kráva jinak klika uplně v pohodě 1 a 2 kroužek je tak připečenej že snim nejde hnout a jezdilol to celkem dobře akorád že při delším ježdení se trochu zadíral a strácel výkon
Datum: 05. října 2009 20:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a podle toho jak je ten píst opálený i pod kroužkama tak byly asi hodně sjetý, chtěl bych vidět jak ti to jelo
Datum: 05. října 2009 19:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja nevim co furt vidíte za vysipaný ložiska na klice, prostě jak říká standa kroužek byl volnej a vyjel z zámků a pak praskl a udělal tohle , nebo špatně zajížděl,
Datum: 05. října 2009 19:45
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 to sned si tam mel velkou svicku ze mas tak diry v pistu nebo ti tam spad naky bordel
Datum: 05. října 2009 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7558
 takovejch pistu mam doma  to je mechanickyho puvodu.......kdyz je to vydreny,protoze se to zakouslo tak to vypada uplne jinak.......teda je to dost podobný  protoze on ten krouzek uz byl tak sjetej,ze se zacal tocit dokola a pak se chyt o kanal no  to sou ty zvonkohry no
Datum: 05. října 2009 19:31
 no to se ti aj vysypalu ložisko na klice ne
Datum: 05. října 2009 19:27
 johny 5ka nepoznáš sa ty náhodou z PC Kingom z abcgames.sk  D
Datum: 05. října 2009 19:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Seso,co ty na johny 5ku?Nebude pokarani?
Datum: 05. října 2009 19:08
 by si mohol prihodiť foto válca chcem vydieť tu spúšť
Datum: 05. října 2009 19:03
 No ked sa nato lepsie pozries, vidis okruhle jamky... piestny kruzok by toto nikdy nespravil, je makky a zostali by ponom ine stopi... kamo skontroluj si klukovku ci ti tam nechyba ihlicka
Datum: 05. října 2009 18:50
 no ja osobne som tiež zadrel motor ale to som nalial do ho benzín od suseda a vraj tam bol STIHL olej no neviem ale dalo sa na tom jazdiť dalej len už nemal taký výkon ale to to je zadrete na holú piču skôr by som povedal že to vyzera ako keby si tam nalial čistý benzín aspoň možeš dať na výbru ak je piest raz pridretý už mu nepomôže ani mazanie 1:1 a asi to už musel posrať ten pred tebou i ja som kupil z pridretým piestom inak to zadretie je skutočne umelecká práca
Datum: 05. října 2009 18:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a to co máš zezhora na pístu, budeš mít i v hlavě
Datum: 05. října 2009 18:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no jasný praskl ti pístní kroužek, nic novýho, a co válec, přežil to?
Datum: 05. října 2009 18:14
 ale nevym jak se mi to povedlo nebo jestli ten co to měl předemnou jezdil na ňáké sračky když sem vyplachval nádrž tak to smrdělo jako sviňa !!!!!!!A neřešte M2T neříkám že je špatný ,nehci rozpoutat válku!!!!!!!  já jen jestli jste to někdo už vyděl.
Datum: 05. října 2009 18:09
 neříkám že M2t je špatný
Datum: 05. října 2009 18:05
 ty vyvoláváš válku proti M2T!!! já mažu jedině s M2T a takhle dobitý píst sem ještě neviděl
Datum: 05. října 2009 18:04
Jméno: tomas
IP: uživatel368
 no to nevim ale ja to mazu 1:15 no to teda fakt nevim tohle umi jen umelec
Datum: 05. října 2009 18:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, mam zajímavou věc mam to zapalko(bezkontakt) na fichtla od sesy, a když sem studoval (stejně sem nic nevystudoval) jestli dává stejnosměrný nebo střídavý proud, tak jsem tam četl, že když nepoužívám světla tak mam ty 2 kabely co dou ze zapalka ke světlum a je v nich proud tak je mam ukostřit, vždyt se to skratuje ne? (nebylo nejlevnějši a nechci si ho zničit)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 11:19
Jméno: Standa
IP: uživatel7570
 Ja si myslim ze to bude uz usmerneny(ale neregulovaný) kvuli napajeni indukcni civky.......kdysi sme se tu se sesou a chongem bavili o tom,ze by na to stacila vymyslet nejaka primitivni regulace a mohlo by to jezdit i s baterkou.....ale proste vykon pro svetla 22.5W je málo .....natoz pro dalsi elektroniku........takze ja myslim ze stridavy to neni......
Datum: 06. října 2009 11:19
 Nejsem si jistý, ale pokud se nepletu, tak u VAPE, což je bezkontakt. zapalování pro velké Jawy a ČZ, tak u verze pro dvouválce, když se jeden vývod nepoužívá, tak se má myslím taktéž ukostřit... Nejsem si tím jsit, ale myslím, že jsem to někde četl. Zkus si najít montážní návod pro Vape dvouválec pročíst si ho, tak to bude... Myyslím, že to samé bude i u tvého zapalování. Pokud chceš mít jistotu poptej se zde, tady ti určitě poradí http://www.jawamania.info - poradna
Datum: 05. října 2009 23:55
|



|