|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Vláďa
IP: uživatel6696
 Čau kucí. Minulý rok jsem si objednal, namontoval a zajel sadu válec 40, ale pak jsem zjistil že očekáváné zvýšení výkonu má nastat až po vybrání kanálů válce pilníkem. Jenom už nevím kde jsem to info a fotky viděl. Nevíte prosím někdo jak na to?  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 0:06
Jméno: standa
IP: uživatel4466
 reknu ti jediny,co tam nepatri odstran
Datum: 22. července 2009 0:06
Jméno: pavel
IP: uživatel5424
 Zdravim, mám takovej dotaz když sundám na mustangu hlavu válce tak můžu ten plechovej těsnící kroužek co je pod ní použít znova když ji tam budu znova nandavat?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:21
Jméno: maspe
IP: uživatel6797
 použít ho můžeš, ale je otázka jestli bude dobře těsnit. Když ti bude hlava foukat, vyměnit. Obecně se nedoporučuje opakovaně používat stejné těsnění.
Datum: 21. července 2009 21:21
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary hosi,nevite co mam delat kdyz sem do svyho mustanga dal novej pist valec a hlavu,dal sem tam svicku a kdyz ho chci roztlacit tak je kolo zasekle a kopacka je uplne hluchá, bez svicky je vse ok, predem diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 20:14
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 8 výbrus, 40 píst
Datum: 23. července 2009 20:14
Jméno: pavel
IP: uživatel6772
 jakej máš výbrus??
Datum: 23. července 2009 19:20
Jméno: lamák
IP: uživatel5546
 jak menite gufero kdyz mate slozeny motor ??? nejlepsi asi sroubovakem vydloubnout ale to se trosku poskodi krter.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:49
 cau,ja to delam tak ze do gufera nasroubuju aku vrtackou vrut a pak to vytahnu klestema a je to bez poskozeni karteru
Datum: 21. července 2009 14:49
 de to vydloubnout, delaval sem to ale nesmi se to delat moc casto, pac se poskodi karter a pak bud tam narvat tmel nebo to tam bude foukat...vydloubnout to jde dokonce i bez poskozeni gufera ale proc ho neposkodit gdyz obycejne mas novy hned na vymenu...
Datum: 21. července 2009 14:08
Jméno: lamák
IP: uživatel5546
 de to normale zarazis sroubovak mezi karter a tu objuimku gufera a zohnes gufero a vyloupnes
Datum: 21. července 2009 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel6786
 ja na to mam udelanej takovej háček,šroubovakem mi to nešlo.....
Datum: 21. července 2009 12:56
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 zdar hoši.....mám docela problém tak bych prosil o radu......žačal sem púlit motor sundavám vačku a ten šroup jak jí drží se mi asi v púlce zlomil.....nevítě někdo jak ho dostat ven????vačku sem sundal ale púlka toho šroubu mi tam zústala zašroubovaná......dík za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 14:42
 stahni dvouramenym stahovakem rotor zapalka a mozna ze k tomu sroubu bude lepsi pristup
Datum: 20. července 2009 14:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 22. července 2009 22:10
 Tyo borec ale neni mi jasny jak to z toho vymackl dvoukanal sani a vyfuk ponechany ....jeste se mam co ucit  jinak se mi to libi
Datum: 22. července 2009 22:10
 Ono ve své podstatě tě při ladění maximální výkon nezajímá....  tebe zajímá změna po zásahu do motoru.....  Ale to je fuk.....jinak můžu potvrdit že toto je ověřené.....stejsky ví co dělá....!
Datum: 21. července 2009 10:16
 Bohužel brzda moje není. Můžu tě ubezpečit, že na ní byly odbržděny desítky válců jednoho nejmenovaného úpravce s tím, že nejvyšší dosažený výkon je pod hranicí 8HP. O odbržděných jiných motorkách ani nemluvím. Dříve všechny zajímal pouze výkon, ten jsem neznal, protože jsem byl na brzdě poprvé (není to zadarmo), teď když je válec odbržděný, tak se najdou zase tací jako ty, ono je opravdu lepší nic nedělat!
Datum: 21. července 2009 9:54
Jméno: birel26
IP: uživatel3837
 To je pěkné že mu to ukázalo 5.5HP,na své brzdě bych z toho dostal i 10HP=pokud není kalibrovaná brzda tak je vám výkon, který to ukazuje houby platný....
Datum: 20. července 2009 23:16
Jméno: birel26
IP: uživatel3837
 To je pěkné že mu to ukázalo 5.5HP,na své brzdě bych z toho dostal i 10HP=pokud není kalibrovaná brzda tak je vám výkon, který to ukazuje houby platný....
Datum: 20. července 2009 22:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a 19cku difuzor- to bude dost gut
Datum: 20. července 2009 22:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa: a je to dobrý co , ta laditenlá tryka?
Datum: 20. července 2009 22:07
 stando stačí ten krátký. ten vzdušník je jen na začátku, takže stačí maličko vrtnout. sem ti to řikal že sem to dělal taky a jak....
Datum: 20. července 2009 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 paja: Ja tu laditelnou trysku mam  nechal sem si ji od nekoho udelat  a mám staveci krouzek do karbecu na šoupe,takze muzu na prumer 19mm  Jen momentalne hledam delsi vrtak 0.8mm na vzdušnik,vsechny co sem sehnal jsou moc kratky
Datum: 20. července 2009 16:39
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 je to dobry až budu mit prachy tak to d něj hned kupuju
Datum: 20. července 2009 16:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jj ja taky budu upravovat seriový karbec, da se říct jen podle navodu stejskýho, ale moc se mi líbí ta laditelná tryska- tu si takto upravit i volnoběžku tak bys ho potom i nadherně seřídil,jen ta práce a čas....
Datum: 20. července 2009 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 Stejsky do toho jde ostře  Povedená sada.....!!i ty grafy z brzdy jsou pekné.... Jináč v sobotu sem byl na Veliši a kecal sem tam s Jawaracingem50 a rikal,ze to jede skoro jak jeho valec,jen to trochu mín točí a ma to dost slušnej kroutak,prej se na tom vozil..... dlouho jsem premyslel o valci od TK moto,ale po tom,co sem zjistil a slysel o stejskyho valci,tak moje volba je jasná.....pokusy s frezkou a pilnikem typu pokus/omyl uz jsem vzdal......kdyz o tom nic nevis,tak nema cenu to skouset......a cena je dle me az skoro nízká......kdyz si vemete ze pist stoji 300,-,kruh 2x 100,- + snizeni hlavy,rozlisovani,slisování,uprava valce na freze(to zarucuje,ze sou vsechny stejné  ).....hlavne kdyz se to trošku připepří klikou,karbecem a vejfukem,tak 6 koní je hezká odměna.......jen neverim seriovým kladívkům,ze tech 9000 otacek odklepou a nebudou skakat  Jináč budu upravovat seriovej karbec na 19mm,vse zdokumentuju,pokud se povede,o podrobný návod se podělím..... samozrejmne se podelím i o fotky ze stavby......momentalne to cele stoji na nedostatku casu,financí a na ohlém rámu......vyhledove by to do konce prazdnin mohlo zavrčet......doufam
Datum: 20. července 2009 12:35
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 čau draci. Měl bych jeden takový dotaz vím že už to tu bylo hodněkrát. Chci si u mustaanga trochu zvýšit výkon, tím že si snížím hlavu válce. U Pincků atd. se používal stupen komprese 9,5 že? No nejde mi o to abych mě kompres 11 nebo víc.... Stačí mi tak 10 max. 10.3 tak aby se motor až tolik neničil. Rád bych věděl jak moc pujde poznat ted rozdíl. Samozdřejmě GO celého motoru ... to je jasné a taky jaký vliv má tryska 72 do karbece místo 68. Prostě a stručně chci tu hlavu trochu snížit tak co bych měl pak upravit aby motor tak netrpěl a aby fungoval tak jak má . Ufff tak to je vše. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 hele u seriovyho stroje muzes jit az na stupen 10.8:1 ,má to příznivý prinost na prubeh vykonu,spotrebu a jeste to nema vliv na zivotnost klikoveho ustroji.....pokud budes mit jehlovou ojnici,tak to vubec neres.....mosazny futro je horší..... trysku 72 ano,ale s primym filtrem a nebo odškrcenim origo airboxu.......
Datum: 20. července 2009 12:43
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 jj to jei jasné, proto ji nechci snižovat o tolik je mi jasné že každé snížení je na klikovce znatelné ....
Datum: 20. července 2009 12:18
 Snizenim hlavy trpi hlavne klika a loziska na klikovce.. tim bych asi zacal po snizeni hlavy.
Datum: 20. července 2009 11:34
Jméno: Enigma
IP: uživatel6766
Posl.aktualizace: 19. července 2009 23:03
 samozrejme musi byt
Datum: 19. července 2009 23:03
Jméno: MoorgeN
IP: uživatel5854
 Dobry den chcel by som sa spytat ci pasuje piest z čz 175/477 na nejaku jawu napr. 350 alebo 175jawu a opacne +ci nepoznate nejaku slovensku stranku kde sa daju zohnat veci na čz175/477 hlavne piest...potreboval by som to co najlacnejsie..
Dakujem za odpovede a rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nejde to, i 350 má pravý a levý píst, výřezy na pístu by se nekryly s přepouštěcími kanály. Myslím. že tento píst by neměl být problém sehnat i na Slovensku. Jestli už je ovšem válec v horším stavu, vyplatí se nechat udělat výbrus a píst, kroužky, čep a pojistky ti většinou dodají k výbrusu.
Datum: 19. července 2009 22:54
 Čau draci jak mám poctivě yajíždět výbrus mayat tak 1:30 ....a dávat často pauyu motoru žejo ........a jeydit tak na půl plznu nejvíc .díkz moc ya odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 14:27
 he chyba, ne 1:320 ale 1:30, jinak dobry typy jsou treba z kopce vypnout zapalovani a se zarazenym kvaltem otevrit plyn, tim se motor proplachne a zchladi, pod kopcem zas zapalovani zapnout a jet dal, nigdy gdyz pojedes z kopce ten plyn nezavirej, pac motor jede a jak mu zavres proud smesi tak se klidne i pridre, dobry je treba zmacknout spojku nebo zaradit neutral a obcas vzit takhlec naprazdno za plyn...este jedna vec - pokud se ti zda ze motor vadne, zmackni spojku, pokud zdechne, zastavit a vychladit, pokud bude drzet volnobezne otacky (coz ze zacatku tezko) a nebudou opadavat tak jet pak dal, jakmile se po rozpojeni spojky motor zastavi tak to uz je znamka ze motor se pridira...zajizdeni zdar
Datum: 19. července 2009 14:27
 nebat se to mazat, klidne 1:20 - 1:25, 1:320 je malo, jinak zarazku na jehle na nejspodnejsi zarez, ani ne jezdit na pul plynu jako mit nizke otacky, klidne i na plnej plyn = plne otevreni soupete = nejvic smesi = nejvic oleje = nejlip maze...dulezity je aby se nezacal pridirat, to je ze zacatku casto stavet a nechat chladit, opravdu nizke otacky, nikam nespechat...po 500 km dejme tomu se to povoli...jo a po zajezi vycistit lauf, spalovak v hlave valce, svici, pist a upravit bohatost smesi...hlavne opatrne...
Datum: 19. července 2009 14:24
 myslim že je to správně taky budu zajíždět
Datum: 19. července 2009 13:30
Jméno: Dawid
IP: uživatel1966
 Čau Draci,chtěl bych sundat píst a nevím jak na to,nerad do toho mlátím kladivem když nvím co se stane.....  dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel6754
 pokud pisti cep nejde vytlacit prstem,tak pist vemu,vypodlozim nejakym klíčem o 2 štefty válce,aby byla volná ojnice, a jednoduse to vyklepnu
Datum: 19. července 2009 15:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Především je nutno se vyhnout jakéhokoliv bočního tlaku na ojnici, lehce se ohne a může se poškodit i ojniční ložisko. Nejlepší řešení je samozřejmě stahovák.
Datum: 19. července 2009 12:46
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 nekdy to tak jednoduše nejde chce to but vetsi ranu kladivem nebo stahovak a nebo ja to demam ve sverak vypodlozum z obou strany dremev a veznu srub o prumeru cepu a dam to cele do sveraku a ten srub tito pekne vytlaci
Datum: 19. července 2009 12:32
 sundáš hlavu a válec....pak vemeš šroubovám, a tím dostaneš ven pojistku(stačí jednu)....ale opatrně a z druhé strany (tam, kde jsi tu pojistku nechal) zatlačíš do pístního čepu a ten vyleze ven....no a píst můžeš sundat
Datum: 19. července 2009 11:50
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 Ahoj měl bych dotaz měl jsem rozdělaný motor z fíka a po složení mám vúli na klice prostě klepe kde to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 11:19
 ahoj to neni mozne pokud jsi to skladal dohromady bez znacneho nasili.
Datum: 19. července 2009 11:19
 Dobrý den, můžete mi prosím poradit jak se vyvažuje a vycentrovává klika? Bylo by to na stočenou kliku, která je stočená na 80 mm.....děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:20
Jméno: jay
IP: uživatel5395
 Asi ti stim tady nikdo neporadi takovejhle dotazu uz tady bylo a vzdychky 0 odpovedi taky sem si nechal stocit kliku a asi to udelam tak ze ji slisuju pak necham vycentrovat na hodinkach vypocitam si jakou zatez dat na ojnici a pak uz jenom budu vrtat do ty doby dokud se to na pravitkach ani nehne uvidime no
Datum: 21. července 2009 14:20
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 80tka klika snad ani poradne vyvazit nejde mel sis to nechat udelat na 90mm pak by to slo ale zadna prdel by to nebyla.Jinak centrovani se provadi na hodinkach na soustruhu
Datum: 21. července 2009 14:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hoši má nekdo zkusenosti s vyfuky SHARON , vim ze to sem tak uplne nepatri , chtek bych to dat na varadero .diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:52
 Ja mam YBR 125 a koupil sem si ho tam a nemužu si ho vynachvalit prostě jednoznačně SUPERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 19. července 2009 9:52
Jméno: jojo
IP: uživatel5966
 co znamena kdys nemam na motoru zadne virobny cislomam us doma take dvje motorky a cislo nebilo vibrouseno!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 18:31
Jméno: sdgs
IP: uživatel3545
 taky mám pincka bez čísla na motoru protože ten motor byl mněnen a je to jakoby náhradní díl bez čísla.
Datum: 18. července 2009 18:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na některejch motorech je číslo vyražený na drržáku ke kostře, každopádně dali se prej tenkrát v mmototechnách sehnat nový kartery pochopitelně bez čísel.... ale jak řikam nejdřív koukněte na ty držáky
Datum: 18. července 2009 10:58
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 nevím čím to je ale jednoho pionýra co chci na STK taky nemá výrobní číslo , ale proč tam neni vyražené ,to je záhada
Datum: 18. července 2009 9:31
 Zdar lidi potřeboval bych poradit mám jawa 21 a podělali se mi pístní kroužky všechny tři nvm jaký mám koupit pls poradte mi podle čeho se mám řídit
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 9:49
Jméno: nexak
IP: uživatel6498
 normal,rozdelej hlavu,valec,utri si ho at nemas spinavej bagl.. Vem valec,bez do mototechny a rekni-chci do tohodle valce pistni krouzky,a ukaz tam ten valec.da ti 3 krouzky,zaplatis cca 90korun a des domu montovat
Datum: 18. července 2009 9:49
 Zdar, nevíte někdo kolik by stál výbrus na Jawu Mosquito?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:58
 zdravim mate nekdo zkusenosti s touto ojnici - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2146.html ? a taky by me zajmalo v cem se lisi ty modifikace jak je tam napsany ? bohuzel uz kliku nemam doma abych to premeril nybrz na repasi dnes jsem tam volal rikali ze to jeste potrva.. pac rikali ze to musi vypouzdrit tu puvodni ojnici...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel6726
 napiš SESOVI maila.......
Datum: 17. července 2009 10:10
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6722
 Cauec chtel bych se vas zeptat mam takovej problem na mym mustangu de o otacky kdyz mi to bezi na volnobeh tak desne litaji nahoru neda se u toho ani stat jak to rve a kdyz nastavym tim sroubem volnobehu tak po dalsim nastartovani je to to samy predem dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 15:03
 Bud ti to nekde podfukuje nebo mas moc dlouhy kratky lanko plynu
Datum: 17. července 2009 15:03
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele me to delalo taky a vymenil sem tesneni pod valcem a problem byl pryc
Datum: 16. července 2009 20:51
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 bud máš vyskočenou jehlu nbo špatné šoupě
Datum: 16. července 2009 20:03
 cus lidi pls nevite kde mam sehnat píst 58.00 s čepem 18?? je to s 350 myslim. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 17:25
 draku napis mi mail,,ja to splasim,,sesa
Datum: 16. července 2009 17:25
|



|