česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  204  205  206  207  208  209  210  211  212  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: beton      E-mail:      IP: uživatel6660    
Zdar draci. Nevíte kde se dá sehnat pist na jawu Dandy 125? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v jawe se ty motory nedelaji,delaji se nekde v Asii(cina nebo thaiwan),ale mozna ze ti v jawe pomuzou
 
 
Datum: 12. července 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: Gozer      E-mail:      IP: uživatel670    
To mi rekni co si snim udelal ze potrebujes novej jinak skus zavolat do jawy tam kde to vyrabi
 
 
Datum: 12. července 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Qočna      IP: uživatel5056    
Zdarec, tak ted jsem si dal do 175 tyto kroužky - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1157.html A už mi to nejede. Přitom, když je dám do válce, tak nemají skoro žádnou mezeru, oproti původním, ale zase ty předtím líp seděly v pístu. Myslíte, že tam mám vrátit ty původní, když tam byla mezera ve válci kolem 1,3mm?? A navíc mám ohořelou celou kliku, takže ten tlak, co má jít do výfuků jde kvůli těm kroužkům na kliku. Co teď? nové kroužky??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je nutno proměřit válec a píst v jakém je stavu. Jestliže je válec již více opotřeben, dlouho to trvá než si kroužky sednou a stejně dlouho nevydrží. Ale asi nejlepší řešení bude výbrus, není to zase tak drahé.
 
 
Datum: 11. července 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci muzu toto jehlove lozisko narvat do seriove ojnice? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2583.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oko ojnice je větši u jehly
 
 
Datum: 12. července 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
přemejšlej kdyby to šlo tak nikdo nekupuje za 500 ojnici s jehlou ale koupí je to ttak že to NEJDE!!!
 
 
Datum: 11. července 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci....pls poraďte....jak mám utěsnit přechod kolena na výfuk abych to nemusel svařovat??....sousedi mě dupou....prý ať si jezdím, ale ať to tak neřve...díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: stihl      IP: uživatel1723    
pro GGM: no a co že je to rakovino tvorný??to že tím budeš mít zaděláný výfuk to tě nezabije...a eternit je taky karcinogenní a kolik lidí ho má na střechách baráku..kdyby jsi se musel řídit podle tohodle tak by jsi za chvilku nic neměl :-D
 
 
Datum: 12. července 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: nexak      E-mail:      IP: uživatel6498    
Tohle se dá nejlip udělat Tekutým kovem-to je dvousložkovy lepidlo,namícáš poměr 1:1,namatláš koleno,nasadíš vejfuck,pak přechod eště přetřeš tim lepidlem a máš klid ;-) taky to tak mam
 
 
Datum: 12. července 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: GGM      IP: uživatel6659    
azbestovej ? to už se neprodává ne ? je to rakovinotvorný !
 
 
Datum: 12. července 2009 3:11
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jesi to chces mit rychle z krku tak to obal alobalem a jesi si chces pohral tak myslim azbestovej krouzek
 
 
Datum: 11. července 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
čau draci kolik bych tak mohl chtít za zachovalou kliku z pařeza? vypadá slušně a vůli nemá..díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: Pecan      IP: uživatel6263    
Ja ji od vas koupim za 250kc. V pripade ze ji prodate piste na Peca150@azet.sk
 
 
Datum: 11. července 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6651    
Ja bych ti dal max 150,- protoze je to klika stará 50 let a at rikas ze je dobra a nebo ne,tak se zanedlouho vysype.............
 
 
Datum: 11. července 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
Zdar ja bych dal 500
 
 
Datum: 11. července 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6263    
zdar dal bych za ni tak 300kc
 
 
Datum: 11. července 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: Qočna      IP: uživatel5056    
Zdar draci, nevíte někdo, čím se dá pořádně vyčistit (dekarbonizovat) píst a hlava válce na mé 175??:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel6603    
Čistit hlavu válce šmirglem? to sou nápady
 
 
Datum: 11. července 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Qočna      IP: uživatel5056    
Dík za odpovědi. Výfuky už sem vypálil, ale já to dělám tak, že do nich naleju trochu benzínu a zapálím, ono to krásně prohoří a pak to jen vyklepu ven. No a těsním azbestovou šňůrou a tmelem:-)
 
 
Datum: 10. července 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: Qočna      IP: uživatel5056    
Dík za odpovědi. Výfuky už sem vypálil, ale já to dělám tak, že do nich naleju trochu benzínu a zapálím, ono to krásně prohoří a pak to jen vyklepu ven. No a těsním azbestovou šňůrou a tmelem:-)
 
 
Datum: 10. července 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pokud je to hodne tak jo, bezne se dela to ze se to z pistu ozkrabe nakym straym pist. krouzkem nebo sroubovakem a zhlavy taky!! a abys zvisil vykon jak ma bejt tak vycisti koleno tak ze ho vypalis v kamnech a vycisti vejfuk a vse dobre utesni a hlavne vycisti ve valci vyfukovy kanal taky bejva u techle stroju zakarbonovanej hodne
 
 
Datum: 10. července 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Qočna      IP: uživatel5056    
A ještě otázka, když to tam nechám zakarbonizovaný, tak to nějak zmenšuje výkon nebo tak něco?
 
 
Datum: 10. července 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
slo by to smirkem ale nakym jemnym ze zacatku nakej hrubej nebo to necim seskrab treba nozem tu slinou vrstvu a paj uz jen smirkem docisti ale hlavne at neosmirkujes material zalezi jak hodne to chses mit vycisteny pokud pouzivas M2T tak je zbytecny to cistit dovikaj protoze to je hnedka znovu za karbonovany
 
 
Datum: 10. července 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Qočna      IP: uživatel5056    
Ale to já bohužel nemám:-( Není nějakej způsob, na kterej potřebuju základní vybavení?:-P Anebo nejde to třeba jen ředidlem, nebo benzínem?
 
 
Datum: 10. července 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
u fichtla jsem to vycistil takovou potvorou je to neco jako vrtacka ale mato hodne otacek a zadnou silu a davaji se dotoho ruzny mali kulaty nastroje jako ocelovy kartac plastovy kartac tak tim ocelovym kartacem to slo nadherne slo to do lesku
 
 
Datum: 10. července 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Kajbr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
caute, nevite kde mám koupit komplet klikovku na babettu 210? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry sorry teraz vydim ze nemajú ....:-(
 
 
Datum: 10. července 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ved tu na FICHTLKRAMKU :-)
 
 
Datum: 10. července 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: Kajbr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim, mam dotaz, jak se sundává ojnice z klikovky u babety? dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ojnice se sundava vsude stejne... musis ji hodit do sveraku a odlisovat
 
 
Datum: 10. července 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
bobacz , dej mi na tebe icq odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj. Promiň že jsem ti neodepsal dřív ale byl jsem na dovolené a zítra jedu na další. Já ICQ nemám. Jen mail. Viz nahoře.
 
 
Datum: 19. července 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: maniac      IP: uživatel1723    
čauves kluci a holky co myslíte můžu jet s pionýrem třeba 60 km v kuse mám tam 12z sekundáro a jel bych tak těch 50km/h a ředil kvalitním olejem 1:40 myslíte že to můžu jet v kuse??že se to nějak nepřidře? nebo je lepší tomu dělat třeba po 20km přestávky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Neboj fik to bez problémů vydrží, já taky někdy jezdím v létě např. při 30°C těch 40-50 km v kuse a v pohodě, tak proč ten tvůj by nevydržel trasu 60 km...
 
 
Datum: 10. července 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: maniac      IP: uživatel1723    
já si myslím že by to taky mělo vydržet leju tam schell advance 1:40 a nebo OREGON do motorových pil a křovináků atd...
 
 
Datum: 10. července 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kvalitní olej a nemusíš se bát já sem taky hnal pařízka 50kou cca 80km na jeden zátah a to byl 600km po vybrusu a skousnul to nic mu to neudělalo. Hold pařez kvalitka:-) a bylo cca 25 stupnú
 
 
Datum: 10. července 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak kdyz tam mas ve spravnem pomeru olej se to nema proc zadrit... jen zalezi na chlazeni
 
 
Datum: 10. července 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz nebude vedro jak na sahare tak nevidim problem proc bys nemohl ject
 
 
Datum: 10. července 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: Dealer      E-mail:      IP: uživatel5299    
zdar draci, chci se Vás zeptat jestli má někdo zkušenosti s touhle hlavou? je dobrá nemá žádné výrobní vady? Děky zaodpvědi. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_102.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6507    
Jediná vada je že to neni org. :-) Tušim že polská druhovýroba
 
 
Datum: 09. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
uplne obycejna hlava na fichtla.ja ji kupoval u nas, ale neylo tam to medene tesneni.... ale to sem sehnal. tady nevim...
 
 
Datum: 09. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6263    
zdarte draci mam jawa 555 a mel sem rozebrany motor a kdyz sem ho sel davat dohromady a dotahl sem kartry tak se mi blokla klika a jde sni velmi tezko tocit nevite co stim je? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6263    
Ted sem to znova rozpulil a jak se povolily kartry tak se zacala tocit i klika ale jak sem to znova slozil tak se zase zasekla jak to mam udelat aby se nezasekavala?
 
 
Datum: 10. července 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6263    
Cau loziska a gufera sem nemenil jenom sem cistil motor a jak sem ho skladal tak jak sem podotahoval vsechny sruby tak se klika jak kdyby pridrela a uz nejde roztahnout toci se ale tezko
 
 
Datum: 10. července 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jak jsi tam dával kliku a ložiska?
 
 
Datum: 09. července 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6634    
jedna dobre a vhodne mirena rana kladivem a je vse OK:-D
 
 
Datum: 09. července 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec ,tezko radit ,moc jsi toho nenapsal,nemame s ceho vychazet...Dopis,jestli jsi menil loziska a gufera(pokud mas u sebe jenom kartery!!!Pokud jsi tam dal uz i primar. retez ze spojkou tak muze byt chyba i jinde.Taky jsi mohl vymyvat kartery benzinem a oni se kousli.
 
 
Datum: 09. července 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6263    
gufera mam dobre ty su v rovine ale porad je to zasekle
 
 
Datum: 09. července 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze ako tam más guferá musis to do toho dat takto aby to bolo s kartermi v jednej rovine
 
 
Datum: 09. července 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6263    
ja sem to aj srubovakem roztahl aj to fungovalo ale jak sem dotahl kartry tak sa to zas zaseklo nevite jak to spravit?
 
 
Datum: 09. července 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo este to moze za to,ze dal si do toho moc hlboko guferá
 
 
Datum: 09. července 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozno ze más v jednom stane kluovku,nemás to v strede :-D strc do toho srobovák
 
 
Datum: 09. července 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
zdarec newite nekdo co mam z zadní brzdou kdyš se ne nevraci dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Může být zarezlý brzdový klíč nebo ulomený háček pružiny.Promazala bych také brzdový pedál.Ten brzdový štít sundej a uvidíš kde je závada.
 
 
Datum: 09. července 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
to bude spatny lanko..sundej ho a tahej za ty konce a uvidis jestli de tahat ztezka a nebo ne..jestli ze jo tak kup jiny lanko to se mi taky stalo...
 
 
Datum: 09. července 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
ja sem ho koupil odkamose a on natym jel a dupl rychle nabrzdu a od te doby se to nechce vracet newim jestly je spatny lanko nebo neco v bubnu
 
 
Datum: 09. července 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
ja sem ho koupil odkamose a on natym jel a dupl rychle nabrzdu a od te doby se to nechce vracet newim jestly je spatny lanko nebo neco v bubnu
 
 
Datum: 09. července 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
u zadniho lanka dej pruzinu o vejfuk a bude se to vracet :-)
 
 
Datum: 09. července 2009 14:25
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud muzes mit spatne vedeny lanko...ze je moc ohybane....anebo spis mas uz vytahane ty pruziny na paknach uvnitr bubnu...sundej kolo...otevri ho a zjistis...:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jak poznám že sem dal na píst správný rozměr nového kroužku? Někdo tady říkal, že když se vloží nový kroužek do válce, tak musí mít nepatrnou vůli. Já sem to právě zkoušel a žádnou vůli tam nemám a kroužek je sepnutý na doraz. Nechci to nějak zadřít. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
pekny kulovy,ani si neumis predstavit jak rychle se sjede novej krouzek ve starym valci,nez si sedne.......klidne to tam dej a nekoumej nat tim......je to v poradku.....krouzek se hlavne musi volny pohybovat v drazce pistu!!!
 
 
Datum: 09. července 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: tommy11490      IP: uživatel6625    
tak to mas zly kruzok,medzera tam musi byt!!!!
 
 
Datum: 09. července 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: krkoun      E-mail:      IP: uživatel6619    
Prosím je možné,že by mi mohlo snížit výkon to že nemám těsnění pod válcem?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: pajik      IP: uživatel3826    
sníží se ti výkon protože se ti změní předstih přelaď předstih a bude to ok....
 
 
Datum: 11. července 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pod válcem tesneni musi byt kazdopadne...to tesneni pod HLAVOU nemusi byt...myslim ze se davalo jenom na 550 a 555....ale pod valcem kazdopadne ano!:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Oprava. Když tam to těsnění není,nemusí to těsnit.
 
 
Datum: 09. července 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Sníží se komprese.Teoreticky vzato, kdyby to těsnění mělo sílu 2mm ,zvětšíš prostor mezi pístem a hlavou válce.
 
 
Datum: 09. července 2009 9:09
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel6618    
Čau mám dotaz jaky je rozdil mezi 2 a 3 kroužkovym pistem??? Diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
ja mam 3 kruhy a uz je nechci,roztáčí se to pomalu a po rovine max 70. Zezacatku se mi libilo,jak to krute tahne do kopce,ale zase nadmerne vadne pri delsi jizde.....dvoukruh mi to nedelal a jel jako hovado,jen kopce se museli víc točit........ted si budu delat dva motory,jeden si necham origo co ted mam,jen ho poopravim(futro v klice,jinej píst) a druhej trošku lepší(valec,klika,karbec,zapalovani) investice asi 6000,-:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se to trosicku vice hreje...ale ja mam 3krouzkovy a nemuzu si stezovat:-)
 
 
Datum: 09. července 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
s dvou kruzokovym to bude vic tocit ale zase min tahnout a s tri krouzkovim to vyc potahne ale zase to nebude tolik tocit asi o 1000 ot za min
 
 
Datum: 09. července 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: Kalaka      IP: uživatel6220    
3 kroužkovy má 3 kroužky tudíž více těsní a je to do rychlosti.1 kroužkový jde zase víc do otáček.A 2 kroužkový je zlatý střed.
 
 
Datum: 09. července 2009 9:08
 
 
 
 
Jméno: Andy      IP: uživatel3011    
na 3 krožkovým jsou 3 kroužky a na 2 kroužkovým 2 krožky už to chápeš????
 
 
Datum: 09. července 2009 8:42
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw lidi, kupil som fichtla schcel by som mu robit vybrus a chcel by som sa vas opitat ci sa to oplati robit ked valci nic neni ani piestu a kruskam len ma moc nabehanich kilometrov diki za radu chlapi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 8:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj do valca novy kruzok a zistis ze je to potrebné alebo nie podla medzeru :-)
 
 
Datum: 09. července 2009 8:37
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel1723    
čaves hoši ted mě něco napadlo jak tady všichni píšete že když se zajíždí výbrus tak má být otevřené šoupátko naplno ale zase se to nemá točit do otáček tak co kdybych ucpal jdnu dirku na airboxu?? potom bych mohl držet furt plný plyn teklo by tam max benzínu a nebyli by takový otáčky co vy na to?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jak říká Standa, poctivě zajet. Se sáním není nutno nic dělat, směs obohatíš tím, že zvedneš jehlu a dávej také více oleje. Držet stále plný plyn také není dobré, dochází k většímu tepelnému i mechanickému zatížení motoru. Zatěžování motoru se musí zvyšovat postupně a dbát na to, aby se motor nepřehřál.
 
 
Datum: 08. července 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6614    
myslim,ze cim vic se to budes snazit ojebat,tim to bude horsi.......nejlepsi je to klasicky a poctive zajet......samozrejmne bohatsi smes je dobra,ale az do jisté miry
 
 
Datum: 08. července 2009 23:37
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
Zdravim vsechny stal se mi takovej problem s babetou 210 a to ten ze predchozi majitel ji zdrejme zadrel na klice (ci neco s ni robil) a loziska na klice se v karterech protaceji prosimvas nevite nekdo co s tim vim ze to sem nepatri ale nemate nekdo funkcni motor na babetu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyby se rek tak o tri dny driv tak sem mnel motor funkcini na 210tku ale uz je pric
 
 
Datum: 09. července 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
dik za radu ale ten motor bych potreboval 210-kovej ale jinak dik
 
 
Datum: 08. července 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: jawaman-223      E-mail:      IP: uživatel404    
čau to jsem jsem patří, a ty ložiska skus namazat dvousložkovim lepinlem a nechat zaschnou a potom budou držet, a jestly chceš náhradní motor tak já mam ale je z 207
 
 
Datum: 08. července 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
čau nevíte kde bych moch udělat v orlickousteckém okrese udělat výbrus 555ky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2009 20:24
 
<  204  205  206  207  208  209  210  211  212  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 19:52:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu