|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 21:01
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:58
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kua asi se ti stalo to co me normal ne jsem jel a najednou to chciplo na nakopavacku to neslo nehejbal se pist dal jsem rychlosti ruzny a pist se nehnul doma jsem to rozebral a zjistil jsem ze je prasklej retez na spojce
Datum: 27. července 2009 11:58
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 ne ten tam mam dany dobre, uz fakt nevim co stim
Datum: 26. července 2009 15:30
 neni mozny ze bys otocil pist?ze by se zámky pístních kroužků zasekávali o kanálky?
Datum: 26. července 2009 10:46
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 to sem delal a je to hluchy dyt sem to psal
Datum: 25. července 2009 21:36
 podle mě ti to netěsní pod hlavou....a protáčení start páky znamená zařadit jedničku a pak ji zas vyřadit....a mělo by to jet....nebo tam prostě hoď jedničku a zkus to roztlačit...
Datum: 25. července 2009 21:22
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 zdar, seka se mi nakopavacka, pred rozpulenim to nedelalo. Slo by stim neco udelat hlavne ,abych to nemusel pulit!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 19:38
 udělalo to jenom dvakrát....a už je to dávno....
Datum: 25. července 2009 19:38
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 rohliq: a dela ti to furt?? nebo ti to po case prestalo delat??
Datum: 25. července 2009 19:35
 To mi dělalo taky....hodil jsem tam jedničku a couvnul...dopředu mi to nešlo....prostě za jedna a couvnout....a povolilo to
Datum: 25. července 2009 19:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me to po GO taky delalo a mel jsem novy kolecko a casem to prestalo seklo se to vzdycku hned zezacatku tak jsem doni musel kopnout ze spoda a vratila se
Datum: 25. července 2009 19:18
 proc se nesmi povolovat nebo utahovat svicka kdyz je valec s hlavou varici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 19:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
Datum: 25. srpna 2009 19:44
 aby sis nepálil ruku.....jinej důvod v tom nebude......(závit zkur*....utrhneš ikdyž to je studený, nebo když tam svíci natočíš "přes závit"
Datum: 25. července 2009 19:17
 jednoduché. Protže strhneš zavít. Předemnou majitel to tak udělal a dnes staršně jsem na něj nadával. Nemohl jsem sehnat novou jako už použitou a kupovat úplně novou nechci tak jsem si nechal vysoustružit vložku a je to. Jede jak o drak.
Datum: 25. července 2009 18:29
 protože si trotl, strhneš si závit
Datum: 25. července 2009 13:49
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary,vcera sem po vymene pistu s osmim vybrusem od sesi chvili jezdil,porad to kuckalo hltilo se to a dusiloale nejak to jelo, po chvili to najednou jet prestalo a od ty doby to zase nemohu nastartovat,je mi divne ze píst porad klepe do hlavy,kdyz ani celej nevyjede ven z valce,mam teda jetse zkusit to tesnení?? a kdyz budu stelovat predstih tak aby byl pist 1,6-,1,9mm pred horní uvrati kdyz se kladivko zacne rozevirat ne? nebo se to v tomto pripade musi delat jinak????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 17:45
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 tak sem to vybrousil,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy
Datum: 25. července 2009 17:45
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 ja totiz nevim jak jí na tom soustruhu uchytit
Datum: 25. července 2009 16:12
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 da se ta hlava seriznou nejak jinak nez na soustruhu?
Datum: 25. července 2009 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel6838
 parez žádnou vyhodu nemá!!! je to pouze litinovej válec.......muze se prebrousit az na 45 mm,ale musi se pak pod valec udelat vlozka s předákama!!! no kdo to nevidel,tak to asi nepochopí..... nový valce co maj odlejvanej hlinikovej plášt se prej muzou vrtat az na 10.vybrus,ale jedinej kdo s timhle ma skusenosti je jenco   ja bych tomu uz potom neveril....hlavne to absolutne nakurví kanály ve vložce!!!!
Datum: 25. července 2009 15:52
 zkouhnout hlavu jak uz rikla Standa...je to tim ze prve se planovaly vybrusy jen do 4. (coz je prave prumer 39 mm) a pak az teprv prisli na to ze se da delat az do osmeho, newim proc to tak je ze prve jen ctvrty max a jestli pak byla vlozka nejak upravovana, netusim, pravda je ale ze treba parez ma vlozku tlustou natolik, ze se da delat i pres osmy vybrus s rizikem...nedavno se to tu resilo tak sem se na to kouk a je tomu tak, valce od 05 az po mustafy uz tudlec vyhodu v podobe devateho vybrusu nemaj, tam uz vlozky praskaj, ale to sem utek od tematu...cili seriznout hlavu...
Datum: 25. července 2009 15:32
Jméno: standa
IP: uživatel6838
 resil sem uplne stejnej problem......taky mi nekdo poradil vypodlozit valec.....na nic.....sedlo si to........proste stary hlavy maj vnitrni prumer 39mm a pist cumi o desetinku ven z valce a ma prumer 40mm.......takze logicky 40 do 39 se nevejde........upravit hlavu!!!
Datum: 25. července 2009 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel6838
 to zes to vypodlozil 5 tesnenima je hezky,ale uplne nahovno,protoze si to pres ne stejnak sedne jak se motor poradne ohreje......chce to proste skrouhnout tu hlavu!!!!
Datum: 25. července 2009 14:50
 zaprve musis posoustruzit hlavu na prumer 40:00mm a predstih dej tak 1.6mm pre HÚ
Datum: 25. července 2009 12:05
 Nazdar všichni, nevíte o někom kdo se zabývá výbrusy válce, úpravou kanálků a upravením pístu, nejsem moc šikovný. Děkuj předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 13:23
 ZDAR, právě dnes sem plonkovní válec rozhodíl, a chystám sa na to, vložka je kalená, budo to těžká operace, bud kupím frézičku do vrtačky, nebo to dám kamošovi do dílny, ale když si to udělám sám, bude to těšit více, pak to dám na výbrus , a osadím pístem s jedním kružkem, plány sem našel na internetu, tož mně držte palce )))
Datum: 25. července 2009 13:23
 jestli viš kde je mohelnice tak v mohelnici takovej malej obchudek JAWA tam ma všechno ja sem si tam taky nechal dělat vybrus pod tim nadjezdem je ten obchudek ten chlap co ho ma pan špička
Datum: 24. července 2009 20:38
 čaéc chcu se vás zeptat jak poznám že mám špatnou klikovku když jedu na pionýrovy jak to poznám?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 9:18
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a kdybys ji měl vyndanou tak ji chit za ojnici ,nech ji volně viset a ze zhora do ní rukou klepni a jestli uslišíš cinknutí tak je v háji
Datum: 25. července 2009 9:18
 sundej valec a zatahej za kliku dopredu dozadu jestli to ma vulu tak je v prdeli jehlovi ložisko a štěrchá to a netahne to
Datum: 24. července 2009 20:41
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
Posl.aktualizace: 25. července 2009 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel6838
 nic nevyhazuj,podle ojnice sem poznal ze je to nova tajwanska jehlovka......proste sou takle na picu vyfrezovany......ale prej nehazej.....kamos si ji taky koupil a kdyz sem to videl,tak mi bylo na blití......to je kvalita pod me jebat!!!!!
Datum: 25. července 2009 14:56
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Jak to? nerozumím tomu značení...
Datum: 24. července 2009 21:31
 upřímně tu klikovku mužeš už hodit tak do žekeza
Datum: 24. července 2009 20:43
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 Draci, mam problem z mustangem vubec nechce tahnout do kopce. MA novy loziska na klice ,vsechno cisty a kompresi jsem meril a nameril jsem 4,5kp/cm2. MUze to byt predstih nebo ty loziska??? JInak po rovince jede pekne ,ale ty kopce to se strasny poradte. To co jsem predtim vyjel krasne na dvojku tak tedka to vyjedu jenom na jednicku. PORADTE PLS!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 18:36
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 jestli máš nový ložiska, tak si to první musí sednout a až potom to pojede.
Datum: 24. července 2009 18:36
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s klikovkou na pionýra, co tu prodává SESA? Jaká je kvalita, atd...
Ptám se proto, jestli je tato klika v pohodě, či zda je lepší zrepasovat si origoš původní kliku - koupit k ní kvalitní ojnici, čepy...
(popř. kde tento včechen materiál koupit?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 11:37
 taky mě to zajímá, je dobrá nebo ne??!
Datum: 06. října 2009 11:37
 draku to nesoumerne setrvaky,,tak to je shvalne rovnou od vyrobce s taiwanu,,vermi uz se to dela roky a je to ok,,,, jen to nema logiku ale je to fakok
Datum: 25. července 2009 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel6838
 mel sem jednu od sesy v ruce.......je to des.......divne odfrezovany nesoumerny setrvaky a este od vyroby šmajdala........ja bych si to nekoupil
Datum: 25. července 2009 14:58
 kvalita je docela dobra ale musiš si koupit novy jehlovy ložisko po čase ti vodende ale to je asi jedina chyba
Datum: 24. července 2009 20:47
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 ja ji mam a nemuzu si stezovat
Datum: 24. července 2009 20:07
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 zdarec draci, našel jsem u dědy v dílně uplně novej píst pro pincka a ten tam ležel asi 35 let. Je tam napsáno 1C nevíte pro jakej je to výbrus? chtěl bych si ho tam totiž dát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 16:51
 na válci to myslím vyrazeno neni...pokud tam mas original pist a valec tak je to jenom na pistu a podle toho je i valec...tim padem kdyz tam mas treba A na pistu tak i valec je A...  ........ted ty valce co tu ma napriklad sesa zadne takove rozliseni tesnosti nemaji a tim padem je vsechno dane jen podle milimetru...
Datum: 24. července 2009 16:51
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 NiCK_Da_DiCK ® dík moc, a jak zjistím jaký značení válce mám? je to někde vyražený?
Datum: 24. července 2009 16:40
Jméno: P.
IP: uživatel4311
 Není to blbost ty písmena ABC atd. sou těsnosti a když se valec trochu vychodi tak se kupuje píst s větší těsností sou to rozdili třeba o 7 setin mm
Datum: 24. července 2009 16:26
 pokud tusim dobre tak tohle je na serii(vrtani 38.00) ale typove na valec s oznacenim C...ja napriklad na svoji 20 mam valec presnosti B takze tam je i píst B a nelze to menit...je blbost cpat do valce B pist A nebo C...doufam ze chapes
Datum: 24. července 2009 16:16
 Nazdar všichni, nevíte o někom kdo se zabývá výbrusy válce, úpravou kanálků a upravením pístu, nejsem moc šikovný. Děkuj předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 9:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 24. července 2009 9:40
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary,dozvedel sem se ze potrebuju na soustruhu nebo nejakym jinym spusobem zvetsit hlavu,mam pist 40(8. výbrus) a prej hlava ma mensi prumer nez 40,jak ji mam zvetsit????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel6821
 jenco je videt,ze vubec nevis,o cem mluví..........jj,je to treba,jen o pul milimetru na polomeru.......ja si to u souseda od oka krouhnul nozem na soustruhu.......
Datum: 23. července 2009 23:48
 to netreba zvatsit ked to zvatsis budes mat nizsiu kompressiu
Datum: 23. července 2009 23:21
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdravim potebuju radu,myslíte ze je normální kdyz uz sem dal pod válec asi pet tesnení,pod hlavou mam jedno a jeste by to potrebovalo podlozit??? píst mi stále klepe do hlavy a kdyz uz se mi to náhodou povede nastartovat tak to skoro vůbec nejede nemá to žádný tah a hltí se to(vysvetluji si to tím klepáním pistu do hlavy ale nevím jiste jestli je to tím) koupil sem si od sesi ten válec s osmim výbrusem a od té doby mi tohle dělá,už nevím co stím. Myslíte že mám ještě zkusit koupit těsnění??? a nebo mam dělat uplně něco jiného?? předem díky za vase odpocedi a nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 7:59
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 vcera sem chvili jezdil,porad to kuckalo hltilo se to a dusiloale nejak to jelo, po chvili to najednou jet prestalo a od ty doby to zase nemohu nastartovat,je mi divne ze píst porad klepe do hlavy,kdyz ani celej nevyjede ven z hlavy,mam teda jetse zkusit to tesnení?? a kdyz budu stelovat predstih tak aby byl pist 1,6-,1,9mm pred horní uvrati kdyz se kladivko zacne rozevirat ne? nebo se to v tomto pripade musi delat jinak????
Datum: 25. července 2009 7:59
Jméno: kamil
IP: uživatel6772
 ja si nechal udelat 8 vybrus a museli mi rozšířit i průměr hlavy mam pod válcem jedno těsnění a vsše je ok.tak skus tu hlavu taky vybrousit.
Datum: 24. července 2009 22:29
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 tak tam dej vic tesneni ja jich tam mnel 5 a neklepaloto ale stejne to moc dobre nejelo nechl sem si udelat ze stariho valce 8 vibrus a jede to bombovje.
Datum: 24. července 2009 13:11
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 ja uz jich tam pet mam,ktomu mam jeste jedno pod hlavou a stejne to klepe
Datum: 24. července 2009 8:37
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 cus dej pod valec 5 tesneni a budeto ok mnel sem taky tendle valec ale zadnej zazrak lepsi je si nechat udela z normalniho valcee 8 vibrus
Datum: 23. července 2009 23:22
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 pist koukal pouze vypouklou částí, okraj pístu uz ven nevylezl,byl vevnitr ve valci
Datum: 23. července 2009 22:01
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 pist koukal pouze vypouklou částí, okraj pístu uz ven nevylezl,byl vevnitr ve valci
Datum: 23. července 2009 22:00
 No jestli mas 8 vybrus je to jasny seriova hlava ma "prumer spalovaci komory " mensi nez 40.00mm a kraje pistu ti narazi do hlavy chtelo by to kousek rozsirit pecllivou prací na soustruhu ale uz ti nereknu jak to chytit to mozna bude vedet nekdo jinej tot moje rada
Datum: 23. července 2009 21:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a když si tam dal ty těsnění, nasadil válec-tak píst furt koukal nebo ne
Datum: 23. července 2009 21:33
 hele draci mam pist s fichtla je na nem 2 vybrus 38.4 a chci noví a tady v nabítce je jenom 38.50 je to stejný dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 21:44
 Čau pokud je to 2 vybrus tak je to ono
Datum: 23. července 2009 21:44
Jméno: honza
IP: uživatel6772
 zdar chci si dat na fichtla vybrousit valec na 60ccm a snizit hlavu.pojede to lip???budu muset delat neco s klikou??nebo s ojnicí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 20:23
 jawa_cezetak ked este precitas tak ano dudem dat do toho piest z babetty a budem zkrátit valca zo spodu o 3mm ked kuknes na moje galerie tak vydis o tom fotky bude to 3 kanál
Datum: 23. července 2009 20:23
Jméno: honza
IP: uživatel6772
 sem to ale kokot  a jakej karbec mi doporucite??
Datum: 23. července 2009 11:55
 standa: ja sem treba psal ze se seriovym zebrovanim neni sance...  a mimochodem karbanátek je snad samozrejmost....pac s tim seriovym to je na ho...
Datum: 23. července 2009 10:42
Jméno: honza
IP: uživatel6772
 takkze s origo karbecem je to nahovno???
Datum: 22. července 2009 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel6808
 docela zajimava diskuse........koukam vsichni odbornici.......tak si udelej 60ccm a sniz si hlavu,to víš žejo.....  a nejakej karbec nebo chlazeni valce je zbytecny,ze jo.....tak co to resit.....
Datum: 22. července 2009 22:38
Jméno: honza
IP: uživatel6772
 no jinej nemam
Datum: 22. července 2009 22:22
 no to záleží i na karbecu. snad tam nechceš rvát origo???
Datum: 22. července 2009 22:20
Jméno: honza
IP: uživatel6772
 a okolik mi priblizne stoupnou otacky??
Datum: 22. července 2009 22:18
 co by si chtěl dělat s ojnicí? kliku dej na repas a nahoře s jehlovým ložiskem.
Datum: 22. července 2009 21:49
Jméno: honza
IP: uživatel6772
 a mam neco delat stou klikou nebo ojnici??
Datum: 22. července 2009 21:27
 takove velke vybrusy se delaji vklidu na valci z 550/555...ta ma tluste steny dost...akorat se na to pak musi navarit zebra pac ty parezy je uz tak mely nic moc...a s timhle vybrusem neni sance to v serii uchladit
Datum: 22. července 2009 21:10
 proc by nesel na 60ccm? bud bude seriovy uz moc slaby ale i tak jenca rikal ze to vyrdzi, jinak se dela i 70ccm tim zbusoubem pak i stejne 60ccm a to takhlec - vlozka se vyrazi ven, prumer valce se zvetsi, sezene se litinovy polotovar, udela se nova vlozka a vrzne se to tam, presne to popisovat nebudu, jen tak teoreticky a polopate aby bylo vedeno ze to jde, je to ale narocna prace jak na cas, tak na dobre vybavenou dilnu, zkusenosti, zrucnosti, financich atd...
Datum: 22. července 2009 21:04
 jenco máš ubranou vložku o 3mm jo? heh já mám zase krátkej válec. válec kratší o 3mm i vložka, a pude tam píst z babety. a i další věci, ale pšššt
Datum: 22. července 2009 20:59
 ja mám také a nestalo nic s stenami
Datum: 22. července 2009 19:52
 Doi toho bych nešel protože bude už dost slabá stěna vložky....!
Datum: 22. července 2009 19:35
 preco??? moze to byt skoro 60ccm ked udelá vybrus 41,5 ale bude mat 1kruzok,ale ked chce moze urobyt al 2 kruzky ked dá do toho piest z babety aj ja teraz budem dat do toho z babety,ale tak musi dat dole z valca zo spodu 3mm
Datum: 22. července 2009 17:27
 hele, bude to 55 a ne 60. a hlavu snizit nemusis, protoze uz tak bude komprese dost velka.
Datum: 22. července 2009 17:14
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zarec, další dotaz. Chci se zeptat, jak správně zajíždět pionýra po výbrusu a co se stane, pokud ho nebudu zajíždět, a začnu hned normálně jezdit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 21:13
 tak se ti to pridre protoze ikdyz to vypada tak cerstvy vybrus neni uplne hladky...a taky krouzky si musi sednout...zajizdi se to tak do tisice kilometru klidnou jizdou...plynulym razenim a hlavne mazat tak 1:25!...kdyz zezacatku v kopci nebo kdekoliv ucitis jak ten motor ztraci tah okamzite spojka a vypnout...nechat vychladit, jinak to zadres taky!  tot asi vse....btw uz se to tu resilo 6456131646x
Datum: 22. července 2009 21:13
 cus draci pls potreboval bych sehnat píst 58,00 s pístem 18 je s 350 a spodek ma vykrojenej jakoze do M. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 18:37
 no to sam nevim vlastnim čz 175/477 a mel sem tam tento píst a ted mam problem ho sehnat, ale uz to mam domluveny v jednom obxchode
Datum: 22. července 2009 18:37
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 O jaký typ 350 se jedná ? Čep 18 a píst 58 měla Čz 175 typ 613.
Datum: 22. července 2009 14:48
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Čauwec draci. Chci se zeptat, jaký je rozdíl mezi rámem mustanga a 21ky. Chtěl bych dát mustanga do rámu z 21ky a nevím, co mě čeká za problémy. Díky moc všichni
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 7:37
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 proto, že mě zůstal rám z 21ky a díly z mustanga, tak to chci dát dohromady.
Datum: 22. července 2009 7:37
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 A proč chceš předělávat mustanga na rám z 21ky? To postrádá logiku!
Datum: 22. července 2009 7:17
 banda je nadrz
Datum: 21. července 2009 23:51
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 asi hloupý dotaz, co je banda?
Datum: 21. července 2009 23:46
Jméno: standa
IP: uživatel4466
 jiny uchyty na zadni blatnik,chybi uchyt na sedlo a na bandu,ve predu chyby navarene matky na uchyceni bandy.......
Datum: 21. července 2009 23:35
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 myslim že u tý 21tky nejsou ty držáky na nádrž.....
Datum: 21. července 2009 23:05
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 myslel jsem prostě složit mustanga do rámu z 21ky
Datum: 21. července 2009 22:55
 jak jako dat mustanga do ramu z 21? jako motor? ty sou u jawy 50,05 sport,20,21 a 23 stejny
Datum: 21. července 2009 22:50
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s kvalitou klikovek C.K.R.? např ta co tu má sesa...
ojnice mi přijde oproti originálu slabší, setrvačníky nemají vybrání přesně proti sobě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 16:56
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Jde mi o to, jestli je ta klikovka (co tu má SESA) v pohodě, či zda je lepší si zrepasovat origoš ...?
Datum: 24. července 2009 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel6802
 nemelte dohromady ojnice CKR a tajwanský kliky a jehlovejma futrmama!!!!!
Datum: 22. července 2009 10:34
 že je spabší nevadí. to vybrání mezi setrvákama je uplně k ničemu, lepší by bylo kdyby tam nebylo.
Datum: 21. července 2009 20:58
|



|