|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci. Nevíte kde se dá sehnat pist na jawu Dandy 125? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 23:43
 v jawe se ty motory nedelaji,delaji se nekde v Asii(cina nebo thaiwan),ale mozna ze ti v jawe pomuzou
Datum: 12. července 2009 23:43
 To mi rekni co si snim udelal ze potrebujes novej jinak skus zavolat do jawy tam kde to vyrabi
Datum: 12. července 2009 17:07
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Zdarec, tak ted jsem si dal do 175 tyto kroužky - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1157.html A už mi to nejede. Přitom, když je dám do válce, tak nemají skoro žádnou mezeru, oproti původním, ale zase ty předtím líp seděly v pístu. Myslíte, že tam mám vrátit ty původní, když tam byla mezera ve válci kolem 1,3mm?? A navíc mám ohořelou celou kliku, takže ten tlak, co má jít do výfuků jde kvůli těm kroužkům na kliku. Co teď? nové kroužky???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 21:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je nutno proměřit válec a píst v jakém je stavu. Jestliže je válec již více opotřeben, dlouho to trvá než si kroužky sednou a stejně dlouho nevydrží. Ale asi nejlepší řešení bude výbrus, není to zase tak drahé.
Datum: 11. července 2009 21:10
Posl.aktualizace: 12. července 2009 8:30
 oko ojnice je větši u jehly
Datum: 12. července 2009 8:30
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 přemejšlej kdyby to šlo tak nikdo nekupuje za 500 ojnici s jehlou ale koupí je to ttak že to NEJDE!!!
Datum: 11. července 2009 21:20
 zdar draci....pls poraďte....jak mám utěsnit přechod kolena na výfuk abych to nemusel svařovat??....sousedi mě dupou....prý ať si jezdím, ale ať to tak neřve...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 12:17
Jméno: stihl
IP: uživatel1723
 pro GGM: no a co že je to rakovino tvorný??to že tím budeš mít zaděláný výfuk to tě nezabije...a eternit je taky karcinogenní a kolik lidí ho má na střechách baráku..kdyby jsi se musel řídit podle tohodle tak by jsi za chvilku nic neměl
Datum: 12. července 2009 12:17
 Tohle se dá nejlip udělat Tekutým kovem-to je dvousložkovy lepidlo,namícáš poměr 1:1,namatláš koleno,nasadíš vejfuck,pak přechod eště přetřeš tim lepidlem a máš klid  taky to tak mam
Datum: 12. července 2009 10:45
Jméno: GGM
IP: uživatel6659
 azbestovej ? to už se neprodává ne ? je to rakovinotvorný !
Datum: 12. července 2009 3:11
 jesi to chces mit rychle z krku tak to obal alobalem a jesi si chces pohral tak myslim azbestovej krouzek
Datum: 11. července 2009 19:48
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 čau draci kolik bych tak mohl chtít za zachovalou kliku z pařeza? vypadá slušně a vůli nemá..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 16:31
Jméno: Pecan
IP: uživatel6263
 Ja ji od vas koupim za 250kc. V pripade ze ji prodate piste na Peca150@azet.sk
Datum: 11. července 2009 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel6651
 Ja bych ti dal max 150,- protoze je to klika stará 50 let a at rikas ze je dobra a nebo ne,tak se zanedlouho vysype.............
Datum: 11. července 2009 15:14
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 Zdar ja bych dal 500
Datum: 11. července 2009 13:46
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 zdar dal bych za ni tak 300kc
Datum: 11. července 2009 13:36
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Zdar draci, nevíte někdo, čím se dá pořádně vyčistit (dekarbonizovat) píst a hlava válce na mé 175??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 12:38
Jméno: xxx
IP: uživatel6603
 Čistit hlavu válce šmirglem? to sou nápady
Datum: 11. července 2009 12:38
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Dík za odpovědi. Výfuky už sem vypálil, ale já to dělám tak, že do nich naleju trochu benzínu a zapálím, ono to krásně prohoří a pak to jen vyklepu ven. No a těsním azbestovou šňůrou a tmelem
Datum: 10. července 2009 21:53
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Dík za odpovědi. Výfuky už sem vypálil, ale já to dělám tak, že do nich naleju trochu benzínu a zapálím, ono to krásně prohoří a pak to jen vyklepu ven. No a těsním azbestovou šňůrou a tmelem
Datum: 10. července 2009 21:53
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud je to hodne tak jo, bezne se dela to ze se to z pistu ozkrabe nakym straym pist. krouzkem nebo sroubovakem a zhlavy taky!! a abys zvisil vykon jak ma bejt tak vycisti koleno tak ze ho vypalis v kamnech a vycisti vejfuk a vse dobre utesni a hlavne vycisti ve valci vyfukovy kanal taky bejva u techle stroju zakarbonovanej hodne
Datum: 10. července 2009 21:45
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 A ještě otázka, když to tam nechám zakarbonizovaný, tak to nějak zmenšuje výkon nebo tak něco?
Datum: 10. července 2009 21:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 slo by to smirkem ale nakym jemnym ze zacatku nakej hrubej nebo to necim seskrab treba nozem tu slinou vrstvu a paj uz jen smirkem docisti ale hlavne at neosmirkujes material zalezi jak hodne to chses mit vycisteny pokud pouzivas M2T tak je zbytecny to cistit dovikaj protoze to je hnedka znovu za karbonovany
Datum: 10. července 2009 21:29
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Ale to já bohužel nemám  Není nějakej způsob, na kterej potřebuju základní vybavení?  Anebo nejde to třeba jen ředidlem, nebo benzínem?
Datum: 10. července 2009 21:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 u fichtla jsem to vycistil takovou potvorou je to neco jako vrtacka ale mato hodne otacek a zadnou silu a davaji se dotoho ruzny mali kulaty nastroje jako ocelovy kartac plastovy kartac tak tim ocelovym kartacem to slo nadherne slo to do lesku
Datum: 10. července 2009 21:00
 caute, nevite kde mám koupit komplet klikovku na babettu 210? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 15:49
 sorry sorry teraz vydim ze nemajú ....
Datum: 10. července 2009 15:49
 ved tu na FICHTLKRAMKU
Datum: 10. července 2009 15:32
 zdravim, mam dotaz, jak se sundává ojnice z klikovky u babety? dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 13:52
 ojnice se sundava vsude stejne... musis ji hodit do sveraku a odlisovat
Datum: 10. července 2009 13:52
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 19. července 2009 18:02
 ahoj. Promiň že jsem ti neodepsal dřív ale byl jsem na dovolené a zítra jedu na další. Já ICQ nemám. Jen mail. Viz nahoře.
Datum: 19. července 2009 18:02
Jméno: maniac
IP: uživatel1723
 čauves kluci a holky co myslíte můžu jet s pionýrem třeba 60 km v kuse mám tam 12z sekundáro a jel bych tak těch 50km/h a ředil kvalitním olejem 1:40 myslíte že to můžu jet v kuse??že se to nějak nepřidře? nebo je lepší tomu dělat třeba po 20km přestávky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 19:17
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Neboj fik to bez problémů vydrží, já taky někdy jezdím v létě např. při 30°C těch 40-50 km v kuse a v pohodě, tak proč ten tvůj by nevydržel trasu 60 km...
Datum: 10. července 2009 19:17
Jméno: maniac
IP: uživatel1723
 já si myslím že by to taky mělo vydržet leju tam schell advance 1:40 a nebo OREGON do motorových pil a křovináků atd...
Datum: 10. července 2009 17:23
 kvalitní olej a nemusíš se bát já sem taky hnal pařízka 50kou cca 80km na jeden zátah a to byl 600km po vybrusu a skousnul to
nic mu to neudělalo. Hold pařez kvalitka  a bylo cca 25 stupnú
Datum: 10. července 2009 14:42
 presne tak kdyz tam mas ve spravnem pomeru olej se to nema proc zadrit... jen zalezi na chlazeni
Datum: 10. července 2009 13:55
 kdyz nebude vedro jak na sahare tak nevidim problem proc bys nemohl ject
Datum: 10. července 2009 11:42
 zdar draci, chci se Vás zeptat jestli má někdo zkušenosti s touhle hlavou? je dobrá nemá žádné výrobní vady? Děky zaodpvědi.
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_102.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 22:51
Jméno: brisK
IP: uživatel6507
 Jediná vada je že to neni org.  Tušim že polská druhovýroba
Datum: 09. července 2009 22:51
 uplne obycejna hlava na fichtla.ja ji kupoval u nas, ale neylo tam to medene tesneni.... ale to sem sehnal. tady nevim...
Datum: 09. července 2009 22:49
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 zdarte draci mam jawa 555 a mel sem rozebrany motor a kdyz sem ho sel davat dohromady a dotahl sem kartry tak se mi blokla klika a jde sni velmi tezko tocit nevite co stim je? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 11:49
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 Ted sem to znova rozpulil a jak se povolily kartry tak se zacala tocit i klika ale jak sem to znova slozil tak se zase zasekla jak to mam udelat aby se nezasekavala?
Datum: 10. července 2009 11:49
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 Cau loziska a gufera sem nemenil jenom sem cistil motor a jak sem ho skladal tak jak sem podotahoval vsechny sruby tak se klika jak kdyby pridrela a uz nejde roztahnout toci se ale tezko
Datum: 10. července 2009 11:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jak jsi tam dával kliku a ložiska?
Datum: 09. července 2009 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel6634
 jedna dobre a vhodne mirena rana kladivem a je vse OK
Datum: 09. července 2009 21:59
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec ,tezko radit ,moc jsi toho nenapsal,nemame s ceho vychazet...Dopis,jestli jsi menil loziska a gufera(pokud mas u sebe jenom kartery!!!Pokud jsi tam dal uz i primar. retez ze spojkou tak muze byt chyba i jinde.Taky jsi mohl vymyvat kartery benzinem a oni se kousli.
Datum: 09. července 2009 20:48
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 gufera mam dobre ty su v rovine ale porad je to zasekle
Datum: 09. července 2009 20:09
 takze ako tam más guferá musis to do toho dat takto aby to bolo s kartermi v jednej rovine
Datum: 09. července 2009 20:01
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 ja sem to aj srubovakem roztahl aj to fungovalo ale jak sem dotahl kartry tak sa to zas zaseklo nevite jak to spravit?
Datum: 09. července 2009 19:50
 alebo este to moze za to,ze dal si do toho moc hlboko guferá
Datum: 09. července 2009 19:48
 mozno ze más v jednom stane kluovku,nemás to v strede  strc do toho srobovák
Datum: 09. července 2009 19:46
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec newite nekdo co mam z zadní brzdou kdyš se ne nevraci dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 17:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Může být zarezlý brzdový klíč nebo ulomený háček pružiny.Promazala bych také brzdový pedál.Ten brzdový štít sundej a uvidíš
kde je závada.
Datum: 09. července 2009 17:58
 to bude spatny lanko..sundej ho a tahej za ty konce a uvidis jestli de tahat ztezka a nebo ne..jestli ze jo tak kup jiny lanko to se mi taky stalo...
Datum: 09. července 2009 16:34
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 ja sem ho koupil odkamose a on natym jel a dupl rychle nabrzdu a od te doby se to nechce vracet newim jestly je spatny lanko nebo neco v bubnu
Datum: 09. července 2009 14:36
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 ja sem ho koupil odkamose a on natym jel a dupl rychle nabrzdu a od te doby se to nechce vracet newim jestly je spatny lanko nebo neco v bubnu
Datum: 09. července 2009 14:33
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 u zadniho lanka dej pruzinu o vejfuk a bude se to vracet
Datum: 09. července 2009 14:25
 bud muzes mit spatne vedeny lanko...ze je moc ohybane....anebo spis mas uz vytahane ty pruziny na paknach uvnitr bubnu...sundej kolo...otevri ho a zjistis...
Datum: 09. července 2009 14:24
 Zdar draci, jak poznám že sem dal na píst správný rozměr nového kroužku? Někdo tady říkal, že když se vloží nový kroužek do válce, tak musí mít nepatrnou vůli. Já sem to právě zkoušel a žádnou vůli tam nemám a kroužek je sepnutý na doraz. Nechci to nějak zadřít. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel6626
 pekny kulovy,ani si neumis predstavit jak rychle se sjede novej krouzek ve starym valci,nez si sedne.......klidne to tam dej a nekoumej nat tim......je to v poradku.....krouzek se hlavne musi volny pohybovat v drazce pistu!!!
Datum: 09. července 2009 15:06
Jméno: tommy11490
IP: uživatel6625
 tak to mas zly kruzok,medzera tam musi byt!!!!
Datum: 09. července 2009 13:21
 Prosím je možné,že by mi mohlo snížit výkon to že nemám těsnění pod válcem?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 22:01
Jméno: pajik
IP: uživatel3826
 sníží se ti výkon protože se ti změní předstih přelaď předstih a bude to ok....
Datum: 11. července 2009 22:01
 pod válcem tesneni musi byt kazdopadne...to tesneni pod HLAVOU nemusi byt...myslim ze se davalo jenom na 550 a 555....ale pod valcem kazdopadne ano!
Datum: 09. července 2009 10:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Oprava. Když tam to těsnění není,nemusí to těsnit.
Datum: 09. července 2009 9:12
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Sníží se komprese.Teoreticky vzato, kdyby to těsnění mělo sílu 2mm ,zvětšíš prostor mezi pístem a hlavou válce.
Datum: 09. července 2009 9:09
Jméno: viktor009
IP: uživatel6618
 Čau mám dotaz jaky je rozdil mezi 2 a 3 kroužkovym pistem??? Diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel6626
 ja mam 3 kruhy a uz je nechci,roztáčí se to pomalu a po rovine max 70. Zezacatku se mi libilo,jak to krute tahne do kopce,ale zase nadmerne vadne pri delsi jizde.....dvoukruh mi to nedelal a jel jako hovado,jen kopce se museli víc točit........ted si budu delat dva motory,jeden si necham origo co ted mam,jen ho poopravim(futro v klice,jinej píst) a druhej trošku lepší(valec,klika,karbec,zapalovani) investice asi 6000,-
Datum: 09. července 2009 16:03
 taky se to trosicku vice hreje...ale ja mam 3krouzkovy a nemuzu si stezovat
Datum: 09. července 2009 10:16
 s dvou kruzokovym to bude vic tocit ale zase min tahnout a s tri krouzkovim to vyc potahne ale zase to nebude tolik tocit asi o 1000 ot za min
Datum: 09. července 2009 10:09
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 3 kroužkovy má 3 kroužky tudíž více těsní a je to do rychlosti.1 kroužkový jde zase víc do otáček.A 2 kroužkový je zlatý střed.
Datum: 09. července 2009 9:08
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 na 3 krožkovým jsou 3 kroužky a na 2 kroužkovým 2 krožky už to chápeš????
Datum: 09. července 2009 8:42
 caw lidi, kupil som fichtla schcel by som mu robit vybrus a chcel by som sa vas opitat ci sa to oplati robit ked valci nic neni ani piestu a kruskam len ma moc nabehanich kilometrov diki za radu chlapi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 8:37
 daj do valca novy kruzok a zistis ze je to potrebné alebo nie podla medzeru
Datum: 09. července 2009 8:37
Jméno: karel
IP: uživatel1723
 čaves hoši ted mě něco napadlo jak tady všichni píšete že když se zajíždí výbrus tak má být otevřené šoupátko naplno ale zase se to nemá točit do otáček tak co kdybych ucpal jdnu dirku na airboxu?? potom bych mohl držet furt plný plyn teklo by tam max benzínu a nebyli by takový otáčky co vy na to??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 23:48
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jak říká Standa, poctivě zajet. Se sáním není nutno nic dělat, směs obohatíš tím, že zvedneš jehlu a dávej také více oleje. Držet stále plný plyn také není dobré, dochází k většímu tepelnému i mechanickému zatížení motoru. Zatěžování motoru se musí zvyšovat postupně a dbát na to, aby se motor nepřehřál.
Datum: 08. července 2009 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel6614
 myslim,ze cim vic se to budes snazit ojebat,tim to bude horsi.......nejlepsi je to klasicky a poctive zajet......samozrejmne bohatsi smes je dobra,ale az do jisté miry
Datum: 08. července 2009 23:37
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 Zdravim vsechny stal se mi takovej problem s babetou 210 a to ten ze predchozi majitel ji zdrejme zadrel na klice (ci neco s ni robil) a loziska na klice se v karterech protaceji prosimvas nevite nekdo co s tim vim ze to sem nepatri ale nemate nekdo funkcni motor na babetu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 10:27
 kdyby se rek tak o tri dny driv tak sem mnel motor funkcini na 210tku ale uz je pric
Datum: 09. července 2009 10:27
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 dik za radu ale ten motor bych potreboval 210-kovej ale jinak dik
Datum: 08. července 2009 21:02
 čau to jsem jsem patří, a ty ložiska skus namazat dvousložkovim lepinlem a nechat zaschnou a potom budou držet, a jestly chceš náhradní motor tak já mam ale je z 207
Datum: 08. července 2009 20:59
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 čau nevíte kde bych moch udělat v orlickousteckém okrese udělat výbrus 555ky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 20:24
|



|