|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 Kolik kilometru je treba k zajeti motoru po pouhe vymene krouzku???? Diiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 10:34
Jméno: tom
IP: uživatel6922
 300km to zajed mozna 500km podle toho jak to bude slapat tak cus
Datum: 31. července 2009 10:34
 100km
Datum: 28. července 2009 23:55
 Ahoj chci se zeptat. Zítra budu půlit motor a budu vše mýt a dávat dohromady. No a chci se zeptat jestli se musí startovací segment nějak natahovat pružina. Jestli ano nebo ne ? Popř. jak. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:05
 ok.
Datum: 04. srpna 2009 18:05
 treba to natahovat tak abi to bolo v takom polohe ako stoji v poskladanom stave alebo trosku viac smerom dole (zapalovania)
Datum: 28. července 2009 19:37
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 Zdarec. Mam jawettu a kdys zaradim dvojku tak to vubec netahne a ztraci vykon. Nevite cim to muze byt? Ja us fakt nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 17:56
 Zdar draci mam mustanga a kdyz se chci projet tak vzdy to nakopnu na poprvy volnobeh ok ale když už jse to trochu zahřeje tak je to takovy liný a vubec nedrží volnobeh nevite co stím ? PS: eště tam nebyl vybrus možná to je tím ale necham to na vas DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 17:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mustang 223 nebo PePaZaK.23 - asi před pul měsícem si mi slíbyl že mi vyrobíš 2 podkovy na fichtla ale už ses dlouho neozval můžu s nimi počítat?kdy budou?
Draci nemáte náhodou někdo podkovu mezi setrvačníky na fichtla?(nejlíp 2) nebo nevíte kde je sehnat?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 17:14
 zdarec  tak mam tu svicku NGK jak ste mi poradili... typ svicky je NGK B6HS.. je to dobrej typ na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 14:08
 ok diky moc
Datum: 28. července 2009 14:08
 Jo, je to dobrý typ.
Datum: 28. července 2009 14:06
Jméno: Borat Sagdiev
IP: uživatel5546
 Cus picus. mam jehlu na nejhornejsim zarezu ( pro nechapajici 1. sezhora) a kdyz chci zaradit v mensich otackach z dvojky na trojku po rovine tak to ma problem utahnout ( skrci krouzky) ... kdyz jedu do kopca na dvojku , a pak dojedu na rovinu tak uz poo rovine nemuze ani dvojka ,.. proste se uplne prehriva i fichtl .. c osatim? plovakovka dobre nastavena!..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 13:27
Jméno: Borat Sagdiev
IP: uživatel5546
Datum: 28. července 2009 13:27
 hele,to je u fichtla normalni  trojku v nizkejch otackach utahne malo kterej vyladenej fichtl
Datum: 28. července 2009 12:30
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 ty si odpovídáš sám nebo co?
Datum: 28. července 2009 11:34
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
Datum: 28. července 2009 10:11
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
Datum: 28. července 2009 10:09
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Chuda smes... Dej jehlu podle manualu do 2. drazky a uvidis.
Datum: 28. července 2009 10:07
Jméno: Lajbor
IP: uživatel5546
 cuz, cim muze byt ze mi fik nechce utahnout dvojku kdyz to moc neroztahnu , trosku potahnu hodim dvojku a to neutahne ... zacne se dusit .. skrci mi kropuzky a tak chci vedet jestli to muze byt tim a nebo jeste necim jinym , plovakovka je asi dobra....DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 18:03
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 máš chudou směs draku, jehlu dej na prostřední zářez.
Datum: 28. července 2009 18:03
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 utěsněny to ma dobře
Datum: 28. července 2009 9:26
 možná ti to někde saje falešný vzduch....mi to dělalo při špatném těsnění mezi kolínkem karbecu a válcem....
Datum: 27. července 2009 22:09
Jméno: Lajbor
IP: uživatel5546
 a jeste se hodne prehriva, jehlu mam na nejhornejsim zarezu ..
Datum: 27. července 2009 22:07
 cus draci, prosim vas nevite nekdo cim by to mohlo byt ze kdyz motor (na pionyru mustang) vyzenu do trochu vyssich otacek tak se najednou zacne ve valci objevovat takovy zvuk jako kdyby v nem neco litalo  cely motor je po GO (novy: velec, pist..., klika, spojka, prevodovka, zapalko no proste uplne vsechy vnitrnosti aj se sroubkama zustaly jen kartry stare) na motoru uz sem najel 965 KM olej je vymenemy po 500 km jak je to v knizce, nejel sem na nej jeste vubec ve 2, jeste sem nedal plny plyn.... proste vse dodrzuju jak je v knizce, a ve valci takove divne zvuky, jak rikam jako kdyby tam ve spalovacim prostoru zacala litat nejaka kulicka nebo co, a kdyz sem dal mensi predstih tak se to posunulo jeste vic na nizzsi otacky, pro ujasneni cim vetsi predstih tim min to dela takove divne zvuky cim mensi tim vic... jinak ma motor krasny zvuk uplne bez chybicky az na toto, prosim poradte celkem me to stve do motoru sem vrazil 4500 a myslel jsem si jak to bude skvele a ted toto predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 22:55
 jo a dodatek k te svicce, zasedla nevi vubec, ma nadhernou cihlovou barvu, takze se trochu bojim ze to ni neni, ale barva neni po cele elektrode stejna, na levo je svetlejsi jak na pravo nebo naopak to nevim presne, proste strany elektrody maji odlisne barvy ale ne nejak extremne
Datum: 28. července 2009 22:55
 myslite ze vadi valci, kdyz jej v zabehu sundam??? delal sem to nejmin 1000x ale ted sem do otho dal takovou sumu penez ze se mi do toho vubec nechce vrtat, ze potom muzou ty krouzky nejak spatne sednout atd. atd. atd., no a kdyby byl vylomeny treba zamek na krouzku nebo tak neco, tak nebude valci vadit kdyz krouzek dam novy?? nebo radsi oba?? a jak dlouho to pak budu must zajizdet?? predem diky
Datum: 28. července 2009 22:51
 este jeden dotatek - ze se pri zvetsenim predstihu vyskytuji pri vysich otackach me docela zarazi pac samozapaly se prave se zvetsenym predstihem (zvysenou kompresi, nizkooktan. ben., horkou svici, teplenyma bodama uvnitr spal. prostoru atd. jak uz rikal míra) zvetsuji...svadi me to stale k tem krouzkum...
Datum: 28. července 2009 15:21
 jo k ty sivcce - je to mozny, vymontuj a zkoukni ji, je mozny ze bude zasedla...jinak to bronzovy futro je docela dulezita vec, toho by sis pri skladani vsiml ze to ma vuli, to samy klikovka, ta cinka v pocatecnim stadiu tusim ze v nizkejch...cinkat tam muzou tytoveci - krouzky, klikovka (horni i dolni lozisko v ni), loziska na klice, primar, maticky na vyfukovym steftu, to same maticky u karbecu...pokud vyloucime klikovku, nedotazeny maticky (ty delaj nejvetsi randal prave pri vysokejch  ), primar (vyrazne cinkani hlavne na volnobeh) a loziska na kterych je uvelebena klika (jelikoz se spis zasekavaj nez zvoni a je to vubec charakteristycky jine pro ne) tak byhc to videl na ty krouzky co se tyce motoru jako shluk soucastek...svice je dost mozna, chuda smes (treba malou hladinkou v plovakovce nebo nedostatecnym dotekanim) je tez mozna avsak to bys rozhodne poznal jelikoz to pak vubec netahne gdyz se plovakovka vycerpa...takze svice a gdyz nezabere tak krouzky, jinak me opravte pokud se v necem pletu (coz casto)...
Datum: 28. července 2009 15:17
 ale vada v motoru by to byt nemela ze??
Datum: 28. července 2009 8:24
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Jestli se to mění s nastavením předstihu, tak bych vsadil na samozápaly, detonační hoření fakt zní, jako by ve válci lítala kulička. Může je způsobit chudá směs, ale to by dělalo větší neplechu, hlavně by se to hřálo. Další příčinou bývá benzín s nízkým oktanovým číslem, hlavně když zvedneš kompresi. Poslední mě napadá horké místo ve spalovacím prostoru. Karbon bys tam mít asi neměl, tak zkus studenější svíčku.
Datum: 27. července 2009 22:21
 prave ze vubec neskube pri vysokych ani nikdy porad jede naprosto plynule bez vynechani... krasne jej vytocim do vysokych bez problemu bez vynechani... proste to nechpu takove divne zvuky
Datum: 27. července 2009 21:58
 Kdyby to jakoby zvonilo, tak by to mohl být pístní čep. Ale zase se mi nezdá, že by začal dělat pordel po GO...
Datum: 27. července 2009 21:40
 mozna predzapaly, jinak bych to videl na cinkani krouzku ktery, pokud se jim treba ulomi zamek nebo pacicka na krouzku tak pri vyssich cinkaj...pokud ti dela este jednu vec, a to je ze pri max. otackach to jakoby zacne skubat a mistama zpomalovat tak jsou to prave ty krouzky...
Datum: 27. července 2009 21:32
 zdar jak poznám že mám ohlou ojnicu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 21:46
 budeš mít vyleštěnou botu.bud levou nebo pravou
Datum: 27. července 2009 21:46
Datum: 27. července 2009 19:11
Jméno: _Kala_
IP: uživatel6220
 Podíváš se na ní?
Datum: 27. července 2009 18:05
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec, chci se zeptat, jestli máte nějakou fintu na čištění válce mezi žebry, nebo jak to čistíte? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 22:42
 smíchej trochu nafty s trochou benzínu polej to tim rošmejkej to nějakym štětcem pak polej vodou utři hadrem a je to jako nový,kámoš s tim meje motory u aut a nádhera
Datum: 27. července 2009 22:42
 treba to cistit s arvou a potom s vodou a nebudes mat na to nic stim vsetko dás dole
Datum: 27. července 2009 21:04
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 to lump: jaké nitro?? nitroředidlo?
Datum: 27. července 2009 15:49
 zdar, používám nitro, to sežere všechno, a štětec
Datum: 27. července 2009 15:34
Jméno: Standa
IP: uživatel4060
 hodil sem ho do pixly s benzinem a vydrbal kartáčkem a hadrem na šroubovaku
Datum: 27. července 2009 15:26
Jméno: Spike55
IP: uživatel6803
 cau draci potrebuju sehnat píst 58 s čepem 18 mam ho na 175 ale myslim ze neni origo (ze to bude s neceho jineho) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 16:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na ALMET,možná podle rozměrů pístu něco najdeš.
Datum: 27. července 2009 16:10
 zdarek  kdyz si dam na mustanga svicku z auta se trema jiskricema a dam tam vic podlozek aby pist netukal o tu svicku,bude to mit na chod motoru nejakej vliv ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 19:36
 dobre,zkusim NGK a uvidim
Datum: 27. července 2009 19:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam najezdino hodne zjistil jsem ze na NGK to jede trosku lepe je to skoro stejny ale min to kouri dobre to sni spaluje a stala me 66 Kc. Stema 3. elektr. to je na bateriji pionyr neda dostatek proudu na tri uz jsem taky nad tim premejslel ale nema to vyznam bude to horsi
Datum: 27. července 2009 19:34
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Brisk za 30 nebo NGK za 100, jiskra stejna a vydrz ve fekalovi taky. Ma volba je jasna. A Brisk je aspon cesky.
Datum: 27. července 2009 17:37
Jméno: Standa
IP: uživatel4060
 klasické zapalovani nema dostatek energie aby proskocili najednou 3 kvalitní jiskry......videl bych v tom spíše přítěž..... pokud chces dobrou svicku,kup si NGK ......ted sem jednu našel doma zašlapanou v dílne a to je jiskra!!!!
Datum: 27. července 2009 14:15
 asi si me nepochopil  myslim svicku do auta s tim dlouhym zavitem (ma asi jeste jednou tak dlouhej zavit) no tak ze bych tam dal podlozky dokud by nebyl zavit stejne dlouhej jako u normal svicky do pincka a zasrouboval bych ji tam..bylo by to stejny jenom by to melo vic jiskricu na svicce  ale nevim jestli to bude mit vliv treba na chytani nebo tak neco...ale podle me jo,bude podle me bohatsi jiskra ne ?
Datum: 27. července 2009 13:37
 to bych nedopuročoval bo tu logicky čím víc podložek tak tím míň závitu na zašroubování. Jak s emotor zahřeje a bude ti to držet jen ne 3 zvitech tak za tepla by ti mohla vystřelit. Už mám s něčím podobným zkušenosti
Datum: 27. července 2009 13:30
 zdar mam udělanej výbrus teprv zajíždim prvních 250km uplně v poho,ale teď se ňeco klepe ve válci ale jede furt stejně tak newim co to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:55
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to vypada na to futro ale nechci to tvrdit kamosoj to divne rachotilo jen kdyz mel vic plynu na volnobech ne a za par stovek km mu prasklo to ocko kolem futra radeji bys mel sundat valec a skontrolovat vuli jestli to nema dopredu dozadu. Ale okud jsi nechal ten stary pistni cep tak to tim nebude
Datum: 27. července 2009 11:55
Jméno: standa1251
IP: uživatel6772
 tojo ale přimalejch otáčkách je to v poho. jenom přtěch středních se to klepe
Datum: 27. července 2009 11:50
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja to mam uz po GO prez 2500 km a porad mi tam neco boucha mam na pist. cepu jehlovy lozisko jenze jsem zjistil ze mam kratsi valec byl tam pahejl kuli kterymu to netesnilo tak jsem ho odbrousil a tetka mi de pist do hlavy ale myslim ze to neni ono to co mi boucha rek bych ze to dela v lozisku na pist. cepu jak jde na volnobech tak to asi cuka a klepe prec tich mam nastaveny dobre skousel jsem ruznej tak pokud ti to nedela naky velky rany tak bych to nechal ale zalezi co to e jestli mas klasicky futro tak muze mit moc velkou vuli pist. cep radei sundej valec a zjisti to kamosoj se stalo ze mu prasklo ocko kolem pouzdra
Datum: 27. července 2009 11:45
 možná klepe o hlavu....
Datum: 27. července 2009 10:55
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 pravdepodobne futro na klice
Datum: 27. července 2009 0:45
 zdar prosím já jsem si tu objednal na pionýra válec píše se že je to nultý výbrus ale nevím jaký mám koupit píst protože se písty ještě dělí na a b c jakej tam mám koupit? předem děkuju potřebuju to moc vědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 aj radeji to zrus jestli to jde ty valce maj vadny kanali vali se mi doma ve skrini protoze mam obavy ze to nebude dobre vyplahovat maj jinej uhel lepsi si nechat udelat vybrus
Datum: 27. července 2009 11:46
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html
Datum: 27. července 2009 9:40
Jméno: viktor009
IP: uživatel6859
 ja sem měl na starym pistu napsane B1 a tak sem šel do motoservisu a řekl sem že chcu pist s B1 a dali mi ho skusil sem ho ve vaci a dobre...
Datum: 27. července 2009 7:18
Jméno: kraken
IP: uživatel6858
 čus kup si píst o pruměru 38mm
Datum: 27. července 2009 0:40
 pisty se deli podle vybrusu na 0. vybrus,1. vybrus atd, trideni na A B C urcuje toleranci(kazdej pist je o chloupek mensi nebo vetsi i kdyz maj stejnej vybrus)
Datum: 26. července 2009 23:40
 zdar draci je to pravda ked dam vybrus na fichtla a zabehnem ho pojde lepšie diki moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je to znat kdyz je to po vybrusu ja mam pouze novy krouzky protoze valec neni vybehanej a zaclo si to sedataz po 1000 km a sedlo to skoro uplne az nekde prez 2000 km jenze to bylo mozna tim ze davam olej 1:50 castrol a pist mam ocouzenej spatne jsem to zajizdel ale prece jenom si to sedlo a nadhera kopce jezdim za 3 . Jinak poznas zajety krouzky tak ze prevodovka se moc nehreje musis nani udrzet ruku po dlouhy jizde pokud neudrzis je to spatny moc ho trapis a neni zajetej
Datum: 27. července 2009 11:51
 Tak je znamo ze fichtl lita poradne az je vykrakanej  ale zalezi jak je na tom tvuj valec ted kdyz uz netesni a karbon se dostava za pist tak to chce vybrus jestli je to jeste tesny tak to nech tak... pry ze kdyz je to dobre sedly tak by mel naolejovanej pist pomalu zajet do valce projet a vypadnout
Datum: 26. července 2009 19:19
Jméno: linkon250
IP: uživatel6846
 zdarec jaki olej ma it do prednych tlmičú na 350-634
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 22:47
Jméno: linkon250
IP: uživatel6846
 zdarec jaki olej ma it do prednych tlmičú na 350-634
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 22:47
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary,mam dalsi dotaz,snad posledni(jo jeste se omlouvam ze tam muj predchozi dotaz naskocil trikrat nejak se mi sekl pocitac a tohle se kvuli tomu stalo) Chtěl jsem se zeptat jestli musi bejt ty zavlacky pistniho cepu v nejakej urcitej poloze, a nebo je jedno jak jsou natocene?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 22:11
 to je jedno ale az ji nacvaknes tak si sni radsi pootoc aby zapadla uplne ona se stejne pri provozu pootocí
Datum: 25. července 2009 22:11
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 12:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mas prasklej retez na spojce
Datum: 27. července 2009 12:05
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zkus seriovou hlavu
Datum: 25. července 2009 21:17
|



|