|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Frantta
IP: uživatel7456
 Zdarec, včera mi přišel válec z výbrusu a nemá sražený hrany u kanálů a tak bych potřeboval poradit, jak a čím je srazit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 0:07
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 taky sem to nikdy nedelal a bylo to OK,ale kdybych to udelal,tak bych to nemusel zajizdet 1000km jak kokot,ale uz bych tomu treba moh dát čoud po 3 nádržích!!!!!!
Datum: 16. října 2009 0:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nikdy jsem to nedělal,zajel a vpoho
Datum: 15. října 2009 21:01
 jojo jehlovim pilnickem....
Datum: 15. října 2009 20:22
 jehlový pilníček, nebo jemný smirek a párkrát to s tím lízni
Datum: 15. října 2009 19:46
 Dobrý\r\nchci se optat jestli je výkonejší píst z jední pístní kružkem nebo ze třema??..a jestli mosí byt nějak upravený válec??...\r\na dáva se mezi hlavu a válec nějaké těsnění??\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:42
 Pokud není upravený válec tak není co řešit.Jak uvádí standa.
Datum: 16. října 2009 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel7637
 blbe polozena otazka....... a hlavne pist se pouzije podle upravy valce a neby abys upravoval valec podle pistu!!!!! Pro seriovy motory jsou 2 a 3 krouzkove pisty....pro lehce upravene valce s tocivejsi charkteristikou jsou 1 a 2 krouzkove pisty a pro opravdu závodní válce se pouzivaji specialni 1 krouzkove pisty a specialne upravene krouzky....... tohle souveti by melo bejt laikovi srozumitelne....takze nejvykonnejsi je pro tebe dvoukrouzkovy pist........
Datum: 15. října 2009 16:37
 čauves co presně znamená repas kliky? jako vyvážení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 15:00
 na fichtla mozna 1000-1500, ale to hadam
Datum: 16. října 2009 15:00
 a kolik to tak stojí na fekála?
Datum: 16. října 2009 10:44
 me to delal "zidak" v kosmonosech krome moto beran v hradisti je to asi jedinej spolehlevej, kterej kdyz rekne, ze ta klika za 14dni bude tak je ale on to stejne jako beran nekam posila
Datum: 15. října 2009 20:10
Jméno: standa
IP: uživatel7637
 tak na čízu je to hodne levný........kde ti to delali??? Me to brzo ceka na Peraku.....sem z Kladenska.....
Datum: 15. října 2009 18:02
 no stalo me to 2500kc s novou ojnici, loziskama a vyvazenim
Datum: 15. října 2009 17:53
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7640
 Ale ty čepy klikovky třeba u pionýra ani vyměnit nejdou, jedině opravit třeba tvrdochromem...
Datum: 15. října 2009 17:19
Jméno: standa
IP: uživatel7637
 jj....myslime to stejne......vim ze nektery firmy to umej az takle,ale bezne to neni.....a hlavne ty prachy za to......
Datum: 15. října 2009 16:44
 myslim ty hridele co se davaj do lozisek jestli ty myslis jiny tak sry
Datum: 15. října 2009 16:40
 stando: nove hridele na klikovku se delaj ja daval klikovku na GO a na klice byly zdevastovany ty hridele a kdyz jsem si klikovku bral zpatky tak tam byly nove
Datum: 15. října 2009 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 obecne se jedna o vymeny poskozenych dílů na klice.......ale vzhledem k tomu,ze nove hridele na stare kliky snad nikdo nedela,tak se davaji na repas kliky s nepoškozenými hřídelema a repasuje se pouze ojnice........tudiz je jasne ze se jedna o vymenu ojnice a nasledne vycentrování kliky.......
Datum: 15. října 2009 14:52
 Čau jak jezdí ČŽ 150???Má to doma kámoš a zajímalo by mě jak to lítá poradte zkušení?Je to jak sem říkal ČŽ 150 kývačka starší typ 3 kvalt rok výroby 1955
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 15:43
 má to tuším 4 koně a max 70 km/h. v jednom to trochu jede, ve dvou se to sotva vleče.
Datum: 15. října 2009 15:43
 presne tak,je to vykonejsi fichtl,moc to nejede
Datum: 15. října 2009 10:28
Jméno: standa
IP: uživatel7635
 kdyz to dam jako nadsazku,tak je to trochu vykonnejsi fichtl.....jezdil sem na tom.....je to jedina trochu točivá kejvačka,ale jako ve vysledku výkon v pomeru k vaze stroje je ubohej......a jen 3Q
Datum: 14. října 2009 21:40
 Čus draci kolik u vás stojí výbrus u nás 470kč............něco tak .....chtěl bych se zeptat bude hodně znát na výkonu válec s 8 výbrusem a 3 kroužkový píst?.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 10:29
 u nas 350kc
Datum: 15. října 2009 10:29
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 on má doma válců že by je mohl rozdávat tak mu to je jedno   né to zase né..
Datum: 14. října 2009 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel7635
 ja mam vybrus za 300,-,ale pro bezny zakazniky 450,-(vybrus valce,pist,cep,krouzky,segrovky)......udelej normalne prvni vybrus,8.vybrus nedelej(nekupuj)......nekdy by si nahodou chtel nechat valec upravit a nepujde to.....8.vybrus mam v poslednim motoru....jako ma to vetsi silu,ale nic extra......
Datum: 14. října 2009 21:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 U nas 450 na 1. z nultyho a na 8. 800.Se vsim vsude
Datum: 14. října 2009 21:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 u nás 600 s pístem kroužkama čepem a pojistkama
Datum: 14. října 2009 21:20
Posl.aktualizace: 13. října 2009 16:43
 jestli máš ojnici ckr tak jo jestli ne tak ne
Datum: 13. října 2009 16:43
 zdarec.. čezeta 175 typ 450-potreboval bych vedet kolikatej mam vybrus,na pistu je vyrazeny 4 CY ,je to 18 mm čep...ja prave nevim kolikatej vybrus to je,myslim si ze 4,ale zase nevim co znamena to CY.. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 14:46
 je to skutecne 4.vybrus,C znamena toleranci vnejsiho prumeru pistu,Y znamena toleranci diry pro pistni cep
Datum: 13. října 2009 14:46
Jméno: NoFear
IP: uživatel2987
 Zdarec, chtěl sem se zeptat jak nejdnodušejc sundat ložiska která zůstala na klice??? předem dikas moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 7:44
 varianta 3: ja to delam tak ze vezmu sadu majzliku,klikovku polozim tak aby byla cepem na stole a setrvakama a zbytkem precnivala za hranu stolu(pomocnik podrzi kliku aby nespadla),potom dam mezi setrvak a lozisko majzlik a klepu az odleze,musis pouzivat postupne sirsi majzliky,a hlavne nesmis klepat tak moc aby se majzlik dostal na cep,takhle sem bez poskozeni klikovky vzdycky sundal vsechny loziska,jinak taky nekdy pouziju variantu 2: akorat kdyz mi tam zbyde samotny vnitrni krouzek,tak do do drahy pro kulicky dam trojramenny stahovak,pomocnik podrzi celisti stahovaku u sebe aby nevyskocily z drazky po kulickach a stahuju,taky to funguje
Datum: 13. října 2009 7:44
 Varianta 2: Rozbít klec ložiska, kuličky nahnat na jednu stranu. Na stranu kde kuličky nejsou, výpáčit venkovní kroužek ložiska. Pak opatrně flexou odříznou zbýváající vnitřní kroužek ložiska.
Datum: 13. října 2009 0:00
 Stahovákem... Nebo je nějak odpáčit nebo odklepat pomocí šroubováku... Ale to je dost prasácká práce.
Datum: 12. října 2009 23:58
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec, prodal by někdo motor či motory na pionýra?, i nekompletní. Icq 204624701, nebo příspěvek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 21:35
Posl.aktualizace: 13. října 2009 11:37
Jméno: standa
IP: uživatel7623
 moment.......ted nad tim zas premejslim.......ze vy borci tam chcete naprat ten nicasilovej valec z Pucha  6-ti kanal Polini  to uz tu nejakej borec mel........trapil se s odladenim......a je treba pod to udelat z hlinku vymezovaci vlozku kvuli odlisne delce ojnice........ no teda zase brutalni ladiči
Datum: 13. října 2009 11:37
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 to bych chtel videt jak navarujete a protahujete bloky ...........zase klid jo......
Datum: 12. října 2009 22:38
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Aha, tak sháněj... Kdyby si to náhodou někde spalšil, tak si užij tu chvíli ježdění než ti praskne vložka
Datum: 12. října 2009 22:33
Jméno: jawa5021
IP: uživatel1723
 To se koupí ...............po internetu origoš se nedá to je jasný
Datum: 12. října 2009 22:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a jak ten válec chceš udělat?
Datum: 12. října 2009 20:57
 Čus draci mám pincka 21 origoš válec bez výbrusu jenom nový kroužky a chci se zeptat když jedu tak v nízkých otáčkách to netáhne a pak kdzž už to má vyšší tak to chytne tah pěknej a pakk už jede normálně jneom na nízký otáčky to je hrůza.Třeba na dvojku 20 to blafe mám 12 zub a na 1 dám 35   ......a na dvojku přes 50 a na trojku těch 60 a něco
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 0:51
Jméno: standa
IP: uživatel7620
 odspoda netahne,protoze bud mas uz vylitanej valec a kruhy si nesedli jak meli a nebo jeste nejsou dostatecne zajetý a nesedli si.......taky to muze bejt blbym predstihem.....dej tomu este cas.....a uvidis....hlavne nepospichej......
Datum: 13. října 2009 0:51
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7610
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s tím novým polským válcem na pio? Sice na něm nelícují kanály, trochu se to dá poopravit...
Nadruhou stranu je vložka zalitá - lepší chlazení.
Má ho někdo? Jezdí to alespoň stejně jako původní československý? Může někdo porovnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:37
 Jednou jsem ho lehce piloval, vlastně jak se doporučuje slícovával. Trochu, opravdu jen trochu se to poopravit dá, ale
moc od toho nečekej. Když se pak namontovala lehce snížená hlava, a válec jsem znova chvilku piloval, tak to jelo asi o 5km
rychleji, malinko víc se to točilo, hlavní rozdíl byl v lepších rozjezdech. Vadnutí motoru (po ohřátí) jsem nepozoroval.
Takže asi tak.
Datum: 12. října 2009 19:37
Jméno: Standa
IP: uživatel711
 Mel jsem ho v motoru,nebyl spatnej.......na radaru 78km/h,vybornej tah do kopce.....jako za ty penize je to slusny......a to sem mel 3 krouzkovej pist....s 2 krouzkovym musi jet este vic..... ale tak jako na upravu je nepouzitelnej......bohuzel.....
Datum: 12. října 2009 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš ho má a ten starej mu jezdí líp..
Datum: 12. října 2009 17:56
 jj přesně jak říká lampan,Jestli chceš výkon tak tohle určitě ne vude tak sice znaletně větší výkon ale většinou jen když upravýš ty kanálky ale za cenu že kdsyž se to zadře tak žádnej fichtl cup.A další plus tohodle válce je lepší chlazení jinak nic ,,,,vrazit skoro 1000 do ničeho,záleží na tobě
Datum: 12. října 2009 17:42
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 je zalitej- nedá se rozlisovat- nedá se rozlisovat nic do nej neudelas- nic do nej neudelas tak to bude líná mrcha jak origo fichtl, válec je od toho aby se rozlisoval a udelaly se tam nejaky dobroty třeba 2 přefuky navíc 2 vejfuky na víc naimplantovat klapky atd.......
Datum: 12. října 2009 17:30
 Čau draci, má cenu investovat do lozisek SKF na kliku? Nebo myslite, ze staci ty obycejne za 60 kč? Na pionyrovi bude pouzita stejskyho dvoukanalova uprava.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 21:36
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ja sem sehnal v obchode skf za 60kc jedno ale byli to 6204c3 kupoval jsem je do simsona nevim jaky loziska ma fik ale myslim ze cena bude stejna
Datum: 16. října 2009 21:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 s áčkovými se mi to při větším ohřátí přizadíralo
Datum: 12. října 2009 21:05
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Na kliku jedině SKF. Hlavně ne ZKL Slovakia. Mám pocit že přesunuli výrobu někam do Číny. Nám se v práci všechna ložiska do týdne vysypala. Ale mam jinej poznatek. Dnes dávaj všichni na kliku ložiska C3, což je větší radiální vůle. Já jsem vždycky dával áčkový...
Datum: 12. října 2009 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 jo zainvestovat......taky sem koupil na kliku SKF a zbytek lozisek ZVL......
Datum: 12. října 2009 15:39
 Takže radši zainvestovat?
Datum: 12. října 2009 15:38
 Já sem řešil úplně stejný problém ale ted už mi SKF jdou poštou zítra budou u mě
Datum: 12. října 2009 15:35
 zdar draci ceho se dosahne kdyz se v pistu udela dira se tady psalo ze tim vznikne 3 kanal jede fakt lip kdyby se to udelalo na normal motor nebo to je blbost ja sem se kdysi setkal stym ze sem komusi spravoval fichtla a kdy sem se dival sacim kanalem tak byl na konci vypilovany pulmesic slo teda videt ze to delal nejaky vidlak bo to bylo na křivo fichtl jel ale bylo to jakesi divne tak sekuji vsem kdo mi napisou jak to teda je
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 16:14
Datum: 12. října 2009 16:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7607
 bavime se tu o kravinach.........aspon si zjistete co je 3K s rozvodem pistem nez tu zacnete placat o vykonu a výdrži válce...
Datum: 11. října 2009 22:06
 S třetím kanálkem to sice má větší výkon, ale víc to žere, víc to točí a mnohem rychleji se vyběhává válec....
Datum: 11. října 2009 19:06
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 zdar draci je reálný dát do j 350 vložky z čz 175 aby měla výkon 32kw a vydrží to klika?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:55
Jméno: standa
IP: uživatel7601
 az na to ze ty valce sou uplne jiny......3svorniky x 4svorniky ....saci spodek(okno) valce.....atd......
Datum: 11. října 2009 17:55
 Nevim o jakých vložkách mluvíš. Jestli myslíš vložky ve válci, tak to nepude, protože ČZ má celolitinový válce.
Datum: 11. října 2009 16:26
 čsu,zdravim.. nevíte jaký je průmněr válce u fichtla?? PřeDeM dÍkY
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 15:02
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 myslím že vnejsí prumer je 42-43mm......babeta snad 45mm
Datum: 12. října 2009 15:02
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Průměr vložky je 38mm a po každém výbrusu se zvyšuje o 0,25mm až po 40mm. Průměr válce nevím
Datum: 11. října 2009 15:55
 vložky nebo válce? vložky origo 38 a pak podle výbrusu. vložku z hlavy nevim
Datum: 11. října 2009 13:04
 hosi kdyz si chci dat na sveho pionyra jehlove lozisko pod cep musim dat aji nejakou jinou spesl ojnici??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 12:32
 samorejmne musis koupit s jehlovim loskem na pistnim cepu neexistuje ze vylisujes bronzove pouzdro a das tam lozisko to je kravina!
Datum: 11. října 2009 12:32
 Jo a ještě jeden dotaz, co a čím mám vyleštit v motoru? Pomohlo by vyleštit kolínko od karbece a čím? a pak vnitřek motoru (kanálky čím?) Díky moc za rady! P.S. Pomůže to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 16:50
 sagosek- myslimze jsem toho vyzkousel a udelal 5xtolik co ty a vim o cem mluvim ze ti J90jede vic jak ostatnim neni ve vylestenejch kanalech ale v necem jiným...
Datum: 11. října 2009 16:50
 Ti co to nikdy nezkusili vždycky nejvíc rozumujou, nedělej to, je to nanic... Já to mám odskoušený, vyleštěná kliková skříň, kanály ve válci, dno pístu... mašina valí jak utržená ze řetězu... Je to teda na Jawě 90, sériové motory si dávám k snídani... můžeš to vzít jen hladkým smirkovým papírem, jde to s tím pěkně ale je s tím jebačka...
Datum: 11. října 2009 14:24
 nejaky lesteni ti vykon neprida napriklad v originalnim kolinku od karburator je uplne jiný problem nez v jakosti povrchu... napis mi mejl ti neco k tomu reknu...
Datum: 11. října 2009 12:30
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 je to nahovno vyser se na leštění jediný co vylešti je dno pístu a výfukový kalál kuli usazování karbonu ale jinak je leštění napíču
Datum: 11. října 2009 11:01
 A proč ne? všichni říkají, že pomůže když vyleštíš kanálky kolínko od karbece atd. Já to chci vyzkoušet. Někdo říká, že jo někdo ne tak jak? popřípadě čím to mám udělat?
Datum: 11. října 2009 10:26
 nepomuze!
Datum: 11. října 2009 10:19
 cau hoši, hele co to může být když: nastartuju pionýra. studenej motor. Motoru drží volnoběh a tahá jako něco..... trvá to tak 15 sekund a najednou nedrží volnoběh a už není tak živej, jako když je studenej... Nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel7607
 a gumovy zaslepky(3ks) ve filtrboxu mas?? pokud ano,skus je vyhodit......mozna to bude hure startovat,ale lepe to pojede......
Datum: 11. října 2009 22:19
 stando vzduchový filtr je nový. staří 1 rok. jedině ta bohatá směs. svíčka byla cihlovo černá. protože to hodně točím tak jsem ji tak nechal.
Datum: 11. října 2009 18:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 muj tip je velka bohatost smesi......studenej motor potrebuje o dost bohatsi smes,teplej ne......muj tajny favorit je stary vzduchovy filtr nebo ucpane diry na filtrboxu......
Datum: 11. října 2009 18:03
 hele hoši nejsem amatér.... jezdím už hodně dlouho. Takže vím že se studený motor nemá vytáčet! Ale jednou jsem ho nenechal zahřát a hned jsem jel. Ne žádný plný otáčky lae jen tak zvolna. Ten pionýr táhnul jako nikdy! A když se ohřál tak už moc nejede! S tou svíčkou mam tam brisk N17C jelikož když se to zahřeje nechce to chytit. s N15 mě to nechytalo vůbec když to bylo teplý! Prostě je to divný. Volnoběžný otáčky drží jen když to je studený. Ale drží tak 15 sek. a toť vše. Šroubek je na max zašroubovaný a nic. Ptal jsem se taťky a on mě řekl, že to může být špatnýma kroužkama. protože u aut a i u mýho druhýho fika to jede líp když to je teplý. Nevíte čím to je?
Datum: 11. října 2009 17:57
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 A zkus zlato střední cestu- n15c/b8hs atp.
Datum: 11. října 2009 15:59
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 to musíš nejdří nechat prošku proběhnout na volnoběh když to nastartuješ a ne to hned honit pod plynem
Datum: 11. října 2009 11:57
 Čau draci tak mám nový kroužky najeto tak 150km a vadí mě jedna věc když jedu a vytáčím to tak se to vytočí a pak začne v tom najednou cinkat a pak se to dá ještě točit ale už prostě netočí jde to pomalu.Mám 21 pincek origoš originální válec jenom kroužky nový,svíčka NGK B8HS plíšek na třetím zářezu ze zhora mažu 1:45.Tak čím to je že to ještě netáhne pořádně a nevytočí se to ?????Poradte porísm je to hrozný děkuju moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:24
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 na zajizdeni 1:50?? vam hrabe ne?? aspon dve nadrze bys mel mazat 1:30,jinak ty kruhy pujdou do hajzlu! Fikusi jako klid jo......a ty vase "polosyntetiky" jsou lepsi mineraly se specifikacema bezny polosyntetiky,ale furt je to olej na mineralni bazi! A fichtl ti mozna nejde vytocit,protoze mas novy kruhy a nebo starej vzduchovej filtr a moc pricpanej filtrbox a nebo jednoduse vyjetej valec......proto zvoní..... jeste je ale brzo soudit.....a dal jsi jen novy kruhy a nebo i pist? pokud jen kruhy,urazi ti brzo ty stary mosazny kolicky v pistu....vetsinou uz to jsou jen torza kolicků na zamky  ....proto taky mozna to zvoneni.....napis tvoje rekace,uvidime jak si na tom.....
Datum: 11. října 2009 18:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je polosyntetika co ja vim dava se 1:50 ne??? stimhle olejem to bude sedat dyl protoze krouzky maj strasne mali treni je to prroste kvalitni olej ale zas ten motor dyl vydrzi . Kazdymu to seda uplne jinak poznas to tak ze se prestane prehrejvat prevodovka musis nani bez problemu udrzet ruku po delsi jizde treba po 5 km
Datum: 11. října 2009 8:57
 shell advance sx je mineral
Datum: 10. října 2009 21:44
Jméno: jawa5021
IP: uživatel1723
 Shell Advance sx litr stojí 105 kč polosyntetika
Datum: 10. října 2009 21:06
 ja dal na mustanga novy krouzky,poctivyho zajizdeni sem si uzil asi 1 km a pak sem to rval jako normalne,hned do vysokejch otacek...no a nemuzu si stezovat,jede jak pila...kazdej ma jinej nazor na zajizdeni  nekdo rika 20 km,nekdo jednu nadrz,fikus dokonce 1500 km  tak si vyber
Datum: 10. října 2009 21:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co silis 150 km  to jsou krouzky porad jako novy a co pouzivas za olej?? ja mazal castrol 1:50 a sedloto az po 1500 km mel jsem jetej valec a novy krouzky. Co pouzivas za olej???
Datum: 10. října 2009 20:42
|



|